BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Johan Derksen; de grootste kneus van Nederland?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
nora
 nora - woensdag 20 maart 2013 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 15:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bla bla bla, iedereen kotst genee uit. Hij moet de vragen leiden... Niet mensen proberen te kleineren. Als presentator moet je doen waar je voor staat.... Aankondigen, luisteren naar de tafelheren, vragen stellen en je kop houden. Gennee zit daat reveel voor zichself geef mij maar wen sympathieke presentator
Een mr nobody dus ? zoals Koert
remco k
 remco k - woensdag 20 maart 2013 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 maart 2013 - 11:19 schreef nora het volgende:

[..]

Weer zo,n lul opmerking studio neus op wat gebaseerd op Jack ? die al jaren in onmin leeft met Ajax en eerder anti Ajax is als pro Ajax ,hij is eerder de man van die calimero boeren die zoals Jack zei in het begin van het seizoen fluitend kampioen worden en dat al 3 jaar zegt Jack neus.
Hehe, eindelijk iemand die het snapt..
Aartus
 Aartus - zondag 24 maart 2013 - 17:14   quote  deeplink  
Ach wie neemt die derksen nou nog serieus.Enkele jaren geleden vond ie Advocaat een laffe trainer waar je nooit wat mee zou winnen.Jaren later was Dickie volgens Derksen de juiste man om PSV aan de titel te helpen.Van Basten was een waardeloze trainer tijdens t wk 2006 volgens Derksen.Nu vind ie t mooi dat Heerenveen 4 wedstrijden achter elkaar heeft gewonnen,omdat ie zo,n zwak heeft voor Van Basten.Vlemincks was een spits van niks,om er vervolgens bij nec meer dan 20 in te leggen.Pelle idem.Derksen moest ook nog even scoren over de rug van Kluivert toen deze jeugdtrainer werd bij twente.Kluivert maakte jong twente kampioen en won vervolgens de supercup.Stil was de Snor.En zo kun je wel een boek schrijven over mensen die hij allemaal openlijk heeft beschadigd.Een lafbek is t.Hij is totaal niet objectief.Hij heeft een hekel aan die voorzitter van heerenveen..Veenstra.Logisch,want Derksen is t vriendje van Riemer van der velde,Die op zijn beurt ook niet met Veenstra door 1 deur kan.Een Pure riooljournalist die Derksen.
infamous psv
 infamous psv - zondag 24 maart 2013 - 20:04   quote  deeplink  
Wat een vreugde hier
soccerliefhebber
 soccerliefhebber - woensdag 27 maart 2013 - 15:56   quote  deeplink  
Ja, die Derksen denkt dat die alles mag zeggen, maar als hij in nauw gedreven wordt, voelt hij zich de gebeten hond.
Ik dacht dat hij een voetballiefhebber was, dus niet want dan hou je van het Nederlands voetbal en kraakt het niet steeds af.
abcdef
 abcdef - zondag 21 april 2013 - 21:03   quote  deeplink  
oooo kom tog op mensen johan Derksen zeg gewoon de waarheid en heeel veel mensen van dit forum zijn gewoon zwak want die kune nie tegen de waarheid
remco k
 remco k - zondag 21 april 2013 - 22:30   quote  deeplink  
Volgens mij wordt juist Johan Derksen toch echt heel vaak om de oren geslagen met zijn onjuiste informatie... NEem als voorbeeld ff van Basten..
abcdef
 abcdef - vrijdag 26 april 2013 - 13:58   quote  deeplink  
wat heeft die dan over van basten gezecht dat nie waar zou zijn.en mensen zo als jij en nog meer van dit forum kune gewoon niet tegen de waarheid en gaan dan kleine dingen zoeken om iemand onder uit te hallen want zo klein zielig zijn de meeste mensen van dit forum gewoon
Eide
 Eide - vrijdag 26 april 2013 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2013 - 13:58 schreef abcdef het volgende:
wat heeft die dan over van basten gezecht dat nie waar zou zijn.
Toen Van Basten nog coach was van het Nederlands elftal was Derksen week na week aan het zaniken over Van Basten en dat het allemaal anders moest. van Basten begreep er niets van. En toen schoof van Basten aan tafel en stelde Derksen de vraag: Hoe zou jij het dan doen en wie zou je opstellen. En Derksen kon er geen normaal antwoord op geven, nog niet eens een algemeen antwoord. Mond vol tanden en volkomen clueless. En op het einde zelfs zeggen dat Van Basten het eigenlijk toch wel goed deed....

Dat is het niveau van Johan Derksen. Zeiken, zeuren en afbranden van personen maar als zelf niet in staat een fatsoenlijke inhoudelijke vraag te beantwoorden.



En zo kan ik je nog een hele reeks voorbeelden over Derksen voorschotelen. Feiten liegen niet. Voor de duidelijkheid, in dit fragment wordt Derksen gefileerd door Van Basten, gewoon door Derksen FEITEN voor te leggen.

Derksen is een volksmenner van het ergste soort.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 april 2013 door Eide --
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 26 april 2013 - 18:40   quote  deeplink  
hahaha Eide,

ook altijd dat die Derksen tegen anderen zegt, nou probeer je te scoren...
doet zelf niks anders....

je ziet ook dat die hij een beetje bang wordt, door hem af en toe een beetje gelijk te geven en te gaan lachen haha...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 april 2013 door NatjosFC --
Eide
 Eide - vrijdag 26 april 2013 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2013 - 18:40 schreef NatjosFC het volgende:
hahaha Eide,

ook altijd dat die Derksen tegen anderen zegt, nou probeer je te scoren...
doet zelf niks anders....

je ziet ook dat die hij een beetje bang wordt, door hem af en toe een beetje gelijk te geven en te gaan lachen haha...
Het is pure arrogantie. Toen hij wegliep bij Genee was er feitelijk maar één iets aan de hand: Genee had zich namelijk gewoon goed voorbereid en Derksen niet. Zelfde in dit fragment. Van Basten had zich wel voorbereid en Derksen niet. hij roept maar wat, en half Nederland praat hem als een sprekende pop na.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 26 april 2013 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2013 - 18:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Het is pure arrogantie. Toen hij wegliep bij Genee was er feitelijk maar één iets aan de hand: Genee had zich namelijk gewoon goed voorbereid en Derksen niet. Zelfde in dit fragment. Van Basten had zich wel voorbereid en Derksen niet. hij roept maar wat, en half Nederland praat hem als een sprekende pop na.
in dit fragment had Derksen zich ook wel voorbereid, want hij begint namelijk zelf de discussie alleen is van Basten gewoon slimmer en blijkt Derksen gewoon ongelijk te hebben, dat maakt van Basten wel pijnlijk duidelijk trouwens.

toen hij wegliep bij Genee is wel weer een totaal andere situatie, maar ook in dat geval was de tegenstander(dit maal genee) Derksen te slim af met feiten. en dan weet Johan blijkbaar niet meer wat ie moet doen.
Aartus
 Aartus - dinsdag 30 april 2013 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2013 - 14:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Toen Van Basten nog coach was van het Nederlands elftal was Derksen week na week aan het zaniken over Van Basten en dat het allemaal anders moest. van Basten begreep er niets van. En toen schoof van Basten aan tafel en stelde Derksen de vraag: Hoe zou jij het dan doen en wie zou je opstellen. En Derksen kon er geen normaal antwoord op geven, nog niet eens een algemeen antwoord. Mond vol tanden en volkomen clueless. En op het einde zelfs zeggen dat Van Basten het eigenlijk toch wel goed deed....

Dat is het niveau van Johan Derksen. Zeiken, zeuren en afbranden van personen maar als zelf niet in staat een fatsoenlijke inhoudelijke vraag te beantwoorden.

[ filmpje ]

En zo kan ik je nog een hele reeks voorbeelden over Derksen voorschotelen. Feiten liegen niet. Voor de duidelijkheid, in dit fragment wordt Derksen gefileerd door Van Basten, gewoon door Derksen FEITEN voor te leggen.

Derksen is een volksmenner van het ergste soort.
Ik wil Marco als vaste tafelgast.Geweldig hoe die Derksen te kakken zet.Op t filmpje te zien,geniet Genee er ook van.
Eide
 Eide - dinsdag 30 april 2013 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2013 - 16:24 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ik wil Marco als vaste tafelgast.Geweldig hoe die Derksen te kakken zet.Op t filmpje te zien,geniet Genee er ook van.
Genee is trouwens een goede tafelheer aan het worden. Zijn interview met Danny Nelissen over de doping in het wielrennen toonde ook hoe hij zich echt waanzinnig goed voorbereid.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 01 mei 2013 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2013 - 16:24 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ik wil Marco als vaste tafelgast.Geweldig hoe die Derksen te kakken zet.Op t filmpje te zien,geniet Genee er ook van.
Jullie doen het overkomen alsof hij Derksen voor lul zet mr dat valt best wel mee trouwens..
infamous psv
 infamous psv - woensdag 01 mei 2013 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2013 - 16:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Genee is trouwens een goede tafelheer aan het worden. Zijn interview met Danny Nelissen over de doping in het wielrennen toonde ook hoe hij zich echt waanzinnig goed voorbereid.
Idd..
Eide
 Eide - woensdag 01 mei 2013 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 10:17 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Jullie doen het overkomen alsof hij Derksen voor lul zet mr dat valt best wel mee trouwens..
Nou, hij zet Derksen zeer behoorlijk te kakken. Vergeet niet dat Derksen in dat programma een thuiswedstrijd speelt. Als je dan op die manier punt voor punt opzij wordt gezet doot Marco van Basten wordt je echt wel voor lul gezet.

Zeker op het laatst als Marco nog fijntjes zegt: dus eigenlijk doe ik het volgens jou best wel goed?
infamous psv
 infamous psv - woensdag 01 mei 2013 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 17:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou, hij zet Derksen zeer behoorlijk te kakken. Vergeet niet dat Derksen in dat programma een thuiswedstrijd speelt. Als je dan op die manier punt voor punt opzij wordt gezet doot Marco van Basten wordt je echt wel voor lul gezet.

Zeker op het laatst als Marco nog fijntjes zegt: dus eigenlijk doe ik het volgens jou best wel goed?
Ach welnee...
Aartus
 Aartus - donderdag 09 mei 2013 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 17:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou, hij zet Derksen zeer behoorlijk te kakken. Vergeet niet dat Derksen in dat programma een thuiswedstrijd speelt. Als je dan op die manier punt voor punt opzij wordt gezet doot Marco van Basten wordt je echt wel voor lul gezet.

Zeker op het laatst als Marco nog fijntjes zegt: dus eigenlijk doe ik het volgens jou best wel goed?
In dit 5 minuten durende filmpje zie je duidelijk dat Marco Van basten de regie duidelijk overneemt.Je ziet gewoon dat die Derksen zich geen houding meer weet aan te nemen.Hij begint af en toe te stotteren en heeft soms een trillende stem.En dit alles tot tevredenheid van Genee.Die ook altijd blijft doorvragen,nu kon Genee lekker 5 minuten achteroverleunen.Genee genoot er zichtbaar van.Marco nam voor de gelegenheid even de presentatie over.Dit zouden meer tafelgasten moeten doen.Hiermee leg je gelijk de zwakte van Derksen bloot.Eide je hebt gelijk,Derksen gaat hier echt voor schut.
Aartus
 Aartus - donderdag 09 mei 2013 - 14:59   quote  deeplink  
Altidore,Vlemincx,Pelle.konden er geen moer van volgens voetbalkenner Derksen.Derksen wil je dat ook even over Castaignos zeggen,dan weet ik tenminste zeker dat ie er volgend seizoen ook meer dan 20 inschiet.Bij voorbaat dank.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 09 mei 2013 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 14:59 schreef Aartus het volgende:
Altidore,Vlemincx,Pelle.konden er geen moer van volgens voetbalkenner Derksen.Derksen wil je dat ook even over Castaignos zeggen,dan weet ik tenminste zeker dat ie er volgend seizoen ook meer dan 20 inschiet.Bij voorbaat dank.
Gaat t goed verder Aart!
Aartus
 Aartus - donderdag 09 mei 2013 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 16:05 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Gaat t goed verder Aart!
Prima.Zit nu voor de buis.En al kriebels I.P ?
infamous psv
 infamous psv - donderdag 09 mei 2013 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 18:01 schreef Aartus het volgende:

[..]

Prima.Zit nu voor de buis.En al kriebels I.P ?
ik niet alleen. ghehehe
abcdef
 abcdef - woensdag 19 juni 2013 - 02:10   quote  deeplink  
IK HEB ECHT NOG NOOIT ZO VEEL ZIELIGE KNEUSJES GEZIEN OOO johan derkse is slecht om dat die de waarheid vertelt en daar kune de kneusjes van voetbal headliner niet tegen want dan gaan ze poepen van woeden haha
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 juni 2013 - 14:00   quote  deeplink  
abcdef.jpg
remco k
 remco k - woensdag 19 juni 2013 - 14:38   quote  deeplink  
Bet alfabet staat verkeerd gespeld.
tomson
 tomson - woensdag 19 juni 2013 - 16:34   quote  deeplink  
Wel lekkere ballen
remco k
 remco k - woensdag 19 juni 2013 - 19:46   quote  deeplink  
Lijken me wat hard..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 juni 2013 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 14:38 schreef remco k het volgende:
Bet alfabet staat verkeerd gespeld.
Joh..
Peterhs
 Peterhs - donderdag 20 juni 2013 - 02:41   quote  deeplink  
Potver, hoe kom je aan de foto van mijn vrouwtje.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 juni 2013 - 12:07   quote  deeplink  
Die heeft ze me gegeven..
Peterhs
 Peterhs - donderdag 20 juni 2013 - 15:05   quote  deeplink  
Tja open relaties hé. Wat doe je eraan. Fuck her :-)
remco k
 remco k - donderdag 20 juni 2013 - 19:58   quote  deeplink  
Dat hebben we dus met zijn allen gedaan...
Peterhs
 Peterhs - donderdag 20 juni 2013 - 20:13   quote  deeplink  
O jullie hebben r moeten delen. Jammer voor je :-P
remco k
 remco k - donderdag 20 juni 2013 - 20:43   quote  deeplink  
Valt wel mee, ze vroeg zich wel af waarom haar kerel haar nooit zo lekker nam..
Peterhs
 Peterhs - donderdag 20 juni 2013 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 20:43 schreef remco k het volgende:
Valt wel mee, ze vroeg zich wel af waarom haar kerel haar nooit zo lekker nam..
Omdat die geen puf meer heeft nadat hij haar zus continue pakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2013 door Peterhs --
remco k
 remco k - donderdag 20 juni 2013 - 21:57   quote  deeplink  
Ik hoorde het ja.. Haar zus is wat lelijk en dus komt haar man daar niet na een minuut klaar... Whahahaha..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 20 juni 2013 - 22:28   quote  deeplink  
Van Johan Derksen naar een orgasme van Peter....
En dat in pagina's....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 juni 2013 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 15:05 schreef Peterhs het volgende:
Tja open relaties hé. Wat doe je eraan. Fuck her :-)
Bin there done that..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 juni 2013 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 22:28 schreef NatjosFC het volgende:
Van Johan Derksen naar een orgasme van Peter....
En dat in pagina's....
Was het verschil dan?
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 21 juni 2013 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 22:28 schreef NatjosFC het volgende:
Van Johan Derksen naar een orgasme van Peter....
En dat in pagina's....
Hoe je het ook wend of keert... het niveau is al snel beter dan ouwehoeren over die pisvlek van een derksen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 juni 2013 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 11:20 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Hoe je het ook wend of keert... het niveau is al snel beter dan ouwehoeren over die pisvlek van een derksen.
Is Derksen voor PSV..?
Eide
 Eide - zaterdag 22 juni 2013 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 23:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Is Derksen voor PSV..?
NEC dacht ik, iemand moet toch voor de club uit mijn reservestad zijn ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 juni 2013 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2013 - 00:20 schreef Eide het volgende:

[..]

NEC dacht ik, iemand moet toch voor de club uit mijn reservestad zijn ;)
Dacht ik ook maar Peter zei dat Derksen een pisvlek is..
Eide
 Eide - zaterdag 22 juni 2013 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2013 - 11:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dacht ik ook maar Peter zei dat Derksen een pisvlek is..
Jawel, maar had gewoon zin om op een heel andere manier te reageren ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 juni 2013 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2013 - 12:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Jawel, maar had gewoon zin om op een heel andere manier te reageren ;)
Juist, roep dan eens dat Feyenoord kampioen word maat..d:-)
Eide
 Eide - zaterdag 22 juni 2013 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2013 - 12:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Juist, roep dan eens dat Feyenoord kampioen word maat..d:-)
Dat wil je vast niet. Ik heb afgelopen jaar een column geschreven waarin ik zei dat ik twijfelde aan alweer een kampioenschap. Mijn betrouwbaarheid voor wat betreft kampioenschappen is dus niet zo heel best ;)

Bewijs:
http://foebele.blogspot.nl/2013/01/kampioen.html
Staat zelfs nog iets in over de klassieker :)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 juni 2013 - 00:28   quote  deeplink  
Aha laat dan ook maar d:-)
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 24 juni 2013 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 23:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Was het verschil dan?
ik heb met niet verdiept in het orgasme van peter maar ik denk dat Johan Derksen droger is.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 01 juli 2013 - 07:22   quote  deeplink  
Altijd zichzelf. Kan onzin lullen, maar alles wat ie zegt komt uit z'n hart. Ik mag 'm.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2013 door Nummer Zeven --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Johan Derksen; de grootste kneus van Nederland?









0.0077350