BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Transfergeruchtentopic Zomerstop 2013

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 19 juni 2013 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 08:23 schreef MMM het volgende:
Aardige namen die 020 en die boeren op hun lijstje hebben staan. Hopen dat Martin nog wat kan, vooral goede buitenspelers hebben we nodig!
Dirk Koit seems te be interested? Juich ik in elk geval wel toe, mits het financieel verantwoord is... Hij zal nu nog wel toegevoegde waarde zijn....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juni 2013 door Arie.Klooster --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 juni 2013 - 12:25   quote  deeplink  
Die ook al..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 19 juni 2013 - 14:21   quote  deeplink  
Kent iemand hem? Klinkt in elk geval wel bekend in de oren...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 juni 2013 - 00:31   quote  deeplink  
Vooralsnog enkel interesse in overbodige Van Huijgevoort

600x400-531695.jpg

Martin van Geel hoopt deze zomer vijf spelers bij een andere club onder te kunnen brengen. Mats van Huijgevoort, Kaj Ramsteijn, Guyon Fernandez en Sekou Cissé mogen allen vertrekken, terwijl Anass Achahbar op huurbasis minuten moet gaan maken bij een Eredivisionist. De belangstelling voor de Feyenoorders laat echter nog op zich wachten.

Alleen rond Van Huijgevoort lijkt enige beweging. Willem II, FC Oss en Eindhoven zien in de 20-jarige verdediger een welkome versterking, weet Voetbal International. De Turkse interesse voor Fernandez is voorbij en ook Ramsteijn, Cissé en Achahbar hebben nog niks te kiezen.
Bron:FR12
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 juni 2013 - 06:59   quote  deeplink  
Die vijf krijg je nooit verkocht.
JanM
 JanM - donderdag 20 juni 2013 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 06:59 schreef Stylzz het volgende:
Die vijf krijg je nooit verkocht.
Ben er ook bang voor ...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 juni 2013 - 07:22   quote  deeplink  
Jawel....Als er in de laatste transferweken/dagen weer paniek bij wat clubs uitbreekt.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 20 juni 2013 - 10:13   quote  deeplink  
Ondanks dat ik nog altijd het gevoel heb dat we een goede voetballer aan hem hebben, hoop ik in elk geval dat Cissé vertrekt. Die hoort toch nog tot dat dure groepje van een jaar of wat terug? Jammer dat hij altijd geblesseerd was plus dat het er niet altijd uitkwam. Toch vind ik hem niet slecht. Doet me een beetje denken aan een Tomek Iwan...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 juni 2013 - 10:19   quote  deeplink  
Als tie maar wil Arie ,dan is tie niet te stoppen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 20 juni 2013 - 12:27   quote  deeplink  
Tsja, hopen maar dat ze vertrekken. Al mag van mij Cissé nog best een jaartje blijven. Ik vond het toch altijd een goede speler. En die vorm kan ook zomaar terugkeren. Enige punt blijft wel dat hoge salaris. Maar als er geen interesse is, kan hij nog heel goed te gebruiken zijn, denk ik.
De Pater
 De Pater - donderdag 20 juni 2013 - 12:33   quote  deeplink  
Cisse is echt over, met Boetius en Manu en desnoods Goossens heb je die plaats goed opgevuld
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 20 juni 2013 - 13:24   quote  deeplink  
Cissé is beter; Boetius daargelaten, want die heeft meer talent... Helaas is het jammer voor Cissé, maar het mocht gewoon niet zo zijn... Aangezien hij relatief veel kost, zal hij het veld moeten ruimen...
Overigens vraag ik me af of Manu wel van toegevoegde waarde zal zijn.. Wat jullie?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 20 juni 2013 - 13:26   quote  deeplink  
Bij Manu heb ik echt zo'n Fernandez idee. Vorig jaar tegen Heerenveen-uit deed hij het zeker niet slecht, scoorde ook een mooie goal. Maar als ik zie hoeveel hij rood kreeg dit jaar in de Jupiler League. Dan heb ik toch mijn vraagtekens. Bovendien, zoveel scoorde hij nou ook weer niet bij Excelsior. Hij heeft mij persoonlijk echt nog niet kunnen overtuigen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 juni 2013 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 13:24 schreef Arie.Klooster het volgende:
Cissé is beter; Boetius daargelaten, want die heeft meer talent... Helaas is het jammer voor Cissé, maar het mocht gewoon niet zo zijn... Aangezien hij relatief veel kost, zal hij het veld moeten ruimen...
Overigens vraag ik me af of Manu wel van toegevoegde waarde zal zijn.. Wat jullie?
Manu schijnt een onwijs vervelend mannetje te zijn..
Veel mensen binnen Excelsior schijnen zich mateloos te hebben
geirriteerd aan hem.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 20 juni 2013 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 13:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Manu schijnt een onwijs vervelend mannetje te zijn..
Veel mensen binnen Excelsior schijnen zich mateloos te hebben
geirriteerd aan hem.
Één geluk voor ons: bij Koeman leert hij dat wel af. En zo niet, dan zien we hem dus niet meer terug. Het is graag of niet onder Koeman...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 20 juni 2013 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 13:30 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Één geluk voor ons: bij Koeman leert hij dat wel af. En zo niet, dan zien we hem dus niet meer terug. Het is graag of niet onder Koeman...
jep, zie Cabral.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 juni 2013 - 23:33   quote  deeplink  
Waar waar..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 juni 2013 - 21:10   quote  deeplink  
Ze zijn bij de club zeker allemaal met het nieuwe stadion bezig?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 juni 2013 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 21:10 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ze zijn bij de club zeker allemaal met het nieuwe stadion bezig?
O wat dom heeft niemand ze verteld dan dat die aan de andere kant van de weg komt..
MMM
 MMM - zaterdag 22 juni 2013 - 11:22   quote  deeplink  
Ik hoop wel dat Martin iets gaat doen op de transfermarkt, zonder versterkingen op de flanken en een vervanger als Pellè geblesseerd is, gaat het lastig worden.

Boëtius - Pellè - Schaken

En verder pure middelmaat op de bank..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juni 2013 door MMM --
VVout
 VVout - zaterdag 22 juni 2013 - 11:40   quote  deeplink  
Dus Dirk Taksimplein snel verruilen voor Zandvlietplein.
ar
 ar - zaterdag 22 juni 2013 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2013 - 11:22 schreef MMM het volgende:
Ik hoop wel dat Martin iets gaat doen op de transfermarkt, zonder versterkingen op de flanken en een vervanger als Pellè geblesseerd is, gaat het lastig worden.

Boëtius - Pellè - Schaken

En verder pure middelmaat op de bank..
Eens..dan nog je europese potjes die er aan komen,
hopen dat Indi voor een flink bedrag vertrekt,kun je misschien wat leuks halen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 juni 2013 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2013 - 11:22 schreef MMM het volgende:
Ik hoop wel dat Martin iets gaat doen op de transfermarkt, zonder versterkingen op de flanken en een vervanger als Pellè geblesseerd is, gaat het lastig worden.

Boëtius - Pellè - Schaken

En verder pure middelmaat op de bank..
Eens daar ligt het pijnpunt, als er iets wegvalt gedurende het seizoen, zeg bijvoorbeeld Schaken dan ben je op Verhoek aangewezen, tja daar ben ik afgelopen seizoen niet echt vrolijk van geworden. Kijk wat er gebeurde toen Pellè geschorst was..
tomson
 tomson - zaterdag 22 juni 2013 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2013 - 12:52 schreef ar het volgende:

[..]

Eens..dan nog je europese potjes die er aan komen,
hopen dat Indi voor een flink bedrag vertrekt,kun je misschien wat leuks halen.
Eerst maar eens zien hoeveel er nu weer afgelost moet worden aan een van die talentpools ( waar Bruno toch ook inzit ? ) en of de schuldenlast. Ik heb geen hoge verwachtingen van het bedrag waar daadwerkelijk weer mee geinvesteerd zal kunnen worden.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 22 juni 2013 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2013 - 14:46 schreef tomson het volgende:

[..]

Eerst maar eens zien hoeveel er nu weer afgelost moet worden aan een van die talentpools ( waar Bruno toch ook inzit ? ) en of de schuldenlast. Ik heb geen hoge verwachtingen van het bedrag waar daadwerkelijk weer mee geinvesteerd zal kunnen worden.
Er is toch ook al aangegeven dat men vooral naar transfervrije spelers zal kijken. Er is gewoon wederom weinig geld om te investeren. Daarom moeten we ook niet teveel verwachten deze zomer. Maar ik zag van de week een elftal met transfervrije eredivisie spelers in de krant staan. Dat was toch niet gek. Stonden bijvoorbeeld ook een Douglas en een Kali in. Geen slechte spelers, lijkt me. Maar we moeten niet teveel verwachten al zal van Geel vast nog wel 2 of 3 spelers erbij halen voor de breedte versterking.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 22 juni 2013 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2013 - 16:04 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Er is toch ook al aangegeven dat men vooral naar transfervrije spelers zal kijken. Er is gewoon wederom weinig geld om te investeren. Daarom moeten we ook niet teveel verwachten deze zomer. Maar ik zag van de week een elftal met transfervrije eredivisie spelers in de krant staan. Dat was toch niet gek. Stonden bijvoorbeeld ook een Douglas en een Kali in. Geen slechte spelers, lijkt me. Maar we moeten niet teveel verwachten al zal van Geel vast nog wel 2 of 3 spelers erbij halen voor de breedte versterking.
Snap idd ook niet dat de Top 3 geen contact met Douglas nam.. loopt gratis weg bij Twente
tomson
 tomson - zaterdag 22 juni 2013 - 17:19   quote  deeplink  
Als er al contacten zijn met transfervrije spelers hoeft daar verder niemand verder over te horen omdat men zich niet hoeft te melden bij de huidige club. Weten wij veel wie er met wie praat...
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 22 juni 2013 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2013 - 17:19 schreef tomson het volgende:
Als er al contacten zijn met transfervrije spelers hoeft daar verder niemand verder over te horen omdat men zich niet hoeft te melden bij de huidige club. Weten wij veel wie er met wie praat...
Sorry
tomson
 tomson - zaterdag 22 juni 2013 - 19:24   quote  deeplink  
Slechts een mening.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 22 juni 2013 - 19:41   quote  deeplink  
'Feyenoord raakt overbodige aanvallers niet kwijt'

cissefernandez32.jpg

Auteur: Reon Boeringa Gepubliceerd:22 juni 2013 om 16:00Categorie:Nieuws

Het lukt Feyenoord voorlopig niet de overbodige aanvallers Sekou Cissé en Guyon Fernandez te verkopen. Er is geen belangstelling voor het duo.

Voor Fernandez was enige tijd belangstelling vanuit Turkije, maar die interesse is volgens RTV Rijnmond bekoeld. Voor Cissé heeft nog geen enkele club interesse getoond. Het betekent dat de twee de voorbereiding op het nieuwe seizoen waarschijnlijk gewoon bij Feyenoord zullen starten.

Er is ook nog geen concrete interesse voor Kaj Ramsteijn en Anass Achahbar, die van Feyenoord verhuurd morgen worden. Go Ahead Eagles heeft wel oren naar Achahbar, maar meldde zich nog niet bij Feyenoord.

Het lukt Feyenoord waarschijnlijk wel om Mats van Huijgevoort elders onder te brengen. Willem II en FC Eindhoven zien wel brood in de verdediger, die op huurbasis mag vertrekken.

Feyenoord-directeur Martin van Geel verwacht dat er deze zomer geen bepalende spelers zullen vertrekken. "De basisspelers liggen vast tot 2015, 2016 of 2017. Dat geeft rust en een bepaald signaal", stelt hij.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 22 juni 2013 - 19:41   quote  deeplink  
Misschien heeft Blijdorp interesse
craven
 craven - zaterdag 22 juni 2013 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2013 - 19:41 schreef infamous psv het volgende:
Misschien heeft Blijdorp interesse
leg uit....
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 22 juni 2013 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2013 - 19:46 schreef craven het volgende:

[..]

leg uit....
ze zoeken schoonmakers
VVout
 VVout - zaterdag 22 juni 2013 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2013 - 19:51 schreef infamous psv het volgende:

[..]

ze zoeken schoonmakers
De denkert ...

lampje.png
tomson
 tomson - zaterdag 22 juni 2013 - 21:27   quote  deeplink  
aMw4wkD.gif
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 juni 2013 - 13:38   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/200396/Ik_wens_hem_het_beste,_of_het_nu_bij_Brugge,_Standard_of_Feyenoord_is

Anderlecht neemt deze zomer afscheid van sterkhouders als Dieumerci Mbokani, Lucas Biglia, Milan Jovanovic en Behrang Safari. Daar komt mogelijk nog een naam bij: Tom De Sutter wordt nadrukkelijk in verband gebracht met Club Brugge, terwijl Feyenoord ook loert naar de aanvaller. Hij geldt als eventuele opvolger van Graziano Pellè, die vorig seizoen topschutter werd van Feyenoord.

"Ik ben heel tevreden over hem", zegt Anderlecht-coach John van den Brom over De Sutter. "Hij scoorde vorig seizoen belangrijke goals en bewees zijn meerwaarde. Maar ik heb steeds duidelijk gezegd dat Mbokani mijn nummer één was en Tom diens vervanger. Nu Dieu weg is, liggen de kaarten anders. Alleen heeft Tom nog maar een jaar contract en wil hij niet verlengen. Maar hij is een fantastische prof. Ik wens hem het allerbeste, of het nu bij Club Brugge, Standard Luik of Feyenoord is. Zolang wij maar een goede prijs krijgen."

Van den Brom is niet bang voor de gevolgen van de leegloop bij Anderlecht. De Belgisch kampioen hoopt namelijk ook enkele spelers naar het Astridpark te loodsen. "Wij zijn ook bezig met het binnenhalen van jonge spelers", vertelt de Nederlandse oefenmeester volgens Het Nieuwsblad. "Wat telt, is er staan in augustus. We zetten geen druk. Onze scoutingcel speurt de hele wereld af op zoek naar talent."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/200396/Ik_wens_hem_het_beste,_of_het_nu_bij_Brugge,_Standard_of_Feyenoord_is#ixzz2X8IkYtlD
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 24 juni 2013 - 13:56   quote  deeplink  
Leuk, maar Pellè blijft, dus is niet aan de orde.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juni 2013 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 13:56 schreef feyenoord!!! het volgende:
Leuk, maar Pellè blijft, dus is niet aan de orde.
Juventus,voor 17 miljoen ;-)
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 juni 2013 - 16:08   quote  deeplink  
Die de Sutter kan je er toch wel bij hebben.
Kan ook vanaf rechts.
JanM
 JanM - maandag 24 juni 2013 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 16:08 schreef Stylzz het volgende:
Die de Sutter kan je er toch wel bij hebben.
Kan ook vanaf rechts.
Ruilen voor Verhoek ?!?!?!?!?!?!?!?!?
kuipje
 kuipje - maandag 24 juni 2013 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 16:08 schreef Stylzz het volgende:
Die de Sutter kan je er toch wel bij hebben.
Kan ook vanaf rechts.
klopt,

en zoals hierboven ook wordt aangegeven, we hebben geen stand in voor pelle.. lijkt me zeker geen verkeerde
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 24 juni 2013 - 16:39   quote  deeplink  
Haha, voor 17 miljoen mag Pellè zeer zeker weg. Gaat alleen niemand betalen, maar goed. En voor de stand-in voor Pellè is Kuyt de eerste optie denk ik. Maar de Sutter kan je er best bij hebben inderdaad. Vrees alleen dat hij te duur is, want zoals te lezen wil zijn club wel wat geld voor hem hebben. En dat is nou net waar wij heel weinig van hebben.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 juni 2013 - 16:59   quote  deeplink  
Nog 1 jaar contract.. kan nooit de hoofdprijs zijn
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 24 juni 2013 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 16:59 schreef Stylzz het volgende:
Nog 1 jaar contract.. kan nooit de hoofdprijs zijn
Dan nog, al vragen ze 1 miljoen. Dat geld hebben we eigenlijk ook niet beschikbaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juni 2013 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 17:24 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dan nog, al vragen ze 1 miljoen. Dat geld hebben we eigenlijk ook niet beschikbaar.
1 telefoontje naar Barcalona en Lijdennsweg trekt zijn knip...
Nee dat zit wel goed joh..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 juni 2013 - 18:01   quote  deeplink  
Het spel is op de wagen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 juni 2013 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 16:08 schreef Stylzz het volgende:
Die de Sutter kan je er toch wel bij hebben.
Kan ook vanaf rechts.
mja, hij kan vanaf rechts, net als Kuyt, maar is toch sterker centraal, wat ik van hem gezien heb dan. Geldt hetzelfde voor als Dirk eigenlijk, prettig om erbij te hebben, maar om er nou veel geld voor neer te leggen?

+punt ten opzichte van Kuyt is wel dat hij natuurlijk nog langer meekan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 juni 2013 - 19:41   quote  deeplink  
maw, als er geld wordt uitgegeven, liever aan De Sutter dan aan Kuyt, vanuit zakelijk oogpunt.
ar
 ar - maandag 24 juni 2013 - 20:05   quote  deeplink  
Waarom niet proberen om Guidetti weer een jaar te huren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juni 2013 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 20:05 schreef ar het volgende:
Waarom niet proberen om Guidetti weer een jaar te huren.
Kopen zo voortaan wel het mooiste zijn...
Andere talenten scouten en vastlegen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Transfergeruchtentopic Zomerstop 2013









0.0194799