BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Transfergeruchtentopic Zomerstop 2013

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
infamous psv
 infamous psv - zondag 07 juli 2013 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2013 - 23:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

AS Roma wil veel geld inleggen om PSV'er Kevin Strootman aan de gelederen toe te voegen. De Romeinse ploeg zou naar verluidt al vijftien miljoen euro hebben geboden op de middenvelder, maar de Eindhovenaren zouden een bedrag van twintig miljoen euro verlangen.

Dat meldt het Italiaanse Tutto Mercato Web
Laat PSV er maar aan vasthouden.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 juli 2013 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2013 - 23:17 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Laat PSV er maar aan vasthouden.
Kevin Strootman hoopt zo snel mogelijk de overstap te kunnen maken naar AS Roma. Volgens dagblad Il Messaggero heeft de middenvelder van PSV dit weekend een persoonlijk akkoord bereikt met de Italiaanse subtopper.

PSV vraagt naar verluidt een bedrag tussen de vijftien en twintig miljoen euro voor Strootman, die eerder nog liet weten alleen voor een absolute droomclub te zullen vertrekken uit Eindhoven. Of AS Roma die droomclub gaat worden is de vraag, want de Italianen willen vooralsnog niet verder gaan dan elf miljoen euro.

De kans is klein dat PSV akkoord gaat met een dergelijk bedrag. Na het verkopen van Dries Mertens, Erik Pieters en Jeremain Lens wil de club niet nog een sterkhouder laten gaan. Technisch manager Marcel Brands gaf eerder dan ook aan dat Strootman niet te koop is, maar trainer Philip Cocu gaf toe nog steeds te vrezen voor het vertrek van zijn aanvoerder.
infamous psv
 infamous psv - zondag 07 juli 2013 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2013 - 23:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kevin Strootman hoopt zo snel mogelijk de overstap te kunnen maken naar AS Roma. Volgens dagblad Il Messaggero heeft de middenvelder van PSV dit weekend een persoonlijk akkoord bereikt met de Italiaanse subtopper.

PSV vraagt naar verluidt een bedrag tussen de vijftien en twintig miljoen euro voor Strootman, die eerder nog liet weten alleen voor een absolute droomclub te zullen vertrekken uit Eindhoven. Of AS Roma die droomclub gaat worden is de vraag, want de Italianen willen vooralsnog niet verder gaan dan elf miljoen euro.

De kans is klein dat PSV akkoord gaat met een dergelijk bedrag. Na het verkopen van Dries Mertens, Erik Pieters en Jeremain Lens wil de club niet nog een sterkhouder laten gaan. Technisch manager Marcel Brands gaf eerder dan ook aan dat Strootman niet te koop is, maar trainer Philip Cocu gaf toe nog steeds te vrezen voor het vertrek van zijn aanvoerder.
Dit verhaal staat al bij PSV topic maat..
Mr alsnog bedankt ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 juli 2013 - 23:41   quote  deeplink  
We hebben het er toch over hier..d:-)
infamous psv
 infamous psv - zondag 07 juli 2013 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2013 - 23:41 schreef RenatoBos het volgende:
We hebben het er toch over hier..d:-)
Das ook waar ja.. Sterk spul dat Radler!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 juli 2013 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2013 - 23:50 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Das ook waar ja.. Sterk spul dat Radler!!
Geloof me D, ik was van de week behoorLIJK druzig van die shandy, maar ik drink eigenLIJK nooit..
moa
 moa - maandag 08 juli 2013 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2013 - 20:08 schreef van geil het volgende:
welke aderlating?
Je ziet het wel heel luchtig, PSV verliest (meer dan) zijn halve basis elftal.
Kijken we naar de laatste wedstrijd van PSV dan is dit de opstelling: ( PSV-Twente )

Waterman
Willems Bouma Marcelo Hutchinson
Van Bommel Toivonen Hiljemark
Mertens Locadia Wijnaldum

Bank: Tyton, Derijck, Pieters, Engelaar, Ritzmaier, Depay, Matavz.

Blijft dit van over:

Waterman >> Transfervrij vertrokken.

Willems >>
Bouma >> Transfervrij vertrokken.
Marcelo >> Wil graag vertrekken, PSV eveneens ontevreden.
Hutchinson >> Transfervrij vertrokken.

Van Bommel >> Einde carriere
Toivonen >> Wil graag vertrekken, heeft slechts een contract voor 1 jaar, dus PSV is er ook wat aan gelegen te verkopen.
Hiljemark >>

Mertens >> Vertrokken
Locadia >>
Wijnaldum >>

Welgeteld blijven er 4 spelers over van de laatste basis 11, en eerlijk is eerlijk dat zijn niet de besten. Tel daarbij op dat er een brok ervaring verloren gaat met het vertrekken van Bommel, Bouma, Hutchinson etc..

Ik denk dat PSV wel al een aantal goede spelers in huis heeft die de vacante posities op een goede manier kunnen invullen, en ook zal PSV niet stil zitten in het halen van de noodzakelijke versterkingen. Toch zie ik PSV niet zomaar met een geoliede voetbalmachine aan de start van de competitie verschijnen, daarvoor zijn er simpelweg te veel mutaties binnen het elftal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juli 2013 door moa --
infamous psv
 infamous psv - maandag 08 juli 2013 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 07:01 schreef moa het volgende:

[..]

Je ziet het wel heel luchtig, PSV verliest (meer dan) zijn halve basis elftal.
Kijken we naar de laatste wedstrijd van PSV dan is dit de opstelling: ( PSV-Twente )

Waterman
Willems Bouma Marcelo Hutchinson
Van Bommel Toivonen Hiljemark
Mertens Locadia Wijnaldum

Bank: Tyton, Derijck, Pieters, Engelaar, Ritzmaier, Depay, Matavz.

Blijft dit van over:

Waterman >> Transfervrij vertrokken.

Willems >>
Bouma >> Transfervrij vertrokken.
Marcelo >> Wil graag vertrekken, PSV eveneens ontevreden.
Hutchinson >> Transfervrij vertrokken.

Van Bommel >> Einde carriere
Toivonen >> Wil graag vertrekken, heeft slechts een contract voor 1 jaar, dus PSV is er ook wat aan gelegen te verkopen.
Hiljemark >>

Mertens >> Vertrokken
Locadia >>
Wijnaldum >>

Welgeteld blijven er 4 spelers over van de laatste basis 11, en eerlijk is eerlijk dat zijn niet de besten. Tel daarbij op dat er een brok ervaring verloren gaat met het vertrekken van Bommel, Bouma, Hutchinson etc..

Ik denk dat PSV wel al een aantal goede spelers in huis heeft die de vacante posities op een goede manier kunnen invullen, en ook zal PSV niet stil zitten in het halen van de noodzakelijke versterkingen. Toch zie ik PSV niet zomaar met een geoliede voetbalmachine aan de start van de competitie verschijnen, daarvoor zijn er simpelweg te veel mutaties binnen het elftal.
We hebben ook veel aan die ervaring van Bouma en Hutchinson gehad..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 08 juli 2013 - 09:22   quote  deeplink  
Luitjes, dit is toch een Feyenoord-forum? Ga zulke onzin dan graag even verkondigen op het forum van de desbetreffende clubs. Ik zal hier wel even een kleine draai geven: het is aardig stil bij ons in tegenstelling tot onze concurrenten. Pisvee, ajakkes, Vite$$e, AzijnZeikerds en de reserve-duitsers zijn al aardig aan het transfereren... Is het verontrustend dat het bij ons niet zo gaat of is het juist goed?
infamous psv
 infamous psv - maandag 08 juli 2013 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 09:22 schreef Arie.Klooster het volgende:
Luitjes, dit is toch een Feyenoord-forum? Ga zulke onzin dan graag even verkondigen op het forum van de desbetreffende clubs. Ik zal hier wel even een kleine draai geven: het is aardig stil bij ons in tegenstelling tot onze concurrenten. Pisvee, ajakkes, Vite$$e, AzijnZeikerds en de reserve-duitsers zijn al aardig aan het transfereren... Is het verontrustend dat het bij ons niet zo gaat of is het juist goed?
Niks aan de hand Arie..
Beetje slap lullen joh.. No sweat
JanM
 JanM - maandag 08 juli 2013 - 10:52   quote  deeplink  
Kuijt / Rio / Assaidi ????????????????????????????
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 juli 2013 - 10:57   quote  deeplink  
En voor een ieder die zich rijk rekent met de verkoop van BMI, een veelscorende spits als Bony levert met pijn en moeite 16m. op.
Haal daar dus maar de helft van af voor een verdediger.
JanM
 JanM - maandag 08 juli 2013 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 10:57 schreef Stylzz het volgende:
En voor een ieder die zich rijk rekent met de verkoop van BMI, een veelscorende spits als Bony levert met pijn en moeite 16m. op.
Haal daar dus maar de helft van af voor een verdediger.
Dus 8 + één jaar langer contract = 10 miljoen?
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 juli 2013 - 11:05   quote  deeplink  
Dan zit je wel behoorlijk aan de max denk ik
JanM
 JanM - maandag 08 juli 2013 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 11:05 schreef Stylzz het volgende:
Dan zit je wel behoorlijk aan de max denk ik
Voor 8 miljoen gaat er ook een grote strik omheen denk ik ... we zullen zien!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 juli 2013 - 11:22   quote  deeplink  
Hoop & verwachting verzint al snel vele miljoenen extra.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 08 juli 2013 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 10:57 schreef Stylzz het volgende:
En voor een ieder die zich rijk rekent met de verkoop van BMI, een veelscorende spits als Bony levert met pijn en moeite 16m. op.
Haal daar dus maar de helft van af voor een verdediger.
Al zou het kunnen dat Feyenoord er in het buitenland nog wat beter op staat dan Vitesse. Bovendien is meestal international zijn van Oranje meerzeggend dan international van Ivoorkust. Maar met 10 miljoen zit je inderdaad wel aan de max.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 08 juli 2013 - 14:40   quote  deeplink  
Hoe oud is Bony eigenlijk? Leeftijd speelt natuurlijk ook mee... Ik bedoel dus van welke leeftijd gaat men bij Bony uit? ....
En zit BMI nog in één of andere talentpool? Of is de gehele opbrengst voor Feyenoord?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 08 juli 2013 - 14:40   quote  deeplink  
Hoe oud is Bony eigenlijk? Leeftijd speelt natuurlijk ook mee... Ik bedoel dus van welke leeftijd gaat men bij Bony uit? ....
En zit BMI nog in één of andere talentpool? Of is de gehele opbrengst voor Feyenoord?
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 juli 2013 - 15:34   quote  deeplink  
P$V is het nieuwe Twente.
moa
 moa - maandag 08 juli 2013 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 09:22 schreef Arie.Klooster het volgende:
Luitjes, dit is toch een Feyenoord-forum? Ga zulke onzin dan graag even verkondigen op het forum van de desbetreffende clubs. Ik zal hier wel even een kleine draai geven: het is aardig stil bij ons in tegenstelling tot onze concurrenten. Pisvee, ajakkes, Vite$$e, AzijnZeikerds en de reserve-duitsers zijn al aardig aan het transfereren... Is het verontrustend dat het bij ons niet zo gaat of is het juist goed?
Krijgen we dat weer, dit is het transfergeruchten topic, lijkt me relevant genoeg te kijken naar wat er bij de concurrentie gebeurd.
moa
 moa - maandag 08 juli 2013 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 14:40 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hoe oud is Bony eigenlijk? Leeftijd speelt natuurlijk ook mee... Ik bedoel dus van welke leeftijd gaat men bij Bony uit? ....
En zit BMI nog in één of andere talentpool? Of is de gehele opbrengst voor Feyenoord?
24

Volgens mij zit BMI niet in 1 van de talent pools.
piet
 piet - maandag 08 juli 2013 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 14:40 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hoe oud is Bony eigenlijk? Leeftijd speelt natuurlijk ook mee... Ik bedoel dus van welke leeftijd gaat men bij Bony uit? ....
En zit BMI nog in één of andere talentpool? Of is de gehele opbrengst voor Feyenoord?
Dit stond een tijdje geleden op FR12 over Clasie, ik geloof dat Leon daar nog een topic voor had gemaakt. Zou mij niks verbazen als ook BMI in zo'n pool zit:

De eerste buitenlandse club heeft zich reeds bij Feyenoord gemeld. Het Italiaanse Fiorentina heeft een bod van circa zes miljoen euro neergelegd bij technisch directeur Martin van Geel voor de diensten van middenvelder Jordy Clasie. De Rotterdamse club zal echter - wanneer het daadwerkelijk tot een akkoord komt - een groot deel van de transfersom moeten afstaan aan de investeerders van de in 2009 opgezette Beloften Pool. Feyenoord verpandde toen zo'n 20% van de transferrechten aan geïnteresseerde beleggers.

Bron: FR12

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juli 2013 door piet --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juli 2013 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 16:42 schreef piet het volgende:

[..]

Dit stond een tijdje geleden op FR12 over Clasie, ik geloof dat Leon daar nog een topic voor had gemaakt. Zou mij niks verbazen als ook BMI in zo'n pool zit:

De eerste buitenlandse club heeft zich reeds bij Feyenoord gemeld. Het Italiaanse Fiorentina heeft een bod van circa zes miljoen euro neergelegd bij technisch directeur Martin van Geel voor de diensten van middenvelder Jordy Clasie. De Rotterdamse club zal echter - wanneer het daadwerkelijk tot een akkoord komt - een groot deel van de transfersom moeten afstaan aan de investeerders van de in 2009 opgezette Beloften Pool. Feyenoord verpandde toen zo'n 20% van de transferrechten aan geïnteresseerde beleggers.

Bron: FR12
God ja idd Piet maar ik weet niet meer wie er ook alweer inzitten....Allemaal zo'n beetje dacht ik.
moa
 moa - maandag 08 juli 2013 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 16:42 schreef piet het volgende:

[..]

Dit stond een tijdje geleden op FR12 over Clasie, ik geloof dat Leon daar nog een topic voor had gemaakt. Zou mij niks verbazen als ook BMI in zo'n pool zit:

De eerste buitenlandse club heeft zich reeds bij Feyenoord gemeld. Het Italiaanse Fiorentina heeft een bod van circa zes miljoen euro neergelegd bij technisch directeur Martin van Geel voor de diensten van middenvelder Jordy Clasie. De Rotterdamse club zal echter - wanneer het daadwerkelijk tot een akkoord komt - een groot deel van de transfersom moeten afstaan aan de investeerders van de in 2009 opgezette Beloften Pool. Feyenoord verpandde toen zo'n 20% van de transferrechten aan geïnteresseerde beleggers.

Bron: FR12
1e talentpool:

Jonathan de Guzman, Royston Drenthe, Tim Vincken, Diego Biseswar, Erwin Mulder, Luigi Bruins en Georginio Wijnaldum

2e talentpool:

Ron Vlaar, Andwélé Slory, Jacob Lensky Fer, Mitchell Schet, Dwight Tiendalli, Sherif Ekramy en Serginho Greene

Beloftenpool:

Van Haaren ,Leerdam , Schenkeveld ,Castaignos , Cabral , Martins Indi , de Vrij

Bij de 2 talenten pools is 25% van de transferrechten verpand, bij de beloftenpool 18,55% volgens het jaar verslag van Feyenoord. Van al deze spelers is natuurlijk het gros al verkocht.

Alleen over de transfers van deze spelers dient dus nog een percentage van de transfersom te worden afgedragen:

Mulder 25%
Martins Indi 18,55%
de Vrij 18,55%
piet de paler
 piet de paler - maandag 08 juli 2013 - 21:25   quote  deeplink  
Ik zag dat NEC (dacht ik) de topscore uit de Schotse competitie heeft gekocht (26 treffers)waarom zien wij dat niet??????
tomson
 tomson - maandag 08 juli 2013 - 21:34   quote  deeplink  
Niks gekocht, die gozer was nog transfervrij ook.
de with
 de with - maandag 08 juli 2013 - 21:37   quote  deeplink  
Goeden avond allemaal,

Weet iemand waarom er niks meer over tom de sutter gezegd mag weg en heb hem wel is waar op filmpjes gezien maar vind geen verkeerde spits
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juli 2013 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 21:34 schreef tomson het volgende:
Niks gekocht, die gozer was nog transfervrij ook.
Tja zal wel niet in het profiel passen ? hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juli 2013 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 21:37 schreef de with het volgende:
Goeden avond allemaal,

Weet iemand waarom er niks meer over tom de sutter gezegd mag weg en heb hem wel is waar op filmpjes gezien maar vind geen verkeerde spits
Goeie avond,maar Tom de Sutter moet wel de nodige centen kosten toch?
de with
 de with - maandag 08 juli 2013 - 22:11   quote  deeplink  
Maar ik vrees met grote vrees dat er niemand bijkomt
de with
 de with - maandag 08 juli 2013 - 22:20   quote  deeplink  
Goede avond leon,ik meende dat de sutter niet wou verlengen en contract van hem loopt nog maar 1 jaar dus jaartje huren en dan vastleggen
van geil
 van geil - maandag 08 juli 2013 - 22:33   quote  deeplink  
scheelt weer brandstof ...geen hELICOPTER
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juli 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 22:20 schreef de with het volgende:
Goede avond leon,ik meende dat de sutter niet wou verlengen en contract van hem loopt nog maar 1 jaar dus jaartje huren en dan vastleggen
Als dat mogeljjk is zeg ik doen!
infamous psv
 infamous psv - maandag 08 juli 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 15:34 schreef Stylzz het volgende:
P$V is het nieuwe Twente.
Ach welnee..
Feyenoord heeft Excelsior en Twente en PSV hebben Feyenoord.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 08 juli 2013 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 21:25 schreef piet de paler het volgende:
Ik zag dat NEC (dacht ik) de topscore uit de Schotse competitie heeft gekocht (26 treffers)waarom zien wij dat niet??????
De Schotse competitie is nog een niveautje of wat lager dan de Eredivisie...

Waarschijnlijk is die spits gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juli 2013 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 22:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

De Schotse competitie is nog een niveautje of wat lager dan de Eredivisie...

Waarschijnlijk is die spits gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord..
Waarschijnlijk ja haha
sevillana
 sevillana - maandag 08 juli 2013 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 22:11 schreef de with het volgende:
Maar ik vrees met grote vrees dat er niemand bijkomt
kan ook z'n voordeel hebben ..
sevillana
 sevillana - maandag 08 juli 2013 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 22:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

De Schotse competitie is nog een niveautje of wat lager dan de Eredivisie...

Waarschijnlijk is die spits gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord..
hoeft niet per definitie zo veel te zeggen, ene Dirk kwam ooit bij de zaterdagamateurs vandaan het profvoetbal in ..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 juli 2013 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 22:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

De Schotse competitie is nog een niveautje of wat lager dan de Eredivisie...

Waarschijnlijk is die spits gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord..
Klopt ik heb Celtic wel eens vriendschappelijk tegen Veere (wie) zien voetballen, en daar hadden ze het gewoon moeilijk mee..
infamous psv
 infamous psv - maandag 08 juli 2013 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 23:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt ik heb Celtic wel eens vriendschappelijk tegen Veere (wie) zien voetballen, en daar hadden ze het gewoon moeilijk mee..
Veere speelt zeer compact en zijn een meester langs de zijlijn dus dat zegt helemaal niets..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 juli 2013 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 23:28 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Veere speelt zeer compact en zijn een meester langs de zijlijn dus dat zegt helemaal niets..
Mafkaan..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 08 juli 2013 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 23:22 schreef sevillana het volgende:

[..]

hoeft niet per definitie zo veel te zeggen, ene Dirk kwam ooit bij de zaterdagamateurs vandaan het profvoetbal in ..
Betekend uiteraard niet er geen talent daar rondloopt.. ;)

Alleen is het niet zo vreemd dat de topscorer van Schotland bij NEC terechtkomt..
sevillana
 sevillana - maandag 08 juli 2013 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 23:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Betekend uiteraard niet er geen talent daar rondloopt.. ;)

Alleen is het niet zo vreemd dat de topscorer van Schotland bij NEC terechtkomt..
we gaan 't waarschijnlijk zien, 't komend seizoen ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 09 juli 2013 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 23:57 schreef sevillana het volgende:

[..]

we gaan 't waarschijnlijk zien, 't komend seizoen ;)
jep, haha, zul je zien dat hij er 35 in gaat leggen.. ;)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 juli 2013 - 00:01   quote  deeplink  
Maar pelle word topscoorder nu Bony weg is, hoeveel gaat hij er dan wel niet inschieten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juli 2013 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 juli 2013 - 00:03   quote  deeplink  
32
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 juli 2013 - 00:20   quote  deeplink  
Das te weinig Henk..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 juli 2013 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juli 2013 - 00:20 schreef RenatoBos het volgende:
Das te weinig Henk..
Geen punt, Renato, doen we 38.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 juli 2013 - 07:13   quote  deeplink  
Rodney Kongolo naar City

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Transfergeruchtentopic Zomerstop 2013









0.0155148