BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Van Gaal is een jojo verandert te vaak van inzicht....

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 08 juni 2013 - 10:19   quote  deeplink  
ruim voor het WK moet het elftal klaar staan...je moet een eenheid kweken...dat zie ik niet terug in het beleid van hem...kiest hij voor de jonge garde of valt hij terug op Heitinga en Mathijssen....hij zag in Huntelaar zijn eerste spits....na 1 wedstrijd werd dat van Persie....zijn aanvoerders waren Sneyder en Kuyt nu is dat weer van persie en Robben...dit is geen duidelijk beleid is niet goed voor het vertrouwen en dus niet goed voor de eenheid binnen het Nederlands Elftal..tenminste dat is mijn inzicht...wat vinden jullie voetbalvrienden ???
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 juni 2013 - 11:41   quote  deeplink  
Dat ajaksieden niet echt veel voetbalvrienden hebben..d:-)
Aartus
 Aartus - maandag 10 juni 2013 - 02:50   quote  deeplink  
Het beleid van Van gaal is warrig.De spelers zullen op termijn t vertrouwen in Van gaal verliezen.Een choach moet duidelijkheid verschaffen.Dit gaat op termijn niet werken.Mijn mening is dat Van gaal er een zooitje van maakt.Wat is nu z,n visie.Ik zie t niet.Je moet er voor zorgen dat spelers voor je door t vuur gaan.En maar iedere keer wisselen van aanvoerder,dan weer kiezen voor de jonge garde,dan weer voor Heitinga en mathijssen.Hij moet nu eindelijk eens duidelijk maken voor wie ie kiest,zodat de spelers ook eindelijk eens weten waar ze aan toe zijn.Dan kun je je tenminste eindelijk eens goed voorbereiden op t WK.Van Gaal speelt nu russisch roulette.
dennie
 dennie - maandag 10 juni 2013 - 03:01   quote  deeplink  
Wat een b.shit allemaal zeg.. Van Gaal is juist heel duidelijk, presteer je niet dan speel je niet. Van Gaal kan toch niet bij zijn eerste wedstrijd al weten dat Huntelaar de spits word? Heeft hij ook nooit gezegt. En Sneijder was de logische aanvoerder, maar na het superjaar van van Persie bij Utd en het waardeloze jaar van Sneijder bij Gala is dit gewoon een meer dan logische keuze? Ik vind van Gaal zeer duidelijk, en over het feit dat van Gaal niet consequent zou selecteren, ook dit is logisch. We zijn geen Spanje of Brazilie die uit een vijver goede voetballers kunnen selecteren, de ene positie is gewoon wat beter bezet dan de andere. Mathijssen heb ik soiweso niet gezien, dat hij Heitinga wou uitproberen is zeeer logisch weer, hij mist zijn CV's die nu bij Jong Oranje spelen en wil gewoon en ervaren verdediger uit het zeer sterke Premier League aan het werk zien? Ik zie hier heel slecht onderbouwde meningen.
Aartus
 Aartus - maandag 10 juni 2013 - 03:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juni 2013 - 03:01 schreef dennie het volgende:
Wat een b.shit allemaal zeg.. Van Gaal is juist heel duidelijk, presteer je niet dan speel je niet. Van Gaal kan toch niet bij zijn eerste wedstrijd al weten dat Huntelaar de spits word? Heeft hij ook nooit gezegt. En Sneijder was de logische aanvoerder, maar na het superjaar van van Persie bij Utd en het waardeloze jaar van Sneijder bij Gala is dit gewoon een meer dan logische keuze? Ik vind van Gaal zeer duidelijk, en over het feit dat van Gaal niet consequent zou selecteren, ook dit is logisch. We zijn geen Spanje of Brazilie die uit een vijver goede voetballers kunnen selecteren, de ene positie is gewoon wat beter bezet dan de andere. Mathijssen heb ik soiweso niet gezien, dat hij Heitinga wou uitproberen is zeeer logisch weer, hij mist zijn CV's die nu bij Jong Oranje spelen en wil gewoon en ervaren verdediger uit het zeer sterke Premier League aan het werk zien? Ik zie hier heel slecht onderbouwde meningen.
Dennie ik ben t niet met je eens,als een speler een periode minder presteerd,en je zegt als choach meteen t vertrouwen op,doet dat geen goed aan de harmonie in een selectie.Wat dan de volgende keer als van persie of wie dan ook uit vorm raakt.Moet van Gaal dan weer voor een ander kiezen.Dat is wat van gaal namelijk doet.Je moet nu bouwen aan vastigheden.Als je nu nog moet puzzelen aan een elftal dat over een jaar een wk moet spelen.Hij moet nu toch wel weten met wie t wk gaat spelen.Als je als choach t nu nog niet weet word t wk een flop.Ik vind t geen slechte onderbouwde meningen,maar oke we hebben 16 miljoen bondschoaches.De toekomst zal t uitwijzen.
infamous psv
 infamous psv - maandag 10 juni 2013 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juni 2013 - 03:01 schreef dennie het volgende:
Wat een b.shit allemaal zeg.. Van Gaal is juist heel duidelijk, presteer je niet dan speel je niet. Van Gaal kan toch niet bij zijn eerste wedstrijd al weten dat Huntelaar de spits word? Heeft hij ook nooit gezegt. En Sneijder was de logische aanvoerder, maar na het superjaar van van Persie bij Utd en het waardeloze jaar van Sneijder bij Gala is dit gewoon een meer dan logische keuze? Ik vind van Gaal zeer duidelijk, en over het feit dat van Gaal niet consequent zou selecteren, ook dit is logisch. We zijn geen Spanje of Brazilie die uit een vijver goede voetballers kunnen selecteren, de ene positie is gewoon wat beter bezet dan de andere. Mathijssen heb ik soiweso niet gezien, dat hij Heitinga wou uitproberen is zeeer logisch weer, hij mist zijn CV's die nu bij Jong Oranje spelen en wil gewoon en ervaren verdediger uit het zeer sterke Premier League aan het werk zien? Ik zie hier heel slecht onderbouwde meningen.
Ben geen Van Gaal fan mr ben het redelijk met je eens ....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 10 juni 2013 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juni 2013 - 03:01 schreef dennie het volgende:
Wat een b.shit allemaal zeg.. Van Gaal is juist heel duidelijk, presteer je niet dan speel je niet. Van Gaal kan toch niet bij zijn eerste wedstrijd al weten dat Huntelaar de spits word? Heeft hij ook nooit gezegt. En Sneijder was de logische aanvoerder, maar na het superjaar van van Persie bij Utd en het waardeloze jaar van Sneijder bij Gala is dit gewoon een meer dan logische keuze? Ik vind van Gaal zeer duidelijk, en over het feit dat van Gaal niet consequent zou selecteren, ook dit is logisch. We zijn geen Spanje of Brazilie die uit een vijver goede voetballers kunnen selecteren, de ene positie is gewoon wat beter bezet dan de andere. Mathijssen heb ik soiweso niet gezien, dat hij Heitinga wou uitproberen is zeeer logisch weer, hij mist zijn CV's die nu bij Jong Oranje spelen en wil gewoon en ervaren verdediger uit het zeer sterke Premier League aan het werk zien? Ik zie hier heel slecht onderbouwde meningen.
Van gaal heeft wel degelijk aangegeven voor zijn eerste wedstrijd met het Nederlands Elftal dat Huntelaar zijn eerste spits zou zijn..dat duurde wel geteld 1 wedstrijd...
Je moet dat niet roepen om daarna met van Persie verder te gaan.
Mathijssen is altijd opgeroepen geweest door van Gaal...
Welke bondscoach pakt zijn aanvoerder zijn band af als hij niet in vorm is....slecht voor het moraal....ook geeft hij een uitgerangeerde speler als Kuyt als 2e de aanvoerdersband terwijl hij nooit in de basiself staat....ik vind hem niet doordacht handelen....is onderbouwd dacht ik zo....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 juni 2013 door Jack Huntelaar --
dennie
 dennie - maandag 10 juni 2013 - 20:08   quote  deeplink  
Van Gaal heeft aangegeven dat Huntelaar op dat moment de eerste spits was, maar gaf al vanaf het begin dat niemand zeker is van zijn positie bij hem. Het was al snel duidelijk voor iedereen dat Huntelaar een slecht seizoen had en van Persie erg sterk.

Mathijssen is opgeroepen maar heeft nooit gespeeld, geen slechte ervaren verdediger voor achter de hand, zoals ik al zei is de vijver waaruit hij moet vissen niet al te groot.

Kuyt 2e aanvoerder maken was meer een symbool, iemand met heel veel ervaring en ook iemand die zich sociaal opstelt tov de jongere nieuwere spelers, helemaal geen gekke gedachte.

Je kan er kortzichtig tegenaan kijken, maar als je erover nadenkt, is het allemaal niet zo gek wat hij doet. Ik vind zijn handelswijze beter dan die van van Marwijk, waar spelers slecht konden spelen zonder consequenties. Laat ze maar lekker scherp blijven toch..

En idd, dit is meer onderbouwd, hier kan ik op ingaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 juni 2013 door dennie --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 10 juni 2013 - 20:19   quote  deeplink  
Van Gaal kiest voor Huntelaar in spits boven Van Persie
BEWAAR
Door: redactie
14-8-12 - 19:18 bron: ANP
© anp.
UPDATE Klaas-Jan Huntelaar is voorlopig de eerste aanvaller van Oranje. Dat heeft Louis van Gaal dinsdag tijdens de afsluitende persconferentie voor de oefeninterland tegen België in Brussel bekendgemaakt.

Huntelaar (links) in duel met Heitinga. © anp.

© afp.
De nieuwe bondscoach verkiest Huntelaar voorlopig boven Robin van Persie. Hij wil de topschutter van de laatste editie van de Premier League ook niet op een andere positie inzetten. 'Van Persie moet het gevecht met Huntelaar aan', zei Van Gaal.

De opvolger van Bert van Marwijk heeft Van Persie tijdens een persoonlijk gesprek van zijn voorkeur voor Huntelaar op de hoogte gebracht. 'Dat was een heel positief gesprek', benadrukte Van Gaal. 'Robin wilde liever niet dat de inhoud naar buiten komt. Daar hou ik me dus aan. Maar hij wil niet opgeven. En dat is een goede zaak. Het moet een gevecht op hoog niveau worden.'

Van Gaal: 'Het kan in de toekomst namelijk zo maar weer zijn dat ik voor Van Persie kies. Ik weet zeker dat we hem nodig hebben. Hij kan ons helpen. Als wisselspeler maar ook als basisspeler. Maar voorlopig is Huntelaar mijn centrumspits. Ik vind dat Van Persie op die positie in het Nederlands elftal te weinig heeft gebracht. Klaas-Jan heeft het in mijn ogen juist wel laten zien. Daarom heb ik zo gekozen.'

Van gaal moet eens wat minder roepen...wel getelt 1 wedstrijd....hij veranderd te snel van mening....niet bevordelijk voor de sfeer binnen de groep...ben het overigens niet helemaal oneens met jou dennie....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 juni 2013 door Jack Huntelaar --
dennie
 dennie - maandag 10 juni 2013 - 20:25   quote  deeplink  
Maargoed, ik zag het op dat moment eigenlijk net als van Gaal, ik vond ook dat Huntelaar een kans verdiende aangezien hij het goed deed in de vorige kwalificatiereeks, maar het was uiteindelijk toch vrij snel duidelijk dat van Persie toch echt de betere was, dus ook wat dat betreft geef ik hem gelijk. Hij zegt ook duidelijk 'voorlopig' :) Toegegeven, hij is wel erg snel overgestapt, maar dit bericht bewijst niet dat van Gaal inconsequent is.

Je discussiepunt was trouwens dat van Gaal te vaak van inzicht veranderd, hier ben ik het sowieso niet mee eens. Van Gaal zijn inzicht is nooit veranderd, hij leert wel de spelers beter kennen en maakt op basis hiervan andere keuzes. Het zegt meer over jou inzicht in van Gaal zijn inzicht dan over van Gaal zijn inzicht ;) Ik denk dat je het verkeerd ziet, maargoed dat is mijn mening.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 juni 2013 door dennie --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 10 juni 2013 - 22:09   quote  deeplink  
van Marwijk loste alles intern op van Gaal hangt het aan de hoogste boom....ik moet wel zeggen dat van gaal alles aan het uitproberen is....is niet verkeerd....alleen moet het sleutelen nu vruchten af gaan werpen....hij moet nu zijn vaste keuze gaan maken...jammer vind ik dat hij nooit Douglas speelminuten heeft gegeven....is een fantastische speler....als je hem in zijn vaderland Brazilie opsteld loopt hij zijn ballen uit zijn broek straks....hij zal zich heel graag willen bewijzen tov zijn familie en landgenoten....maar goed misschien komt zijn kans nog want ik vind de Vrij op dit moment niet goed genoeg...overigens ben ik nu zelf ook van mening dat van Persie nu de eerste spits moet zijn....hij zou op hem zijn elftal af moeten stemmen....misschien is het wel de juiste stap om van Persie nu aanvoerder te maken....Sneyder kennende zal nu zijn uiterste best gaan doen om weer in de gratie te komen...alleen houdt het intern Louis...is het beste voor de sfeer en de verstandhouding binnen het team....Louis is een goede trainer dat staat buiten kijf alleen houdt het intern en ophouden nu met jojo-en....
remco k
 remco k - dinsdag 11 juni 2013 - 18:30   quote  deeplink  
Van Gaal is nu aan het proberen en test nu alle talenten en jongens uit die hij eventueel mee zou kunnen nemen. Ik vind dat prima en ook helemaal niet raar. Er een goed elftal van maken gaat gebeuren na de zomer en dan zal het grootste gedeelte ook wel duidelijk worden naar mijn verwachting.

Gezien het vertoonde spel van Sneijder vandaag lijkt van Gaal toch de juiste snaar te hebben geraakt..
Eide
 Eide - woensdag 12 juni 2013 - 06:47   quote  deeplink  
Van Gaal kiest voor presterende spelers. Ik vind het heel terecht dat hij Sneijder heeft meegedeeld dat die eerst maar eens moet zorgen dat hij weer fit wordt en dat er dan weer wat mogelijk wordt. Dat heeft niet met wispelturigheid te maken, dat is een coach die gewoon harde eisen stelt aan zijn selectie. Ik vind dat top.

Natuurlijk zijn er elementen aan het selectiebeleid van Van Gaal waar ik vraagtekens bij heb, het selecteren van Kuijt en Schaken bijvoorbeeld slaat helemaal nergens op . Van Gaal maakt in ieder geval duidelijke keuzes en is daardoor duidelijk. Dat was onder zijn voorganger wel anders met het desastreuze EK als gevolg.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juni 2013 - 15:10   quote  deeplink  
Kieft snapt niets van Van Gaal: "Wat is het nut?"

Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:15 juni 2013 om 11:28

Wim Kieft snapt helemaal niets van het besluit van Louis van Gaal om Wesley Sneijder zijn aanvoerdersband af te nemen. "Met stijgende verbazing heb ik afgelopen week de discussie gevolgd", zegt oud-voetballer in De Telegraaf.

"Ik vond het een vermoeiende discussie waar ik helemaal niets van heb begrepen", gaat Kieft verder. "Waarom wordt dat aanvoerderschap ineens zo groot gemaakt? Waarom serveert Van Gaal een jaar voor het WK begint zijn aanvoerder af? Wat is daarvan het nut?"

"Er wordt onnodig veel druk gezet op een selectie. Wat nu als Sneijder komend seizoen heel goed gaat voetballen en Van Persie geblesseerd raakt? Draai je dan alles weer terug?" Nog erger vindt hij evenwel het gedoe rondom de rol van tweede captain.

"Nog niet eens een jaar geleden moest dat Dirk Kuyt zijn en nu dan Arjen Robben. Maar die is helemaal vaak geblesseerd. Kevin Strootman blijft dan derde aanvoerder, want dat is de aanvoerder van de toekomst. En wie zegt mij dat Strootman in de toekomst vast in Oranje gaat spelen?"
remco k
 remco k - zaterdag 15 juni 2013 - 17:27   quote  deeplink  
Wim Kieft???

Dat is toch die man die vind dat ie beter was dan van Basten en vond dat ie het Ek 88 gewoon had moeten blijven spelen??

Een niksnut die ervoor zorgt dat ik het geluid uitzet bij Sport 1 als ie er weer eens zit te raaskallen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juni 2013 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 17:27 schreef remco k het volgende:
Wim Kieft???

Dat is toch die man die vind dat ie beter was dan van Basten en vond dat ie het Ek 88 gewoon had moeten blijven spelen??

Een niksnut die ervoor zorgt dat ik het geluid uitzet bij Sport 1 als ie er weer eens zit te raaskallen..
Kan wel zijn maar hij heeft een punt...waarom Sneyder openlijk afserveren ??? Iedere speler heeft toch wel eens een mindere periode...
remco k
 remco k - zaterdag 15 juni 2013 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 20:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kan wel zijn maar hij heeft een punt...waarom Sneyder openlijk afserveren ??? Iedere speler heeft toch wel eens een mindere periode...
van 3 jaar??
remco k
 remco k - zaterdag 15 juni 2013 - 22:12   quote  deeplink  
Daarbij lijkt hij wel wat los te maken bij Sneijder, dus werkt het ook nog..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 juni 2013 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 22:11 schreef remco k het volgende:

[..]

van 3 jaar??
Sneyder is een genie....hij lag te zwaar op de begroting bij Inter....en hij had de juiste trainer moeten hebben aldaar...bij Mourinho had hij altijd gespeeld....je moet hem juist het vertrouwen geven....jammer dat hij geen aanvoerder meer is....Sneyder/Ajaxheld!!!
Hij laat het even aan van Gaal zien....hahaha foutje Louis!!!
remco k
 remco k - maandag 17 juni 2013 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 23:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Sneyder is een genie....hij lag te zwaar op de begroting bij Inter....en hij had de juiste trainer moeten hebben aldaar...bij Mourinho had hij altijd gespeeld....je moet hem juist het vertrouwen geven....jammer dat hij geen aanvoerder meer is....Sneyder/Ajaxheld!!!
Hij laat het even aan van Gaal zien....hahaha foutje Louis!!!
Wanneer liet hij zien dat van Gaal een foutje maakt dan??

Volgens mij is van Gaal in lange tijd weer eens een trainer die Sneijder positief weet te raken..
Eide
 Eide - dinsdag 18 juni 2013 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 20:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kan wel zijn maar hij heeft een punt...waarom Sneyder openlijk afserveren ??? Iedere speler heeft toch wel eens een mindere periode...
De manier waarop is altijd een discussiepunt. Kijk hoeveel discussie juist het steeds wel vertrouwen houden van FdB bij Ajax constant tot discussie leidt. Dit is de keerzijde. Beide valt wat voor te zeggen.
dennie
 dennie - dinsdag 18 juni 2013 - 02:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 23:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Sneyder is een genie....hij lag te zwaar op de begroting bij Inter....en hij had de juiste trainer moeten hebben aldaar...bij Mourinho had hij altijd gespeeld....je moet hem juist het vertrouwen geven....jammer dat hij geen aanvoerder meer is....Sneyder/Ajaxheld!!!
Hij laat het even aan van Gaal zien....hahaha foutje Louis!!!
Wie is er nu de jojo dan.. sneijder speelt z'n eerste goede wedstrijd in 3 jaar en nu is hij een genie??? Jou visie is gewoon niet helder.
dennie
 dennie - dinsdag 18 juni 2013 - 02:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 20:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kan wel zijn maar hij heeft een punt...waarom Sneyder openlijk afserveren ??? Iedere speler heeft toch wel eens een mindere periode...
Niemand heeft Sneijder openlijk afgeserveerd. Hij was gewoon niet meer aanvoerder waardig op basis van z'n recente prestaties... logisch... nogmaals ga bij jezelf te rade voor je anderen veroordeeld
infamous psv
 infamous psv - maandag 19 augustus 2013 - 09:53   quote  deeplink  
Van Marwijk begrijpt opmerking Van Gaal niet

vanmarwijkek1600.jpg

Auteur: Wout Stravers Gepubliceerd:19 augustus 2013 om 09:36Categorie:Reactie

Louis van Gaal zorgde vorige week voor verbazing door te stellen dat hij twee jaar lang investeert om een WK mee te mogen maken. Ook oud-bondscoach Bert van Marwijk keek er raar van op.

Dat zei Van Marwijk zondagavond bij NOS Studio Voetbal. "Ik begrijp zo'n opmerking niet. Ik kan mij niet voorstellen dat hij hier geen plezier aan beleeft", aldus Van Marwijk, die na het EK 2012 zijn functie als bondscoach neerlegde. Van Gaal werd kort daarna aangesteld als opvolger. "Maar ik heb vier fantastische jaren gehad", voegde Van Marwijk eraan toe.

"Ik offer mezelf twee jaar lang op", zei Van Gaal vorige week tot tweemaal toe. "Het is veel leuker om clubtrainer te zijn, maar ik wilde de ervaring van een EK of WK opdoen. Die had ik nog niet."

Oud-international Ronald de Boer was het eens met Van Marwijk."Louis van Gaal was iets te eerlijk, dit had hij niet moeten zeggen", aldus de voormalig middenvelder annex aanvaller.
Hollands glorie
 Hollands glorie - woensdag 21 augustus 2013 - 20:40   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk dat Sneijder niet geselecteerd is maar een uit vorm verkerende Clasie wel...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 augustus 2013 door Hollands glorie --
infamous psv
 infamous psv - woensdag 21 augustus 2013 - 23:06   quote  deeplink  
Snap ook niet dat Schaken , Kuyt en Mahijssen nog worden opgeroepen ...
Geef dan Emanuelson en De Jong van Milan maar een oproep ..
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2013 - 00:08   quote  deeplink  
De jong oké. Maar urby voegt niets toe. Zag je gister tegen PSV ook goed.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 22 augustus 2013 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 00:08 schreef remco k het volgende:
De jong oké. Maar urby voegt niets toe. Zag je gister tegen PSV ook goed.
Bedoel er eigenlijk ook mee dat VGaal een wispelturig selectiebeleid voert..
En dat hij langzamerhand wel eens aan een vast team mag gaan denken..

Ben er niet rouwig om dat hij vertrekt na het WK..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door infamous psv --
dennie
 dennie - donderdag 22 augustus 2013 - 11:08   quote  deeplink  
Zeker vreemde keuzes van van Gaal.. Het lijkt alsof 3 goede eredivisiewedstrijden genoeg zijn voor een selectie terwijl je in het buitenland veel minder snel in beeld lijkt te komen. Sneijder toont verbetering aan en heeft recht op een uitnodiging. De Jong speelde sterk en kan met zijn ervaring véél meer brengen dan een uit vorm zijnde Clasie die toch al overschat wordt. Schaken ook onlogisch hij komt tekort. Begin me wel een beetje te irriteren aan louis. Willems had van mij ook een uitnodiging mogen krijgen speelt erg sterk tot nu toe dit seizoen en heeft veel meer potentie dan Blind.
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2013 - 18:59   quote  deeplink  
Dat ie aan Blind vasthoud is alleen maar juist en terecht. Speelde echt geweldig goed tegen Portugal en won verdedigend zelfs veel duels van Ronaldo.

De Jong is net terug van een blessure en Sneijder is een traject waar ze samen zijn ingegaan. Ik vind het niet zo raar..
infamous psv
 infamous psv - donderdag 22 augustus 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 18:59 schreef remco k het volgende:
Dat ie aan Blind vasthoud is alleen maar juist en terecht. Speelde echt geweldig goed tegen Portugal en won verdedigend zelfs veel duels van Ronaldo.

De Jong is net terug van een blessure en Sneijder is een traject waar ze samen zijn ingegaan. Ik vind het niet zo raar..
Ik snap een aantal van zijn keuzes niet en daar blijf ik bij..

Schaken en Mathijssen pffff , gekker kan het niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door infamous psv --
Eide
 Eide - vrijdag 23 augustus 2013 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:36 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ik snap een aantal van zijn keuzes niet en daar blijf ik bij...
Dat is het ook. Spelers testen is hartstikke goed... maar waarom vasthouden aan spelers die het momenteel totaal niet hebben en anderen die misschien wel een kans verdienen gewoon helemaal buiten de picture houden.

Het lijkt allemaal willekeur te zijn, net wie Lious op dat moment in het hoofd heeft. En anderen lijken niets fout te kunnen doen. Sneijder laat hij thuis omdat die in vorm moet komen, maar Schaken, die in de NL competitie op het moment nog geen cornervlag kan passeren gaat gewoon mee. Vreemd.
remco k
 remco k - vrijdag 23 augustus 2013 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:36 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ik snap een aantal van zijn keuzes niet en daar blijf ik bij..

Schaken en Mathijssen pffff , gekker kan het niet.
Ja dat kan inderdaad een discussie zijn.. Maar van Gaal is ook iemand die een homogene groep wil hebben.

Ik denk zelfs dat ie zo erg is daarmee dat ie een wat vervelende speler zo inruilt voor een mindere speler die niet vervelend is..

Overigens bedoel ik met vervelend niet spelers die hun mond durven opentrekken, want types als Sneijder en van Persie die wat zeggen in de kleedkamer houd ie wel van..
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 24 augustus 2013 - 01:54   quote  deeplink  
Lijkt wel alsof hij wil laten zien. Ik ben een Ajacied, maar ikm durf gewoon veel 010ers op te stellen. Dan zullen zij nooit gaan klagen. Kom op zeg een half elftal vol met verkapte amateurs. Genoeg reden om niet te kijken met wk. Ze liggen er toch zo uit.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 31 augustus 2013 - 11:27   quote  deeplink  
Van Gaal laat Sneijder en De Jong thuis

sneijdernigel1600.jpg

Auteur: Wout Stravers Gepubliceerd:30 augustus 2013 om 12:11Categorie:Nieuws

Louis van Gaal heeft Wesley Sneijder en ook Nigel de Jong buiten zijn definitieve selectie van het Nederlands elftal gelaten. Ook Marco van Ginkel en Joris Mathijsen vallen buiten de boot.

Van Gaal selecteert alleen spelers die topfit zijn. Omdat Van Ginkel en Mathijsen bij hun club geen vaste basisplaats hebben, raken zij hun plek bij Oranje kwijt. Om dezelfde reden ontbreekt John Heitinga. Karim Rekik, die wel in de voorselectie zat, is door een blessure afwezig.

Sneijder lijkt bij Galatasaray op de weg terug, maar Van Gaal vindt het nog te vroeg zijn voormalige aanvoerder terug te halen. Stekelenburg kampt bij Fulham met een schouderblessure. Namens PSV maken Jeroen Zoet en Jetro Willems wel hun opwachting in het keurkorps van Van Gaal.

Daley Blind, Jordy Clasie, Klaas-Jan Huntelaar, Siem de Jong, Bas Dost, Siem de Jong, Karim Rekik, Ibrahim Afellay en Jean Paul Boëtius zijn allemaal niet fit genoeg en ontbreken.

Oranje speelt vrijdag 6 september de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Estland. Vier dagen later wacht het treffen met Andorra. Beide wedstrijden beginnen om 20.30 uur. Als Oranje twee keer wint, is een WK-ticket zeker.

Volledige selectie Oranje:
Doel: Kenneth Vermeer (Ajax), Jeroen Zoet (PSV), Michel Vorm (Swansea City).

Verdediging: Jeffrey Bruma, Jetro Willems (PSV), Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi, Stefan de Vrij (Feyenoord), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Ron Vlaar (Aston Villa)

Middenveld: Jonathan de Guzman (Swansea City), Stijn Schaars, Georginio Wijnaldum (PSV), Kevin Strootman (AS Roma), Rafael van der Vaart (Hamburger SV).

Aanval: Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Jeremain Lens (Dinamo Kiev), Robin van Persie (Manchester United), Arjen Robben (Bayern München), Ruben Schaken (Feyenoord), Ricky van Wolfswinkel (Norwich City).

bron:vp

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 augustus 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 31 augustus 2013 - 11:29   quote  deeplink  
Weer vraagtekens bij het beleid?

Willems , Schaken , Kuyt ?...
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 14:31   quote  deeplink  
Willems doet het goed, en aangezien Blind niet fit is gewoon een logische vervanger. Schaken en Kuyt snap ik inderdaad ook niet. Vehaegh is ook een rare naam, alleen deed die het erg goed in de vorige wedstrijden..

Iedereen kan wel commentaar op zijn beleid hebben, maar vrijwel alle spelers die hij laat spelen doen het gewoon goed.. Voorlopig heeft hij imo dus het gelijk aan zijn zijde..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 augustus 2013 - 16:02   quote  deeplink  
Maar Nigel, Urby met name Wesley niet oproepen zet ik toch zeer mijn vraagtekens bij....80% van http://www.meemetoranje.nl/huidige-selectie/ zijn het hier niet mee eens...Sneyder laat op dit moment zijn goede vorm zien...triest toch om zo'n grote voetballer zo af te vallen....
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 16:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Maar Nigel, Urby met name Wesley niet oproepen zet ik toch zeer mijn vraagtekens bij....80% van http://www.meemetoranje.nl/huidige-selectie/ zijn het hier niet mee eens...Sneyder laat op dit moment zijn goede vorm zien...triest toch om zo'n grote voetballer zo af te vallen....
Hoezo zo af te vallen, als van Gaal hem nu niet goed genoeg vind voor 90 minuten basis wil hij hem niet oproepen en dat vind ik terecht, Sneijder is namelijk niet een man voor de bank.. Daar wordt ie heel vervelend..

De Jong is nog maar net terug en er lopen andere jongens bij die het momenteel gewoon beter doen op die plek, Strootman is de nummer 1 voor die positie en Schaars d nummer 2, en die doet het echt heel erg goed. en Urby is gewoon een hele matige speler..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 augustus 2013 - 17:03   quote  deeplink  
Urby kan bij jou helemaal niks goed doen...hahahaha...is persoonlijk denk ik...het verhaal omtrent die anderen zijn ergens wel te begrijpen...
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 17:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Urby kan bij jou helemaal niks goed doen...hahahaha...is persoonlijk denk ik...het verhaal omtrent die anderen zijn ergens wel te begrijpen...
Complete onzin wat je zegt over Urby. Hij bewijst zelf een matige speler te zijn. is onder geen enkele trainer na Ajax een vaste basisspeler geweest en zelfs bij Ajax is ie niet onomstreden geweest.

Hij heeft een arrogantie probleem, hij zou namelijk een hele goede back kunnen zijn, maar kiest ervoor daar niet te willen spelen.. Op zich natuurlijk prima, maar vervolgens moet je niet gaan zeiken dat je niet geselecteerd wordt. Als back vond ik hem zelf erg goed en denk ik dat ie na van Bronckhorst de vaste linksback van het NL elftal was geworden..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 31 augustus 2013 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 17:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Complete onzin wat je zegt over Urby. Hij bewijst zelf een matige speler te zijn. is onder geen enkele trainer na Ajax een vaste basisspeler geweest en zelfs bij Ajax is ie niet onomstreden geweest.

Hij heeft een arrogantie probleem, hij zou namelijk een hele goede back kunnen zijn, maar kiest ervoor daar niet te willen spelen.. Op zich natuurlijk prima, maar vervolgens moet je niet gaan zeiken dat je niet geselecteerd wordt. Als back vond ik hem zelf erg goed en denk ik dat ie na van Bronckhorst de vaste linksback van het NL elftal was geworden..
Dat wil ik net schrijven toevallig.. eeuwig zonde
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 31 augustus 2013 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 14:31 schreef remco k het volgende:
Willems doet het goed, en aangezien Blind niet fit is gewoon een logische vervanger. Schaken en Kuyt snap ik inderdaad ook niet. Vehaegh is ook een rare naam, alleen deed die het erg goed in de vorige wedstrijden..

Iedereen kan wel commentaar op zijn beleid hebben, maar vrijwel alle spelers die hij laat spelen doen het gewoon goed.. Voorlopig heeft hij imo dus het gelijk aan zijn zijde..
Het centrale duo van Feyenoord is ook niet echt op dreef dus wat betreft vorm neem ik Louis sowieso niet serieus.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 augustus 2013 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 17:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Complete onzin wat je zegt over Urby. Hij bewijst zelf een matige speler te zijn. is onder geen enkele trainer na Ajax een vaste basisspeler geweest en zelfs bij Ajax is ie niet onomstreden geweest.

Hij heeft een arrogantie probleem, hij zou namelijk een hele goede back kunnen zijn, maar kiest ervoor daar niet te willen spelen.. Op zich natuurlijk prima, maar vervolgens moet je niet gaan zeiken dat je niet geselecteerd wordt. Als back vond ik hem zelf erg goed en denk ik dat ie na van Bronckhorst de vaste linksback van het NL elftal was geworden..
Ben het wel met je eens dat Urby beter linksback had gebleven....maar in het verleden heb je hem wel vaak afgebrand terwijl hij niet altijd zo slecht speelde...AC Milan haalde hem niet zo maar....dus zo slecht was hij ook weer niet...
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 17:33 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Het centrale duo van Feyenoord is ook niet echt op dreef dus wat betreft vorm neem ik Louis sowieso niet serieus.
Maar bij Oranje bleven ze goed overeind tegen Portugal.
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 18:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens dat Urby beter linksback had gebleven....maar in het verleden heb je hem wel vaak afgebrand terwijl hij niet altijd zo slecht speelde...AC Milan haalde hem niet zo maar....dus zo slecht was hij ook weer niet...
Als hij als back speelde was ie vaak goed, daar heb ik hem ook niet afgebrand, als linksbuiten was ie de Jupiler league nog niet waardig en dat is ie daar nog steeds niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 augustus 2013 - 21:01   quote  deeplink  
Met Milan tegen PSV in Eindhoven speelde Urby weer linksback...en speelde een puike wedstrijd...maar helaas weer niet opgeroepen door Mr.van Gaal
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Met Milan tegen PSV in Eindhoven speelde Urby weer linksback...en speelde een puike wedstrijd...maar helaas weer niet opgeroepen door Mr.van Gaal
En logisch omdat Urby heeft aangegeven bij van Gaal daar niet te willen spelen. Klaar dan toch..
remco k
 remco k - zaterdag 31 augustus 2013 - 21:37   quote  deeplink  
Trouwens speelde hij de wedstrijd in Milaan niet.. Ook niet zonder reden..
remco k
 remco k - maandag 02 september 2013 - 21:45   quote  deeplink  
Rafael van der Vaart heeft even met Wesley Sneijder gebeld maandag. Sneijder werd door bondscoach Louis van Gaal als vervanger voor de geblesseerde Georginio Wijnaldum opgeroepen voor de WK-kwalificatieduels tegen Estland en Andorra. Beiden kennen elkaar van hun gezamenlijke tijd bij Ajax, Real Madrid en het Nederlands elftal.

"Wesley was heel blij", zo wordt Van der Vaart geciteerd door het ANP. "Hij was net nog in Istanbul maar komt zo snel mogelijk hiernaartoe. Natuurlijk had hij het niet meer verwacht. Maar volgens mij is hij de laatste tijd goed bezig. Dus dit is wel een mooie beloning voor hem."

In eerste instantie weigerde Van Gaal om de speler van Galatasaray op te roepen. Doordat Wijnaldum afhaakte met een enkelblessure, riep de keuzeheer alsnog zijn voormalige aanvoerder op. Vrijdag speelt Oranje in Tallinn tegen Estland, waarna dinsdag de wedstrijd in en tegen Andorra wacht.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/207381/Van_der_Vaart_over_Sneijder:_Wesley_was_heel_blij?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2dlZgfesc

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Van Gaal is een jojo verandert te vaak van inzicht....









0.0135118