BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Van Gaal is een jojo verandert te vaak van inzicht....

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 september 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 september 2013 - 22:28 schreef remco k het volgende:
Wat ik Louis echt totaal niet begrijp is dat ie hem niet tenminste 5 minuten heeft laten spelen. Dan ligt die jongen in ieder geva vast voor het Nl elftal. Ik denk het niet, maar stel nou dat ie de sterren van de hemel gaat spelen en Brazilie vraagt hem???
Dat bedoel ik Remco...ik snap dat ook niet...van Marwijk heeft hem gesteund omtrent zijn Nederlands paspoort...die zag het helemaal in hem zitten.....laat hem opdraven de eerst komende interland....het is wel geen wereldverdediger maar zie op dit moment geen betere in de eredivisie...wie zie jij naast hem in het centrum ???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 september 2013 - 23:02   quote  deeplink  
Ryan Donk, van Dijk, Indy, Mathijssen.....of misschien wel Denswil ???
remco k
 remco k - maandag 16 september 2013 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 september 2013 - 22:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat bedoel ik Remco...ik snap dat ook niet...van Marwijk heeft hem gesteund omtrent zijn Nederlands paspoort...die zag het helemaal in hem zitten.....laat hem opdraven de eerst komende interland....het is wel geen wereldverdediger maar zie op dit moment geen betere in de eredivisie...wie zie jij naast hem in het centrum ???
Ik zeg niet dat ie moet spelen he. Vind namelijk dat ie heel slecht is geweest afgelopen seizoen. Maar d kans is aanwezig dat ie wel weer goed gaat spelen. Daarvan uitgaande had Louis hem moeten laten spelen. Al was het maar 5 minuten. Nu kan hij alsnog voor Braziliƫ kiezen.
remco k
 remco k - maandag 16 september 2013 - 23:51   quote  deeplink  
Ik vind trouwens dat Indy en rekik maar moeten uitvechten wie er gaat spelen. Als Denswill zo door gaat kan hij zich daar misschien. Nog mee gaan bemoeien, maar die kans acht ik klein.
Eide
 Eide - woensdag 18 september 2013 - 17:59   quote  deeplink  
We hebben het achterin over gasten die grotendeels nog speelgerechtigd zijn voor Jong Oranje. Geef die gasten eens tot ze 25 zijn en reken ze dan af.

Als klein land heb je niet continue volwassen spelers met voldoende niveau, dan is het soms gokken op talent. En helaas pakt dat meestal niet heel briljant uit. Overigens was de verdediging vooraf aan het WK 2010 nu ook niet briljant maar als het klopt kan er veel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 oktober 2013 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 17:59 schreef Eide het volgende:
We hebben het achterin over gasten die grotendeels nog speelgerechtigd zijn voor Jong Oranje. Geef die gasten eens tot ze 25 zijn en reken ze dan af.

Als klein land heb je niet continue volwassen spelers met voldoende niveau, dan is het soms gokken op talent. En helaas pakt dat meestal niet heel briljant uit. Overigens was de verdediging vooraf aan het WK 2010 nu ook niet briljant maar als het klopt kan er veel.
Ik reken niets af...ik weet alleen niet met welke spelers van Gaal moet gaan spelen op het WK in onze verdediging.....na de WK is het over en sluiten met van Gaal....met welke verdedigers maakt hij een kans van slagen ???
Eide
 Eide - dinsdag 08 oktober 2013 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2013 - 22:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik reken niets af...ik weet alleen niet met welke spelers van Gaal moet gaan spelen op het WK in onze verdediging.....na de WK is het over en sluiten met van Gaal....met welke verdedigers maakt hij een kans van slagen ???
De niveau verschillen zijn vrij klein. Ik denk persoonlijk dat Bruma en BMI momenteel de meest geschikten zijn, op basis van prestaties en internationale ervaring. Op rechts v.d. Wiel als hij de lijn bij PSG door wet te zetten en links valt dan nog te bezien op basis van prestaties dit seizoen.

In alle situaties blijft het manco ervaring en routine, voor wie je ook kiest. Wie van de kanshebbers is voldoende geloutert om heren als Messi, Neymar, Ronaldo en al die andere top aanvallers af te stoppen?
remco k
 remco k - dinsdag 08 oktober 2013 - 19:08   quote  deeplink  
Van Dijk ontwikkeld zich daar erg goed. NIet als voetballer maar wel als verdediger.. Zou ook een prima optie zijn als ie zo doorgaat..
remco k
 remco k - dinsdag 08 oktober 2013 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2013 - 09:45 schreef Eide het volgende:

[..]

De niveau verschillen zijn vrij klein. Ik denk persoonlijk dat Bruma en BMI momenteel de meest geschikten zijn, op basis van prestaties en internationale ervaring. Op rechts v.d. Wiel als hij de lijn bij PSG door wet te zetten en links valt dan nog te bezien op basis van prestaties dit seizoen.

In alle situaties blijft het manco ervaring en routine, voor wie je ook kiest. Wie van de kanshebbers is voldoende geloutert om heren als Messi, Neymar, Ronaldo en al die andere top aanvallers af te stoppen?
Als je voldoende de bal hebt hoef je ze niet af te stoppen:-)
Eide
 Eide - dinsdag 08 oktober 2013 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2013 - 19:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je voldoende de bal hebt hoef je ze niet af te stoppen:-)
Kenmerk van een echt goede spits is dat ze niet veel kansen nodig hebben. Van Gaal roept altijd dat verdedigen makkelijker is dan aanvallen. Ik ben dat volledig met hem oneens. Verdedigen is ontzettend moeilijk. Niet omdat je daar een betere voetballer voor moet zijn maar verdedigen is perfectionisme.

Een aanvaller is een artiest. Die doet en probeert, verwerpt wat niet goed is en accepteert 10 flops voor dat ene briljante moment. Een verdediger moet echter 10 van de 10 keer perfect zijn. Er is geen ruimte voor flops.

Onze verdedigers missen de routine en ervaring om alles te doorzien, zij zullen gewoon eerder een fout maken dan een meer geroutineerde verdediger. Hoeveel talent je ook hebt, ervaring moet je opdoen, en dat is een absolute zwakte in de verdediging van Oranje.
remco k
 remco k - dinsdag 08 oktober 2013 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2013 - 21:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Kenmerk van een echt goede spits is dat ze niet veel kansen nodig hebben. Van Gaal roept altijd dat verdedigen makkelijker is dan aanvallen. Ik ben dat volledig met hem oneens. Verdedigen is ontzettend moeilijk. Niet omdat je daar een betere voetballer voor moet zijn maar verdedigen is perfectionisme.

Een aanvaller is een artiest. Die doet en probeert, verwerpt wat niet goed is en accepteert 10 flops voor dat ene briljante moment. Een verdediger moet echter 10 van de 10 keer perfect zijn. Er is geen ruimte voor flops.

Onze verdedigers missen de routine en ervaring om alles te doorzien, zij zullen gewoon eerder een fout maken dan een meer geroutineerde verdediger. Hoeveel talent je ook hebt, ervaring moet je opdoen, en dat is een absolute zwakte in de verdediging van Oranje.
Toch ben ik het hierin met van Gaal eens. En dat terwijl jij ook gelijk hebt in deze..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 31 oktober 2013 - 19:57   quote  deeplink  
Douglas: 'Vreemd dat het rond Oranje nu stil is'

Anderhalf jaar geleden werd zijn naam nog sterk in verband gebracht met het Nederlands elftal. Maar Douglas is nu inmiddels volledig buiten beeld.

"Lange tijd werd er geroepen dat ik in het Nederlands elftal moet", vertelt de 25-jarige centrale verdediger in Voetbal International. "Eigenlijk is het dus wel een beetje vreemd dat het nu helemaal stil is. Want met Dinamo Moskou speel ik nu in een competitie die sterker is dan de Eredivisie, ook de omstandigheden zijn veel zwaarder."

"Waarom is er dan nauwelijks aandacht voor de Russische competitie? Maar het was en is nog steeds mijn droom om voor Oranje te spelen tijdens het WK. Een jaar geleden zat ik er bij voor de WK-kwalificatiewedstrijden tegen Andorra (3-0, red.) en Roemeniƫ (4-1). Toen is het helaas niet tot een debuut gekomen."

"Wel had ik een goed gesprek met Van Gaal. Hij was tevreden over mijn spel tijdens de trainingen en gaf aan op welke punten ik me kon verbeteren", vervolgt de centrale verdediger, die tot afgelopen zomer voor FC Twente speelde.

Naar de reden moet hij gissen. "Ik ben Braziliaan van geboorte, spreek geen vlekkeloos Nederlands en verschijn weinig in de media. En feit is dat ik voor mijn vertrek naar Moskou niet bij Oranje zat. Maar de bondscoach (Louis van Gaal, red.) zal iedere speler volgen."

"Hij doet wat het beste is voor Oranje. Zijn keuze kun je ook niet betwisten. Want tot nu toe heeft Nederland bijna iedere wedstrijd gewonnen."

*** Ik vind dat hij een kans moet krijgen...denk dat hij aan zijn landgenoten wilt laten zien wat hij in huis heeft....hij zal extra gemotiveerd zijn om juist in Brazilie te schitteren*** Geef hem een kans van Gaal!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2013 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - zaterdag 16 november 2013 - 15:03   quote  deeplink  
Wat een vertoning van het NL elftal zeg, echt heel slecht, Japan de gehele wedstrijd de betere ploeg. Het toppunt is nog wel het CV duo en de invalbeurt van Willems. Dat is niks beter dan onderin de eerste divisie..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 16 november 2013 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 november 2013 - 15:03 schreef remco k het volgende:
Wat een vertoning van het NL elftal zeg, echt heel slecht, Japan de gehele wedstrijd de betere ploeg. Het toppunt is nog wel het CV duo en de invalbeurt van Willems. Dat is niks beter dan onderin de eerste divisie..
Vlaar en de Vrij was een verschrikking.
maar van Gaal had het over dat de RCV beslist was en de LCV nog open, wie is die RCV dan?
de Vrij? die bakt er vrij weinig van...
remco k
 remco k - zaterdag 16 november 2013 - 22:44   quote  deeplink  
Zei die dat ja, dacht dat ie het erover had daar het beslist was welke spelers daarvoor in aanmerking kwamen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 november 2013 - 00:03   quote  deeplink  
Ik denk Bruma...hoop nog steeds dat hij Douglas oproept...
remco k
 remco k - zondag 17 november 2013 - 12:35   quote  deeplink  
Waarom?? Die doet het helemaal niet goed momenteel???
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 19 november 2013 - 11:29   quote  deeplink  
Van Gaal is een trainer die inde weken voor het wk juiste heel goed een team kan maken. Uiteindelijke gaat het erom welke spelers dan beschikbaar zijn. Kijk eens naar de situatie nu hoe gemakkelijk er spelers geblesseerd zijn en raken. Wat je wel ziet is dat juist de ervaren spelers er duidelijk bovenuit steken. Denk dat van Gaal dat zeker niet is ontgaan. T.a.v. de verdediging zijn er alle redenen om uit te vinden wat nu het beste werkt.

Waar ik me meer druk om zou gaan maken is of onze beste spelers voor het wk niet geblesseerd raken!!
remco k
 remco k - woensdag 20 november 2013 - 08:52   quote  deeplink  
Goed duo cv's gezien bij oranje. Ook vd Wiel goed, lijkt erop dat we met Janmaat en wiel in ieder geval de rb positie goed bezet hebben. Voor het centrale gedeelte moeten we echt afwachten hoe bepaalde spelers zich ontwikkelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Van Gaal is een jojo verandert te vaak van inzicht....









0.0086448