BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Eredivisie Live wordt Fox Sports Eredivisie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 26 juni 2013 - 06:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Eredivisie Live wordt Fox Sports Eredivisie (Emerce)

remco k
 remco k - vrijdag 26 juli 2013 - 18:03   quote  deeplink  
Ziggo en Fox International Channels hebben een akkoord weten te bereiken over de doorgifte van alle vijf kanalen van FOX Sports. Slechts één kanaal wordt in HD-kwaliteit aangeboden.

FOX Sports levert alle kanalen in HD-kwaliteit aan tv-aanbieders. Ziggo biedt echter alleen het hoofdkanaal van FOX Sports Eredivisie in volwaardige HD-kwaliteit aan. Hierdoor verandert er op 1 augustus wat betreft HD-kanalen feitelijk niets bij Ziggo. Vorig seizoen was het hoofdkanaal van Eredivisie Live ook in HD te bekijken. De doorgifte bij Ziggo is voor FOX Sports belangrijk. Ziggo is met meer dan 2,2 miljoen digitale tv-abonnees de grootste aanbieder in Nederland. Het is de eerste grote aanbieder waarmee Fox International Channels een doorgifteovereenkomst heeft weten te sluiten. Het gaat hierbij niet alleen over een overeenkomst voor FOX Sports maar voor meer tv-kanalen van Fox International Channels.

ZIGGO HANTEERT VEELAL ADVIESPRIJZEN
Ziggo houdt zich hoofdzakelijk vast aan de adviesprijzen die FOX Sports eerder bekendmaakte. Alleen voor FOX Sports International vraagt het kabelbedrijf een euro meer als de adviesprijs. Een abonnement op FOX Sports Eredivisie gaat €17.95 per maand kosten, FOX Sports International €12.95 en het combi-pakket FOX Sports €24,95. Ziggo gaat het FOX Sports International-abonnement pas vanaf 1 november aanbieden. Tot die tijd krijgen alle FOX Sports Eredivisie-abonnees het de internationale voetbal zenders er gratis bij. Voor nieuwe klanten heeft Ziggo een vroegboekactie. Als men voor 24 augustus een abonnement op FOX Sports Eredivisie neemt krijgt men tot 1 december het volledig voetbalpakket van FOX Sports. Wie na 1 december het FOX Sports Eredivisie naar een combi-abonnement omzet betaalt tot 1 februari €19,95 per maand. Daarna wordt de reguliere prijs van €24,95 per maand berekend.

FOX SPORTS KOST ZIGGO GEEN BANDBREEDTE
De komst van de nieuwe betaalzender FOX Sports International kost Ziggo geen extra bandbreedte op het eigen kabelnetwerk. Gezamenlijk bestaat FOX Sports Eredivisie en FOX Sports International uit vijf tv-kanalen. Eredivisie Live bestaat tot 1 augustus uit vier tv-kanalen. De bandbreedte voor het extra vijfde kanaalslot is afkomstig van sportzender ESPN America. Deze is vanaf 1 augustus niet meer in Nederland beschikbaar, waardoor Ziggo de doorgifte noodgedwongen moet staken.
remco k
 remco k - vrijdag 26 juli 2013 - 18:04   quote  deeplink  
Hier staat gewoon vanaf 1 augustus toch.

Volgens mij is wat Eide post alleen voor het open kanaal welke dus bij Ziggo op 11 gezet gaat worden
VVout
 VVout - vrijdag 26 juli 2013 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 18:03 schreef Nenam_tiL het volgende:
Begrijp er geen hol van.....nu is dat bij mij niet zo moeilijk.....maar het komt er dus op neer dat degene die om wat voor een reden dan ook niet naar het stadion kan....de klassieker niet kunnen zien.....kijk dat vind ik dus ruk
Dat gaat om een nieuw kanaal van Fox, de Eredivisie zal gewoon te volgen zijn onder de oude naam of Fox meende een woordvoerder van Ziggo en dit zal waarschijnlijk ook voor de andere kabel aanbieders gelden.
remco k
 remco k - vrijdag 26 juli 2013 - 19:11   quote  deeplink  
Wat wel weer typisch is, is dat Ziggo alles maar met 1 HD kanaal gaat aanbieden terwijl het gercuht in de rondte gaat dat de andere aanbieders minimaal 3 hd kanalen zal uitzenden
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 26 juli 2013 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 19:11 schreef remco k het volgende:
Wat wel weer typisch is, is dat Ziggo alles maar met 1 HD kanaal gaat aanbieden terwijl het gercuht in de rondte gaat dat de andere aanbieders minimaal 3 hd kanalen zal uitzenden
Dat klopt..
Daar was mijn collega ook niet happy mee.....
remco k
 remco k - vrijdag 26 juli 2013 - 19:41   quote  deeplink  
Heb net gebeld om aan te geven dat ik wil opzeggen, kreeg te horen dat er landelijk al heel veel mensen hadden gebeld en dat ze nu in overleg zijn om dit anders aan te gaan bieden. Indien dit gebeurt zal er vanavond uiterlijk morgen een persbericht verschijnen..

Dit schijnen ze nu iedereen te vertellen die belt..
tomson
 tomson - vrijdag 26 juli 2013 - 20:19   quote  deeplink  
We worden gewoon weer bedonderd waar we bij staan. Maar opzeggen vind ik ook kut want dan ga ik lopen hannesen om de uitwedstrijden te bekijken. De premier league bekijk ik voor mijn part wel gewoon ouderwets bij match of the day..
Hollands glorie
 Hollands glorie - vrijdag 26 juli 2013 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 20:19 schreef tomson het volgende:
We worden gewoon weer bedonderd waar we bij staan. Maar opzeggen vind ik ook kut want dan ga ik lopen hannesen om de uitwedstrijden te bekijken. De premier league bekijk ik voor mijn part wel gewoon ouderwets bij match of the day..
Zeker weten...

Maar de Eredivisie is het belangrijkst om te kijken voor mij persoonlijk , het buitenlands voetbal is leuk meegenomen maar niet noodzakelijk....
VVout
 VVout - vrijdag 26 juli 2013 - 21:08   quote  deeplink  
Gewoon hopen dat ze doorlopend een stream ergens op het net hebben, tot nu toe klopte dat vaak goed.
Eide
 Eide - vrijdag 26 juli 2013 - 21:35   quote  deeplink  
Ik kijk al tijden via het internet. Makkelijker en ook dat kijk ik gewoon om m'n televisie. Ik heb dus toch al nergens last van anders dan dat ik nu wat duurder uit ben.

Ik vind het wel armzalig dat er nu pas akoorden komen met de kabelaars.
tomson
 tomson - vrijdag 26 juli 2013 - 22:15   quote  deeplink  
Niet alleen dat is armzalig . de app is ook ook een aaanfluiting.
Dat het grootste mediabedrijf ter wereld niet wat beters in elkaar kan flansen zeg..
Eide
 Eide - vrijdag 26 juli 2013 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 22:15 schreef tomson het volgende:
Niet alleen dat is armzalig . de app is ook ook een aaanfluiting.
Dat het grootste mediabedrijf ter wereld niet wat beters in elkaar kan flansen zeg..
De app was altijd al een draak van een ding. Er was een 3rd party app waarop je kon kijken die gewoon VEEL beter was.

Vooralsnog heeft FOX z'n zaken niet voor elkaar. Leuk voor de poen bij de clubs maar de fans zijn (zoals gewoonlijk) het slachtoffer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 18:03 schreef Nenam_tiL het volgende:
Begrijp er geen hol van.....nu is dat bij mij niet zo moeilijk.....maar het komt er dus op neer dat degene die om wat voor een reden dan ook niet naar het stadion kan....de klassieker niet kunnen zien.....kijk dat vind ik dus ruk
Hebben ze expres gedaan man. Zodat de feyenoord-supporters namelijk rustig naar bed kunnen in de avond, zonder de afgang van hun club te hebben hoeven zien. ;-)
VVout
 VVout - zaterdag 27 juli 2013 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 10:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hebben ze expres gedaan man. Zodat de feyenoord-supporters namelijk rustig naar bed kunnen in de avond, zonder de afgang van hun club te hebben hoeven zien. ;-)
Dit is nou een typische Ajax gedachte, die kijken alleen maar als het goed gaat. Ik zeg het nog maar eens, een Feyenoorder staat er altijd en als hij er niet bij kan zijn is het voor hem de grootste afgang, niet het resultaat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 10:51 schreef VVout het volgende:

[..]

Dit is nou een typische Ajax gedachte, die kijken alleen maar als het goed gaat. Ik zeg het nog maar eens, een Feyenoorder staat er altijd en als hij er niet bij kan zijn is het voor hem de grootste afgang, niet het resultaat.
O nee hoor, dat is de gedachte bij veel feyenoorders dat Ajacieden zo denken. Maar ik kijk elke wedstrijd van mijn club zelfs als ik daarvoor halsbrekende toeren moet uithalen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door Ajax Warrior --
VVout
 VVout - zaterdag 27 juli 2013 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

O nee hoor, dat is de gedachte bij veel feyenoorders dat Ajacieden zo denken. Maar ik kijk elke wedstrijd van mijn club zelfs als ik daarvoor halsbrekende toeren moet uithalen.
Als dit niet jouw gedachte is vraag ik me toch af voor wat voor club jij bent, want je hebt dit wel degelijk geschreven toch.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:19 schreef VVout het volgende:

[..]

Als dit niet jouw gedachte is vraag ik me toch af voor wat voor club jij bent, want je hebt dit wel degelijk geschreven toch.
Ik heb het meer over het feit dat jij als reactie geeft dat wij supporters zijn die alleen maar bij resultaten supporter voor onze club zijn en jullie er altijd staan. Ik kan je vertellen dat ik genoeg feyenoord-supporters ken die de afgelopen jaren, dan heb ik het over de jaren dat ze in de middenmoot meedraaiden, zichzelf schaamden voor hun club en ineens niet meer naar het stadion gingen. Dus eigenlijk exact dezelfde gedachte als die jij hebt over onze club en supporters.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door Ajax Warrior --
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 27 juli 2013 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 19:41 schreef remco k het volgende:
Heb net gebeld om aan te geven dat ik wil opzeggen, kreeg te horen dat er landelijk al heel veel mensen hadden gebeld en dat ze nu in overleg zijn om dit anders aan te gaan bieden. Indien dit gebeurt zal er vanavond uiterlijk morgen een persbericht verschijnen..

Dit schijnen ze nu iedereen te vertellen die belt..
heb jij Ziggo?
VVout
 VVout - zaterdag 27 juli 2013 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb het meer over het feit dat jij als reactie geeft dat wij supporters zijn die alleen maar bij resultaten supporter voor onze club zijn en jullie er altijd staan. Ik kan je vertellen dat ik genoeg feyenoord-supporters ken die de afgelopen jaren, dan heb ik het over de jaren dat ze in de middenmoot meedraaiden, zichzelf schaamden voor hun club en ineens niet meer naar het stadion gingen. Dus eigenlijk exact dezelfde gedachte als die jij hebt over onze club en supporters.
Sorry hoor dat ik je op je snavel getrapt hebt maar andersom denk ik er net zo over dus heb ik de plicht om op jouw uitspraak te reageren.
Eide
 Eide - zaterdag 27 juli 2013 - 13:51   quote  deeplink  
UPC biedt via de website nog gewoon Eredivisie Live aan, met de notitie dat het per 1 augustus FOX gaat heten... maar niets dat het dan eventueel niet meer beschikbaar is vanwege geneuzel.
remco k
 remco k - zaterdag 27 juli 2013 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 13:20 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

heb jij Ziggo?
ja
craven
 craven - zaterdag 27 juli 2013 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb het meer over het feit dat jij als reactie geeft dat wij supporters zijn die alleen maar bij resultaten supporter voor onze club zijn en jullie er altijd staan. Ik kan je vertellen dat ik genoeg feyenoord-supporters ken die de afgelopen jaren, dan heb ik het over de jaren dat ze in de middenmoot meedraaiden, zichzelf schaamden voor hun club en ineens niet meer naar het stadion gingen. Dus eigenlijk exact dezelfde gedachte als die jij hebt over onze club en supporters.
hmmm zat anders toch altijd aardig vol...
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 27 juli 2013 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

O nee hoor, dat is de gedachte bij veel feyenoorders dat Ajacieden zo denken. Maar ik kijk elke wedstrijd van mijn club zelfs als ik daarvoor halsbrekende toeren moet uithalen.
VVout heeft deels wel gelijk hoor...
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 27 juli 2013 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 13:51 schreef Eide het volgende:
UPC biedt via de website nog gewoon Eredivisie Live aan, met de notitie dat het per 1 augustus FOX gaat heten... maar niets dat het dan eventueel niet meer beschikbaar is vanwege geneuzel.
UPC doet idd alleen naamsverandering mr verder no worries ;)
Eide
 Eide - woensdag 31 juli 2013 - 21:03   quote  deeplink  
UPC en Ziggo kijkerts kunnen vrijdag in ieder geval de seizoens opening zien.
tomson
 tomson - woensdag 31 juli 2013 - 22:33   quote  deeplink  
Erbarmelijke service. Stelletje prutsers.
VVout
 VVout - donderdag 01 augustus 2013 - 09:50   quote  deeplink  
Wel een mooi reclame spotje, krijg je er echt zin aan tot je op de service stoot, gg.
tomson
 tomson - donderdag 01 augustus 2013 - 10:42   quote  deeplink  
Toch ben ik een van de "gelukkigen"... Delta (Zeeland) heeft ook al doorgifte. Blijft staan die belachelijke tariefsverhogingen.
tomson
 tomson - donderdag 01 augustus 2013 - 10:58   quote  deeplink  
Net sport1 maar opgezegd en Fox internationaal genomen voor het lieve sommetje van 24,95 = 300 eutjes per jaar. Hopen dat het wat is anders pleur ik het hele zooitje de deur uit :(
craven
 craven - donderdag 01 augustus 2013 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 10:58 schreef tomson het volgende:
Net sport1 maar opgezegd en Fox internationaal genomen voor het lieve sommetje van 24,95 = 300 eutjes per jaar. Hopen dat het wat is anders pleur ik het hele zooitje de deur uit :(
je krijgt fox international er bij ziggo gratis bij tot januari
tomson
 tomson - donderdag 01 augustus 2013 - 14:06   quote  deeplink  
Wij niet. Gebeld met de provider en er werd niets over gezegd.
tomson
 tomson - donderdag 01 augustus 2013 - 14:07   quote  deeplink  
40% heeft nog geen doorgifte las ik ergens.
craven
 craven - donderdag 01 augustus 2013 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 14:07 schreef tomson het volgende:
40% heeft nog geen doorgifte las ik ergens.
moet je eigenlijk weer opnieuw bestellen of loopt eredivisie automatisch over in fox?
tomson
 tomson - donderdag 01 augustus 2013 - 14:14   quote  deeplink  
Automatisch. Vanochtend was het gelijk Fox.
craven
 craven - donderdag 01 augustus 2013 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 14:14 schreef tomson het volgende:
Automatisch. Vanochtend was het gelijk Fox.
owkee dan hoef ik vooralsnog niks te doen. welke provider heb jij dan?

...owww Delta, ik zie het

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 augustus 2013 door craven --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 01 augustus 2013 - 15:34   quote  deeplink  
KPN geeft een jaar lang Fox door tegen hetzelfde tarief.....heb ze net gebeld
kees kivits
 kees kivits - donderdag 01 augustus 2013 - 16:59   quote  deeplink  
Ik heb ziggo en wil op mijn i padt naar de wedstrijd kijken maar lukt niet om erop te krijgen,en iets te kunnen ontvangen.
VVout
 VVout - donderdag 01 augustus 2013 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 16:59 schreef kees kivits het volgende:
Ik heb ziggo en wil op mijn i padt naar de wedstrijd kijken maar lukt niet om erop te krijgen,en iets te kunnen ontvangen.
Ik kijk zelf niet via een iPad app maar ik lees dat er nog problemen zijn met de instellingen van de sources. Dit is de bron die de uitzendingen verder stuurt aan jouw app. Door deze app. de komende tijd te updaten via je "App Store" heb je weer actuele instellingen die in de toekomst of zelfs nu al daar beschikbaar komen of zijn.
Eide
 Eide - donderdag 01 augustus 2013 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 15:34 schreef Nenam_tiL het volgende:
KPN geeft een jaar lang Fox door tegen hetzelfde tarief.....heb ze net gebeld
[Update] Misschien geen Ajax bij KPN
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/72107/-update-misschien-geen-ajax-bij-kpn.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Dit suggereert wat anders..
kees kivits
 kees kivits - donderdag 01 augustus 2013 - 17:24   quote  deeplink  
Ik heb ziggo en fox gebeld en die zeiden dat er een nieuwe app gaat verschijnen voor de i padt,en dat ik de oude eraf moet halen en dan opnieuw downloaden ,maar die doet het tot op heden ook nog niet.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 01 augustus 2013 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Ik heb meer vertrouwen in Kpn dan in Ajaxshowtime.....dat AST vind ik zowiezo bagger
Eide
 Eide - donderdag 01 augustus 2013 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 19:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb meer vertrouwen in Kpn dan in Ajaxshowtime.....
Dat dan ook wel weer. :D
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 01 augustus 2013 - 19:18   quote  deeplink  
Net ff gekeken.....Kpn geeft Fox gewoon door hoor.....enne Eide niet meer doen ouwe, je liet me ff schrikken ;-)
tomson
 tomson - donderdag 01 augustus 2013 - 19:45   quote  deeplink  
Haha heb de pret van t idee iig ff gehad
Eide
 Eide - donderdag 01 augustus 2013 - 19:57   quote  deeplink  
Blij dat ik wat spanning in je dag heb kunnen brengen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 01 augustus 2013 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 19:45 schreef tomson het volgende:
Haha heb de pret van t idee iig ff gehad
Dat gun ik je van harte....;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 01 augustus 2013 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 19:57 schreef Eide het volgende:
Blij dat ik wat spanning in je dag heb kunnen brengen.
Pfff tis al warm zat gap
Eide
 Eide - donderdag 01 augustus 2013 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 20:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Pfff tis al warm zat gap
Regen, wind, hitte... zit op kantoor. Als het aankomend weekend maar weer mooi is.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 augustus 2013 - 19:01   quote  deeplink  
Megan_Fox.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5125
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Eredivisie Live wordt Fox Sports Eredivisie









0.0443351