BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Gomes, wel of niet?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
22Rules
 22Rules - maandag 15 juli 2013 - 16:28   quote  deeplink  
Kan iemand mij uitleggen dat als een topkeeper als "onze" Gomes aangeeft dolgraag naar Eindhoven te komen, waarop men wacht? Ik zie alleen maar juichende supporters en gefrustreerde tegenstanders... Ik hoop dat mijn oude buurman (MB) dit forum leest en zich in gaat zetten om Gomes terug te halen. Hier kan toch niemand op tegen zijn deze geweldige kans op een topkeeper in Eindhoven?
erik k
 erik k - maandag 15 juli 2013 - 17:00   quote  deeplink  
laat gomez maar komen hij wil graag zelfs voor minder salaris geef ons Gomez terug psv
remco k
 remco k - maandag 15 juli 2013 - 17:08   quote  deeplink  
Ik vraag me af op basis waarvan jullie hem nu terug willen. Na PSV heeft ie weinig goede wedstrijden gespeeld. Is nu ook jaren ouder en wie zegt dat ie het niveau dat ie bij jullie heeft gehad ooit weer gaat halen??
22Rules
 22Rules - maandag 15 juli 2013 - 17:11   quote  deeplink  
Zie hier, de eerste gefrustreerde tegenstander van weleer meldt zich :-)
remco k
 remco k - maandag 15 juli 2013 - 17:12   quote  deeplink  
Ben wel heel benieuwd naar jou uitleg met betrekking tot mijn gefrustreerd zijn??
remco k
 remco k - maandag 15 juli 2013 - 17:12   quote  deeplink  
jammer dat je niet inhoudelijk reageert.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 juli 2013 - 17:16   quote  deeplink  
Haha geef hem wel een kans co..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 15 juli 2013 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 17:11 schreef 22Rules het volgende:
Zie hier, de eerste gefrustreerde tegenstander van weleer meldt zich :-)
Wauw.. Hij geeft zijn onderbouwde mening, wat toevallig tegen jouw standpunt is en hij is gelijk gefrsutreerd?
sim
 sim - maandag 15 juli 2013 - 22:27   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer: 'als PSV hem terugwil, is het een hele makkelijke beslissing voor Gomes'

15 juli 2013 Skysports

De zaakwaarnemer van Heurelho Gomes laat tegenover Skysports weten dat PSV nog geen toenadering heeft gezocht. 'Heurelho had een fantastische en succesvolle periode bij PSV Hij heeft bij PSV de beste periode uit zijn carrière gehad. Hij krijgt nog steeds berichten, brieven etc van PSV fans."
PSV Netwerk
"Misschien zijn de geruchten over een mogelijke terugkeer ontstaan vanwege zijn historie bij de club en de PSV fans. Maar ik ben er zeker van dat als PSV hem terugwil, het een hele makkelijke beslissing is voor hem."
PSV Netwerk
PSV wil echter verder met Zoet en Tyton. Alleen indien een van de twee vertrekt, lijkt PSV open te staan voor een terugkeer van Gomes.
infamous psv
 infamous psv - maandag 15 juli 2013 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 17:12 schreef remco k het volgende:
Ben wel heel benieuwd naar jou uitleg met betrekking tot mijn gefrustreerd zijn??
Hij verward frustratie met liefde ;)
infamous psv
 infamous psv - maandag 15 juli 2013 - 23:27   quote  deeplink  
Zolang we Tyton en Zoet hebben is een terugkeer niet aan de orde.
Vind het ook wel goed zo en laten we Gomes maar herinneren zoals hij was..
22Rules
 22Rules - dinsdag 16 juli 2013 - 23:53   quote  deeplink  
Blijkbaar geven de Engelsen niet snel op en bereiden ze een nieuw bod voor op Zoet. Ben bang dat ie niet te houden is. Maakt wel de weg vrij voor Gomes. Topkeeper die met al zijn ervaring belangrijk kan zijn voor het jonge psv team.
En weer geen titel
 En weer geen titel - woensdag 17 juli 2013 - 06:37   quote  deeplink  
Ja tuurlijk nu nog een keeper halen die al jaren op de bank zit. Wat een heerlijk uitgerust elftal krijgt PSV toch.
Hollands glorie
 Hollands glorie - woensdag 17 juli 2013 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2013 - 23:53 schreef 22Rules het volgende:
Blijkbaar geven de Engelsen niet snel op en bereiden ze een nieuw bod voor op Zoet. Ben bang dat ie niet te houden is. Maakt wel de weg vrij voor Gomes. Topkeeper die met al zijn ervaring belangrijk kan zijn voor het jonge psv team.
Zoet moet blijven
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 juli 2013 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 22:42 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Hij verward frustratie met liefde ;)
De rimmert..d:-)
22Rules
 22Rules - vrijdag 19 juli 2013 - 08:32   quote  deeplink  
Vanavond Gomes weer in het Philips stadion! Ben benieuwd hoe het publiek reageert en of ie weer drie sprongetjes maakt.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 juli 2013 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2013 - 08:32 schreef 22Rules het volgende:
Vanavond Gomes weer in het Philips stadion! Ben benieuwd hoe het publiek reageert en of ie weer drie sprongetjes maakt.
Ja hij deed het..
por siempre vencedor
 por siempre vencedor - zaterdag 20 juli 2013 - 00:24   quote  deeplink  
als PSV Zoet niet kan houden en ze halen Gomez,is het dan geen klap in het gezicht van Tyton?
Bull's-eye
 Bull's-eye - zaterdag 20 juli 2013 - 10:20   quote  deeplink  
Als je het mij vraagt,zie ik hem toch heel graag terug.Elke keeper/speler moet vechten voor zijn plek en dat geld ook voor Tyton.PSV heeft vorig jaar al de fout gemaakt om Waterman te halen,want die ik niets beter dan Tyton.Tyton zou op dit moment al een stuk verder zijn geweest als hij gewoon heel het jaar had gespeeld.
Maar PSV koos anders...

Natuurlijk is het geen garantie dat hij weer hetzelfde zal brengen als wat hij destijds deed bij PSV,maar kwaliteiten verlies je niet zomaar en zeker niet bij keepers.Imo is Gomes toch echt een paar klasse beter als die andere 2.Bovendien vind ik Zoet zelfs de mindere van de 2.Weet geen enkele bal te vangen,stomp alles weg en blijkt niet van het zelfvertrouwen,tenminste zo komt hij op mij over.

Ook gister weer in de wedstrijd,een enorme fout van Zoet(door zijn benen),mag gewoon niet gebeuren en behoorlijk genant ook.Gomes daarentegen,pfff,hij is het nog niet verleerd:Een prachtig schot van Hiljemark met een dito redding.Bovendien had hij nog 2 reddingen vlakbij het doel wat absoluut doelpunten hadden moeten zijn,maar ja,die dekselse Gomes stond er weer.Nee,bij mij geen twijfel mogelijk.Meteen terughalen die Gomes en snel ook.Ik stap de auto in en ga hem persoonlijk wel halen in London:P
por siempre vencedor
 por siempre vencedor - zaterdag 20 juli 2013 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juli 2013 - 10:20 schreef Bull's-eye het volgende:
Als je het mij vraagt,zie ik hem toch heel graag terug.Elke keeper/speler moet vechten voor zijn plek en dat geld ook voor Tyton.PSV heeft vorig jaar al de fout gemaakt om Waterman te halen,want die ik niets beter dan Tyton.Tyton zou op dit moment al een stuk verder zijn geweest als hij gewoon heel het jaar had gespeeld.
Maar PSV koos anders...

Natuurlijk is het geen garantie dat hij weer hetzelfde zal brengen als wat hij destijds deed bij PSV,maar kwaliteiten verlies je niet zomaar en zeker niet bij keepers.Imo is Gomes toch echt een paar klasse beter als die andere 2.Bovendien vind ik Zoet zelfs de mindere van de 2.Weet geen enkele bal te vangen,stomp alles weg en blijkt niet van het zelfvertrouwen,tenminste zo komt hij op mij over.

Ook gister weer in de wedstrijd,een enorme fout van Zoet(door zijn benen),mag gewoon niet gebeuren en behoorlijk genant ook.Gomes daarentegen,pfff,hij is het nog niet verleerd:Een prachtig schot van Hiljemark met een dito redding.Bovendien had hij nog 2 reddingen vlakbij het doel wat absoluut doelpunten hadden moeten zijn,maar ja,die dekselse Gomes stond er weer.Nee,bij mij geen twijfel mogelijk.Meteen terughalen die Gomes en snel ook.Ik stap de auto in en ga hem persoonlijk wel halen in London:P
mij heb je overtuigd.ben trouwens ook fan van Gomes.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 20 juli 2013 - 17:06   quote  deeplink  
Gomes alleen terughalen bij vertrek van ZOET of TYTON...
22Rules
 22Rules - zaterdag 20 juli 2013 - 19:45   quote  deeplink  
Gomes sowieso halen en Zoet nog een jaartje laten rijpen bij een of andere eredivisie middenmoter. Goed voor iedreeen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 juli 2013 - 01:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juli 2013 - 19:45 schreef 22Rules het volgende:
Gomes sowieso halen en Zoet nog een jaartje laten rijpen bij een of andere eredivisie middenmoter. Goed voor iedreeen.
Tuurlijk....vooral doen....Gomes verdient(krijgt) minimaal 450 k per jaar

Jullie hebben Tyton en Zoet.....en dan ga je de gozer halen!!!.....vooral doen hoor

Pffffffffffff snap er echt geen ruk van...mischien kan D. het mij uitleggen....
VVout
 VVout - zondag 21 juli 2013 - 11:16   quote  deeplink  
Misschien kunnen ze nog een of andere boom aan de gemeente verkopen?
infamous psv
 infamous psv - zondag 21 juli 2013 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2013 - 11:16 schreef VVout het volgende:
Misschien kunnen ze nog een of andere boom aan de gemeente verkopen?
Hebben wel wat binnen gehaald met spelersverkoop.
En jullie ;)
infamous psv
 infamous psv - zondag 21 juli 2013 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juli 2013 - 19:45 schreef 22Rules het volgende:
Gomes sowieso halen en Zoet nog een jaartje laten rijpen bij een of andere eredivisie middenmoter. Goed voor iedreeen.
Niet goed voor iedereen.
Zoet heeft 2 jaar bij RKC prima gespeeld dus die moet gewoon bij PSV blijven.
Nogmaals Gomes alleen halen bij verkoop Tyton en dan als 2e keeper.
por siempre vencedor
 por siempre vencedor - maandag 22 juli 2013 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2013 - 01:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tuurlijk....vooral doen....Gomes verdient(krijgt) minimaal 450 k per jaar

Jullie hebben Tyton en Zoet.....en dan ga je de gozer halen!!!.....vooral doen hoor

Pffffffffffff snap er echt geen ruk van...mischien kan D. het mij uitleggen....
kijk kerel alleen bij vertrek van een van de twee,dus doe nie zo moeilijk.
sim
 sim - maandag 22 juli 2013 - 09:24   quote  deeplink  
Cocu wil Gomes, maar Brands niet, dus ik verwacht niet dat hij nog komt. En zolang Zoet er nog is gaat Gomes ook niet komen.
infamous psv
 infamous psv - maandag 22 juli 2013 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 09:24 schreef sim het volgende:
Cocu wil Gomes, maar Brands niet, dus ik verwacht niet dat hij nog komt. En zolang Zoet er nog is gaat Gomes ook niet komen.
Geeft niet Sim..

Zolang we Tyton en Zoet hebben hoeft dat ook niet..
En Zoet moet sowieso blijven , onze keeper vd toekomst.......
Eide
 Eide - maandag 22 juli 2013 - 16:14   quote  deeplink  
Met Zoet heb je de toekomst in huis. Als PSV echt een signaal wil afgeven richting de jeugd (Bazoer iemand?) dan kies je nu niet voor Gomes maar voor Zoet. Bovendien kies je met Zoet voor stabiliteit voor een aantal jaren. Keepers transfereren niet zo snel. Na de optocht aan keepers in de PSV defensie is wat vastigeid niet gek.

De roep om Gomes is toch met name een emotionele hang naar vervlogen dagen, dagen waar PSV een flinke kater aan over heeft gehouden. Kies dan voor je toekomst zou ik zeggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2013 door Eide --
infamous psv
 infamous psv - maandag 22 juli 2013 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 16:14 schreef Eide het volgende:
Met Zoet heb je de toekomst in huis. Als PSV echt een signaal wil afgeven richting de jeugd (Bazoer iemand?) dan kies je nu niet voor Gomes maar voor Zoet. Bovendien kies je met Zoet voor stabiliteit voor een aantal jaren. Keepers transferen niet zo snel. Na de optocht aan keepers in de PSV defensie is wat vastigeid niet gek.

De roep om Gomes is toch met name een emotionele hang naar vervolgen dagen, dagen waar PSV een flinke kater aan over heeft gehouden. Kies dan voor je toekomst zou ik zeggen.
Mooi gesproken Eide...
22Rules
 22Rules - maandag 22 juli 2013 - 17:37   quote  deeplink  
Toch had je erbij moeten zijn afgelopen vrijdag. Er gebeurde iets in het stadion toen Gomes in de goal stond. Niet te verklaren met boerenverstand.
Eide
 Eide - maandag 22 juli 2013 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 17:37 schreef 22Rules het volgende:
Toch had je erbij moeten zijn afgelopen vrijdag. Er gebeurde iets in het stadion toen Gomes in de goal stond. Niet te verklaren met boerenverstand.
Wel te verklaren met boerenverstand, dat heet emotie. Het zelfde dat in de Arena gebeurt als Jari Litmamen er z'n gezicht laat zien, of Rafael van der Vaart. Maar dat wil nog niet zeggen of het ook daadwerkelijk goed voor een club is.

Maar ga vooral je gang hoor. Spring met PSV toch vooral weer in het diepe in de hoop dat Gomes plotseling wel weer ballen gaat pakken na jarenlang te hebben staan grabbelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2013 door Eide --
infamous psv
 infamous psv - maandag 22 juli 2013 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 17:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Wel te verklaren met boerenverstand, dat heet emotie. Het zelfde dat in de Arena gebeurt als Jari Litmamen er z'n gezicht laat zien, of Rafael van der Vaart. Maar dat wil nog niet zeggen of het ook daadwerkelijk goed voor een club is.

Maar ga vooral je gang hoor. Spring met PSV toch vooral weer in het diepe in de hoop dat Gomes plotseling wel weer ballen gaat pakken na jarenlang te hebben staan grabbelen.
Hij voelt wel vertrouwen bij PSV natuurlijk mr dat is geen garantie op succes natuurlijk. Hij is altijd welkom natuurlijk mr Zoet is mijn nummer 1...
Eide
 Eide - maandag 22 juli 2013 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 18:47 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Hij voelt wel vertrouwen bij PSV natuurlijk mr dat is geen garantie op succes natuurlijk. Hij is altijd welkom natuurlijk mr Zoet is mijn nummer 1...
Snap ik heel goed. Wij hebben momenteel die discusie omtrent John Heitinga. Ajax heeft John niet nodig en John is de laatste tijd wisselvallig geweest. Toch is het wel een vent die je terug wil zien. Beetje wat ik ook proef bij PSV.
sim
 sim - maandag 22 juli 2013 - 19:26   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YTZawsHA210
Briantje
 Briantje - maandag 22 juli 2013 - 19:48   quote  deeplink  
Gomes moet worden teruggehaald. heeft inderdaag weinig gespeeld, maar afgelopen vrijdag was te zien dat hij het nog niet verleerd is met 3 goede reddingen. Daarentegen ging zowel tyton als zoet in de fout.Gomes halen en tyton slijten.
Bull's-eye
 Bull's-eye - maandag 22 juli 2013 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2013 - 11:32 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Niet goed voor iedereen.
Zoet heeft 2 jaar bij RKC prima gespeeld dus die moet gewoon bij PSV blijven.
Nogmaals Gomes alleen halen bij verkoop Tyton en dan als 2e keeper.
Ben het gedeeltelijk met jou eens.Zoet heeft het eerste jaar prima gekeept,maar het 2e jaar is hij toch ver teruggevallen.

Tja,als er zo'n topper voor de deur staat en al zijn hebben en ziel wil geven voor deze club,dan lijkt mij het niet meer dan logisch dan dat er in ieder geval gesprekken gaan plaatsvinden.Maar Mr.Brands vindt het schijnbaar niet nodig om Gomes te halen,omdat PSV zogenaamd al genoeg keepers heeft,met natuurlijk in zijn achterhoofd wetende dat Tyton en Zoet natuurlijk veel meer klasse hebben als deze prutsende Gomes.

Het zegt natuurlijk ook niet veel dat Cocu er wél interesse in heeft,want wie luistert er nu naar een trainer die pas komt kijken?Cocu heeft een bepaalde visie voor ogen,waar Brands in dit geval niet aan wil geloven.

Die plank voor zijn kop die verdwijnt hopelijk heel snel,want hij gaat er spijt van krijgen als hij niet heel snel de eis van Cocu gaat inwilligen.Mss is het er nooit bij Brands opgekomen dat er nog een mogelijkheid bestaat om Zoet te verhuren naar bijv. een subtopper om wat meer ervaring op te laten doen,maar m.i. gelooft hij wel heel stellig in de stelling "Alleen jeugd is welkom"!

We hebben al genoeg jeugd om zich te bewijzen of klaar staan om doorgeschoven te worden,daar moet dan natuurlijk nog een keeper bij,(die het nivo overigens nog niet heeft),omdat hij OOK jeugd is.Een goeie steunpilaar ten faveure van de verdediging is overigens nooit niet weg,ook gezien zijn ervaring,maar laat Brands maar eigenwijs zijn.Wij hoopvolle supporters tellen in dit geval niet volgens mij.
sim
 sim - maandag 22 juli 2013 - 22:39   quote  deeplink  
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/p480x480/1000735_691402110873564_856278908_n.jpg
Bull's-eye
 Bull's-eye - maandag 22 juli 2013 - 22:59   quote  deeplink  
Ik weet dat veel mensen vinden dat Zoet in de goal zou moeten,omdat hij een kans zou moeten krijgen.Is bovendien nog een jonge keeper en dat ze aan hem nog langer plezier zouden kunnen hebben,omdat Gomes al 32 is.

Hallo,hoe zit het met de kwaliteiten van Zoet?Telt dat niet meer of zo?Omdat het een jonge keeper is,moeten we hem maar de kans geven?Onzin.

Ik zeg dat deze keeper niet de kwaliteiten heeft van Gomes.Bovendien zal het nog een behoorlijke kluif worden voor hem om van Tyton te winnen.Ik vind het echt een onzekere keeper.Daarbij zou Gomes ook een goede back-up zijn voor de 2 jeugdige CV's,om die wat extra steun te geven.

Wat is er mis met een goede ouwe rot in het doel?Cocu wil hem absoluut hebben.Dat betekent dus,dat Cocu niet tevreden is over beide of 1 van beide keepers.

We zullen het zien...
Bull's-eye
 Bull's-eye - maandag 22 juli 2013 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Mooi man,held!
infamous psv
 infamous psv - maandag 22 juli 2013 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 22:59 schreef Bull's-eye het volgende:
Ik weet dat veel mensen vinden dat Zoet in de goal zou moeten,omdat hij een kans zou moeten krijgen.Is bovendien nog een jonge keeper en dat ze aan hem nog langer plezier zouden kunnen hebben,omdat Gomes al 32 is.

Hallo,hoe zit het met de kwaliteiten van Zoet?Telt dat niet meer of zo?Omdat het een jonge keeper is,moeten we hem maar de kans geven?Onzin.

Ik zeg dat deze keeper niet de kwaliteiten heeft van Gomes.Bovendien zal het nog een behoorlijke kluif worden voor hem om van Tyton te winnen.Ik vind het echt een onzekere keeper.Daarbij zou Gomes ook een goede back-up zijn voor de 2 jeugdige CV's,om die wat extra steun te geven.

Wat is er mis met een goede ouwe rot in het doel?Cocu wil hem absoluut hebben.Dat betekent dus,dat Cocu niet tevreden is over beide of 1 van beide keepers.

We zullen het zien...
Zoet verdient een kans en krediet. Wees blij dat we een goede jonge keeper hebben.

Gomes is een held mr heeft geen indruk gemaakt gedurende zijn verblijf in Engeland.
Eide
 Eide - dinsdag 23 juli 2013 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 22:59 schreef Bull's-eye het volgende:
Hallo,hoe zit het met de kwaliteiten van Zoet?Telt dat niet meer of zo?Omdat het een jonge keeper is,moeten we hem maar de kans geven?Onzin.
Tellen de wanprestaties van Gomes van de afgelopen jaren dan ook niet?

Speel slechts advocaat van de duivel hoor, maar als je eerlijk bent moet je die kant ook belichten.
Bull's-eye
 Bull's-eye - dinsdag 23 juli 2013 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 15:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Tellen de wanprestaties van Gomes van de afgelopen jaren dan ook niet?

Speel slechts advocaat van de duivel hoor, maar als je eerlijk bent moet je die kant ook belichten.
Klopt,die tel ik ook mee,maar als je de fouten meeweegt die Zoet maakt in de ED en dit afweegt tegen de fouten die Gomes maakt in de PL,dan zie ik één groot verschil:Zoet maakt veel inschattingsfouten,Gomes de afgelopen seizoenen veel blunders.

Als ik kijk naar het totale plaatje,dan zie ik(Gomes) t.o.v.Zoet een atleet in het doel staan.Ik vind Zoet wat houterig en onzeker en met name bij hoekschoppen.

Zoet moet nog veel leren,maar dat heb ik al vaker gezegd.Gomes is een stijlvolle keeper,met veel meer reikwijdte,atletisch vermogen,inzicht,ervaring en charisma.
In mijn optiek is die nu nog steeds 2 klassen beter als zowel Zoet áls Tyton en ik vraag mij serieus af of Zoet wel ooit het niveau gaat halen wat Gomes ooit gehaald heeft,maar das mijn mening.

Hoe zou het toch komen dat deze keeper zo mislukt in Engeland?

Is het het niveau,zijn ploeggenoten,het land of zijn het de PSV supporters mss die hem naar een hoger niveau tilden?Mss het stadion,hij mist zijn maatje Alex,maar de belangrijkste reden dat het niet lukt is omdat ie elke morgen dat verschrikkelijk vieze "English Breakfast" voor zijn neus kreeg!:P
Bull's-eye
 Bull's-eye - dinsdag 23 juli 2013 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 23:34 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Zoet verdient een kans en krediet. Wees blij dat we een goede jonge keeper hebben.

Gomes is een held mr heeft geen indruk gemaakt gedurende zijn verblijf in Engeland.
Ieder zijn mening Infamous.Als jij vindt dat Zoet in de goal moet,dan mag jij dat vinden,maar ik deel die mening niet.Je moet altijd van het beste uit gaan vind ik en zodoende vind ik ook dat Zoet (nog) niet het niveau heeft om bij PSV als 1e doelman aan te treden.Ik vind hem daar veel te wisselvallig voor.

Ik bezoek regelmatig een training van PSV en eerlijk gezegd vind ik dat Tyton op mij een betere indruk maakt als Zoet.Daarom vind ik ook dat het beter voor hem is als hij nog een jaartje ergens zou rijpen.Of Cocu het ook zo ziet,dat weet ik niet,maar weet zeker dat Zoet een taaie heeft aan Tyton en das maar goed ook.Hoe meer concurrentie,hoe beter men word.
22Rules
 22Rules - dinsdag 23 juli 2013 - 17:58   quote  deeplink  
Bull's eye!!!!!
22Rules
 22Rules - dinsdag 23 juli 2013 - 17:59   quote  deeplink  
Helemaal mee eens
Hollands glorie
 Hollands glorie - woensdag 24 juli 2013 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 23:34 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Zoet verdient een kans en krediet. Wees blij dat we een goede jonge keeper hebben.

Gomes is een held mr heeft geen indruk gemaakt gedurende zijn verblijf in Engeland.
Heb je wel gelijk in wat betreft Gomes.
Maar toch zie ik hem graag komen maar niet om Zoet in de weg te zitten.
En weer geen titel
 En weer geen titel - woensdag 24 juli 2013 - 21:08   quote  deeplink  
Zeker terug halen is de beste keeper van de wereld . Met Gomez' haalt PSV de championsleuge en landstitel zo binnen. Ik vind zoet en tienton de beste van de wereld , waarom niet met zijn 3 en tegelijk in de goal . Weet zeker dat PSV dan heel het jaar de nul houd.
22Rules
 22Rules - woensdag 24 juli 2013 - 21:27   quote  deeplink  
? Zeg dan niks aub.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Gomes, wel of niet?









0.0076858