BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Gomes, wel of niet?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 24 juli 2013 - 22:30   quote  deeplink  
Er is ook maar 1 iemand die hem grappig vind en dat is weer geen titel zelf. voor de rest wordt ie eigenlijk gewoon genegeerd, eigenlijk best vernederend..
Bull's-eye
 Bull's-eye - woensdag 24 juli 2013 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 21:27 schreef 22Rules het volgende:
? Zeg dan niks aub.
Gewoon niet op reageren.Voegt niks toe die knakworst!
22Rules
 22Rules - zaterdag 27 juli 2013 - 18:39   quote  deeplink  
Aha, zal idd niet meer op die knakworst reageren
22Rules
 22Rules - zaterdag 27 juli 2013 - 18:45   quote  deeplink  
Even een andere insteek, wat nu als Cocu dinsdag Zoet in de goal zet? Dan is Tyton wéér tweede keeper.... Ik denk dat Tyton dan z'n best gaat doen om weg te komen bij psv. Dan komt Gomes naar Brabant en dan weet ik het niet meer.... Zoet of Gomes in de goal? Ik neig naar degene waar dit topic over gaat...
En weer geen titel
 En weer geen titel - zaterdag 27 juli 2013 - 18:47   quote  deeplink  
Helaas zit PSV er vol van ,van mensen die niets toevoegen maar wat maakt het uit ,meedoen is belangrijker dan prijzen winnen hoor.
sim
 sim - zaterdag 27 juli 2013 - 19:20   quote  deeplink  
Cocu maakt pas op dag PSV - Zulte keus voor eerste doelman bekend

27 juli 2013

Phillip Cocu zal tot het laatst wachten met zijn keuze welke keeper voorlopig zijn eerste keus onder de lat is. 'Dat horen ze dinsdag tijdens de wedstrijdbespreking, zei Cocu in De Telegraaf. De keuze voor de eerste keeper lijkt het grootste vraagteken voor de basis van Cocu en zeker de meest beladen keuze. In de media wordt al geruime tijd gespeculeerd dat degene die genoegen moet nemen met een rol als tweede keeper open zou staan voor een vertrek.
Bull's-eye
 Bull's-eye - zaterdag 27 juli 2013 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 18:45 schreef 22Rules het volgende:
Even een andere insteek, wat nu als Cocu dinsdag Zoet in de goal zet? Dan is Tyton wéér tweede keeper.... Ik denk dat Tyton dan z'n best gaat doen om weg te komen bij psv. Dan komt Gomes naar Brabant en dan weet ik het niet meer.... Zoet of Gomes in de goal? Ik neig naar degene waar dit topic over gaat...
Ik weet het nu ook niet meer.Cocu schijnt tevreden te zijn hoe beide keepers zich nu manifesteren in de voorbereiding.Maar als Cocu tevreden zou zijn,vanwaar dan interesse in Gomes?

Gomes wordt gewoon 1e keeper bij komst,maar is wel afhankelijk van verkoop van één van beide.
Zoet neigt overigens ook naar een vertrek,omdat hij niet helemaal het vertrouwen zou voelen.Beide keepers willen overigens alleen blijven wanneer ze 1e keus zijn,maar Zoet zou bij Sunderland ook geen 1e keus worden,dus die situatie blijft ook onveranderd wanneer Tyton de voorkeur zou krijgen.

Het enige wat we kunnen doen is afwachten en dat 2e bod van Sunderland op Zoet zit er overigens wel aan te komen.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 27 juli 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 22:46 schreef Bull's-eye het volgende:

[..]

Ik weet het nu ook niet meer.Cocu schijnt tevreden te zijn hoe beide keepers zich nu manifesteren in de voorbereiding.Maar als Cocu tevreden zou zijn,vanwaar dan interesse in Gomes?

Gomes wordt gewoon 1e keeper bij komst,maar is wel afhankelijk van verkoop van één van beide.
Zoet neigt overigens ook naar een vertrek,omdat hij niet helemaal het vertrouwen zou voelen.Beide keepers willen overigens alleen blijven wanneer ze 1e keus zijn,maar Zoet zou bij Sunderland ook geen 1e keus worden,dus die situatie blijft ook onveranderd wanneer Tyton de voorkeur zou krijgen.

Het enige wat we kunnen doen is afwachten en dat 2e bod van Sunderland op Zoet zit er overigens wel aan te komen.
idd.. gewoon afwachten en Dinsdag zien we wel wie op goal staat..
En weer geen titel
 En weer geen titel - zaterdag 27 juli 2013 - 23:17   quote  deeplink  
Ik zou toch voor dopoog tien ton gaan
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 27 juli 2013 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:17 schreef En weer geen titel het volgende:
Ik zou toch voor dopoog tien ton gaan
Je moeder is niet speelgerechtig mr snap de intentie..
En weer geen titel
 En weer geen titel - zaterdag 27 juli 2013 - 23:42   quote  deeplink  
Haha die inflamoes jij bent echt de grappigste hier ,nou ja naar sim only dan. Sta er toch van te kijken dat zo,n suptob ploegje uit de gemeente lampjesgat wel 4 hele echte regelmatige bezoekers heeft . Is toch genieten man. Hahaha
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:42 schreef En weer geen titel het volgende:
Haha die inflamoes jij bent echt de grappigste hier ,nou ja naar sim only dan. Sta er toch van te kijken dat zo,n suptob ploegje uit de gemeente lampjesgat wel 4 hele echte regelmatige bezoekers heeft . Is toch genieten man. Hahaha
Jij kan ook niet wegblijven he..
hahahaha die enweeraan me piepie getrokken
En weer geen titel
 En weer geen titel - zondag 28 juli 2013 - 09:26   quote  deeplink  
Wow zie net dat PSV een park heeft gehuurd, zou fonsje dan echt weer terug keren in Eindhoven ???
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juli 2013 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:02 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Jij kan ook niet wegblijven he..
hahahaha die enweeraan me piepie getrokken
Dat kleine dingetje?
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 09:26 schreef En weer geen titel het volgende:
Wow zie net dat PSV een park heeft gehuurd, zou fonsje dan echt weer terug keren in Eindhoven ???
Klein parkie , especially voor you..
En weer geen titel
 En weer geen titel - zondag 28 juli 2013 - 09:44   quote  deeplink  
Klein parkie of nie. Toch weer iets wat we aan de gemeente kunnen verkopen .
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 09:44 schreef En weer geen titel het volgende:
Klein parkie of nie. Toch weer iets wat we aan de gemeente kunnen verkopen .
we..hahahaha
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juli 2013 - 10:14   quote  deeplink  
Ja kan dat parkie ook vol verlichting zetten. Lampen genoeg daar.
sim
 sim - zondag 28 juli 2013 - 13:07   quote  deeplink  
Dit gaat onze rechtsbuiten worden dit seizoen. Cocu heeft aangegeven hetzelfde concept te hanteren als in 2005. 4 3 3 punt naar achter, en met een rechtsbuiten die tussen de linies speelt. Heel toevallig ook (not) dat Park destijds de rechtsbuiten was.

Ik ga er daarom vanuit dat Park dezelfde rol gaat vertolken als destijds. Ook zal de aanpassing makkelijker zijn, aangezien hij al gewend is met het type spel.

Ik heb er eigenlijk wel hoge verwachtingen van. Hij is eigenlijk de tegenpool van Lens. Verricht veel meer arbeid en is een echt bijtertje. Met een rechtsback als Arias die er veel overheen zal gaan, kan dit zeker goed gaan werken.

Ik ben zeer optimistisch! :pul

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door sim --
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 13:42   quote  deeplink  
Volgens mij speelde Park destijds niet als rechtsbuiten maar was dat Farfan..
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 13:42 schreef remco k het volgende:
Volgens mij speelde Park destijds niet als rechtsbuiten maar was dat Farfan..
Was CAM mr ook inzetbaar als CM en op de rechtsbuiten in geval van nood..
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 15:06   quote  deeplink  
Dacht juist dat ie veel vanag links speelde destijds..
22Rules
 22Rules - zondag 28 juli 2013 - 15:34   quote  deeplink  
En dan de hamvraag van dit topic :-) wie staat er in de goal
VVout
 VVout - zondag 28 juli 2013 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 15:34 schreef 22Rules het volgende:
En dan de hamvraag van dit topic :-) wie staat er in de goal
Park, dan maar!
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 15:06 schreef remco k het volgende:
Dacht juist dat ie veel vanag links speelde destijds..
klopt deels ook..
Bull's-eye
 Bull's-eye - zondag 28 juli 2013 - 16:49   quote  deeplink  
Wat ik mij kan herinneren speelde hij toch veelal op rechts.Farfan was de rechtsbuiten en Park de rechter middenvelder.Maar Park is veel veelzijdiger.Kan zowel op rechts als op links,maar ook centraal in het midden.We gaan hier veel plezier aan beleven.Daar ben ik van overtuigd.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 28 juli 2013 - 16:59   quote  deeplink  
Gewoon een erg goede voetballer met veel ervaring die meer dan welkom is in de huidige selectie.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 28 juli 2013 - 17:00   quote  deeplink  
Zou er door de aankoop van Park intern meer bekend zijn over Toivonen of wordt hiermede bewust de druk opgevoerd?
Bull's-eye
 Bull's-eye - zondag 28 juli 2013 - 17:16   quote  deeplink  
Toivonen lijkt stront eigenwijs en zal echt wel in de gaten hebben dat hij niet echt meer welkom is.Aan de andere kant,hij wacht natuurlijk totdat de juiste club voor hem voorbij komt en das zijn goed recht.Of deze aankoop een definitief vertrek betekent van Toivonen,dat denk ik niet,anders hadden we het wel ergens al gelezen.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 28 juli 2013 - 20:23   quote  deeplink  
lijkt wel een joden forum hier gemixt met kakkerlakken!!
22Rules
 22Rules - zondag 28 juli 2013 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 15:34 schreef 22Rules het volgende:
En dan de hamvraag van dit topic :-) wie staat er in de goal
Pieter08
 Pieter08 - zondag 28 juli 2013 - 22:26   quote  deeplink  
Eindhovenpsv 1: eindelijk iemand die het begrijpt en waar je op dit forum mee kunt praten.
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 22:26 schreef Pieter08 het volgende:
Eindhovenpsv 1: eindelijk iemand die het begrijpt en waar je op dit forum mee kunt praten.
Nou veel plezier dan met elkaar.. Whahahahahaha, sorry man maar als dat inderdaad van jouw niveau is, dan wens ik je verder veel succes en snap ik ook direct waarom je alleen 020 kan zeggen.. AJAX is namelijk te moeilijk voor je om te spellen..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 28 juli 2013 - 22:35   quote  deeplink  
Nee hoor, krijg het gewoon mijn strot niet uit.
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 22:43   quote  deeplink  
Het deit dat je enkel op dit gedeelte van mijn post reageert is veelzeggend.
VVout
 VVout - zondag 28 juli 2013 - 23:52   quote  deeplink  
En Gomes interesseert dit al helemaal geen zak, die wil gewoon weten waar hij mag keepen.....kink in de kabel bij dit topic.
infamous psv
 infamous psv - maandag 29 juli 2013 - 00:58   quote  deeplink  
Prima topic mr zonde van het slappe geouwehoer....
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 29 juli 2013 - 06:08   quote  deeplink  
Gomes al 5jaar niks gepresteerd, hij is niet meer dezelfde Gomes van toen.
Zoet is een goede dus waarom verder zoeken, Tyton voor veel geld gehaald...
Dus lijkt me onzinnig om Gomes te halen, teveel risico
Pieter08
 Pieter08 - maandag 29 juli 2013 - 17:17   quote  deeplink  
Helemaal eens. Beleid is om, we hebben twee erg goede keepers en Gomes is nostalgie waar je met een goed gevoel aan terug kunt denken. Ook al gaat Zoet of Tyton indien hij tweede doelman wordt, dan ben ik er voorstander van om een echte tweede doelman te halen.
22Rules
 22Rules - maandag 29 juli 2013 - 20:31   quote  deeplink  
Kans dat Tyton weg gaat is nu reëel. Dan staat de deur open voor Gomes. Maar dan...... Wie gaat er op de reservebank zitten?
infamous psv
 infamous psv - maandag 29 juli 2013 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 20:31 schreef 22Rules het volgende:
Kans dat Tyton weg gaat is nu reëel. Dan staat de deur open voor Gomes. Maar dan...... Wie gaat er op de reservebank zitten?
De reservekeeper ;)
22Rules
 22Rules - woensdag 31 juli 2013 - 18:28   quote  deeplink  
Ik ben er ineens van overtuigd dat Tyton zn biezen pakt, Gomes wordt gecontracteerd voor 2 jaar en dat Zoet alsnog verkocht wordt voor 3,5 milj.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 31 juli 2013 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 18:28 schreef 22Rules het volgende:
Ik ben er ineens van overtuigd dat Tyton zn biezen pakt, Gomes wordt gecontracteerd voor 2 jaar en dat Zoet alsnog verkocht wordt voor 3,5 milj.
Dat schiet allemaal lekker op zeg..

Je hangt teveel in het verleden.
remco k
 remco k - donderdag 01 augustus 2013 - 17:52   quote  deeplink  
Volgens mij heeft Cocu toch echt gezegd dat Zoet DE keeper is voor de toekomst en dat hij nu de basis keeper is.
22Rules
 22Rules - donderdag 01 augustus 2013 - 23:16   quote  deeplink  
Uiteraard zegt ie dat. Hèhè...
remco k
 remco k - donderdag 01 augustus 2013 - 23:54   quote  deeplink  
Daarbij past het ook gewoon in zijn beleid nu dat ie Zoet een kans geeft..

Onder Dick was die direct gekomen.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 02 augustus 2013 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 23:54 schreef remco k het volgende:
Daarbij past het ook gewoon in zijn beleid nu dat ie Zoet een kans geeft..

Onder Dick was die direct gekomen.
Mr gelukkig is Dick geen coach meer want dan had je tegen Waregem een heel ander team gezien..
F.J.C.Vermeer
 F.J.C.Vermeer - vrijdag 02 augustus 2013 - 12:34   quote  deeplink  
Terughalen, nog altijd is Gomes een keeper van wereldklasse, Zoet moet zich nog bewijzen, Gomes heeft dat allang gedaan, we willen toch zo graag weer een landstitel, de beker winnen en ver komen in Europa, Gomes kan daarin de beslissende factor zijn, niet alleen door z'n kwaliteiten maar ook zeker door zijn uitstraling !
Bull's-eye
 Bull's-eye - vrijdag 02 augustus 2013 - 12:41   quote  deeplink  
Ik ben er bijna van overtuigd dat als Brands ja had gezegd,dat Gomes nu al in Ehv zou zijn geweest,ondanks dat we al 3 keepers hebben.Het seizoen was nog niet eens begonnen of Cocu vroeg al aan Brands of hij Gomes hier heen wilde halen.Imo beetje raar als je al 3 keepers hebt.

Cocu speelt gewoon met de media.Hij kan slechts zeggen,sjonge jonge,wat heb ik een stel bout keepers tot mijn beschikking,maar ja ik moet iets.Hij heeft geen enkele keuze.Nu blijft altijd de vraag of hij Gomes benaderd heeft voor als reservekeeper of als 1e keeper.

Als Tyton straks verkocht wordt(want hij wil weg)en Zoet krijgt straks een mega aanbieding van ofwel Sunderland ofwel Newcastle,dan vraag ik me eigen af of Zoet dan nog wel wil blijven,met in het achterhoofd wetende dat Gomes sws komt als Tyton wordt verkocht?

De soap continues,want m.i. is het nog lang niet voorbij,ook niet omdat Zoet nu in de goal staat.
Bull's-eye
 Bull's-eye - vrijdag 02 augustus 2013 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2013 - 12:34 schreef F.J.C.Vermeer het volgende:
Terughalen, nog altijd is Gomes een keeper van wereldklasse, Zoet moet zich nog bewijzen, Gomes heeft dat allang gedaan, we willen toch zo graag weer een landstitel, de beker winnen en ver komen in Europa, Gomes kan daarin de beslissende factor zijn, niet alleen door z'n kwaliteiten maar ook zeker door zijn uitstraling !
Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!:D

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Gomes, wel of niet?









0.0121519