BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 08 februari 2014 - 07:59   quote  deeplink  
Pleurt lekker op dan, geldwolf.

Feyenoord dreigt in de zomer een talentvolle speler kwijt te raken. Rodney Kongolo, het jongere broertje van Terence Kongolo, heeft een contract aangeboden gekregen bij Feyenoord. Naar verluidt is de jongeling niet van plan daar op in te gaan.

Volgens De Telegraaf hoopt Kongolo op een transfer naar de Engelse Premier League. Eerder werd de talentvolle speler al in verband gebracht met Arsenal, Chelsea, Liverpool en Manchester City. De middenvelder is net zestien jaar, waardoor clubs Kongolo een contract mogen aanbieden. In Rotterdam heeft hij op dit moment geen verbintenis.

De Engelse media beweren dat Manchester City en Liverpool de defensief ingestelde speler al een aanbieding hebben gedaan. De verplichte vergoedingssom aan Feyenoord zou rond de half miljoen euro liggen.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/233871/Kongolo_zinspeelt_op_zomers_vertrek_naar_Engelse_competitie?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2siAlCUQm
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 08 februari 2014 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 07:59 schreef Stylzz het volgende:
Pleurt lekker op dan, geldwolf.

Feyenoord dreigt in de zomer een talentvolle speler kwijt te raken. Rodney Kongolo, het jongere broertje van Terence Kongolo, heeft een contract aangeboden gekregen bij Feyenoord. Naar verluidt is de jongeling niet van plan daar op in te gaan.

Volgens De Telegraaf hoopt Kongolo op een transfer naar de Engelse Premier League. Eerder werd de talentvolle speler al in verband gebracht met Arsenal, Chelsea, Liverpool en Manchester City. De middenvelder is net zestien jaar, waardoor clubs Kongolo een contract mogen aanbieden. In Rotterdam heeft hij op dit moment geen verbintenis.

De Engelse media beweren dat Manchester City en Liverpool de defensief ingestelde speler al een aanbieding hebben gedaan. De verplichte vergoedingssom aan Feyenoord zou rond de half miljoen euro liggen.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/233871/Kongolo_zinspeelt_op_zomers_vertrek_naar_Engelse_competitie?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2siAlCUQm
Oud nieuws.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 08 februari 2014 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 08:15 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Oud nieuws.
oh, is toch van vandaag.
VVout
 VVout - zaterdag 08 februari 2014 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 07:59 schreef Stylzz het volgende:
Pleurt lekker op dan, geldwolf.
...

Kongolo_zinspeelt_op_zomers_vertrek_naar_Engelse_competitie
Wat verwacht je, uit Africa gevlucht om ergens in Europa doekoe te verdienen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 februari 2014 door VVout --
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 08 februari 2014 - 10:38   quote  deeplink  
En dat terwijl het gewoon een Nederlandse jongen is.
VVout
 VVout - zaterdag 08 februari 2014 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 10:38 schreef Bosifyable het volgende:
En dat terwijl het gewoon een Nederlandse jongen is.
Met een dubbel paspoort?

http://www.transfermarkt.de/de/rodney-kongolo/profil/spieler_264748.html

Jawel die voelt zich een echte Nederlander!
MMM
 MMM - zaterdag 08 februari 2014 - 10:48   quote  deeplink  
Lekker oprotten, weer zo'n knul die te dom is om te schijten

Tot over een paar jaar in de Eredivisie.
van geil
 van geil - zaterdag 08 februari 2014 - 10:50   quote  deeplink  
te dom om te schijten , haha das lastig
flipje tiel
 flipje tiel - zaterdag 08 februari 2014 - 11:10   quote  deeplink  
alweer 1 die zich op jonge leeftijd gek laat maken voor het grote geld ook hij zal daar op de tribune plaats mogen nemen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 08 februari 2014 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 10:48 schreef MMM het volgende:
Lekker oprotten, weer zo'n knul die te dom is om te schijten

Tot over een paar jaar in de Eredivisie.
Heb je gisteren dat verhaal gelezen van de top 10 geflopte Nederlandse
talenten die te vroeg vertrokken?
Er zat er 1 bij die van 020 naar Liverpool ging en terug via de eerste
divisie zit hij nu bij de amateurs ergens..

Ja succes Kongolo!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 08 februari 2014 - 11:22   quote  deeplink  
16 jaar....Kan zo'n tiener sowieso met benul beslissen?
Vind eerder dat de clan eromheen (familie, scouts, zaakwaarnemer?) de echte geldwolven zijn.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 08 februari 2014 - 11:26   quote  deeplink  
Blijkbaar kan zijn broer t ook niet overbrengen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 08 februari 2014 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 11:26 schreef Stylzz het volgende:
Blijkbaar kan zijn broer t ook niet overbrengen
Die zat ook al bijna in Utrecht
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 08 februari 2014 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 11:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die zat ook al bijna in Utrecht
Maar dat zal geen stap voor het geld geweest zijn, dat is om minuten te maken. Hij is gewoon te goed voor de bank
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 08 februari 2014 - 12:36   quote  deeplink  
Ja, die is het waard om nu al klaar te stomen voor een vaste basisplaats.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 08 februari 2014 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 10:42 schreef VVout het volgende:

[..]

Met een dubbel paspoort?

http://www.transfermarkt.de/de/rodney-kongolo/profil/spieler_264748.html

Jawel die voelt zich een echte Nederlander!
Voor zover ik mijn info goed heb, is hij geboren in Rotterdam. Dus Nederlander en sowieso niet gevlucht uit Afrika. Rare opmerking.
sevillana
 sevillana - zaterdag 08 februari 2014 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 10:48 schreef MMM het volgende:
Lekker oprotten, weer zo'n knul die te dom is om te schijten

Tot over een paar jaar in de Eredivisie.
als ie de mazzel heeft
van geil
 van geil - zaterdag 08 februari 2014 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 10:38 schreef Bosifyable het volgende:
En dat terwijl het gewoon een Nederlandse jongen is.
Dat zie je er niet aan af.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 08 februari 2014 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 14:04 schreef van geil het volgende:

[..]

Dat zie je er niet aan af.
Ach, derde generatie 'allochtonen' ook niet. En daar maar over roepen dat ze terug naar hun eigen land moeten, terwijl zelfs hun ouders al Nederlanders zijn.
van geil
 van geil - zaterdag 08 februari 2014 - 14:38   quote  deeplink  
als je hier geboren bent, ben je nog geen Nederlander.
Nederlander zijn zit m in gewoontes en normen en waarden.
Dus als n grote groep daar nu eens aan begint dan heb je ook geen gedoe.
Die hele multiculturele samenleving is een groot fiasco.
over n jaar komen daar vele Roemeense/Bulgaarse zogenaamde Nederlandse baby's bij.
Al was t maar voor de kinderbijslag en subsidies.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 08 februari 2014 - 14:45   quote  deeplink  
Gaap, de Nederlandse nationaliteit dan. Het ging erom dat die jongen geen Afrikaanse vluchteling is.
van geil
 van geil - zaterdag 08 februari 2014 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 14:45 schreef Bosifyable het volgende:
Gaap, de Nederlandse nationaliteit dan. Het ging erom dat die jongen geen Afrikaanse vluchteling is.
oh, ok , dat had ik gemist. mijn fout.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 08 februari 2014 - 15:07   quote  deeplink  
No worries :)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 08 februari 2014 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 14:38 schreef van geil het volgende:
als je hier geboren bent, ben je nog geen Nederlander.
Nederlander zijn zit m in gewoontes en normen en waarden.
Dus als n grote groep daar nu eens aan begint dan heb je ook geen gedoe.
Die hele multiculturele samenleving is een groot fiasco.
over n jaar komen daar vele Roemeense/Bulgaarse zogenaamde Nederlandse baby's bij.
Al was t maar voor de kinderbijslag en subsidies.
Wat een onzin.
In dat geval zouden vele autochtone Nederlanders ook geen Nederlander kúnnen zijn.
Normen en waarden, gewoontes....
van geil
 van geil - zaterdag 08 februari 2014 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 15:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wat een onzin.
In dat geval zouden vele autochtone Nederlanders ook geen Nederlander kúnnen zijn.
Normen en waarden, gewoontes....
Mag jij vinden.
ik denk er totaal anders over. maar om dat nou als onzin te omschrijven, das best KINKY.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 08 februari 2014 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 16:31 schreef van geil het volgende:

[..]

Mag jij vinden.
ik denk er totaal anders over. maar om dat nou als onzin te omschrijven, das best KINKY.
Hoort KINKY bij de normen en waarden?
van geil
 van geil - zaterdag 08 februari 2014 - 16:42   quote  deeplink  
nou nee, meer t niet sluieren , geen Qat eten en dat soort praktijken.
van geil
 van geil - zaterdag 08 februari 2014 - 16:44   quote  deeplink  
Maar goed .
ontopic .
ik weet eigenlijk weinig spelers te bedenken in Nl die ons beter zouden maken.
moa
 moa - zaterdag 08 februari 2014 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 16:44 schreef van geil het volgende:
Maar goed .
ontopic .
ik weet eigenlijk weinig spelers te bedenken in Nl die ons beter zouden maken.
Ach er is voor bijna elke positie toch wel een goed talent te vinden?
van geil
 van geil - zaterdag 08 februari 2014 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 17:03 schreef moa het volgende:

[..]

Ach er is voor bijna elke positie toch wel een goed talent te vinden?
ongetwijfeld als je er regelmatig mee bezig bent.
maar voor mij als leek die Feyenoord kijkt en incidenteel iets van andere clubs ziet , is het toch n moeilijk verhaal.
moa
 moa - zaterdag 08 februari 2014 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 17:06 schreef van geil het volgende:

[..]

ongetwijfeld als je er regelmatig mee bezig bent.
maar voor mij als leek die Feyenoord kijkt en incidenteel iets van andere clubs ziet , is het toch n moeilijk verhaal.
Ik wil niet voor kenner spelen maar mocht er een beetje geld zijn na een aantal verkopen dan heb ik wel wat wensen.

Adam Maher - Normaal gesproken volstrekt onhaalbaar, enorm talent, 20 jaar pas, maar heeft geen enkel krediet bij PSV en kan het daar bijna niet naar zijn zin hebben. Werd al 9 keer gewisseld en is zelfs zijn basis plaats nu kwijt. Mochten we ergens 6-7 milj. kunnen besteden dan is dit een topaankoop.

Roberto Rosales - Twente, 25 jaar, vind het een uitstekende rechts back, komende zomer transfervrij en kan uitstekend een waarschijnlijk vertrekkende Janmaat opvolgen.

Renato Ibarra - Vitesse, 23 jaar, eveneens deze zomer transfervrij kan een heerlijk duo vormen met Boetius op links en de even snelle Ibarra op rechts.

Davy Propper - Vitesse, 22 jaar, vind dat deze middenvelder zich erg sterk ontwikkeld, is net als zijn teamgenoot Ibarra deze zomer transfervrij.

Hakim Ziyech - Heerenveen, 20 jaar, groot talent in mijn ogen, technisch begaafd, heeft aangegeven open te staan voor contractverlenging maar is nog niet concreet. Deze zomer transfervrij.

Piotr Parzyszek - Graafschap, 20 jaar, veel genoemde speler, maakte al 16 doelpunten in 20 wedstrijden, het nemen van een klein gokje waard. ( € 500.000 )

Verder zou ik de komst van Johannson (AZ) Finnbogason (HVN) en Toornstra ook toejuichen, deze spelers zullen helaas wel te duur in aanschaf zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 februari 2014 door moa --
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 08 februari 2014 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 14:38 schreef van geil het volgende:
als je hier geboren bent, ben je nog geen Nederlander.
Nederlander zijn zit m in gewoontes en normen en waarden.
Dus als n grote groep daar nu eens aan begint dan heb je ook geen gedoe.
Die hele multiculturele samenleving is een groot fiasco.
over n jaar komen daar vele Roemeense/Bulgaarse zogenaamde Nederlandse baby's bij.
Al was t maar voor de kinderbijslag en subsidies.
Die paar centen die daar heen gaan zijn niks vergeleken met de miljarden die multinationals over jouw rug verdienen aan de afbraak van de welvaartsstaat. Maar hou gerust je oogkleppen op de grote graaiers zullen er dankbaar voor zijn.
van geil
 van geil - zaterdag 08 februari 2014 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 17:31 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Die paar centen die daar heen gaan zijn niks vergeleken met de miljarden die multinationals over jouw rug verdienen aan de afbraak van de welvaartsstaat. Maar hou gerust je oogkleppen op de grote graaiers zullen er dankbaar voor zijn.
t een sluit t ander niet uit.
de bilderberg groep is al 20 jaar bekend bij mij.
en is ook verantwoordelijk voor de massa immigratie ,
bedoeld voor verdeling van t volk en lage lonen.(onder andere)
moa
 moa - zaterdag 08 februari 2014 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 17:31 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Die paar centen die daar heen gaan zijn niks vergeleken met de miljarden die multinationals over jouw rug verdienen aan de afbraak van de welvaartsstaat. Maar hou gerust je oogkleppen op de grote graaiers zullen er dankbaar voor zijn.
Had juist het idee dat die welvaartsstaat/verzorgingsstaat zichzelf afbreekt, mensen die niet werken, geen geld verdienen en niet weten hoe ze het uit moeten geven dmv. stemrecht laten bepalen waar het geld aan uitgegeven moeten worden en het een ander laten betalen.
moa
 moa - zaterdag 08 februari 2014 - 17:36   quote  deeplink  
Maar kunnen we het bij Feyenoord houden? :)
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 08 februari 2014 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 17:35 schreef moa het volgende:

[..]

Had juist het idee dat die welvaartsstaat/verzorgingsstaat zichzelf afbreekt, mensen die niet werken, geen geld verdienen en niet weten hoe ze het uit moeten geven dmv. stemrecht laten bepalen waar het geld aan uitgegeven moeten worden en het een ander laten betalen.
Het "niet werken" is over het algemeen geen vrije keus.
moa
 moa - zaterdag 08 februari 2014 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 17:38 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Het "niet werken" is over het algemeen geen vrije keus.
Dat is inderdaad voor veel mensen zo, maar het daarnaast op geen enkele andere wijze iets terug willen doen voor de samenleving is wel een keuze.
hotjumper
 hotjumper - zondag 09 februari 2014 - 07:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 17:40 schreef moa het volgende:

[..]

Dat is inderdaad voor veel mensen zo, maar het daarnaast op geen enkele andere wijze iets terug willen doen voor de samenleving is wel een keuze.
Als ze mensen aan het werk zetten, moeten ze gewoon het minimum loon betalen. Maar dat doen ze niet.
van geil
 van geil - zondag 09 februari 2014 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 17:29 schreef moa het volgende:

[..]

Ik wil niet voor kenner spelen maar mocht er een beetje geld zijn na een aantal verkopen dan heb ik wel wat wensen.

Adam Maher - Normaal gesproken volstrekt onhaalbaar, enorm talent, 20 jaar pas, maar heeft geen enkel krediet bij PSV en kan het daar bijna niet naar zijn zin hebben. Werd al 9 keer gewisseld en is zelfs zijn basis plaats nu kwijt. Mochten we ergens 6-7 milj. kunnen besteden dan is dit een topaankoop.

Roberto Rosales - Twente, 25 jaar, vind het een uitstekende rechts back, komende zomer transfervrij en kan uitstekend een waarschijnlijk vertrekkende Janmaat opvolgen.

Renato Ibarra - Vitesse, 23 jaar, eveneens deze zomer transfervrij kan een heerlijk duo vormen met Boetius op links en de even snelle Ibarra op rechts.

Davy Propper - Vitesse, 22 jaar, vind dat deze middenvelder zich erg sterk ontwikkeld, is net als zijn teamgenoot Ibarra deze zomer transfervrij.

Hakim Ziyech - Heerenveen, 20 jaar, groot talent in mijn ogen, technisch begaafd, heeft aangegeven open te staan voor contractverlenging maar is nog niet concreet. Deze zomer transfervrij.

Piotr Parzyszek - Graafschap, 20 jaar, veel genoemde speler, maakte al 16 doelpunten in 20 wedstrijden, het nemen van een klein gokje waard. ( € 500.000 )

Verder zou ik de komst van Johannson (AZ) Finnbogason (HVN) en Toornstra ook toejuichen, deze spelers zullen helaas wel te duur in aanschaf zijn.
t zou ook mijn lijst zijn.
moa
 moa - zondag 09 februari 2014 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Manchester City is bereid om John Guidetti aan het eind van het seizoen definitief te verkopen aan Feyenoord. Met dat nieuws is SportsDirect News zondagochtend naar buiten gekomen.

De 21-jarige Zweedse aanvaller wordt momenteel door de Engelse club uitgeleend aan Stoke City, maar een onverdeeld succes is dat tot op heden nog niet. De spits moet het voornamelijk doen met een plek op de reservebank en heeft zich daar al meerdere keren negatief over uitgelaten.

The Citizens lijken nu de oplossing te hebben gevonden en zijn bereid om Guidetti in de zomer te verkopen aan Feyenoord. Bij die club kende Guidetti in het seizoen 2011-2012 een goede periode en groeide hij in korte tijd uit tot publiekslieveling. In dat seizoen scoorde de Zweed twintig keer in 23 competitieduels. Met het naderende vertrek van Graziano Pellè, die naar verluidt zou willen gaan cashen, is een komst van Guidetti niet uitgesloten.
van geil
 van geil - zondag 09 februari 2014 - 15:56   quote  deeplink  
laat Guidetti maar.
heb er liever drie of 4 bij van de andere lijst.
moa
 moa - zondag 09 februari 2014 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 15:56 schreef van geil het volgende:
laat Guidetti maar.
heb er liever drie of 4 bij van de andere lijst.
Is waar, aan de andere kant, Guidetti zal wel weer vleugels krijgen als hij herenigd wordt met het legioen. Ik zie hem zomaar weer opbloeien bij ons.
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 februari 2014 - 16:20   quote  deeplink  
Guidetti, Kuijt, Hahn,Kongolo,Manu, Vormer,Boetius,, Hupperts, Sno.v Beek, Immers, tja dat zou ik wel zien zitte, en financieel gezond verbouwing stadion en Co. Al trainer in nette pak Gio, en JP als veldtrainer, en even die conditie trainer zeggen dat hij niets te zoeken heeft in de kuip met ze rare maniertjs
moa
 moa - zondag 09 februari 2014 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:20 schreef piet de paler het volgende:
Guidetti, Kuijt, Hahn,Kongolo,Manu, Vormer,Boetius,, Hupperts, Sno.v Beek, Immers, tja dat zou ik wel zien zitte, en financieel gezond verbouwing stadion en Co. Al trainer in nette pak Gio, en JP als veldtrainer, en even die conditie trainer zeggen dat hij niets te zoeken heeft in de kuip met ze rare maniertjs
Voor mij geen Kuijt of Sno, hebben het niveau niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 09 februari 2014 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 17:29 schreef moa het volgende:

[..]

Ik wil niet voor kenner spelen maar mocht er een beetje geld zijn na een aantal verkopen dan heb ik wel wat wensen.

Adam Maher - Normaal gesproken volstrekt onhaalbaar, enorm talent, 20 jaar pas, maar heeft geen enkel krediet bij PSV en kan het daar bijna niet naar zijn zin hebben. Werd al 9 keer gewisseld en is zelfs zijn basis plaats nu kwijt. Mochten we ergens 6-7 milj. kunnen besteden dan is dit een topaankoop.

Roberto Rosales - Twente, 25 jaar, vind het een uitstekende rechts back, komende zomer transfervrij en kan uitstekend een waarschijnlijk vertrekkende Janmaat opvolgen.

Renato Ibarra - Vitesse, 23 jaar, eveneens deze zomer transfervrij kan een heerlijk duo vormen met Boetius op links en de even snelle Ibarra op rechts.

Davy Propper - Vitesse, 22 jaar, vind dat deze middenvelder zich erg sterk ontwikkeld, is net als zijn teamgenoot Ibarra deze zomer transfervrij.

Hakim Ziyech - Heerenveen, 20 jaar, groot talent in mijn ogen, technisch begaafd, heeft aangegeven open te staan voor contractverlenging maar is nog niet concreet. Deze zomer transfervrij.

Piotr Parzyszek - Graafschap, 20 jaar, veel genoemde speler, maakte al 16 doelpunten in 20 wedstrijden, het nemen van een klein gokje waard. ( € 500.000 )

Verder zou ik de komst van Johannson (AZ) Finnbogason (HVN) en Toornstra ook toejuichen, deze spelers zullen helaas wel te duur in aanschaf zijn.
Vind Ibarra een beetje blind, maar goed, zou kunnen. Beetje de jongere versie van Schaken. Propper vind ik niet geweldig. Tikje overschat. Weet niet of die ons beter gaat maken. Die van De Graafschap ken niet goed genoeg. De rest zijn zeker interessante opties.
peer 2
 peer 2 - zondag 09 februari 2014 - 16:34   quote  deeplink  
Pelle weg voor 10 miljoen. Guidetti 2,5 miljoen. Dan ook maar gelijk Toornstra ophalen.
Komt karakter en scorend vermogen ten goede.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 februari 2014 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:23 schreef moa het volgende:

[..]

Voor mij geen Kuijt of Sno, hebben het niveau niet.
Kuijt heeft het nivo nog wel.
Hij is alleen niet betrouwbaar.
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 februari 2014 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kuijt heeft het nivo nog wel.
Hij is alleen niet betrouwbaar.
Maar wel een boost voor Feyenoord en hoezo onbetrouwbaar? Guidetti zal eerst moeten afvallen, en ik zie de Ridder er wel graag bij
Nibke
 Nibke - zondag 09 februari 2014 - 17:07   quote  deeplink  
Die van de Graafschap zit al in Engeland!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 februari 2014 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:58 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Maar wel een boost voor Feyenoord en hoezo onbetrouwbaar? Guidetti zal eerst moeten afvallen, en ik zie de Ridder er wel graag bij
Kuijt is die gast die terug zou keren bij Feyenoord.
De Ridder is idd een speler die in De Kuip zou passen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.0221221