BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 januari 2014 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 januari 2014 - 19:47 schreef Stylzz het volgende:
Ik dacht dat ie zo goed was?
Blijkbaar niet, anders had ie in de eerste divisie echt wel gekeept
van geil
 van geil - maandag 27 januari 2014 - 19:59   quote  deeplink  
en waarom zou excelsior dat doen?
die hebben liever n eigen keeper die wat op kan leveren
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 januari 2014 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 januari 2014 - 19:59 schreef van geil het volgende:
en waarom zou excelsior dat doen?
die hebben liever n eigen keeper die wat op kan leveren
Als hij echt zo goed was dan had hij wel gekeept
van geil
 van geil - maandag 27 januari 2014 - 20:02   quote  deeplink  
Sportief gezien misschien wel.
Echter alles draait om geld tegenwoordig.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 januari 2014 - 20:46   quote  deeplink  
Maar als ook Feyenoord er geen vertrouwen in heeft, houdt het al gauw op. En zal het dus niet alleen aan geld liggen.
echte nummer10
 echte nummer10 - maandag 27 januari 2014 - 20:51   quote  deeplink  
als zo doorgaat wil niemand ze meer....
van geil
 van geil - maandag 27 januari 2014 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 januari 2014 - 20:46 schreef Bosifyable het volgende:
Maar als ook Feyenoord er geen vertrouwen in heeft, houdt het al gauw op. En zal het dus niet alleen aan geld liggen.
ook geld .we hebben al drie keepers volgend seizoen
hahn mulder en graafland,en dan moet Lamprou nog weg.
moa
 moa - maandag 27 januari 2014 - 20:53   quote  deeplink  
Kon inderdaad wel eens rustig blijven hier, als we blijven spelen zoals tegen 020 en ADO dan houden we de selectie de komende 5 jaar ook nog wel bij elkaar.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 januari 2014 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 januari 2014 - 20:53 schreef van geil het volgende:

[..]

ook geld .we hebben al drie keepers volgend seizoen
hahn mulder en graafland,en dan moet Lamprou nog weg.
Ik zeg ook niet dat het niet aan geld ligt. En De Jong als derde keeper heb je ook niets aan, keept 'ie nog niet.
van geil
 van geil - maandag 27 januari 2014 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 januari 2014 - 21:05 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het niet aan geld ligt. En De Jong als derde keeper heb je ook niets aan, keept 'ie nog niet.
klopt. mee eens
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 januari 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 januari 2014 - 16:36 schreef daan limbos het volgende:
Is dit een handelstopic of een voetbaltopic? Al die speculaties vind ik als echte supporter walgelijk. Ik ben voetballiefhebber en wil g.v.d een winnend elftal zien, een elftal dat kampioen wordt. Ja, dan kun je geld verdienen door in de CL een goede rol te spelen. Beste mensen, als er nu geld binnen komt wordt er niets aan het elftal besteed. Bedenk wel dat er nog een schuld van 30 miljoen Euro staat die met rente terugbetaald zal moeten worden aan die Vrienden van Feyenoord. Na de leegloop die deze zomer onherroepelijk volgt blijft er een kleurloos elftal over. Misschien vindt van Geel nog ergens een transfervrije tweede rangs speler en daar zal het bij blijven. Als er al geld overblijft zal dat worden besteed aan het standbeeld dat het nooit iets gepresteerd he4bbende ambtenaartje Gudde voor zichzelf in gedachte heeft: een nieuw stadion. Dat hij het hondstrouwe legioen dan weer in de kou laat staan zal hem een zorg zijn. Dat prestige object van hem moet er komen, al zal daar dan maar een Jupiter elftal in spelen. Ik word er langzaam aan doodziek van dat er bij onze club alleen nog maar over geld gepraat wordt. Zo lang dat met dit niet in goed voetbal geinteresseerde bestuur doorgaat staan wij, de supporters in de kou en blijft Feyenoord het lachertje van de eredivisie.
Van Geel: "Geen budget voor transfersommen"

Auteur: Klaas Jan van der Veen Gepubliceerd:14 januari 2014 om 21:59Categorie:Reactie

Feyenoord neemt deze maand afscheid van Sekou Cissé, Elvis Manu en Harmeet Singh. Het vertrek van deze spelers zal financieel meer ruimte bieden, maar volgens technisch directeur Martin van Geel is het niet de bedoeling om andere spelers binnen te halen.

"Daar hebben wij de mogelijkheden niet voor", reageerde Van Geel op de nieuwjaarsreceptie tegenover RTV Rijnmond. "Wij hebben geen budget om transfersommen te betalen. Dat is ook niet zo heel erg op dit moment omdat wij tevreden zijn over de groep die wij nu hebben. Als er toch onverhoopt een verkoop mocht plaatsvinden, zijn we gelukkig wel in de omstandigheid dat we een deel daarvan kunnen herinvesteren."

Feyenoord liet het contract van Cissé, inmiddels speler van Racing Genk, ontbinden. Manu vertrok op huurbasis naar SC Cambuur. Singh loopt officieel nog wel rond in Rotterdam, maar keert volgens Van Geel 'niet meer terug'. "Het wordt of een transfer, of een ontbinding van zijn contract."

Jeugdspelers Joey Sleegers en Jordy van Deelen mogen eveneens uitkijken naar andere clubs. Een tijdelijke verbintenis elders is eveneens bespreekbaar.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/van-geel-geen-budget-voor-transfersommen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 januari 2014 - 07:43   quote  deeplink  
Feyenoord kan zich aankomende zomer wellicht opmaken voor een leegloop. Jordy Clasie, Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi hebben buitenlandse interesse gewekt met hun plaats in het grote Oranje. Martin van Geel is voorbereid.

'Wij hebben afgelopen week nog maar eens alle mogelijke scenario's doorgenomen', zegt de td in het Algemeen Dagblad. 'We weten wat wij moeten doen als wij een speler kwijtraken. Zelfs als dat nog in januari zou gebeuren. Al geniet dat uiteraard niet onze voorkeur.'

Van Geel is niet bang om in een te kleine vijver te moeten vissen voor mogelijke vervangers. 'Het budget van Feyenoord is beperkt, maar toch zijn er heel veel spelers die heel graag voor deze club willen voetballen.

De technisch directeur haalde de afgelopen jaren vooral transfervrije spelers die nu op de bank zijn geland. 'Als je vijf voetballers haalt er er slagen er drie, eentje is een twijfelgeval en één mislukt, dan mag je heel blij zijn. Dat geldt voor alle clubs in Nederland.'

600x400-01012768.jpg
Is t al 5 voorr 12 Erik? Nee, bijna Martin.
MMM
 MMM - dinsdag 28 januari 2014 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 januari 2014 - 19:47 schreef Stylzz het volgende:
Ik dacht dat ie zo goed was?
Te klein
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 januari 2014 - 10:56   quote  deeplink  
Deze jongen snapt t niet, hoe voetbal werkt:
__________
Boy de Jong is teleurgesteld in Feyenoord. De negentienjarige doelman moet de club verlaten, terwijl hij dit seizoen bij Excelsior nog geen kans heeft gekregen.

Feyenoord verhuurt De Jong dit seizoen aan Excelsior, maar daar krijgt Jordy Deckers al vanaf het begin van het seizoen de voorkeur. "Ik verwijt Excelsior niks", begint de sluitpost, vorig seizoen nog aanvoerder van Feyenoord A1. Met die ploeg veroverde hij de landstitel, nadat hij in de jaren daarvoor onomstreden was als eerste doelman van de hoogste jeugdelftallen.

"Ik verwijt Feyenoord meer, want zij hebben mij hier naartoe gebracht", aldus De Jong tegen RTV Rijnmond. "Als ik hier niet speel, had ik verwacht dat zij meer druk hadden uitgeoefend op Excelsior om mij wel aan spelen te krijgen." Inmiddels heeft Feyenoord hem gemeld dat hij na dit seizoen moet vertrekken. Na zeven seizoenen komt dat hard aan.

"Het doet pijn. Ik dacht zelf dat ik daar een toekomst had. Dat denk ik nog steeds. Ik dacht echt dat Feyenoord een opleidingsclub was. Dat zij in mij een nieuwe keeper voor de toekomst zagen. Maar ze denken daar nu kennelijk anders over en dat moet ik respecteren." Nog vier maanden heeft hij om zich bij Excelsior te laten zien, maar Deckers zal de voorkeur blijven krijgen.

"Jordy is een goede keeper, maar ik denk dat ik beter ben. Dat zal ik altijd blijven zeggen. Ik krijg alleen een kans als hij geblesseerd raakt of geschorst wordt. Daar hoop ik op. Dat klinkt hard, maar zo werkt het. De één z'n dood is andermans brood. Niet dat ik het Jordy gun, maar ik kies voor mezelf", besluit De Jong.

___________
Feyenoord had meer druk moeten zetten, volgens mij moet je het zelf afdwingen.
van geil
 van geil - dinsdag 28 januari 2014 - 11:03   quote  deeplink  
Ik ben het eigenlijk wel met hem eens.
is gewoon slecht beleid.
MMM
 MMM - dinsdag 28 januari 2014 - 11:09   quote  deeplink  
Schaken moet weg van Feyenoord, komende zomer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 januari 2014 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 januari 2014 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 11:03 schreef van geil het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel met hem eens.
is gewoon slecht beleid.
Ik niet, hij moet t zelf waarmaken.
Als de andere aantoont dat hij beter is en hijzelf niet beter is dan de keepers hier bij Feyenoord op dit moment in de elftallen, wat moet je dan.

JDT was trainer bij Excelsior, die snapt de belangen van Feyenoord echt wel.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 januari 2014 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 11:09 schreef MMM het volgende:
Schaken moet weg van Feyenoord, komende zomer.
van mij ook.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 januari 2014 - 12:21   quote  deeplink  
Lurling naar Heerenveen, gemiste kans joh.
Nibke
 Nibke - dinsdag 28 januari 2014 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 08:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Te klein
Dan had ie nog wel mooi door kunnen groeien!
tomson
 tomson - dinsdag 28 januari 2014 - 12:43   quote  deeplink  
Hoe kan het dat nu opeens onze "exceptionele talenten" opeens allemaal aan de straat gezet worden ? Van Deelen, Sleegers, Boy de Jong ( lijdensweg?) En dan hebben we ook nog Manu die in feite al teruggehaald was na een periode eerste divisie. En dan hoor ik niks over een plan om bv Verhoek een ander plekkie te bezorgen.Dus je laat Graafland zitten als 3e keeper terwijl je nu dus Boy de Jong na al die jaren investering gewoon weg laat wandelen. Als ik dit verkeerd zie hoor ik het graag, maar wat ik de laatste dagen allemaal hoor begin ik me een beetje belazerd te voelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 januari 2014 door tomson --
JanM
 JanM - dinsdag 28 januari 2014 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 12:43 schreef tomson het volgende:
Hoe kan het dat nu opeens onze "exceptionele talenten" opeens allemaal aan de straat gezet worden ? Van Deelen, Sleegers, Boy de Jong ( lijdensweg?) En dan hebben we ook nog Manu die in feite al teruggehaald was na een periode eerste divisie. En dan hoor ik niks over een plan om bv Verhoek een ander plekkie te bezorgen.Dus je laat Graafland zitten als 3e keeper terwijl je nu dus Boy de Jong na al die jaren investering gewoon weg laat wandelen. Als ik dit verkeerd zie hoor ik het graag, maar wat ik de laatste dagen allemaal hoor begin ik me een beetje belazerd te voelen.
Moeten we dan door met een jonge keeper die geen wedstrijd speelt? Ben het eens met wat Stylzz zegt: blijkbaar heeft hij het (nog?) niet laten zien. Nu is Hahn gehaald en we hebben Mulder. Graafland is blij dat hij daar als derde keeper 'bij mag blijven zitten'. Lamprou , maar zeker ook De Jong met zijn 19 jaar moeten spelen om beter te worden. Als dat perspectief ontbreekt, kosten ze alleen maar geld ...
tomson
 tomson - dinsdag 28 januari 2014 - 13:04   quote  deeplink  
Wat is er dan met die jongen gebeurd op Kralingen ? Die stond bij de A1 gewoon goed te keepen en werd toch echt neergezet als een opvolger die het in zich had om Mulder ver te overstijgen ? (niet moeilijk, inkoppertje) Sleegers en v. Deelen, die met gepaste trots als de nieuwste exponenten van onze top-jeugdopleiding bij het eerste gehaald werden ? Indirect kan ik niet anders concluderen dat deze hele lichting beetje bij beetje compleet afgeserveerd wordt. En wat blijft er dan over ? Kongolo en v Beek. En Woudenberg bij Excelsior.Wat blikft er over ? Als er straks nog 1 of 2 spelers verkocht worden en je hebt na de aflossingen nog een centje over, ga dan in 24 of 48 maar lekker shoppen voor een fatsoenlijke versterking. Ik voorzie een berg drama iig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 januari 2014 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 12:43 schreef tomson het volgende:
Hoe kan het dat nu opeens onze "exceptionele talenten" opeens allemaal aan de straat gezet worden ? Van Deelen, Sleegers, Boy de Jong ( lijdensweg?) En dan hebben we ook nog Manu die in feite al teruggehaald was na een periode eerste divisie. En dan hoor ik niks over een plan om bv Verhoek een ander plekkie te bezorgen.Dus je laat Graafland zitten als 3e keeper terwijl je nu dus Boy de Jong na al die jaren investering gewoon weg laat wandelen. Als ik dit verkeerd zie hoor ik het graag, maar wat ik de laatste dagen allemaal hoor begin ik me een beetje belazerd te voelen.
Je gevoelens zijn terecht..
Excelsior laat liever hun keeper spelen op oog/kans van transfergeld.
En gelijk hebben ze..Feyenoord zit fout
VVout
 VVout - dinsdag 28 januari 2014 - 13:25   quote  deeplink  
Er al eens aan gedacht dat die gasten zo arrogant zijn dat ze een slechte prestatie of de noodzaak uiterst je best te doen gewoon niet willen inzien.

Ik zou als trainer zo'n persoon dan ook even langs de lijn houden tot dat hij weer met beide benen op de grond staat. Heb zo al eens een paar interviewtjes gezien van die talentjes, 't is werkelijk hoog van de toren geblazen wat ze durven te zeggen.

Kan je zeggen dat het zonden is maar het eindresultaat daarvan zie je in de hoofdmacht. Ja we gaan kampioen worden zeggen ze dan en prompt komt er weer niks van terecht. Het idee hebben dat je er bent en de situatie te overschatten is hierbij het gevaarlijk ingrediënt, probeer het eerst eens waar te maken en stel je dan pas trots voor op de tv met wat je allemaal hebt bereikt.
van geil
 van geil - dinsdag 28 januari 2014 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 12:43 schreef tomson het volgende:
Hoe kan het dat nu opeens onze "exceptionele talenten" opeens allemaal aan de straat gezet worden ? Van Deelen, Sleegers, Boy de Jong ( lijdensweg?) En dan hebben we ook nog Manu die in feite al teruggehaald was na een periode eerste divisie. En dan hoor ik niks over een plan om bv Verhoek een ander plekkie te bezorgen.Dus je laat Graafland zitten als 3e keeper terwijl je nu dus Boy de Jong na al die jaren investering gewoon weg laat wandelen. Als ik dit verkeerd zie hoor ik het graag, maar wat ik de laatste dagen allemaal hoor begin ik me een beetje belazerd te voelen.
helemaal eens.
wanbeleid.
omdat de rest van de zooi niet te slijten is.
van geil
 van geil - dinsdag 28 januari 2014 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 13:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je gevoelens zijn terecht..
Excelsior laat liever hun keeper spelen op oog/kans van transfergeld.
En gelijk hebben ze..Feyenoord zit fout
vind ik dus ook
JanM
 JanM - dinsdag 28 januari 2014 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 13:47 schreef van geil het volgende:

[..]

vind ik dus ook
Het dan dus ook wanbeleid van Anderlecht om niet bij Feyenoord af te dwingen dat Armenteros altijd speelt ???
van geil
 van geil - dinsdag 28 januari 2014 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 13:49 schreef JanM het volgende:

[..]

Het dan dus ook wanbeleid van Anderlecht om niet bij Feyenoord af te dwingen dat Armenteros altijd speelt ???
Is Armenteros een weinig geld kostende jeugdspeler van Anderlecht dan?(met veel talent)
of was t n zware last op hun begroting?
tomson
 tomson - dinsdag 28 januari 2014 - 14:13   quote  deeplink  
Moest er nog bijkomen ook. Sinterklaas komt pas weer in december.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 januari 2014 - 14:27   quote  deeplink  
De Jong is dus blijkbaar niet goed genoeg.
Anders halen we Hahn niet.
van geil
 van geil - dinsdag 28 januari 2014 - 14:36   quote  deeplink  
Net zoals Manu niet goed genoeg is.
Anders waren Verhoek en Armenteros niet gehaald.
JanM
 JanM - dinsdag 28 januari 2014 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 13:52 schreef van geil het volgende:

[..]

Is Armenteros een weinig geld kostende jeugdspeler van Anderlecht dan?(met veel talent)
of was t n zware last op hun begroting?
Dan ManCity / Guidetti ???
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 januari 2014 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 14:36 schreef van geil het volgende:
Net zoals Manu niet goed genoeg is.
Anders waren Verhoek en Armenteros niet gehaald.
Dat klopt ook, die was ook niet goed genoeg.
Maar blijkbaar vind jij het na 1 leuk wedstrijdje tegen Heerenveen een topspeler.
JanM
 JanM - dinsdag 28 januari 2014 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 14:36 schreef van geil het volgende:
Net zoals Manu niet goed genoeg is.
Anders waren Verhoek en Armenteros niet gehaald.
Manu is NOG niet goed genoeg en krijgt nu kans op speeltijd en kan daarmee beter worden en zich alsnog bewijzen. Verhoek was 'buitenkans' om van Cabral af te komen met ongetwijfeld de hoop dat hij bij ons zijn oude ADO-vorm weer zou terugvinden en Armenteros zijn Heracles-vorm. Helaas is dat in beide gevallen niet zo gebleken ...
van geil
 van geil - dinsdag 28 januari 2014 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 14:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat klopt ook, die was ook niet goed genoeg.
Maar blijkbaar vind jij het na 1 leuk wedstrijdje tegen Heerenveen een topspeler.
nee, maar wel n speler met potentie waar rek in zit.(en evt transferwaarde)
en dat zie ik bij Verhoek en Armenteros niet.
JanM
 JanM - dinsdag 28 januari 2014 - 14:43   quote  deeplink  
Nog een vergelijking met Guidetti: was bij ons zeer succesvol en dus hadden we hem er graag weer bij gehad. Zou het falen van Van Geel zijn als hij vervolgens zijn oude vorm bij lange na niet meer terug zou vinden? M.i. niet!
JanM
 JanM - dinsdag 28 januari 2014 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 14:43 schreef van geil het volgende:

[..]

nee, maar wel n speler met potentie waar rek in zit.(en evt transferwaarde)
en dat zie ik bij Verhoek en Armenteros niet.
Daarom wordt hij tijdelijk verhuurd!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 januari 2014 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 14:42 schreef JanM het volgende:

[..]

Manu is NOG niet goed genoeg en krijgt nu kans op speeltijd en kan daarmee beter worden en zich alsnog bewijzen. Verhoek was 'buitenkans' om van Cabral af te komen met ongetwijfeld de hoop dat hij bij ons zijn oude ADO-vorm weer zou terugvinden en Armenteros zijn Heracles-vorm. Helaas is dat in beide gevallen niet zo gebleken ...
En ik snap beide keuzes wel.
T pakte niet goed uit, soit, kan gebeuren.

Immers snapte ik ook wel, maar achteraf kijk je altijd een koe in zijn rectum.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 28 januari 2014 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 13:04 schreef tomson het volgende:
Wat is er dan met die jongen gebeurd op Kralingen ? Die stond bij de A1 gewoon goed te keepen en werd toch echt neergezet als een opvolger die het in zich had om Mulder ver te overstijgen ? (niet moeilijk, inkoppertje) Sleegers en v. Deelen, die met gepaste trots als de nieuwste exponenten van onze top-jeugdopleiding bij het eerste gehaald werden ? Indirect kan ik niet anders concluderen dat deze hele lichting beetje bij beetje compleet afgeserveerd wordt. En wat blijft er dan over ? Kongolo en v Beek. En Woudenberg bij Excelsior.Wat blikft er over ? Als er straks nog 1 of 2 spelers verkocht worden en je hebt na de aflossingen nog een centje over, ga dan in 24 of 48 maar lekker shoppen voor een fatsoenlijke versterking. Ik voorzie een berg drama iig.
Boëtius en Vilhena zijn dezelfde lichting ook nog he. Als je 4-5 spelers uit 1 lichting hebt, die goed genoeg zijn voor Feyenoord 1, dan heb je een prima lichting gehad. We zijn behoorlijk verwend, qua eigen jeugd dan, maar dat is niet normaal.

Van Deelen is overigens nooit een exceptioneel talent geweest, meevoetballertje bij Excelsior ook. De Jong had ik meer van verwacht, maar goed, niet iedereen kan die stap aan. En zijn kritiek richting Feyenoord vind ik al helemaal vreemd. Wat is dat voor onzin dat Feyenoord Excelsior onder druk moet gaan zetten hem op te stellen? Kan je je voorstellen wanneer City dat bij ons had gedaan, om die Omar Elabdellaoui maar op te stellen. Als jij als Feyenoord huurling ernaast bij Excelsior, dan moet je wat mij betreft de fout bij jezelf zoeken. Sleegers leek en lijkt mij, net als Achahbar, fysiek te licht.

Kortom, ik vind het allemaal wel meevallen. Als je per lichting 2 spelers hebt die vaste basisspeler worden, dan mag je best tevreden zijn. Bij ons lijken dat er op korte termijn zelfs al 4 te worden (Van Beek en Kongolo) en dan zijn er nog een paar twijfelgevallen. Met name Woudenberg.
JanM
 JanM - dinsdag 28 januari 2014 - 14:48   quote  deeplink  
Van Verhoek en Singh kun je achteraf zeggen dat het 'miskopen' zijn maar daar staan m.i. voldoende positieve uitschieters tegenover met bijvoorbeeld Pellè, Janmaat en de behoorlijk in waarde gestegen eigen spelers Boëtius, BMI, Clasie, De Vrij en Vilhena.

De 2 problemen die ons m.i. nu nekken zijn 1) mentaliteit en 2) veel te beperkte bank

Het eerste is vooral aan de trainer en het tweede is weliswaar de verantwoordelijkheid van Van Geel, maar zonder geld voor transfers kun je hem dat niet aanrekenen!
van geil
 van geil - dinsdag 28 januari 2014 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 14:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

En ik snap beide keuzes wel.
T pakte niet goed uit, soit, kan gebeuren.

Immers snapte ik ook wel, maar achteraf kijk je altijd een koe in zijn rectum.
Ben ik met je eens.
maar stop dan je energie tot t onderbrengen van deze spelers.
ipv voortborduren.
van geil
 van geil - dinsdag 28 januari 2014 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 14:44 schreef JanM het volgende:

[..]

Daarom wordt hij tijdelijk verhuurd!
dat is zie hierboven de omgedraaide wereld.
van geil
 van geil - dinsdag 28 januari 2014 - 14:51   quote  deeplink  
of te wel.
Zachte heelmeesters maken diepe stinkende wonden.
JanM
 JanM - dinsdag 28 januari 2014 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 14:48 schreef van geil het volgende:

[..]

Ben ik met je eens.
maar stop dan je energie tot t onderbrengen van deze spelers.
ipv voortborduren.
Wie zegt dat Van Geel niet stad en land afgebeld heeft om weer van beiden af te komen? Trouwens, Armenteros is gehuurd dus da's een lopend contract en voor Verhoek is misschien wel interesse waarvoor hij zelf de boot afhoudt? Allemaal speculaties ...
JanM
 JanM - dinsdag 28 januari 2014 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 14:51 schreef van geil het volgende:
of te wel.
Zachte heelmeesters maken diepe stinkende wonden.
Sorry geile, maar dat vind ik te makkelijk zonder te weten wat er allemaal daadwerkelijk gebeurt.
van geil
 van geil - dinsdag 28 januari 2014 - 15:06   quote  deeplink  
geen probleem. ieder z'n mening.
ik zou als TD nu keihard door selecteren.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 januari 2014 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 15:06 schreef van geil het volgende:
geen probleem. ieder z'n mening.
ik zou als TD nu keihard door selecteren.
eens, beschouw t maar als een verloren seizoen en consolideer de 4e plek.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 28 januari 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 15:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

eens, beschouw t maar als een verloren seizoen en consolideer de 4e plek.
Veel te vroeg. Feyenoord heeft Vitesse en FC Twente nog binnen schootsafstand. Als je tweede wordt, heb je ook een prima seizoen gedraaid (qua eindrangschikking dan). Feyenoord was en is nooit de absolute topfavoriet geweest voor de titel.
JanM
 JanM - dinsdag 28 januari 2014 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 15:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Veel te vroeg. Feyenoord heeft Vitesse en FC Twente nog binnen schootsafstand. Als je tweede wordt, heb je ook een prima seizoen gedraaid (qua eindrangschikking dan). Feyenoord was en is nooit de absolute topfavoriet geweest voor de titel.
Maar als je deze week nog een paar basisspelers goed kunt verkopen zou ik dat nu WEL doen, terwijl ik dat vòòr 020 en ADO uit NIET zou doen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.0254790