BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 03 november 2017 - 15:55   quote  deeplink  
Ik wil mahi piet
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 05 november 2017 - 12:05   quote  deeplink  
Ik heb liever Weghorst. Keiharde werker die oorlog maakt. Goed karakter. Wordt mateloos populair. Kramer de andere kant op.

Daarnaast vraag ik me af of het middenveld gewoon niet klopt of is er een oorzaak waardoor ze nu minder spelen (immers de laatste linie is compleet anders, waardoor de automatismen er (nog) niet zijn). Wordt het middenveld (en de keeper) beter naarmate de huidige verdedigers beter ingespeeld raken of naarmate die van vorig jaar hersteld zijn of missen we een bepaald type speler? Ik weet dat we middenvelders genoeg hebben, maar zou een terugkeer van bijvorobeeld Vormer misschien goed zijn?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 november 2017 door Arie.Klooster --
ar
 ar - zondag 05 november 2017 - 12:09   quote  deeplink  
Weghorst = Kramer 2.0 = prutser
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 05 november 2017 - 12:10   quote  deeplink  
Echt niet. Kramer is een redelijke spits, meer niet. Weghorst is een prima spits met winnaarsmentaliteit wat hij overbrengt op de rest van het team. Teamspeler is hij ook. Dat zie ik bij Kramer minder.
MMM
 MMM - zondag 05 november 2017 - 12:14   quote  deeplink  
Weghorst is ook geen speler die je op de bank zet. Word ie vervelend.

Leuke speler voor AZ trouwens.
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 november 2017 - 12:17   quote  deeplink  
Weghorst is ook in t veld vervelend.
Er zijn weinig mensen die ik nooit graag in een Feyenoordshirt zou zijn, hij is er daar wel 1 van.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 05 november 2017 - 12:30   quote  deeplink  
Hij is echt zo'n klootzak waarvan je blij bent dat hij bij jou in het team zit. Om er tegen te spelen is hij inderdaad irritant. Ik zie hem er graag bij komen. Hadden ze afgelopen zomer moeten al halen...
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 november 2017 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 12:30 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hij is echt zo'n klootzak waarvan je blij bent dat hij bij jou in het team zit. Om er tegen te spelen is hij inderdaad irritant. Ik zie hem er graag bij komen. Hadden ze afgelopen zomer moeten al halen...
Ik weet t niet. Ergens heb je wel gelijk.
Fart
 Fart - zondag 05 november 2017 - 18:48   quote  deeplink  
Qua kwaliteiten niet te vergelijken, maar zo'n beetje net als Pelle.
Ontzettende galbak als hij niet bij je in het team zit, maar des te leuker wanneer hij het in belang voor jou team doet.
van geil
 van geil - zondag 05 november 2017 - 19:05   quote  deeplink  
Pelle maar eens polsen.
Fart
 Fart - zondag 05 november 2017 - 19:20   quote  deeplink  
Die komt voor die paar knaken niet meer ballen hoor
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 07 november 2017 - 11:56   quote  deeplink  
Pelle zal inderdaad nog even wat miljoenen willen opstrijken.

Van persie zullen we het mee moeten gaan doen, al denk ik dat hij in de eredivisie echt nog wel een stuk of 10/15 in kan schieten. Zou achter Jorgensen kunnen spelen maar ook samen in een 4-4-2 systeem. Verder wel echt tijd afscheid te nemen van bepaalde jongens en wat creativiteit in te kopen vooral voor het middenveld.

Toornstra en Vilhena verkopen, hebben het geweldig gedaan vorig seizoen, maar lijken weinig motivatie te hebben, dus lekker verkopen nu het nog kan.
Daarvoor in de plaats zou ik Labyad wil willen zien komen.
Nog een goede RB erbij die ook CV kan spelen en afscheid van Diks nemen en uiteraard kneuzen als nelom, bilal, kramer en ook gewoon tapia.

Een opstelling als deze zou ik graag zien na de winterstop:

----------------------------------Vermeer----------------------------------
Nieuwkoop--------Botteghin-------------------- ST Juste-------------- -------Haps
----------------------------------Amrabat----------------------------------
Berghuis-----------------------------------------------------------------Larsson
------------------------------------Labyad----------------------------------------
------------------V. Persie----------------------Jorgenssen---------------------------

Wat vinden jullie van een dergelijke opstelling? Alleen dan nog een ervaren verdediger erbij misschien ivm de vele blessures.. Iemand een idee?
MMM
 MMM - dinsdag 07 november 2017 - 12:44   quote  deeplink  
Erg aanvallend. Berghuis loopt nog wel een hoop maar Larsson is echt niet van plan om helemaal mee terug te zakken en achter z'n back aan te gaan.
ar
 ar - dinsdag 07 november 2017 - 13:22   quote  deeplink  
Geen Scharie?
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 07 november 2017 - 15:31   quote  deeplink  
Ja Scharie.. Ik weet het niet.. Heb wel het idee dat hij een dagje te oud begint te worden of in ieder geval te statisch... of zien jullie hem nog wel een paar jaar mee ballen?
Duderino
 Duderino - woensdag 08 november 2017 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2017 - 11:56 schreef yoghurt17 het volgende:
Pelle zal inderdaad nog even wat miljoenen willen opstrijken.

Van persie zullen we het mee moeten gaan doen, al denk ik dat hij in de eredivisie echt nog wel een stuk of 10/15 in kan schieten. Zou achter Jorgensen kunnen spelen maar ook samen in een 4-4-2 systeem. Verder wel echt tijd afscheid te nemen van bepaalde jongens en wat creativiteit in te kopen vooral voor het middenveld.

Toornstra en Vilhena verkopen, hebben het geweldig gedaan vorig seizoen, maar lijken weinig motivatie te hebben, dus lekker verkopen nu het nog kan.
Daarvoor in de plaats zou ik Labyad wil willen zien komen.
Nog een goede RB erbij die ook CV kan spelen en afscheid van Diks nemen en uiteraard kneuzen als nelom, bilal, kramer en ook gewoon tapia.

Een opstelling als deze zou ik graag zien na de winterstop:

----------------------------------Vermeer----------------------------------
Nieuwkoop--------Botteghin-------------------- ST Juste-------------- -------Haps
----------------------------------Amrabat----------------------------------
Berghuis-----------------------------------------------------------------Larsson
------------------------------------Labyad----------------------------------------
------------------V. Persie----------------------Jorgenssen---------------------------

Wat vinden jullie van een dergelijke opstelling? Alleen dan nog een ervaren verdediger erbij misschien ivm de vele blessures.. Iemand een idee?
Veel te aanvallend, complete zelfmoord elke week. Staan maar 3 man in de verdedigend denken en wat kunnen. Als t draait fantastisch, draait t niet krijg je 5-0 op je broek.
JanM
 JanM - woensdag 08 november 2017 - 17:00   quote  deeplink  
Liever Bijlow nu dan Vermeer (die moet eerst weer helemaal fit worden) en El Ahmadi zou ik er nooit uithalen. Larsson i.p.v. Vilhena en Amrabat i.p.v. Toornstra, waarbij El en Amrabat vooral het vuile werk opknappen en Larsson offensiever kan spelen. Van Persie in de spits en Jorgensen vanaf links en Berghuis uiteraard vanaf rechts.

Naast Van Persie een goeie stand in aantrekken voor Nieuwkoop en Haps en misschien nog een extra CV?

---------------------------------------------Bijlow---------------------------------------------
Nieuwkoop--------Botteghin-------------------- St. Juste--------------Haps
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Amrabat---------------------------El Ahmadi---------------------------Larsson
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Berghuis---------------------------V. Persie---------------------------Jorgensen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 08 november 2017 - 17:22   quote  deeplink  
Jan ik vind dit een mooie !
MMM
 MMM - woensdag 08 november 2017 - 17:32   quote  deeplink  
Kan toch gewoon simpel weg niet?

Larsson als linkshalf en voor hem dan nog Jorgensen? Sowieso Jorgensen boven RvP, kom op.

Waarom moet altijd alles anders bij Feyenoord terwijl iemand vorig seizoen topscoorder werd als spits? Kapitaalvernietiging om hem dan doodleuk als linksbuiten op te stellen..

Larsson is gehaald voor de linksbuiten positie, heeft miljoenen gekost. Jorgensen heeft miljoenen gekost. Laat die jongens spelen waar ze horen te spelen.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 08 november 2017 - 18:28   quote  deeplink  
Mahi kom nie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 08 november 2017 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2017 - 17:32 schreef MMM het volgende:
Kan toch gewoon simpel weg niet?

Larsson als linkshalf en voor hem dan nog Jorgensen? Sowieso Jorgensen boven RvP, kom op.

Waarom moet altijd alles anders bij Feyenoord terwijl iemand vorig seizoen topscoorder werd als spits? Kapitaalvernietiging om hem dan doodleuk als linksbuiten op te stellen..

Larsson is gehaald voor de linksbuiten positie, heeft miljoenen gekost. Jorgensen heeft miljoenen gekost. Laat die jongens spelen waar ze horen te spelen.
Vierkantje el larson jorgensen en van persie moet je een kwartslag draaien.
van geil
 van geil - woensdag 08 november 2017 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2017 - 11:56 schreef yoghurt17 het volgende:
Pelle zal inderdaad nog even wat miljoenen willen opstrijken.

Van persie zullen we het mee moeten gaan doen, al denk ik dat hij in de eredivisie echt nog wel een stuk of 10/15 in kan schieten. Zou achter Jorgensen kunnen spelen maar ook samen in een 4-4-2 systeem. Verder wel echt tijd afscheid te nemen van bepaalde jongens en wat creativiteit in te kopen vooral voor het middenveld.

Toornstra en Vilhena verkopen, hebben het geweldig gedaan vorig seizoen, maar lijken weinig motivatie te hebben, dus lekker verkopen nu het nog kan.
Daarvoor in de plaats zou ik Labyad wil willen zien komen.
Nog een goede RB erbij die ook CV kan spelen en afscheid van Diks nemen en uiteraard kneuzen als nelom, bilal, kramer en ook gewoon tapia.

Een opstelling als deze zou ik graag zien na de winterstop:

----------------------------------Vermeer----------------------------------
Nieuwkoop--------Botteghin-------------------- ST Juste-------------- -------Haps
----------------------------------Amrabat----------------------------------
Berghuis-----------------------------------------------------------------Larsson
------------------------------------Labyad----------------------------------------
------------------V. Persie----------------------Jorgenssen---------------------------

Wat vinden jullie van een dergelijke opstelling? Alleen dan nog een ervaren verdediger erbij misschien ivm de vele blessures.. Iemand een idee?
Maak eens een opstelling in deze gedachte met de spelers die we hebben.
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 09 november 2017 - 09:07   quote  deeplink  
Dan misschien deze eens proberen...

----------------------------------------Vemeer-------------------------------------
Nieuwkoop---------------Geertruida-------------------ST. Juste-------------------Haps
-----------------------Amrabat---------------------El ahmadi--------------------------------
---------------------------------------Hansson--------------------------------
Berghuis--------------------- Jorgensen---------------------- Larssson--------
van geil
 van geil - donderdag 09 november 2017 - 09:14   quote  deeplink  
Dat is een heel andere gedachte.
ar
 ar - donderdag 09 november 2017 - 09:44   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/44899-oud-feyenoorder-john-guidetti-niet-gelukkig-in-spanje.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Is tie er al?
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 09 november 2017 - 10:34   quote  deeplink  
Dat zou top zijn zeg...

Guidetti en jorgensen samen voorin of guidetti erachter.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 november 2017 - 10:36   quote  deeplink  
Manmanman
ar
 ar - donderdag 09 november 2017 - 11:00   quote  deeplink  
Hahaha
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 09 november 2017 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2017 - 17:32 schreef MMM het volgende:
Kan toch gewoon simpel weg niet?

Larsson als linkshalf en voor hem dan nog Jorgensen? Sowieso Jorgensen boven RvP, kom op.

Waarom moet altijd alles anders bij Feyenoord terwijl iemand vorig seizoen topscoorder werd als spits? Kapitaalvernietiging om hem dan doodleuk als linksbuiten op te stellen..

Larsson is gehaald voor de linksbuiten positie, heeft miljoenen gekost. Jorgensen heeft miljoenen gekost. Laat die jongens spelen waar ze horen te spelen.
Het is echt geen groot verschil of jij in een 4-3-3 functie als linksbuiten speelt of in een 4-4-2 systeem als hangende buitenspeler.. Alleen wat meer mee terug verdedigen, maar daar worden ze voor betaald van die vele miljoenen waar ze voor gehaald zijn toch?
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 10 november 2017 - 10:53   quote  deeplink  
RvP,Guidetti, Jorgenson, Larsson
zou op papier toch een mooi aanvals cluppie zijn
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 10 november 2017 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 10:53 schreef igor korneev het volgende:
RvP,Guidetti, Jorgenson, Larsson
zou op papier toch een mooi aanvals cluppie zijn
Haha, zeker.
Misschien kunnen we dan ook meteen Pelle vragen. Die zal het toch ook wel eens zat zijn om elke avond te Chinezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 november 2017 door netsurfer --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 10 november 2017 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 12:42 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Haha, zeker.
Misschien kunnen we dan ook meteen Pelle vragen. Die zal het toch ook wel eens zat zijn om elke avond te Chinezen.
Dat ligt eraan wat voor chinezen!!!!!!
van geil
 van geil - vrijdag 10 november 2017 - 14:21   quote  deeplink  
Aansteker bij de hand,
Phyrexian
 Phyrexian - zaterdag 11 november 2017 - 09:13   quote  deeplink  
er hoeft in principe niks bij, er moet wat terug komen: Centrale trio: Botteghin, Van der Heijnden en Van Beek. Je speelt nu met middenvelders centraal achterin.

Dan heeft (onder andere) El Ahmadi meer vertrouwen in zijn verdedigers en kan hij ook wat meer vooruit spelen. En dan kan st Juste of Ambrabat de concurrentie op het middenveld versterken. Wellicht is Amrabatje wel een hele goede ipv Vilhena, die ik de laatste tijd heel slecht vind spelen. Of Tapia op het middenveld ipv centraal achterin.

Zodra de 3 centrale verdedigers terug zijn, heb je daar weer betrouwbare spelers, en heb je meer keus op het middenveld.

En ja, voorin kan er eventueel wel een RvP bij, of Mahi, of welke andere spits dan ook, alles beter dan Kramer.
piet de paler
 piet de paler - maandag 13 november 2017 - 19:07   quote  deeplink  
Ik zat gisteren naar die trainer Hyballa te luisteren, die heeft misschien bij NEC het niet zo goed gedaan maar hij sprak zinnige taal over het NL voetbal. Tja misschien als Gio weggaat? Hij kan met zijn visie en de beperkte ( europees) selectie van Feyenoord toch resultaat halen , denk ik
Phyrexian
 Phyrexian - maandag 13 november 2017 - 21:59   quote  deeplink  
Duitser. altijd goed.
Bij NEC kon hij er ook niks aan dat die spelers zo kut waren. Maar wel de verantwoordelijkheid nemen en met de supporters gaan praten, zoals Verbeek dat ooit eens bij ons heeft gedaan.
JanM
 JanM - maandag 13 november 2017 - 22:47   quote  deeplink  
Als Gio gaat komt Fräser!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 november 2017 - 06:58   quote  deeplink  
Eens
ar
 ar - dinsdag 14 november 2017 - 10:04   quote  deeplink  
Lijkt me prima.
Mag hij gelijk Rashica meenemen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 november 2017 - 10:14   quote  deeplink  
Stuur die maar terug naar Albanië..
ar
 ar - dinsdag 14 november 2017 - 17:36   quote  deeplink  
Ook goed.
Doen we iemand anders.
MMM
 MMM - woensdag 15 november 2017 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 november 2017 - 10:04 schreef ar het volgende:
Lijkt me prima.
Mag hij gelijk Rashica meenemen.
Hmmm weet het niet. Vrees dat het een iets betere Bilal is wanneer hij naar ons zal komen. Moet het ook vooral hebben van snelheid.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 17 november 2017 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 november 2017 - 17:22 schreef Leon FR1908 het volgende:
Jan ik vind dit een mooie !
V Persie heeft Feyenoord niet nodig
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 17 november 2017 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 november 2017 - 09:07 schreef yoghurt17 het volgende:
Dan misschien deze eens proberen...

----------------------------------------Vemeer-------------------------------------
Nieuwkoop---------------Geertruida-------------------ST. Juste-------------------Haps
-----------------------Amrabat---------------------El ahmadi--------------------------------
---------------------------------------Hansson--------------------------------
Berghuis--------------------- Jorgensen---------------------- Larssson--------
Deze vind ik zeer goed alleen mis ik de naam van Botteghin
Met als opvolger voor Gio Henk Fraser

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 november 2017 door de bluffer --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 17 november 2017 - 09:01   quote  deeplink  
Ja mooie opstelling voor plekkie 9 of 10
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 17 november 2017 - 09:02   quote  deeplink  
Wie gaat er nou met 10 man het veld in?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 november 2017 door Leon FR1908 --
ar
 ar - vrijdag 17 november 2017 - 09:04   quote  deeplink  
Toch wel 11..:)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 november 2017 - 09:04   quote  deeplink  
Geertruida moet wat meer invallen, Hansson heb ik leuke dingen van gezien maar of tie dat constant blijft doen ik weet het niet..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 17 november 2017 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 november 2017 - 09:04 schreef ar het volgende:
Toch wel 11..:)
Oja haps was niet zichtbaar op mijn mobiel haaha
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 november 2017 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 november 2017 - 09:02 schreef Leon FR1908 het volgende:
Wie gaat er nou met 10 man het veld in?
Tis nog vroeg he Lee..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.4737389