BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - dinsdag 19 december 2017 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 november 2017 - 19:37 schreef van geil het volgende:
Ryan Thomas is een aardige middenvelder
.
van geil
 van geil - dinsdag 19 december 2017 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2017 - 22:00 schreef van geil het volgende:

[..]

.
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=381325&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
MMM
 MMM - woensdag 20 december 2017 - 10:46   quote  deeplink  
Ik vind het niet heel veel bijzonders..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 december 2017 - 11:02   quote  deeplink  
Ik zie het ook niet zo moet ik zeggen. Tis wel een aardige voetballer hoor, maar om nu te zeggen dat ie goed genoeg is om op 10 te staan in de NL'se top of zelfs daarboven?
Duderino
 Duderino - woensdag 20 december 2017 - 12:28   quote  deeplink  
Thomas toont al jaren aan de meest begaafde speler bij PEC te zijn. Nu het elftal als een tierelier draait zouden we m inenes moeten kopen. Juist niet, we hadden het eerder moeten doen, nu is hij te duur voor een gok. Want elke speler uit de eredivsie is en blijft een gok. Als een Duitse club 4 miljoen voor van Drongelen uitgeeft is dat voor hen een koopje, voor ons een aardige hap uit het budget. Kuwas was van de zomer ook een gokje mee te wagen, had ik liever gezien JP doordat hij veel meer drive heeft en een verwoestend schot. Bovendien, op winterse markt is het vaak duurder handelen dan in de zomer en het seizoen gaan we met 1 a 2 aankopen niet meer miraculeus redden. In de beker blijven en de hand op de knip.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 20 december 2017 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 12:28 schreef Duderino het volgende:
Thomas toont al jaren aan de meest begaafde speler bij PEC te zijn. Nu het elftal als een tierelier draait zouden we m inenes moeten kopen. Juist niet, we hadden het eerder moeten doen, nu is hij te duur voor een gok. Want elke speler uit de eredivsie is en blijft een gok. Als een Duitse club 4 miljoen voor van Drongelen uitgeeft is dat voor hen een koopje, voor ons een aardige hap uit het budget. Kuwas was van de zomer ook een gokje mee te wagen, had ik liever gezien JP doordat hij veel meer drive heeft en een verwoestend schot. Bovendien, op winterse markt is het vaak duurder handelen dan in de zomer en het seizoen gaan we met 1 a 2 aankopen niet meer miraculeus redden. In de beker blijven en de hand op de knip.
ja kuwas had ik ook getipt...die is straks ook niet meer te betalen...
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 20 december 2017 - 18:21   quote  deeplink  
Wat doet zo'n aandeel kuwas nu?
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 december 2017 - 18:39   quote  deeplink  
Thomas ja een talent een eeuwig talent, koop nu een speler die er gelijk staat en geef onze eigen jeugd een kans, in plaats van al die exoten. Huur in de winterstop Guidetti en spaar je kruid voor de zomer, en ga je er morgen uit in de beker koop dan niets.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 20 december 2017 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 18:39 schreef piet de paler het volgende:
Thomas ja een talent een eeuwig talent, koop nu een speler die er gelijk staat en geef onze eigen jeugd een kans, in plaats van al die exoten. Huur in de winterstop Guidetti en spaar je kruid voor de zomer, en ga je er morgen uit in de beker koop dan niets.
Spaar je kruid? Moestuinen op Varkenoord?
windoweyes
 windoweyes - donderdag 21 december 2017 - 10:28   quote  deeplink  
'NAC Breda hoopt op Michiel Kramer'

Michiel Kramer staat in de belangstelling van NAC. De club uit Breda zoekt een spits voor de tweede seizoenshelft. Dit meldt het regionale BN De Stem. Kramer, die bij Feyenoord een aflopend contract heeft, zou daarbij als een optie worden gezien.

Van Bronckhorst gaf gisteren aan dat Kramer niet per se hoeft te vertrekken. De trainer ziet de lange spits vooral als pinchhitter. ''Je kijkt naar de situatie van spelers en praat met elkaar over wat het beste is. Michiel hoeft van mij niet weg.” Kramer kwam dit seizoen 275 minuten in actie voor de Rotterdamse club in de eredivisie.
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 21 december 2017 - 10:30   quote  deeplink  
Strik erom,lozen!
Dirk1
 Dirk1 - donderdag 21 december 2017 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 18:39 schreef piet de paler het volgende:
Thomas ja een talent een eeuwig talent, koop nu een speler die er gelijk staat en geef onze eigen jeugd een kans, in plaats van al die exoten. Huur in de winterstop Guidetti en spaar je kruid voor de zomer, en ga je er morgen uit in de beker koop dan niets.
helemaal mee eens niet verder in de beker seizoen voorbij ,bij winst guidetti huren en dan kijken wat er nog mogelijk is.
edjoe
 edjoe - vrijdag 22 december 2017 - 12:26   quote  deeplink  
In ieder geval Kramer, Nelom en Basacicoglu proberen te slijten. Vente, Malacia en Toure lekker het vertrouwen geven.
Dirk1
 Dirk1 - vrijdag 22 december 2017 - 20:36   quote  deeplink  
nou Guidetti mag van mij er wel bij als ze hem kunnen huren hij kan het spul wakker houden en aanjagen kortom een type KUIYT.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 december 2017 - 21:08   quote  deeplink  
Als de rest ook nog rekening gaat houden met Vente kan het wat worden.
Gisteren mooi overstapje zodat berghuis kon scoren.Daarna ging Berghuis toch
2x voor eigen succes.
Maar Vente eerst maar eens gebruiken tegen de mindere goden
ar
 ar - zaterdag 23 december 2017 - 13:07   quote  deeplink  
Gerucht.
Kroket rond met NAC
VVout
 VVout - zaterdag 23 december 2017 - 13:59   quote  deeplink  
Dan kan de pot mosterd open.
windoweyes
 windoweyes - maandag 25 december 2017 - 15:57   quote  deeplink  
Guidetti mag weg voor 10 mln.
MightyAce
 MightyAce - maandag 25 december 2017 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 15:57 schreef windoweyes het volgende:
Guidetti mag weg voor 10 mln.
Hahaha koopje
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 december 2017 - 18:06   quote  deeplink  
Oogjes op...
Guidetti
Mahi
van Persie
Labyad
Ayoub
Clasie
Gustafson...

Exit...
Nelom
Kramer
Diks

Drukke winterstop in het verschiet.
Dirk1
 Dirk1 - maandag 25 december 2017 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 18:06 schreef FR-Henk het volgende:
Oogjes op...
Guidetti
Mahi
van Persie
Labyad
Ayoub
Clasie
Gustafson...

Exit...
Nelom
Kramer
Diks

Drukke winterstop in het verschiet.
nou als ik mag kiezen uit dit lijstje wist ik het wel Guidetti huren met optie koop, labyad voor de creativiteit op het middenveld.exit volledig mee eens.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 26 december 2017 - 10:02   quote  deeplink  
Wat moet Feyenoord met o.a. van Persie, Clasie, Labyad, Gustafson, Ayoub en meer van
die matige voetballers die zijn niet beter als die er al zijn, en maken Feyenoord niet beter. Van Geel moet gaan praten in Engeland o.a. bij MC
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 26 december 2017 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 10:02 schreef de bluffer het volgende:
Wat moet Feyenoord met o.a. van Persie, Clasie, Labyad, Gustafson, Ayoub en meer van
die matige voetballers die zijn niet beter als die er al zijn, en maken Feyenoord niet beter. Van Geel moet gaan praten in Engeland o.a. bij MC
Ik weet niet hoeveel geld jij denkt dat feyenoord heeft, gustafson en ayoub maken ons denk ik niet beter, mee eens. Maar jongens als van persie, labyad en guidetti zijn al nauwelijks haalbaar en moeten veel geld kosten. Ook een clasie is een speler met behoorlijke ervaring, deze spelers zijn altijd een meerwaarde voor de eredivisie, mits haalbaar.
Na dit soort spelers kom je in een categorie van spelers die basisspeler in Engeland zijn ofzo?
Dat is dus niet te doen voor feyenord.. Ik zou het een geweldige zet vinden als van geel guidetti en labyad zou weten binnen te halen. Maar financieel zou dat vast een lastig verhaal worden.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 26 december 2017 - 10:19   quote  deeplink  
Guidetti voor 10 miljoen? De jongen heeft na Feyenoord geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld, nergens meer een basisplek afgedwongen. Na zijn ziekte niet meer de oude geworden...vergane glorie. Jammer voor hem, jammer voor ons..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 december 2017 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 10:02 schreef de bluffer het volgende:
Wat moet Feyenoord met o.a. van Persie, Clasie, Labyad, Gustafson, Ayoub en meer van
die matige voetballers die zijn niet beter als die er al zijn, en maken Feyenoord niet beter. Van Geel moet gaan praten in Engeland o.a. bij MC
Beter dan.
Praten kan altijd.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 26 december 2017 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 10:14 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel geld jij denkt dat feyenoord heeft, gustafson en ayoub maken ons denk ik niet beter, mee eens. Maar jongens als van persie, labyad en guidetti zijn al nauwelijks haalbaar en moeten veel geld kosten. Ook een clasie is een speler met behoorlijke ervaring, deze spelers zijn altijd een meerwaarde voor de eredivisie, mits haalbaar.
Na dit soort spelers kom je in een categorie van spelers die basisspeler in Engeland zijn ofzo?
Dat is dus niet te doen voor feyenord.. Ik zou het een geweldige zet vinden als van geel guidetti en labyad zou weten binnen te halen. Maar financieel zou dat vast een lastig verhaal worden.
Dat weet ik ook niet, maar ik mail ook niet dat Feyenoord die spelers moet halen
maar van Geel moet proberen om betere spelers te gaan huren uit Engeland op plaatsen waar echt nodig is o.a. een sterke spits en een scorende middenvelder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 december 2017 door de bluffer --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 december 2017 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 10:55 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet, maar ik mail ook niet dat Feyenoord die spelers moet halen
maar van Geel moet proberen om betere spelers te gaan huren uit Engeland op plaatsen waar echt nodig is o.a. een sterke spits en een scorende middenvelder
Dat lijstje is een overzicht van namen die afgelopen tijd in het geruchtencircuit naar voren kwamen. Allemaal halen wordt nergens geschreven.
Huren uit Engeland is een optie. Maar dan wel direct fit en flexibel genoeg om mee te kunnen doen. Geen aanpassingsproblemen dus, is geen tijd voor.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 26 december 2017 - 14:36   quote  deeplink  
Langste transferzomer ooit inmiddels
van geil
 van geil - donderdag 28 december 2017 - 17:24   quote  deeplink  
Virgil van Dijk 84,5 miljoen.
van geil
 van geil - donderdag 28 december 2017 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 10:54 schreef ar het volgende:
Virgil van Dijk erbij halen.
+1
ar
 ar - donderdag 28 december 2017 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 17:28 schreef van geil het volgende:

[..]

+1
Jammer dat van Geel nooit meeleest hier hé.
van geil
 van geil - donderdag 28 december 2017 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 17:38 schreef ar het volgende:

[..]

Jammer dat van Geel nooit meeleest hier hé.
Spijtig.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 28 december 2017 - 22:05   quote  deeplink  
Awelja Elia terug
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 29 december 2017 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 21:08 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als de rest ook nog rekening gaat houden met Vente kan het wat worden.
Gisteren mooi overstapje zodat berghuis kon scoren.Daarna ging Berghuis toch
2x voor eigen succes.
Maar Vente eerst maar eens gebruiken tegen de mindere goden
zijn er dan nog mindere goden in de eredivisie
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 29 december 2017 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 15:57 schreef windoweyes het volgende:
Guidetti mag weg voor 10 mln.
Veeeeeeeeeeeel te duur
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 29 december 2017 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 17:24 schreef van geil het volgende:
Virgil van Dijk 84,5 miljoen.
belachelijke prijs voor betaald
van geil
 van geil - vrijdag 29 december 2017 - 19:10   quote  deeplink  
Gaat van Geel wat doen in de winter ?
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 30 december 2017 - 05:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 december 2017 - 19:10 schreef van geil het volgende:
Gaat van Geel wat doen in de winter ?
Kramer verhuren. Gustafson niet terughalen. Dat was het wel.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 december 2017 - 06:24   quote  deeplink  
Annet mag er nog ff op
van geil
 van geil - zaterdag 30 december 2017 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 05:48 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Kramer verhuren. Gustafson niet terughalen. Dat was het wel.
De laatste kans om nog iets voor Kramer en Nelom te krijgen.
Vejinovic had het ook bij AZ niet , ik zou in ieder geval deze drie exit doen.
En van Diks verwacht ik ook geen wonderen meer in de Kuip.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 december 2017 door van geil --
Phyrexian
 Phyrexian - zaterdag 30 december 2017 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 10:19 schreef CobusIII het volgende:
Guidetti voor 10 miljoen? De jongen heeft na Feyenoord geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld, nergens meer een basisplek afgedwongen. Na zijn ziekte niet meer de oude geworden...vergane glorie. Jammer voor hem, jammer voor ons..
Hier ben ik het 100% mee eens.

Op basis waarvan wil iedereen hem terug? Dat ene jaartje dat hij excelleerde? Dat ene jaartje waarin hij ook hele domme acties had? Op die ene wedstrijd dat hij 3 keer scoorde tegen Ajax?

Oke, daarvoor verdient ie natuurlijk een standbeeld, met drie vingers omhoog, maar ik hoef hem niet zo zeer terug. Na Feyenoord nergens meer echt aan de bak gekomen. Nooit meer uitgeblonken.

Guidetti halen is de ontwikkeling van Vente tegen houden, want die zullen om de plek achter Jorgensen vechten.

Als je al iemand haalt, moet het een gegarandeerde versterking zijn dat zelfs Jorgensen slechter gaat slapen (wellicht vPersie), maar dat zal vGeel niet doen. Dus laat maar zo.

Je kan beter een linksbuiten halen, Boetius valt tegen, Larsson is beter achter de spits, zwerven rond de spits, verrassend schieten, steekpasjes geven op Jorgensen, dat is zijn kracht, niet buitenom de achterlijn halen en een voorzet geven, dat zit niet in Larsson en dat ga je er ook niet in krijgen..

4-4-2 spelen, met Berghuis en Jorgensen voorin, Larsson erachter. Linksbuiten erbij om alsnog over te kunnen stappen op 4-3-3 als het niet loopt. Kan je nog eens van speelstijl switchen. Het is nu zo statisch dat we niet door een muur kunnen komen, getuige het vele puntverlies tegen "de kleintjes".
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 december 2017 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 10:00 schreef Phyrexian het volgende:

[..]

Hier ben ik het 100% mee eens.

Op basis waarvan wil iedereen hem terug? Dat ene jaartje dat hij excelleerde? Dat ene jaartje waarin hij ook hele domme acties had? Op die ene wedstrijd dat hij 3 keer scoorde tegen Ajax?

Oke, daarvoor verdient ie natuurlijk een standbeeld, met drie vingers omhoog, maar ik hoef hem niet zo zeer terug. Na Feyenoord nergens meer echt aan de bak gekomen. Nooit meer uitgeblonken.

Guidetti halen is de ontwikkeling van Vente tegen houden, want die zullen om de plek achter Jorgensen vechten.

Als je al iemand haalt, moet het een gegarandeerde versterking zijn dat zelfs Jorgensen slechter gaat slapen (wellicht vPersie), maar dat zal vGeel niet doen. Dus laat maar zo.

Je kan beter een linksbuiten halen, Boetius valt tegen, Larsson is beter achter de spits, zwerven rond de spits, verrassend schieten, steekpasjes geven op Jorgensen, dat is zijn kracht, niet buitenom de achterlijn halen en een voorzet geven, dat zit niet in Larsson en dat ga je er ook niet in krijgen..

4-4-2 spelen, met Berghuis en Jorgensen voorin, Larsson erachter. Linksbuiten erbij om alsnog over te kunnen stappen op 4-3-3 als het niet loopt. Kan je nog eens van speelstijl switchen. Het is nu zo statisch dat we niet door een muur kunnen komen, getuige het vele puntverlies tegen "de kleintjes".
Hij scoorde 3x een hatrick
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 30 december 2017 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 10:00 schreef Phyrexian het volgende:

[..]

Hier ben ik het 100% mee eens.

Op basis waarvan wil iedereen hem terug? Dat ene jaartje dat hij excelleerde? Dat ene jaartje waarin hij ook hele domme acties had? Op die ene wedstrijd dat hij 3 keer scoorde tegen Ajax?

Oke, daarvoor verdient ie natuurlijk een standbeeld, met drie vingers omhoog, maar ik hoef hem niet zo zeer terug. Na Feyenoord nergens meer echt aan de bak gekomen. Nooit meer uitgeblonken.

Guidetti halen is de ontwikkeling van Vente tegen houden, want die zullen om de plek achter Jorgensen vechten.

Als je al iemand haalt, moet het een gegarandeerde versterking zijn dat zelfs Jorgensen slechter gaat slapen (wellicht vPersie), maar dat zal vGeel niet doen. Dus laat maar zo.

Je kan beter een linksbuiten halen, Boetius valt tegen, Larsson is beter achter de spits, zwerven rond de spits, verrassend schieten, steekpasjes geven op Jorgensen, dat is zijn kracht, niet buitenom de achterlijn halen en een voorzet geven, dat zit niet in Larsson en dat ga je er ook niet in krijgen..

4-4-2 spelen, met Berghuis en Jorgensen voorin, Larsson erachter. Linksbuiten erbij om alsnog over te kunnen stappen op 4-3-3 als het niet loopt. Kan je nog eens van speelstijl switchen. Het is nu zo statisch dat we niet door een muur kunnen komen, getuige het vele puntverlies tegen "de kleintjes".
eens
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 30 december 2017 - 14:07   quote  deeplink  
Gedeeltelijk mee eens.
Jorgensen kan ook op 10. Met Guidetti in de spits en met Berghuis en Larsson op de flanken heb je dan een geweldige aanval, voor in de eredivisie. Maar i.p.v. Guidetti zou je ook Vente of RvP in de spits kunnen zetten. 10 mln is behoorlijk duur, inderdaad.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 30 december 2017 - 15:29   quote  deeplink  
Waarom Jorgensen op 10? Hij is topscorer, voetbalt goed mee en hij brengt strak 20M+ op.
Zie liever Larsson op 10...
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 30 december 2017 - 17:02   quote  deeplink  
Hoeveel Guidetti shirts moet je eigenlijk verkopen om die 10M te kunnen verantwoorden?
Dirk1
 Dirk1 - zaterdag 30 december 2017 - 19:25   quote  deeplink  
Ik zou Guidetti weer bij Feyenoord terug willen zien maar dan eerst op huurbasis met optie tot koop en voor een normaal bedrag want laten we wel zijn wat heeft hij nog laten zien vanaf hij weg is bij ons?ik denk dat hij in Rotterdam weer helemaal opleeft ,en dat Feyenoord zoeen type speler tekort komt ,als ik zou mogen kiezen tussen van Persie of Guidetti kies ik voor Guidetti.
MightyAce
 MightyAce - zondag 31 december 2017 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 19:25 schreef Dirk1 het volgende:
Ik zou Guidetti weer bij Feyenoord terug willen zien maar dan eerst op huurbasis met optie tot koop en voor een normaal bedrag want laten we wel zijn wat heeft hij nog laten zien vanaf hij weg is bij ons?ik denk dat hij in Rotterdam weer helemaal opleeft ,en dat Feyenoord zoeen type speler tekort komt ,als ik zou mogen kiezen tussen van Persie of Guidetti kies ik voor Guidetti.
John is knetter, maar zet wel de boel pp scherp idd. RvP is stiekem al gepensioneerd.
legrande
 legrande - maandag 01 januari 2018 - 11:21   quote  deeplink  
Even een vraagje.
Hoe kan het zijn dat PSV nu weer een dure speler haalt. De 2e binnen een half jaar. Zij hebben geen championsleage geld. Waarom halen wij nu niet eens een speler van 8 9 miljoen uit America. Kijk die neuzen hebben geld zat maar PSV doet het ook en volgens mij hebben die minder te besteden dan wij. Ne eens een echt goede aanwinst. Geen van Persie dat is echt weggegooid geld.
MightyAce
 MightyAce - maandag 01 januari 2018 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 januari 2018 - 11:21 schreef legrande het volgende:
Even een vraagje.
Hoe kan het zijn dat PSV nu weer een dure speler haalt. De 2e binnen een half jaar. Zij hebben geen championsleage geld. Waarom halen wij nu niet eens een speler van 8 9 miljoen uit America. Kijk die neuzen hebben geld zat maar PSV doet het ook en volgens mij hebben die minder te besteden dan wij. Ne eens een echt goede aanwinst. Geen van Persie dat is echt weggegooid geld.
PSV volgens mij nog een aardige spaarpot van eerdere transfers. Hou er rekening mee dat de meeste wintertransfers pas het seizoen erop gaan renderen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.4668619