BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 februari 2018 - 20:08   quote  deeplink  
En de liggende 100 miljoen besteden aan veel betere spelers.
Uche uche. Of zoiets
van geil
 van geil - maandag 05 februari 2018 - 20:10   quote  deeplink  
Helemaal niets meer halen op deze manier.
Dat mag nu onderhand wel duidelijk zijn.
Eredivisie prut.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 februari 2018 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 februari 2018 - 20:18   quote  deeplink  
Dat is maar welke opinie je hebt.
Selectie is naar behoren, maar geen kampioensselectie. Wel 2e plek.
Duderino
 Duderino - maandag 05 februari 2018 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2018 - 17:39 schreef van geil het volgende:
Verkopen
Tapia , Vilhena , El , Ayoutube , Bilal , JP , Gustafson, Vejinovic. Minimaal!!!
Toornstra mag er ook bij.Diks wegsturen .
Martin mag zelf als 1ste vertrekken.
Ja en dan? Materiaal man en groundsman opstellen?
VVout
 VVout - dinsdag 06 februari 2018 - 05:24   quote  deeplink  
Er is nog een heel 2e elftal waar ze niet weten hoe ze die aan het voetballen moeten houden op een waardig niveau.
Duderino
 Duderino - dinsdag 06 februari 2018 - 08:41   quote  deeplink  
Spelen die niet voor niets in t tweede elftal dan? Wil je die op gaan stellen? Gewoon in de voetbalpiramide instromen met dat elftal, ook al moet je op laag niveau beginnen. Promoveren achter elkaar en dan heb je op niveau een tweede elftal.
VVout
 VVout - dinsdag 06 februari 2018 - 08:45   quote  deeplink  
Ze spelen nog in het 2e omdat ze potentie hebben, laten we dat gebruiken en de posities aanvullen met spelers die nodig zijn, samen met basis spelers die het wel in zich hebben.
VVout
 VVout - dinsdag 06 februari 2018 - 08:49   quote  deeplink  
De voetbalpiramide is btw hol van binnen, gezonde clubs raken onderop omdat het gevoed wordt met elftallen die onredelijke recources bezitten. Wat denk je zelf wat er met de bovenste steen gebeurt als de onderste verpulvert en de rest niet dragen kan.
JanM
 JanM - dinsdag 06 februari 2018 - 08:58   quote  deeplink  
Haal Tapia nou om te beginnen eens weg uit de verdediging en zet daar Scharie neer (of tot die fit is St. Juste. Als Nieuwkoop niet kan spelen Van Beek RB en Botteghin gewoon weer in het centrum. Tapia kan m.i. heel goed op de plek van onze postbode, want die wil altijd vooruit spelen i.p.v. de bal brengen. Larsson vertrouwen geven op links, Van Persie achter Jørgensen (of andersom). Blijft El als een krant spelen Amrabat op zijn plek.

ON: proberen de nodige spelers te 'lozen' en zoeken naar betere vervangers:

- Vilhena => Ayoub?
- Bilal => Reza?
- Boëtius => ?
- Tapia (als hij domme fouten blijft maken) => Clasie?
- El (hoeft van mij niet per se weg)
- Toornstra => ?

En als Jørgensen gaat een goeie nieuwe spits, wie o wie?
VVout
 VVout - dinsdag 06 februari 2018 - 09:46   quote  deeplink  
Bij dat laatste zal je een speler met de nodige potentie het vertrouwen moeten geven en hopen dat je inzicht je niet in de steek laat en je een gelukkige en standvaste keuze hebt gemaakt. Met de juiste training en instelling zou Vente of iemand die ik vergeet te noemen misschien een alternatief kunnen worden, maar halverwege het traject stoppen gaat nooit een rijpe appel opleveren, de hele boom verdort dan gewoon omdat je vergeten bent water te geven. Voor het ziend oog is scouting met bestuur verantwoordelijk en de trainersstaf voor vruchtbare bodem en op tijd water geven. Het zij de één zijn visie is vertroebelt of het water is op, in het slechtste geval allebij.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 06 februari 2018 - 11:05   quote  deeplink  
Wat een filosofische en metaforische beeldspraak deze morgen Wout.
JanM
 JanM - dinsdag 06 februari 2018 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 11:05 schreef Gerard_FR het volgende:
Wat een filosofische en metaforische beeldspraak deze morgen Wout.
Hij had het ook met 3 letters af kunnen doen, maar verpakt het bijzonder mooi ... maar uiteindelijk is het gewoon KUT!
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 06 februari 2018 - 14:46   quote  deeplink  
Of KLOTE natuurlijk, voor je het weet zit je in een of ander grachtengordel praatprogramma.
VVout
 VVout - dinsdag 06 februari 2018 - 15:48   quote  deeplink  
Kut, klote camouflage. Maar wat ik bedoelde te zeggen eigenlijk is dat een appeltje kopen niet moeilijk is mits er voorradig zijn. Een appeltje laten groeien is een heel ander verhaal, daar is geduld en diverse kennis en toewijding voor nodig maar het resultaat geeft dan ook vele malen meer voldoening.

Sorry voor filosofisch buitje vandaag, maar dat botte gezaag zonder filosofie wordt ook wel een beetje te veel de laatste tijd.
JanM
 JanM - dinsdag 06 februari 2018 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 15:48 schreef VVout het volgende:
Kut, klote camouflage. Maar wat ik bedoelde te zeggen eigenlijk is dat een appeltje kopen niet moeilijk is mits er voorradig zijn. Een appeltje laten groeien is een heel ander verhaal, daar is geduld en diverse kennis en toewijding voor nodig maar het resultaat geeft dan ook vele malen meer voldoening.

Sorry voor filosofisch buitje vandaag, maar dat botte gezaag zonder filosofie wordt ook wel een beetje te veel de laatste tijd.
Helder, m.i. zit het probleem 'm in ons geval vooral bij het water geven: de motivatie/wil om te winnen ontbreekt, duidelijke spelpatronen ontbreken, spelhervattingen zijn dramatisch, geen speler is beter geworden. Allemaal dingen die trainbaar zijn ...

Om dan verder nog maar te zwijgen van de vele blessures, de onbegrijpelijk wissels, op Malacia na geen kans voor jeugdspelers en de open deuren interviews. De rek is er helemaal uit!
de bluffer
 de bluffer - woensdag 07 februari 2018 - 10:35   quote  deeplink  
Leuke wedstrijd gisterenavond in Zwolle met enkele goeie spelers gezien
aan beide kanten
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 februari 2018 - 11:13   quote  deeplink  
Er loopt er werkelijk niet één bij die Feyenoord beter zou maken.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 07 februari 2018 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 11:13 schreef Stylzz het volgende:
Er loopt er werkelijk niet één bij die Feyenoord beter zou maken.
Ahoub ook niet
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 februari 2018 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 11:16 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ahoub ook niet
Ik vind AYoub op dit moment beter dan El Ahmadi.
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 07 februari 2018 - 13:45   quote  deeplink  
En Vilhena
JanM
 JanM - woensdag 07 februari 2018 - 13:49   quote  deeplink  
Ayoub - Clasie volgend jaar!
van geil
 van geil - woensdag 07 februari 2018 - 15:13   quote  deeplink  
En dan volgend jaar de volgende trainer weer afzeiken over het kut middenveld.
Voetballers hebben we nodig.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 07 februari 2018 - 15:22   quote  deeplink  
Ayoub is leuk spelertje en gratis, dus prima dat hij gehaald is. Maar denk niet dat hij zoveel beter is dan wat we nu beschikbaar hebben. Voor de positie van aanvallende middenvelder moet er echt kwaliteit bij.
VVout
 VVout - woensdag 07 februari 2018 - 15:23   quote  deeplink  
Youbpie, kijk er nu al naar uit als ik die verhalen zo lees.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 07 februari 2018 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 13:49 schreef JanM het volgende:
Ayoub - Clasie volgend jaar!
dan moeten we nog 12 maanden wachten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 februari 2018 door de bluffer --
MMM
 MMM - woensdag 07 februari 2018 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 13:49 schreef JanM het volgende:
Ayoub - Clasie volgend jaar!
Wil je weer plek 4/5 dan?

Clasie speelt in België niet eens. Verleden tijd. Kappen met spelers terughalen om het halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 februari 2018 door MMM --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 07 februari 2018 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 19:42 schreef MMM het volgende:

[..]

Wil je weer plek 4/5 dan?

Clasie speelt in België niet eens. Verleden tijd. Kappen met spelers terughalen om het halen.
Grote kans dat Clasie in de zomer komt, past helemaal in werkwijze v Geel
van geil
 van geil - woensdag 07 februari 2018 - 21:33   quote  deeplink  
Ja , Clasie en Ayoutube voor El en Vilhena.
Hilarisch.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 februari 2018 - 22:28   quote  deeplink  
Als van Geel ervoor gaat wil Gio dat ook.
En nee, brekers voor brekers. Schiet niet op.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 08 februari 2018 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 21:33 schreef van geil het volgende:
Ja , Clasie en Ayoutube voor El en Vilhena.
Hilarisch.
Het kan werken, als Clasie op 10 speelt met de opdracht naar voren te denken/spelen en als Ayoub zich de tering wil rennen om alle gaten op het middenveld daarachter te dichten
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 februari 2018 - 08:45   quote  deeplink  
Maar Clasie is geen tien.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 08 februari 2018 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 08:45 schreef Stylzz het volgende:
Maar Clasie is geen tien.
Iets met roeien en riemen, want Feyenoord koopt nooit een echte 10 die goed genoeg is
JanM
 JanM - donderdag 08 februari 2018 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 09:00 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Iets met roeien en riemen, want Feyenoord koopt nooit een echte 10 die goed genoeg is
De keuze is reuze: Van Persie/Jørgensen, Larsson, Gustafson (als ze die terughalen), Toornstra (als die ooit zijn vorm nog terugvindt) en volgens mij ook Hansson kunnen die plek prima invullen.

Maar dan moet je ze wel opstellen/neerzetten!
de bluffer
 de bluffer - donderdag 08 februari 2018 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 21:33 schreef van geil het volgende:
Ja , Clasie en Ayoutube voor El en Vilhena.
Hilarisch.
dan zakken we nog meer
de bluffer
 de bluffer - donderdag 08 februari 2018 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 08:45 schreef Stylzz het volgende:
Maar Clasie is geen tien.
en heeft vaak ook geen basis plaats
JanM
 JanM - donderdag 08 februari 2018 - 11:20   quote  deeplink  
Is gewoon niet gelukkig in het buitenland en heeft bij ons aangetoond uitstekend te kunnen voetballen. Denkt en speelt tenminste vooruit! Ik zou hem graag terugzien! Noem anders maar eens een betere (voor ons haalbare!) voor op die plek!
MMM
 MMM - donderdag 08 februari 2018 - 11:21   quote  deeplink  
We hebben toch een scoutingsapparaat?

Waarom altijd oude bekende terughalen die in het buitenland gefaald hebben of spelers uit de Eredivisie? Haal eens wat uit het buitenland, ga scouten.
JanM
 JanM - donderdag 08 februari 2018 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 11:21 schreef MMM het volgende:
We hebben toch een scoutingsapparaat?

Waarom altijd oude bekende terughalen die in het buitenland gefaald hebben of spelers uit de Eredivisie? Haal eens wat uit het buitenland, ga scouten.
Dan weet je tenminste wat je binnenhaalt. Hoeveel 'exoten' hebben het bij ons uiteindelijk gered?
MMM
 MMM - donderdag 08 februari 2018 - 11:29   quote  deeplink  
Iets dat je terughaalt hoeft niet altijd goed te zijn. Bakkal werd ook teruggehaald na tijden niet gespeeld te hebben. Clasie speelt nu ook weinig.

Exoten vind ik Zuid-Amerikanen, die zijn hier vooral geflopt ja. Maar zou dat alleen aan de spelers liggen of ook aan de scouting? Dat de spelers gewoon niet goed genoeg waren?

Scandinavië kan interessant zijn, zie hoe makkelijk die gasten zich altijd aanpassen..
de bluffer
 de bluffer - donderdag 08 februari 2018 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 11:20 schreef JanM het volgende:
Is gewoon niet gelukkig in het buitenland en heeft bij ons aangetoond uitstekend te kunnen voetballen. Denkt en speelt tenminste vooruit! Ik zou hem graag terugzien! Noem anders maar eens een betere (voor ons haalbare!) voor op die plek!
Wat ik de laatste tijd heb gezien vind ik Kobayashi of Thorsby van Heerenveen goeie vervangers
JanM
 JanM - donderdag 08 februari 2018 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 11:31 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Wat ik de laatste tijd heb gezien vind ik Kobayashi of Thorsby van Heerenveen goeie vervangers
We zien hoe goed Larsson het bij ons doet. Uitblinken bij Heerenveen is heel iets heel anders dan basisspeler zijn/worden bij Feyenoord. Clasie heeft bewezen dat te zijn en is het ongetwijfeld nog niet verleerd en weet wat het is om in De Kuip te spelen en wil volgens mij niets liever dan terugkeren!
JanM
 JanM - donderdag 08 februari 2018 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 11:29 schreef MMM het volgende:
Iets dat je terughaalt hoeft niet altijd goed te zijn. Bakkal werd ook teruggehaald na tijden niet gespeeld te hebben. Clasie speelt nu ook weinig.

Exoten vind ik Zuid-Amerikanen, die zijn hier vooral geflopt ja. Maar zou dat alleen aan de spelers liggen of ook aan de scouting? Dat de spelers gewoon niet goed genoeg waren?

Scandinavië kan interessant zijn, zie hoe makkelijk die gasten zich altijd aanpassen..
Jørgensen is een schot in de roos gebleken, maar Larsson en Gustafson zijn minder gelukkige voorbeelden. Met Clasie loop je dat risico m.i. niet, maar natuurlijk kan het ook een Bakkal-scenario worden. Niets is zeker ...
MMM
 MMM - donderdag 08 februari 2018 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 11:58 schreef JanM het volgende:

[..]

Jørgensen is een schot in de roos gebleken, maar Larsson en Gustafson zijn minder gelukkige voorbeelden. Met Clasie loop je dat risico m.i. niet, maar natuurlijk kan het ook een Bakkal-scenario worden. Niets is zeker ...
Mwah ik wil het met Larsson nog wel even afwachten hoor. Gustafson is ook een prima voetballer, beter dan die 3 van ons bij elkaar, maar er komt wat meer bij kijken. Benieuwd of hij het nog red.

Er moet gewoon eens goed gescout gaan worden.
JanM
 JanM - donderdag 08 februari 2018 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 12:17 schreef MMM het volgende:

[..]

Mwah ik wil het met Larsson nog wel even afwachten hoor. Gustafson is ook een prima voetballer, beter dan die 3 van ons bij elkaar, maar er komt wat meer bij kijken. Benieuwd of hij het nog red.

Er moet gewoon eens goed gescout gaan worden.
En laten we daar nou net niet goed in zijn ...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 februari 2018 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 09:00 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Iets met roeien en riemen, want Feyenoord koopt nooit een echte 10 die goed genoeg is
Dus daar zit t probleem
JanM
 JanM - donderdag 08 februari 2018 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 09:04 schreef JanM het volgende:

[..]

De keuze is reuze: Van Persie/Jørgensen, Larsson, Gustafson (als ze die terughalen), Toornstra (als die ooit zijn vorm nog terugvindt) en volgens mij ook Hansson kunnen die plek prima invullen.

Maar dan moet je ze wel opstellen/neerzetten!
Even een van geiltje dan maar?
van geil
 van geil - donderdag 08 februari 2018 - 20:03   quote  deeplink  
Niet echt Jan, bij mij kloppen ze. :)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 08 februari 2018 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 11:29 schreef MMM het volgende:
Iets dat je terughaalt hoeft niet altijd goed te zijn. Bakkal werd ook teruggehaald na tijden niet gespeeld te hebben. Clasie speelt nu ook weinig.

Exoten vind ik Zuid-Amerikanen, die zijn hier vooral geflopt ja. Maar zou dat alleen aan de spelers liggen of ook aan de scouting? Dat de spelers gewoon niet goed genoeg waren?

Scandinavië kan interessant zijn, zie hoe makkelijk die gasten zich altijd aanpassen..
Is niet altijd zo. Vitamientje en Graff deden het bijvoorbeeld niet zo slecht. Of ene Julio Ricardo Cruz? Maar dat is idd wel te lang geleden. Wanneer ik die jongen zie die Pisvee dit jaar heeft gehaald... poeh, talentjes hoor... Dan moeten wij dat ook wel kunnen..
Duderino
 Duderino - donderdag 08 februari 2018 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 20:35 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Is niet altijd zo. Vitamientje en Graff deden het bijvoorbeeld niet zo slecht. Of ene Julio Ricardo Cruz? Maar dat is idd wel te lang geleden. Wanneer ik die jongen zie die Pisvee dit jaar heeft gehaald... poeh, talentjes hoor... Dan moeten wij dat ook wel kunnen..
Pablo Sanchez ja! Ow man wat een geweldige speler was dat. En wat maakte die man er ook veel.
van geil
 van geil - maandag 12 februari 2018 - 10:50   quote  deeplink  
Dat wordt zweten , Veldwijk transfervrij, als Martin dat leest,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.4418020