BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 februari 2018 - 19:18   quote  deeplink  
Gio de sociaal werker wil iedereen wel.
van geil
 van geil - zondag 18 februari 2018 - 14:20   quote  deeplink  
Robben
ar
 ar - zondag 18 februari 2018 - 14:24   quote  deeplink  
Die komt nooit haha
van geil
 van geil - zondag 18 februari 2018 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 14:24 schreef ar het volgende:
Die komt nooit haha
Al met een been in de Kuip.
ar
 ar - zondag 18 februari 2018 - 15:28   quote  deeplink  
Z,n linker hoop ik.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 februari 2018 - 15:30   quote  deeplink  
Hij heeft net de eerste helft gekeken, bij nader inzien wil hij liever nog een paar jaar op niveau voetballen. Groningen schijnt een reële optie te zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 februari 2018 door Stylzz --
van geil
 van geil - zondag 18 februari 2018 - 16:29   quote  deeplink  
Hahaha
van geil
 van geil - maandag 26 februari 2018 - 22:44   quote  deeplink  
Eerst maar eens veel verkopen/exit.
En eerst naar de jeugd kijken .
Zit daar niets, dan daar op inspelen , dat kost niets.
Ik vind het onzinnig om spelers te halen voor de selectie die nog jaren moeten groeien .
En zeker voor die waanzinnige bedragen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 februari 2018 door van geil --
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 27 februari 2018 - 10:28   quote  deeplink  
‘Feyenoord heeft interesse in Vorm; Jones wil terug naar Engeland’

Michel Vorm keert volgend seizoen mogelijk terug in de Eredivisie. Feyenoord heeft volgens The Sun namelijk interesse in de tweede keeper van Tottenham Hotspur. Vorm heeft een aflopend contract bij de club uit Londen. Met de komst van Vorm zouden de Rotterdammers inspelen op een vertrek van Brad Jones, want volgens de Engelse tabloid aast hij op een terugkeer naar Engeland.

Het contract van Jones bij Feyenoord loopt door tot de zomer van 2019, maar mogelijk is hij bezig aan zijn laatste seizoen in Rotterdam. Volgens de Engelse tabloid hoopt de Australische sluitpost komende zomer terug te keren naar Engeland, waar hij eerder al speelde voor onder meer, Derby County, Sheffield Wednesday, Bradford City, Middlesbrough en Liverpool. Ook Kenneth Vermeer staat nog onder contract in De Kuip. Zijn contract loopt door tot medio 2020.

De 34-jarige Vorm maakte in 2011 de overstap van FC Utrecht naar Swansea City. Na drie seizoenen verkaste hij naar Tottenham Hotspur, dat destijds een kleine zes miljoen euro voor hem betaalde. Bij the Spurs moet hij genoegen nemen met een rol als tweede keeper, daar de Franse sluitpost Hugo Lloris al jarenlang de eerste keus is.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 27 februari 2018 - 11:13   quote  deeplink  
Vorm als tweede keeper hoop ik? Hij is niet goed genoeg om eerste keeper te zijn. Zal dit betekenen dat Gio eindelijk voor onze eigen Bijlow gaat? Ik hoop het. Of komt er nog iemand bij die gehaald wordt als een eerste keep? Als ik een keeper in Nederland moet noemen zou ik voor Padt van Groningen gaan.

En Clasie is misschien juist wel iemand die we kunnen gebruiken aangezien wij een spelverdeler missen. Gustafson moeten ze wel degelijk terughalen, want hij moet gewoon volwassen worden. Aan de bal is hij geweldig, maar hij laat te vaak zijn kop hangen, enzovoort. Wanneer hij verdedigend beter wordt en mentaal volwassen wordt, hoort hij in de basis... achter de spits of misschien wel vanuit de verdediging (nu ik dat typ denk ik aan de beste allertijden in die rol: Pirlo!)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 februari 2018 door Arie.Klooster --
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 27 februari 2018 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 februari 2018 - 11:13 schreef Arie.Klooster het volgende:
Vorm als tweede keeper hoop ik? Hij is niet goed genoeg om eerste keeper te zijn. Zal dit betekenen dat Gio eindelijk voor onze eigen Bijlow gaat? Ik hoop het. Of komt er nog iemand bij die gehaald wordt als een eerste keep? Als ik een keeper in Nederland moet noemen zou ik voor Padt van Groningen gaan.

En Clasie is misschien juist wel iemand die we kunnen gebruiken aangezien wij een spelverdeler missen. Gustafson moeten ze wel degelijk terughalen, want hij moet gewoon volwassen worden. Aan de bal is hij geweldig, maar hij laat te vaak zijn kop hangen, enzovoort. Wanneer hij verdedigend beter wordt en mentaal volwassen wordt, hoort hij in de basis... achter de spits of misschien wel vanuit de verdediging (nu ik dat typ denk ik aan de beste allertijden in die rol: Pirlo!)
Je kunt die niet met Pirlo vergelijken, Pirlo was wel 3 klasse beter
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 27 februari 2018 - 12:10   quote  deeplink  
Zou HEEL JAMMER zijn als ze Kenneth Vermeer niet als EERSTE Keeper terug halen
Hij is veel beter dan Vorm
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 27 februari 2018 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 februari 2018 - 12:10 schreef de bluffer het volgende:
Zou HEEL JAMMER zijn als ze Kenneth Vermeer niet als EERSTE Keeper terug halen
Hij is veel beter dan Vorm
Ik denk dat Vermeer misschien wel de beste Nederlandse keeper is. Maar zie het niet meer gebeuren, daarvoor is er teveel stuk gemaakt. Zolang Gio trainer is, gaat hij niet meer terugkomen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 27 februari 2018 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 februari 2018 - 12:07 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Je kunt die niet met Pirlo vergelijken, Pirlo was wel 3 klasse beter
dahaa, daarom noem ik hem ook de beste aller tijden in die rol, maar daarom kan hij nog wel een mooi voorbeeld zijn van hoe je iemand misschien zou kunnen inzetten....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 27 februari 2018 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 februari 2018 - 12:10 schreef de bluffer het volgende:
Zou HEEL JAMMER zijn als ze Kenneth Vermeer niet als EERSTE Keeper terug halen
Hij is veel beter dan Vorm
De belgen hebben een optie tot koop welke ze ongetwijfeld gaan lichten
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 27 februari 2018 - 16:47   quote  deeplink  
Ik hou het erop dat Bijlow zijn kans krijgt indien Jones vertrekt.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 februari 2018 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 februari 2018 - 16:46 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

De belgen hebben een optie tot koop welke ze ongetwijfeld gaan lichten
Moet Kenneth wel willen. Zitten in
België
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 27 februari 2018 - 17:22   quote  deeplink  
Overtuig hem dan maar dat hij in Rotterdam moet blijven! ;)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 27 februari 2018 - 17:26   quote  deeplink  
Aan de andere kant ben ik ook best nieuwsgierig naar Bijlow..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 27 februari 2018 - 19:30   quote  deeplink  
Dat is toch die blinde conferancier...............hahahahahah
Nibke 7
 Nibke 7 - dinsdag 27 februari 2018 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 februari 2018 - 12:10 schreef de bluffer het volgende:
Zou HEEL JAMMER zijn als ze Kenneth Vermeer niet als EERSTE Keeper terug halen
Hij is veel beter dan Vorm
We hebben toch een geweldig talent (Bijlow), zou je die niet de kans geven?
ras
 ras - dinsdag 27 februari 2018 - 23:16   quote  deeplink  
Lars Unnerstall van VVV is 27 jaar contract tot 30 juni 2018. Ook dan transfervrij.
VVout
 VVout - woensdag 28 februari 2018 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 februari 2018 - 16:47 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik hou het erop dat Bijlow zijn kans krijgt indien Jones vertrekt.
Zou moeten krijgen, maar als ik het opper is ie of te jong of dan weer te onervaren, elke keer de zelfde kudtsmoes.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 28 februari 2018 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 februari 2018 - 08:02 schreef VVout het volgende:

[..]

Zou moeten krijgen, maar als ik het opper is ie of te jong of dan weer te onervaren, elke keer de zelfde kudtsmoes.
Probleem zit dan bij de tweede keeper, een Vorm komt toch niet om op de bank te zitten terug naar Nederland?
VVout
 VVout - woensdag 28 februari 2018 - 08:12   quote  deeplink  
Das toch het probleem niet van Bijlow, er zal best wel iemand met een beetje vaardigheid hier voor in aanmerking komen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 28 februari 2018 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 februari 2018 - 08:07 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Probleem zit dan bij de tweede keeper, een Vorm komt toch niet om op de bank te zitten terug naar Nederland?
Vorm is 34. Hij weet ook heus wel dat hij in Engeland een keer klaar zal zijn en bij Feyenoord gaat Jones, waardoor er een vacature is voor eerste keep (lees Feyenoord-vacature-eerste keep)... Vorm pakt dit met beide handen aan.

Dat hij er daarna door Bijlow wordt uitgekeept, merkt hij vanzelf...
MightyAce
 MightyAce - woensdag 28 februari 2018 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 februari 2018 - 09:39 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Vorm is 34. Hij weet ook heus wel dat hij in Engeland een keer klaar zal zijn en bij Feyenoord gaat Jones, waardoor er een vacature is voor eerste keep (lees Feyenoord-vacature-eerste keep)... Vorm pakt dit met beide handen aan.

Dat hij er daarna door Bijlow wordt uitgekeept, merkt hij vanzelf...
Maar bij een trainer als Gio zal Vorm dan basis staan en Bijlow op de bank zitten
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 28 februari 2018 - 11:34   quote  deeplink  
Wanneer je meedoet met de malaise en anti-Gio bent, zal dat wel zo zijn.

Mensen vergeten dat Gio veel spelers uit het kampioensteam heeft moeten missen in het begin van het seizoen plus dat er een paar verkocht zijn, waardoor hij constant andere mensen het veld in heeft moeten sturen. Dit pakt, eigenlijk geheel logisch, verkeerd uit, waardoor de mindset verkeerd staat en het blijkt dat het niet meevalt dat om te draaien. Ik denk dat de meeste trainers dit overkomen zou zijn. Wekelijks merken dat het niet loopt brokkelt het vertrouwen af. We moeten dit seizoen gewoon als verloren beschouwen en nu al gaan bouwen aan een team voor volgend seizoen. Wanneer Jones toch vertrekt, zou ik Bijlow de voorkeur geven (of zit er een commercieel belang achter en kunnen we Jones nog goed verkopen? Nee toch?). Zondag had hij Hansson bijvoorbeeld eens voor de leeuwen kunnen gooien toen de wedstrijd toch al gelopen was. Een ander systeem.

Vertrouwen komt, lijkt mij, door vastigheid en door een simpel feitje als punten pakken. Feyenoord moet gewoon eens een wedstrijd of drie, vier achter elkaar winnen op een sobere manier, want dan groeit het vertrouwen ook wel.

Overigens helpt de media ook niet bepaald mee. Hoort erbij, maar dat negatieve duwt de gedachten van de jongens nog meer de put in. Dat moet doorbroken worden. Misschien moet Gio gewoon uitspreken dat het seizoen als verloren beschouwd moet worden en dat hij per direct gaat bouwen aan een team wat volgend jaar moet meedoen. Dat brengt het verwachtingspatroon een stuk naar beneden, waardoor de pers wellicht minder kritisch zal zijn. Let wel dat er niets mis is met kritiek, integendeel want het houdt je scherp, maar het werkt nu tegen. Dat moet doorbroken worden. Negatieve geluiden als dat Gio niet geschikt is, helpen dus ook niet. Cocu zat een paar jaar geleden op hetzelfde punt. We mogen niet vergeten dat Gio nog maar net trainer is. Vorig jaar zat alles mee, nu juist niet. Dat is ook een leerschool voor een jonge trainer. De bagage die dit oplevert, zal hij over een tijdje gebruiken. Het doet me ergens denken aan Eric Gudde. Die kon er in het begin niets van. Menigeen zag deze ambtenaar liever vertrekken, maar kijk eens wat hij uiteindelijk, inclusief de moeilijkste jaren in het bestaan van Feyenoord, heeft weten te bereiken.... Vallen en opstaan maakt je groot en dat geldt hopelijk ook voor ons Feyenoord! We zijn van onze troon gevallen en nu moeten we weer opstaan! Hup Feyenoord ==> degelijke overwinning (in elk geval met beide beentjes op de grond en niet onderschatten: Willem II is niet voor niets vaak lastig voor ons)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 februari 2018 - 12:39   quote  deeplink  
Ik vind je conclusies weliswaar enigszins hout snijden, maar makkelijk getrokken.

kwalitatief zijn deze spelers echt niet slechter dan die van AZ, sterker nog ik denk dat onze selectie per positie grotendeels beter is, maar AZ speelt herkenbaar goed voetbal, in wisselende samenstellingen, daar zit t dus in t DNA van de ploeg en dat doet een trainer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 februari 2018 - 13:53   quote  deeplink  
Cocu zat een aantal maanden terug nog op dat punt waardoor je overal
las of hoorde dat hij er niks van kon..
Geen uitstraling ,weinig juiste woorden.
Wat las ik gisteren ,Psv ademt het karakter van Cocu uit .
Zo snel kan het gaan.

Bv Malacia is een verademing volgens van der Gijp.
3 weken later zou Malacia beter bij Sparta kunnen spelen voor zijn ontwikkeling blablabla
van geil
 van geil - woensdag 28 februari 2018 - 17:38   quote  deeplink  
De ploeg bepaald altijd de beeldvorming over de trainer.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 28 februari 2018 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 februari 2018 - 13:53 schreef Leon FR1908 het volgende:
Cocu zat een aantal maanden terug nog op dat punt waardoor je overal
las of hoorde dat hij er niks van kon..
Geen uitstraling ,weinig juiste woorden.
Wat las ik gisteren ,Psv ademt het karakter van Cocu uit .
Zo snel kan het gaan.

Bv Malacia is een verademing volgens van der Gijp.
3 weken later zou Malacia beter bij Sparta kunnen spelen voor zijn ontwikkeling blablabla
Opportunisme
van geil
 van geil - woensdag 28 februari 2018 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 februari 2018 - 12:39 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind je conclusies weliswaar enigszins hout snijden, maar makkelijk getrokken.

kwalitatief zijn deze spelers echt niet slechter dan die van AZ, sterker nog ik denk dat onze selectie per positie grotendeels beter is, maar AZ speelt herkenbaar goed voetbal, in wisselende samenstellingen, daar zit t dus in t DNA van de ploeg en dat doet een trainer.
Ik vind AZ een prima selectie hebben , met veel meer voetbal en variatie.
ar
 ar - woensdag 28 februari 2018 - 19:48   quote  deeplink  
Klopt.
Daar mag je lekker ballen, de druk is veel minder.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 februari 2018 - 20:16   quote  deeplink  
Onze selectie is beter
van geil
 van geil - woensdag 28 februari 2018 - 20:17   quote  deeplink  
Ik vind van niet , vrijwel allemaal dezelfde types. geen variatie en veel minder voetballers.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 02 maart 2018 - 10:08   quote  deeplink  
We hebben een sollicitant:

Sean Klaiber draait een sterk seizoen bij FC Utrecht, waar hij na enige tijd schipperen tussen middenveld en verdediging een vaste plek heeft afgedwongen. Het jeugdproduct van de Domstedelingen ziet zich als rechtsback nog wel een stap maken.

"Moderne, dynamische backs zijn interessant voor grotere clubs", zegt Klaiber in het Algemeen Dagblad. "Op het middenveld mis ik het overzicht, heb ik het spel niet voor me. Maar als ik er moet spelen, doe ik het zonder morren, hoor. Waar ik mezelf in de toekomst zie? Ik weet niet of de top-drie gaat komen, maar bij een club als Feyenoord pas ik echt wel. En Duitsland of Engeland, daar denk ik aan qua offensieve speelstijl.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 maart 2018 - 10:21   quote  deeplink  
Ik kan hem niet voor me halen
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 02 maart 2018 - 10:47   quote  deeplink  
Pfffffffff jongen speelt een paar redelijke wedstijden fc utrecht is een goed collectief, vibpnd je Amrabat waar ook lysisch over gedaan werd zo goed .
Je wil toch stappen maken?
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 02 maart 2018 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 10:47 schreef piet de paler het volgende:
Pfffffffff jongen speelt een paar redelijke wedstijden fc utrecht is een goed collectief, vibpnd je Amrabat waar ook lysisch over gedaan werd zo goed .
Je wil toch stappen maken?
Ik zie ook de meerwaarde van deze jongen niet. Maar we hebben misschien nog kortingsbonnen van de vorige transfers dus zou me niks verbazen als ie komt.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 02 maart 2018 - 23:37   quote  deeplink  
Ik vind dat Feyenoord Fredrik Jensen van de Tukkers moet gaan halen
veel beter dan Bilal, zal een zeer goeie versterking zijn
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 03 maart 2018 - 08:52   quote  deeplink  
Degradanten moet je nooit van kopen
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 03 maart 2018 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2018 - 08:52 schreef Stylzz het volgende:
Degradanten moet je nooit van kopen
Hij is daar niet de oorzaak van, is een goeie speler
tot vanavond in Breda
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 03 maart 2018 - 09:39   quote  deeplink  
Daarna niet meer?
van geil
 van geil - zaterdag 03 maart 2018 - 09:58   quote  deeplink  
Krijgt waarschijnlijk een rotschop of zo ?
Bluf denkt altijd vooruit
van geil
 van geil - zondag 04 maart 2018 - 13:52   quote  deeplink  
Weghorst over Feyenoord,
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=44574&abbr=fr12
Dirk1
 Dirk1 - zondag 04 maart 2018 - 13:58   quote  deeplink  
nou ik denk dat deze jonge steeds beter word,vergelijk hem wel eens met Kuiyt zei men ook altijd dit is zijn top maar die verbaasde ons ook weer iedere keer met een stapje hoger.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 maart 2018 - 14:00   quote  deeplink  
Weghorst is vreselijk.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 maart 2018 - 14:02   quote  deeplink  
Als het minder gaat is iedereen geschikt?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 maart 2018 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 14:00 schreef Stylzz het volgende:
Weghorst is vreselijk.
Is een Kramer die alleen niet lui is en alles er probeert uit te halen wat erin zit

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5158
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.4499769