BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 30 maart 2018 - 09:57   quote  deeplink  
Ik hoop ook dat er aantal uit de verdediging gaan vertrekken volgend jaar....
MMM
 MMM - vrijdag 30 maart 2018 - 10:07   quote  deeplink  
Tijd voor een grote schoonmaak. Maar of dat plaatsvind met huidige TD en TS.
VVout
 VVout - vrijdag 30 maart 2018 - 10:40   quote  deeplink  
Gaan we weer, en dan weer een lading nieuwe spelers halen om van voor af aan te beginnen. De groep spelers is zo slecht niet, t’s een combinatie van factoren dat het niet loopt en die zijn redelijk te benoemen.

Valse start door blessures die ook door sluimerde.

Het gebrek aan leiderschap dat Kuyt had en van Persie haverwege ook niet meer kan herstellen.

Ook met Gio heb je een niet een al te ervaren coach met een groot ego die dat kan compenseren, wist je toen je er aan begon dus niet janken achteraf.

De back to earth smash nadat je kampioen bent geworden.

Ik vind het allemaal nog wel wat dat je dat dan nu in één keer in spelerskwaliteiten wilt gaan verwoorden en geloof er dan ook niet in. El ja, die wordt ouder en Vilhena moet eens verder kijken als ie dat wilt, dan is Clasie een optie maar ook daar zitten kosten aan verbonden die wel verantwoordbaar moeten blijven. Dit geld dus niet alleen voor een nieuw stadion beste Feyenoorders!

Een beetje geluk, een goede start en één of twee verassende spelers, wel gescout met in de rug je jeugd is waar ik me het beste bij zou voelen.
MMM
 MMM - vrijdag 30 maart 2018 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 10:40 schreef VVout het volgende:
Gaan we weer, en dan weer een lading nieuwe spelers halen om van voor af aan te beginnen. De groep spelers is zo slecht niet, t’s een combinatie van factoren dat het niet loopt en die zijn redelijk te benoemen.

Valse start door blessures die ook door sluimerde.

Het gebrek aan leiderschap dat Kuyt had en van Persie haverwege ook niet meer kan herstellen.

Ook met Gio heb je een niet een al te ervaren coach met een groot ego die dat kan compenseren, wist je toen je er aan begon dus niet janken achteraf.

De back to earth smash nadat je kampioen bent geworden.

Ik vind het allemaal nog wel wat dat je dat dan nu in één keer in spelerskwaliteiten wilt gaan verwoorden en geloof er dan ook niet in. El ja, die wordt ouder en Vilhena moet eens verder kijken als ie dat wilt, dan is Clasie een optie maar ook daar zitten kosten aan verbonden die wel verantwoordbaar moeten blijven. Dit geld dus niet alleen voor een nieuw stadion beste Feyenoorders!

Een beetje geluk, een goede start en één of twee verassende spelers, wel gescout met in de rug je jeugd is waar ik me het beste bij zou voelen.
Valse start door blessures? Alleen Botteghin en van der Heijden waren in het begin geblesseerd.

Probleem ligt vooral op het middenveld, alleen Vilhena scoort. El Ahmadi en Toornstra veel te weinig. Te weinig goals van de linkerkant en Jorgensen tobt met vorm.

Ik snap de roep om Clasie niet helemaal.

- Nieuwe keeper omdat Vermeer weggepest is
- Nieuwkoop, St. Juste, van der Heijden en Haps kunnen blijven. Wat te doen met van Beek en Botteghin?
- Middenveld moet helemaal gerenoveerd worden. Vilhena wilt denk ik weg, El Ahmadi misschien nog zandbak. Toornstra is klaar. Amrabat valt me vies tegen en Tapia vind ik niks.
- Voorhoede zal Jorgensen vertrekken? Is Berghuis nog te houden? Nou als die 2 weg zijn, zijn we mooi de pineut.
van geil
 van geil - vrijdag 30 maart 2018 - 11:57   quote  deeplink  
Van geel heeft bijna 30 miljoen mogen besteden afgelopen seizoen, incl huur.Vele malen meer dan de totale begroting van bv AZ .Dus inclusief alle kosten , en al het personeel wat daar rondloopt .
En wat kregen we voor kwaliteit ?
Ik zou deze portefeuille niet nog een keer bij middelmaat Martin neerleggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 maart 2018 door van geil --
VVout
 VVout - vrijdag 30 maart 2018 - 12:21   quote  deeplink  
Als je in Euro’s wilt rekenen best, maar er is gewoon meer weg dan dat en dat maak je met euro’s op een gespekte markt niet goed @Geile

Als zelfs Neelomp een kans krijgt te spelen en je je rechtsback positie moet gaan invullen met Haps is er meer aan de hand zenne @MMM om nog maar te zwijgen hoe Toornstra het seizoen begint, dat op zich kan je al een blessure noemen. Boetius nog Larson echt wedstrijdritme en fit te noemen, zo erg dat Bilal weer kans Krijgt? Last but nog least Jorgensøn, op na het vorige seizoen en tot nu toe is het hangen en wurgen. Probeer het te zien MMM, vorig seizoen was mooi maar heeft wat gekost en wat is weg gevallen met geduld en doorzettingsvermogen weer op te bouwen. Ik voorzie chaos als je nu zelfbeheersing en geduld verliest, want met euro’s ga je die fout niet recht kunnen breien, zoveel hebben ze er namelijk niet.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 maart 2018 - 12:39   quote  deeplink  
Zelfde type speler
VVout
 VVout - vrijdag 30 maart 2018 - 12:43   quote  deeplink  
Rutte zag het en Koeman ziet het nu, Vilhena opkomend als wat mensen zien als LB en Clasie is toch meer een controlerende middenvelder of wa?
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 30 maart 2018 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 12:43 schreef VVout het volgende:
Rutte zag het en Koeman ziet het nu, Vilhena opkomend als wat mensen zien als LB en Clasie is toch meer een controlerende middenvelder of wa?
Clasie was meer een spielmacher...iets wat we nu missen..
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 30 maart 2018 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 10:40 schreef VVout het volgende:
Gaan we weer, en dan weer een lading nieuwe spelers halen om van voor af aan te beginnen. De groep spelers is zo slecht niet, t’s een combinatie van factoren dat het niet loopt en die zijn redelijk te benoemen.

Valse start door blessures die ook door sluimerde.

Het gebrek aan leiderschap dat Kuyt had en van Persie haverwege ook niet meer kan herstellen.

Ook met Gio heb je een niet een al te ervaren coach met een groot ego die dat kan compenseren, wist je toen je er aan begon dus niet janken achteraf.

De back to earth smash nadat je kampioen bent geworden.

Ik vind het allemaal nog wel wat dat je dat dan nu in één keer in spelerskwaliteiten wilt gaan verwoorden en geloof er dan ook niet in. El ja, die wordt ouder en Vilhena moet eens verder kijken als ie dat wilt, dan is Clasie een optie maar ook daar zitten kosten aan verbonden die wel verantwoordbaar moeten blijven. Dit geld dus niet alleen voor een nieuw stadion beste Feyenoorders!

Een beetje geluk, een goede start en één of twee verassende spelers, wel gescout met in de rug je jeugd is waar ik me het beste bij zou voelen.
Het is niet dat ze weg moeten van mij...het is meer dat ik denk dat ze weg gaan. Vilhena gaat komend seizoen wel vertrekken denk, El ook (wil nog een xtratje verdienen en Tapia krijgt het vertrouwen niet. Ayoub zie ik niet zo zitten. Clasie vind ik een goede optie voor de mogelijkheden die Feyenoord heeft.
De achterhoede is anders...Arie en Botteghin mogen wat mij betreft vertrekken. Met die gasten kan je geen pressie spelen wat in het moderne voetbalnoodzakelijk is. Ze zijn te traag en lopen te veel achteruit waardoor het veldte lang wordt. Dat kunnen middenvelders niet belopen.
windoweyes
 windoweyes - vrijdag 30 maart 2018 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 12:43 schreef VVout het volgende:
Rutte zag het en Koeman ziet het nu, Vilhena opkomend als wat mensen zien als LB en Clasie is toch meer een controlerende middenvelder of wa?
Ik vond dit het vorige seizoen al raar dat Gio hier niet aan dacht wanneer Kongolo niet kon spelen. Kuyt, Toornstra en El Ahmadi op het middenveld en dan Vilhena op de plaats van Nelom. Maar goed, we zijn toen kampioen geworden, dus wie ben ik om daar dan nu aantekeningen bij te plaatsen.
van geil
 van geil - vrijdag 30 maart 2018 - 15:28   quote  deeplink  
Robben heeft stoppen in overweging .
Halen !
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 30 maart 2018 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 15:28 schreef van geil het volgende:
Robben heeft stoppen in overweging .
Halen !
We hebben al een halfkreupele veteraan...
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 31 maart 2018 - 20:18   quote  deeplink  
Die Shahin kan er wel wat van....is wel een mannetje.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 maart 2018 - 20:20   quote  deeplink  
Die kan echt niets
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 31 maart 2018 - 21:49   quote  deeplink  
Beter die spits van NAC.
Maar die Japanner van Groningen kan er wel wat van.
Nu zitten we dik in de linksbacks maar die kleine van NAC ,elke wedstrijd
een hele dikke voldoende. Zelfs bij 5 - 1 verlies.
CobusIII
 CobusIII - zondag 01 april 2018 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 maart 2018 - 20:20 schreef Stylzz het volgende:
Die kan echt niets
Nou nou dat doelpunt van 2 weken geleden was echt een juweeltje...
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 april 2018 - 08:21   quote  deeplink  
Deed Kramer ook wel eens
CobusIII
 CobusIII - zondag 01 april 2018 - 11:26   quote  deeplink  
Bedoelde eigenlijk Donis Avdijaj....seniorenmomentje...
van geil
 van geil - maandag 02 april 2018 - 20:51   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=390757&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
van geil
 van geil - maandag 02 april 2018 - 21:26   quote  deeplink  
Fran Sol is de oplossing volgens de Kromme .
Geen idee , ik had er nooit van gehoord.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 april 2018 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 21:26 schreef van geil het volgende:
Fran Sol is de oplossing volgens de Kromme .
Geen idee , ik had er nooit van gehoord.
Haha is de topscorer van de eredivisie man
De enne doelpunt is nog mooier dan de ander bij die gozer
ras
 ras - maandag 02 april 2018 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 11:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Valse start door blessures? Alleen Botteghin en van der Heijden waren in het begin geblesseerd.

Probleem ligt vooral op het middenveld, alleen Vilhena scoort. El Ahmadi en Toornstra veel te weinig. Te weinig goals van de linkerkant en Jorgensen tobt met vorm.

Ik snap de roep om Clasie niet helemaal.

- Nieuwe keeper omdat Vermeer weggepest is
- Nieuwkoop, St. Juste, van der Heijden en Haps kunnen blijven. Wat te doen met van Beek en Botteghin?
- Middenveld moet helemaal gerenoveerd worden. Vilhena wilt denk ik weg, El Ahmadi misschien nog zandbak. Toornstra is klaar. Amrabat valt me vies tegen en Tapia vind ik niks.
- Voorhoede zal Jorgensen vertrekken? Is Berghuis nog te houden? Nou als die 2 weg zijn, zijn we mooi de pineut.
ras
 ras - maandag 02 april 2018 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 23:26 schreef ras het volgende:

[..]

Is Lars Unnerstall een goede doelman voor feyenoord. Zijn contract loopt 30 juni 2018 af en is hij transfervrij.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 03 april 2018 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 09:57 schreef CobusIII het volgende:
Ik hoop ook dat er aantal uit de verdediging gaan vertrekken volgend jaar....
dus nu blijven ze nog een jaar
Dirk1
 Dirk1 - dinsdag 03 april 2018 - 08:35   quote  deeplink  
als deze TS blijft wil ik er niet om bokken wie ze halen die maken er toch niets van is al 3 jaar geen voetbal verbetering.
Dirk1
 Dirk1 - dinsdag 03 april 2018 - 08:37   quote  deeplink  
uit deze spelersgroep is veel meer uit te halen mits je de goede TS er op hebt staan.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 03 april 2018 - 09:07   quote  deeplink  
Ben het 100% met de kromme eens
MvG moet hem gaan halen en Lars Unnerstall ook
ar
 ar - dinsdag 03 april 2018 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 23:29 schreef ras het volgende:

[..]

Is Lars Unnerstall een goede doelman voor feyenoord. Zijn contract loopt 30 juni 2018 af en is hij transfervrij.
Mee eens.
Halen.
ar
 ar - dinsdag 03 april 2018 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 april 2018 - 09:07 schreef de bluffer het volgende:
Ben het 100% met de kromme eens
MvG moet hem gaan halen en Lars Unnerstall ook
Bacuna is leuk voor Groningen.
Niet voor Feyenoord.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 03 april 2018 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 april 2018 - 11:16 schreef ar het volgende:

[..]

Bacuna is leuk voor Groningen.
Niet voor Feyenoord.
Bacuna matatta!
Leuv
 Leuv - dinsdag 03 april 2018 - 14:22   quote  deeplink  
kopen...kopen...kopen...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 april 2018 - 19:06   quote  deeplink  
Van Hanegem heeft wel weer een punt. Vindt dat van Geel regelmatig te laat talenten naar Feyenoord haalt. Noemt Haps als voorbeeld.
Maar vaak ook een risico.
van geil
 van geil - dinsdag 03 april 2018 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 april 2018 - 14:22 schreef Leuv het volgende:
kopen...kopen...kopen...
Verkopen verkopen verkopen
MightyAce
 MightyAce - woensdag 04 april 2018 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 april 2018 - 19:06 schreef FR-Henk het volgende:
Van Hanegem heeft wel weer een punt. Vindt dat van Geel regelmatig te laat talenten naar Feyenoord haalt. Noemt Haps als voorbeeld.
Maar vaak ook een risico.
Achteraf makkelijk lullen natuurlijk
van geil
 van geil - woensdag 04 april 2018 - 10:44   quote  deeplink  
Nee, je moet vooraf handelen zegt tie
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 april 2018 - 12:14   quote  deeplink  
Later halen kan wel, als je de middelen hebt én een speler moet er direct staan.
Is afgelopen zomer te billijken.
van geil
 van geil - woensdag 04 april 2018 - 14:32   quote  deeplink  
Wat zou een aardige prijs voor Vilhena zijn als hij dan toch weggaat ?
JanM
 JanM - woensdag 04 april 2018 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 14:32 schreef van geil het volgende:
Wat zou een aardige prijs voor Vilhena zijn als hij dan toch weggaat ?
15 miljoen zou erg prettig zijn, maar ik denk dat het bij 10 wel ophoudt ...
netsurfer
 netsurfer - woensdag 04 april 2018 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 14:35 schreef JanM het volgende:

[..]

15 miljoen zou erg prettig zijn, maar ik denk dat het bij 10 wel ophoudt ...
Denk dat we met dat bedrag ook al heel blij mogen zijn. De laatste jaren leek het er een paar keer op dat hij gratis de poort uit zou lopen.
van geil
 van geil - woensdag 04 april 2018 - 14:36   quote  deeplink  
Hoe lang loopt zijn contract nog ?
netsurfer
 netsurfer - woensdag 04 april 2018 - 14:37   quote  deeplink  
Nog 1 jaar na dit seizoen. (google is your friend)
JanM
 JanM - woensdag 04 april 2018 - 14:40   quote  deeplink  
Zou mij ook niets verbazen als er afspraken gemaakt zijn bij zijn laatste (onverwachte) verlenging ...
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 04 april 2018 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 14:37 schreef netsurfer het volgende:
(google is your friend)
Neuh, startpage.com
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 april 2018 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 14:40 schreef JanM het volgende:
Zou mij ook niets verbazen als er afspraken gemaakt zijn bij zijn laatste (onverwachte) verlenging ...
Ik las dat al ergens.
Maar goed, Oranje klant, CL-ervaring, dus 12 miljoen minimaal.
van geil
 van geil - woensdag 04 april 2018 - 15:29   quote  deeplink  
Dit is gewoon lastig , enerzijds denk je . ja leuk bedrag , anderzijds blijft het wel heel ver achter met de markt van onze concurrent . Ergens moet geprobeerd worden die kloof kleiner te maken.
JanM
 JanM - woensdag 04 april 2018 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 15:29 schreef van geil het volgende:
Dit is gewoon lastig , enerzijds denk je . ja leuk bedrag , anderzijds blijft het wel heel ver achter met de markt van onze concurrent . Ergens moet geprobeerd worden die kloof kleiner te maken.
Dat zal nog wel even duren. Wat ik iig positief vind (of liever gezegd vond, want misschien krijgen we dat er nooit meer voor) is dat we het ons blijkbaar konden veroorloven om Jørgensen afgelopen zomer niet te verkopen voor naar verluid 20 miljoen. Dat is m.i. een eerste teken dat we inmiddels al wat sterker / minder zwak aan de onderhandelingstafel zitten ...

En natuurlijk moet je ook het geluk hebben dat er in de toekomst weer een aantal talenten echt doorbreken en je spelers haalt die zich stormachtig doorontwikkelen bij ons.
van geil
 van geil - woensdag 04 april 2018 - 16:38   quote  deeplink  
Eens
van geil
 van geil - woensdag 04 april 2018 - 18:18   quote  deeplink  
Wat betreft je laatste zin JanM , dat proces kan (en moet in mijn ogen ) anders bij Feyenoord
Waarom zoveel geld uitgeven voor wisselspelers ? deponeer daar jeugd .
En koop dan een paar echt versterkingen voor de basis.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 april 2018 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 14:35 schreef JanM het volgende:

[..]

15 miljoen zou erg prettig zijn, maar ik denk dat het bij 10 wel ophoudt ...
Schijnt een afspraak te zijn dan hij voor redelijk bedrag mag vertrekken.
Zou zo afgesproken zijn toen hij alsnog bijtekende

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.4498300