BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - dinsdag 01 mei 2018 - 08:55   quote  deeplink  
Ik hoor ze al janken, meer als 30 Milj aan spelers gekocht en het loopt voor geen meter. Tsja dat je een hoop spelers kwijt bent voor ca. 60 Milj. vergeten we alvast maar voor het gemak en Gio is een lul en moet weg door de voordeur omdat ie er niets van bakt.

Ff voor het gemak uitgedrukt op bovenstaande cijfers om mijn vraagtekens en vrees voor de toekomst uit te drukken, mits onze getalenteerde van Geel met betere oplossingen komt waar Feyenoord en Gio wel wat mee kan berijken natuurLijk.
VVout
 VVout - dinsdag 01 mei 2018 - 08:56   quote  deeplink  
Die bovenstaande cijfers staan op de voorgaande page btw @@€€&@@@@.....!
JanM
 JanM - dinsdag 01 mei 2018 - 09:35   quote  deeplink  
Ik denk/hoop dat Berghuis wel blijft, maar vertrekkers zullen/moeten er genoeg zijn:

- Jones t.e.a.b.
- Vermeer t.e.a.b.
- Botteghin t.e.a.b.
- Diks terug naar Italië
- Verdonk t.e.a.b.
- Vilhena ± 10 miljoen (ik denk dat zoiets contractueel is vastgelegd bij zijn verlenging)
- Tapia?
- El Ahmadi t.e.a.b.
- Vejinović t.e.a.b.
- Toornstra t.e.a.b.
- Schuurman t.e.a.b.
- Boëtius t.e.a.b.
- Bilal t.e.a.b.
- Jørgensen ± 20 miljoen
- RvP?

Bij elkaar als ze allemaal zouden gaan goed voor ± 50 miljoen verwacht ik.

Ayoub is al transfervrij gehaald als vervanger voor Vilhena, Clasie zie ik graag als vervanger van El en Unnerstall (transfervrij) als vervanger van Jones en Vermeer. Gustafson verdient m.i. een kans na een goed seizoen bij Roda JC en hopelijk gaat RvP nog een jaartje door!

Sowieso moeten er m.i. dan de volgende basiswaardige aankopen gedaan worden:

- linker centrale verdediger
- rechtsback
- spits

En een goede stand-in voor Berghuis en bij een vertrek van Tapia nog een controlerende liefst linksbenige middenvelder. Voor die ± 50 miljoen -/- wat we voor Clasie moeten betalen aan Southampton (5 tot maximaal 7,5 moet m.i. genoeg zijn, of zelfs huren met optie tot koop) moet MvG toch een uitstekende linker CV, rechtsback en spits (Kenneth Zohore met een beetje hulp van Jørgensen?) kunnen kopen + reserves voor rechtsbuiten (Kadioglu?) en links op het middenveld?

wtykbq.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2018 door JanM --
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 01 mei 2018 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 09:35 schreef JanM het volgende:
Ik denk/hoop dat Berghuis wel blijft, maar vertrekkers zullen/moeten er genoeg zijn:

- Jones t.e.a.b.
- Vermeer t.e.a.b.
- Botteghin t.e.a.b.
- Diks terug naar Italië
- Verdonk t.e.a.b.
- Vilhena ± 10 miljoen (ik denk dat zoiets contractueel is vastgelegd bij zijn verlenging)
- Tapia?
- El Ahmadi t.e.a.b.
- Vejinović t.e.a.b.
- Toornstra t.e.a.b.
- Schuurman t.e.a.b.
- Boëtius t.e.a.b.
- Bilal t.e.a.b.
- Jørgensen ± 20 miljoen
- RvP?

Bij elkaar als ze allemaal zouden gaan goed voor ± 50 miljoen verwacht ik.

Ayoub is al transfervrij gehaald als vervanger voor Vilhena, Clasie zie ik graag als vervanger van El en Unnerstall (transfervrij) als vervanger van Jones en Vermeer. Gustafson verdient m.i. een kans na een goed seizoen bij Roda JC en hopelijk gaat RvP nog een jaartje door!

Sowieso moeten er m.i. dan de volgende basiswaardige aankopen gedaan worden:

- linker centrale verdediger
- rechtsback
- spits

En een goede stand-in voor Berghuis en bij een vertrek van Tapia nog een controlerende liefst linksbenige middenvelder. Voor die ± 50 miljoen -/- wat we voor Clasie moeten betalen aan Southampton (5 tot maximaal 7,5 moet m.i. genoeg zijn, of zelfs huren met optie tot koop) moet MvG toch een uitstekende linker CV, rechtsback en spits (Kenneth Zohore met een beetje hulp van Jørgensen?) kunnen kopen + reserves voor rechtsbuiten (Kadioglu?) en links op het middenveld?

[ afbeelding ]
Maar ben ik de enige die het vreemd vind dat dit hele elftal dus net zoveel opbrengt als een cv van 18 jaar uit 020? Dit zijn ook nog eens spelers die voor de kampioen spelen en CL ervaring hebben. Ik vind dat Feyenoord daar best wat harder in mag zijn en gewoon moet zeggen zo'n Jorgensen gaat niet voor minder dan 30/35 mln en Berghuis en Vilhena voor 25 mln.

Kut werd jaren geleden voor 18 mln verkocht. Op dit moment zijn de prijzen in verhouding tot de tijd van Kuyt zo ongeveer x3 gegaan, Feyenoord vraagt echter voor top spelers nog steeds bedragen van zo'n 18 mln. Me gaan mett de tijd poot stijf houden en prijs opkrikken. Misschien lopen er dan eerst wat deals stuk, maar uiteindelijk zullen die clubs wel moeten, feyenoord is geen sale afdeling!
Leuv
 Leuv - dinsdag 01 mei 2018 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 09:35 schreef JanM het volgende:
Ik denk/hoop dat Berghuis wel blijft, maar vertrekkers zullen/moeten er genoeg zijn:

- Jones t.e.a.b.
- Vermeer t.e.a.b.
- Botteghin t.e.a.b.
- Diks terug naar Italië
- Verdonk t.e.a.b.
- Vilhena ± 10 miljoen (ik denk dat zoiets contractueel is vastgelegd bij zijn verlenging)
- Tapia?
- El Ahmadi t.e.a.b.
- Vejinović t.e.a.b.
- Toornstra t.e.a.b.
- Schuurman t.e.a.b.
- Boëtius t.e.a.b.
- Bilal t.e.a.b.
- Jørgensen ± 20 miljoen
- RvP?

Bij elkaar als ze allemaal zouden gaan goed voor ± 50 miljoen verwacht ik.

Ayoub is al transfervrij gehaald als vervanger voor Vilhena, Clasie zie ik graag als vervanger van El en Unnerstall (transfervrij) als vervanger van Jones en Vermeer. Gustafson verdient m.i. een kans na een goed seizoen bij Roda JC en hopelijk gaat RvP nog een jaartje door!

Sowieso moeten er m.i. dan de volgende basiswaardige aankopen gedaan worden:

- linker centrale verdediger
- rechtsback
- spits

En een goede stand-in voor Berghuis en bij een vertrek van Tapia nog een controlerende liefst linksbenige middenvelder. Voor die ± 50 miljoen -/- wat we voor Clasie moeten betalen aan Southampton (5 tot maximaal 7,5 moet m.i. genoeg zijn, of zelfs huren met optie tot koop) moet MvG toch een uitstekende linker CV, rechtsback en spits (Kenneth Zohore met een beetje hulp van Jørgensen?) kunnen kopen + reserves voor rechtsbuiten (Kadioglu?) en links op het middenveld?

[ afbeelding ]
Leuk verhaal alleen zie ik in St. Juste geen RCV. Ik zie hem meer als RVM en/of RB. Hij mist de lente voor een RCV, ik zou dus eerder, wanneer deze niet in de jeugd rondloopt, een goede RCV halen.
JanM
 JanM - dinsdag 01 mei 2018 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 10:19 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Maar ben ik de enige die het vreemd vind dat dit hele elftal dus net zoveel opbrengt als een cv van 18 jaar uit 020? Dit zijn ook nog eens spelers die voor de kampioen spelen en CL ervaring hebben. Ik vind dat Feyenoord daar best wat harder in mag zijn en gewoon moet zeggen zo'n Jorgensen gaat niet voor minder dan 30/35 mln en Berghuis en Vilhena voor 25 mln.

Kut werd jaren geleden voor 18 mln verkocht. Op dit moment zijn de prijzen in verhouding tot de tijd van Kuyt zo ongeveer x3 gegaan, Feyenoord vraagt echter voor top spelers nog steeds bedragen van zo'n 18 mln. Me gaan mett de tijd poot stijf houden en prijs opkrikken. Misschien lopen er dan eerst wat deals stuk, maar uiteindelijk zullen die clubs wel moeten, feyenoord is geen sale afdeling!
Appels en peren. Als een speler zelf weg wil heb je een probleem. Bij Jørgensen heeft MvG zijn poot redelijk stijf gehouden en gelukkig kon Jørgensen daar uiteindelijk mee dealen. Maar komende zomer is dat een ander verhaal en mag je heel blij zijn met 20 miljoen. Hij is ook al 27 en geen uitzonderlijk talent van 18 zoals De Ligt.

Vilhena heeft bij ons verlengd en ik vermoed dat daarbij een gelimiteerde afkoopsom is overeengekomen van ± 10 miljoen. Ben je dus ook kansloos.

Berghuis is hopelijk een ander verhaal, maar ook daarvoor geldt dat als hij zijn zinnen zet op een transfer je met denk ik 15 miljoen echt heel blij moet zijn. Maar ik hoop en verwacht dat Berghuis bij Feyenoord wil blijven!

De rest is of al op leeftijd (Jones, Botteghin, El Ahmadi, Toornstra) of gewoon niet goed genoeg dus alles wat je daar nog voor krijgt is meegenomen ...

En natuurlijk is het dan te hopen dat wij met bijvoorbeeld Malacia of Toure ook een exceptioneel
talent blijken te hebben of een stormachtige ontwikkeling van een Amrabat of St. Juste, waarvoor de echte topclubs straks in de rij staan, maar tot die tijd zijn 10 miljoen plus transfers voor ons prima deals!
JanM
 JanM - dinsdag 01 mei 2018 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 11:03 schreef Leuv het volgende:

[..]

Leuk verhaal alleen zie ik in St. Juste geen RCV. Ik zie hem meer als RVM en/of RB. Hij mist de lente voor een RCV, ik zou dus eerder, wanneer deze niet in de jeugd rondloopt, een goede RCV halen.
Hij is 1,86 en net zo lang als bijvoorbeeld V/d Heijden en heeft vrijwel zijn hele leven als CV gespeeld !?!?!?!?!?!?!?!?! Bij Feyenoord kwam hij mijn of meer uit nood op rechtsback terecht.
Leuv
 Leuv - dinsdag 01 mei 2018 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 11:20 schreef JanM het volgende:

[..]

Hij is 1,86 en net zo lang als bijvoorbeeld V/d Heijden en heeft vrijwel zijn hele leven als CV gespeeld !?!?!?!?!?!?!?!?! Bij Feyenoord kwam hij mijn of meer uit nood op rechtsback terecht.
1.82m en 68 kilo. Nou dan kom je als RCV toch aardig tekort

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2018 door Leuv --
JanM
 JanM - dinsdag 01 mei 2018 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 11:33 schreef Leuv het volgende:

[..]

1.82m en 68 kilo. Nou dan kom je als RCV toch aardig tekort
Zowel op de site van Feyenoord en op transfermarkt staat toch echt 1,86 en zijn voorkeurspositie is CV. Deed het als RB aardig, maar is m.i. geen RB ...
Leuv
 Leuv - dinsdag 01 mei 2018 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 11:39 schreef JanM het volgende:

[..]

Zowel op de site van Feyenoord en op transfermarkt staat toch echt 1,86 en zijn voorkeurspositie is CV. Deed het als RB aardig, maar is m.i. geen RB ...
Stond hij op z'n tenen waarschijnlijk. Hij is me te druistig als RCV.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 01 mei 2018 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 09:35 schreef JanM het volgende:
Ik denk/hoop dat Berghuis wel blijft, maar vertrekkers zullen/moeten er genoeg zijn:

- Jones t.e.a.b.
- Vermeer t.e.a.b.
- Botteghin t.e.a.b.
- Diks terug naar Italië
- Verdonk t.e.a.b.
- Vilhena ± 10 miljoen (ik denk dat zoiets contractueel is vastgelegd bij zijn verlenging)
- Tapia?
- El Ahmadi t.e.a.b.
- Vejinović t.e.a.b.
- Toornstra t.e.a.b.
- Schuurman t.e.a.b.
- Boëtius t.e.a.b.
- Bilal t.e.a.b.
- Jørgensen ± 20 miljoen
- RvP?

Bij elkaar als ze allemaal zouden gaan goed voor ± 50 miljoen verwacht ik.

Ayoub is al transfervrij gehaald als vervanger voor Vilhena, Clasie zie ik graag als vervanger van El en Unnerstall (transfervrij) als vervanger van Jones en Vermeer. Gustafson verdient m.i. een kans na een goed seizoen bij Roda JC en hopelijk gaat RvP nog een jaartje door!

Sowieso moeten er m.i. dan de volgende basiswaardige aankopen gedaan worden:

- linker centrale verdediger
- rechtsback
- spits

En een goede stand-in voor Berghuis en bij een vertrek van Tapia nog een controlerende liefst linksbenige middenvelder. Voor die ± 50 miljoen -/- wat we voor Clasie moeten betalen aan Southampton (5 tot maximaal 7,5 moet m.i. genoeg zijn, of zelfs huren met optie tot koop) moet MvG toch een uitstekende linker CV, rechtsback en spits (Kenneth Zohore met een beetje hulp van Jørgensen?) kunnen kopen + reserves voor rechtsbuiten (Kadioglu?) en links op het middenveld?

[ afbeelding ]
Ik vrees ook dat er een hoop gaan vertrekken. Dat wil mijns inziens echter niet zeggen dat je spelers maar tegen elk aannemelijk bod moet wegdoen. Als je voor Boëtius bijvoorbeeld slechts een half miljoen krijgt, kun je hem natuurlijk beter houden, zodat je in elk geval een stand-in hebt. Larsson zal namelijk ook geen 40-50 wedstrijden kunnen spelen. Voor Botteghin geldt hetzelfde. Laat hem ritme op doen in de voorbereiding en hij kan in elk geval als stand-in functioneren. Verkopen kan, maar dan wel tegen een prima bod. Niet voor elke prijs. Iets wat helemaal geldt voor Toornstra. Die is gewoon nog enorm belangrijk voor de ploeg. Kan overal spelen voorin en is zo ongeveer de enige die nooit geblesseerd is. Zo'n speler moet je ook gewoon in je team hebben. Die moet je dus niet voor 2-3 miljoen verkopen. Ik zou daar echt de hoofdprijs voor willen zien. Al weten wij natuurlijk niet of hij zelf nog weg wil. In dat geval zou het een iets ander verhaal kunnen worden.

Unnerstall kan ik begrijpen, maar eerlijk gezegd verwacht ik dat we gewoon nog een jaar met Jones gaan spelen. Het jaar erop krijgt Bijlow dan denk ik de kans. Maar Unnerstall zou prima kunnen zijn voor een tussenperiode. Clasie lijkt mij ook een goed plan. Gustafson mag zeker zijn kunsten laten zien in de voorbereiding, waarna het aan Gio en consorten is om een keuze te maken. Blijft RvP echter (man, wat hoop ik daarop) en Toornstra ook, dan zie ik Gustafson weinig kansen krijgen. Het zal dus ook te maken hebben met wie er vertrekken.

Kadioglu heb ik te weinig zien spelen, dus ga ik geen oordeel over vellen. Wat betreft Zohore vraag ik me wel af hoe je daarbij komt? Ik heb hem nog nooit zien spelen, dus weet het verder niet. Maar heb je daar weleens geruchten over gehoord of zien spelen dat je hem nu noemt? Ik hoop vooral dat de scouting aan het werk is gegaan. En dat zou best eens kunnen, want Jorgensen is ook jarenlang gevolgd en kwam totaal onverwachts naar ons. Hopelijk worden we, mocht Jorgensen vertrekken, op eenzelfde wijze verrast.
JanM
 JanM - dinsdag 01 mei 2018 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 14:23 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ik vrees ook dat er een hoop gaan vertrekken. Dat wil mijns inziens echter niet zeggen dat je spelers maar tegen elk aannemelijk bod moet wegdoen. Als je voor Boëtius bijvoorbeeld slechts een half miljoen krijgt, kun je hem natuurlijk beter houden, zodat je in elk geval een stand-in hebt. Larsson zal namelijk ook geen 40-50 wedstrijden kunnen spelen. Voor Botteghin geldt hetzelfde. Laat hem ritme op doen in de voorbereiding en hij kan in elk geval als stand-in functioneren. Verkopen kan, maar dan wel tegen een prima bod. Niet voor elke prijs. Iets wat helemaal geldt voor Toornstra. Die is gewoon nog enorm belangrijk voor de ploeg. Kan overal spelen voorin en is zo ongeveer de enige die nooit geblesseerd is. Zo'n speler moet je ook gewoon in je team hebben. Die moet je dus niet voor 2-3 miljoen verkopen. Ik zou daar echt de hoofdprijs voor willen zien. Al weten wij natuurlijk niet of hij zelf nog weg wil. In dat geval zou het een iets ander verhaal kunnen worden.

Unnerstall kan ik begrijpen, maar eerlijk gezegd verwacht ik dat we gewoon nog een jaar met Jones gaan spelen. Het jaar erop krijgt Bijlow dan denk ik de kans. Maar Unnerstall zou prima kunnen zijn voor een tussenperiode. Clasie lijkt mij ook een goed plan. Gustafson mag zeker zijn kunsten laten zien in de voorbereiding, waarna het aan Gio en consorten is om een keuze te maken. Blijft RvP echter (man, wat hoop ik daarop) en Toornstra ook, dan zie ik Gustafson weinig kansen krijgen. Het zal dus ook te maken hebben met wie er vertrekken.

Kadioglu heb ik te weinig zien spelen, dus ga ik geen oordeel over vellen. Wat betreft Zohore vraag ik me wel af hoe je daarbij komt? Ik heb hem nog nooit zien spelen, dus weet het verder niet. Maar heb je daar weleens geruchten over gehoord of zien spelen dat je hem nu noemt? Ik hoop vooral dat de scouting aan het werk is gegaan. En dat zou best eens kunnen, want Jorgensen is ook jarenlang gevolgd en kwam totaal onverwachts naar ons. Hopelijk worden we, mocht Jorgensen vertrekken, op eenzelfde wijze verrast.
Bij mij betekent t.e.a.b. ook absoluut niet voor een schijntje! Dat je voor Bilal en Vejinovic blij moet zijn met iedere euro OK, maar spelers als Toornstra, Botteghin en ook Boëtius hebben gewoon hun waarde!

Ik keek naar die Cornelius en naar enkele andere Deense spitsen en toen kwam ik Zohore tegen. Speelt bij Cardiff en maak daar leuke goals. Maar veel meer dan dat weet ik ook niet over hem. Ben geen scout hè ...

Zie ook dat Facundo Ferreyra van Shaktar uit zijn contract loopt. Is hun Argentijnse spits die tegen ons in de CL de 1-1 erin schoot daar. Aan de beelden van 2016/17 en dit seizoen is hij een geweldige kopper! Zal wel volstrekt onhaalbaar zijn, maar ach.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 01 mei 2018 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 15:17 schreef JanM het volgende:

[..]

Bij mij betekent t.e.a.b. ook absoluut niet voor een schijntje! Dat je voor Bilal en Vejinovic blij moet zijn met iedere euro OK, maar spelers als Toornstra, Botteghin en ook Boëtius hebben gewoon hun waarde!

Ik keek naar die Cornelius en naar enkele andere Deense spitsen en toen kwam ik Zohore tegen. Speelt bij Cardiff en maak daar leuke goals. Maar veel meer dan dat weet ik ook niet over hem. Ben geen scout hè ...

Zie ook dat Facundo Ferreyra van Shaktar uit zijn contract loopt. Is hun Argentijnse spits die tegen ons in de CL de 1-1 erin schoot daar. Aan de beelden van 2016/17 en dit seizoen is hij een geweldige kopper! Zal wel volstrekt onhaalbaar zijn, maar ach.
Haha, zou wel een goede spits voor ons zijn, inderdaad. Maar een spits van Shaktar is in principe onhaalbaar voor ons, ja.

Wat betreft de verkopen, zit we dan aardig op één lijn. Dan had ik het gewoon anders opgevat dan dat jij bedoelde. Nu in elk geval duidelijk. Denk dat we aardig op één lijn zitten dan.

Ah, oke, dan snap ik hoe je erbij komt. Ik ken hem verder niet, maar prima om over de grens te kijken in elk geval. Hopelijk hebben onze scouts goed rondgekeken. Dat jij verder niet alles weet over een speler is logisch, omdat je inderdaad geen scout bent. Toch leuk gevonden in elk geval, ik kende hem nog niet.
JanM
 JanM - dinsdag 01 mei 2018 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 16:25 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Haha, zou wel een goede spits voor ons zijn, inderdaad. Maar een spits van Shaktar is in principe onhaalbaar voor ons, ja.

Wat betreft de verkopen, zit we dan aardig op één lijn. Dan had ik het gewoon anders opgevat dan dat jij bedoelde. Nu in elk geval duidelijk. Denk dat we aardig op één lijn zitten dan.

Ah, oke, dan snap ik hoe je erbij komt. Ik ken hem verder niet, maar prima om over de grens te kijken in elk geval. Hopelijk hebben onze scouts goed rondgekeken. Dat jij verder niet alles weet over een speler is logisch, omdat je inderdaad geen scout bent. Toch leuk gevonden in elk geval, ik kende hem nog niet.
Kan nergens iets vinden waarom zijn contract afloopt en/of hij al een andere club heeft, die Argentijn. Het is hier iig wel een stuk minder koud en hij heeft onlangs in onze prachtige Kuip gespeeld, dus wie weet hahaha.

En las we dan toch hardop dromen: Buffon en Chiellini willen misschien samen met RvP ook nog wel een jaartje knallen bij ons?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 mei 2018 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2018 - 22:47 schreef van geil het volgende:

[..]

Het is niet te geloven dat mensen dat roepen, als je dat roept dan begrijp ik dat Martin als een god wordt gezien.
Echter is het gewoon middelmaat Martin.
Ik roep dat. En jij fietst lucht.
Martin is geen god. Dat verzin jij.
Blijf bij wat je zelf vindt en vergelijk niet.
ar
 ar - dinsdag 01 mei 2018 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 08:56 schreef VVout het volgende:
Die bovenstaande cijfers staan op de voorgaande page btw @@€€&@@@@.....!
:))
van geil
 van geil - dinsdag 01 mei 2018 - 19:19   quote  deeplink  
Ik zou toch echt Robben proberen .
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 mei 2018 - 19:23   quote  deeplink  
Zeker, om en om met RvP. De even weken de ene stuk de oneven de andere
van geil
 van geil - dinsdag 01 mei 2018 - 19:27   quote  deeplink  
Maakt me geen ruk uit, grote klasse in de wedstrijden dat ze er staan, smullen.
Feyenoord is met v Persie gewoon 30 procent beter.
En zal dat ook zijn met Robben.
Met zulke uitzonderlijke kwaliteiten mag je gerust met het bord op schoot scouten .
Dat geldt niet voor alles daaronder.
ar
 ar - dinsdag 01 mei 2018 - 19:32   quote  deeplink  
Als Robben überhaupt overweegt terug te keren , zal hij altijd PSV verkiezen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 01 mei 2018 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 19:32 schreef ar het volgende:
Als Robben überhaupt overweegt terug te keren , zal hij altijd PSV verkiezen.
Groningen!
JanM
 JanM - dinsdag 01 mei 2018 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 19:23 schreef Stylzz het volgende:
Zeker, om en om met RvP. De even weken de ene stuk de oneven de andere
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
JanM
 JanM - dinsdag 01 mei 2018 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 19:40 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Groningen!
Denk ik ook Pierre! Zou hem ook sieren, maar sportief gezien vrees ik dat hij dan toch voor PiSVee kiest ... Beetje als RvP Feyenoord <=> Excelsior ...
van geil
 van geil - dinsdag 01 mei 2018 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 19:46 schreef JanM het volgende:

[..]

Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Grappig he, zekerheid Jorgensen miste er ook 12 van de 34 in de competitie.
JanM
 JanM - dinsdag 01 mei 2018 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 19:51 schreef van geil het volgende:

[..]

Grappig he, zekerheid Jorgensen miste er ook 12 van de 34 in de competitie.
En dus komt er sowieso een andere spits als Jørgensen verkocht wordt! En Robben zou prachtig zijn, maar die komt niet naar Feyenoord!
van geil
 van geil - dinsdag 01 mei 2018 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 19:32 schreef ar het volgende:
Als Robben überhaupt overweegt terug te keren , zal hij altijd PSV verkiezen.
Weet ik niet , de successen van Kuyt en van Persie zullen hem niet ontgaan zijn.
Plus Gio heeft denk ik een streepje voor bij hem, net als bij v Persie.
van geil
 van geil - dinsdag 01 mei 2018 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 19:54 schreef van geil het volgende:

[..]

Weet ik niet , de successen van Kuyt en van Persie zullen hem niet ontgaan zijn.
Plus Gio heeft denk ik een streepje voor bij hem, net als bij v Persie.
Zie hier wat van Persie zegt over Gio
van geil
 van geil - dinsdag 01 mei 2018 - 20:01   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=356371&abbr=fokzine
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 01 mei 2018 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 19:54 schreef van geil het volgende:

[..]

Weet ik niet , de successen van Kuyt en van Persie zullen hem niet ontgaan zijn.
Plus Gio heeft denk ik een streepje voor bij hem, net als bij v Persie.
Bij PSV zou ie Cocu tegenkomen natuurlijk, heeft ie ook mee samengespeeld.
van geil
 van geil - dinsdag 01 mei 2018 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 20:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Bij PSV zou ie Cocu tegenkomen natuurlijk, heeft ie ook mee samengespeeld.
Klopt helemaal, maar hoop doet leven.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 mei 2018 - 20:59   quote  deeplink  
Ach, Robben, ook een aanwinst.
Proberen waard.
Dirk1
 Dirk1 - dinsdag 29 mei 2018 - 07:22   quote  deeplink  
nou gebeurt er nog wat ?volgens mij zijn ze allemaal op vakantie .
SCF Leiden
 SCF Leiden - dinsdag 29 mei 2018 - 07:54   quote  deeplink  
Zullen wel weer wachten wat er over blijft..... en die missen waarschijnlijk ook de voorbereiding
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 mei 2018 - 08:32   quote  deeplink  
Er gebeurt overal nog vrij weinig
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 29 mei 2018 - 09:10   quote  deeplink  
Zal in juli pas losbarsten.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 mei 2018 - 12:21   quote  deeplink  
De laatste twee seizoenen speelt Martin Odegaard op huurbasis voor SC Heerenveen. Hij staat onder contract bij Real Madrid en die willen nu dat hij een stap omhoog gaat maken. Een vervolg van zijn carriere bij Ajax, PSV of Feyenoord zien ze wel zitten.

Naar verluidt is de multifunctionele speler al aangeboden in de Johan Cruijff ArenA, het Philips Stadion en De Kuip, al wordt dit verder niet gespecificeerd. Bij Real heeft men nog altijd vertrouwen in Ödegaard en daarom mag hij sowieso niet definitief verkocht worden.

Overigens zou de kersverse Champions League-winnaar een voorkeur hebben voor een deal met een ploeg uit de Primera División, zodat de Noorse international alvast aan het niveau kan wennen. Klaarblijkelijk is er echter niet zo heel veel animo voor hem. Daarom is de Eredivisie dus weer in beeld gekomen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 mei 2018 - 12:40   quote  deeplink  
Komt niet wervend over.
MMM
 MMM - woensdag 30 mei 2018 - 12:44   quote  deeplink  
Niet halen
ar
 ar - woensdag 30 mei 2018 - 17:11   quote  deeplink  
Bruins 2.0
van geil
 van geil - woensdag 30 mei 2018 - 18:17   quote  deeplink  
Enes Ünal lijkt me een prima spits voor ons.
ar
 ar - woensdag 30 mei 2018 - 18:35   quote  deeplink  
Eens
ar
 ar - woensdag 30 mei 2018 - 18:36   quote  deeplink  
Maar niet te betalen
van geil
 van geil - woensdag 30 mei 2018 - 18:39   quote  deeplink  
Was is niet te betalen ?
van geil
 van geil - woensdag 30 mei 2018 - 18:40   quote  deeplink  
Volgens transfermarkt 8 miljoen.
Nou, ik zou er nog het dubbele voor geven.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 30 mei 2018 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2018 - 18:40 schreef van geil het volgende:
Volgens transfermarkt 8 miljoen.
Nou, ik zou er nog het dubbele voor geven.
Deed het goed bij twente...had ik er graag bij gehad.
windoweyes
 windoweyes - woensdag 30 mei 2018 - 21:05   quote  deeplink  
Prima speler, inderdaad. En kan ook op de vleugels ingezet worden, als dat nodig is. Voor het geval RvP werkelijk in de spits gaat spelen. En is 21, dus ook nog eens een goede investering voor de toekomst.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 mei 2018 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2018 - 18:35 schreef ar het volgende:
Eens
Enes
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 mei 2018 - 22:07   quote  deeplink  
Ünal...Moest even googlen.
21 jaar, in 4 jaar 7 clubs achter de rug.
waarde van 14 miljoen naar 8 miljoen gedaald.
Komt niet over als een sterke jongen.
Feyenoord-city
 Feyenoord-city - woensdag 30 mei 2018 - 22:10   quote  deeplink  
Al de namen die hier genoemd worden zijn waardeloze versterkingen!! Echte versterkingen moeten er komen ... Niet van die koopjes en afdankertjes
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 mei 2018 - 22:15   quote  deeplink  
Waardeloze versterkingen...
Hij is leuk.

Zelf nog suggesties?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.4522140