BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - dinsdag 07 juni 2022 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2022 - 12:32 schreef piet de paler het volgende:
Doorselecteren mmmmmmmmmmm
Dus iedereen weg, en opnieuw bouwen?
Weet niet of dat doorselecteren is ,
bij mij is doorselecteren , spelers die niet voldoen laten vertrekken en vervangen door spelers die wel voldoen
bij jou betekent dus doorselecteren heel het elftal opdoeken , succes
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 juni 2022 - 12:45   quote  deeplink  
Nee juist niet.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2022 - 12:48   quote  deeplink  
Je kunt nu nog naar beperkt door selecteren.
Er zijn er veel die t niveau niet hebben.
Maar om dat allemaal te vervangen heb je geld nodig
Dat krijgen we alleen door verkopen. En wat niet voldoet levert ook niks op
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2022 - 12:51   quote  deeplink  
Linssen is weg, door selecteren zou dus zijn, iets beters er voor terug.
Dat zou je als Danilo kunnen zien.
melrdam010
 melrdam010 - dinsdag 07 juni 2022 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2022 - 12:35 schreef yoghurt17 het volgende:
Als we kokcu en sinisterra kunnen behouden en kunnen aan de hand van de verkopen van Malacia, senesi, de europa inkomsten en overige inkomsten als verkoop linssen, bozebik enzv 30 miljoen herinvesteren dan kunnen we mee gaan doen denk ik hoor! Hebben dan een 2x cv, 2x lb, cam, sp en een rb nodig. Dan heb je bijna 4 miljoen per positie te besteden.
30 mil voor 7 spelers lijkt me wat karig in deze tijd, maargoed misschien zijn er transfervrij nog 1 of 2 kanjers op te pikken dat zou weer schelen. Ook een goede jeugdige lichting is onderweg en er zal misschien wel weer iemand gehuurd worden.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 juni 2022 - 12:59   quote  deeplink  
Excelsior zou ( wederom) een goede kweekvijver zijn ( o 21 wel behouden) maar een Azarkan, Diemers, Hendriks zou ik daar graag zien, zelfs Marciano.
Het is zo zonde , deze spelers hebben toch nooit een kans gekregen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2022 door piet de paler --
kenny
 kenny - dinsdag 07 juni 2022 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2022 - 12:51 schreef Stylzz het volgende:
Linssen is weg, door selecteren zou dus zijn, iets beters er voor terug.
Dat zou je als Danilo kunnen zien.
eens , al is danilo ook geen topper maar weldegelijk beter als linssen , ik hoop op een echte versterking waar de mindere jongens zich weer aan kunnen optrekken
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 juni 2022 - 13:09   quote  deeplink  
Danillo is geen topper daar gaan we weer met de kettingzaag .
Kom op hij voldeet niet bij 020 maar elke kenner geeft aan dat dit WEL een topper is
Dit is precies wat ik bedoel.............
Geef die gozert een kans

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2022 door piet de paler --
kenny
 kenny - dinsdag 07 juni 2022 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2022 - 12:59 schreef piet de paler het volgende:
Excelsior zou ( wederom) een goede kweekvijver zijn ( o 21 wel behouden) maar een Azarkan, Diemers, Hendriks zou ik daar graag zien, zelfs Marciano.
Het is zo zonde , deze spelers hebben toch nooit een kans gekregen
de weg voor de 021 is nog erg lang , al had je willen promoveren had je jongens als hendrix en azarkan erbij moeten houden

je moet je afvragen of je door moet gaan met dat 021 project het gaat je jaren kosten om in de kkd te komen terwijl je zoals jij ook zegt met excelcior een mooie springplank hebt voor de goede talenten , ook sparta zou die mogelijkheid kunnen zijn , je hebt ze dan dicht bij huis en kan ze goed in de gaten houden
kenny
 kenny - dinsdag 07 juni 2022 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2022 - 13:09 schreef piet de paler het volgende:
Danillo is geen topper daar gaan we weer met de kettingzaag .
Kom op hij voldeet niet bij 020 maar elke kenner geeft aan dat dit WEL een topper is
Dit is precies wat ik bedoel.............
Geef die gozert een kans
blijkbaar vind jij hem wel een topper , hij moet alles nog gaan bewijzen dus laten we het afwachten hoe hij het gaat doen , geen afzagen maar de realiteit
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2022 - 13:16   quote  deeplink  
En we geven m de kans
kenny
 kenny - dinsdag 07 juni 2022 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2022 - 13:16 schreef Stylzz het volgende:
En we geven m de kans
zo is het
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 juni 2022 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2022 - 13:15 schreef kenny het volgende:

[..]

blijkbaar vind jij hem wel een topper , hij moet alles nog gaan bewijzen dus laten we het afwachten hoe hij het gaat doen , geen afzagen maar de realiteit
Veel voetbal kenners vinden hem wel goed
En de gehele scouting van Feyenoord ( waar je hopelijk wel vertrouwen in hebt)
Veel voetball mensen bij ESPN Zijn mede team maten bij Fc Twente en 020.
De manier waarop hij buitenspel gezet is , was logisch Europese toppers waren keuze 1
kenny
 kenny - dinsdag 07 juni 2022 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2022 - 13:20 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Veel voetbal kenners vinden hem wel goed
En de gehele scouting van Feyenoord ( waar je hopelijk wel vertrouwen in hebt)
Veel voetball mensen bij ESPN Zijn mede team maten bij Fc Twente en 020.
De manier waarop hij buitenspel gezet is , was logisch Europese toppers waren keuze 1
ja piet het is een echte topspits , dat feyenoord hem heeft weg te kapen voor de rij geinteresseerden topclubs is een huzaren stukje geweest

laten we aub wel even normaal gaan doen , het is een goede aankoop transfervrij maar niet goed genoeg voor 020 , hij heeft een goed half jaartje gehad bij twente maar verder moet deze jongen zich nog gaan bewijzen , daar krijgt hij nu de kans voor maar om hem een topper te noemen

en ja er waren een aantal analisten die hem goed vonden maar de meesten vonden hem niet goed genoeg , het is gewoon afwachten hoe hij het gaat oppakken , cruciaal is voor hem dat hij veel minuten gaat krijgen komt hij weer op de bank wordt het moeilijk , veel hangt af welke spits feyenoord nog weet te halen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 07 juni 2022 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2022 - 09:25 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord heeft de eerste biedingen van Olympique Lyonnais en andere clubs op Tyrell Malacia geweigerd. De club wil echter wel meedenken met de linksback en staat in principe niet onwelwillend tegenover een deal.

Bij Feyenoord vinden ze Malacia klaar voor een volgende stap. Bovendien kan de club de transfersom goed gebruiken.

Malacia, die met Oranje in Cardiff verblijft voor de wedstrijd in de Nations League tegen Wales, zal na de interlandperiode een beslissing nemen waar hij zijn toekomst ziet.

Behalve voor Malacia melden zich nu ook clubs met serieuze interesse in Orkun Kökçü. De middenvelder is momenteel met Turkije op pad, ook voor de Nations League. Kökçü heeft bij Feyenoord nog een contract tot de zomer van 2025. De urgentie nu te vertrekken is niet per se groot. Bovendien wil Feyenoord proberen zijn contract open te breken te verlengen en te verbeteren. Daarmee maakt de club van Kökçü dan een van de bestbetaalde spelers.

Ook met Luis Sinisterra hoopt Feyenoord tot zulke afspraken te kunnen komen. Trainer Arne Slot wil graag verder met zijn twee meest creatieve spelers.
Logisch dat Feyenoord juist die twee probeert te behouden, van de voorste 5 lijkt verder iedereen te vertrekken, maar dan hou je in ieder geval de beste 2. Scheelt een hoop qua vastigheid. Maar goed, ook voor die twee kan er een niet te weigeren bod binnenkomen. Ik weet bijvoorbeeld niet of Feyenoord zomaar 20 miljoen terzijde kan schuiven voor 1 van die twee.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 juni 2022 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2022 - 14:33 schreef kenny het volgende:

[..]

ja piet het is een echte topspits , dat feyenoord hem heeft weg te kapen voor de rij geinteresseerden topclubs is een huzaren stukje geweest

laten we aub wel even normaal gaan doen , het is een goede aankoop transfervrij maar niet goed genoeg voor 020 , hij heeft een goed half jaartje gehad bij twente maar verder moet deze jongen zich nog gaan bewijzen , daar krijgt hij nu de kans voor maar om hem een topper te noemen

en ja er waren een aantal analisten die hem goed vonden maar de meesten vonden hem niet goed genoeg , het is gewoon afwachten hoe hij het gaat oppakken , cruciaal is voor hem dat hij veel minuten gaat krijgen komt hij weer op de bank wordt het moeilijk , veel hangt af welke spits feyenoord nog weet te halen
Zelfde commentaar als op Pelle .....we wachten af
kenny
 kenny - dinsdag 07 juni 2022 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2022 - 16:34 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Zelfde commentaar als op Pelle .....we wachten af
ja zo kunnen we allemaal ouwe koeien uit de sloot halen , jij vind hem nu al een topper en ik vind hem nog geen topper maar hij kan dit wel worden punt , hoef je niet van alles bij te verzinnen toch ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2022 door kenny --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 juni 2022 - 19:30   quote  deeplink  
Ach laat maar we gaan het zien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2022 door piet de paler --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 07 juni 2022 - 21:16   quote  deeplink  
Danilo zou best een goede hit kunnen zijn. Goede optie ipv Linssen. Nu nog een fysiek sterke spits graag maar ja... wie dan. Hopen dat ze er nog een in het buitenland weten te vinden. Hier xid ik er niet veel. Strand-Larssen? Of misschien.... ik noem ook naar urmand.... (ja, lach me maar uit MMM) ... Kai Sierhuis? Of is hij teveel ajakkesied?

Maar zelfs dan is hij een vraagteken want hij moet natuurlijk nog terug komen van zijn blessure...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2022 door Arie.Klooster --
kenny
 kenny - dinsdag 07 juni 2022 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2022 - 21:16 schreef Arie.Klooster het volgende:
Danilo zou best een goede hit kunnen zijn. Goede optie ipv Linssen. Nu nog een fysiek sterke spits graag maar ja... wie dan. Hopen dat ze er nog een in het buitenland weten te vinden. Hier xid ik er niet veel. Strand-Larssen? Of misschien.... ik noem ook naar urmand.... (ja, lach me maar uit MMM) ... Kai Sierhuis? Of is hij teveel ajakkesied?

Maar zelfs dan is hij een vraagteken want hij moet natuurlijk nog terug komen van zijn blessure...
strand larssen is zo gek nog niet maar inmiddels al te duur voor ons denk ik
kenny
 kenny - dinsdag 07 juni 2022 - 21:44   quote  deeplink  
danilo gaat het zelfde brengen als dessers of linssen en laten we hopen dat hij zich verder kan ontwikkelen
je hoopt met aankopen toch wel dat ze je hogerop brengen , goede betaalbare spitsen zijn lastig vindbaar
melrdam010
 melrdam010 - dinsdag 07 juni 2022 - 21:49   quote  deeplink  
Zou die Tavsan niks voor Feyenoord zijn? leuke speler en ook Rotterdammer. Ik zie Nelson niet snel meer terugkeren.
kenny
 kenny - dinsdag 07 juni 2022 - 22:17   quote  deeplink  
wel een leuke speler , is niet slechter dan nelson
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 07 juni 2022 - 23:28   quote  deeplink  
Een goeie spits, goaltjesdief bv. kan een ramp zijn in het systeem dat Slot voor ogen heeft.
In die zin is het al heikel om met namen te komen.
Hendriks weg. Zou Slot het dan verkeerd zien?
ik vertrouw Td en trasinersstaf hierop wel.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 08 juni 2022 - 05:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2022 - 23:28 schreef FR-Henk het volgende:
Een goeie spits, goaltjesdief bv. kan een ramp zijn in het systeem dat Slot voor ogen heeft.
In die zin is het al heikel om met namen te komen.
Hendriks weg. Zou Slot het dan verkeerd zien?
ik vertrouw Td en trasinersstaf hierop wel.
Danilo lijkt wel een beetje een goaltjesdief...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juni 2022 - 08:17   quote  deeplink  
Geen koopjes bij Feyenoord

Volgens De Telegraaf wil Feyenoord niet luisteren naar biedingen die niet rond de 20 miljoen euro zit. Olympique Lyonnes zou een openingsbod hebben gedaan op Malacia van onder de 10 miljoen euro. Feyenoord wees de Fransen de deur, zonder ook maar de onderhandeling te starten.

Ook op Senesi zijn eerste biedingen binnengekomen, maar bij lange na niet toereikend. De verdediger staat nog een jaar onder contract, maar Feyenoord heeft een optie om deze met een jaar te verlengen. Senesi staat in de nadrukkelijke belangstelling van diverse Italiaanse clubs.
MMM
 MMM - woensdag 08 juni 2022 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2022 - 08:17 schreef Stylzz het volgende:
Geen koopjes bij Feyenoord

Volgens De Telegraaf wil Feyenoord niet luisteren naar biedingen die niet rond de 20 miljoen euro zit. Olympique Lyonnes zou een openingsbod hebben gedaan op Malacia van onder de 10 miljoen euro. Feyenoord wees de Fransen de deur, zonder ook maar de onderhandeling te starten.

Ook op Senesi zijn eerste biedingen binnengekomen, maar bij lange na niet toereikend. De verdediger staat nog een jaar onder contract, maar Feyenoord heeft een optie om deze met een jaar te verlengen. Senesi staat in de nadrukkelijke belangstelling van diverse Italiaanse clubs.
Onder de 10 miljoen hahahahaha
piet de paler
 piet de paler - woensdag 08 juni 2022 - 09:18   quote  deeplink  
Juist beleid toch !
kenny
 kenny - woensdag 08 juni 2022 - 11:08   quote  deeplink  
feyenoord is jaar en dag een koopjeshuis geweest , zo'n stempel raak je niet zo maar kwijt , nu poot stijf houden en hoofdprijzen vragen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juni 2022 - 11:18   quote  deeplink  
Weinig waarde aan hechten, maar vanmiddag komt er een update van de transferwaardes op https://www.transfermarkt.nl/

Feyenoord stijgt met maar liefst €35m aan waarde totaal. Ook een indicatie dat we op geen enkele wijze meer de Lidl hoeven te zijn qua verkopen.
kenny
 kenny - woensdag 08 juni 2022 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2022 - 11:18 schreef Stylzz het volgende:
Weinig waarde aan hechten, maar vanmiddag komt er een update van de transferwaardes op https://www.transfermarkt.nl/

Feyenoord stijgt met maar liefst €35m aan waarde totaal. Ook een indicatie dat we op geen enkele wijze meer de Lidl hoeven te zijn qua verkopen.
dat is inderdaad mooi , achterliggend probleem is nu wel wil je je gaan versterken en de opengevallen plekken in het elftal weer wil gaan opvullen er geld moet komen , we staan nog met de rug tegen de muur
wil je het tij toch keren moet er toch vast gehouden worden aan de hoge vraagprijzen anders blijf je jaar in jaar uit doorkwakkelen en balanceren op de financiele 0 grens
MMM
 MMM - woensdag 08 juni 2022 - 11:37   quote  deeplink  
/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juni 2022 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 juni 2022 - 11:50   quote  deeplink  
Sinisterra 18 miljoen? En nog 2 jaar onder contract?
kenny
 kenny - woensdag 08 juni 2022 - 11:54   quote  deeplink  
malacia 11,5 slaat ook nergens op
MMM
 MMM - woensdag 08 juni 2022 - 11:57   quote  deeplink  
Heb mijn bericht verwijderd. Dat waren de hoogste marktwaardes die Feyenoord spelers ooit gehad hebben.

Malacia staat er nu nog op voor 11,5 en Sinisterra voor 18 maar dat is dus oud. Vanmiddag komt de update.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juni 2022 - 11:58   quote  deeplink  
Yep
MMM
 MMM - woensdag 08 juni 2022 - 12:56   quote  deeplink  
Eredivisie update! Dit zijn volgens @Transfermarkt
de nieuwe #Feyenoord marktwaarden

Sinisterra: 18M -> 25M
Malacia: 11.5M -> 17M
Kökcü: 17M -> 22M
Senesi: 12M -> 17M
Aursnes: 7M -> 12M
Geertruida: 7.5M -> 12M
Trauner: 4M -> 5M
Marciano: 0.4M -> 0.5M

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juni 2022 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juni 2022 - 13:01   quote  deeplink  
Mooie update. Jammer dat Bijlow geblesseerd was, want die had zeker ook een update gekregen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 juni 2022 - 13:23   quote  deeplink  
Die Aursnes is wel een schot in de roos he, voor 450.000 gehaald..
Frobin1974
 Frobin1974 - woensdag 08 juni 2022 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2022 - 12:56 schreef MMM het volgende:
Eredivisie update! Dit zijn volgens @Transfermarkt
de nieuwe #Feyenoord marktwaarden

Sinisterra: 18M -> 25M
Malacia: 11.5M -> 17M
Kökcü: 17M -> 22M
Senesi: 12M -> 17M
Aursnes: 7M -> 12M
Geertruida: 7.5M -> 12M
Trauner: 4M -> 5M
Marciano: 0.4M -> 0.5M

Dit was natuurlijk te verwachten, Aursnes had ik niet verwacht, rest aardig wat ik had gedacht.
Het is dus zaak om de contracten van Senesi en Kokcu open te breken en te verbeteren, dan vliegen die transferwaardes ook verder door.
MMM
 MMM - woensdag 08 juni 2022 - 13:47   quote  deeplink  
Waarde spelers:

Ajax 347,75 mln. €
PSV 185,50 mln. €
Feyenoord 169,35 mln. €
AZ 68,43 mln. €

Nog ver achter Ajax, maar heel dicht op PSV.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juni 2022 door MMM --
WillyKreuz
 WillyKreuz - woensdag 08 juni 2022 - 13:58   quote  deeplink  
Sidney van Hooidonk
MMM
 MMM - woensdag 08 juni 2022 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2022 - 13:58 schreef WillyKreuz het volgende:
Sidney van Hooidonk
Moeten we daarmee?
WillyKreuz
 WillyKreuz - woensdag 08 juni 2022 - 14:07   quote  deeplink  
Nieuwe Dessers
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juni 2022 - 14:08   quote  deeplink  
Pfff zullen we dat niet doen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 juni 2022 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2022 - 12:56 schreef MMM het volgende:
Eredivisie update! Dit zijn volgens @Transfermarkt
de nieuwe #Feyenoord marktwaarden

Sinisterra: 18M -> 25M
Malacia: 11.5M -> 17M
Kökcü: 17M -> 22M
Senesi: 12M -> 17M
Aursnes: 7M -> 12M
Geertruida: 7.5M -> 12M
Trauner: 4M -> 5M
Marciano: 0.4M -> 0.5M
Ha, dat lijkt er meer op.
Marciano wat duur voor schoorsteen vegen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juni 2022 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2022 - 13:47 schreef MMM het volgende:
Waarde spelers:

Ajax 347,75 mln. €
PSV 185,50 mln. €
Feyenoord 169,35 mln. €
AZ 68,43 mln. €

Nog ver achter Ajax, maar heel dicht op PSV.
Az bijna gehalveerd
Leuv
 Leuv - woensdag 08 juni 2022 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2022 - 13:58 schreef WillyKreuz het volgende:
Sidney van Hooidonk
Michy Batshuayi een jaartje huren van Chelsea.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juni 2022 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2022 - 14:55 schreef Leuv het volgende:

[..]

Michy Batshuayi een jaartje huren van Chelsea.
Vind ik een goede.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 juni 2022 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2022 - 11:12 schreef Stylzz het volgende:
9 jun. 2022 t/m 31 aug. 2022

tiktak tiktak ;-)
Daar gaan we!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5588381