BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - dinsdag 14 juni 2022 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2022 - 08:16 schreef Stylzz het volgende:
Tijd voor weer wat geruchten:
Carlos Vela sowieso onzin.
te Kloese zal hem wel erg goed kennen , wel verwacht ik toch wat mexicaans talent richting ons komen , ons directeurtje heeft daar een aardig verleden en netwerk opgebouwt
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 juni 2022 - 11:05   quote  deeplink  
Er gaan geruchten dat een Mexicaan naar Nederland komt.
Welke club is nog
Onbekend
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 14 juni 2022 - 12:45   quote  deeplink  
1908.nl
@1908nl
#Feyenoord kan Guus Til niet nog een keer huren: Spartak Moskou wil de middenvelder alleen verkopen, zo melden Russische bronnen aan http://1908.nl.
kenny
 kenny - dinsdag 14 juni 2022 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2022 - 12:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
1908.nl
@1908nl
#Feyenoord kan Guus Til niet nog een keer huren: Spartak Moskou wil de middenvelder alleen verkopen, zo melden Russische bronnen aan http://1908.nl.
geen probleem toch , zon geweldenaar was het niet , bedankt voor zijn bijdrage afgelopen seizoen , en door schakelen
VVout
 VVout - dinsdag 14 juni 2022 - 12:56   quote  deeplink  
Liefst in roebels natuurlijk, nou daar kunnen ze een zak van krijgen toch. Blijft voorlopig een nuttige speler voor de breedte, want het dunt misschien al genoeg uit.
kenny
 kenny - dinsdag 14 juni 2022 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2022 - 12:56 schreef VVout het volgende:
Liefst in roebels natuurlijk, nou daar kunnen ze een zak van krijgen toch. Blijft voorlopig een nuttige speler voor de breedte, want het dunt misschien al genoeg uit.
dat ben ik ook wel weer met je eens , zonder geld valt het niet mee om alle vrijgekomen plaatsen weer kwalitatief op te vangen
laten we dan op zijn minst hopen dat hendrix vertrekt , matige nutteloze speler
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 juni 2022 - 13:22   quote  deeplink  
Als je Til kunt huren kun je een ander ook huren, dus salaris potje is er.
VVout
 VVout - dinsdag 14 juni 2022 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2022 - 13:14 schreef kenny het volgende:

[..]

dat ben ik ook wel weer met je eens , zonder geld valt het niet mee om alle vrijgekomen plaatsen weer kwalitatief op te vangen
laten we dan op zijn minst hopen dat hendrix vertrekt , matige nutteloze speler
Hendrix is een gevaar voor de andere 21 spelers op het veld, (S)lotje laat maar zeggen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 14 juni 2022 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2022 - 11:05 schreef Stylzz het volgende:
Er gaan geruchten dat een Mexicaan naar Nederland komt.
Welke club is nog
Onbekend
Maakt niet uit wat je noemt. Ken ze toch niet..... hoewel, er loopt een aardig dpiysje rond. Misschien wel wat voor ons. Contract tot medio 2024. Ben zijn naam even kwijt. Speelt bij CF Monterrey.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 juni 2022 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2022 - 13:42 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Maakt niet uit wat je noemt. Ken ze toch niet..... hoewel, er loopt een aardig dpiysje rond. Misschien wel wat voor ons. Contract tot medio 2024. Ben zijn naam even kwijt. Speelt bij CF Monterrey.
Even opgezocht dit ging om Jorge Sánchez
Bowie
 Bowie - dinsdag 14 juni 2022 - 16:36   quote  deeplink  
Zou me niks verbazen als Til ipv gehuurd gewoon gekocht gaat worden. Slot is zeer gecharmeerd dat weten we en de contacten van Arnesen, zeker in Rusland, zijn verbazingwekkend.
Bedrag zal uiteindelijk -ruim- onder de 10 mln zijn.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 juni 2022 - 16:42   quote  deeplink  
Veel te veel
kenny
 kenny - dinsdag 14 juni 2022 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2022 - 16:42 schreef Stylzz het volgende:
Veel te veel
inderdaad te veel , het is hoe jij het al zei je kan nu ook iemand anders huren voor die positie , til is een matige speler ik hoop dat feyenoord een betere weet aan te trekken
MMM
 MMM - dinsdag 14 juni 2022 - 17:00   quote  deeplink  
Die willen inderdaad nog wel wat terug zien van hun investering. Niet aan beginnen en door.
Nibke 7
 Nibke 7 - dinsdag 14 juni 2022 - 17:01   quote  deeplink  
Is Cole Bassett nog niet goed genoeg voor de positie van Til?
kenny
 kenny - dinsdag 14 juni 2022 - 18:57   quote  deeplink  
zo lijkt het wel , Slot heeft hem bar weinig minuten gegeven
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 14 juni 2022 - 19:01   quote  deeplink  
Basset .oest aan de bal nog veel leren gaf Slot aan, dat is denk ik de reden dar hij weinig speelde. Til aan de bal vond ik nou pok niet echt bijzonder.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 14 juni 2022 - 19:23   quote  deeplink  
Til ook al een half jaar ondermaats. Z'n meerwaarde is volledig verdampt.
Een transfer niet waard.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 juni 2022 - 07:51   quote  deeplink  
Nieuwtjes onderweg.
Ook voor de jeugd
MMM
 MMM - woensdag 15 juni 2022 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 07:51 schreef Stylzz het volgende:
Nieuwtjes onderweg.
Ook voor de jeugd
Ik hoop op een contractverlenging van Slory.
MMM
 MMM - woensdag 15 juni 2022 - 10:52   quote  deeplink  
Ekkelenkamp... Vreselijk.

6x basis afgelopen jaar bij Hertha, dat er net in bleef..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2022 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 juni 2022 - 11:06   quote  deeplink  
Ach, Slot zag m bij AZ al als een versterking.
Ik weet t niet.
MMM
 MMM - woensdag 15 juni 2022 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 11:06 schreef Stylzz het volgende:
Ach, Slot zag m bij AZ al als een versterking.
Ik weet t niet.
Niet mijn type speler, kan heel weinig aan de bal. Beetje type Til.

Ik snap dat we met ons budget niet van alles kunnen wensen maar dit soort afdankertjes zit ik niet op te wachten. Zo dicht je het gat met PSV niet.

Hier moeten we echt niet aan beginnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2022 door MMM --
kriebel70
 kriebel70 - woensdag 15 juni 2022 - 11:10   quote  deeplink  
je kan wel weer een miskoop halen , maar je hebt nog een lijst met die nog weg moeten , en zie weinig tot geen actie .
Leuv
 Leuv - woensdag 15 juni 2022 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 10:52 schreef MMM het volgende:
Ekkelenkamp... Vreselijk.

6x basis afgelopen jaar bij Hertha, dat er net in bleef..
Ik zie het juist wel in hem zitten. Goede fysiek, goede leeftijd en kan zeker wel wat met een bal. Ik zeg doen.

Dat hij bij Hertha minder speelde is juist een voordeel, dit drukt de prijs. Speel je voor degradatie in de pruis dan heeft een 10 de laagste prio dus ik snap wel dat hij geregeld moest banken.

Verder zou ik ook gaan voor Daan Rots en Quinten Timber.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2022 door Leuv --
kenny
 kenny - woensdag 15 juni 2022 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 11:09 schreef MMM het volgende:

[..]

Niet mijn type speler, kan heel weinig aan de bal. Beetje type Til.

Ik snap dat we met ons budget niet van alles kunnen wensen maar dit soort afdankertjes zit ik niet op te wachten. Zo dicht je het gat met PSV niet.

Hier moeten we echt niet aan beginnen.
mee eens , ben ik ook niet kapot van , van alles een beetje net niet , en inderdaad wil je weer een stapje omhoog zetten moet je toch echt voor kwaliteit gaan
Leuv
 Leuv - woensdag 15 juni 2022 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 11:10 schreef kriebel70 het volgende:
je kan wel weer een miskoop halen , maar je hebt nog een lijst met die nog weg moeten , en zie weinig tot geen actie .
Een miskoop kun je niet halen. Dat het uiteindelijk een miskoop blijkt te zijn dat kan wel.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 juni 2022 - 11:46   quote  deeplink  
Was wel daar altijd gezien als groot talent.
Veel baalden dat ie weg ging
kenny
 kenny - woensdag 15 juni 2022 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 11:46 schreef Stylzz het volgende:
Was wel daar altijd gezien als groot talent.
Veel baalden dat ie weg ging
maar daar zijn ze altijd vrij goed mee om talenten te bestempelen als groot talent , vervolgens gaat de hele 020 geile media het ook roepen en het grote talent is weer geboren terwijl het vaak wek mee valt hoe goed ze zijn
MMM
 MMM - woensdag 15 juni 2022 - 12:13   quote  deeplink  
Sevilla FC zit op het vinkentouw voor Orkun Kökçü. De La Liga club wil deze zomer toeslaan en voert overtuigende gesprekken.

#Feyenoord wil Kökçü behouden en verlengen +1 [2026] met een bijna verdubbeling van het brutosalaris.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 juni 2022 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 11:57 schreef kenny het volgende:

[..]

maar daar zijn ze altijd vrij goed mee om talenten te bestempelen als groot talent , vervolgens gaat de hele 020 geile media het ook roepen en het grote talent is weer geboren terwijl het vaak wek mee valt hoe goed ze zijn
ik heb helaas wat van 020 in mijn vriendenkring, die baalden dat ie wegging.
Maar goed, dat doen wij ook vaak en later blijkt t toch niks te zijn
kenny
 kenny - woensdag 15 juni 2022 - 12:41   quote  deeplink  
het jammere is dat we simpelweg 0,0 te besteden hebben om kwaliteit te halen , we moeten verkopen om zelf actief te kunnen worden op de transfermarkt
over 1,5 week begint de voorbereiding al weer , leegloop dreigt terwijl we zelf tot dan niks kunnen aan trekken
het worden spannende weken en laten we hopen dat de scouting en Arnesen hun huiswerk goed gedaan hebben
piet de paler
 piet de paler - woensdag 15 juni 2022 - 13:27   quote  deeplink  
Kenny dat wist je toch al
Bowie
 Bowie - woensdag 15 juni 2022 - 13:31   quote  deeplink  
Dat weten we niet Kenny.

Kan me herinneren dat de dag voor de finale Arnesen in een interview aangaf dat de effecten van de Europese successen ongekend waren, hij doelde op clubs die tegen ons willen oefenen en spelers die graag willen aanschuiven.
Kan me in dit kader ook voorstellen dat geldschieters er nu ook graag bijhoren. We kennen het verhaal van een havenbaron die Dessers wilde betalen.

Tot nu is het rustig en overzichtelijk. We hebben al vroeg een prima spits aangetrokken, en laten Linssen en Bozinek vertrekken, levert bij elkaar minimaal 3 mln op, 1 voor Linssen en 2 voor Bozenik.
Hendriks gaat het bij Utrecht proberen maar met een constructie dat we hem kunnen terughalen.

Verhaal Til is volop gaande en ik vertrouw op de innige contacten die Arnesen heeft met de club uit Moskou, dit nog uit zijn Chelsea periode.

Ik denk dat Kokcu gaat bijtekenen, hij is helemaal idolaat van Slot en weet dat onze Kale hem nog beter gaat maken, samen met WK eind van het jaar blijft die zeker nog 1 seizoen.
Malacia zie ik wel vertrekken, gaat hoge transfersom opleveren, waardoor we gelijk terug kunnen slaan.
, anders
Sini en Senesi zijn makkers, en mede hierdoor denk ik dat beiden ook blijven. Voor Sini geldt hetzelfde als voor Kokcu. Senesi zal alleen bij een bod van 20 mln vertrekken, anders wordt de optie die we op hem hebben met 1 jaar verlengd.

Kortom, alle lulkoek in de media over leegloop is sensatie. Ik vind dat we de zaken goed onder controle hebben, maar vooral vertrouw ik op de invloed die Slot op de groep heeft.

Nelson zal aangetrokken worden, en ik denk dat zelfs het verhaal Dessers nog niet over is, zoiets heeft ie zelf ook vorige week in de media verkondigd.
MMM
 MMM - woensdag 15 juni 2022 - 13:44   quote  deeplink  
Allemaal aannames. En veel niet realistisch.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 juni 2022 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 13:31 schreef Bowie het volgende:
Kan me herinneren dat de dag voor de finale Arnesen in een interview aangaf dat de effecten van de Europese successen ongekend waren, hij doelde op clubs die tegen ons willen oefenen en spelers die graag willen aanschuiven.
Kan me in dit kader ook voorstellen dat geldschieters er nu ook graag bijhoren. We kennen het verhaal van een havenbaron die Dessers wilde betalen.
Hier ben ik ook nieuwsgierig naar. Er zijn in potentie financierders. De Dessers-actie toonde dat. Feyenoord in sportieve flow, je zou zeggen, de interesse is er.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 juni 2022 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 13:44 schreef MMM het volgende:
Allemaal aannames. En veel niet realistisch.
Aannames doen we allemaal, die Dessers-actie was vrij apart.
neliz
 neliz - woensdag 15 juni 2022 - 15:04   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd hoe de Til adepten hier überhaupt een transfer zien zitten gezien het feit dat er nog steeds niet gehandeld mag worden met Rusland. Jullie weten vast ook nog wel dat de FIFA&UEFA spelers hun contract in Rusland zelf mogen pauzeren zodat deze in principe transfervrij zijn (dit loopt nog tot 30 juni)
VVout
 VVout - woensdag 15 juni 2022 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 15:04 schreef neliz het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de Til adepten hier überhaupt een transfer zien zitten gezien het feit dat er nog steeds niet gehandeld mag worden met Rusland. Jullie weten vast ook nog wel dat de FIFA&UEFA spelers hun contract in Rusland zelf mogen pauzeren zodat deze in principe transfervrij zijn (dit loopt nog tot 30 juni)
Goede vraag en dat kan je zonder twijfel ook nog wel verlengen, is nog geen einde in zicht daar.
MMM
 MMM - woensdag 15 juni 2022 - 15:22   quote  deeplink  
Sinkgraven...

Het moet niet gekker worden zeg. Tering.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 15 juni 2022 - 15:27   quote  deeplink  
Is overbodig bij Leverkussen, zou 2-3 miljoen moeten kosten. Stond ook in de belangstelling van Twente, maar is te duur.

via @FeyenoordTM
Leuv
 Leuv - woensdag 15 juni 2022 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 15:22 schreef MMM het volgende:
Sinkgraven...

Het moet niet gekker worden zeg. Tering.
Eindelijk mensen die er verstand van hebben. Ik juich ook deze net als Ekkelenkamp zeker toe. Kan op meerdere posities uit de voeten. Alleen zijn blessuregevoeligheid roept vragen op.

Waarom al die exotische gelukszoekers aantrekken als er meer dan voldoende goede Nederlands spelers zijn die uit het juist hout zijn gesneden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2022 door Leuv --
MMM
 MMM - woensdag 15 juni 2022 - 15:31   quote  deeplink  
Was bij 020 de zwakke schakel als linksback. Echt heel heel zwak.

Bij Leverkusen uit het oog verloren.
MMM
 MMM - woensdag 15 juni 2022 - 15:31   quote  deeplink  
Vraag me wel is af of Leuv een troll is of niet?
Leuv
 Leuv - woensdag 15 juni 2022 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 15:31 schreef MMM het volgende:
Vraag me wel is af of Leuv een troll is of niet?
Het is gewoon een Drent joh die jaren bij Heerenveen heeft gevoetbald dus stel je niet zo aan met dat 020 gezeur.
Leverkusen, (hebben we eerder ook wel lol gehad trouwens ;-)), speelt altijd nog een tandje beter dan wij doen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2022 door Leuv --
neliz
 neliz - woensdag 15 juni 2022 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 15:22 schreef VVout het volgende:

Goede vraag en dat kan je zonder twijfel ook nog wel verlengen, is nog geen einde in zicht daar.
Nee, spelers en coaches hebben tot 30 Juni de tijd om hun bestaande Rusische contracten te pauzeren, als ze dat niet doen moeten ze zich gewoon op tijd melden in Rusland.

Europese clubs kunnen ook geen zaken doen met Rusische clubs op dit moment. Dat Spartak Til op dit moment wil verkopen snap ik ook want deze situatie maakt niet-Rusische spelers aldaar onder contract spotgoedkoop.
MMM
 MMM - woensdag 15 juni 2022 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 15:33 schreef Leuv het volgende:

[..]

Het is gewoon een Drent joh die jaren bij Heerenveen heeft gevoetbald dus stel je niet zo aan met dat 020 gezeur.
Leverkusen, (hebben we eerder ook wel lol gehad trouwens ;-)), speelt altijd nog een tandje beter dan wij doen....
Ik denk serieus niet eens aan zijn 020 verleden maar wel aan zijn prestaties daar. Als linksback was hij ontzettend zwak.
kenny
 kenny - woensdag 15 juni 2022 - 15:53   quote  deeplink  
verdedigend niet best klopt , voetballend is hij echt wel goed , zijn blessure gevoeligheid is niet goed , niet aan beginnen zeker niet als je nog 3milj voor hem op tafel moet leggen
Nibke 7
 Nibke 7 - woensdag 15 juni 2022 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 15:22 schreef MMM het volgende:
Sinkgraven...

Het moet niet gekker worden zeg. Tering.
Past niet in beleid van Feyenoorrd: Jong, ontwikkelen, verkopen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 juni 2022 - 16:00   quote  deeplink  
Woensdag werd bekend dat Feyenoord de zinnen zou hebben gezet op Daley Sinkgraven en Ian Maatsen als opvolger voor Tyrell Malacia. Sinkgraven zou echter nog niet terug willen keren naar de Eredivisie.
Maatsen zou dat daarentegen wel willen, weet 1908.nl. "Ian Maatsen - Feyenoord: Closing deal, alleen nog iets tussen de clubs", weet het doorgaans goed ingelichte medium te melden op hun Twitter-pagina.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5959148