BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe Uit en thuis shirt Feyenoord 2024 - 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juni 2016 - 11:45   quote  deeplink  
Makkelijk he als je foto's kan uitvergroten..
Barabas
 Barabas - zondag 26 juni 2016 - 11:47   quote  deeplink  
Maakt niet uit hoor, die Portugees blijft gezellig bij je in de kast 😉
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juni 2016 - 11:54   quote  deeplink  
Als ie daar maar in blijft dan..
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juni 2016 - 12:24   quote  deeplink  
Haha
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 juli 2016 - 12:59   quote  deeplink  
Feyenoord en adidas presenteren Europese trainingslijn

2iux8wy.jpg

Feyenoord en adidas presenteren de nieuwe trainingslijn voor het seizoen 2016-2017. Het team van hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst draagt de trainingskleding tijdens de voorbereiding op en rondom Europese wedstrijden tijdens het seizoen 2016-2017. Let op, de lijn is vanaf de Open Dag verkrijgbaar in de Feyenoord Fanshop.

Te koop in de Feyenoord Fanshops
De nieuwe trainingslijn zal voor het eerst verkrijgbaar zijn tijdens de Open Dag. De Fanshops bij het stadion en Fanshop Binnenwegplein openen vanaf 9:30 uur haar deuren. De clubwinkel op het Centraal Station is vanaf 8:30 geopend. Uiteraard is de nieuwe lijn vanaf zondag ook online verkrijgbaar via www.feyenoordfanshop.nl.

Kenmerken trainingskleding
De over het algemeen grijze trainingskleding wordt geaccentueerd met gele en zwarte details. Blikvanger is het gele trainingsshirt, welke ook door de spelers van Feyenoord 1 zal worden gedragen tijdens trainingen richting Europese duels. De kenmerkende adidas-strepen zijn evenals bij het nieuwe thuisshirt in de zij weergegeven.

bgv1nt.jpg
9i614p.jpg
20ff8rm.jpg
tomson
 tomson - zaterdag 16 juli 2016 - 15:30   quote  deeplink  
Gele polo wel gaaf. Pak vind ik maar zozo
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 juli 2016 - 15:37   quote  deeplink  
Vind juist het geel helemaal niks, vraag me af waarom die kleurkeuze..
VVout
 VVout - zaterdag 16 juli 2016 - 15:59   quote  deeplink  
DHL pakje.
van geil
 van geil - zaterdag 16 juli 2016 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2016 - 15:30 schreef tomson het volgende:
Gele polo wel gaaf. Pak vind ik maar zozo
Pak foeilelijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2016 - 10:56   quote  deeplink  
Kan je wel zeggen idd
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 juli 2016 - 10:57   quote  deeplink  
Polo is mooi
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 april 2017 - 13:54   quote  deeplink  
Feyenoord denkt aan groen Europees uitshirt

2pplmxh.jpg

Feyenoord onderzoekt met kledingsponsor Adidas de mogelijkheden om volgend seizoen naast een thuis- en uitshirt ook de beschikking te hebben over een derde shirt. De club had met groene energieleverancier Qurrent als nieuwe hoofdsponsor komend seizoen graag in een groen uitshirt gespeeld, maar de shirts voor de nieuwe jaargang waren al besteld voordat er een nieuwe hoofdsponsor was gevonden.

Omdat de Rotterdammers vanwege het groene imago van Qurrent uiteindelijk balen dat er niet voor een groen uitshirt gekozen is, zou een derde tenue waarmee in Europese uitwedstrijden gespeeld kan worden een goede uitkomst bieden. Dit weet FR12.nl te melden.

In het seizoen 2010/2011 speelde Feyenoord voor het laatst in een derde tenue. Destijds was Puma de kledingsponsor en droeg de club twee seizoenen lang een geel shirt.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 april 2017 - 13:55   quote  deeplink  
Aaaaa een collectorsitem..
netsurfer
 netsurfer - woensdag 26 april 2017 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 april 2017 - 13:54 schreef RenatoBos het volgende:
De club had met groene energieleverancier Qurrent als nieuwe hoofdsponsor komend seizoen graag in een groen uitshirt gespeeld, maar de shirts voor de nieuwe jaargang waren al besteld voordat er een nieuwe hoofdsponsor was gevonden
Raar verhaal. Dus er zijn shirts zonder opdruk besteld, of nog met Opel erop? :) Zal toch niet. Nee dit is gewoon een extra cash-cow, helemaal niet erg, maar liever geen smoesjes.
neliz
 neliz - woensdag 26 april 2017 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 april 2017 - 15:28 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Raar verhaal. Dus er zijn shirts zonder opdruk besteld, of nog met Opel erop? :) Zal toch niet. Nee dit is gewoon een extra cash-cow, helemaal niet erg, maar liever geen smoesjes.
De shirts (kleuren en typen) worden meestal in de winterstop besteld, opdruk en borduursel hoeven pas op het laatste moment gedaan te worden.

Al die shit moet toch eerst in bangladesh aan elkaar genaaid worden en dan op een schip hier naartoe.

Een aantal Adidas designs zijn al gelekt en het ziet er goed uit. Ronde kraag, aleen strepen op de schouders..
https://1.bp.blogspot.com/-QOHJrhdV4eg/WH6zzDsRCiI/AAAAAAABGoA/NOhP3FAiX0wRMjtHQvVLPaA36XR_WARHACLcB/s1600/real-madrid-17-18-third-kit-2.jpg

Dit is van hetzelfde design als dat Bayern gaat dragen nu ze vijf titels op rij hebben:
https://2.bp.blogspot.com/-wDMBFUfHhxc/WP9ZkuU398I/AAAAAAABLpQ/rTqSqXF2tdc0ilE-2W8uxbkA8aJRGLmWQCLcB/s1600/bayern-munich-2017-bundesliga-champions-tee-2.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 april 2017 door neliz --
netsurfer
 netsurfer - woensdag 26 april 2017 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 april 2017 - 16:21 schreef neliz het volgende:

[..]

De shirts (kleuren en typen) worden meestal in de winterstop besteld, opdruk en borduursel hoeven pas op het laatste moment gedaan te worden.

Al die shit moet toch eerst in bangladesh aan elkaar genaaid worden en dan op een schip hier naartoe.
Ach so. Ja, zal ook wel. Toch denk ik dat de keuze voor een extra shirt vooral een commerciële beslissing is. Geeft niets.
tomson
 tomson - woensdag 26 april 2017 - 16:50   quote  deeplink  
Groen groen ! Ik zeg doen ! (Groen/donkerblauw/zwart is zowiezo mijn ding)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 april 2017 - 16:51   quote  deeplink  
En wit.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 april 2017 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 april 2017 - 16:50 schreef tomson het volgende:
Groen groen ! Ik zeg doen ! (Groen/donkerblauw/zwart is zowiezo mijn ding)
Eensert!!
ar
 ar - woensdag 26 april 2017 - 17:25   quote  deeplink  
Helemaal wit met groene accenten..
tomson
 tomson - woensdag 26 april 2017 - 17:48   quote  deeplink  
Zolang ze maar niet met fluorescerende roze shirts aan komen schijten...
neliz
 neliz - donderdag 27 april 2017 - 06:44   quote  deeplink  
Zolang het maar niet die kakgroene kleur van juve wordt!

https://3.bp.blogspot.com/-WD0qRGf2gVI/WE8DEKQNxnI/AAAAAAABEf0/esGIG8Do5nYTGwcOng81ejVH62-hi3XtgCLcB/s738/top-100-juventus-kits%2B%25286%2529.jpg
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 april 2017 - 07:56   quote  deeplink  
Komt door de sponsor
Jupri
 Jupri - vrijdag 28 april 2017 - 03:53   quote  deeplink  
Ik vind dit jaar shirt erg fantastisch mooi en ik denk dat het lastig wordt hem te verbeteren. Staat zeker in mijn top 5 thuis shirtjes. Dat zwart en rood wit is gewoon zo netjes.

Gebaseerd op wat al gelekt is en als je kijkt naar New England's uitshirt, denk ik dat het zoiets gaat worden (ff snel opgemaakt). Ik kwam zoiets ook eerder tegen met een rond kraagje.

Dus ik denk dit:
1493344251-fey-17-18.jpg

Dit vind ik beter:
1493345464-fey-17-18-b-copy.jpg

Ik hoop dit weer :(
1493345495-fey-17-18-c.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 april 2017 door Jupri --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 april 2017 - 06:31   quote  deeplink  
Ik vind die onderste het gaafst..
neliz
 neliz - vrijdag 28 april 2017 - 08:58   quote  deeplink  
er is ook een variant, voor tweede shirts, met strepen op de zijkant van het shirt, onder de mouwen, met niets op de schouders, en een ronde kraag. een beetje zoals het gele trainingsshirt hierboven.
MMM
 MMM - vrijdag 28 april 2017 - 09:21   quote  deeplink  
Strepen aan de zijkant ipv op de schouder is sinds dit seizoen toch juist nieuw van Adidas? Of wijken ze daar na 1 jaar weer vanaf? Uitshirt van dit seizoen heeft nog strepen op de schouder omdat ie eerder uit kwam.

Ben benieuwd.
MMM
 MMM - vrijdag 28 april 2017 - 09:21   quote  deeplink  
Thuisshirt dit jaar is inderdaad schitterend.
ar
 ar - vrijdag 28 april 2017 - 15:37   quote  deeplink  
Prima ja.
tomson
 tomson - zaterdag 29 april 2017 - 12:10   quote  deeplink  
http://www.rijnmond.nl/nieuws/154390/Feyenoord-pakt-verkoop-nepartikelen-aan
VVout
 VVout - zaterdag 29 april 2017 - 13:32   quote  deeplink  
Geef ze de kans een correcte afdrage aan Feyenoord te doen, zijn ook creatieve dingen bij die je wilt hebben misschien en waarbij tijdens het ontstaan er van het niet is ingezien.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 april 2017 - 13:57   quote  deeplink  
Die kans hebben ze gehad door het aan te vragen bij Feyenoord en daar zijn ze (bewust) aan voorbijgegaan..
VVout
 VVout - zaterdag 29 april 2017 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 april 2017 - 13:57 schreef RenatoBos het volgende:
Die kans hebben ze gehad door het aan te vragen bij Feyenoord en daar zijn ze (bewust) aan voorbijgegaan..
Dan nog, productie brengt cash en achterstallige tegoeden binnenhalen ook. Als je iets de nek om draaid is er niets meer en moet je eerst maar zien of er nog wat te halen valt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 april 2017 - 06:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 april 2017 - 22:17 schreef VVout het volgende:

[..]

Dan nog, productie brengt cash en achterstallige tegoeden binnenhalen ook. Als je iets de nek om draaid is er niets meer en moet je eerst maar zien of er nog wat te halen valt.
Dan zul je je eigen productie op moeten voeren. Tuurlijk moeten ze dit de nek omdraaien. Jij zal ondernemer zijn en er zal iemand op jou naam er met de centen van door gaan, zal je ook niet tof vinden.
Neem bijvoorbeeld al die nepkleding die in Turkije gemaakt word. Dat gaat om miljoenen he..
Nou zal dat bij Feyenoord niet zo'n vaart lopen maar als je het niet aanpakt loopt het steeds verder uit de klauwen. Nu we kampioen worden word de vraag naar 'onze' producten enkel maar groter en ligt er voor Feyenoord een kans om aardig wat geld te verdienen en dat hebben ze ook gewoon hard nodig die centjes. Feyenoord moet daar slim mee omgaan..
VVout
 VVout - zondag 30 april 2017 - 08:56   quote  deeplink  
Je gaat uit van massa productie waar vervalsingen geproduceerd worden, ja dat moet je de nek omdraaien. Maar het ontwerp van een geinig shirtje wat met Feyenoord te maken heeft is nu ook al taboe. Neem het teletext shirt bv van dit seizoen, ontstond als een grapje niet bedoelt voor productie kwam toch een markt voor. Hier vind ik dat je het zoals ik eerder zij dat je dit anders zou moeten aanpakken.
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 april 2017 - 09:19   quote  deeplink  
Dat teletekst shirt mag ook. Alles mag zonder het logo te gebruiken.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 april 2017 - 10:00   quote  deeplink  
Zolang het logo er maar niet op staat kan alles inderdaad. Zodra je het logo wilt gebruiken moet je voor die rechten betalen, zo zijn de regels. En als je dat al op kleine schaal gaat toelaten moet je dat ook op grote schaal toestaan. Je kan niet met twee maten meten.
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 april 2017 - 11:04   quote  deeplink  
Plus veel is ook inferieure meuk
VVout
 VVout - zondag 30 april 2017 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2017 - 09:19 schreef Stylzz het volgende:
Dat teletekst shirt mag ook. Alles mag zonder het logo te gebruiken.
Dus dat shirt 32 seconden van het filmpje voor het einde had een logo bv.
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 april 2017 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2017 - 12:18 schreef VVout het volgende:

[..]

Dus dat shirt 32 seconden van het filmpje voor het einde had een logo bv.
De naam is ook beschermd.
Een plaatje van teletekst is dat niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 april 2017 door Stylzz --
VVout
 VVout - zondag 30 april 2017 - 16:54   quote  deeplink  
Op z'n manier vind ik het ver gaan, daar kan je ook op een andere manier te werk gaan. De copy paste acties uit de goedkope landen met de gekoppelde verkoop moet je keihard aanpakken maar dit.
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 april 2017 - 16:56   quote  deeplink  
Ze zullen de shirtjes met een oplage van 25 stuk vast niet pakken
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 april 2017 - 17:09   quote  deeplink  
Dat denk ik ook niet..
VVout
 VVout - maandag 01 mei 2017 - 06:16   quote  deeplink  
Dan nog, wat is er mis aan, kleinere projecten aan te schrijven en te regelen dat ze alsnog correct aan hun afdrage gaan voldoen. Of mogen alleen de door Feyenoord aangewezen bedrijven die markt dicteren.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 mei 2017 - 07:18   quote  deeplink  
Ja. Natuurlijk. T blijft een bedrijf
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 mei 2017 - 14:53   quote  deeplink  
Feyenoord: ''Nieuw shirt komt niet voor eind juni''

2llm3x3.jpg

Het nieuwe shirt van Feyenoord laat nog altijd op zich wachten. De Rotterdammers club presenteerde de afgelopen jaren tegen het eind van het seizoen het nieuwe uitshirt en rond de eerste training of Open Dag het nieuw thuisshirt.

Dit seizoen worden de nieuwe shirts later bekend gemaakt, zo laat Feyenoord weten. “Nog even geduld”, schrijft de club op Twitter. “Door de wisseling van de shirtsponsor komt het shirt niet voor eind juni, tot dat moment loopt het huidige seizoen.” Vanaf komend seizoen neemt Qurrent de plaats van Opel over op het shirt van de Rotterdamse club die dit seizoen kampioen werd. 
tomson
 tomson - donderdag 08 juni 2017 - 13:31   quote  deeplink  
Een van de mooiste ooit.
http://www.feyenoordinbeeld.nl/retro-uitshirt-07-08-vanaf-heden-verkrijgbaar-in-fanshops/
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 juni 2017 - 13:33   quote  deeplink  
Ja hij is vet he..
tomson
 tomson - donderdag 08 juni 2017 - 13:36   quote  deeplink  
Love it
JanM
 JanM - donderdag 08 juni 2017 - 21:10   quote  deeplink  
Meteen besteld!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe Uit en thuis shirt Feyenoord 2024 - 2025









0.0140881