BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe Uit en thuis shirt Feyenoord 2024 - 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - zaterdag 20 juni 2015 - 16:14   quote  deeplink  
Ik ben er klaar voor...
bz01-073.png
Dread
 Dread - zaterdag 20 juni 2015 - 16:20   quote  deeplink  
Bah bah nog een jaartje verstek laten gaan dan
Fer 1
 Fer 1 - zondag 21 juni 2015 - 13:47   quote  deeplink  
Nee wat nog lelijker is rosse past eigenlijk best wel bij die homotjes.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 21 juni 2015 - 13:50   quote  deeplink  
Maar als je halfblind in het stadion zit moet het wel opvallen kan niet missen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 juni 2015 - 13:50   quote  deeplink  
Homotjes rosse..😂
Fer 1
 Fer 1 - zondag 21 juni 2015 - 14:04   quote  deeplink  
Ja lachen hè mohoosies hihihi
Fer 1
 Fer 1 - zondag 21 juni 2015 - 14:06   quote  deeplink  
Ik vond het eng om te schrijven roze bah bah
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 juni 2015 - 14:07   quote  deeplink  
Je reinste cabaret..😉
Fer 1
 Fer 1 - zondag 21 juni 2015 - 14:08   quote  deeplink  
Echt dat oranje ik vind het niks doe dan helemaal oranje net als volendam dit gaat nergens over.
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 juni 2015 - 15:22   quote  deeplink  
Spring van Brienenoord
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 juni 2015 - 15:38   quote  deeplink  
Of een therapie.
Wordt een ander er ook beter van.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 22 juni 2015 - 19:41   quote  deeplink  
Lijkt wel een luier van willem
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 juni 2015 - 21:01   quote  deeplink  
Tijd om weer te neuken.
van geil
 van geil - maandag 22 juni 2015 - 21:15   quote  deeplink  
38840.jpg
VVout
 VVout - dinsdag 23 juni 2015 - 00:06   quote  deeplink  
Jawohl, da is ie weer.
van geil
 van geil - dinsdag 23 juni 2015 - 15:01   quote  deeplink  
Ik moet er aan wennen.(heel erg zelfs )
maar t is een goede zet geweest.
schijnt zeer populair te zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 juni 2015 - 16:16   quote  deeplink  
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 juni 2015 - 16:23   quote  deeplink  
Uitshirt is gewaagd.
Zou wel eens trensettend kunnen zijn.
Harde kleuren: I like it.
ar
 ar - zaterdag 27 juni 2015 - 16:31   quote  deeplink  
Het kan mij helaas niet bekoren deze keer,misschien als ik de shirts daadwerkelijk zie.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 27 juni 2015 - 17:50   quote  deeplink  
Jammer dat het niet echt origineel is. Tevens trainingshirt van Manchester United meen ik, en ook de nieuwe trainingspakken zijn bij twee andere clubs te vinden.

Ik begrijp best dat het op deze manier voor Adidas (en wellicht Feyenoord ook) goedkoper is, maar normaal gesproken heeft elke club z'n eigen ding.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 juni 2015 - 18:03   quote  deeplink  
Dat is al jaren niet meer.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 27 juni 2015 - 18:36   quote  deeplink  
Dan valt het me nu pas op.

Ach ja, aandacht ligt toch op Feyenoord. Al lopen er twaalf andere clubs rond met zo'n pakje :')
neliz
 neliz - zondag 28 juni 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 17:50 schreef Bosifyable het volgende:
Ik begrijp best dat het op deze manier voor Adidas (en wellicht Feyenoord ook) goedkoper is, maar normaal gesproken heeft elke club z'n eigen ding.
Zelfs in de Puma tijd was dit niet, alleen toen stootte het niet iedereen tegen z'n zere piemel.

Ons trainingsshirt was het uitshirt van tottenham bijvoorbeeld, maar toen huilde ook niemand
tomson
 tomson - zondag 28 juni 2015 - 18:26   quote  deeplink  
Wordt toch steeds extremer kwa (uitbundigheid) en de jeugd pleasen met al die drukke gekke patroontjes en kleuren. En er moet elk jaar een compleet ander iets zijn anders verkoopt t niet rap genoeg. Eind jaren negentig gingen we van (een prachtig) donkerblauw Addidas uitshirt naar een zwarte, die ook nog eens bijna identiek was. Met patronen op mouwen en kraag bijvoorbeeld. De nuance lag bij variatie in plaatsing van merken en emblemen of zo. Allebei die shirts waren helemaal top btw... De laatste jaren vond ik alleen het uitshirt van vorig jaar werkelijk top, maar dat soort dingen zijn persoonlijk. Je went eraan dat er commerciële belangen voor respect voor traditie en de fans gaan, en ik leg me daar langzaam maar zeker bij neer. Waar is de kibbeling met whiskysaus gebleven bijvoorbeeld? Nee nu hebben we de cateraar met zijn standaard meuk. Verzet is zinloos, dat is de macht van de multinationals en we zullen het ermee moeten doen. En anders geen shirts meer kopen maar zelf je fanshirt creëren. Lijkt me veel leuker om op het vak te zien ook 😉
ar
 ar - zondag 28 juni 2015 - 18:27   quote  deeplink  
Kibbeling met whiskeysaus...??
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juni 2015 - 20:08   quote  deeplink  
Kibbeling eet je met ravigotte, of knoflooksaus.
ar
 ar - zondag 28 juni 2015 - 20:12   quote  deeplink  
Ja toch.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juli 2015 - 10:06   quote  deeplink  
''Feyenoord kan beter in de oranje trainingsshirts spelen''

8wbg2w.jpg

Even goed opletten als je aanvoerder binnenkort met nieuwe voetbalshirtjes komt aanzetten: de kleur kan echt het verschil maken tussen winst en verlies. Tip: hoe lichter en feller hoe beter. Spelers kunnen elkaar een stuk beter vinden op het veld en maken meer succesvolle passes als ze lichte shirts dragen. De 19-jarige student natuurkunde Joris Olde Rikkert zocht dat samen met een oud-klasgenoot uit. Samen met het Radboud UMC in Nijmegen analyseerden ze 9 clubs uit de Engelse Premier League en Feyenoord, de favoriete club van Joris.

De resultaten zijn deze maand gepubliceerd in het Journal of Sports Science. Bij de clubs Manchester City en Newcastle United vonden de jonge onderzoekers een verband met de prestaties van de club. Gek genoeg presteerde Newcastle beter met donkere shirts. "We denken dat het uitmaakt of een team offensief of defensief speelt. Als je veel balbezit hebt en veel aanvalt, zijn lichte kleuren beter. Bij verdedigend spel is een donker shirt juist voordeliger", zegt Joris tegenover de NOS op 3.

Het is zeker niet de eerste keer dat er is gekeken naar de invloed van shirtkleur, maar de onderzoeken leveren wel steeds tegenstrijdige resultaten op. Soms komt er rood uit, soms blauw, soms oranje. Blauw is volgens Joris zeker geen succeskleur. Hij adviseert 'zijn' club Feyenoord dan ook om het uit-tenue (blauw/oranje) te veranderen. "Ze kunnen beter in de oranje trainingsshirts gaan spelen."
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juli 2015 - 11:16   quote  deeplink  
Haha je ben me voor wilde het artikel ook ergens plaatsen

De ware reden waarom we dus geen kampioen worden gvd die kutshirts
scout_2
 scout_2 - dinsdag 28 juli 2015 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2015 - 10:06 schreef RenatoBos het volgende:
''Feyenoord kan beter in de oranje trainingsshirts spelen''

[ afbeelding ]

Even goed opletten als je aanvoerder binnenkort met nieuwe voetbalshirtjes komt aanzetten: de kleur kan echt het verschil maken tussen winst en verlies. Tip: hoe lichter en feller hoe beter. Spelers kunnen elkaar een stuk beter vinden op het veld en maken meer succesvolle passes als ze lichte shirts dragen. De 19-jarige student natuurkunde Joris Olde Rikkert zocht dat samen met een oud-klasgenoot uit. Samen met het Radboud UMC in Nijmegen analyseerden ze 9 clubs uit de Engelse Premier League en Feyenoord, de favoriete club van Joris.

De resultaten zijn deze maand gepubliceerd in het Journal of Sports Science. Bij de clubs Manchester City en Newcastle United vonden de jonge onderzoekers een verband met de prestaties van de club. Gek genoeg presteerde Newcastle beter met donkere shirts. "We denken dat het uitmaakt of een team offensief of defensief speelt. Als je veel balbezit hebt en veel aanvalt, zijn lichte kleuren beter. Bij verdedigend spel is een donker shirt juist voordeliger", zegt Joris tegenover de NOS op 3.

Het is zeker niet de eerste keer dat er is gekeken naar de invloed van shirtkleur, maar de onderzoeken leveren wel steeds tegenstrijdige resultaten op. Soms komt er rood uit, soms blauw, soms oranje. Blauw is volgens Joris zeker geen succeskleur. Hij adviseert 'zijn' club Feyenoord dan ook om het uit-tenue (blauw/oranje) te veranderen. "Ze kunnen beter in de oranje trainingsshirts gaan spelen."
Hoe verklaart hij het thuis shirt van Barcelona dan ? Juventus Chelsea (blauw)
scout_2
 scout_2 - dinsdag 28 juli 2015 - 11:30   quote  deeplink  
de kleuren hebben invloed op alle 22 spelers het probleem zit hem hier..welke 11 zijn het best in hun koppie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2015 door scout_2 --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juli 2015 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2015 - 11:25 schreef scout_2 het volgende:

[..]

Hoe verklaart hij het thuis shirt van Barcelona dan ? Juventus Chelsea (blauw)
Barca heeft fel gekleurde uitshirts
Juve is zwartWIT dus zit wit in en Chelsea is toch een defensieve ploeg
scout_2
 scout_2 - dinsdag 28 juli 2015 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op 28 juli 2015 - 11:53 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Barca heeft fel gekleurde uitshirts
Juve is zwartWIT dus zit wit in en Chelsea is toch een defensieve ploeg
speelt barca thuis defensief ?en presteert chelsea niet vanwege de blauwe kleur ?
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 28 juli 2015 - 12:03   quote  deeplink  
Wordt tijd dat we gaan voetballen...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juli 2015 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2015 - 11:57 schreef scout_2 het volgende:

[..]

speelt barca thuis defensief ?en presteert chelsea niet vanwege de blauwe kleur ?
Kijk jij geen voetbal
Barca thuis altijd zeer defensief vaak maar 20% balbezit en Chelsea speelt ook ruk kunnen er geen klote van als je het vergelijkt met nac dat je raad het al met lichtgekleurde shirtjes speel
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juli 2015 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2015 - 11:16 schreef RedDevil1990 het volgende:
Haha je ben me voor wilde het artikel ook ergens plaatsen

De ware reden waarom we dus geen kampioen worden gvd die kutshirts
Ghehe tja word weer een klote seizoen want aanpassen kan njet meer..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juli 2015 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2015 - 11:53 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

en Chelsea is toch een defensieve ploeg
Eikelt..😡
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juli 2015 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2015 - 12:05 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

en Chelsea speelt ook ruk kunnen er geen klote van
Ik vind jou een naar duiveltje..
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 28 juli 2015 - 12:22   quote  deeplink  
Het heeft vooral nut bij een keeper.
Automatisch mik je op het punt dat opvalt.

Je kan de theorie bij die spelers natuurlijk ook omdraaien. Als je in niet-felle kleuren speelt, komen de passes misschien in percentage minder vaak aan. Maar de tegenstander zal je ook minder goed zien vanuit de ooghoeken, dus kan je er geniepig vandoor sluipen als sluwe spits.

Toch zie ik ook vaak bij amateurclubs dat teams met rode tenues altijd het hoogst eindigen (gemiddeld, van alle clubs die ik in mijn omgeving ken en tegen speelde)...
Ook in de Eredivisie spelen Feyenoord, Psv, Twente, AZ en Ajax in rood.
Toch wel een winnaarskleur in mijn ogen (ondanks dat je goede ploegen hebt in het blauw, geel of blauw-rood-gestreept)

Wat lul ik
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juli 2015 - 12:31   quote  deeplink  
Manchester United, atletico, barca spanje zelf allemaal rood 💪
scout_2
 scout_2 - dinsdag 28 juli 2015 - 12:40   quote  deeplink  
http://www.moodles.nl/tips/design/kleurgebruik/welke-gevoelens-emoties-roepen-kleuren-op

hangt ook af van cultuur..
dr love
 dr love - dinsdag 28 juli 2015 - 13:56   quote  deeplink  
Sorry maar die nieuwe uitshirt is afschuwelijk lelijk denk wel de lelijkste shirt die feyenoord heeft gehad hoop dat ze ondanks de kleur wel positief eindigen min 2e plaats al helemaal voor gio gun ik meer van harte.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juli 2015 - 15:17   quote  deeplink  
Fantastisch shirt, zeer populair in de fanshop
dr love
 dr love - dinsdag 28 juli 2015 - 15:28   quote  deeplink  
Tja voor echte liefhebbers maakt het niks uit hoe het shirt eruit ziet zolang die feyenoord logo erop zit
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juli 2015 - 15:29   quote  deeplink  
Nou dat niet alleen, het is echt rete populair bij de jeugd van tegenwoordig..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juli 2015 - 15:46   quote  deeplink  
Best verkochte shirt tot nu toe ooit..
ar
 ar - dinsdag 28 juli 2015 - 17:23   quote  deeplink  
Alleen jammer dat de broekjes niet voorradig waren (kindermaten)
Dus m,n oudste zeer teleurgesteld.
Uiteindelijk liep ze naar buiten met het thuis tenue.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juli 2015 - 18:15   quote  deeplink  
Blijft toch nog altijd het mooiste..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juli 2015 - 18:53   quote  deeplink  
GROTE VRAAG NAAR NIEUWE UITSHIRT

2r5wbiw.jpg

Het nieuwe uitshirt van Feyenoord is mateloos populair onder de supporters. Het donkerblauw met oranje tenue voor het seizoen 2015-2016 vindt vooral gretig aftrek onder de jongeren. Zo verkocht de club nu al dubbel zoveel uitshirts in kindermaten ten opzichte van geheel vorig seizoen. Gevolg is onder meer dat de maten 116 t/m 164 (korte mouw) van het uitshirt nog slechts beperkt op voorraad zijn in de Feyenoord Fanshops, waar het uittenue sinds eind april verkrijgbaar is. De nieuwe voorraad uitshirts in kindermaten (korte mouw) wordt voor de feestdagen in december verwacht.

Ook de uitshirts in volwassenmaten gaan erg hard. Daarvan zijn er momenteel al meer dan 10% boven het gehele aantal van vorig seizoen verkocht.

Voor supporters wiens maat niet meer verkrijgbaar is in de clubwinkels, biedt Feyenoord een alternatief aan. Supporters kunnen namelijk ook kiezen om het uitshirt met lange mouwen aan te schaffen. Deze shirts zijn ruim voldoende op voorraad en worden tevens veel gedragen door spelers van het eerste elftal. Bovendien kan deze variant goed van pas komen op dagen dat het minder warm is.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
nr 10
 nr 10 - woensdag 29 juli 2015 - 12:25   quote  deeplink  
Joris Olde Rikkert, krijg lekker een eeltzweer op je pikkert.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe Uit en thuis shirt Feyenoord 2024 - 2025









0.0103681