BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Volendam (KNVB Beker: woensdag 25 september, 20:45): 4 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
joduh
 joduh - donderdag 26 september 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar Jack heeft natuurlijk wel helemaal gelijk !! ;-)
yep.....ik weet het!
Pietje
 Pietje - donderdag 26 september 2013 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het moet echt niet gekker worden.....hahahaha...maar eigenlijk is het om te huilen het beleid tot nu toe....
Klopt helemaal, vriend. Ik weet eigenlijk niet of ik meer kwaad ben of teleurgesteld... Ik ben in ieder geval bepaald niet vrolijk.
joduh
 joduh - donderdag 26 september 2013 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het moet echt niet gekker worden.....hahahaha...maar eigenlijk is het om te huilen het beleid tot nu toe....
tsja..... jammer maar helaas gelijk jack
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 26 september 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:08 schreef Ronald 1960 het volgende:
leuk stel jullie (Nenam en Joduh):

Schamo ;-)
Schamo ??....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 26 september 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik bloos van oor tot oor. Onderschat jezelf en anderen niet !!!
Zien we toch niet met je helm op
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 26 september 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Schamo ??....
Schatje en homo....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 26 september 2013 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:15 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Schatje en homo....
Geen van beide....en ik durf ook namens Joduh te spreken
Pietje
 Pietje - donderdag 26 september 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zien we toch niet met je helm op
Hahaha. Die heb ik niet voor niks op. Kun je mooi ook mijn kale harses niet zien...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 26 september 2013 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Die heb ik niet voor niks op. Kun je mooi ook mijn kale harses niet zien...
Maar wel je baard ouwe...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 26 september 2013 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:14 schreef joduh het volgende:

[..]

tsja..... jammer maar helaas gelijk jack
Jij hebt gelijk in je post....ik ga helemaal met je mee....en echt niet om te likken....Overmars en consorten het is te triest voor woorden...Cruyff hoor je nu ineens ook niet meer....als het goed gaat reageert hij....is het kut met peren verschuilt hij zich met de jeugd die er aan komt....maar toch blijft hij mij op een voetstuk staan...
Pietje
 Pietje - donderdag 26 september 2013 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Maar wel je baard ouwe...
Okay, maar op die plek bloos ik niet. En die baard heb ik ter compensatie van die kale kop...
Pietje
 Pietje - donderdag 26 september 2013 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij hebt gelijk in je post....ik ga helemaal met je mee....en echt niet om te likken....Overmars en consorten het is te triest voor woorden...Cruyff hoor je nu ineens ook niet meer....als het goed gaat reageert hij....is het kut met peren verschuilt hij zich met de jeugd die er aan komt....maar toch blijft hij mij op een voetstuk staan...
Weet je, Jack, ik heb serieus al een paar weken precies hetzelfde gedacht: "waarom hoor je Johan Cruijff helemaal niet?". Of heb ik wat gemist, bijvoorbeeld in zijn column in de Telegraaf? Die krant lees ik namelijk niet, maar ik lees ook nergens een citaat van hem. Ik kan me toch werkelijn niet voorstellen, dat Cruijff tevreden is...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 26 september 2013 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Okay, maar op die plek bloos ik niet. En die baard heb ik ter compensatie van die kale kop...
Hersens zitten daar waar geen haar zit....en dan heb ik het niet over scheren(ff inkoppertjes neutraliseren)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 26 september 2013 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Geen van beide....en ik durf ook namens Joduh te spreken
Ik geloof je blind, maar vond het wel ff grappig omdat jullie elkaar zo noemden.
Pietje
 Pietje - donderdag 26 september 2013 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hersens zitten daar waar geen haar zit....en dan heb ik het niet over scheren(ff inkoppertjes neutraliseren)
Hahaha. Ik kop niks in, maar weet wat je bedoelt. ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 26 september 2013 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:30 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik geloof je blind, maar vond het wel ff grappig omdat jullie elkaar zo noemden.
Ach ken die hooligan langer als vandaag....en hij mij.
In het begin op HL sloegen we elkaar de hersens in.....heb hem zelfs uitgedaagd om te matten in de parkeer garage van de Arena ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 26 september 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ach ken die hooligan langer als vandaag....en hij mij.
In het begin op HL sloegen we elkaar de hersens in.....heb hem zelfs uitgedaagd om te matten in de parkeer garage van de Arena ;-)
Dus: Eind goed, al goed!

hahahaha het lijkt wel een sprookje: En ze leefden nog lang en gelukkig ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 26 september 2013 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:35 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dus: Eind goed, al goed!

hahahaha het lijkt wel een sprookje: En ze leefden nog lang en gelukkig ;-)
Hahahahaha.......inderdaad.....moet kunnen hé....heb anders nooit bonje hiero ;-)
nora
 nora - donderdag 26 september 2013 - 22:41   quote  deeplink  
Je hebt ook nog zoiets als vorm en die is er op dit moment niet, neem Fisher raakt geen pepernoot op dit moment maar iedereen weet dat hij veel beter kan en ja we missen Eriksen en een beetje Toby maar er blijft nog genoeg over om een titelteam te hebben maar dan moet de vorm er weer komen en dat geldt zeker voor Siggi en Bojan als die ook weer vorm krijgen en met een goede keeper als Cillissen op doel gaan wij echt wel weer een beter Ajax zien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 26 september 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Weet je, Jack, ik heb serieus al een paar weken precies hetzelfde gedacht: "waarom hoor je Johan Cruijff helemaal niet?". Of heb ik wat gemist, bijvoorbeeld in zijn column in de Telegraaf? Die krant lees ik namelijk niet, maar ik lees ook nergens een citaat van hem. Ik kan me toch werkelijn niet voorstellen, dat Cruijff tevreden is...
Dat zelfde dacht ik ook....waar blijft Cruyff nou ?? Zeker is Cruyff qua spel niet tevreden....richt zich in zijn berichtgeving alleen maar naar de jeugd...want daar heb ik wel iets van gelezen....vreemd!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 26 september 2013 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:41 schreef nora het volgende:
Je hebt ook nog zoiets als vorm en die is er op dit moment niet, neem Fisher raakt geen pepernoot op dit moment maar iedereen weet dat hij veel beter kan en ja we missen Eriksen en een beetje Toby maar er blijft nog genoeg over om een titelteam te hebben maar dan moet de vorm er weer komen en dat geldt zeker voor Siggi en Bojan als die ook weer vorm krijgen en met een goede keeper als Cillissen op doel gaan wij echt wel weer een beter Ajax zien.
Heeft Sigi al eens vorm gehad bij Ajax dan ??? Hij is absoluut niet de juiste spits voor dit Ajax....maar goed dat roep ik al 3 jaar ongeveer...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 26 september 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:41 schreef nora het volgende:
Je hebt ook nog zoiets als vorm en die is er op dit moment niet, neem Fisher raakt geen pepernoot op dit moment maar iedereen weet dat hij veel beter kan en ja we missen Eriksen en een beetje Toby maar er blijft nog genoeg over om een titelteam te hebben maar dan moet de vorm er weer komen en dat geldt zeker voor Siggi en Bojan als die ook weer vorm krijgen en met een goede keeper als Cillissen op doel gaan wij echt wel weer een beter Ajax zien.
Een beetje Toby?? Met de klote-verdediging die er nu staat wordt het helemaal niets. Moisander is kut, V.d. Hoorn is klote. De enige die er nu al een beetje staat is Denswil. En dan te bedenken dat deze jongen in principe rustig gebracht zou moeten worden.
remco k
 remco k - vrijdag 27 september 2013 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 21:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik zeg niet, dat de directie van een BEDRIJF niet trots mag zijn op het schrijven van zwarte cijfers. Maar is dat primair ook de doelstelling van een VOETBALCLUB??Laat ik nou denken, dat een voetbalclub allereerst trots is (zou moeten zijn) op zijn sportieve prestaties en wanneer ook de financiën helemaal in orde zijn, is dat mooi meegenomen.

Je vroeg me, wat "je" er aan kan doen. Nou ik zou zeggen, adequaat op de "behoefte" inspelen. Als de hoofdtrainer vroegtijdig aangeeft een of twee flankspitsen nodig (!) te hebben en de directie wacht tot één dag voor het afsluiten van de transferwindow... Daar kun je dus ALLES aan doen. Wij met z'n allen konden op onze klompen aanvoelen, dat Ajax wederom te laat in actie kwam en dus weer overal "NEE" te horen kreeg. Je kunt ten ene male niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Ja, het kan wel, maar dan weet je, dat je overal naast zit.
Ik vind dus juist niet dat er op dat vlak naar de hoofdtrainer gebogen moet worden. Maar dat er met het TH bepaald moet worden of dit nodig is..

Maar goed, ik zeg ook niet dat ze perfect werk leveren, en jij weet als geen ander dat het gewoon even duurt voordat ook die mensen hun werk 95% goed doen ( 100% is onmogelijk)..

En ja, ik ben ook niet tevreden met het vertoonde spel, maar vind wel dat er op transfergebied al heel wat gewonnen is.. Weliswaar nog niet in het direct aankopen van de juiste speler, maar wel in het niet meer kopen van spelers voor te veel geld die niet slagen.. En ook in het aankopen van de grote talenten in Europa hebben ze al een hele flinke inhaalslag gemaakt..

Dus ja er is nog een hele lange weg te gaan, maar ik ben wel van mening dat we met vallen en opstaan op de goede weg zijn..

Je denkt namelijk toch niet echt dat Frank de Boer hier tevreden mee is?? Of de rest van de club??
remco k
 remco k - vrijdag 27 september 2013 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Djuricic....Finnbogason...Ola John...zijn spelers die ons zeker beter maken en geen 10 miljoen kosten....
Djurucic past niet bij Ajax, Finnbogason is onlogisch aangezien we Siggie, Hoessen en Bojan voor die positie hebben. Ola John was op huurbasis haalbaar bleek achteraf..
remco k
 remco k - vrijdag 27 september 2013 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat zelfde dacht ik ook....waar blijft Cruyff nou ?? Zeker is Cruyff qua spel niet tevreden....richt zich in zijn berichtgeving alleen maar naar de jeugd...want daar heb ik wel iets van gelezen....vreemd!!
Juist heel erg logisch, die wil dat die jongens in alle rust hun werk kunnen uitvoeren en gaat dan toch geen commentaar geven op wat er gebeurt in de media. Dat snap jij ook wel toch of niet??!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 september 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 september 2013 - 18:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Juist heel erg logisch, die wil dat die jongens in alle rust hun werk kunnen uitvoeren en gaat dan toch geen commentaar geven op wat er gebeurt in de media. Dat snap jij ook wel toch of niet??!!
Ik snap het zeker....Johan gaat echt zijn eigen beleid niet afkraken en dus ook zijn eigen mensen niet Remco!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 september 2013 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 september 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 september 2013 - 18:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Djurucic past niet bij Ajax, Finnbogason is onlogisch aangezien we Siggie, Hoessen en Bojan voor die positie hebben. Ola John was op huurbasis haalbaar bleek achteraf..
Djuricic past niet bij Ajax ??? Hoe kom je daar nu bij???technisch,behendig, neusje voor de goals en zijn medespelers...zie hem als een kopietje van Cruyffie...een geweldige speler die elk elftal kan gebruiken....had een gat in de lucht gesprongen als hij gekomen was...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 27 september 2013 - 23:06   quote  deeplink  
2lkz6zn.jpg

Zit in portugal....wat een gelul zeg
Hollands glorie
 Hollands glorie - vrijdag 27 september 2013 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 september 2013 - 18:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Djurucic past niet bij Ajax, Finnbogason is onlogisch aangezien we Siggie, Hoessen en Bojan voor die positie hebben. Ola John was op huurbasis haalbaar bleek achteraf..
Je mocht willen dat die zpelers bij je club willen spelen.. jij bent nooit realistisch zoals meerdere mensen hier maar jij praat altijd alles goed. Met je fetish voor Barcelona spelers
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 27 september 2013 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 september 2013 - 23:10 schreef Hollands glorie het volgende:

[..]

Je mocht willen dat die zpelers bij je club willen spelen.. jij bent nooit realistisch zoals meerdere mensen hier maar jij praat altijd alles goed. Met je fetish voor Barcelona spelers
GAAAAAAAP.....rot op man.....Remco is een Ajax pik....jij niet
1fbi4j.gif
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 september 2013 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 september 2013 - 22:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Djuricic past niet bij Ajax ??? Hoe kom je daar nu bij???technisch,behendig, neusje voor de goals en zijn medespelers...zie hem als een kopietje van Cruyffie...een geweldige speler die elk elftal kan gebruiken....had een gat in de lucht gesprongen als hij gekomen was...
Brabo... Djuricic kan niet in de kleine ruimte spelen. Iets wat je bij Ajax moet kunnen denk ik.
remco k
 remco k - zaterdag 28 september 2013 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2013 - 09:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Over jou ouwe
Djirucic en finnbogason. Maar bedankt voor het opkomen voor mij. Echt heel fijn vriend.
nora
 nora - zaterdag 28 september 2013 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heeft Sigi al eens vorm gehad bij Ajax dan ??? Hij is absoluut niet de juiste spits voor dit Ajax....maar goed dat roep ik al 3 jaar ongeveer...
Jack voor zijn blessure liep hij 1 op 1 qua doelpunten en heeft hij echt sterke wedstrijden gehad helaas van korte duur.En na zijn blessure heeft hij nog steeds geen vorm getoond, maar ik geef hem nog het voordeel van de twijfel.Ik ben op dit moment ook nog niet overtuigd van Hoesen en mijn voorkeur gaat op dit moment toch naar Siggi, uiteraard zit ik te kwijlen als ik Finbogason zie spelen, maar die speelt niet bij Ajax dus uiteraard met de wintertransfer en onze spitsen zijn niet beter geworden dan ga ik ook weer gillen voor een aankoop van een goede spits.
nora
 nora - zaterdag 28 september 2013 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Een beetje Toby?? Met de klote-verdediging die er nu staat wordt het helemaal niets. Moisander is kut, V.d. Hoorn is klote. De enige die er nu al een beetje staat is Denswil. En dan te bedenken dat deze jongen in principe rustig gebracht zou moeten worden.
Nou ik vond Toby echt geen buitencaterogie in de verdediging met Denswil en Veltman wordt je niet veel zwakker .
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 28 september 2013 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2013 - 12:03 schreef nora het volgende:

[..]

Jack voor zijn blessure liep hij 1 op 1 qua doelpunten en heeft hij echt sterke wedstrijden gehad helaas van korte duur.En na zijn blessure heeft hij nog steeds geen vorm getoond, maar ik geef hem nog het voordeel van de twijfel.Ik ben op dit moment ook nog niet overtuigd van Hoesen en mijn voorkeur gaat op dit moment toch naar Siggi, uiteraard zit ik te kwijlen als ik Finbogason zie spelen, maar die speelt niet bij Ajax dus uiteraard met de wintertransfer en onze spitsen zijn niet beter geworden dan ga ik ook weer gillen voor een aankoop van een goede spits.
Mooi zo!! Net als bij kenneth moet je iedereen beoordelen...ondanks dat ze beiden niet perfect aangespeeld worden...krijgen Sigi en Hoessen van mij een onvoldoende...laten we het hier bij houden want als ik de rest moet gaan beoordelen blijf ik onvoldoendes geven...laten we hopen dat Ajax vanavond weer iets van het oude Ajax laat zien...
Pietje
 Pietje - zaterdag 28 september 2013 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2013 - 13:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mooi zo!! Net als bij kenneth moet je iedereen beoordelen...ondanks dat ze beiden niet perfect aangespeeld worden...krijgen Sigi en Hoessen van mij een onvoldoende...laten we het hier bij houden want als ik de rest moet gaan beoordelen blijf ik onvoldoendes geven...laten we hopen dat Ajax vanavond weer iets van het oude Ajax laat zien...
Je hebt grote kans, dat Ajax Go Ahead Eagles schromelijk onderschat. Ik hoorde vanmorgen Ricardo van Rhijn zeggen "dat wij gelukkig MAAR (!!) Go Ahead Eagles treffen vanavond, waardoor wij alle stress van ons af kunnen spelen". Dat getuigt mijns inziens van grove onderschatting...
joduh
 joduh - zaterdag 28 september 2013 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2013 - 13:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt grote kans, dat Ajax Go Ahead Eagles schromelijk onderschat. Ik hoorde vanmorgen Ricardo van Rhijn zeggen "dat wij gelukkig MAAR (!!) Go Ahead Eagles treffen vanavond, waardoor wij alle stress van ons af kunnen spelen". Dat getuigt mijns inziens van grove onderschatting...
Eagles gaan vol gas vanavond...... Ruiken bloed..... Kunnen alleen maar winnen .....
Zwaar hoofd in Pietje
remco k
 remco k - zaterdag 28 september 2013 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2013 - 13:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt grote kans, dat Ajax Go Ahead Eagles schromelijk onderschat. Ik hoorde vanmorgen Ricardo van Rhijn zeggen "dat wij gelukkig MAAR (!!) Go Ahead Eagles treffen vanavond, waardoor wij alle stress van ons af kunnen spelen". Dat getuigt mijns inziens van grove onderschatting...
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat onder de Boer er maar weinig sprake is geweest van onderschatting van de tegenstander, ik denk ook niet dat dit zal gebeuren. En uiteindelijk heeft hij wel gelijk, je moet dit soort tegenstanders aanpakken om zelfvertrouwen te tanken, maar dat moe uiteraard wel op 200% concentratie..
Pietje
 Pietje - zaterdag 28 september 2013 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2013 - 13:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat onder de Boer er maar weinig sprake is geweest van onderschatting van de tegenstander, ik denk ook niet dat dit zal gebeuren. En uiteindelijk heeft hij wel gelijk, je moet dit soort tegenstanders aanpakken om zelfvertrouwen te tanken, maar dat moe uiteraard wel op 200% concentratie..
Op zich klopt het wel, wat je schrijft, Remco. Het was overigens niet Frank de Boer die dat (op de radio) zei, maar van Rhijn. Toch vind ik het niet bijster slim om dat te zeggen. Wat mij betreft getuigt het wel van onderschatting.
remco k
 remco k - zaterdag 28 september 2013 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2013 - 13:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

Op zich klopt het wel, wat je schrijft, Remco. Het was overigens niet Frank de Boer die dat (op de radio) zei, maar van Rhijn. Toch vind ik het niet bijster slim om dat te zeggen. Wat mij betreft getuigt het wel van onderschatting.
Laten we maar hopen van niet.. Persoonlijk zou ik het ook ronduit schandalig vinden dat Ajax uberhaubt een tegenstander onderschat momenteel..
Pietje
 Pietje - zaterdag 28 september 2013 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2013 - 14:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Laten we maar hopen van niet.. Persoonlijk zou ik het ook ronduit schandalig vinden dat Ajax uberhaubt een tegenstander onderschat momenteel..
Haha. Dat laatste heb je natuurlijk helemaal gelijk mee. We staan maar 3 punten voor op nummer 14 (FC Utrecht) ...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 28 september 2013 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2013 - 14:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Dat laatste heb je natuurlijk helemaal gelijk mee. We staan maar 3 punten voor op nummer 14 (FC Utrecht) ...
dus tussen nr.1 en nr.14 zit maar 7 punten. zou mooi zijn als dit na 34 wedstrijden nog steeds zo is, maar dan wel wij op nr.1 hahaha
Pietje
 Pietje - zaterdag 28 september 2013 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2013 - 14:30 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

dus tussen nr.1 en nr.14 zit maar 7 punten. zou mooi zijn als dit na 34 wedstrijden nog steeds zo is, maar dan wel wij op nr.1 hahaha
Laten we het hopen, Ronald.
remco k
 remco k - zaterdag 28 september 2013 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2013 - 14:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Dat laatste heb je natuurlijk helemaal gelijk mee. We staan maar 3 punten voor op nummer 14 (FC Utrecht) ...
Toch ook maar 4 op de koploper, ik bekijk het liever positief..
remco k
 remco k - zaterdag 28 september 2013 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2013 - 14:30 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

dus tussen nr.1 en nr.14 zit maar 7 punten. zou mooi zijn als dit na 34 wedstrijden nog steeds zo is, maar dan wel wij op nr.1 hahaha
Persoonlijk hoop ik liever eens op een oppermachtig kampioenschap..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 28 september 2013 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2013 - 14:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Persoonlijk hoop ik liever eens op een oppermachtig kampioenschap..
ik ook, maar als je zo beschouwd met een verschil van 7 punten, blijft het wel heeeel lang spannend.
Holger49
 Holger49 - zaterdag 22 november 2014 - 22:43   quote  deeplink  
Dit is weer een wanprestatie. Waarom tolereert een Technische staf dit ?
Zonder strijd geen kwaliteit. Dat snapt deze selectie niet ! Hulde aan het -nog- positieve publiek.
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 november 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2014 - 22:43 schreef Holger49 het volgende:
Dit is weer een wanprestatie. Waarom tolereert een Technische staf dit ?
Zonder strijd geen kwaliteit. Dat snapt deze selectie niet ! Hulde aan het -nog- positieve publiek.
Waarom haal je daar een topic voor terug wat al een jaar stil ligt?
Doe dat in het Ajax - Heerenveen topic
Eide
 Eide - zaterdag 22 november 2014 - 22:54   quote  deeplink  
Dit heeft deze persoon een jaar geleden geplaatst... maar is blijven hangen op een of andere manier. Kijk naar z'n account datum, dag van de wedstrijd. Laatst was er ook al zo iets.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 22 november 2014 - 23:00   quote  deeplink  
Moet ik dat nu elke keer weer uitleggen? ^^

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Volendam (KNVB Beker: woensdag 25 september, 20:45): 4 - 2









0.0112729