BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Warner Hahn topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 november 2016 - 20:30   quote  deeplink  
Is weer helemaal fit zei ie bij de kleding presentatie van Feyenoord..

ar
 ar - maandag 14 november 2016 - 23:28   quote  deeplink  
Dat is fantastisch.
van geil
 van geil - dinsdag 15 november 2016 - 22:45   quote  deeplink  
Leuk voor die gozer, maar zal nog wel even duren.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 november 2016 - 23:37   quote  deeplink  
Hoe staat hij er momenteel voor..(?)
Nibke
 Nibke - dinsdag 29 november 2016 - 00:47   quote  deeplink  
Hij heeft die kleding presentatie met verve doorstaan!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 29 november 2016 - 06:26   quote  deeplink  
Verhuren aan Utrecht
Alexmem
 Alexmem - dinsdag 29 november 2016 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 06:26 schreef Leon FR1908 het volgende:
Verhuren aan Utrecht
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 november 2016 - 09:40   quote  deeplink  
Dat zal niet gebeuren vóór de winterstop. En dan is Ruiter in principe weer fit. Maar goed, er zullen wel een aantal eredivisie geïnteresseerd zijn. Lijkt me ook een prima oplossing voor het komende half jaar. Er van uitgaande dat Vermeer weer kan keepen na de winterstop.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 december 2016 - 18:46   quote  deeplink  

(https://youtu.be/VD_XMOx-Hw0)
van geil
 van geil - maandag 19 december 2016 - 19:00   quote  deeplink  
Clubs melden zich voor verhuur.
ar
 ar - maandag 19 december 2016 - 19:06   quote  deeplink  
Mooi.
Daarna Hansson weg.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 december 2016 - 23:27   quote  deeplink  
Feyenoord wil enkel verhuren..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 december 2016 - 23:30   quote  deeplink  
Excelsior en Go Ahead Eagles hopen op Hahn

11aze4m.jpg

Warner Hahn gaat komende winter verhuurd worden bij Feyenoord. Dit meldt Voetbal International zojuist. De kans op speelminuten bij de Rotterdamse club is klein, waardoor hij bij een andere club ervaring kan gaan opdoen. Hahn herstelde enige tijd geleden van een zware kruisbandblessure. Eerder kwam hij op huurbasis uit voor PEC Zwolle.

“Dat lijkt geen probleem te worden om een club voor Hahn te vinden”, schrijft het weekblad. “Zowel Go Ahead Eagles en Excelsior al hebben aangegeven belangstelling te hebben om de doelman voor een half jaar te huren. Daarna zal doelman Par Hansson Feyenoord zo goed als zeker verlaten”
Milo
 Milo - dinsdag 20 december 2016 - 10:05   quote  deeplink  
Lijkt mij een uitstekend idee. Volgend jaar hahn en vermeer prima. Jones voor de ervaring en motivatie
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 21 december 2016 - 17:23   quote  deeplink  
Excelsior dus
MMM
 MMM - woensdag 21 december 2016 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 december 2016 - 10:05 schreef Milo het volgende:
Lijkt mij een uitstekend idee. Volgend jaar hahn en vermeer prima. Jones voor de ervaring en motivatie
Dure keeper voor ervaring en motivatie
Milo
 Milo - woensdag 21 december 2016 - 21:19   quote  deeplink  
Als we kampioen worden is het een koopje ouwe azijnzeikert
MMM
 MMM - woensdag 21 december 2016 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2016 - 21:19 schreef Milo het volgende:
Als we kampioen worden is het een koopje ouwe azijnzeikert
Dit jaar is het zeker een koopje. Maar om zijn contract nou te verlengen voor volgend jaar ivm ervaring en motivatie?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2016 door MMM --
JanM
 JanM - donderdag 22 december 2016 - 11:44   quote  deeplink  
Ik zeg het nog één keer: Vermeer komende zomer verkopen! Volgend seizoen Hahn eerste doelman, Jones tweede.
VVout
 VVout - donderdag 22 december 2016 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 11:44 schreef JanM het volgende:
Ik zeg het nog één keer: Vermeer komende zomer verkopen! Volgend seizoen Hahn eerste doelman, Jones tweede.
Eén van beide, laat de beste maar onder de lat staan. Ik kan daar niet direct mijn voorkeur geven.

Eigenlijk moet nu de tweede seizoenshelft Vermeer zo goed presteren dat je er ook wat aan verdient, anders kan je toch maar beter Jones gewoon weer terug sturen. Die Surineus is zo slecht nog niet toch?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 december 2016 - 12:37   quote  deeplink  
Blijkbaar slecht genoeg om hem Surineus te noemen.
VVout
 VVout - donderdag 22 december 2016 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:
Blijkbaar slecht genoeg om hem Surineus te noemen.
Daar komt ie nou eenmaal niet meer vanaf, maar hij doet zijn best.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 december 2016 - 13:30   quote  deeplink  
Echt? Misschien, ik vind t nogal wat. Laat Sylvana t maar niet horen.
Milo
 Milo - donderdag 22 december 2016 - 14:55   quote  deeplink  
In mijn ogen is vermeer de beste keeper.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 december 2016 - 16:19   quote  deeplink  
Met afstand.
VVout
 VVout - donderdag 22 december 2016 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 13:30 schreef Stylzz het volgende:
Echt? Misschien, ik vind t nogal wat. Laat Sylvana t maar niet horen.
Is ie niet van Suriname en heeft lange neuzen roots. Dat eerste is al helemaal niet erg, kan goed overweg met hun cultuur. Tja dat laatste daar valt over te discusieren, maar liever niet.
JanM
 JanM - donderdag 22 december 2016 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 16:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Met afstand.
Vind je? Ik hoop echt dat Hahn het bij Excelsior zo goed gaat doen dat hij volgend jaar eerst keeper wordt. Is pas 24 hè en dan net 25. En Vermeer kun je komende zomer (dan 31) nog verkopen, daarna ga je er iig steeds minder voor krijgen, ALS er dan nog clubs komen. Jones heeft het prima gedaan en mag wat mij betreft als dank het tweede deel van komende seizoenshelft en dan nog een jaar (2017/2018) als tweede doelman blijven, mits hij dat zelf wil natuurlijk. Het jaar daarna is Bijlow misschien al goed genoeg om tweede keeper te worden, al is hij dan nog steeds pas 20 jaar ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 december 2016 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 17:32 schreef JanM het volgende:

[..]

Vind je? Ik hoop echt dat Hahn het bij Excelsior zo goed gaat doen dat hij volgend jaar eerst keeper wordt. Is pas 24 hè en dan net 25. En Vermeer kun je komende zomer (dan 31) nog verkopen, daarna ga je er iig steeds minder voor krijgen, ALS er dan nog clubs komen. Jones heeft het prima gedaan en mag wat mij betreft als dank het tweede deel van komende seizoenshelft en dan nog een jaar (2017/2018) als tweede doelman blijven, mits hij dat zelf wil natuurlijk. Het jaar daarna is Bijlow misschien al goed genoeg om tweede keeper te worden, al is hij dan nog steeds pas 20 jaar ...
Hahn heeft het potentieel net zo goed te worden. Maar dat is ie nog niet. Al is het maar omdat ie nog niet op een bepaald niveau is getest. Ik vind Vermeer echt een topkeeper, zijn enige nadeel (en dat is een vrij fors nadeel voor een keeper) is zijn lengte. Anders had ie allang ergens bij een grote buitenlandse club gespeeld.

Maar goed, ik heb er best vrede mee als Vermeer een stap kan maken deze zomer, dat dan Hahn het overneemt. Maar als Vermeer blijft kun je er nog zeker een jaar of 5 een prima eerste keeper aan hebben. Vooralsnog moeten ze eerst maar es fit worden, dan zien we wel verder.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 december 2016 - 17:45   quote  deeplink  
Vind overigens dat - na dit seizoen - Hansson en Jones sowieso geen toekomst als eerste keeper bij Feyenoord hebben. Beide een slag minder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2016 door T-FeYeN00rD --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 december 2016 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 12:49 schreef VVout het volgende:

[..]

Daar komt ie nou eenmaal niet meer vanaf, maar hij doet zijn best.
Sommigen blijven een Kaaskop.
van geil
 van geil - donderdag 22 december 2016 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 17:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Vind overigens dat - na dit seizoen - Hansson en Jones sowieso geen toekomst als eerste keeper bij Feyenoord hebben. Beide een slag minder.
Jones vond ik 10 wedstrijden prima.
Daarna leek het wel of de bal van vuur is, dat moet beter.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 23 december 2016 - 04:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 21:20 schreef van geil het volgende:

[..]

Jones vond ik 10 wedstrijden prima.
Daarna leek het wel of de bal van vuur is, dat moet beter.
Gezien zijn carrière is dat niveau van het begin vasthouden net te hoog gegrepen denk ik. En hij is al bijna 35.

Overigens vond ik hem zelfs op zijn best nog net wat minder dan Vermeer op zijn best. En daarnaast heeft Hahn de toekomst. Dus ik zou eigenlijk altijd die 2 de voorkeur geven, tenzij Jones zou laten zien beter te zijn natuurlijk. Overigens zou ik hem er best bij willen houden, maar mits Vermeer en Hahn beide blijven (en het niveau halen van voor hun blessures) is zijn rol meestal die van derde keeper en dat zal niet heel aantrekkelijk voor hemzelf zijn.

Hier mee wil ik trouwens niet Brad Jones tekort doen. Is een prima vervanger gebleken de afgelopen pakweg 5 maanden en ik zou er niet eens van opkijken als hij nog wel even blijft staan. Maar als je me vraagt wie de betere is van de keepers die we hebben.
van geil
 van geil - vrijdag 23 december 2016 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2016 - 04:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Gezien zijn carrière is dat niveau van het begin vasthouden net te hoog gegrepen denk ik. En hij is al bijna 35.

Overigens vond ik hem zelfs op zijn best nog net wat minder dan Vermeer op zijn best. En daarnaast heeft Hahn de toekomst. Dus ik zou eigenlijk altijd die 2 de voorkeur geven, tenzij Jones zou laten zien beter te zijn natuurlijk. Overigens zou ik hem er best bij willen houden, maar mits Vermeer en Hahn beide blijven (en het niveau halen van voor hun blessures) is zijn rol meestal die van derde keeper en dat zal niet heel aantrekkelijk voor hemzelf zijn.

Hier mee wil ik trouwens niet Brad Jones tekort doen. Is een prima vervanger gebleken de afgelopen pakweg 5 maanden en ik zou er niet eens van opkijken als hij nog wel even blijft staan. Maar als je me vraagt wie de betere is van de keepers die we hebben.
Eens, behoudens het punt dat ik denk dat hij op zijn leeftijd juist wel de ideale 3e keeper zou kunnen zijn.
Tenzij er een jonge keeper het niveau aan lijkt te kunnen tikken, dan moet deze voorrang krijgen en ook vertrouwen als de nood hoog is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 23 december 2016 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2016 - 11:06 schreef van geil het volgende:

[..]

Eens, behoudens het punt dat ik denk dat hij op zijn leeftijd juist wel de ideale 3e keeper zou kunnen zijn.
Tenzij er een jonge keeper het niveau aan lijkt te kunnen tikken, dan moet deze voorrang krijgen en ook vertrouwen als de nood hoog is.
Van mij mag ie als derde keeper blijven. Maar hij heeft vaak genoeg gezegd dat dat niet echt interessant meer voor hem is.
van geil
 van geil - vrijdag 23 december 2016 - 11:36   quote  deeplink  
Ah, ok. Dat wist ik niet.
Dan gaat t over, EXIT.
JanM
 JanM - vrijdag 23 december 2016 - 14:31   quote  deeplink  
Zou ook een slecht signaal naar Bijlow zijn dus m.i. of

Hahn - Jones - Bijlow of

Vermeer - Hahn - Bijlow

(of Hahn - Vermeer - Bijlow natuurlijk als Hahn bewijst beter te zijn)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 januari 2017 - 18:19   quote  deeplink  
Stond best aardig te keepen vanmiddag, paar mooie reddingen..
ar
 ar - zaterdag 07 januari 2017 - 18:44   quote  deeplink  
Halen!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 januari 2017 - 13:21   quote  deeplink  
Feyenoord-huurling geeft niet op: 'Niet voor niets contract verlengd'

23idsuo.jpg

Warner Hahn speelde afgelopen zaterdag zijn eerste wedstrijd voor Excelsior. Ondanks de nederlaag in het Philips Stadion tegen PSV (2-0) is hij blij om weer onder de lat te staan.

"Het was fijn om na zo'n lange tijd weer te spelen, maar jammer dat we vrij kansloos hebben verloren van een goede ploeg", zegt hij in gesprek met De Telegraf. De doelman keepte zijn eerste Eredivisieduel sinds 17 mei 2015. "Het is zwaar geweest, maar ook in de revalidatie heb ik goede en leuke momenten beleefd. Ik ben gegroeid als mens en als speler. Nu staan we er gelukkig weer. Ik ben blij dat ik weer in een stadion mag voetballen."

De doelman, die eerder werd uitgeleend aan PEC Zwolle, wordt door Feyenoord verhuurd omdat hij in De Kuip Brad Jones en Kenneth Vermeer voor zich moet dulden. Hahn gelooft in een toekomst bij de Eredivisie-koploper. "De Kuip blijft mijn einddoel. Ik heb vorig jaar januari mijn contract bij Feyenoord verlengd, dat is niet voor niets geweest. De club heeft van begin af aan vertrouwen in mij gehad."
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 17 januari 2017 - 17:11   quote  deeplink  
Ik ga denk ik voor Hahn, Jones en Bijlow en dan Vermeer voor 6M of meer verpatsen...Vermeer is goed, maar heeft een paar zwakke aspecten (hoge bal en iets onrustiger). Hahn is niet veel zwakker en Jones ook niet. Wat ik niet weet is wat de invloed is van Vermeer in de kleedkamer. Dat kan ook doorslaggevend zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 maart 2017 - 13:24   quote  deeplink  
Niet alleen Brad Jones staat in de belangstelling van veel eredivisie clubs. Ook Warner Hahn kan rekenen op veel interesse. De Feyenoord-huurling staat op het lijstje bij maarliefst zeven eredivisie clubs.

Volgens Voetbalprimeur hebben AZ, Vitesse, sc Heerenveen, PEC Zwolle, ADO Den Haag, Excelsior en FC Twente belangstelling voor Hahn. De doelman heeft nog een contract tot 2019 in De Kuip en is momenteel verhuurd aan Excelsior.
van geil
 van geil - woensdag 15 maart 2017 - 15:18   quote  deeplink  
40 miljoen
VVout
 VVout - zondag 19 maart 2017 - 19:00   quote  deeplink  
Goed bezig, heeft voor Excelsior zeker 2 punten binnen gehaald :)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 maart 2017 - 07:41   quote  deeplink  
Ajaks-kwelgeest: 'Als het bij Feyenoord is graag en anders moet ik verder kijken'

vfwgh1.jpg

Warner Hahn stond zondag dubbel te juichen. En voor Excelsior, dat een 1-1 gelijkspel boekte tegen Ajaks, én voor zijn broodheer Feyenoord. Als huurling op Kralingen heeft de keeper met het gelijkspel namelijk toch wat bijgedragen aan een naderende Feyenoord-titel.

"Maar in de eerste seizoenshelft heb ik mijn bijdrage ook wel geleverd, hoor", zegt Hahn in De Telegraf. "Ik vind het echt top voor die gasten." Het is niet duidelijk of de keeper volgend seizoen weer terugkeert bij Feyenoord, ondanks een contract tot medio 2019. "Ik wil spelen. Als het bij Feyenoord is graag en anders moet ik verder kijken."

Ook zijn zaakwaarnemer Revien Kanhai van Forza Sports Group is al bezig met een mogelijk vertrek uit Rotterdam-Zuid. Hij stelt dat er de nodige interesse voor Hahn is. "Mocht spelen in Feyenoord 1 er niet in zitten, dan hopen we dat Martin van Geel wil meedenken", aldus Kanhai. Hahn mag natuurlijk wel op het kampioensfeestje van Feyenoord komen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 maart 2017 - 07:42   quote  deeplink  
Ik snap het wel, gaat nog een probleem worden zo want ze hebben volgens mij alle drie dezelfde wensen en je kan ze moeilijk alle drie opstellen..
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 maart 2017 - 07:46   quote  deeplink  
Gewoon nog een jaartje verhuren dan.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 maart 2017 - 07:49   quote  deeplink  
Zou mooi zijn maar wilt ie dat gezien alle interesse..
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 maart 2017 - 07:53   quote  deeplink  
Als Feyenoord kampioen wordt denk ik wel ja.
Dat betekent namelijk een enorme kwaliteitsimpuls voor de club.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 maart 2017 - 14:53   quote  deeplink  
Das zeker waar maar dat geeft hem niet de garantie dat ie kan gaan spelen en dat is wat hij wil..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 april 2017 - 20:23   quote  deeplink  
Gaat ie keepen 7 mei of..(?)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Warner Hahn topic..









0.0175590