BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Warner Hahn topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportverteller
 sportverteller - zondag 10 augustus 2014 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 augustus 2014 - 22:28 schreef FR-Elmo het volgende:
Qua uitstraling zal hij absoluut meer in huis hebben dan Mulder, Mulder echter heeft toch ook weer een aantal reddingen gepleegd die best aardig waren. Rutten wordt niet gehinderd door ook maar enige band met beide keepers dus zal toch wel objectief kunnen kijken naar welke keeper beter is. Als Mulder speelt zal hij toch wel iets hebben wat beter is dan Hahn heeft.
Eens.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 augustus 2014 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 augustus 2014 - 22:28 schreef FR-Elmo het volgende:
Qua uitstraling zal hij absoluut meer in huis hebben dan Mulder, Mulder echter heeft toch ook weer een aantal reddingen gepleegd die best aardig waren. Rutten wordt niet gehinderd door ook maar enige band met beide keepers dus zal toch wel objectief kunnen kijken naar welke keeper beter is. Als Mulder speelt zal hij toch wel iets hebben wat beter is dan Hahn heeft.
De enige band die Fred Rutten hindert heet: Patrick Lodewijks , en die heeft echt wel een voorkeur voor Erwin Mulder. Dus of Fred Rutten er objectief naar kijkt ???
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2014 - 09:35   quote  deeplink  
Alsof jij objectief bent..
van geil
 van geil - zondag 10 augustus 2014 - 11:23   quote  deeplink  
Ik wel.
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 augustus 2014 - 11:37   quote  deeplink  
😃
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2014 - 11:54   quote  deeplink  
d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 18:34   quote  deeplink  
Door de aanstaande komst van Kenneth Vermeer naar Feyenoord lijkt Warner Hahn overbodig te worden in de Kuip. De keeper, deze zomer overgenomen van FC Dordrecht, moet in Rotterdam Vermeer en de huidige eerste doelman, Erwin Mulder, voor zich dulden. Excelsior zou Hahn graag willen huren.
'Als de mogelijkheid zich voordoet zijn wij meer dan geinteresseerd,' zegt algemeen directeur Ferry de Haan tegenover RTV Rijnmond. 'Wij zijn zoekende en dat weten ze ook bij Feyenoord. Ik hoop dat wij hem kunnen huren.'
Bij Excelsior zijn ze al langer op zoek naar een nieuwe doelman. De Kralingers zijn niet tevreden over Jordy Deckers, die zijn plaats onder de lat al is kwijtgeraakt aan Alessandro Damen. Hij speelde vorig seizoen nog bij de amateurs van De Meern. Damen maakte zaterdagavond zijn debuut in het betaalde voetbal tegen Heracles Almelo.
MMM
 MMM - zondag 31 augustus 2014 - 18:47   quote  deeplink  
Logisch om hem te verhuren. Mulder zijn contract laten aflopen en volgend jaar Hahn terughalen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 31 augustus 2014 - 18:59   quote  deeplink  
Verhuur aan Excelsior is voor alle partijen de beste oplossing (er van uitgaande dat Vermeer inderdaad komt). Na dit seizoen maar kijken of Hahn er klaar voor is.
MMM
 MMM - zondag 31 augustus 2014 - 22:37   quote  deeplink  
Van Dordt naar Excelsior vind ik wel een stap terug trouwens. Alleen dat stadion en publiek al..
jacky chan
 jacky chan - zondag 31 augustus 2014 - 22:46   quote  deeplink  
Die Hahn heeft nog helemaal niks mogen laten zien....
jacky chan
 jacky chan - zondag 31 augustus 2014 - 22:48   quote  deeplink  
Misschien moet feyenoord nog een extra ballenjongen aantrekken ofzo??
Els
 Els - zondag 31 augustus 2014 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 22:37 schreef MMM het volgende:
Van Dordt naar Excelsior vind ik wel een stap terug trouwens. Alleen dat stadion en publiek al..
Dat stadion van Dordrecht is echt niet groter. Maar je hebt wel gelijk, het is bijzonder lullig voor Hahn.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 13:05   quote  deeplink  
Feyenoord en Excelsior akkoord over Hahn

600x400-hahn1.JPG

Feyenoord en Excelsior hebben een akkoord bereikt over de verhuur van Warner Hahn. Het laatste woord is nu aan de keeper zelf. Door de komst van Kenneth Vermeer naar Feyenoord is Hahn in de Kuip nu gedegradeerd tot derde doelman.

Bij Excelsior krijgt Hahn de kans op speelminuten in de eredivisie. Het ligt in de lijn de verwachting dat de 22-jarige Rotterdammer later deze maandag alsnog akkoord gaat met de overstap van de Kuip naar Kralingen. Excelsior is naarstig op zoek naar een keeper, omdat Jordy Deckers in de eerste wedstrijden van het seizoen geen betrouwbare indruk maakte.

Warner Hahn stapte deze zomer transfervrij over van FC Dordrecht naar Feyenoord. In de Kuip kwam hij vooralsnog niet verder dan de positie van tweede doelman, achter Erwin Mulder.
Bron:Rijnmond
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 13:11   quote  deeplink  
Radio1 en VI meldt net Hahn naar Zwolle
MMM
 MMM - maandag 01 september 2014 - 13:12   quote  deeplink  
Beter, in plaats voor dat troosteloze stadion en publiek spelen..
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 13:13   quote  deeplink  
Hahn heeft wel bedankt voor Excelsior
Barabas
 Barabas - maandag 01 september 2014 - 13:13   quote  deeplink  
Blijkbaar wilde hij niet naar Excelsior....
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 13:33   quote  deeplink  
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/feyenoord/23029673/__Hahn_verhuurd_aan_PEC__.html?utm_source=t.co&utm_medium=referral&utm_campaign=twitterfeed

Warner Hahn zal de rest van het seizoen onder de lat van PEC Zwolle staan. De tweede keeper van Feyenoord wordt verhuurd aan de beker- en Johan Cruijff Schaalwinnaar, die eerste doelman Diederik Boer naar Ajax zag vertrekken.

Warner Hahn.

Foto: VI Images

Boer vult bij Ajax het gat op dat Kenneth Vermeer achterliet. Hij maakte een opmerkelijke transfer naar Feyenoord, waar hij eerste keuze wordt. Hahn werd daardoor derde doelman, omdat Erwin Mulder ook in De Kuip blijft.

Hahn speelde afgelopen seizoen bij FC Dordrecht, waarmee hij naar de eredivisie promoveerde. Hij krijgt bij PEC Zwolle de kans om ervaring op te doen op eredivisieniveau.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 13:37   quote  deeplink  
Succes daar Warner..
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 02 september 2014 - 11:23   quote  deeplink  
Hij word er alleen maar beter van om naar Zwolle te gaan

Ga binnenkort wel een bakkie met hem doen hahah
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 11:35   quote  deeplink  
Nu maak je toch wel een grapje he D@@N, wie word er nou beter van als je naar Zwolle verhuist..(?)
flipje tiel
 flipje tiel - dinsdag 02 september 2014 - 11:41   quote  deeplink  
natuurlijk word die hier beter van,hier kan die elke week keepen op eredivisie niveau mooi 1 jaar daar en we zijn zwolle ook weer dankbaar voor zijn opgedane ervaring
Barabas
 Barabas - dinsdag 02 september 2014 - 11:56   quote  deeplink  
Volgens mij komt Khip alleen maar terug naar De Kuip als Mulder aan het eind van het seizoen vertrekt. Als hij echt goed is dan zal hij ook niet achter Vermeer op de bank willen zitten, dus ik denk dat er een probleem geboren is.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 11:57   quote  deeplink  
Zwolle dankbaar Whahahahahaaaa..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 11:56 schreef Barabas het volgende:
Volgens mij komt Khip alleen maar terug naar De Kuip als Mulder aan het eind van het seizoen vertrekt. Als hij echt goed is dan zal hij ook niet achter Vermeer op de bank willen zitten, dus ik denk dat er een probleem geboren is.
Dat denk ik niet, denk dat Bosi met zijn 'uitgestippelde tijdspad' het bij het rechte eind heeft..
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 02 september 2014 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 11:35 schreef RenatoBos het volgende:
Nu maak je toch wel een grapje he D@@N, wie word er nou beter van als je naar Zwolle verhuist..(?)
Krijgt hij inderdaad wel speeltijd
Of ze moeten vast houden aan Kevin Begois
Die was de nummer 2 achter Boer
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 12:03 schreef FR-D@@N het volgende:

[..]

Krijgt hij inderdaad wel speeltijd
Of ze moeten vast houden aan Kevin Begois
Die was de nummer 2 achter Boer
Ik heb het over de stad Zwolle natuurlijk d:-)
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 02 september 2014 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 12:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik heb het over de stad Zwolle natuurlijk d:-)
Ik ben er beter van geworden en een stuk gelukkiger
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 12:35   quote  deeplink  
Jaja d:-)
van geil
 van geil - vrijdag 05 september 2014 - 12:13   quote  deeplink  
Prima persoonlijkheid.
durft zich te uiten.
kritisch , doch netjes.
en zijn eigen plan getrokken.
Gaat n mooie carriere krijgen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 september 2014 - 03:55   quote  deeplink  
Warner Hahn baalt van nederlaag tegen Slowaken



(http://youtu.be/fbeKjzdziNY)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 september 2014 - 07:16   quote  deeplink  
Keeper van de toekomst: Feyenoord weet wat ik kan

hahn6439000.jpg

Warner Hahn blijft de keeper van de toekomst voor Feyenoord, ook al werd hij door de verrassende komst van Kenneth Vermeer gedwongen om na een paar maanden al elders onder de lat te gaan staan. Dat hebben ze inderdaad gezegd toen ik tekende en zo zien ze mij nog steeds, verzekert de aan PEC Zwolle uitgeleende Hahn.

In de voetbalwereld kan alles snel veranderen, zo ondervond Hahn zelf. Zo heeft Erwin Mulder nog maar een contract voor een jaar met Feyenoord. Ik weet dat ik tijd nodig heb en die geef ik mezelf ook, stelt Hahn in De Telegraaf. Feyenoord weet wat ik kan. Er spreekt vertrouwen uit dat de optie tot koop die Zwolle wilde voor hen onbespreekbaar was.

Hahn stapt volgend seizoen anders De Kuip binnen. De doelman is blij dat hij bij PEC zichzelf lekker kan laten zien. PSV is de eerste opponent. Ik ken veel van die jongens uit Rotterdam en van Jong Oranje. Ik weet in ieder geval van ze dat ze het lastig zullen vinden om hier te spelen.
Bron:Voetbalzone
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 september 2014 - 06:22   quote  deeplink  
"Natuurlijk was ik kwaad toen ik hoorde dat Feyenoord Vermeer had gehaald"

large_e143631834048f58eee97a1d3512df2e6e5bf377.jpg

Na een onrustige week maakte Warner Hahn zaterdagavond zijn competitiedebuut voor PEC Zwolle. De doelman hield een slecht gevoel over aan zijn tijdelijke vertrek bij Feyenoord, maar hoopt uiteindelijk weer terug te keren in Rotterdam-Zuid.

Hahn werd afgelopen zomer door Feyenoord overgenomen van FC Dordrecht, maar startte als tweede doelman achter Erwin Mulder. Door de komst van Kenneth Vermeer zag de sluitpost zijn positie steeds uitzichtlozer worden, waardoor hij in samenspraak met Feyenoord besloot om tijdelijk naar PEC te verkassen. "Ik had nooit verwacht hier te spelen. Zo zie je maar weer: de voetballerij is een gekke wereld", geeft Hahn toe aan Metro.

De doelman erkent dat hij boos was toen hij hoorde van de Rotterdamse transfer van Vermeer. "Natuurlijk was ik kwaad toen ik hoorde dat Feyenoord Kenneth Vermeer had gehaald. Ik heb dat in het gesprek met Martin van Geel en Fred Rutten na FC Twente Feyenoord ook wel laten blijken. Maar het is nu eenmaal zo en ik moet ook verder."

Hahn hoopt zich bij PEC te kunnen ontwikkelen. "Uiteindelijk ben ik blij met mijn keuze. Ik denk dat dit heel goed gaat uitpakken. Keepen in de Eredivisie bij een goede club is beter voor mijn ontwikkeling dan op de bank zitten." Uiteindelijk hoopt de doelman terug te keren in De Kuip. "Dat ligt wel in de planning. Feyenoord is een prachtige club en ik kom uit Rotterdam."
Bron: Metro
van geil
 van geil - maandag 15 september 2014 - 19:34   quote  deeplink  
keeper van de koploper.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 oktober 2014 - 16:28   quote  deeplink  
Hahn heeft geen wrok: 'Warming-up in De Kuip is al prachtig'

850x400-hahn1.JPG

Even nadat de tijdelijke overgang van Warner Hahn naar PEC Zwolle was rondgekomen, liet de doelman zich uit over de handelswijze van Feyenoord. 'Niet netjes', was de omschrijving van de huurling. ''Ik sta nog steeds achter die woorden'', vertelt Hahn vandaag in Voetbal International.

De goalie werd verhuurd na het aantrekken van Kenneth Vermeer. ''Wees gewoon eerlijk tegen me, zeg dat je mij nog niet goed genoeg vindt. Nu zag ik dat niet aankomen en was de teleurstelling veel groter. Kenneth is een heel goede keeper. Maar Erwin heeft het vorig jaar toch ook goed gedaan? Ik vond het niet nodig. Maar ja, ik ben niet objectief.''

Toch koestert hij geen wrok naar zijn werkgever. ''Ik heb gezien en gevoeld hoe intens die band is tussen het Legioen en de club. De liefde van al die mensen voor Feyenoord. Dat maakt de club zo speciaal. Een warming-up doen in De Kuip was al een prachtige ervaring, hoe mooi moet het dan wel niet zijn om voor volle tribunes te spelen? Helaas heb ik mijn debuut niet mogen maken. Nog niet.''
Bron:VI
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 15 oktober 2014 - 11:26   quote  deeplink  
't zag er allemaal niet heel overtuigend uit bij jong Oranje
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 15 oktober 2014 - 11:27   quote  deeplink  
Inderdaad. Hij heeft duidelijk nog wat stappen te maken.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 15 oktober 2014 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2014 - 11:26 schreef MauricioAros het volgende:
't zag er allemaal niet heel overtuigend uit bij jong Oranje
In ieder geval meer dan Erwin Mulder ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 oktober 2014 - 23:35   quote  deeplink  
Dat weet ik nog zo net niet..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 16 oktober 2014 - 06:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2014 - 23:35 schreef RenatoBos het volgende:
Dat weet ik nog zo net niet..
Oeh, wat verrassend ...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 oktober 2014 - 11:29   quote  deeplink  
Valt toch wel mee, ik vind Warner op dit moment nog echt niet overtuigen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 17:20   quote  deeplink  
Hahn: 'Mijn droom is niet kapot geschoten'

69oo6d.jpg

In Zwolle lopen ze met hem weg, in Rotterdam werd hij al snel (nog) niet goed bevonden. Warner Hahn keert zaterdag voor even terug bij de club die hem vorig seizoen overnam van FC Dordrecht. PEC Zwolle, de nummer vier van de eredivisie, speelt in de Kuip tegen Feyenoord, de nummer drie van de ranglijst.

Hahn moest dit seizoen de concurrentie in Rotterdam-Zuid aangaan met Erwin Mulder. Hij verloor die strijd, zag vervolgens Kenneth Vermeer aangetrokken worden, waardoor Hahn zelfs derde doelman werd. En dus mocht de keeper op huurbasis alweer vertrekken. Excelsior hoopte op zijn komst, maar Hahn koos voor PEC Zwolle, de bekerwinnaar van vorig seizoen. En eigenlijk is hij nu wel blij met die overstap. "Het heeft goed uitgepakt voor mij. Hier kan ik vlieguren maken. Het belangrijkste is dat ik ga spelen, dus op dit moment is Zwolle een stap vooruit."

In Zwolle is Hahn zonder twijfel eerste keus van trainer Ron Jans. "Daar gaat het om. Minuten pakken en spelen, dat kan ik hier doen. Ik word beter hier, dat merk ik al vanaf de eerste wedstrijd. Tegen PSV was dat, een beter debuut kan je je niet wensen. We wonnen met 3-1, maar ik merkte we dat het allemaal iets sneller ging, dat de spelers wat slimmer zijn."

Zaterdag staat Feyenoord - PEC Zwolle op het programma. Hoewel het verblijf in Rotterdam kort is geweest, wel een speciaal duel voor Hahn. "Ik vind het prachtig om even terug te keren bij mijn werkgever. Bijzonder, maar we moeten het ook niet groter maken dan het is. Het is een mooie wedstrijd, met een extra tintje. En we hebben kans, wij doen het goed tegen de grotere ploegen. Thuis wonnen we van PSV met 3-1 en bij Ajax werd het 0-0. Verdiend ook nog. Feyenoord heeft individueel wel betere spelers, maar als team is PEC Zwolle niet minder," vindt de keeper.

Natuurlijk hoopte Hahn, toen hij de overstap van FC Dordrecht naar Feyenoord maakte, direct te slagen in de Kuip. De Rotterdammer denkt ook dat hij goed genoeg is om eerste doelman bij Feyenoord te worden. Hij vindt ook dat hij die kans verdiende. "Ik vind van wel. Aan de andere kant heb ik nog twee jaar om die kans te krijgen. Mijn droom is nog steeds om eerste keeper bij Feyenoord te worden. Die is niet kapot geschoten. Maar voor nu ben ik heel gelukkig hoe het gelopen is."

De loopbaan van Hahn zit in de lift, toch heeft hij ook met tegenslagen te maken gehad. Met Jong Oranje plaatste hij zich niet voor het EK. "Of dat het schande is? Dat weet ik niet, maar het is wel erg zonde. We hadden een goede eerste fase van de kwalificatie, maar de laatste fase was niet goed. Het kwam er niet uit. We voetbalden niet, dat is juist onze kracht. Als je niet voetbalt wordt het lastig. Dan kan je je niet onderscheiden."

Stelling 1:'Ik had recht op een eerlijke kans bij Feyenoord?'

(http://youtu.be/EDMnrZydYFk)

Stelling 2:'Keepen in Zwolle is beter dan bankzitten in de Kuip?'

(http://youtu.be/Ng4d6RnwTjY)

Stelling 3:'Schande dat Jong Oranje zich niet geplaatst heeft voor het EK?'

(http://youtu.be/efa0GEMmvs0)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 17:27   quote  deeplink  
Hahn: 'Speciaal dat ik zaterdag in de Kuip mag spelen'

69oo6d.jpg

De verhuurde Warner Hahn komt zaterdag op bezoek bij zijn werkgever Feyenoord als doelman van opponent PEC Zwolle. "Het is wel speciaal dat ik nu ook echt mag spelen", vertelt de doelman, die al wel meerdere wedstrijden in de Kuip als wissel heeft meegemaakt.

"Ik heb aan het begin van dit seizoen een paar keer op de bank mogen zitten: een heel mooie ervaring. Het wordt heel mooi, ik neem aan dat je weet hoe de sfeer in De Kuip is?", vraagt de doelman aan Dolf van Aert, een journalist van Voetbal International. Hahn spreekt vol lof over de Rotterdamse aanhang. 'In het begin liep het met Feyenoord niet zoals iedereen verwachtte, maar tóch bleef het publiek achter de ploeg staan. Dat was wel indrukwekkend. En we spelen in de avond, dat maakt het extra leuk. Ik weet niet goed waarom, dat vind ik sfeervoller dan op zondagmiddag."

Hahn sluit niet uit dat hij dit seizoen met PEC hoog kan eindigen. "Iedereen heeft met het winnen van de KNVB-beker en Johan Cruijff Schaal kunnen zien hoe mooi het is als de hele stad op stelten staat wanneer je twee prijzen pakt. En je ziet hoe goed wij het tegen de grote clubs doen. Waarom zou PEC dan niet heel hoog kunnen eindigen?" Op deze vraag geeft hij vervolgens zelf al antwoord. "We wisselen heel goede wedstrijden af met mindere, we moeten constanter worden. Maar als dat lukt, dan kan PEC echt structureel aansluiten bij de subtop", aldus Hahn.
Bron: VI
van geil
 van geil - woensdag 28 januari 2015 - 14:59   quote  deeplink  
Ik lees alleen maar goede berichten over hem.
Barabas
 Barabas - woensdag 28 januari 2015 - 16:51   quote  deeplink  
Is inderdaad opvallend positief. Sterkt mij in de gedachte dat àls een partij Vermeer voor de hoofdprijs wil halen, dit geen enorm kwaliteitsverlies hoeft te zijn.
VVout
 VVout - woensdag 28 januari 2015 - 18:31   quote  deeplink  
Jans was zeer positief over hem ja, zonder hem had PEC het kunnen schudden tegen Cambuur.
JanM
 JanM - woensdag 28 januari 2015 - 18:49   quote  deeplink  
Is uitstekend dat hij nu eredivisie-ervaring opdoet en als hij komende zomer terugkeert kan hij als 2e keeper achter Vermeer alleen nog maar beter worden! Wij hebben dan een prima opvolger klaarstaan voor als Vermeer verkocht zou worden en/of minder wordt en/of door Hahn voorbijgestreefd wordt.
FANdré
 FANdré - vrijdag 30 januari 2015 - 15:20   quote  deeplink  
Hij speelt momenteel bij een perfecte club voor hem en over 1,5 jaar komt ie Vermeer aflossen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 januari 2015 - 01:00   quote  deeplink  
maar wie word dan je tweede keeper, Miazek ..(?)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Warner Hahn topic..









0.0192759