BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: Het officiële PDC WK 2014 topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Dart Nieuws
snoopert
 snoopert - maandag 23 december 2013 - 14:15   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=OY2pHTeiPu8&feature=player_embedded ook een leuke :)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 23 december 2013 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Hahaha, ja dat heeft hij geweten. De set erop heeft Michael hem even flink teruggezet op zijn plaats. Eventjes een versnelling hoger en weg was hij. Tsja, je moet hem inderdaad niet boos maken, want hij gaat alleen maar beter gooien.
Loetje
 Loetje - maandag 23 december 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 13:15 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, nu ik er zo over nadenk. Dit jaar geen premier league gewonnen, geen players championships en nu ook het WK niet. Dat zal even zwaar zijn voor hem. En helemaal wanneer van Gerwen het WK wint en daarmee ook nog eens de nieuwe nummer 1 van de wereld is. Dat gaat een klap worden voor Taylor, zeg! Maar dan moet Michael het eerst nog even uitvoeren.
Tsja, maar wie heeft de UK open, World grand prix, Grand slam of darts, world matchplay en afgelopen jaar gewoon weer het WK gewonnen? Dan vergeet ik geloof ik de CL of darts nog. Oja en het EK won die ook
Loetje
 Loetje - maandag 23 december 2013 - 22:47   quote  deeplink  
Gary Anderson in vorm is scorend ook bijna niet bij te houden. Wordt oppassen.

Lewis speelt soms zwak maar dan zet ie ff aan en dan gooit ie de tripples zooooo makkelijk
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 24 december 2013 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 22:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tsja, maar wie heeft de UK open, World grand prix, Grand slam of darts, world matchplay en afgelopen jaar gewoon weer het WK gewonnen? Dan vergeet ik geloof ik de CL of darts nog. Oja en het EK won die ook
Tuurlijk, tuurlijk. Taylor zal ik ook absoluut nog niet afschrijven. Die komt gewoon weer terug en zal komend jaar ook weer een hoop prijzen in de wacht gaan slepen. Maar dat neemt niet weg dat dit hem zwaar zal vallen. En het WK niet winnen en de Premier League. Twee toernooien die hij toch vrijwel altijd wint. Hij zal flink zitten te balen nu, maar meestal komt hij dan nog sterker terug...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 24 december 2013 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 22:47 schreef Loetje het volgende:
Gary Anderson in vorm is scorend ook bijna niet bij te houden. Wordt oppassen.

Lewis speelt soms zwak maar dan zet ie ff aan en dan gooit ie de tripples zooooo makkelijk
Anderson... hij kan verschrikkelijk goed gooien en hoort scorend bij de allerbeste ter wereld, maar zijn dubbels he. Die willen nog weleens flink haperen. Het is niet voor niets dat hij dit jaar vrij laag staat op de ranglijst. Waar hij tot 2 jaar terug standaard in de top 10 stond. Maar je moet hem nooit onderschatten. Al kan hij ook zomaar een slechte dag hebben en dan stuur je hem vrij gemakkelijk naar huis. Maar vanaf nu begint het toernooi eigenlijk pas echt voor onze van Gerwen. Eerst Anderson, dan Barney, dan Lewis en dan de finale. Dat zijn vier zware wedstrijden op rij en misschien is de finale zelfs wel makkelijker dan de drie wedstrijden ervoor.

En vooral die halve finale he. Ik heb de wedstrijd gisteren gezien en van der Voort stond echt heel goed te spelen voor zijn doen. Zeker ook gezien zijn eerste ronde. Scoorde 98 gemiddeld, wat gewoon goed is. Maar Lewis zat in de 100 en gooide een paar hoge finishes uit waardoor de wedstrijd vrij snel beslist was. Maar hij gooit zijn triples inderdaad heel makkelijk. Aan de andere kant..dat zagen we bij van Gerwen ook tegen McDine. Als het zover komt zal het een ware clash worden en is het een wedstrijd die een finale had verdiend. Zeker nu Taylor eruit ligt. Maar goed, eerst maar eens beginnen met Anderson. Alles één voor één. En dan moet Lewis ook nog maar even zien te winnen van King en waarschijnlijk Wade. Al is die Wade absoluut niet in vorm zeg.
Loetje
 Loetje - dinsdag 24 december 2013 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 december 2013 - 10:59 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tuurlijk, tuurlijk. Taylor zal ik ook absoluut nog niet afschrijven. Die komt gewoon weer terug en zal komend jaar ook weer een hoop prijzen in de wacht gaan slepen. Maar dat neemt niet weg dat dit hem zwaar zal vallen. En het WK niet winnen en de Premier League. Twee toernooien die hij toch vrijwel altijd wint. Hij zal flink zitten te balen nu, maar meestal komt hij dan nog sterker terug...
Als ie echt wil......
Loetje
 Loetje - dinsdag 24 december 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 december 2013 - 11:05 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Anderson... hij kan verschrikkelijk goed gooien en hoort scorend bij de allerbeste ter wereld, maar zijn dubbels he. Die willen nog weleens flink haperen. Het is niet voor niets dat hij dit jaar vrij laag staat op de ranglijst. Waar hij tot 2 jaar terug standaard in de top 10 stond. Maar je moet hem nooit onderschatten. Al kan hij ook zomaar een slechte dag hebben en dan stuur je hem vrij gemakkelijk naar huis. Maar vanaf nu begint het toernooi eigenlijk pas echt voor onze van Gerwen. Eerst Anderson, dan Barney, dan Lewis en dan de finale. Dat zijn vier zware wedstrijden op rij en misschien is de finale zelfs wel makkelijker dan de drie wedstrijden ervoor.

En vooral die halve finale he. Ik heb de wedstrijd gisteren gezien en van der Voort stond echt heel goed te spelen voor zijn doen. Zeker ook gezien zijn eerste ronde. Scoorde 98 gemiddeld, wat gewoon goed is. Maar Lewis zat in de 100 en gooide een paar hoge finishes uit waardoor de wedstrijd vrij snel beslist was. Maar hij gooit zijn triples inderdaad heel makkelijk. Aan de andere kant..dat zagen we bij van Gerwen ook tegen McDine. Als het zover komt zal het een ware clash worden en is het een wedstrijd die een finale had verdiend. Zeker nu Taylor eruit ligt. Maar goed, eerst maar eens beginnen met Anderson. Alles één voor één. En dan moet Lewis ook nog maar even zien te winnen van King en waarschijnlijk Wade. Al is die Wade absoluut niet in vorm zeg.
En toch als dat lukt is de finale waarschijnlijk het moeilijkste. Omdat je dan toch wellicht onderschat. Anderson is in vorm fantastisch op de tripples maar zelden op de dubbels. Dat is ook een probleem
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 25 december 2013 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 december 2013 - 22:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

En toch als dat lukt is de finale waarschijnlijk het moeilijkste. Omdat je dan toch wellicht onderschat. Anderson is in vorm fantastisch op de tripples maar zelden op de dubbels. Dat is ook een probleem
tsja, de onderschatting inderdaad. Maar qua tegenstander en niveau zou het makkelijker moeten zijn. Maar onderschatting is inderdaad heel erg gevaarlijk. En dan nu eerst maar Anderson. Niet te ver vooruit kijken. Ja, die dubbels inderdaad van Anderson. Maar we gaan het zien. Michael moet het niveau van triples van Anderson ook kunnen halen. Dat gaat hij tegen Lewis ook nog wel nodig hebben. Ach ja, we gaan vrijdag weer verder en dan gaan we alles zien!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 27 december 2013 - 15:10   quote  deeplink  
En dan ook nog eens Justin Pipe naar huis gestuurd. Devon Petersen wint met 4-1 van Pipe. Tsja, zo onderhand mogen we dit toch wel het toernooi van de verrassingen gaan noemen. Hopen dan maar dat Barney vanavond wel doorgaat!
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 december 2013 - 02:32   quote  deeplink  
Barney er uit. Iedereen sneuvelt haha.
Peter Wright overigens fantastisch!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 28 december 2013 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 december 2013 - 02:32 schreef Loetje het volgende:
Barney er uit. Iedereen sneuvelt haha.
Peter Wright overigens fantastisch!
Wright was inderdaad heel erg goed, maar ik denk toch dat hij eruit gaat als hij Whitlock tegenkomt. Die is denk ik gewoon nog net iets beter. En Wright zal dit niveau niet altijd halen.

Barney er helaas uit. Weer een grote naam uit het toernooi. Het houdt maar niet op. Waar gaat het stoppen? Erg jammer van Barney, maar gezien zijn spel is het helemaal niet raar, want hij speelde gisteren heel erg matig. Webster trouwens ook. Die speelde in het begin mogelijk nog minder dan van Barneveld en dat hij niet al vroeg uitliep naar 3-0 of 3-1 mag hij zichzelf aanrekenen. Erg jammer, maar het zat er gisteren gewoon niet in. Vind ik persoonlijk erg zonde, aangezien ik toch best wel Barney fan ben, doordat hij het darten in Nederland (en deels ook daarbuiten) op de kaart heeft gezet. Dan troosten we ons maar met onze andere speler. Onze enige echte wereldtopper op dit moment. En dan maar ervan uitgaan dat van Barneveld de kwartfinale toch niet had overleefd.

Vanmiddag van Gerwen tegen Anderson. Wordt een geweldige wedstrijd. Ik kijk er nu al naar uit!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 december 2013 door feyenoord!!! --
snoopert
 snoopert - zaterdag 28 december 2013 - 17:34   quote  deeplink  
pfff, my god.. wat een held is die van Gerwen, om alweer van zo'n achterstand terug te komen. Heb er geen woorden voor. Wat zijn we als Nederlander toch gezegend met zo'n darter. fantastisch :)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 28 december 2013 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 december 2013 - 17:34 schreef snoopert het volgende:
pfff, my god.. wat een held is die van Gerwen, om alweer van zo'n achterstand terug te komen. Heb er geen woorden voor. Wat zijn we als Nederlander toch gezegend met zo'n darter. fantastisch :)
Absoluut. Echt geweldig zoals hij ook vandaag weer terugkwam. Bij een stand van 1-3 in sets moest hij 3 opeenvolgende sets winnen en hij flikt het gewoon weer. Wat een spannende wedstrijd. En wat een hoog niveau. Want die Anderson haalde echt weer zijn oude niveau. Die stond geweldig te gooien en miste bijna niks op zijn dubbels. Pas de laatste 2 sets ging hij een heel klein beetje minder gooien. Of was het gewoon van Gerwen die nog beter ging spelen? In ieder geval heeft Michael weer een prestatie van formaat geleverd. Nu morgenavond tegen Mark Webster. Hopen dat zijn griep/verkoudheid dan een beetje over is. En als je bedenkt dat hij daar ook nog last van had, dan is zijn prestatie alleen maar knapper!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 28 december 2013 - 17:51   quote  deeplink  
Heb overigens wel echt op het puntje van mijn stoel gezeten. Tsjongejonge, wat was het nog billenknijpen na die 1-3. Michael heeft in elk geval al meermaals bewezen niet op te geven bij een achterstand en altijd te blijven doorgaan.
Loetje
 Loetje - maandag 30 december 2013 - 11:29   quote  deeplink  
Het is allemaal wel linke soep in Ally Pally.
Ongelooflijk hoe Michael in slaap valt, natuurlijk staat het 3-0, maar tegen Lewis moet je dit echt niet flikken.

Ook Peter Wright geef ik een uitstekende kans om de finale te halen, Snakebite speelt echt goed.

Maar wat vallen veel darters mij tegen zeg!
Loetje
 Loetje - maandag 30 december 2013 - 11:30   quote  deeplink  
Overigens zet ik zelf mijn geld vanavond op Adrian Lewis.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 30 december 2013 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 december 2013 - 11:30 schreef Loetje het volgende:
Overigens zet ik zelf mijn geld vanavond op Adrian Lewis.
Hoop niet voor jou al je geld Loetje, v Gerwen wint wel.... Voor z`n slaapmomentje heeft die tegen Lewis geen tijd voor. ;)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 30 december 2013 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 december 2013 - 11:29 schreef Loetje het volgende:
Het is allemaal wel linke soep in Ally Pally.
Ongelooflijk hoe Michael in slaap valt, natuurlijk staat het 3-0, maar tegen Lewis moet je dit echt niet flikken.

Ook Peter Wright geef ik een uitstekende kans om de finale te halen, Snakebite speelt echt goed.

Maar wat vallen veel darters mij tegen zeg!
Tsja, veel darters vallen inderdaad tegen. Maarja, die liggen er nu dan ook uit. Wat betreft Peter Wright, hij staat heel goed te gooien, maar ik geef Whitlock toch net iets meer kans op de finale. Maar het zal spannend worden.

Van Gerwen viel inderdaad in slaap. Ik vond het ook nog even link tegen Webster. Je weet het maar nooit. Tegen Lewis kan je dat inderdaad niet hebben. Die gooit je dan finaal van het bord. Maar zo in slaap vallen als Michael had is een combinatie van factoren. Aan de ene kant de gemakkelijke en ruime voorsprong en aan de andere kant het slechte spel van de tegenstander. Nu is het al de vraag of van Gerwen vandaag zo'n gemakkelijke en ruime voorsprong kan pakken, maar Lewis zal absoluut goed gaan spelen. Daardoor zal van Gerwen bij de les blijven en niet in slaap vallen. Dat het dan alsnog een loodzware wedstrijd is, staat buiten kijf. Maar in slaap vallen zal hij niet doen. Het zal verrekte lastig worden vanavond met een Lewis in topvorm. Maar oh oh, wat ga ik zitten duimen vanavond voor Michael van Gerwen. Kom op Mighty Mike!
snoopert
 snoopert - maandag 30 december 2013 - 23:57   quote  deeplink  
Vond het wel meevallen die loodzware wedstrijd :p, hoeveel geld had je op Lewis gezet loetje? ;)
Loetje
 Loetje - dinsdag 31 december 2013 - 02:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 december 2013 - 23:57 schreef snoopert het volgende:
Vond het wel meevallen die loodzware wedstrijd :p, hoeveel geld had je op Lewis gezet loetje? ;)
Haha 5 lolly's en een fristi ;-)

Ff zonder gein, dit toernooi is niet te voorspellen. De ene naar de andere verbaast me. Wat je verwacht gebeurd niet en de meest zieke uitslagen komen voor
Loetje
 Loetje - dinsdag 31 december 2013 - 02:31   quote  deeplink  
Maargoed wat was Michael fenomenaal. Het leek Taylor in zijn beste dagen wel. Elk foutje strafte hij genadeloos af. Lewis viel ook wel wat tegen.

Ik was vanavond in Den Braai, zijn cafe. Wat een gekte
Loetje
 Loetje - dinsdag 31 december 2013 - 02:33   quote  deeplink  
Op naar Wright... hopelijk kan hij weer de gehele wedstrijd de concentratie vasthouden.
Wright mag je niet onderschatten, die gooit echt goed. Het verbaast me amper dat hij hier staat, vermoede het eigenlijk in de achtste finales al.
Michael, nog één keer knallen jongen!
Loetje
 Loetje - dinsdag 31 december 2013 - 02:34   quote  deeplink  
Woensdagavond op het forum tijdens de finale????
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 31 december 2013 - 11:01   quote  deeplink  
Tsjongejonge, wat was Michael inderdaad geweldig gisteren. Echt alles werd afgestraft. En als Lewis dan een keer op 42 staat in de leg van Michael die zelf nog op 154 staat, dan gooit hij die 154 doodleuk uit. Het was echt ongelofelijk wat hij liet zien. Zo werd het niet de loodzware wedstrijd voor van Gerwen, al moet je wel zeggen dat hij echt een topwedstrijd speelde. Want Lewis was scorend echt niet veel minder, maar hij was op het moment dat hij bij een finish aankwam ging het fout. Voor Lewis zal het wel loodzwaar zijn geweest. Dit maakt hij niet vaak mee en zal nog wel even nadreunen bij hem.

Haha, dat zal in zijn café, ja. Heel dartliefhebbend Nederland kleurt appeltjesgroen voor Mighty Mike! Dit tempo zou Taylor ook niet bijhouden momenteel. In zijn beste dagen wel, maar momenteel niet. Maar Taylor komt altijd terug.

Nu moet van Gerwen doorzetten en ook een hoog niveau halen tegen Wright. Het tempo zal lager liggen, maar hij zal zeker een heel hoog niveau moeten halen, want Wright speelt ook wel heel erg goed. Die mag je inderdaad niet onderschatten. En ook zeker niet in slaap vallen bij een voorsprong. Maar dat zal Michael in een finale niet doen denk ik. Het zal een spannende wedstrijd worden. Kom op Mighty Mike, nu voor de wereldtitel gaan!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 31 december 2013 - 11:01   quote  deeplink  
Woensdagavond ben ik waarschijnlijk niet op het forum. Zit vermoedelijk met vrienden te kijken. Kijk er nu al naar uit, haha!
Loetje
 Loetje - dinsdag 31 december 2013 - 13:50   quote  deeplink  
Het was echt 'Taylor op zijn best' achtig gisteren. Tering hé
Loetje
 Loetje - dinsdag 31 december 2013 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 11:01 schreef feyenoord!!! het volgende:
Woensdagavond ben ik waarschijnlijk niet op het forum. Zit vermoedelijk met vrienden te kijken. Kijk er nu al naar uit, haha!
Geniet er van!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 31 december 2013 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 13:50 schreef Loetje het volgende:
Het was echt 'Taylor op zijn best' achtig gisteren. Tering hé
Absoluut. Heb echt zitten genieten van de prachtige partij gisteren. Taylor gaat het wel zwaar krijgen om tegen Michael de statistieken op te bouwen die hij tegen ieder ander heeft. Maar het blijft Phil Taylor. Maar als er één man is die Taylor van de troon kan stoten, dan is het Michael van Gerwen. Morgen kan hij ook de nummer 1 worden op de order of merit. Maar zo'n jarenlange hegemonie en zo erg domineren als Phil Taylor altijd heeft gedaan, gaan we niet meer zien. Daarvoor zijn er nu teveel goede spelers en zijn de toppers van nu toch net even minder dominant dan Taylor in zijn beste jaren. Maar acht, wie 16 wereldtitels heeft kun je ook niet zomaar evenaren. Laten we in elk geval hopen dat Michael na vorig jaar nu wel met de beker in handen mag staan!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 31 december 2013 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 13:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Geniet er van!
Ja, dank je. Gaat zeker lukken. En geniet jij er ook van he! Wordt vast een prachtpartij!
Loetje
 Loetje - woensdag 01 januari 2014 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 17:07 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Absoluut. Heb echt zitten genieten van de prachtige partij gisteren. Taylor gaat het wel zwaar krijgen om tegen Michael de statistieken op te bouwen die hij tegen ieder ander heeft. Maar het blijft Phil Taylor. Maar als er één man is die Taylor van de troon kan stoten, dan is het Michael van Gerwen. Morgen kan hij ook de nummer 1 worden op de order of merit. Maar zo'n jarenlange hegemonie en zo erg domineren als Phil Taylor altijd heeft gedaan, gaan we niet meer zien. Daarvoor zijn er nu teveel goede spelers en zijn de toppers van nu toch net even minder dominant dan Taylor in zijn beste jaren. Maar acht, wie 16 wereldtitels heeft kun je ook niet zomaar evenaren. Laten we in elk geval hopen dat Michael na vorig jaar nu wel met de beker in handen mag staan!
Inderdaad. Een ding is zeker, als Michael bereid is deze arbeid te blijven leveren dan neemt hij het volledige stokje over van Taylor
Loetje
 Loetje - woensdag 01 januari 2014 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 17:07 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ja, dank je. Gaat zeker lukken. En geniet jij er ook van he! Wordt vast een prachtpartij!
Thanks man!

Ik verwacht ook een prachtwedstrijd.
toch wordt deze lastiger denk ik.
Onderschatting ligt op de loer.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 01 januari 2014 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 15:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Inderdaad. Een ding is zeker, als Michael bereid is deze arbeid te blijven leveren dan neemt hij het volledige stokje over van Taylor
Ja, dat kan hij zeker. Maar dan moet hij wel blijven presteren wat hij nu doet. En het zal zwaar worden om te doen wat Taylor jarenlang gedaan heeft. Maar dat hij alles heeft wat nodig is om dat te doen, is duidelijk.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 01 januari 2014 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 15:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Thanks man!

Ik verwacht ook een prachtwedstrijd.
toch wordt deze lastiger denk ik.
Onderschatting ligt op de loer.
Ja, de onderschatting inderdaad. Dat is altijd heel gevaarlijk. Aan de andere kant heeft van Gerwen natuurlijk ook gezien hoe Wright staat te gooien dit jaar. En het is ook een finale. Dat kan ook ervoor zorgen dat je je tegenstander niet zomaar gaat onderschatten.
Loetje
 Loetje - donderdag 02 januari 2014 - 00:30   quote  deeplink  
Zijn eerste titel is een feit. Dit had hij nodig maar wat was hij zenuwachtig en wat was Wright een taaie.

biertje op Michael
Loetje
 Loetje - donderdag 02 januari 2014 - 00:32   quote  deeplink  
Ik zal over een tijdje een Premier League topic aanmaken.
Overigens schandalig dat Wade niet mee doet aan de PL.
overigens wel 10 deelnemers
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 02 januari 2014 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 januari 2014 - 00:32 schreef Loetje het volgende:
Ik zal over een tijdje een Premier League topic aanmaken.
Overigens schandalig dat Wade niet mee doet aan de PL.
overigens wel 10 deelnemers
Ik ben wel blij dat we van die Wade af zijn! Wat een droplul is dat zeg ...
Loetje
 Loetje - donderdag 02 januari 2014 - 03:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 januari 2014 - 00:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik ben wel blij dat we van die Wade af zijn! Wat een droplul is dat zeg ...
Ik zal je ook bekennen dat ik Wade ook niet mag en hem een arrogante zak vindt.

Echter vind ik de kwaliteit van het darts het belangrijkste, Wade is gewoon een top 5/6 speler die er qua niveau gewoon bijhoort.
Echter mag het gehele britse publiek hem logisch dus niet.
Daarom heeft sky hem geen wildcard gegeven
maargoed, toch kijk ik liever naar Taylor - Wade dan naar Taylor - Newton.

Uiteindelijk ben ik liefhebber
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 03 januari 2014 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 januari 2014 - 00:30 schreef Loetje het volgende:
Zijn eerste titel is een feit. Dit had hij nodig maar wat was hij zenuwachtig en wat was Wright een taaie.

biertje op Michael
Jahaa! Gelukkig maar! Het is ook meer dan verdiend dat hij dit jaar met de beker in handen mocht staan. Na Lewis met 6-0 te hebben verslagen en Wright in het begin van de finale van het bord te gooien, kan ik niet anders zeggen dan dat het verdiend is. Maar wat was ik opgelucht toen hij die dubbel 20 erin gooide, want anders was het nog wel even heel erg spannend geworden. Want Wright werd wel steeds beter. Al zal het ook met de spanning te maken hebben dat hij zelf eerst twee kansen op tops miste voordat Michael de wedstrijd uitgooide. Zo werd het toch nog even behoorlijk spannend! Maar gelukkig is hij nu wereldkampioen! Dat staat en zal altijd zo blijven. En daarbij is hij nu ook de nieuwe nummer 1. Moeten we nog maar eens zien of Taylor hem nog inhaalt, want die speelt natuurlijk veel minder toernooien dan Michael.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 03 januari 2014 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 januari 2014 - 03:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zal je ook bekennen dat ik Wade ook niet mag en hem een arrogante zak vindt.

Echter vind ik de kwaliteit van het darts het belangrijkste, Wade is gewoon een top 5/6 speler die er qua niveau gewoon bijhoort.
Echter mag het gehele britse publiek hem logisch dus niet.
Daarom heeft sky hem geen wildcard gegeven
maargoed, toch kijk ik liever naar Taylor - Wade dan naar Taylor - Newton.

Uiteindelijk ben ik liefhebber
Tsja, Wade is vaak ongelofelijk irritant, maar ik vind het wel gewoon een hele goede darter. Die hoort absoluut bij de top 5/6 van de wereld, zoals jij al zegt. Ik vind hem eigenlijk zelfs de nummer 5. En als hij echt in vorm is, kan hij zelfs de nummer 4 zijn, want dan kan hij beter zijn dan Whitlock. Ik vind het dan eigenlijk ook onbegrijpelijk dat ze hem geen wildcard hebben gegeven. Ja, hij is irritant, maar uiteindelijk draait het om kwaliteit. En dan neem je wel een Thornton mee en een Newton. Die hebben toch echt wel minder gepresteerd dan Wade. En ik zou hem ook verkiezen boven Chisnall. Die heeft dit jaar goed gedart, maar lag er bij het WK wel heel erg snel uit. Terwijl Wade pas in de kwartfinale verloor en dat was tegen Lewis. Ik vind het echt jammer dat Wade er niet bij is. Is gewoon een uitstekende darter.
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 januari 2014 - 02:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 11:40 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, Wade is vaak ongelofelijk irritant, maar ik vind het wel gewoon een hele goede darter. Die hoort absoluut bij de top 5/6 van de wereld, zoals jij al zegt. Ik vind hem eigenlijk zelfs de nummer 5. En als hij echt in vorm is, kan hij zelfs de nummer 4 zijn, want dan kan hij beter zijn dan Whitlock. Ik vind het dan eigenlijk ook onbegrijpelijk dat ze hem geen wildcard hebben gegeven. Ja, hij is irritant, maar uiteindelijk draait het om kwaliteit. En dan neem je wel een Thornton mee en een Newton. Die hebben toch echt wel minder gepresteerd dan Wade. En ik zou hem ook verkiezen boven Chisnall. Die heeft dit jaar goed gedart, maar lag er bij het WK wel heel erg snel uit. Terwijl Wade pas in de kwartfinale verloor en dat was tegen Lewis. Ik vind het echt jammer dat Wade er niet bij is. Is gewoon een uitstekende darter.
Het klopt volledig wat je zegt.
Wade was afgelopen jaar niet top hoor maar hij is gewoon eigenlijk de nummer 4 van de wereld. Altijd constant en zeer lastig om tegen te darten. Hij hoort gewoon in de Premier League. Maar het publiek haat hem en daarom zal Sky hem er niet bij willen hebben. Wade staat nu coor het eerst buiten de top 4 in Januari en daarom was hij niet automatisch verzekerd van de PL.
Doodzonde.
Thornton vind ik er overigens terecht bij zitten, maar Newton??? Dan liever Terry Jenkins
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 januari 2014 - 02:57   quote  deeplink  
Was overigens kippenvel vanavond in Vlijmen. Wat een huldiging.
Michael blijft altijd zichzelf, respect hoor!
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 januari 2014 - 02:58   quote  deeplink  
Overigens wat vinden jullie van 10 deelnemers aan de PL?
Ik had liever toch weer naar 8 gegaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 februari 2014 door Loetje --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: Het officiële PDC WK 2014 topic









0.0079300