BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Selectiebeleid van Gaal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 16 mei 2014 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 02:19 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ja zijn eergevoel probeert ie misschien op die manier hoog te houden...
Hij is simpelweg al maanden licht geblesseerd en laat zich nu helpen..

Je kunt over van Gaal zeggen wat je wilt, maar eerlijk naar zijn spelers is ie altijd.. En zoiets al jij nu suggereert heb ik nog nooit gehoord uit zijn omgeving..
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 17 mei 2014 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 21:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is simpelweg al maanden licht geblesseerd en laat zich nu helpen..

Je kunt over van Gaal zeggen wat je wilt, maar eerlijk naar zijn spelers is ie altijd.. En zoiets al jij nu suggereert heb ik nog nooit gehoord uit zijn omgeving..
Misschien zit ik er ook wel helemaal naast, maar ik heb gewoon sterk het gevoel dat er iets niet klopt.
We praten hier over het WK. Hij kan wel een heel seizoen spelen hiermee. Zich terug vechten in de basis en hierdoor zijn plek behalen in het NL elftal.
Dan ineens lijkt het hem niet slim om mee te gaan terwijl dit iets is waar iedereen heen wil ten koste van alles. Die paar weken extra maken dan niets meer uit. EK is pas weer over 2 jaar. Dan had ie tijd zat om te herstellen en zich weer in de kijker te spelen.
Als het al het hele seizoen duurt, dan moet je je afvragen waarom ben je dan niet eerst volledig gaan herstellen en al die tijd hiermee blijven doorlopen.

Daarom vind ik dus dat er iets niet klopt.
remco k
 remco k - zaterdag 17 mei 2014 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 - 01:21 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Misschien zit ik er ook wel helemaal naast, maar ik heb gewoon sterk het gevoel dat er iets niet klopt.
We praten hier over het WK. Hij kan wel een heel seizoen spelen hiermee. Zich terug vechten in de basis en hierdoor zijn plek behalen in het NL elftal.
Dan ineens lijkt het hem niet slim om mee te gaan terwijl dit iets is waar iedereen heen wil ten koste van alles. Die paar weken extra maken dan niets meer uit. EK is pas weer over 2 jaar. Dan had ie tijd zat om te herstellen en zich weer in de kijker te spelen.
Als het al het hele seizoen duurt, dan moet je je afvragen waarom ben je dan niet eerst volledig gaan herstellen en al die tijd hiermee blijven doorlopen.

Daarom vind ik dus dat er iets niet klopt.
Het tweede wat je zegt klopt niet. Hij heeft niet het hele seizoen kunnen spelen hiermee, de laatste maanden zelfs bijna niet gespeeld..
remco k
 remco k - zaterdag 17 mei 2014 - 22:09   quote  deeplink  
Zaadpot van Oranje..

Goal heel erg slecht verdedigd door de Vrij en Veltman..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 mei 2014 - 22:41   quote  deeplink  
En wat een heerlijk Feyenoord-doelpunt..

http://youtu.be/FPk64zCx1WA
remco k
 remco k - zondag 18 mei 2014 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 - 22:41 schreef RenatoBos het volgende:
En wat een heerlijk Feyenoord-doelpunt..

http://youtu.be/FPk64zCx1WA
Van Persie speelt bij United toch??
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 mei 2014 - 18:05   quote  deeplink  
Heeft ie bij Feyenoord geleerd jonguh..
remco k
 remco k - zondag 18 mei 2014 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2014 - 18:05 schreef RenatoBos het volgende:
Heeft ie bij Feyenoord geleerd jonguh..
Maar het is geen Feyenoord speler toch??

Wel een mooie pass trouwens van Clasie.. Maakte toch nog iets goed van al die ballen die niet aankwamen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 mei 2014 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2014 - 20:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar het is geen Feyenoord speler toch??

Wel een mooie pass trouwens van Clasie.. Maakte toch nog iets goed van al die ballen die niet aankwamen..
Klopt ja..
remco k
 remco k - zondag 18 mei 2014 - 21:25   quote  deeplink  
Overigens heel NL erg zwak gister.. Veel werk te verzetten voor van Gaal en zijn team..
remco k
 remco k - maandag 19 mei 2014 - 18:26   quote  deeplink  
Ik lees op het Feyenoord forum dat er mensen zijn die de Vrij heel erg goed vonden spelen..

Ik vraag me af of de Vrij zaterdag dan nog een wedstrijd heeft gespeeld, want die was namelijk ook gewoon slecht aan het ballen, veel balverlies en samen met Veltman gewoon fout bij de tegengoal. Hij probeert een man over te geven aan een speler die al in de dekking speelt, daarna loopt die man hem supersimpel voorbij, hij reageert veel te laat en de pass is al gegeven waarna ook Veltman alles fout doet. Maar beiden zijn daar fout, en beiden speelden gewoon slecht.. Indy verdedigde wel goed. Maar als enige. Ook Jan Maat en Kongolo gewoon slecht aan het ballen. van Aanholt gewoon prima als invaller..
dennie
 dennie - maandag 19 mei 2014 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 15:19 schreef Peterhs het volgende:

[..]

De meest rare en domme keuze ooit!
Van Gaal is nu bij mij gezakt tot iets boven het nul punt.
Jonge je loopt te lullen over dingen waar je helemaal niks van weet. Als vd Wiel fit was zat hij gewoon bij de selectie je maakt conclusies uit onwaarheden, kortzichtig.

Had wel graag andere linksbacks in de selectie gewild. Nu heb je alleen Kongolo en van Aanholt voor die posities.. Zeker op de manier waarin van Gaal het wilt zien worden ingevuld is Kongolo niet geschikt en Aanholt heeft wel erg weinig ervaring, waarom geen Buttner of Emanuelson erbij dan Urby was perfect voor dit systeem met zijn techniek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2014 door dennie --
dennie
 dennie - maandag 19 mei 2014 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2014 - 18:26 schreef remco k het volgende:
Ik lees op het Feyenoord forum dat er mensen zijn die de Vrij heel erg goed vonden spelen..

Ik vraag me af of de Vrij zaterdag dan nog een wedstrijd heeft gespeeld, want die was namelijk ook gewoon slecht aan het ballen, veel balverlies en samen met Veltman gewoon fout bij de tegengoal. Hij probeert een man over te geven aan een speler die al in de dekking speelt, daarna loopt die man hem supersimpel voorbij, hij reageert veel te laat en de pass is al gegeven waarna ook Veltman alles fout doet. Maar beiden zijn daar fout, en beiden speelden gewoon slecht.. Indy verdedigde wel goed. Maar als enige. Ook Jan Maat en Kongolo gewoon slecht aan het ballen. van Aanholt gewoon prima als invaller..
Janmaat en Veltman zaten fout bij die tegengoal, niet de Vrij. Maargoed hij was inderdaad niet geweldig, wel degelijk.

Hoezo Janmaat slecht dan? Vond hem juist goed tot zijn gedwongen wissel.. Kongolo onzichtbaar maar dat is logisch die backs in dit systeem spelen als soort links-en rechtermiddenvelders, dit is niet het Feyenoord systeem iig..
remco k
 remco k - maandag 19 mei 2014 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2014 - 19:56 schreef dennie het volgende:

[..]

Janmaat en Veltman zaten fout bij die tegengoal, niet de Vrij. Maargoed hij was inderdaad niet geweldig, wel degelijk.

Hoezo Janmaat slecht dan? Vond hem juist goed tot zijn gedwongen wissel.. Kongolo onzichtbaar maar dat is logisch die backs in dit systeem spelen als soort links-en rechtermiddenvelders, dit is niet het Feyenoord systeem iig..
JanMaat zat inderdaad ook fout.. Overigens begint de fout bij dom balverlies, maar dat terzijde.. de Vrij doet daar echt alles fout wat ie maar fout kan doen, hij probeert een man over te geven terwijl de ontvanger zelf al in de dekking speelt, en stapt daarna volledig verkeerd in, je gaat toch niet zeggen dat ie dan niets met de tegengoal te maken heeft??

JanMaat is voor mij nu de eerste keus op die positie hoor, dus het gaat me niet om de opstelling, maar hij speelde belabberd, dekte constant slecht door, agressief op de verkeerde momenten, en veel balverlies.. Sorry maar dat vind ik gewoon slecht..

We gaan naar een WK en dan is redelijk goed gewoon bij lange na niet goed genoeg..

Je zag het zelfs tegen Ecuador, ieder foutje wordt genadeloos afgestraft..
PBtje
 PBtje - maandag 19 mei 2014 - 23:37   quote  deeplink  
Top
biba1970
 biba1970 - zondag 01 juni 2014 - 11:54   quote  deeplink  
Van gaal is gewoon een achterlijke dorpsgek heeft geen normen en waarden hoop dat we de eerste ronde keihard eruit vliegen.Zo dat is eruit.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 juni 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2014 - 18:05 schreef RenatoBos het volgende:
Heeft ie bij Feyenoord geleerd jonguh..
Whahahaha daarom worden jullie zo vaak kampioen...Persie is later pas echt gegroeid...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Selectiebeleid van Gaal









0.0099940