BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lucas Andersen heeft grootheidswaanzin

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 08 oktober 2014 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 10:05 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Nou, mijn zegen heb je Remco. Als je dat voor elkaar kan krijgen....Top!!!

Ik ben in februari van dit jaar gestopt met werken, maar dat is uiteindelijk het gevolg van een reorganisatie....
Het valt alleen niet mee om weer een leuke baan te vinden op mijn leeftijd (bijna 54 jaar) en als je dan denkt iets leuks gevonden te hebben, zijn er altijd mensen waarvan hun CV en/of werkervaring en motivatie beter aansluit dan dat van mij.....
Of een bruto maandsalaris wat nog lager is dan mijn bruto ww-uitkering over 4 weken die ik nu heb en dan nog niet aangenomen worden. Nee, ik heb geen hoge opleiding en ben ook niet te beroerd om te werken, maar er wordt naar mijn idee teveel gekeken naar diploma's en niet naar wat/hoe iemand echt kan en vooral wil.

Maar nogmaals, als jij je droom (met 55 stoppen met werken) kan verwezelijken, RESPECT!!
Hear hear +1
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 08 oktober 2014 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 18:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Met een juiste mix van sparen en beleggen (en een goede financieel adviseur) moet je dat zeker gaan lukken. Overigens, ik beleg zelf niet, hooguit mijn boterhammen ;-)
En ook ik maakte ooit 70 tot 80 uur. En dat heb ik eigenlijk altijd met veel plezier gedaan.
Ja op je krent achter een buro....;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 08 oktober 2014 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 15:51 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ik wilde eerst niet reageren op zo'n pikkie als jij.
Wat kom je hier doen man?
Ben je zijn nog geheime flikkervriendje ofzo.
En nee, ik ben nog steeds niet tevreden. En nou oppleuren randdebiel.
AMEN
remco k
 remco k - woensdag 08 oktober 2014 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 23:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Kom je nog wel achter pik....

[ filmpje ]
Wedje leggen dat het me gaat lukken, max met 57..

Ik bepaal mijn eigen leven, niet de overheid..
remco k
 remco k - woensdag 08 oktober 2014 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 23:38 schreef nora het volgende:
Nou Remco ik vind het wel knap minimaal 70 uur per week werken en ook nog uren op het forum wanneer slaap je dan en heb je nog wel tijd voor sex ?
Het forum doe ik structureel tussendoor, heb vaak wel even wat wachttijden, en een post is zo geplaatst he.. En ja tijd zat voor sex..
remco k
 remco k - woensdag 08 oktober 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 10:05 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Nou, mijn zegen heb je Remco. Als je dat voor elkaar kan krijgen....Top!!!

Ik ben in februari van dit jaar gestopt met werken, maar dat is uiteindelijk het gevolg van een reorganisatie....
Het valt alleen niet mee om weer een leuke baan te vinden op mijn leeftijd (bijna 54 jaar) en als je dan denkt iets leuks gevonden te hebben, zijn er altijd mensen waarvan hun CV en/of werkervaring en motivatie beter aansluit dan dat van mij.....
Of een bruto maandsalaris wat nog lager is dan mijn bruto ww-uitkering over 4 weken die ik nu heb en dan nog niet aangenomen worden. Nee, ik heb geen hoge opleiding en ben ook niet te beroerd om te werken, maar er wordt naar mijn idee teveel gekeken naar diploma's en niet naar wat/hoe iemand echt kan en vooral wil.

Maar nogmaals, als jij je droom (met 55 stoppen met werken) kan verwezelijken, RESPECT!!
Je moet doelen in het leven hebben toch. Dit is mijn ultieme doel, en daar doe ik alles voor..En dat gaat voorlopig volgens plan ondanks de crisis..

Je laatste zin ben ik het helemaal mee eens.. Overigens grappig, ik heb me ook opgewerkt binnen het bedrijf. En als ik mezelf dan een keer een veer in mijn reet mag steken, ik denk dat ik zo gewaardeerd wordt bij ons bedrijf juist door mijn no nonsense aanpak zowel naar boven als beneden..
remco k
 remco k - woensdag 08 oktober 2014 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 18:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Met een juiste mix van sparen en beleggen (en een goede financieel adviseur) moet je dat zeker gaan lukken. Overigens, ik beleg zelf niet, hooguit mijn boterhammen ;-)
En ook ik maakte ooit 70 tot 80 uur. En dat heb ik eigenlijk altijd met veel plezier gedaan.
Ik denk ook dat het gaat lukken. Anders zou ik er niet voor gaan.. En ik doe het ook met veel plezier. Kom nu ook pas net weer thuis, vanochtend om 7 uur in de auto en om 6 uur weer het wekkertje..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 08 oktober 2014 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 23:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Wedje leggen dat het me gaat lukken, max met 57..

Ik bepaal mijn eigen leven, niet de overheid..
Daar gaat het niet om Remco....ik gun het je van harte, ik bedoel als jij straks een Remco JR heb sta je niet te springen om die overuren, dan wil je bij je kind zijn ouwe ;-)
nora
 nora - donderdag 09 oktober 2014 - 09:15   quote  deeplink  
Tja en de juiste vrouw want niet elke vrouw zou hier mee kunnen leven
remco k
 remco k - donderdag 09 oktober 2014 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 23:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om Remco....ik gun het je van harte, ik bedoel als jij straks een Remco JR heb sta je niet te springen om die overuren, dan wil je bij je kind zijn ouwe ;-)
Ik werk veel thuis he vriend.
remco k
 remco k - donderdag 09 oktober 2014 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 oktober 2014 - 09:15 schreef nora het volgende:
Tja en de juiste vrouw want niet elke vrouw zou hier mee kunnen leven
Die heb ik al.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 oktober 2014 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 23:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het gaat lukken. Anders zou ik er niet voor gaan.. En ik doe het ook met veel plezier. Kom nu ook pas net weer thuis, vanochtend om 7 uur in de auto en om 6 uur weer het wekkertje..
En nog vissen ook?
remco k
 remco k - donderdag 09 oktober 2014 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 oktober 2014 - 16:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En nog vissen ook?
Minimaal 1 nacht in de week. Vaak gaat de laptop wel mee. Dus werk ik ook daar nog wat. Dat is prima.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 10 oktober 2014 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 oktober 2014 - 23:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Minimaal 1 nacht in de week. Vaak gaat de laptop wel mee. Dus werk ik ook daar nog wat. Dat is prima.
Dan mis jij de essentie van het leven....als jij 55 bent ben je uitgeblust en opgebrand, jij leeft om te werken.
Ik vind dat een instelling van fanaten, egoïsten en egotrippers.

Ik weet hoe oud jij bent, en geloof mij....dit ga jij echt niet volhouden.
Ik ben 51 en ik heb 34 jaar zwaar fysiek werk gedaan, 8 uur per dag, 40 uur per week plus de nodige overwerkuren, ik heb 's nachts gewerkt als daarom gevraagd werd.
De sleet zit op mijn lijf en ik sta elk jaar weer voor een verassing waarom ik me weer een keer in het ziekenhuis mag/moet melden.

Nogmaals ik gun je het van harte vriend.....maar pas op dat op het eind van de rit de prijs niet te hoog wordt
Eide
 Eide - vrijdag 10 oktober 2014 - 01:25   quote  deeplink  
Weet ik niet, het hangt toch ook wel af van hoe je verder voor jezelf zorgt. De eerste 10 jaar als militair waren ook vrij pittig, veel buiten in het donkere dierenbos in weer en wind, extreem weinig slaap en terug op de kazerne vrijwel standaard overwerk. Ondertussen overigens meer achter de computer maar het afgelopen voorjaar en zomer toch ook weer structureel overuren gedraait vanwege onderbezetting. En dan natuurlijk de uitzendingen waar werkdagen van 14 uur de norm zijn en dat dan 7 dagen per week.

En toch voel ik me ontspannen en zit de sleet er niet bepaald in. Ik durf wel te zeggen dat een en ander alleen kan omdat ik voor mijzelf probeer te zorgen. Ik sport regelmatig, probeer niet te ongezond te eten en m'n slaap te pakken waar dat kan. Dat laatste is nu met onregelmatige diensten echt wel belangrijk.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 10 oktober 2014 - 03:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 01:25 schreef Eide het volgende:
Weet ik niet, het hangt toch ook wel af van hoe je verder voor jezelf zorgt. De eerste 10 jaar als militair waren ook vrij pittig, veel buiten in het donkere dierenbos in weer en wind, extreem weinig slaap en terug op de kazerne vrijwel standaard overwerk. Ondertussen overigens meer achter de computer maar het afgelopen voorjaar en zomer toch ook weer structureel overuren gedraait vanwege onderbezetting. En dan natuurlijk de uitzendingen waar werkdagen van 14 uur de norm zijn en dat dan 7 dagen per week.

En toch voel ik me ontspannen en zit de sleet er niet bepaald in. Ik durf wel te zeggen dat een en ander alleen kan omdat ik voor mijzelf probeer te zorgen. Ik sport regelmatig, probeer niet te ongezond te eten en m'n slaap te pakken waar dat kan. Dat laatste is nu met onregelmatige diensten echt wel belangrijk.
Mijn sterke jaren waren de jaren '80 tot 2000....van mijn twintigste tot mijn veertigste, hele andere mentaliteit, the sky was the limit...alles kon, letterlijk en figuurlijk.
Ik heb van alles uitgevreten, vanuit de kroeg naar je werk(in muiden was het tot 06.00 open)als je er maar was en het werk gedaan werd, van vrouw naar vrouw, van matpartij naar matpartij....maar tot op heden nooit drugs gebruikt.
Tuurlijk heb ik roofbouw op mijn lichaam gepleegd, en daar pluk ik nu de zure vruchten van(helaas)maar ik heb wel een prachtige tijd gehad, voor tonnen weggezopen en gerookt en auto's bij de vleet, spijt als haren op mijn kop dat ook.....maar me nooit weg laten zetten voor 80 uur voor een werkgever, ik kon dat gewoon niet, ik vond het leven leuker.

Jouw laatste alinea is op zijn brabants kei belangrijk....nogmaals ik gun het jullie van harte, maar wat jij schrijft....zorg wel voor je lijf en leden, toen der tijd hadden wij daar schijt aan....hehehehe sporten is zoooo jaren 2000
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 10 oktober 2014 - 09:42   quote  deeplink  
Ik heb altijd een redelijk geregeld leven gehad en nu nog, maar de wisseldiensten en overwerkuren bij mijn voorlaatste werkgever zou ik nu niet meer aan moeten denken.
Ik wil dat ook eigenlijk helemaal niet meer. Ik heb met mijn huidige vrouw 2 dochters van 8 en bijna 4 en geloof mij, als ik nu wisseldiensten zou moeten draaien zou dat voor mij een zware opgave zijn, maar niets is onmogelijk natuurlijk als je die mondjes moet voeden. Ik ben nu bijna 54 en hoef dus nog maar 13 jaar tot aan mijn pensioen. Maar bovenal vind ik het nu heerlijk om elke dag thuis te zijn bij m'n meisjes.

Maar ik zal ook weer een keer een baan moeten vinden, maar dat valt dus echt niet mee....

Misschien heel cliché; maar ik ben gezond, dus rijk. Ik maak me niet echt druk, maar ben wel bezig met m'n toekomst en denk soms; wat wil ik nu eigenlijk nog qua werk....???
Ach, het maakt mij niet zo heel veel uit, als maar weer aan het werk kom......
nora
 nora - vrijdag 10 oktober 2014 - 14:11   quote  deeplink  
Tja dat is wel heel veel prive info, maaare Andersen heeft grootheidswaanzin toch ?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 10 oktober 2014 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 14:11 schreef nora het volgende:
Tja dat is wel heel veel prive info, maaare Andersen heeft grootheidswaanzin toch ?
Dat noemen ze ook wel: een visje uitgooien......
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 10 oktober 2014 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 14:37 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dat noemen ze ook wel: een visje uitgooien......
.....of netwerken ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 10 oktober 2014 - 16:22   quote  deeplink  
Hahaha, meestal wordt het uiteindelijk "achter het net vissen" ......
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 10 oktober 2014 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 16:22 schreef Ronald 1960 het volgende:
Hahaha, meestal wordt het uiteindelijk "achter het net vissen" ......
Tsja...breek me de bek niet open :-(
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 10 oktober 2014 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 09:42 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik heb altijd een redelijk geregeld leven gehad en nu nog, maar de wisseldiensten en overwerkuren bij mijn voorlaatste werkgever zou ik nu niet meer aan moeten denken.
Ik wil dat ook eigenlijk helemaal niet meer. Ik heb met mijn huidige vrouw 2 dochters van 8 en bijna 4 en geloof mij, als ik nu wisseldiensten zou moeten draaien zou dat voor mij een zware opgave zijn, maar niets is onmogelijk natuurlijk als je die mondjes moet voeden. Ik ben nu bijna 54 en hoef dus nog maar 13 jaar tot aan mijn pensioen. Maar bovenal vind ik het nu heerlijk om elke dag thuis te zijn bij m'n meisjes.

Maar ik zal ook weer een keer een baan moeten vinden, maar dat valt dus echt niet mee....

Misschien heel cliché; maar ik ben gezond, dus rijk. Ik maak me niet echt druk, maar ben wel bezig met m'n toekomst en denk soms; wat wil ik nu eigenlijk nog qua werk....???
Ach, het maakt mij niet zo heel veel uit, als maar weer aan het werk kom......
2jd55k8.jpg
remco k
 remco k - vrijdag 10 oktober 2014 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 00:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan mis jij de essentie van het leven....als jij 55 bent ben je uitgeblust en opgebrand, jij leeft om te werken.
Ik vind dat een instelling van fanaten, egoïsten en egotrippers.

Ik weet hoe oud jij bent, en geloof mij....dit ga jij echt niet volhouden.
Ik ben 51 en ik heb 34 jaar zwaar fysiek werk gedaan, 8 uur per dag, 40 uur per week plus de nodige overwerkuren, ik heb 's nachts gewerkt als daarom gevraagd werd.
De sleet zit op mijn lijf en ik sta elk jaar weer voor een verassing waarom ik me weer een keer in het ziekenhuis mag/moet melden.

Nogmaals ik gun je het van harte vriend.....maar pas op dat op het eind van de rit de prijs niet te hoog wordt
Nee hoor. ga namelijk 5 keer per jaar op vakantie, van weekendjes weg tot de lange zomer vakantie. Doe heel erg veel leuke dingen met het vrouwtje en andere mensen..

Ik leef totaal niet om te werken, juist daarom wil ik er zo snel mogelijk vanaf zijn..
Daarnaast zie ik mijn werk oprecht als een hobby, en doe het nooit met tegenzin.. Dat zal voor sommigen moeilijk te geloven zijn, maar ik werk voornamelijk met vrienden en hele leuke andere mensen..

Een ieder zijn ding Nenam..
remco k
 remco k - vrijdag 10 oktober 2014 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 01:25 schreef Eide het volgende:
Weet ik niet, het hangt toch ook wel af van hoe je verder voor jezelf zorgt. De eerste 10 jaar als militair waren ook vrij pittig, veel buiten in het donkere dierenbos in weer en wind, extreem weinig slaap en terug op de kazerne vrijwel standaard overwerk. Ondertussen overigens meer achter de computer maar het afgelopen voorjaar en zomer toch ook weer structureel overuren gedraait vanwege onderbezetting. En dan natuurlijk de uitzendingen waar werkdagen van 14 uur de norm zijn en dat dan 7 dagen per week.

En toch voel ik me ontspannen en zit de sleet er niet bepaald in. Ik durf wel te zeggen dat een en ander alleen kan omdat ik voor mijzelf probeer te zorgen. Ik sport regelmatig, probeer niet te ongezond te eten en m'n slaap te pakken waar dat kan. Dat laatste is nu met onregelmatige diensten echt wel belangrijk.
Ik ben het helemaal met je eens..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 10 oktober 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 22:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. ga namelijk 5 keer per jaar op vakantie, van weekendjes weg tot de lange zomer vakantie. Doe heel erg veel leuke dingen met het vrouwtje en andere mensen..

Ik leef totaal niet om te werken, juist daarom wil ik er zo snel mogelijk vanaf zijn..
Daarnaast zie ik mijn werk oprecht als een hobby, en doe het nooit met tegenzin.. Dat zal voor sommigen moeilijk te geloven zijn, maar ik werk voornamelijk met vrienden en hele leuke andere mensen..

Een ieder zijn ding Nenam..
Zoals ik het zei hé Remco....ik gun het je van harte.
Ik gaf alleen wat ouwe lullen advies ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 10 oktober 2014 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 03:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mijn sterke jaren waren de jaren '80 tot 2000....van mijn twintigste tot mijn veertigste, hele andere mentaliteit, the sky was the limit...alles kon, letterlijk en figuurlijk.
Ik heb van alles uitgevreten, vanuit de kroeg naar je werk(in muiden was het tot 06.00 open)als je er maar was en het werk gedaan werd, van vrouw naar vrouw, van matpartij naar matpartij....maar tot op heden nooit drugs gebruikt.
Tuurlijk heb ik roofbouw op mijn lichaam gepleegd, en daar pluk ik nu de zure vruchten van(helaas)maar ik heb wel een prachtige tijd gehad, voor tonnen weggezopen en gerookt en auto's bij de vleet, spijt als haren op mijn kop dat ook.....maar me nooit weg laten zetten voor 80 uur voor een werkgever, ik kon dat gewoon niet, ik vond het leven leuker.

Jouw laatste alinea is op zijn brabants kei belangrijk....nogmaals ik gun het jullie van harte, maar wat jij schrijft....zorg wel voor je lijf en leden, toen der tijd hadden wij daar schijt aan....hehehehe sporten is zoooo jaren 2000
Ik laat me ook totaal niet wegzetten door een baas, ik doe waar ik zin in heb, en als daar werken niet bij hoort stap ik in het vliegtuig met het vrouwtje en kom ik over 5 jaar weer terug.. Zo ben ik altijd al geweest, doe echt waar ik zelf zin in heb, en werken is iets waar ik heel veel lol in beleef... Zie het zelfs als een hobby..
remco k
 remco k - vrijdag 10 oktober 2014 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 20:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
I rest my case.
remco k
 remco k - vrijdag 10 oktober 2014 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 22:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zoals ik het zei hé Remco....ik gun het je van harte.
Ik gaf alleen wat ouwe lullen advies ;-)
Weet ik, maar ik let heel goed op mezelf..Weet precies wat ik wel en niet kan en mag.. En geloof mij maar als ik zeg dat ik echt meer dan genoeg gefeest heb..Hier en in het buitenland...

De enige drang die ik heb is om blij te zijn, simpelweg zorgen dat ik iedere dag lach, en een ander laat lachen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 10 oktober 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 22:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik let heel goed op mezelf..Weet precies wat ik wel en niet kan en mag.. En geloof mij maar als ik zeg dat ik echt meer dan genoeg gefeest heb..Hier en in het buitenland...

De enige drang die ik heb is om blij te zijn, simpelweg zorgen dat ik iedere dag lach, en een ander laat lachen..
Oke ik geloof je man ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 10 oktober 2014 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 22:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Oke ik geloof je man ;-)
Gelukkig man..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 oktober 2014 - 11:04   quote  deeplink  
Ik hoop ook met mijn 55ste te stoppen, maar dat zal wel een droom blijven! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 oktober 2014 - 11:04   quote  deeplink  
O wacht, ik werk nu al amper!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 oktober 2014 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - zondag 12 oktober 2014 - 09:21   quote  deeplink  
Ik moet op papier tot m'n 60e. Daar is overigens al wat vanaf door m'n uitzendingen. Als men de aankomende 20 jaar niet aan de pensioengerechtigde leeftijd gaat komen zou ik normaliter met 58 moeten kunnen stoppen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 14:14   quote  deeplink  
Maar heeft Andersen nou grootheidswaanzin? Want dat antwoord is er nu nog steeds niet. Van Remco weten we het inmiddels wel! ;-) ;-) ;-)
Eide
 Eide - zondag 12 oktober 2014 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:14 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar heeft Andersen nou grootheidswaanzin? Want dat antwoord is er nu nog steeds niet.
Voorlopig haalt hij zijn gelijk. Geen grootheidswaanzin dus, maar zijn eigen capciteiten goed ingeschat :D
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Voorlopig haalt hij zijn gelijk. Geen grootheidswaanzin dus, maar zijn eigen capciteiten goed ingeschat :D
Hehehe ik stelde die vraag ook niet, maar we waren totaal afgeweken van de werkelijke discussie en de enige die ik nu grootheidswaanzin zag hebben was Remco!! ;-)

Geintje hoor Remco! ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 24 oktober 2014 - 14:29   quote  deeplink  
Frank de Boer lijkt met de week meer content over de manier waarop Lucas Andersen zich in het eerste van Ajax manifesteert. Tegen FC Barcelona kreeg zo ongeveer de hele ploeg het verwijt met te weinig bravoure te hebben gespeeld, maar Andersen was volgens de hoofdtrainer een van de positieve uitzonderingen.

Op de persconferentie van vrijdag ging het meer over het verloren duel met FC Barcelona dan over de wedstrijd waar Ajax zich momenteel op voorbereidt, die tegen Go Ahead Eagles. 'Ik had gehoopt dat de ervaren jongens meer een rustpunt konden zijn tegen Barça. Zo van: "Geef mij die bal maar, ik doe er iets goeds mee." Lucas wilde in elk geval een actie maken en daar begint het mee. Het begint met de aanname, daaraan kun je meteen zien of hij er in zijn hoofd mee bezig is een actie in te zetten.'

Hoewel ook bij de Deense technicus lang niet alles lukte, was de intentie bij hem dus in elk geval al beter dan bij het grootste deel van zijn teamgenoten. 'Natuurlijk mislukten er nog veel dingen, maar hij was echt bezig met acties. Ik vond hem frivool spelen', gaf De Boer aan.

Al met stapte Ajax niet bepaald met een positief gevoel het vliegtuig naar Amsterdam in. 'Barça moest ook winnen. Ze hebben vier, vijf spelers die bij de top-10 van de wereld horen en wij niet', illustreert de hoofdtrainer het verschil in kwaliteit. 'Het hele team heeft wel een bittere nasmaak overgehouden aan Barça-uit. Die willen we nu wegspoelen', kijkt de trainer vooruit. Zaterdag is Go Ahead Eagles om 20:45 uur de volgende opponent. De wedstrijd wordt afgewerkt in de Amsterdam ArenA.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 oktober 2014 - 22:41   quote  deeplink  
Ken nog een speler met grootheidswaanzin!!!
nora
 nora - vrijdag 24 oktober 2014 - 23:49   quote  deeplink  
Kishna
Eide
 Eide - zaterdag 25 oktober 2014 - 08:26   quote  deeplink  
Neuh, Kishna komt er wel. Hij is wat minder onbevangen dan El Ghazi maar daar zit de aankomende jaren nog veel muziek in. Wat droevig is, is hoe juist jonge jongens met bravoure en onbevangenheid het verschil moeten maken. Daarvoor had Ajax toch ervaring aangetrokken in de vorm van Moisander, Zimling en Schone. Nu is Schone regelmatig belangrijk en is Zimling er pas net bij maar Moisander kan zich nergens achter verbergen.

Het is tekent dat men een vertrek van Moisander wenselijk acht en dat men vindt dat de 20 jarigen die daar achter zitten dat vertrek prima ondervangen. Dat is gewoon een overduidelijk brevet van onvermogen richting de man die zichzelf beter dan zijn concurrenten vindt.

Andersen bevalt mij meer en meer. Wel wordt het zaak dat hij snel een keer beslissend is, dat zou de ploeg enorm veel goed doen maar het zou ook prettig zijn voor Andersen zelf en hem eigenlijk onomstreden maken op het middenveld.
remco k
 remco k - zaterdag 25 oktober 2014 - 09:52   quote  deeplink  
Ik ben fan van het type voetballer Andersen. En ben de Boer dankbaar dat hij hem nu een echte kans geeft en hem ook steunt met de tekst dat hij wel durfde tegen Barca...

Zoals Eide zegt, hopelijk gaat hij nu snel ook met een goede goal of assist belangrijk gaan worden..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 25 oktober 2014 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 22:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik let heel goed op mezelf..Weet precies wat ik wel en niet kan en mag.. En geloof mij maar als ik zeg dat ik echt meer dan genoeg gefeest heb..Hier en in het buitenland...

De enige drang die ik heb is om blij te zijn, simpelweg zorgen dat ik iedere dag lach, en een ander laat lachen..
Behalve op het forum he? 😣
Eide
 Eide - zondag 26 oktober 2014 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 09:52 schreef remco k het volgende:
Ik ben fan van het type voetballer Andersen. En ben de Boer dankbaar dat hij hem nu een echte kans geeft en hem ook steunt met de tekst dat hij wel durfde tegen Barca...

Zoals Eide zegt, hopelijk gaat hij nu snel ook met een goede goal of assist belangrijk gaan worden..
Gister ook weer een aantal hele goede momenten van Andersen. Verdedigend ook prima trouwens. Als El Ghazi iets scherper was geweest had Lucas gister zeker 1 of 2 assists op z'n naam gezet.
Brandje
 Brandje - zondag 26 oktober 2014 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 08:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Gister ook weer een aantal hele goede momenten van Andersen. Verdedigend ook prima trouwens. Als El Ghazi iets scherper was geweest had Lucas gister zeker 1 of 2 assists op z'n naam gezet.
Heerlijke speler. Komt wat flegmatiek over maar komt er wel.
Eide
 Eide - zondag 26 oktober 2014 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 09:28 schreef Brandje het volgende:

[..]

Heerlijke speler. Komt wat flegmatiek over maar komt er wel.
Ik hoop dat hij blijft staan als Serero weer fit is. Serero is in de aanname wel net iets beter en pakt makkelijker ballen af maar vooruit is Andersen onnoemelijk veel beter dan Thulani. Hij heeft een goede voorwaartse voortzetting en kan zelf ook goals maken.
nora
 nora - zondag 26 oktober 2014 - 12:11   quote  deeplink  
Eindelijk gaat zijn talent zich uitbetalen een heerlijke speler altijd al geweest maar hij was altijd TE flegmatiek en hij oogt nu eindelijk wat feller en wat geconcentreerder en je ziet nu eindelijk hoe goed hij kan voetballen zoals hij nu speelt kan Serero de bank warm houden want ook Riedewald bevalt mij wel zoals hij gisteren speelde, maar goed die jongen is ook pas 18 dus zal nog wel zijn terugslag krijgen, en over Kishna is ook een talent maar zal even weer op zijn plaats gezet moeten worden.
Eide
 Eide - zondag 26 oktober 2014 - 12:28   quote  deeplink  
Kishna heeft bovendien een knieblessure.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 oktober 2014 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 - 23:49 schreef nora het volgende:
Kishna
nee man, Moisander is de naam.
remco k
 remco k - zondag 23 november 2014 - 16:56   quote  deeplink  
De flankspeler werd bij zijn interlanddebuut vol geraakt op zijn mond en kan niet eens normaal eten. Met dank aan kippensoep weet Andersen zijn zelfvertrouwen op peil te houden.

Ajax speelde geen beste wedstrijd tegen sc Heerenveen, daar zijn we het allemaal wel over eens. Er waren tijden dat Andersen in zo'n slechte wedstrijd ook een van de slechtste spelers was, maar met een beetje mazzel zijn die tijden voorbij. Wat een beetje zelfvertrouwen al niet kan doen.

Het gaat iedere dag beter met mijn mond, maar het is verre van optimaal. Ik heb nog steeds pijn. Aan mijn tanden steeds minder, maar aan de binnenkant van mijn lip zit een grote wond. Ik krijg nog geen broodje weggekauwd. Aardappels is geen optie, groente ook al niet, vertelt Andersen tegenover Ajax Life.

Mijn voortanden en de twee tanden rechts daarvan, zijn nog erg gevoelig. Ik kan mijn mond niet echt openen, waardoor ik niet kan kauwen. In je mond voelt een wond ook altijd nog iets groter dan bijvoorbeeld op je arm. It's killing me. Ik leef eigenlijk op soep. Kippensoep vooral, soms bouillon. En de blender maakt overuren voor smoothies of milkshakes.

Andersen is zo'n speler bij wie alles moet kloppen. Klopt alles, dan kan het best een leuke avond worden. Klopt niet alles, dan kan het zomaar helemaal niets worden. Zeker als je liever even niet kopt omdat je mond in puin ligt. Wat dat betreft is Heerenveen-thuis naast een 4-1-zege ook een overwinning op zichzelf. Het opgebouwde vertrouwen blijft intact, ondanks de opgelopen wond.

Hoewel het elftal niet zo goed draaide, probeer ik de echte Lucas te laten zien. Het gaat goed en ik voel dat ik iedere wedstrijd groei. Ik speel de bal niet meer zo snel achteruit, maar heb vertrouwen in mezelf. Ik sta meer ontspannen op het veld. Twijfel over mijn kwaliteit heb ik niet gehad, maar soms vroeg ik me wel af of mijn kans nog zou komen. Ik heb ook de verhalen meegekregen dat het na twee seizoenen toch wel eens tijd begon te worden.

Het is veel leuker om in een volle Amsterdam Arena te spelen dan op een halflege Toekomst. En het zegt ook wel iets dat je na afloop een driedelig pak aan moet en niet een spijkerbroek plus t-shirtje. Het zijn van die kleine dingen die het verschil maken, die aantonen dat Andersen een serieuze pion is. En niet een van de vele talenten die hoopt de Jupiler League te ontgroeien.

Dit is waarvoor ik in Amsterdam ben: om mijn talent te tonen en voor Ajax te spelen. En dat is wat ik nu doe. Mijn eerste actie is vaak goed, maar het vervolg moet gaan kloppen. De tweede en derde actie moeten ook goed zijn. Meer goals en assists. Zoals tegen FC Barcelona. Dan speel ik een mannetje uit, maar volgt een slap schot op doel. Zo'n bal moet erin.

Hoewel de Deen pas enkele weken zeker is van een basisplaats, is er een groot verschil tussen de Andersen die thuis tegen Paris Saint-Germain het veld betrad en de Andersen die dinsdag in Parijs aan de aftrap verschijnt. De hoofdpersoon legt uit: Zelfvertrouwen. Ik speel nu met vertrouwen in mezelf. Daar ga je nog beter van spelen. Ik heb tegen Barcelona laten zien dat ik met de besten mee kan. Als ik tegen Barcelona mijn acties kan maken, moet het tegen PSG ook lukken. En tegen SC Cambuur en sc Heerenveen. Mijn basis wordt steeds steviger.

http://www.ajaxlife.nl/updates/zelfvertrouwen-andersen-op-peil-mede-dankzij-kippensoep-ajahee-1415?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 november 2014 door remco k --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lucas Andersen heeft grootheidswaanzin









0.0084159