BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportverteller
 sportverteller - donderdag 23 juli 2015 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 21:18 schreef van geil het volgende:
Ik vind El en Toornstra allebei totaal niet creatief .
En sluiten veel te laat door.
Eens. Ik zie graag de wissel Gustafson voor Toornstra.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 juli 2015 - 21:26   quote  deeplink  
El Ahmadi eraf voor Vilhena.
sportverteller
 sportverteller - donderdag 23 juli 2015 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 21:23 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Ik vind dat Kongolo sowieso alleen uit de voeten kan met een puinruimer als Van Beek of Vlaar naast hem. Als Van Geel niet op tijd toeslaat om zowel Botteghin als VD Heijden te halen, dan denk ik dat het weleens einde verhaal kan zijn voor Ome Martin.
Kongolo komt regelmatig ter correctie op de positie van Dammers terecht. Hij speelt zelf niet zo heel slecht, maar moet te vaak zijn collega assisteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juli 2015 door sportverteller --
ericje
 ericje - donderdag 23 juli 2015 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 21:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Manu komt erin voor Kazim.
Idd, boetius was logischer geweest. Zou gio het niet in hem zien zitten of transferzaken?
sportverteller
 sportverteller - donderdag 23 juli 2015 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 21:27 schreef ericje het volgende:

[..]

Idd, boetius was logischer geweest. Zou gio het niet in hem zien zitten of transferzaken?
Dat Kazim in de basis begon zegt meer over het gebrek aan vertrouwen in Boëtius.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 juli 2015 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 21:23 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Ik vind dat Kongolo sowieso alleen uit de voeten kan met een puinruimer als Van Beek of Vlaar naast hem. Als Van Geel niet op tijd toeslaat om zowel Botteghin als VD Heijden te halen, dan denk ik dat het weleens einde verhaal kan zijn voor Ome Martin.
Ik denk niet dat de baan van Van Geel echt op het spel staat. Maar goed, dat er iets bij moet is iedereen binnen Feyenoord van overtuigd. Ook Van Geel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 juli 2015 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 21:27 schreef ericje het volgende:

[..]

Idd, boetius was logischer geweest. Zou gio het niet in hem zien zitten of transferzaken?
Goede vraag ja.
Barabas
 Barabas - donderdag 23 juli 2015 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 21:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de baan van Van Geel echt op het spel staat. Maar goed, dat er iets bij moet is iedereen binnen Feyenoord van overtuigd. Ook Van Geel.
Dat lijkt mij ook de grootst mogelijke onzin.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 juli 2015 - 21:35   quote  deeplink  
Woudenberg is er trouwens ingekomen voor Nelom.
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 23 juli 2015 - 21:37   quote  deeplink  
Oeh
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 juli 2015 - 21:37   quote  deeplink  
Grote kans Toornstra. Schot rand 16 via de paal net naast.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 juli 2015 - 21:37   quote  deeplink  
Wissel Pellè.
daan limbos
 daan limbos - donderdag 23 juli 2015 - 21:38   quote  deeplink  
I had a dream. En geen natte. Zo juist, op de bank. Ik droomde dat de Feyenoord-directie bij zinnen was gekomen en vol vuur de transfermarkt was opgegaan en thuiskwam met van der Heijden, Botteghin, Ziyech en Larson. Op de persconferentie vertelde Gio dat hij in dit Sabbatical-Europa-jaar met het volgende elftal wilde gaan spelen:
Vermeer -
van Beek - Botteghin - van der Heijden - Kongolo
Vejinovic - Ziyech - Toornstra
Larson - Kuyt - Bilal
Uiteraard werden we kampioen en in 1916 kreeg Kuyt een hele leuke functie bij het eerste elftal en werd Bas Dost als zijn vervanger gehaald.

Toen werd ik wakker en stonden we tegen Southampton met 2-0 achter, met een elftal waarmee we zo doorgaand, misschien 5e of 6e worden
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 juli 2015 - 21:39   quote  deeplink  
0-3.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 juli 2015 - 21:40   quote  deeplink  
Juanmi. Een lange bal en het ligt open. Verdediging totaal uit positie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 juli 2015 - 21:41   quote  deeplink  
Feyenoord krijgt trouwens in de tweede helft net zulke kansen als Southampton. Maar zij zijn een stuk effectiever.
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 23 juli 2015 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 21:38 schreef daan limbos het volgende:
I had a dream. En geen natte. Zo juist, op de bank. Ik droomde dat de Feyenoord-directie bij zinnen was gekomen en vol vuur de transfermarkt was opgegaan en thuiskwam met van der Heijden, Botteghin, Ziyech en Larson. Op de persconferentie vertelde Gio dat hij in dit Sabbatical-Europa-jaar met het volgende elftal wilde gaan spelen:
Vermeer -
van Beek - Botteghin - van der Heijden - Kongolo
Vejinovic - Ziyech - Toornstra
Larson - Kuyt - Bilal
Uiteraard werden we kampioen en in 1916 kreeg Kuyt een hele leuke functie bij het eerste elftal en werd Bas Dost als zijn vervanger gehaald.

Toen werd ik wakker en stonden we tegen Southampton met 2-0 achter, met een elftal waarmee we zo doorgaand, misschien 5e of 6e worden
Ik zou dit een heel mooie ploeg vinden!
Nibke
 Nibke - donderdag 23 juli 2015 - 21:43   quote  deeplink  
1916 Daan, toen moest jij zelfs nog geboren worden!
sportverteller
 sportverteller - donderdag 23 juli 2015 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 21:43 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Ik zou dit een heel mooie ploeg vinden!
Feyenoord gaat met de huidige selectie strijden om de derde of vierde plaats.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juli 2015 door sportverteller --
ericje
 ericje - donderdag 23 juli 2015 - 21:48   quote  deeplink  
Jammer dat zo'n wedstrijd verloren gaat, maar hier leer je van. Vóór de 1e wedstrijd moet er sws een nieuwe verdediger en ook nog zeker een aanvaller. Met twee goeie versterkingen doe je gewoon mee om de titel
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 juli 2015 - 21:49   quote  deeplink  
Afgelopen. Southampton sterker en wint terecht op basis van veldspel. Al was het verschil in aantal kansen niet groot.

Het tandem Bilal - Karsdorp was 1 van de weinige dingen die echt goed liep bij Feyenoord. Beide spelers leggen bovendien heel veel energie in hun spel.
donskie kanonskie
 donskie kanonskie - donderdag 23 juli 2015 - 21:50   quote  deeplink  
zo en dat was weer de tweede,zie echt veel verschil tussen hoe we verleden jaar zijn gestopt en nu al weer begonnen zijn
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 juli 2015 - 22:21   quote  deeplink  
Verdediging is brak.
Dat is t eigenlijk.
Ventjes
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 juli 2015 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 21:23 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Ik vind dat Kongolo sowieso alleen uit de voeten kan met een puinruimer als Van Beek of Vlaar naast hem. Als Van Geel niet op tijd toeslaat om zowel Botteghin als VD Heijden te halen, dan denk ik dat het weleens einde verhaal kan zijn voor Ome Martin.
Eens.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 23 juli 2015 - 22:27   quote  deeplink  
Wat een drama, waardeloze trainer die spelers als Nelom, Kazim in de basis durf te zetten
En aanwinst Gustafson op de bank ...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 juli 2015 - 22:30   quote  deeplink  
Gebeurt wel vaker: spelers die je kwijt wilt opstellen voor laatste kans/etalage zetten.
Sensi
 Sensi - donderdag 23 juli 2015 - 22:33   quote  deeplink  
Wat een trollen tegenwoordig hiero.. Maar eerlijkerwijs hadde jullie nou echt verwacht van een Engelse subtopper te winnen? Dalijk tegen Olympiakos ook onderuit let maar op.. Bewijst dat we dit jaar niets te zoeken hebben in Europa..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 21:23 schreef lijdensweg het volgende:
Wat een zaadpartij in de kuip !!! Blij dat we al onze contracten hebben opgezegd ...
Waarvoor Feyenoord jou nog steeds dankbaar is, blijf dat vooral volhouden..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 21:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Kongolo speelt nog slechter dan Dammers.
Nou inderdaad, dammers gong de fout in bij die tweede maar daarvoor had Southampton al een paar keer eerder kunnen scoren dankzij Kongolo. Maar had Vermeer niet moeten blijven staan bij die eerste goal en niet op die man af moeten gaan..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 22:33 schreef Sensi het volgende:
Wat een trollen tegenwoordig hiero.. Maar eerlijkerwijs hadde jullie nou echt verwacht van een Engelse subtopper te winnen? Dalijk tegen Olympiakos ook onderuit let maar op.. Bewijst dat we dit jaar niets te zoeken hebben in Europa..
Kijk alleen al eens naar het verschil in begroting, verschil in leeftijd, verschil in ervaring, vind het nog niet eens zo'n schande eigenlijk..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 22:30 schreef FR-Henk het volgende:
Gebeurt wel vaker: spelers die je kwijt wilt opstellen voor laatste kans/etalage zetten.
Dat zei iemand naast me aan de bar ook..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 juli 2015 - 22:41   quote  deeplink  
Ja, dat was ik.
MMM
 MMM - donderdag 23 juli 2015 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 16:43 schreef RenatoBos het volgende:
Bevalt de vakantie zover MMM..(?)
Heerlijk Renato! Hoe is het bij jou?
MMM
 MMM - donderdag 23 juli 2015 - 22:55   quote  deeplink  
Geen kans gecreëerd. Hopeloos

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juli 2015 door MMM --
sevillana
 sevillana - donderdag 23 juli 2015 - 22:57   quote  deeplink  
vanavond is maar weer eens het verschil tussen Eredivisie en Premier League aangetoond, kwestie van accepteren hoe het is ..
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 23 juli 2015 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 22:57 schreef sevillana het volgende:
vanavond is maar weer eens het verschil tussen Eredivisie en Premier League aangetoond, kwestie van accepteren hoe het is ..
Toch denk ik dat het anders was geweest met twee sterke centrale verdedigers. Dan waren we er veel vaker uit gekomen en hadden we ze partij kunnen bieden.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 22:54 schreef MMM het volgende:

[..]

Heerlijk Renato! Hoe is het bij jou?
Ik leef hier als een god in Griekenland, heerlijk weer, heerlijk eten, lelijke vrouwen..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 22:57 schreef sevillana het volgende:
vanavond is maar weer eens het verschil tussen Eredivisie en Premier League aangetoond, kwestie van accepteren hoe het is ..
Eensert, was maar duidelijk te zien..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 22:58 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Toch denk ik dat het anders was geweest met twee sterke centrale verdedigers. Dan waren we er veel vaker uit gekomen en hadden we ze partij kunnen bieden.
Martin heeft nog twee weken en hopelijk is Sven er klaar voor als de competitie begint..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 juli 2015 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 23:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik leef hier als een god in Griekenland, heerlijk weer, heerlijk eten, lelijke vrouwen..
Dat laatste fuck it ....je heb zelf een kanjer ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 23:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat laatste fuck it ....je heb zelf een kanjer ;-)
Das waar, jij kan het weten maat, ik heb een vrouw van goud..😃
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 23:33   quote  deeplink  
CLASIE EN PELLÈ WINNEN BIJ AFSCHEID IN DE KUIP

qqznyg.jpg

Feyenoord heeft donderdagavond het hoofd moeten buigen voor Southampton FC. De Rotterdammers bleken in de uitverkochte Kuip niet opgewassen tegen de nieuwe club van Jordy Clasie, die na een uur spelen onder een daverend applaus van het legioen door Ronald Koeman naar de kant werd gehaald. The Saints wonnen de Openingswedstrijd uiteindelijk met 0-3, door doelpunten van oud-Feyenoorder Graziano Pellè, Maya Yoshida en invaller Juanmi.

Scoren deed Pellè kort na zijn officiële afscheid dus wel weer in De Kuip, juichen niet. De Italiaan kon na veertig minuten niet anders dan de bal binnen tikken, nadat Dusan Tadic hem een niet te missen kans schonk. De voormalige smaakmaker van FC Twente was na een pass van achteruit net iets eerder bij de bal dan Kenneth Vermeer en tikte de bal nog net langs de uitgekomen doelman.

De treffer van de in De Kuip nog altijd zo populaire spits kwam aan het einde van een eerste helft waarin Feyenoord het vooral in de openingsfase moeilijk had met The Saints, maar het duel daarna steeds meer onder controle kreeg. Afgezien van een kopbal van Terence Kongolo na een corner van Marko Vejinovic kwamen de Rotterdammers niet tot grote kansen, waardoor ze na de rust op zoek moesten naar de gelijkmaker.

Die opdracht was aanvankelijk aan de ploeg van Van Bronckhorst besteed. Gesteund door het legioen zocht het de aanval en Rick Karsdorp was de eerste Feyenoorder die van zich liet spreken. De rechtsback demonstreerde zijn verfijnde traptechniek met een heerlijke volley vanaf twintig meter, maar zag de bal uiteindelijk net over het doel van voormalig Ajacied Maarten Stekelenburg vliegen.

De toon leek hiermee gezet, maar toch was het Southampton dat gedurende de tweede helft steeds verder wegliep van Feyenoord. Na een uur kopte centrale verdediger Yoshida een vrije trap achter Vermeer, waarna Juanmi de stand een kleine tien minuten voor tijd naar 0-3 tilde. Op dat moment had ook Pellè bij zijn wissel al een staande ovatie gekregen van Feyenoords supporters, die moesten toezien hoe een hardwerkend Feyenoord niet bij machte bleek de Premier League-club pijn te doen.

Feyenoord Southampton FC 0-3
Voor de Engelsen:

http://youtu.be/5JdKC5WNaVY

Voor de Hollanders (😁):

http://youtu.be/KEtRhKIGYNs

Scoreverloop:
40 0-1 Pellè
61 0-2 Yoshida
83 0-3 Juanmi

Scheidsrechter: Janssen

Geel: Kongolo (Feyenoord)

Opstellingen:
Feyenoord:
Vermeer; Karsdorp, Dammers, Kongolo, Nelom (76 Woudenberg); Toornstra, Vejinovic, El Ahmadi (70 Vilhena); Başacıkoğlu, Kuyt en Kazim-Richards (66 Manu).
Southampton FC: Stekelenburg; Soares, Fonte, Yoshida, Targett; Wanyama, Clasie (61 Ward-Prowse), Davis; Tadic (78 Reed), Pellè (81 Long) en Mane (61 Juanmi).
bron:Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2015 door RenatoBos --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 juli 2015 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 23:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das waar, jij kan het weten maat, ik heb een vrouw van goud..😃
Absoluut....een echte bikkel (goede zin van het woord maat)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 23:50   quote  deeplink  
Een echte erremuuse ej..😉
sevillana
 sevillana - vrijdag 24 juli 2015 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 23:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Martin heeft nog twee weken en hopelijk is Sven er klaar voor als de competitie begint..
dat is er 1, toch?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 00:08   quote  deeplink  
Twee weken..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 juli 2015 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 22:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nou inderdaad, dammers gong de fout in bij die tweede maar daarvoor had Southampton al een paar keer eerder kunnen scoren dankzij Kongolo. Maar had Vermeer niet moeten blijven staan bij die eerste goal en niet op die man af moeten gaan..
Denk het wel. Vermeer maakte een halve keuze, twijfelde net een halve seconde te lang.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 00:58   quote  deeplink  
Dat dacht ik dus ook, aangezien de bal best naar links ging kon ie beter blijven staan, maar de fout begon al met het achteruit verdedigen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 01:02   quote  deeplink  
Feyenoord - Southampton Afscheid Clasie en Pelle en minuut stilte

http://youtu.be/PH945sPrqJ8
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 juli 2015 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 00:58 schreef RenatoBos het volgende:
Dat dacht ik dus ook, aangezien de bal best naar links ging kon ie beter blijven staan, maar de fout begon al met het achteruit verdedigen..
Jep. De fouten lagen nog een stuk meer bij de verdediging voor hem..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.0177071