BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
G-child
 G-child - zondag 19 juli 2015 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2015 - 21:20 schreef van geil het volgende:

[..]

Mooie opstelling.
in deze variant zou ik alleen Gustafson op de plek van El zetten.
en dan Sleegers/Schuurman er bij.
Kuyt voor Boetius . Anass voor Kuyt.
Dan speel je puur voetbal.
Helemaal mee eens, wederom 10 min Anass en direct meer voetbal ondanks dat zijn goal werd afgekeurd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2015 door G-child --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 19 juli 2015 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 10:27 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Heb je de tegendoelpunten gezien? Die doen jou zelfs terug verlangen naar Mulder. Ik hoop dat Gio Hahn donderdag laat beginnen.
Mulder ??? NOOIT !!!

Maar ben het met je eens dat Hahn zijn kans moet krijgen ten koste van Vermeer .
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 19 juli 2015 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 07:39 schreef Stylzz het volgende:
Vandaag op bezoek bij de grote liefde.
107 wordt ze.
Er worden veel mensen verwacht.
Stuk of 50.000
Wij gaan ze niet belonen voor die wanprestatie van gisteren ... Dus veel plezier dan maar Stylzz
G-child
 G-child - zondag 19 juli 2015 - 11:05   quote  deeplink  
Laat ze het lekker uitvechten, concurrentie hoort er nu eenmaal bij.
van geil
 van geil - zondag 19 juli 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 10:56 schreef G-child het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, wederom 10 min Anass en direct meer voetbal ondanks dat zijn goal werd afgekeurd.
Kijk, dat is andere informatie.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 juli 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 11:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wij gaan ze niet belonen voor die wanprestatie van gisteren ... Dus veel plezier dan maar Stylzz
Nu zeker!ondanks t weer
van geil
 van geil - zondag 19 juli 2015 - 12:38   quote  deeplink  
T weer is ruk lijkt me ja,
Het valt hier met bakken uit de lucht :(
VVout
 VVout - zondag 19 juli 2015 - 12:43   quote  deeplink  
Nu nog een volle chopperT.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 juli 2015 - 12:49   quote  deeplink  
Tis hier droog en 31 graden.
Veel plezier op de Open Dag!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 juli 2015 - 14:20   quote  deeplink  
Feyenoord ziet volle Kuip: ''Kom niet meer naar stadion''

21ozihk.jpg

De Open Dag van Feyenoord wordt bezocht door een bomvolle Kuip. De clubleiding van de Rotterdammers doet momenteel zelfs een oproep om niet meer naar het stadion te komen.

a9u4hy.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2015 door RenatoBos --
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 18:31   quote  deeplink  
En dan moeilijk doen voor een nieuwe kuip ,met 70.000 toeschouwers komje er nog niet mee.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 18:32   quote  deeplink  
Ahoy kan beter de deuren sluiten ,maak er maar een zwembad van.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 18:33   quote  deeplink  
Iemand nog andere sugesties???
VVout
 VVout - zondag 19 juli 2015 - 18:33   quote  deeplink  
En dan concerten geven in Tropicana.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 18:34   quote  deeplink  
Whahaha woutje ik dacht al waar blijft nou kanjer.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 19 juli 2015 - 18:43   quote  deeplink  
Wout benje er nog?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 juli 2015 - 19:19   quote  deeplink  
Woutje joehoeeeeee..
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 juli 2015 - 19:42   quote  deeplink  
Ik had een top dag. In tegenstelling tot het zure gezeik wat ik hier blijkbaar 'gemist' heb.
van geil
 van geil - zondag 19 juli 2015 - 19:57   quote  deeplink  
haha
VVout
 VVout - zondag 19 juli 2015 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 18:43 schreef Fer 1 het volgende:
Wout benje er nog?
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 19:19 schreef RenatoBos het volgende:
Woutje joehoeeeeee..
Van al die gyros en lamsspiesjes hier op het forum viel ik zowat om van de lekkere trek, dus eerst ff wat te bikken laten komen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 juli 2015 - 20:25   quote  deeplink  
Gelukkig je bent er weer
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 juli 2015 - 20:25   quote  deeplink  
Joehoeeee Fer, VV is er weer hoor..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 juli 2015 - 20:29   quote  deeplink  
Open dag Feyenoord 2015
VVout
 VVout - zondag 19 juli 2015 - 20:29   quote  deeplink  
En mijn buik ook weer op orde, moet alleen nog een zooi rekeningen schrijven. De zaken lopen goed de laatste tijd.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 juli 2015 - 20:30   quote  deeplink  
Das alleen maar mooi toch, misschien een kutwerkje maar dan wel eentje die je met plezier doet..😉
Barabas
 Barabas - zondag 19 juli 2015 - 20:36   quote  deeplink  
Sommige kutwerkjes mag je me voor wakker maken...
VVout
 VVout - zondag 19 juli 2015 - 20:47   quote  deeplink  
Kutwerkjes doe ik ook gratis....neeeeeeeeeee Terpstra opzouten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 juli 2015 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 20:29 schreef VVout het volgende:
En mijn buik ook weer op orde, moet alleen nog een zooi rekeningen schrijven. De zaken lopen goed de laatste tijd.
Er zit bier in .....;-)
tomson
 tomson - maandag 20 juli 2015 - 02:54   quote  deeplink  
5 paginas geskipt maar wil even kwijt wat een tranendal van een wedstrijd was me dat gister in Halsteren zeg.. mn buurjongetje kon ook eens een wedstrijdje naar het echte Feyenoord gaan kijken, met 2 vriendjes gebracht door 1 van de moms.
Zal je weer zien : eind van de middag 3 bedremmelde jochies van pak m beet 8 jaar in hun replicashirtjes van 70 tientjes koud per stuk aan op de stoep. Zag de bui al hangen want heel de wedstrijd gevolgd op Rijnmond. Tussen het nieuws, de tour, excelsior en weet ik nog niet wat door flarden van een zaadpot. Een fris VVV tegen een Feyenoord dat zichzelf een dagje vrij had gegeven. Soms mooie dingetjes maar veel prutswerk. Jonkies die nog steeds de draad kwijt zijn. Hoewel ve Vilhena daar na al die tijd niet meer toe mogen rekenen. Liet de bal weer lelijk liggen in die paar minuten due hij kreeg had hij de gelijkmaker kunnen forceren. heeft deze dagen voor mij een excuus. Weeet niet wat ik zou doen als ik zo toegeroepen was door mn eigen supporters. Of hoort het er gewoon bij ? En moeten we die vuilbekkerij maar pikken? En daarmee toestaan dat je je kids in t stadion ook blootstelt aan die ellende. En dan verbaasd zijn dat je het op de schoolpleinen terug hoort. Maar goed we gaan te ver offtopic, Er ging gisteren een hoop mis wat we de routiniers wel aan mogen rekenen. . We mogen toch wel verwachten dat we binnen NL de kleintjes op routine opzij kunnen zetten ? Woudenberg ook dolende btw. En waar was Dirk ? Verwacht dat hij de lijnen toch een beetje moet gaan uitzetten. Heeft meer ervaring dan de rest van t veld bij elkaar dus pak die blagen maar eens een beetje aan. Zwaar nieuwsgierig naar wat komen gaat. Kunnen hele mooie dingen gaan gebeuren maar het kan ook een tranendal worden. Nog steeds teveel randzaken zoals t stadion en nog veel meer ellende die ons nog te wachten staan. En ik ben de puinhoop van vorig seizoen nog niet vergeten, veel verantwoordelijken zitten er nog steeds. En ik zou wat meer willen weten wat er in de technische staf is voorgevallen. . Tussen Rutte vs JP en Gio. Eeet iemand daar wat meer over ? Komkommertijd is wat mij betreft wel voorbij, ga weer bijlezen hier en kijken hoelang het duurt voor ik me weer kapot loop te ergeren. Fijne voorbereiding gewenst iedereen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juli 2015 door tomson --
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juli 2015 - 07:12   quote  deeplink  
Ik hou t even bij dit topic. De andere topics zijn echt vreselijk geworden.
Zeker met die paar halve autisten die alle topics om zeep helpen.

Wat we geleerd hebben van de voorbereiding.
T middenveld is oké tot goed. De aanval heb je opties, kan goedkomen.
De verdediging is tranen met tuiten. Ik hoop dat t goed gaat komen.
Zeker zonder van Beek is t erg matig.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 juli 2015 - 09:16   quote  deeplink  
Van Beek is de sterkhouder achterin. Die gaan we echt missen..
Denk dat je analyse ook best klopt. Verdediging verdient inderdaad alle aandacht maar kunnen we onze hand leggen op een echte afmaker zou ik het toch zeker ook niet nalaten..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 juli 2015 - 13:36   quote  deeplink  
NOG TWEE TRAININGEN TOT OPENINGSWEDSTRIJD

21bj9ye.jpg

Feyenoord werkt in aanloop naar de Openingswedstrijd tegen Southampton FC van aanstaande donderdag nog twee trainingen af. Op dinsdag en woensdag wordt er om 10.00 uur getraind op Varkenoord. Beide sessies zijn vrij toegankelijk voor publiek.

De wedstrijd van donderdag tegen het Southampton van onder meer Ronald Koeman, Jordy Clasie en Graziano Pellè is volledig uitverkocht. Seizoenkaarthouders hebben automatisch toegang tot dit duel, dat om 20.00 uur begint.

Op de dag na de wedstrijd traint Feyenoord om 10.00 uur. Deze training is besloten.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juli 2015 - 13:37   quote  deeplink  
Lijkt me ook kut voor Dirk. Elke training moet hij nu voorop lopen.
Anders denken ze dat ie oud wordt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 juli 2015 - 13:43   quote  deeplink  
Dat heeft ie dan zelf over zich afgeroepen he..
tomson
 tomson - dinsdag 21 juli 2015 - 00:57   quote  deeplink  
Onzin.. als hij straks 1 op 2 loopt mag hij ook rustig achteraan lopen toch
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 juli 2015 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 00:57 schreef tomson het volgende:
Onzin.. als hij straks 1 op 2 loopt mag hij ook rustig achteraan lopen toch
Net als Kazim? ;)
tomson
 tomson - dinsdag 21 juli 2015 - 03:23   quote  deeplink  
Kazim ? Wasda ?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 juli 2015 - 04:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 03:23 schreef tomson het volgende:
Kazim ? Wasda ?
Een gemankeerde spits die praktisch een op twee loopt.
tomson
 tomson - dinsdag 21 juli 2015 - 05:09   quote  deeplink  
Tja...1 op 2,27 als ik t wel heb.Had 2 op 1 moeten wezen, zoveel presenterblaadjes die gozer gehad heeft vorig seizoen... Nu ik eraan denk komt de maagkramp spontaan terug. Maar laat hem maar standaard achteraan lopen. Teveel onnodig ruzie maken, te veel met het publiek en zichzelf bezig ipv de wedstrijd en als klap op de vuurpijl al die verprutste kansen. En dan jezelf flink op de borst slaan. Mij een beetje teveel een clubhoppert.Als je het niveau aankan dan hoef je niet om de haverklap weg bij je club.
Die is alleen nog bij ons omdat hij de transfervrije status had. Alweer.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 00:57 schreef tomson het volgende:
Onzin.. als hij straks 1 op 2 loopt mag hij ook rustig achteraan lopen toch
Maar dat kan Dirk niet, die moet van zichzelf vooraan lopen..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 14:43   quote  deeplink  
FEYENOORD DRAAIT WARM VOOR OPENINGSWEDSTRIJD

6egs39.jpg

Feyenoord maakt zich op voor de laatste fase van de voorbereiding op het seizoen 2015-2016, waarin onder meer nog twee pittige oefenwedstrijden op het programma staan. Komende donderdag treft de ploeg van Giovanni van Bronckhorst Southampton FC, terwijl ruim een week later Olympiakos FC de tegenstander is in De Kuip. De voorbereiding op het duel met de Engelse subtopper, waar Ronald Koeman, Graziano Pellè en sinds kort ook Jordy Clasie actief zijn, ging dinsdag van start voor Feyenoord, met een ochtendtraining op Varkenoord.

Op het sportcomplex was goed te merken dat de schoolvakanties ook in de regio Rotterdam begonnen zijn. Langs de lijn van het trainingsveld hadden zich honderden belangstellenden verzameld, onder wie een groot aantal kinderen. Zij stonden of zaten vooraan en keken vanaf een plaatsje in de zon toe bij een oefensessie die voor een groot deel bestond uit positiespellen.

Van Bronckhorst kon daarbij beschikken over in totaal 23 veldspelers. De doelmannen werden op het naastgelegen veld onder handen genomen door keeperstrainer Patrick Lodewijks, terwijl Sven van Beek, Rodny Lopes Cabral en Stef Gronsveld wegens blessures niet van de partij waren op Varkenoord.

Met de wedstrijd tegen Southampton wacht Feyenoord een weerzien met een aantal oude bekenden. Behalve Koeman, Pellè en Clasie keren ook Erwin Koeman (ex-hoofdcoach) en Jan Kluitenberg (voormalig fysieke trainer) even terug in De Kuip. Voor club uit de Premier League geldt het duel in Rotterdam als een belangrijke krachtmeting in de aanloop naar de heenwedstrijd tegen Vitesse in de voorronde van de Europa League, die eind deze maand wordt gespeeld.

Feyenoord werkt morgen (woensdag) de laatste training af voor de Openingswedstrijd, die volledig uitverkocht is. Deze oefensessie op Varkenoord begint om 10.30 uur. De aftrap van Feyenoord Southampton is om 20.00 uur.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 juli 2015 - 14:51   quote  deeplink  
Lopes Cabral ontbreekt wegens een blessure.... duurt lang....

Sven ook nog weken "out"

Nieuwkoop voorlopig ook nog niet wedstrijdfit, net als Gronsveld

Ik tel in ieder 3 geblesseerde verdedigers

Tijd voor vers bloed
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 14:55   quote  deeplink  
Noem daarbij nog eens de verdedigers die niet functioneren en die inmiddels zijn vertrokken kunnen we allemaal zien dat daar het grootste probleem ligt..
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 juli 2015 - 14:55   quote  deeplink  
En een scorende spits....
VVout
 VVout - dinsdag 21 juli 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 14:55 schreef Barabas het volgende:
En een scorende spits....
Ik hou me visje al paraat.

g30b.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2015 door VVout --
van geil
 van geil - dinsdag 21 juli 2015 - 15:00   quote  deeplink  
8_8ac0ea09b0.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 14:55 schreef Barabas het volgende:
En een scorende spits....
Ook wel, maar momenteel toch echt de nadruk op de verdediging, je kunt een scorende spots hebben maar als je collega's achter je niet functioneren loop je de kans dat je scorende spits er te weinig zal gaan maken om de driepunters binnen te slepen..
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 juli 2015 - 15:29   quote  deeplink  
Ik verwacht deze week nog een nieuwe verdediger te mogen verwelkomen.
VVout
 VVout - dinsdag 21 juli 2015 - 22:38   quote  deeplink  
Dus dit is de huidige lijst met "verdedigers", eens zien wat we er van maken.

Terence Kongolo Centre Back - Is de laatste tijd niet zo sterk meer dan die me in het begin deed voorkomen
Sven van Beek Centre Back - Voorlopig uitgeschakeld met een blessure, eerst maar zien wanneer hij fit wordt
Wessel Dammers Centre Back - Is toch geen verdediger ?!?!?!
Calvin Verdonk Centre Back - Een van de spelers waar we hopelijk iets aan gaan hebben.
Miquel Nelom Left-Back - Man wat een ergernis.
Lucas Woudenberg Left-Back - Een van de spelers waar we hopelijk iets aan gaan hebben.
Stef Gronsveld Left-Back - Een van de spelers waar we hopelijk iets aan gaan hebben.
Luke Wilkshire Right-Back - Geen hoogvlieger maar ok beter iets dan niets.
Rick Karsdorp Right-Back - Aanvallend zie ik hem graag verdedigend niet, past beter op het middenveld?
Rodny Lopes Cabral Right-Back - Wanneer wordt jij eens fit en ben je tegen die tijd het voetbal niet verleerd.

Hiermee kunnen we het doen, hopelijk binnenkort positief nieuws of verrassende ontwikkelingen bij de nieuwelingen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2015 door VVout --
van geil
 van geil - woensdag 22 juli 2015 - 02:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 22:38 schreef VVout het volgende:
Dus dit is de huidige lijst met "verdedigers", eens zien wat we er van maken.

Terence Kongolo Centre Back - Is de laatste tijd niet zo sterk meer dan die me in het begin deed voorkomen
Sven van Beek Centre Back - Voorlopig uitgeschakeld met een blessure, eerst maar zien wanneer hij fit wordt
Wessel Dammers Centre Back - Is toch geen verdediger ?!?!?!
Calvin Verdonk Centre Back - Een van de spelers waar we hopelijk iets aan gaan hebben.
Miquel Nelom Left-Back - Man wat een ergernis.
Lucas Woudenberg Left-Back - Een van de spelers waar we hopelijk iets aan gaan hebben.
Stef Gronsveld Left-Back - Een van de spelers waar we hopelijk iets aan gaan hebben.
Luke Wilkshire Right-Back - Geen hoogvlieger maar ok beter iets dan niets.
Rick Karsdorp Right-Back - Aanvallend zie ik hem graag verdedigend niet, past beter op het middenveld?
Rodny Lopes Cabral Right-Back - Wanneer wordt jij eens fit en ben je tegen die tijd het voetbal niet verleerd.

Hiermee kunnen we het doen, hopelijk binnenkort positief nieuws of verrassende ontwikkelingen bij de nieuwelingen.
Armoe troef van v Geel.
Actie vereist.
Maar zie hier maar eens spelers van te slijten, Nelom en Wilshire hebben nota bene net bijgetekend.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.0150051