BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - woensdag 06 december 2023 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 december 2023 - 17:04 schreef piet de paler het volgende:
Ben benieuwd hoeveel bezoekers morgen tegen Volendam er zitten
Koud, slecht tijdstip, en teleurstelling bij veel .......fans
Denk dat vooral doordeweeks 21.00 uur en geen aansprekende tegenstander de redenen zullen zijn.

21.00 CL vind ik prima hoor. Maar morgen vind ik het ook echt een belachelijke tijd..
Bowie
 Bowie - woensdag 06 december 2023 - 21:24   quote  deeplink  
Zie ik zojuist onze onder 17 tegen 020 kampioen worden, 3-2, lopen een paar hele beste voetballers tussen.
Er is nog hoop!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 december 2023 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 december 2023 - 17:04 schreef piet de paler het volgende:
Ben benieuwd hoeveel bezoekers morgen tegen Volendam er zitten
Koud, slecht tijdstip, en teleurstelling bij veel .......fans
…….fans??? Maar goed ik ga niet moet om 23:00 werken en heb geen verlof uren meer..
Bowie
 Bowie - woensdag 06 december 2023 - 22:59   quote  deeplink  
Dat is een goede reden RenatoBos, geloof dat ESPN publiek hem uitzend, dus vanaf de bank ga ik kijken.
In vervolg op mijn bericht zojuist, niet alleen onder 17, maar ook 16 en 15 zijn kampioen geworden. Samen met het heerlijke onder 19 en straks van Persie die die gasten allemaal kent als trainer.
Naar die tijd kijk ik nu al uit. Ben een beetje klaar met dit elftal.
MMM
 MMM - donderdag 07 december 2023 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 december 2023 - 10:22 schreef MMM het volgende:
Ik ben zelf kritisch dus heb 0 moeite met terechte kritieken op Feyenoord. Qua titel is het einde seizoen maar in sommige gevallen slaat het wel heel ver door. Niet eens zozeer hier maar wel op social media of bijvoorbeeld dat artikel van Rijnmond.

De aankopen mag je best kritisch op zijn. Ik had Zerrouki nooit gehaald en al helemaal niet voor dat geld. Nieuwkoop ook twijfelachtig. België goed gedaan maar wel ander systeem. Wat doet Lingr hier?

Qua competitie doe je het qua puntenaantal niet minder dan vorig seizoen tot dusver. Sparta en Fortuna moet je natuurlijk winnen. Twente uit KAN je verliezen maar was niet nodig. PSV thuis was ook niet nodig.

CL zat er ook meer in maar overwinteren in EL kan ook wat moois opleveren.

Tweede plek halen in de competitie is een must, dan kan er weer verder gebouwd worden.

[ afbeelding ]

PSV overperformed ontzettend dit seizoen. AZ en Twente ook. Wij presteren normaal.
En dit is achterhaald. Gewoon crisis nu.

Kan een heel vervelend seizoen gaan worden op deze manier.
MMM
 MMM - donderdag 07 december 2023 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 december 2023 - 22:54 schreef MMM het volgende:

[..]

En dit is achterhaald. Gewoon crisis nu.

Kan een heel vervelend seizoen gaan worden op deze manier.
Ook achterhaald.

Maar er MOET wat gaan gebeuren
ar
 ar - donderdag 07 december 2023 - 23:12   quote  deeplink  
Hahaha
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 december 2023 - 14:22   quote  deeplink  
https://1908.nl/artikelen/cijfers-laten-zien-feyenoord-presteert-beter-dan-vorig-seizoen

Toch voelt t niet zo he.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 december 2023 - 16:14   quote  deeplink  
Inderdaad zo voelt het absoluut niet..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 december 2023 - 13:05   quote  deeplink  
Vorig seizoen in deze periode, waren we ook niet hosanna.
Bij ons is het al snel niets als het wat minder makkelijk gaat.
Dat is wat bij Feyenoord en de beleving van Feyenoordsupporters hoort.
Zelfs het volkomen afkeuren van de trainersstaf en de spelers.
We zullen ons nooit ongenaakbaar voelen. Er is altijd reserve.
Niet erg, een 020 fan zal veel harder last schaamte hebben.
Dat hebben wij niet.
VVout
 VVout - zaterdag 09 december 2023 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 december 2023 - 13:05 schreef FR-Henk het volgende:
Vorig seizoen in deze periode, waren we ook niet hosanna.
Bij ons is het al snel niets als het wat minder makkelijk gaat.
Dat is wat bij Feyenoord en de beleving van Feyenoordsupporters hoort.
Zelfs het volkomen afkeuren van de trainersstaf en de spelers.
We zullen ons nooit ongenaakbaar voelen. Er is altijd reserve.
Niet erg, een 020 fan zal veel harder last schaamte hebben.
Dat hebben wij niet.
Dat dus, lekker de kerst en oud & nieuw in nu en hopen op een goede start tot de finish in 2024.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 09 december 2023 - 14:05   quote  deeplink  
Je weet het nooit toch?
MMM
 MMM - woensdag 13 december 2023 - 22:55   quote  deeplink  
Ik begin een aantal spelers echt beu te raken. Wat een middelmatige teringzooi loopt er toch tussen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 december 2023 - 14:45   quote  deeplink  
Marktwaarde selecte
309,55 miljoen.
Drie keer zo veel als 2021.
Leuv
 Leuv - vrijdag 15 december 2023 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2023 - 14:45 schreef Stylzz het volgende:
Marktwaarde selecte
309,55 miljoen.
Drie keer zo veel als 2021.
Appels en peren
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 december 2023 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2023 - 15:08 schreef Leuv het volgende:

[..]

Appels en peren
Niet echt.
Peren met peren zelfs.

Dat de omstandigheden anders zijn oké, maar je vergelijkt dezelfde dingen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 december 2023 - 23:12   quote  deeplink  
Eindelijk winterstop
tomson
 tomson - woensdag 20 december 2023 - 23:22   quote  deeplink  
Vorig seizoen kwam het niet gelegen (met dat vroege WK) . Deze keer ligt het idd heel anders
MMM
 MMM - vrijdag 22 december 2023 - 14:23   quote  deeplink  
Eerste seizoenshelft:

Cijfer spel: 8
Cijfer resultaten: 7
Beste speler: Mats Wieffer
Grootste verrassing/teleurstelling: Quinten Timber/Igor Paixao
Beste aankoop: Calvin Stengs
Slechtste aankoop: Bart Nieuwkoop
Verwachting 2e helft: KNVB Beker winnen en plek 2 in de Eredivisie

Benieuwd naar jullie lijstjes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 december 2023 door MMM --
Leuv
 Leuv - vrijdag 22 december 2023 - 14:32   quote  deeplink  
Cijfer spel met bal: 6
Cijfer spel zonder bal: 8
Spelhervattingen: 3
Resultaten: 6
Beste Speler: Hancko
Grootste teleurstelling: Zerrouki
Beste aankoop: geen
Slechtste aankoop: Nieuwkoop/Zerrouki
Verwachting: 2e plek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 december 2023 door Leuv --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 22 december 2023 - 15:27   quote  deeplink  
Spel: 7.5. Rond september/oktober goed tot soms heel goed, maar het begon een beetje stroef en november/december duidelijk ook minder. Wel recent ook teveel wedstrijden gezien met teveel rondspelen zonder een concreet idee naar voren. Zitten in verdedigend opzicht ook wel wat veel slordigheidjes in het spel, dat breekt je op.

Resultaten: 7. Denk dat een tweede plaats normaal is, gezien het feit dat Ajax nauwelijks meedoet. Een kampioenswaardig aantal punten vooralsnog, met de pech dat PSV foutloos is. 3de in de CL poule is ook redelijk normaal denk ik. Denk dat je zeker tegen de betere tegenstanders wel wat hebt laten liggen. Zowel nationaal als Europees.

Beste speler: Hancko. Meest constant. Op een paar mindere wedstrijden na in november. Hartman zit er niet ver achter, wel wat teruggevallen recent. Wieffer is recent in goede doen, maar die vond ik niet goed beginnen. Gimenez scoort veel, maar heeft nog genoeg te verbeteren in zijn spel.

Grootste verbetering: Timber. Van 'miskoop', naar onbetwiste basisspeler. Nog ietsje stabieler worden en hij komt voor de vorige categorie in aanmerking.

Grootste teleurstelling: Geertruida. Teleurstelling heeft te maken met verwachting. En ik verwacht meer van hem. Qua scherpte vind ik dat hij veel te veel betrokken is geweest bij mindere momenten die ook tot belissende tegengoals hebben geleid.

Beste aankoop: Stengs. De enige aankoop die een vaste basisplaats heeft. Hele goede periode toen Feyenoord ook goed was. Begon wat minder en vind hem recent ook wel wat teruggevallen. Mist soms ook wel iets van intensiteit om in de topwedstrijd ook top te zijn.

Slechtste aankoop: Ivanusec. Hij had de problemen op de vleugels deels moeten verhelpen, maar nog nauwelijks impact gehad. Gezien zijn prijs en de verwachtingen valt het voorlopig nog tegen. Ueda en Zerrouki hebben te maken met stevige concurrentie, dus die hebben nog iets van een excuus. Hopelijk ontwikkelt hij zich nog. Nieuwkoop is ook niet best, maar die werd ook voor veel minder geld en als halve reserve gehaald.

Verwachting: 2e plek. Iets minder is niet goed genoeg, omdat Twente en AZ een mindere selectie hebben en op achterstand staan. En Ajax staat helemaal ver weg. En meer is een wonder, tenzij PSV helemaal instort. Europees zou het prettig zijn als we eens voorbij Roma komen. Maar kan je dat echt verwachten? Idem voor de beker. Je kan er ook zomaar net uitliggen tegen PSV. Maar ik vind wel dat je ten minste in 1 van beide toernooien nog (een stuk) verder moet komen, ook om te zorgen dat je in de tweede seizoenshelft in positieve zin nog ergens om speelt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 december 2023 door T-FeYeN00rD --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 22 december 2023 - 15:45   quote  deeplink  
Cijfer spel: 8, met aantekening dat buitenkanten ondermaats zijn en het spelpatroon te voorspelbaar dreigt te worden
Cijfer resultaten: 7 - verliespunten Fortuna, Sparta en Twente: volkomen onnodig.
Beste speler: David Hancko - meest stabiele factor
Grootste verrassing: Quinten Timber - wat een metamorfose. En zo verguisd vorige seizoen
Grootste teleurstelling: Paixao, en nu nog Ivanusec (qua transferprijs)
Beste aankoop: Calvin Stengs
Slechtste aankoop: Bart Nieuwkoop
Verwachtingen: kwartfinale EL - 2e plaats ED - Beker. Topseizoen! 2 vd 3 gehaald: Goed seizoen.
MMM
 MMM - vrijdag 22 december 2023 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2023 - 15:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Spel: 7.5. Rond september/oktober goed tot soms heel goed, maar het begon een beetje stroef en november/december duidelijk ook minder. Wel recent ook teveel wedstrijden gezien met teveel rondspelen zonder een concreet idee naar voren. Zitten in verdedigend opzicht ook wel wat veel slordigheidjes in het spel, dat breekt je op.

Resultaten: 7. Denk dat een tweede plaats normaal is, gezien het feit dat Ajax nauwelijks meedoet. Een kampioenswaardig aantal punten vooralsnog, met de pech dat PSV foutloos is. 3de in de CL poule is ook redelijk normaal denk ik. Denk dat je zeker tegen de betere tegenstanders wel wat hebt laten liggen. Zowel nationaal als Europees.

Beste speler: Hancko. Meest constant. Op een paar mindere wedstrijden na in november. Hartman zit er niet ver achter, wel wat teruggevallen recent. Wieffer is recent in goede doen, maar die vond ik niet goed beginnen. Gimenez scoort veel, maar heeft nog genoeg te verbeteren in zijn spel.

Grootste verbetering: Timber. Van 'miskoop', naar onbetwiste basisspeler. Nog ietsje stabieler worden en hij komt voor de vorige categorie in aanmerking.

Grootste teleurstelling: Geertruida. Teleurstelling heeft te maken met verwachting. En ik verwacht meer van hem. Qua scherpte vind ik dat hij veel te veel betrokken is geweest bij mindere momenten die ook tot belissende tegengoals hebben geleid.

Beste aankoop: Stengs. De enige aankoop die een vaste basisplaats heeft. Hele goede periode toen Feyenoord ook goed was. Begon wat minder en vind hem recent ook wel wat teruggevallen. Mist soms ook wel iets van intensiteit om in de topwedstrijd ook top te zijn.

Slechtste aankoop: Ivanusec. Hij had de problemen op de vleugels deels moeten verhelpen, maar nog nauwelijks impact gehad. Gezien zijn prijs en de verwachtingen valt het voorlopig nog tegen. Ueda en Zerrouki hebben te maken met stevige concurrentie, dus die hebben nog iets van een excuus. Hopelijk ontwikkelt hij zich nog. Nieuwkoop is ook niet best, maar die werd ook voor veel minder geld en als halve reserve gehaald.

Verwachting: 2e plek. Iets minder is niet goed genoeg, omdat Twente en AZ een mindere selectie hebben en op achterstand staan. En Ajax staat helemaal ver weg. En meer is een wonder, tenzij PSV helemaal instort. Europees zou het prettig zijn als we eens voorbij Roma komen. Maar kan je dat echt verwachten? Idem voor de beker. Je kan er ook zomaar net uitliggen tegen PSV. Maar ik vind wel dat je ten minste in 1 van beide toernooien nog (een stuk) verder moet komen, ook om te zorgen dat je in de tweede seizoenshelft in positieve zin nog ergens om speelt.
Ik geniet altijd van je berichten. Deze ook weer.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 22 december 2023 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2023 - 16:13 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik geniet altijd van je berichten. Deze ook weer.
Dankjewel MMM! En omgekeerd geldt zeker hetzelfde. :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 december 2023 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2023 - 16:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dankjewel MMM! En omgekeerd geldt zeker hetzelfde. :)
Ja T ook weinig aan toe te voegen .

Of misschien toch 1 klein puntje ,Minteh is de beste gehuurde speler dit seizoen .
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 22 december 2023 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2023 - 18:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja T ook weinig aan toe te voegen .

Of misschien toch 1 klein puntje ,Minteh is de beste gehuurde speler dit seizoen .
Hahaha! Das een feit!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 22 december 2023 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2023 - 18:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja T ook weinig aan toe te voegen .

Of misschien toch 1 klein puntje ,Minteh is de beste gehuurde speler dit seizoen .
hahaha, dat spreekt voor zich!
Leuv
 Leuv - zaterdag 23 december 2023 - 12:06   quote  deeplink  
Timber als potentiële miskoop bestempelen vind ik wel aardig papegaaien. Na het vertrek van Kokcu heeft hij gewoon zijn kans gepakt. Zo gek is dit toch niet want de kwaliteit die straalde er al vanaf.

Ik vind wel dat we ook het transferbeleid van te Kloese met een 3 mogen bestempelen. Het is dat we Slot hebben en de basis prima was maar de meeste aankopen hebben natuurlijk geen enkele toegevoegde waarde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 december 2023 door Leuv --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 23 december 2023 - 17:03   quote  deeplink  
Klopt niet,, zowat alle of zelfs alles is op samenspraak met slot/technische staf gekomen deze window, en amper scout werk aan vooraf gegaan en dat er voor nu vooralsnog niet een directe absolute meerwaarde bijzit is de kans nu feyenoord op een stuk hoger niveau acteert stuk groter dan voorheen aangezien het transfer budget en salaris ook niet zo hoog is bij ons je op zeker n echte gearriveerde topper kunt binnenhengelen,, kijk maar is om je heen bij nogal wat clubs (kans best groot groot gedeelte ervan hun belofte nog gaan inlossen sluit ik niet uit overgens) maar je moet er bij meeste transfers echt nog rekening houden dat het tijd kan gaan kosten ze op dit niveau gewend zijn hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 december 2023 door bijft007 --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 23 december 2023 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2023 - 17:03 schreef bijft007 het volgende:
Klopt niet,, zowat alle of zelfs alles is op samenspraak met slot/technische staf gekomen deze window, en amper scout werk aan vooraf gegaan en dat er voor nu vooralsnog niet een directe absolute meerwaarde bijzit is de kans nu feyenoord op een stuk hoger niveau acteert stuk groter dan voorheen aangezien het transfer budget en salaris ook niet zo hoog is bij ons je op zeker n echte gearriveerde topper kunt binnenhengelen,, kijk maar is om je heen bij nogal wat clubs (kans best groot groot gedeelte ervan hun belofte nog gaan inlossen sluit ik niet uit overgens) maar je moet er bij meeste transfers echt nog rekening houden dat het tijd kan gaan kosten ze op dit niveau gewend zijn hoor
Absoluut mee eens.
Leuv
 Leuv - zaterdag 23 december 2023 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2023 - 17:03 schreef bijft007 het volgende:
Klopt niet,, zowat alle of zelfs alles is op samenspraak met slot/technische staf gekomen deze window, en amper scout werk aan vooraf gegaan en dat er voor nu vooralsnog niet een directe absolute meerwaarde bijzit is de kans nu feyenoord op een stuk hoger niveau acteert stuk groter dan voorheen aangezien het transfer budget en salaris ook niet zo hoog is bij ons je op zeker n echte gearriveerde topper kunt binnenhengelen,, kijk maar is om je heen bij nogal wat clubs (kans best groot groot gedeelte ervan hun belofte nog gaan inlossen sluit ik niet uit overgens) maar je moet er bij meeste transfers echt nog rekening houden dat het tijd kan gaan kosten ze op dit niveau gewend zijn hoor
Het is zo vermoeiend jou te lezen. Doe eens wat met punten, komma’s en lees het eerst na voordat je het post.
Verder zijn natuurlijk 90% van de aankopen mislukt terwijl te Kloese hiervoor verantwoordelijk is dus wat klopt er niet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 december 2023 door Leuv --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 23 december 2023 - 20:10   quote  deeplink  
Ik kan het prima lezen ,verders heeft hij ook een goed verhaal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 23 december 2023 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2023 - 23:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, dat spreekt voor zich!
;)
DMD
 DMD - zaterdag 23 december 2023 - 20:35   quote  deeplink  
Fijn dat we een gaatje hebben kunnen slaan om plek 2.

het zou heerlijk zijn om die 50 Miljoen te kunnen bijschrijven aan het einde van het seizoen.

Ik verwacht ook dat Slot nog zeker een jaar of 2 a 3 bij Feyenoord blijft.

Dit n.a.v de volgende quote van een paar dagen geleden;

"Arne Slot wil zich nog niet rijk rekenen, maar zou dolgraag met Feyenoord deelnemen aan het WK voor clubs in 2025".

Het zou mij niks verbazen als hij gewoon tot z'n 50ste blijft bij de club, wat nog een jaar of 5 is.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 23 december 2023 - 21:42   quote  deeplink  
Moet je ook niet willen.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 23 december 2023 - 21:53   quote  deeplink  
Zou het wel toejuichen opzich,, mits ze de spelers kunnen blijven prikkelen ook de rest van de staf om tot prestaties te komen dat is het belangrijkste eigenlijk,,en speelwijze en intentie druk vooruit zetten etc blijft dan ook intact dus niet in n jaar compleet ander manier van voetballen en kans je echt n flink minder jaar hebt is stuk kleiner,, plus weet je nu gewoon dat er met slot en tkl er flink geld verdient nog gaat worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 december 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 december 2023 - 09:40   quote  deeplink  
WK club teams kan Nederland op zijn buik schrijven. Geen Nederlandse clubs
MightyAce
 MightyAce - woensdag 27 december 2023 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 december 2023 - 09:40 schreef Stylzz het volgende:
WK club teams kan Nederland op zijn buik schrijven. Geen Nederlandse clubs
Begreep al dat bij 1 club dat al niet de onze zou zijn.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 27 december 2023 - 23:21   quote  deeplink  
Meer punten dan vorig jaar halfweg, alleen bij Pisvee valt alles mee tot nu toe.
Kan gebeuren, zorgen dat je zowiezo gewoon 2e wordt, twee titels een rij zou een, historisch ook, mirakel zijn.

Dus mensen, wees realistisch, en zie welke ellende we in korte tijd achter ons gelaten hebben.

Trots ben ik daar op!
bijft007
 bijft007 - vrijdag 29 december 2023 - 12:55   quote  deeplink  
En terecht hoor die trots,, in 3 jaar tijd van n zwalkende top 5 club in Nederland naar een top 3 club die elk jaar om de titel kan spelen, op dit moment is het het zelfs zo dat je 2/3 keer van de 5 keer kampioen zou moeten kunnen worden,, al verwacht ik dat ze in Amsterdam binnen 2 seizoenen wel weer mee zouden moeten doen,, en financieel hebben we een een mooie begin gezet wetende dat er nu nog steeds veel kapitaal opt veld loopt
Leuv
 Leuv - zondag 31 december 2023 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 december 2023 - 12:55 schreef bijft007 het volgende:
En terecht hoor die trots,, in 3 jaar tijd van n zwalkende top 5 club in Nederland naar een top 3 club die elk jaar om de titel kan spelen, op dit moment is het het zelfs zo dat je 2/3 keer van de 5 keer kampioen zou moeten kunnen worden,, al verwacht ik dat ze in Amsterdam binnen 2 seizoenen wel weer mee zouden moeten doen,, en financieel hebben we een een mooie begin gezet wetende dat er nu nog steeds veel kapitaal opt veld loopt
Geen punt? Je maakt er gewoon 1 volledige volzin van?
bijft007
 bijft007 - zondag 31 december 2023 - 13:56   quote  deeplink  
Een tip voor het nieuwe jaar is minder bezig zijn met bijzaken als taal verbeteren of kritiek op zaken niet echt nodig is kritiek op te hebben,, maakt je er niet per se een leuker persoon door, is goed bedoeld hoor👍💪
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 31 december 2023 - 15:13   quote  deeplink  
👍
MightyAce
 MightyAce - zondag 31 december 2023 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 december 2023 - 13:56 schreef bijft007 het volgende:
Een tip voor het nieuwe jaar is minder bezig zijn met bijzaken als taal verbeteren of kritiek op zaken niet echt nodig is kritiek op te hebben,, maakt je er niet per se een leuker persoon door, is goed bedoeld hoor👍💪
Prima tip! Ik denk wel dat je post beter aankomt als het prettig leest overigens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 31 december 2023 - 17:51   quote  deeplink  
Alleen bij bureaucraten ,de rest zal het een zorg zijn.
tomson
 tomson - maandag 01 januari 2024 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 december 2023 - 17:51 schreef Leon FR1908 het volgende:
Alleen bij bureaucraten ,de rest zal het een zorg zijn.
Net even gegraven op de zoekterm Dr love. Ken je die nog ?
Vond hem in een wedstrijd topic waar wim1 ook nog voorbij kwam .
Wat een feest was dat hahaha. Voer voor de grammatica politie..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 02 januari 2024 - 16:54   quote  deeplink  
Pfff haha ja die twee vergeten we nooit meer Tom😂
VVout
 VVout - woensdag 03 januari 2024 - 18:39   quote  deeplink  
En wat te bedenken met v.Geil die iss echt onder gedoken hè.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 03 januari 2024 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 januari 2024 - 18:39 schreef VVout het volgende:
En wat te bedenken met v.Geil die iss echt onder gedoken hè.
Die komt echt nog wel eens buurten op het forum .
Daar ben ik van overtuigd!
VVout
 VVout - woensdag 03 januari 2024 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 januari 2024 - 19:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die komt echt nog wel eens buurten op het forum .
Daar ben ik van overtuigd!
Als de lente aanbreekt begint het vanzelf weer te kriebelen. Moet nog ff door zijn carnavalsdip en dan is ie er weer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.1143090