BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2023 - 2024

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - vrijdag 29 maart 2024 - 11:40   quote  deeplink  
https://1908.nl/artikelen/kaartverkoop-bekerfinale-uitgesteld-tot-na-klassieker

Lekker vlot..
tomson
 tomson - vrijdag 29 maart 2024 - 19:34   quote  deeplink  
Apart, Bij NEC hebben ze er al 13.000 verkocht en ik las dat
ze meer dan 3500 reguliere en 880 buscombi kaarten over zouden hebben,
meer aanbod dan vraag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 maart 2024 door tomson --
MMM
 MMM - zaterdag 30 maart 2024 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
1908 er weer eens naast.
MMM
 MMM - zaterdag 06 april 2024 - 09:11   quote  deeplink  
Bijna 9900 supporters voor me in de wachtrij voor de bekerfinale. Gaat hem dus niet worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 april 2024 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 april 2024 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2024 - 09:11 schreef MMM het volgende:
Bijna 9900 supporters voor me in de wachtrij voor de bekerfinale. Gaat hem dus niet worden.
Kan nog toch?
MMM
 MMM - zaterdag 06 april 2024 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2024 - 09:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kan nog toch?
Zijn ongeveer 13.000 kaarten beschikbaar. Ervan uitgaande dat meerdere twee kaarten kopen, is het een kansloos verhaal helaas.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 april 2024 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2024 - 09:37 schreef MMM het volgende:

[..]

Zijn ongeveer 13.000 kaarten beschikbaar. Ervan uitgaande dat meerdere twee kaarten kopen, is het een kansloos verhaal helaas.
Jammer man ,ik snap die twee kaarten sowieso niet .
Geef dan elke seizoenkaarthouder allemaal een eerlijke kans.
Wie het eerst komt heeft dan een kaart.
MMM
 MMM - zaterdag 06 april 2024 - 11:20   quote  deeplink  
11.04 alles uitverkocht. Teringzooi.

Of je nou elke bekerwedstrijd wel of niet bent geweest, maakt ook geen reet uit. Zo oneerlijk. Volgend seizoen nog maar is kijken of ik echt elke bekerwedstrijd ga.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 april 2024 - 16:01   quote  deeplink  
Komt door de knvb toch
tomson
 tomson - zaterdag 06 april 2024 - 20:44   quote  deeplink  
Nadeel bij de bekerfinale is het aantal kaarten dat elk jaar weer
gereserveerd is voor bobo's, zakenrelaties en zgn "neutrale" toeschouwers.
Supporters van de deelnemende clubs zijn altijd de lul in dit verhaal.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 07 april 2024 - 10:52   quote  deeplink  
Gewoon je gezonde verstand gebruiken. Welke gek koopt er nou vuurwerk voor zoveel euro's? Dat zou niemand toch? Nou, waarom dan wel de club zo'n rekening bezorgen? Sorry, maar dat snap ik niet hoor.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 07 april 2024 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2024 - 15:09 schreef tomson het volgende:
Feyenoord krijgt liefst drie verschillende boetes van de UEFA. De hoogste boete ontvangt de stadionclub wegens het blokkeren van de trappen (28.000 euro). Het gooien van objecten kost Feyenoord een bedrag van 14.500 euro, terwijl het afsteken van vuurwerk resulteert in een boete van 11.500 euro.

Hoe dat gooien van voorwerpen in zijn werk gaat terwijl er netten hangen begrijp ik niet helemaal..
Edit : ik lees net ergens dat de netten op de lange zijde op last vd UEFA verwijderd moeten worden . Kafka...
Was in reactie op deze post...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 april 2024 - 12:55   quote  deeplink  
Prima sfeertje

VVout
 VVout - dinsdag 09 april 2024 - 12:59   quote  deeplink  
Haha, Jap did f***ed it up...
MMM
 MMM - zondag 14 april 2024 - 16:28   quote  deeplink  
2e plek wel binnen nu.
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 april 2024 - 21:15   quote  deeplink  
Nu zeker.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 14 april 2024 - 22:02   quote  deeplink  
Doel bereikt, want ik denk dat je dat wel kan zeggen nu Nederland weer 2 gegarandeerde CL plaatsen heeft. En een kampioenswaardig aantal punten, maar goed, soms is dat alsnog niet genoeg.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 14 april 2024 - 22:39   quote  deeplink  
In dit geval steekt PisVee er gewoon te ver boven uit qua resultaten... Normaal met deze punten nog in kampioensstrijd... Tweede plaats is financieel evenveel waard en dus mag je van een goed seizoen spreken. Hopelijk nu wel een volwaardig team vanaf de start van het komende seizoen.

Dan kunnen we weer ver geraken... Niet teveel vertrekkers en een paar goed versterkingen...

Simpel toch :-)
CobusIII
 CobusIII - maandag 22 april 2024 - 17:39   quote  deeplink  
Heel goed seizoen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 april 2024 - 08:08   quote  deeplink  
PSV Wordt kampioen en t hele seizoen gaat t alleen maar over Feyenoord en die club uit Almere West
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 april 2024 - 12:49   quote  deeplink  
https://youtu.be/DRdyNgWpCZc?si=oPHX3WxeRp1PHozV
MMM
 MMM - zondag 28 april 2024 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2023 - 09:03 schreef MMM het volgende:
πŸ† Player of the Season: Kokcu
❌ Flop of the Season: Dilrosun
πŸ’ͺ Most Improved Player: Hartman / Wieffer
πŸ‘ Unsung Hero: Hancko
πŸ‘• Signing of the Season: Hancko / GimΓ©nez

Nu jullie ;)
2023-2024:

πŸ† Player of the Season: Hancko
❌ Flop of the Season: Van den Belt
πŸ’ͺ Most Improved Player: Timber
πŸ‘ Unsung Hero: Wieffer
πŸ‘• Signing of the Season: Beelen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 april 2024 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Leuk zijn die reactie onder dat filmpje πŸ˜‚
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 28 april 2024 - 18:39   quote  deeplink  
De meeste zijn voor mij wel duidelijk. Hancko is duidelijk de beste speler, de enige in de basis die het hele seizoen constant was. Anderen waren goed, maar duidelijk in de ene seizoenshelft beter dan de andere. Stengs, Gimenez en Timber vond ik bijvoorbeeld eerste seizoenshelft goed, maar zakten wel wat terug. Andersom waren bijvoorbeeld Wellenreuther en Geertruida juist tweede seizoenshelft in vorm. Nummer 2 is lastiger. Wieffer misschien? Die heeft ook een vrij constant seizoen.

De flop van het seizoen is voor mij Ivanusec. De grootste aankoop (niet zozeer qua transfersom, maar wel qua verwachte impact). Waren we de hele zomer mee bezig, maar heeft de verwachtingen (nog) niet waar kunnen maken. Gedeeltelijk ook vanwege zijn blessure, maar dan nog. Hij heeft nog steeds geen vaste basisplaats. Het begint wel iets te komen in recente weken/maanden, maar toen de beslissing viel (m.u.v. de beker) was zijn impact onvoldoende, afgezet tegen zijn transfersom. Die transfersom is niet zijn schuld natuurlijk, maar goed, we hadden de hoop dat hij het probleem op de vleugels deels op zou kunnen lossen. Hopelijk volgend seizoen.

Andere gegadigden zijn Ueda en Zerrouki, waarvoor ook veel geld is neergelegd, maar die nog niet helemaal hebben kunnen overtuigen. Dat geldt overigens voor veel aankopen. Dat blijft nog een beetje onderbelicht, maar kijkend naar de impact van al die jongesn valt dat eigenlijk behoorlijk tegen. Sommigen daarvan zijn ook ten minste deels op voorspraak van Slot gekomen, zo lijkt het althans. Maar dat heeft er nog niet toe geleid dat ze spelen. Maar goed, de enige reden dat ik Ueda en Zerrouki iets minder als flop beschouw, is dat ze Gimenez en Wieffer voor zich hebben. En dat was al bij hun komst bekend. Terwijl Ivanusec echt als basisspeler werd gehaald.

Bijlow kan je ook als flop beschouwen, weer een blessure, nu echte vraagtekens over zijn status als eerste keeper. Zijn rol bij Oranje staat ook op de tocht. Dat is de grootste flop van de spelers die er al waren. Verder is de inbreng van Lingr teleurstellend. Paixao/Minteh hadden een matige eerste seizoenshelft, Gimenez en Stengs een matige tweede. En Lopez is wel afgeschreven denk ik, maar daar waren al weinig verwachtingen bij. En Van den Belt waren ook wel iets meer verwachtingen bij.

De speler die het sterkst verbeterd is, is duidelijk Timber denk ik. Vorig jaar terecht een hoop kritiek. Maar zeker de eerste seizoenshelft prima. En in de grotere wedstrijden staat hij er meestal ook. Moet nog iets stabieler worden, vond hem de tweede seizoenshelft wat weinig spelaandeel hebben af en toe, maar over het algemeen een grote verbetering. Minteh is ook sterk verbeterd. Struikelde in het begin over zijn eigen voeten, aardige acties afgewisseld met onbegrijpelijke fouten, maar inmiddels heeft hij zijn basisplaats wel afgedwongen, het is wel wat laat in het seizoen dat het gebeurde. Dus als iemand er profijt uit trekt is het vooral hijzelf en Newcastle. Maar goed, er is verbetering. De laatste die ik nog wil noemen is Beelen. Die Trauner eigenlijk probleemloos vervangen heeft. Knap voor iemand die van een lager niveau kwam. Dat zou voor mij de tweede achter Timber zijn. Minteh denk ik als derde? Wellenreuther zou je ook kunnen noemen, maar die was eind vorig seizoen ook al beslissend natuurlijk, dus in hoeverre je dan van verbetering kan spreken is de vraag.

Unsung hero is lastig. Denk dat alle spelers wel in terechte mate een schijnwerper op zich hebben gekregen. Denk dat je Hancko en Timber ook hier zou kunnen noemen. Of Beelen. Maar ik ga voor Wieffer en dan noem ik het gegeven dat hij praktisch het hele seizoen fit is gebleven, wat denk ik een aspect is dat nog een beetje onderbelicht is. Hij is naast zijn spel aan de bal ook belangrijk zonder. Veel meters, veel duels. Dus dat hij eigenlijk altijd beschikbaar is, is een groot pluspunt. Al kan je dat in bepaalde mate ook voor bijvoorbeeld Timber en Hancko zeggen. Maar ik denk dat Wieffer nog meer in de duels komt op zijn positie.

En ten slotte de aankoop van het seizoen is duidelijk. Beelen met afstand. Zoals eerder genoemd, de meeste aankopen vallen eigenlijk nogal tegen. Stengs begon de eerste maanden goed, maar die is heel ver teruggevallen vind ik. En de rest heeft nauwelijks impact. Nieuwkoop tweede seizoenshelft een beetje (maar die was eerste seizoenshelft niet goed natuurlijk). Zerrouki had een paar aardige wedstrijden, zeker in de CL, maar verder ook weinig aan bod gekomen. Ook omdat, zoals genoemd, Wieffer altijd beschikbaar is.

2023-2024:

πŸ† Player of the Season: Hancko
❌ Flop of the Season: Ivanusec
πŸ’ͺ Most Improved Player: Timber
πŸ‘ Unsung Hero: Wieffer
πŸ‘• Signing of the Season: Beelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 april 2024 door T-FeYeN00rD --
MightyAce
 MightyAce - zondag 28 april 2024 - 19:08   quote  deeplink  
2023-2024:

πŸ† Player of the Season: Hancko
❌ Flop of the Season: Zerrouki
πŸ’ͺ Most Improved Player: Timber
πŸ‘ Unsung Hero: PaixΓ£o
πŸ‘• Signing of the Season: Beelen
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 april 2024 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2024 - 17:51 schreef MMM het volgende:

[..]

2023-2024:

πŸ† Player of the Season: Hancko
❌ Flop of the Season: Van den Belt
πŸ’ͺ Most Improved Player: Timber
πŸ‘ Unsung Hero: Wieffer
πŸ‘• Signing of the Season: Beelen
πŸ† Player of the Season: Hancko
❌ Flop of the Season: Lopez
πŸ’ͺ Most Improved Player: Timber
πŸ‘ Unsung Hero: Minteh
πŸ‘• Signing of the Season: Beelen
tomson
 tomson - zondag 28 april 2024 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2024 - 18:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Leuk zijn die reactie onder dat filmpje πŸ˜‚
Word je kampioen en het interesseert buiten Eindhoven niemand ene moer.Iedereen heeft het over de concurrenten. Bij ons en in Amsterdam is gewoon meer te beleven, of dat nu positief of negatief is.
Het kampioenschap missen terwijl je zelf ook een solide seizoen draait is vervelend maar dit is dan wel weer vermakelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 april 2024 door tomson --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2023 - 2024









0.1119329