BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 augustus 2020 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2020 - 16:05 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Omdat je dan je zin krijgt zonder nadelige gevolgen.
Snap maar dan nog waarom zou je dat doen vind het juist nadelig als je ze ziek meld, meld ze gewoon af hoeven ze volgende keer dus ook nie..
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 28 augustus 2020 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2020 - 16:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Snap maar dan nog waarom zou je dat doen vind het juist nadelig als je ze ziek meld, meld ze gewoon af hoeven ze volgende keer dus ook nie..
Begreep dat je dan als club schorsing voor die spelers riskeert...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 augustus 2020 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2020 - 16:14 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Begreep dat je dan als club schorsing voor die spelers riskeert...
Mooi zo das wat we willen toch..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 augustus 2020 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2020 - 16:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mooi zo das wat we willen toch..
Schorsing voor de competitie he. Das niet wat we willen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 augustus 2020 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2020 - 16:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Schorsing voor de competitie he. Das niet wat we willen.
O ok ik dacht voor oranje..belachelijk zeg..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 augustus 2020 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2020 - 16:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

O ok ik dacht voor oranje..belachelijk zeg..
Jep.
tomson
 tomson - woensdag 02 september 2020 - 13:27   quote  deeplink  
https://www.ad.nl/rotterdam/seizoenkaarthouders-feyenoord-kunnen-plek-in-de-kuip-claimen-voor-thuisduels~a9654f8b/?referrer=https://www.google.com/
MMM
 MMM - woensdag 02 september 2020 - 14:43   quote  deeplink  
Blijft toch spannend moet ik zeggen.

Ook als je geen van de 3 potjes claimt vervalt de vergoeding van 1 van de wedstrijden. Dus ik ga er wel één claimen, kijken of tegen Twente al lukt vanavond, en dan kijken of ik ga.

Mocht er in de eerste claimronde tegen Sparta en ADO nog plek over zijn maar je bent wel tegen Twente geweest mag je ook tegen Sparta en/of ADO. Met andere woorden; Als een flink deel niet claimt kan je meerdere wedstrijden.

Maar blijft lastig. Je mag nog steeds niet juichen zeker? Dat valt toch niet tegen te houden. Juichen doe je uit een reactie.

Zucht. Rare tijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2020 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2020 - 17:40   quote  deeplink  
lekker, 1e plek gepakt, dan denk ik dat we nu reëel moeten zijn en moeten concluderen dat het gezien de oplopende besmettingen onverantwoord is om de rest van het seizoen nog uit te spelen d:-)
van geil
 van geil - zondag 04 oktober 2020 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 17:40 schreef RenatoBos het volgende:
lekker, 1e plek gepakt, dan denk ik dat we nu reëel moeten zijn en moeten concluderen dat het gezien de oplopende besmettingen onverantwoord is om de rest van het seizoen nog uit te spelen d:-)
Gereedmaken voor het afhalen van de schaal, en de CL.
VVout
 VVout - zondag 04 oktober 2020 - 18:22   quote  deeplink  
:)
ar
 ar - zondag 04 oktober 2020 - 19:44   quote  deeplink  
Hahaha!
windoweyes
 windoweyes - maandag 05 oktober 2020 - 20:18   quote  deeplink  
120996302_2407350169560937_8250459567866809058_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=RzTQrxoxQqYAX-2CQF9&_nc_ht=scontent.fams2-1.fna&oh=904073381e37ccf60e687d85be9d78b4&oe=5F9FB66A

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2020 door windoweyes --
pat
 pat - dinsdag 06 oktober 2020 - 11:22   quote  deeplink  
daar gaan we weer, op 1 tot het einde vd competitie
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 oktober 2020 - 21:39   quote  deeplink  
Feyenoord heeft jarenlang een samenwerking met Excelsior gehad om daar talenten te laten rijpen. Dit seizoen maakt Wouter Burger de tijdelijke overstap naar een andere Rotterdamse club, Sparta, om ervaring op te doen. Commentator Emile Schelvis denkt dat deze samenwerking een vervolg gaat krijgen. "Volgens mij staan ze er bij Sparta voor open om hier een nieuwe tendens mee te beginnen."

"In die zin dat ze best spelers van Feyenoord die tegen het eerste aan zitten, zoals Wouter Burger, op willen nemen in het oude Excelsior-model om die spelers bij Sparta wel meters te laten maken", aldus Schelvis in FC Rijnmond. "Ik zou het ook heel verstandig van Feyenoord vinden om dat te gaan doen. Als je gaat kijken hoe lang het gaat duren voordat Onder 21 van Feyenoord op dat niveau in de piramide gaat komen... het gaat gewoon nog een tijd duren voordat dat elftal op dat niveau is."

Niet als het aan Frank Arnesen ligt. "Ik weet dat Arnesen er alle aandacht aan besteedt, misschien wel zoveel dat hij de rest van de Academy een beetje vergeet, fluisteren ze op Varkenoord. Het zou in elk geval een hele mooie samenwerking zijn. Feyenoord en Sparta is toch een beetje iets anders dan Feyenoord en Excelsior, maar in deze tijden van corona ellende zou het heel goed zijn om te gaan samenwerken."
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 oktober 2020 - 21:46   quote  deeplink  
Het is de interlandperiode en dat betekent dat de internationals van Feyenoord zijn uitgevlogen naar hun nationale elftallen. De ploeg van Dick Advocaat, die vorige week met 1-4 van Willem ll won, staat op dit moment bovenaan in de Eredivisie. Tijdens de gewonnen wedstrijd in Tilburg maakte vooral het centrale duo Senesi - Spajic een goede indruk.

Met de goede start van de Rotterdammers zijn veel supporters optimistisch gestemd. Ook de mannen van RTV Rijnmond hebben er vertrouwen in. ''PSV heeft vooral in de laatste fase van de transferperiode flink geïnvesteerd. Ik heb wel mijn vraagtekens over hoe fit en inzetbaar de aanwinsten zijn, vooral bij Götze'', begint Dennis van Eersel. ''Van Ginkel ook. Vooral in de verdediging vind ik PSV, en vooral in de breedte, erg matig. Dat is ook met de speelstijl die hanteert Schmidt erg risicovol. Ik vind dat Feyenoord de beste verdediging van Nederland heeft. Bij Ajaks vind ik de verdediging ook de zwakste linie.''

''Dat komt omdat ze op andere plekken in het veld beter zijn. Dat wil niet zeggen dat ze een slechte verdediging hebben. Ik denk dat de verdediging van Feyenoord niets onder doet voor die van Ajaks. Ik moet zeggen dat ik wel verrast werd door Spajic in Tilburg. Hij heeft negen maanden niet gevoetbald en stond er meteen. Dat was erg positief'', aldus Frank Stout.

''Ik heb al met Spajic gesproken. Zijn tijd in België helpt hem om hier te acclimatiseren. Hij vond het zelf wel mooi dat hij hier, voordat hij ook maar een bal had aangeraakt, bekend stond als een sloper. Advocaat vond dat iets minder, maar Spajic vond het geen probleem. Toch viel tijdens de wedstrijd in Tilburg Steven Berghuis me wederom weer positief op. Er speelde zoveel rond hem in en rondom de club, bleef hij wel of bleef hij niet. Hij maakt weer twee goals, is topscorer van de Eredivisie en was de beste man van Oranje tegen Mexico. Hij is voor mij de Feyenoorder van de week'', aldus Van Eersel.

Ook wordt er gesproken over de situatie van Justin Bijlow bij het Nederlands elftal. De talentvolle keeper steekt al lange tijd in een goede vorm maar kon niet op een uitnodiging rekenen van de nieuwe bondscoach Frank de Boer. ''Bijlow moet het eerst maar eens over een langere periode laten zien'', antwoordde de bondscoach nadat hij werd gevraagd waarom de keeper niet was geselecteerd.

''Toen ik dat hoorde gingen mijn haren echt overeind staan. Dat vind ik zo selectief en kul-argument. Perr Schuurs zit er toch ook bij? Waarom geldt dat voor hem dan niet? Daar kan ik heel slecht tegen. Ik ben ervan overtuigd dat het met De Boer bij Oranje één groot fiasco gaat worden'', sluit Stout af.
ed pouwelse
 ed pouwelse - vrijdag 09 oktober 2020 - 21:58   quote  deeplink  
kan iemand vertellen hoe het staat met de blessures van Bijlow Jorgensen Sinistera van Beek doe nieuwe hoe heet die ook al weer conteh of andere geblesseerden. Zien jullie die al weer op het trainingsveld. Ik had gelezen dat Feyenoord 2 oefenwedstrijden speelt in deze periode dacht 1 tegen den Haag en nog 1 wie kan het mij vertellen. Bedankt
ed pouwelse
 ed pouwelse - vrijdag 09 oktober 2020 - 21:59   quote  deeplink  
Renato jij weet dit vast wel
ed pouwelse
 ed pouwelse - vrijdag 09 oktober 2020 - 22:21   quote  deeplink  
Kan niemand mij antwoord geven
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 oktober 2020 - 00:43   quote  deeplink  
Sinisterra ligt eruit tot pakweg de winterstop. Die traint weer, maar tegen de tijd dat hij echt weer fit is en klaar om te spelen zijn we een paar maanden verder. De rest is nog grotendeels onbekend bij mijn weten.

Jorgensen zou er eerst maar kort uitliggen, maar het laatste wat ik hoorde is dat hij ook na de interlandperiode nog niet direct inzetbaar is. Kwestie van weken zo lijkt het, maar met zijn verleden kan het zo maar nog even duren.

Bijlow is alleen bekend van dat hij terug is gekeerd bij Feyenoord na z'n blessure aan zijn bovenbeen bij Jong-Oranje. Of hij wedstrijden bij Feyenoord moet gaan missen, geen idee.

Van Beek zou er een half jaar uitliggen, maar zijn herstel gaat voor de verandering blijkbaar voorspoedig. Maar dan nog zal hij zeker nog wat tijd nodig hebben. Gaat toch ook al gauw richting de winterstop zou je denken.

Conteh liep vorig week dacht ik een nieuwe blessure op. Maar verder is er geen informatie naar buiten gekomen, dus hoe lang het duurt geen idee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 oktober 2020 door T-FeYeN00rD --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 oktober 2020 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2020 - 21:59 schreef ed pouwelse het volgende:
Renato jij weet dit vast wel
Sinisterra ligt eruit tot pakweg de winterstop. Die traint weer, maar tegen de tijd dat hij echt weer fit is en klaar om te spelen zijn we een paar maanden verder. De rest is nog grotendeels onbekend bij mijn weten.

Jorgensen zou er eerst maar kort uitliggen, maar het laatste wat ik hoorde is dat hij ook na de interlandperiode nog niet direct inzetbaar is. Kwestie van weken zo lijkt het, maar met zijn verleden kan het zo maar nog even duren.

Bijlow is alleen bekend van dat hij terug is gekeerd bij Feyenoord na z'n blessure aan zijn bovenbeen bij Jong-Oranje. Of hij wedstrijden bij Feyenoord moet gaan missen, geen idee.

Van Beek zou er een half jaar uitliggen, maar zijn herstel gaat voor de verandering blijkbaar voorspoedig. Maar dan nog zal hij zeker nog wat tijd nodig hebben. Gaat toch ook al gauw richting de winterstop zou je denken.

Conteh liep vorig week dacht ik een nieuwe blessure op. Maar verder is er geen informatie naar buiten gekomen, dus hoe lang het duurt geen idee.
van geil
 van geil - zaterdag 10 oktober 2020 - 01:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2020 - 00:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Sinisterra ligt eruit tot pakweg de winterstop. Die traint weer, maar tegen de tijd dat hij echt weer fit is en klaar om te spelen zijn we een paar maanden verder. De rest is nog grotendeels onbekend bij mijn weten.

Jorgensen zou er eerst maar kort uitliggen, maar het laatste wat ik hoorde is dat hij ook na de interlandperiode nog niet direct inzetbaar is. Kwestie van weken zo lijkt het, maar met zijn verleden kan het zo maar nog even duren.

Bijlow is alleen bekend van dat hij terug is gekeerd bij Feyenoord na z'n blessure aan zijn bovenbeen bij Jong-Oranje. Of hij wedstrijden bij Feyenoord moet gaan missen, geen idee.

Van Beek zou er een half jaar uitliggen, maar zijn herstel gaat voor de verandering blijkbaar voorspoedig. Maar dan nog zal hij zeker nog wat tijd nodig hebben. Gaat toch ook al gauw richting de winterstop zou je denken.

Conteh liep vorig week dacht ik een nieuwe blessure op. Maar verder is er geen informatie naar buiten gekomen, dus hoe lang het duurt geen idee.
.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 oktober 2020 - 03:39   quote  deeplink  
Kijk, daar hebben we wat aan.
VVout
 VVout - zaterdag 10 oktober 2020 - 03:52   quote  deeplink  
Das nou net de vraag, waneer hebben we er weer wat aan. Mooi overzichtje, stemt tot enig peinzen, hoop dat Bijlow meevalt en Sin er met Conteh ook binnenkort weer bij zijn. Jorgensen en v. Beek tsja, heb ik voorlopig weinig aan toe te voegen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 oktober 2020 door VVout --
ed pouwelse
 ed pouwelse - zaterdag 10 oktober 2020 - 09:38   quote  deeplink  
is jorgensen wel al bij de training of conteh of bottegin
van geil
 van geil - zaterdag 10 oktober 2020 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2020 - 03:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Kijk, daar hebben we wat aan.
T is even zoeken, maar dan heb je ook wat .
pat
 pat - zaterdag 10 oktober 2020 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2020 - 09:38 schreef ed pouwelse het volgende:
is jorgensen wel al bij de training of conteh of bottegin
ja ik zag ze met elkaar een potje kaarten. komt wel goed
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 oktober 2020 - 17:11   quote  deeplink  
Conteh speelde een helft tegen Genk. En is dus fit. De andere geblesseerden speelden allemaal niet (Bijlow, Botteghin, Van Beek, Sinisterra, Jorgensen)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 10 oktober 2020 - 17:12   quote  deeplink  
Feyenoord speelde 1-1 in een oefenwedstrijd tegen Genk.

https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/feyenoord-speelt-gelijk-in-oefenduel-tegen-krc-genk-101020

KRC Genk - Feyenoord
Scoreverloop:
3’ Theo 1-0
40’ Fer 1-1

Opstelling Feyenoord: Jansen, Nieuwkoop, Johnston (’76 Smeulers), Senesi (’45 El Bouchataoui), Haps, Fer, Teixeira (’76 Tørset Johnson) , Toornstra (’45 Wehrmann); Narsingh, Linssen (’45 Vente), Conteh (’45 Malacia).
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 oktober 2020 - 17:19   quote  deeplink  
Wat zien ze toch in die Vente..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 oktober 2020 - 17:57   quote  deeplink  
Conteh gespeeld. Mooi
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 oktober 2020 - 20:49   quote  deeplink  
Vente ook :,)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 oktober 2020 - 23:45   quote  deeplink  
Dat zei ik ventJe..
R()b
 R()b - zondag 11 oktober 2020 - 01:14   quote  deeplink  
Mooi wat speelminuten voor een aantal spelers prima!
MMM
 MMM - zondag 25 oktober 2020 - 18:23   quote  deeplink  
Tussenjaar
ar
 ar - zondag 25 oktober 2020 - 18:25   quote  deeplink  
Alweer?
We hebben ALTIJD een tussenjaar
MightyAce
 MightyAce - zondag 25 oktober 2020 - 18:51   quote  deeplink  
Slotje
MMM
 MMM - zondag 25 oktober 2020 - 18:55   quote  deeplink  
https://twitter.com/feyenoord_int/status/1320419286930903040?s=21

Tobclub. Tobsportklimaat.
MMM
 MMM - maandag 26 oktober 2020 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Tweet toch maar verwijderd. Prutsers.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 november 2020 - 22:49   quote  deeplink  
Feyenoord ronde vrij geloot voor de knvb beker..
R()b
 R()b - zaterdag 21 november 2020 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 november 2020 - 22:49 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord ronde vrij geloot voor de knvb beker..
Lekker, toch een druk speelschema.
VVout
 VVout - zaterdag 21 november 2020 - 23:04   quote  deeplink  
Niet verkeerd dit, we hebben het druk zat zoals R()b al aangaf.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 november 2020 - 10:40   quote  deeplink  
Beter
ar
 ar - zondag 17 januari 2021 - 21:42   quote  deeplink  
Als de heren gewoon blijven doen wat ze kunnen, is plek 2 misschien best reëel.
van geil
 van geil - zondag 17 januari 2021 - 21:48   quote  deeplink  
Of 5
Joszef Kiprich
 Joszef Kiprich - zondag 17 januari 2021 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2021 - 21:48 schreef van geil het volgende:
Of 5
Hoeven we niet gek van op te kijken, als het geluk net even de andere kant op valt 2e seizoenshelft
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 januari 2021 - 16:53   quote  deeplink  
AZ wordt het kantelpunt. Als je dat wint zie ik het wel zitten voor plaats 2 of 3 win je van Pisvee dan kun je een gooi doen naar 1 . Ik zeg een gooi. Vitesse is the dark horse ik hoop dat ze nog wat spelers verkopen in deze periode.
MMM
 MMM - zondag 24 januari 2021 - 18:17   quote  deeplink  
Zit er weer op.

De beker dan maar.
MMM
 MMM - zondag 24 januari 2021 - 18:37   quote  deeplink  
Je word gewoon 5e.
MightyAce
 MightyAce - zondag 24 januari 2021 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2021 - 18:17 schreef MMM het volgende:
Zit er weer op.

De beker dan maar.
Eruit tegen Heerenveen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.0605208