BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
pat
 pat - woensdag 16 oktober 2019 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 15:30 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Chong is toch uit de Feyenoord school ?
volgens mij ook
MightyAce
 MightyAce - woensdag 16 oktober 2019 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 15:30 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Chong is toch uit de Feyenoord school ?
Is gewoon opleiden voor een Engels topclub. Vitesse dus.
pat
 pat - woensdag 16 oktober 2019 - 15:55   quote  deeplink  
ff iets anders, edgar ie is gekocht door een turkse ploeg en die verhuurt hem direct. ik ben wel blij met die gast, zou die overgenomen kunnen worden?

en ja chong maak je niet beter voor een toekomst bij feyenoord
MMM
 MMM - woensdag 16 oktober 2019 - 16:01   quote  deeplink  
Zou nog even afwachten met Ié, oogt de laatste weken ook niet best.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 16 oktober 2019 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 16:01 schreef MMM het volgende:
Zou nog even afwachten met Ié, oogt de laatste weken ook niet best.
Beter eigen jeugd
MMM
 MMM - woensdag 16 oktober 2019 - 16:03   quote  deeplink  
Ja, zou Geertruida weleens willen zien als CV.
pat
 pat - woensdag 16 oktober 2019 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 16:03 schreef MMM het volgende:
Ja, zou Geertruida weleens willen zien als CV.
ja ik ook eigenlijk maar kan je hem niet beter op rechts zetten?

maar op de een of andere manier heeft die IE wel wat. als dat jeugdige(voor een speler van 25????maargoed haha) eraf is ...
hij stap zo lekker door naar het middenveld en kan goed ballen man
pat
 pat - woensdag 16 oktober 2019 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 16:02 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Beter eigen jeugd
ja dat heb ik dan weer met chong... beter eerst de eigen jeugd. en ik denk dat die gast ook behoorlijk kost
pat
 pat - woensdag 16 oktober 2019 - 16:16   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/899629/man-united-overweegt-verhuur-chong-er-zal-dan-besloten-moeten-worden-.html
Positivo
 Positivo - woensdag 16 oktober 2019 - 17:23   quote  deeplink  
Zal mooi zijn
MightyAce
 MightyAce - woensdag 16 oktober 2019 - 17:42   quote  deeplink  
Optyfen, vond zich te goed voor Feyenoord. En dan nu ten koste van eigen spelers minuten komen maken?
CobusIII
 CobusIII - woensdag 16 oktober 2019 - 17:59   quote  deeplink  
Er is er maar één verantwoordelijk voor dit kudtseizoen....
Positivo
 Positivo - woensdag 16 oktober 2019 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 17:23 schreef Positivo het volgende:
Optyften bedoel ik haha
Eigenlijk wel eens tenzij we nog in Europa spelen ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2019 door Positivo --
pat
 pat - woensdag 16 oktober 2019 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 17:59 schreef CobusIII het volgende:
Er is er maar één verantwoordelijk voor dit kudtseizoen....
igor
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 oktober 2019 - 19:00   quote  deeplink  
Stikstof
Positivo
 Positivo - woensdag 16 oktober 2019 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 19:00 schreef Stylzz het volgende:
Stikstof
Boeren
van geil
 van geil - woensdag 16 oktober 2019 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 15:21 schreef MMM het volgende:
Tussenjaar
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=438983&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
van geil
 van geil - donderdag 17 oktober 2019 - 22:50   quote  deeplink  
Ik denk dat we de EL winnen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 oktober 2019 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 oktober 2019 - 22:50 schreef van geil het volgende:
Ik denk dat we de EL winnen
Gewoon dat wij ook eens alles mee hebben ?
Penalty's ,onterechte vrije trappen ,buitenspel doelpunten enzo
van geil
 van geil - donderdag 17 oktober 2019 - 22:58   quote  deeplink  
Omdat wij het verdienen
van geil
 van geil - zondag 20 oktober 2019 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 oktober 2019 - 22:50 schreef van geil het volgende:
Ik denk dat we de EL winnen
,,
MightyAce
 MightyAce - zondag 20 oktober 2019 - 19:14   quote  deeplink  
Dit seizoen zit er weer op. Zomerstop.
Positivo
 Positivo - zondag 20 oktober 2019 - 19:23   quote  deeplink  
Uithuilen en met een nieuwe trainer opnieuw beginnen
MightyAce
 MightyAce - maandag 21 oktober 2019 - 06:48   quote  deeplink  
Echt, de volgende die "Feyenoord onwaardig" zegt krijgt een enkeltje noordpool. Kan 't niet meer horen.
netsurfer
 netsurfer - maandag 21 oktober 2019 - 10:35   quote  deeplink  
Toen ik gisteren de opstelling zag dacht ik 'hehe, logische keuze' en besefte ik dat we best wat kwaliteit in de selectie hebben. Als je spelers als Larsson, Narsingh, Tapia en Botteghin achter de hand kan houden, mag je niet mopperen.

Toch kwam het er weer totaal niet uit tegen Heracles. Heeft dat te maken dat dit pas de eerste keer was dat er met deze (sterkste) opstelling kon worden gestart? Laten we het hopen. Deze weken overleven en daarna hopen op verbetering.
Positivo
 Positivo - maandag 21 oktober 2019 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2019 - 10:35 schreef netsurfer het volgende:
Toen ik gisteren de opstelling zag dacht ik 'hehe, logische keuze' en besefte ik dat we best wat kwaliteit in de selectie hebben. Als je spelers als Larsson, Narsingh, Tapia en Botteghin achter de hand kan houden, mag je niet mopperen.

Toch kwam het er weer totaal niet uit tegen Heracles. Heeft dat te maken dat dit pas de eerste keer was dat er met deze (sterkste) opstelling kon worden gestart? Laten we het hopen. Deze weken overleven en daarna hopen op verbetering.
Heb het idee dat het nog aanwezig zijn van spelers als VDH, Bot, Tapia, Larsson niet goed is voor de sfeer.

Vriendjes zoeken elkaar op,.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 oktober 2019 door Positivo --
piet de paler
 piet de paler - maandag 21 oktober 2019 - 17:40   quote  deeplink  
Zit nu naar rtv rijnmond te kijken naar het commentaar van Rob Baan, realistisch hij verteld dat de opbouw nu pas begint.
Voor het eerst speelde Feyenoord in de beoogde opstelling. Vanuit deze selectie moet je gaan werken en dat kost tijd.
Rob Baan vond de keuze van Arnesen ook geen verkeerde.
Ook vertelde hij dat de scouting van Feyenoord onder de loep genomen moet worden
Moeite waard om hiernaar te kijken
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 oktober 2019 - 18:32   quote  deeplink  
Rob Baan vind ik wel okee.
Is niet zo een publiciteitsgeil ventje.
Al jaren zinnige woorden, en rustig en realistisch.
Positivo
 Positivo - dinsdag 22 oktober 2019 - 06:49   quote  deeplink  
Ik weet het echt niet meer en kijk maar eens naar de basis,
Senesi is afgemaakt , Ie is ook wisselvallig en wild we hebben dus nog steeds geen centrum en als we al een centrum hebben hoe functioneren zij het best of het elftal.

Bijlow , Karsdorp , IE , Senesi, Haps, Fer, Toornsta , Kokcu, Berghuis , Jorgensen, en Narisngh.

Op Berghuis en Kokcu na allemaal spelers die lopen met snelheid en de duels in willen.

Lijkt mij dat je dan eens terug naar de basis gaat en kijkt naar de kwaliteiten van de selectie.

Toornstra en Fer die afjagen , Berghuis naar binnen trekkend of met Narsingh voorzetten geven op Jorgensen.

Ik zou een jagend elftal neerzetten met de linies kort op elkaar, Karsdorp en Haps moeten in staat zijn de gaten dicht te lopen als die bal achter de verdediging komt en IE is ook niet de langzaamste.

Gewoon de bal snel naar de flanken Narsingh en Berghuis dit zou Kokcu moeten kunnen en Jens. Of bij dubbele dekking hoog naar Nico en aansluiten met het middenveld.

Vertrouw maar op de snelheid van Haps en Karsdorp die moeten in dienst van het elftal gaan spelen door de ruimtes achter de verdediging te bewaken gewoon knijpen.

Hopelijk gaat Jaap zijn visie laten varen en spelen vanuit de sterkte n zijn selectie. 020 uit gewoon met zijn elven op eigen helft en die bal achter de verdediging gooien waar het mogenlijk is afjagen die zooi uit Mokum.

Karsdorp helpt IE en Haps Senesi laat die aanvallende backs maar even varen in de zone. Met Jens , Kokcu, Berghuis, Narsingh en Jorgensen zijn er genoeg aanvallers.
VVout
 VVout - dinsdag 22 oktober 2019 - 09:57   quote  deeplink  
Nou positivo, zal dadelijk wel weer de uitspraak komen dat dat te moeilijk is.
kenny
 kenny - dinsdag 22 oktober 2019 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2019 - 06:49 schreef Positivo het volgende:
Ik weet het echt niet meer en kijk maar eens naar de basis,
Senesi is afgemaakt , Ie is ook wisselvallig en wild we hebben dus nog steeds geen centrum en als we al een centrum hebben hoe functioneren zij het best of het elftal.

Bijlow , Karsdorp , IE , Senesi, Haps, Fer, Toornsta , Kokcu, Berghuis , Jorgensen, en Narisngh.

Op Berghuis en Kokcu na allemaal spelers die lopen met snelheid en de duels in willen.

Lijkt mij dat je dan eens terug naar de basis gaat en kijkt naar de kwaliteiten van de selectie.

Toornstra en Fer die afjagen , Berghuis naar binnen trekkend of met Narsingh voorzetten geven op Jorgensen.

Ik zou een jagend elftal neerzetten met de linies kort op elkaar, Karsdorp en Haps moeten in staat zijn de gaten dicht te lopen als die bal achter de verdediging komt en IE is ook niet de langzaamste.

Gewoon de bal snel naar de flanken Narsingh en Berghuis dit zou Kokcu moeten kunnen en Jens. Of bij dubbele dekking hoog naar Nico en aansluiten met het middenveld.

Vertrouw maar op de snelheid van Haps en Karsdorp die moeten in dienst van het elftal gaan spelen door de ruimtes achter de verdediging te bewaken gewoon knijpen.

Hopelijk gaat Jaap zijn visie laten varen en spelen vanuit de sterkte n zijn selectie. 020 uit gewoon met zijn elven op eigen helft en die bal achter de verdediging gooien waar het mogenlijk is afjagen die zooi uit Mokum.

Karsdorp helpt IE en Haps Senesi laat die aanvallende backs maar even varen in de zone. Met Jens , Kokcu, Berghuis, Narsingh en Jorgensen zijn er genoeg aanvallers.
jij kan beter jaap komen vervangen
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 22 oktober 2019 - 11:30   quote  deeplink  
Precies, reactief spelen met snelle aanvallers en als plan B de hoge bal richting Nico.
Positivo
 Positivo - dinsdag 22 oktober 2019 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2019 - 11:30 schreef MightyAce het volgende:
Precies, reactief spelen met snelle aanvallers en als plan B de hoge bal richting Nico.
Moeilijk is het niet effectief wel
Leuv
 Leuv - dinsdag 22 oktober 2019 - 15:27   quote  deeplink  
Met ons trage middenveld kun je onmogelijk op de omschakeling spelen.
Ook zoals we tegen Calimero speelden, met de punt naar achter, is het niet te doen met de naar binnen trekkende buitenspelers, dan moet je voorin breed blijven staan.

Stam is werkelijk een tactisch onbenul.

Ik krijg het haast mijn strot niet uit maar misschien is van der Heijden wel de beste optie links op het middenveld wanneer we met de punt naar voren spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 oktober 2019 door Leuv --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 oktober 2019 - 20:45   quote  deeplink  
Zou wat zijn
van geil
 van geil - dinsdag 22 oktober 2019 - 20:53   quote  deeplink  
Aanvoerder
Positivo
 Positivo - dinsdag 22 oktober 2019 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2019 - 15:27 schreef Leuv het volgende:
Met ons trage middenveld kun je onmogelijk op de omschakeling spelen.
Ook zoals we tegen Calimero speelden, met de punt naar achter, is het niet te doen met de naar binnen trekkende buitenspelers, dan moet je voorin breed blijven staan.

Stam is werkelijk een tactisch onbenul.

Ik krijg het haast mijn strot niet uit maar misschien is van der Heijden wel de beste optie links op het middenveld wanneer we met de punt naar voren spelen.
Ja en dan Toornstra op 10
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 oktober 2019 - 05:21   quote  deeplink  
Hans Kraay junior vraagt zich af waarom Feyenoord steeds in een 4-3-3 formatie moet spelen. Tijdens Voetbalpraat van FOX Sports komt de toekomst van Orkun Kökçü inzake zijn interlandloopbaan ter sprake, aanleiding voor Hans Kraay om af te vragen waarom de Rotterdammers niet in een andere opstelling gaan spelen.

"Hij heeft het nog niet laten zien dit seizoen, hij moet veel beter gaan voetballen om in aanmerking te komen (voor de nationale ploeg van Turkije, red)", begint de oud-voetballer, die daarna zich afvraagt of Feyenoord niet anders moet spelen. "Hij speelt wel eens links op het middenveld, wel eens hangend linksbuiten, wel eens als nummer tien..."

"Ik snap niet, als je als Feyenoord geen goede buitenspeler hebt en Jörgensen geen Engelse targetman is en gewend is om met twee spitsen te spelen... Waarom zou Feyenoord geen 4-4-2 mogen spelen?", aldus de analist. "Of zal het hele Legioen de trainer dan doodschieten? Je kan toch prima spelen met Luis Sinisterra en Jörgensen diep?"

"Ik zou dan Leroy Fer met de punt naar achteren zetten, Jens Toornstra daar rechts voor, Kökçü daar links voor en dan speelt Berghuis op zijn beste plek, achter twee spitsen met drie mensen in zijn rug. Ze creëren helemaal niets. Waarom blijven zij altijd hangen aan dat 4-3-3? Met 4-4-2 spelen Kökçü, Berghuis en Fer op hun beste plek", besluit Kraay zijn relaas.
Positivo
 Positivo - woensdag 23 oktober 2019 - 06:25   quote  deeplink  
Persoonlijk maakt het mij geen ene reet uit welk systeem je speelt zolang ik maar resultaten en goed voetbal zie. 442 of 443 is eigenlijk ook maar hoe je gaat staan als elftal.

Dit is de kracht volgens Kraaij, maar je hebt ook zwakte als de tegenstander een bijtertje op Kokcu zet en een mannetje op Berghuis ben je terug bij af.

Denk zelf dat de oplossing is een creatieve middenvelder aantrekken in de winterstop een die er gelijk staat.

Hij zou dan met Kokcu de opbouw moeten gaan verzorgen, Jens kan dan net als onder advocaat naar de zijkant betekent wel dat je met Narsingh en Larsson twee overbodige spelers in de selectie hebt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2019 door Positivo --
Leuv
 Leuv - woensdag 23 oktober 2019 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 06:25 schreef Positivo het volgende:
Persoonlijk maakt het mij geen ene reet uit welk systeem je speelt zolang ik maar resultaten en goed voetbal zie. 442 of 443 is eigenlijk ook maar hoe je gaat staan als elftal.

Dit is de kracht volgens Kraaij, maar je hebt ook zwakte als de tegenstander een bijtertje op Kokcu zet en een mannetje op Berghuis ben je terug bij af.

Denk zelf dat de oplossing is een creatieve middenvelder aantrekken in de winterstop een die er gelijk staat.

Hij zou dan met Kokcu de opbouw moeten gaan verzorgen, Jens kan dan net als onder advocaat naar de zijkant betekent wel dat je met Narsingh en Larsson twee overbodige spelers in de selectie hebt.
Creatieve middenvelders hebben we er juist teveel van. We hebben trouwens helemaal geen spelers nodig, we hebben er al veels te veel. Laten we er eerst wat zien te lozen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 oktober 2019 - 10:52   quote  deeplink  
Te veel? Wie dan?
Positivo
 Positivo - woensdag 23 oktober 2019 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 10:52 schreef Stylzz het volgende:
Te veel? Wie dan?
Die jongens die 10e staan en creatieve middenvelders en de enige die we hadden speelt bij Utrecht Gustafsson
Leuv
 Leuv - woensdag 23 oktober 2019 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 10:52 schreef Stylzz het volgende:
Te veel? Wie dan?
Ayoub, Berghuis, Burger, Toornstra, Larsson en Kokcu kunnen allemaal op 10 spelen.
Leuv
 Leuv - woensdag 23 oktober 2019 - 15:32   quote  deeplink  
Het probleem zit hem trouwens echt niet in het creatieve middenveld.
Het probleem zit hem in het tempo waarme er wordt gespeeld.
Het treurige en eeuwen lange rondspelen achterin.
De ren-je-rot backs die we hebben terwijl er helemaal geen ruimte is om te rennen met de bal.
Het gebrek aan een goede spits.
De ego-tjes voorin.
En het trage en apatische functioneren van Fer op het middenveld.

Oftewel er is gewoon een degradatie-elftal samengesteld door onze fantastische ad interim en zijn kompanen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2019 door Leuv --
Positivo
 Positivo - woensdag 23 oktober 2019 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 15:27 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ayoub, Berghuis, Burger, Toornstra, Larsson en Kokcu kunnen allemaal op 10 spelen.
Berghuis levensgevaarlijk met zijn terugspeelballen,
Toornstra te weinig inzicht handelingssnelheid,
Burger? Ayoub leuk gifkikkertje zit voor de rest niets spelbepalends in ,
Larsson zou dan echt het spel niet verdelen is eerder een schaduwspis net als Berghuis.

Creatieve middenvelder dan praat ik over een type Modric.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 oktober 2019 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 15:27 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ayoub, Berghuis, Burger, Toornstra, Larsson en Kokcu kunnen allemaal op 10 spelen.
Ja, mijn moeder ook, maar dat is ook niks
ar
 ar - woensdag 23 oktober 2019 - 16:31   quote  deeplink  
Hahaha, je moeder!
piet de paler
 piet de paler - woensdag 23 oktober 2019 - 16:36   quote  deeplink  
Zonder Berghuis meer creativiteit, en meer durf
Positivo
 Positivo - woensdag 23 oktober 2019 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 16:36 schreef piet de paler het volgende:
Zonder Berghuis meer creativiteit, en meer durf
Verdiend 2 miljoen doet niets met het elftal gewoon een meevoetballer
Geen Kuyt , Pi/Air of Bosvelt vindt het echt ontzettend tegenvallen.

Nou ja na 17 miljoen voor Jorgensen kan een soort gelijk bedrag mislopen voor Berghuis er ook wel weer bij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2019 door Positivo --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 oktober 2019 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 09:07 schreef Leuv het volgende:

[..]

Creatieve middenvelders hebben we er juist teveel van. We hebben trouwens helemaal geen spelers nodig, we hebben er al veels te veel. Laten we er eerst wat zien te lozen.
Ayoub en Toornstra creatieve middenvelders?
Wat een stom gelul.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.0530979