BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Internationale clubs / topic: Het Real Madrid C.F. topic

Plaats een nieuw antwoord  
VVout
 VVout - maandag 08 december 2014 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 18:40 schreef remco k het volgende:
jep. swalbes en penalty. zeker knap.
Zielig met zijn kwaliteiten er zo'n nare schwalbe te presenteren, ze konden het ook zo wel winnen.
remco k
 remco k - maandag 08 december 2014 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 19:18 schreef VVout het volgende:

[..]

Zielig met zijn kwaliteiten er zo'n nare schwalbe te presenteren, ze konden het ook zo wel winnen.
Ja man, ik vind dat echt niet kunnen.. Egoist en een kwal pur sang..

Zonde dat zulke kwaliteiten zon waardeloze geest hebben uitgekozen..
VVout
 VVout - maandag 08 december 2014 - 22:04   quote  deeplink  
Als het niet anders gaat en je wint er een wedstrijd mee, tja. Maar zo, nee nee.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - maandag 16 februari 2015 - 14:55   quote  deeplink  
Erg dapper van Lucas Silva, al is hij natuurlijk niet een echte beroemdheid maar toch!

Speler Real Madrid komt uit de kast...

3ed169c0-a56c-11e4-aaa8-7dade6203616_lucas-silva-real-madrid-div.jpg

Ik zet eerlijk gezegd toch eerder vraagtekens bij het hele outingsgebeuren en de aanzet tot. Omdat ik a priori mij de vraag stel of het emancipatorisch wel het gewilde effect oplevert - je wekt immers nog steeds de indruk dat er iets mis is met het zijn van een ****, want een heteroseksueel dient zich niet te outen, maar bovenal is iemands seksuele voorkeur - thans voor mij - in zijn geheel geen issue.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 februari 2015 door Uwe Warstein --
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 februari 2015 - 15:37   quote  deeplink  
Als mensen er zo iets groots van gaan maken wordt het over het algemeen niet makkelijker voor zn jongen. niettemin erg dapper.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - maandag 16 februari 2015 - 15:42   quote  deeplink  
Hopelijk krijgt hij er nu alleen geen problemen mee, dat zou het proces alleen maar ontmoedigen.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 17 februari 2015 - 01:30   quote  deeplink  
Gaat vast nog wel wat gebeuren, zn speler die hem ervoor uitscheld ofzo en dat hij dan een beetje het slachtoffer gaat spelen in de media.
VVout
 VVout - dinsdag 17 februari 2015 - 07:56   quote  deeplink  
Ga gewoon je gang en maak er geen spektakel van, ik haat het deze vorm van propaganda. Doe je ding maar probeer me er nou niet van te overtuigen dat het normaal is.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - dinsdag 17 februari 2015 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 01:30 schreef NatjosFC het volgende:
Gaat vast nog wel wat gebeuren, zn speler die hem ervoor uitscheld ofzo en dat hij dan een beetje het slachtoffer gaat spelen in de media.
Het is toch ook belachelijk dat je om zoiets wordt uitgescholden? Kom op zeg, leef en laat leven.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - dinsdag 17 februari 2015 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 07:56 schreef VVout het volgende:
Ga gewoon je gang en maak er geen spektakel van, ik haat het deze vorm van propaganda. Doe je ding maar probeer me er nou niet van te overtuigen dat het normaal is.
Het is geen propaganda, het werd Lucas Silva gewoon gevraagd door een journalist. Hij kan moeilijk liegen. En misschien is homoseksualiteit niet normaal, maar linkshandig zijn is dat ook niet. Neemt niet weg dat men elkaar gewoon hoort te respecteren.
VVout
 VVout - dinsdag 17 februari 2015 - 17:59   quote  deeplink  
Iedereen dient iedereen te respecteren, ben zelfs met een maat die homo is een biertje in zijn stamkroeg gaan drinken maar ga er geen mediaverhaal van maken. Juist hiermee geef je aan dat het die aandacht nodig heeft terwijl het in het algemeen helemaal geen probleem is. In bepaalde culturen en groepsverbanden zit dat anders maar ook dat zul je moeten accepteren. De een heeft liever bier de ander een wijntje. Ik snap dat maar er zijn bierdrinkers die dat wijvensap vinden en andersom zijn er mensen die bier gif vinden en legt daar iemand wakker van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 februari 2015 door VVout --
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - dinsdag 17 februari 2015 - 18:34   quote  deeplink  
Je hebt gelijk maar er zijn mensen die er bewust een mediaverhaal van maken om te scoren. Die Silva wil ook gewoon voetballen en is een heel normale jongen maar dat men het probleem weer moet zoeken maakt het er niet beter op.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - donderdag 19 februari 2015 - 15:15   quote  deeplink  
Silva speelde goed tegen Schalke. Handelingssnelheid niet top, maar verder wel heel goed. Prima debuut. Heerlijk voetballertje.
VVout
 VVout - donderdag 19 februari 2015 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 15:15 schreef Uwe Warstein het volgende:
Silva speelde goed tegen Schalke. Handelingssnelheid niet top, maar verder wel heel goed. Prima debuut. Heerlijk voetballertje.
Ja ja Uwe, het zal wel ;)
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - donderdag 19 februari 2015 - 20:40   quote  deeplink  
Hoop dat hij de komende tijd de kans krijgt. Ook thuis tegen Schalke weer in de basis. Real is toch al door.
remco k
 remco k - donderdag 19 februari 2015 - 20:53   quote  deeplink  
Zie daar toch 100x liever James spelen, dat defensieve denken.. Pffffff..
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - donderdag 19 februari 2015 - 22:22   quote  deeplink  
James op 10 en Kroos en Modrić erachter. Modrić is weer terug in training.

Lucas Silva af en toe laten spelen.
remco k
 remco k - donderdag 19 februari 2015 - 22:58   quote  deeplink  
Nee, gewoon Kroos op 6, en James en Isco naast elkaar..
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - vrijdag 20 februari 2015 - 00:30   quote  deeplink  
Het liest zie ik een 4-4-2 met een viermansmiddelveld van Kroos, Modrić, James en Isco en voorin Ronaldo en Benzema.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - maandag 23 februari 2015 - 00:35   quote  deeplink  
Soevereine zege. Isco top. Wat een klasse. Silva ook weer prima ♥Blijft een heerlijk voetballertje hoor. Hopelijk is Modric snel terug, vooral met het oog op de Clasico. 

Over de arbitrage ga ik geen woorden aan vuil maken. Lachwekkend. Gelukkig wint de Koninklijke dik verdiend. De witte brigade marcheert verder.
remco k
 remco k - maandag 23 februari 2015 - 08:44   quote  deeplink  
Je doet net alsof ze goed spelen de laatste tijd, wat zeker niet zo is..

Real heeft een prima elftal, maar meer problemen binnen het elftal dan je van buitenaf zou denken, tenminste zo komt het op mij over. Mensen die elkaar de bal niet willen inspelen, een extreem egoistische Ronaldo en verdedigend zeker niet heel zeker..

Ze zijn er nog lang niet..
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - maandag 23 februari 2015 - 08:52   quote  deeplink  
Klopt, dit was de beste wedstrijd sinds weken. En die problemen zijn te verwachten met zulke spelers (met name Bale en Ronaldo) en onder de oppervlakte inderdaad wel aanwezig. Dat heb je goed gezien. Gelukkig weet Ancelotti de Koninklijke nog in rustig vaarwater te brengen. Een trainer die rust uitstraalt en precies weet hoe hij dergelijke spelers moet pamperen. Tot nu toe is het een succesformule gebleken.
remco k
 remco k - maandag 23 februari 2015 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 08:52 schreef Uwe Warstein het volgende:
Klopt, dit was de beste wedstrijd sinds weken. En die problemen zijn te verwachten met zulke spelers (met name Bale en Ronaldo) en onder de oppervlakte inderdaad wel aanwezig. Dat heb je goed gezien. Gelukkig weet Ancelotti de Koninklijke nog in rustig vaarwater te brengen. Een trainer die rust uitstraalt en precies weet hoe hij dergelijke spelers moet pamperen. Tot nu toe is het een succesformule gebleken.
Ik vind dat eerlijk gezegd wel meevallen. Ja ze hebben aardig wat gewonnen, maar het is nu niet zo dat ze voetbal spelen waar men het over 10 jaar nog over heeft..
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - maandag 23 februari 2015 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 09:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat eerlijk gezegd wel meevallen. Ja ze hebben aardig wat gewonnen, maar het is nu niet zo dat ze voetbal spelen waar men het over 10 jaar nog over heeft..
Hoe bedoel je? Dat het niet vernieuwend is? Dat klopt wel natuurlijk. Maar uit bij Liverpool heeft Real bijvoorbeeld erg goed gespeeld. En er zitten nog wel meer wedstrijden tussen. Het voetbal an sich is niet bijzonder vernieuwend maar wel mooi. En de spelers als individuen ook uiteraard. Dat maakt het huidige team wel bijzonder.
remco k
 remco k - maandag 23 februari 2015 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 12:14 schreef Uwe Warstein het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Dat het niet vernieuwend is? Dat klopt wel natuurlijk. Maar uit bij Liverpool heeft Real bijvoorbeeld erg goed gespeeld. En er zitten nog wel meer wedstrijden tussen. Het voetbal an sich is niet bijzonder vernieuwend maar wel mooi. En de spelers als individuen ook uiteraard. Dat maakt het huidige team wel bijzonder.
Ik vind het voetbal alles behalve mooi, vaak gewoon countervoetbal en dit seizoen zeker niet zo goed als afgelopen seizoen..

Ik vind het dan ook helemaal niet een bijzonder elftal.. Zeker niet zoals met Zidane bijvoorbeeld, dat was trouwens pas een baas op het veld, Ronaldo mag zijn schoenen nog niet poetsen..
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - maandag 23 februari 2015 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het voetbal alles behalve mooi, vaak gewoon countervoetbal en dit seizoen zeker niet zo goed als afgelopen seizoen..

Ik vind het dan ook helemaal niet een bijzonder elftal.. Zeker niet zoals met Zidane bijvoorbeeld, dat was trouwens pas een baas op het veld, Ronaldo mag zijn schoenen nog niet poetsen..
Vind Ronaldo qua stijl ook heel mooi. Loopt mooi rechtop, esthetisch verantwoord. Zidane was ook heel sierlijk en een natuurlijke leider.
remco k
 remco k - maandag 23 februari 2015 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 19:01 schreef Uwe Warstein het volgende:

[..]

Vind Ronaldo qua stijl ook heel mooi. Loopt mooi rechtop, esthetisch verantwoord. Zidane was ook heel sierlijk en een natuurlijke leider.
Ronaldo is geen leider, in helemaal niets.. en Zidane was een teamspeler, Ronaldo niet..
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - maandag 23 februari 2015 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 21:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ronaldo is geen leider, in helemaal niets.. en Zidane was een teamspeler, Ronaldo niet..
Ronaldo is Ronaldo. Modrić is de natuurlijke leider van Real.
VVout
 VVout - dinsdag 24 februari 2015 - 10:52   quote  deeplink  
Gaat nergens over een stel overgewaardeerde mafkezen met sterallures die de maatschappij verder niks bijdragen.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - dinsdag 24 februari 2015 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 10:52 schreef VVout het volgende:
Gaat nergens over een stel overgewaardeerde mafkezen met sterallures die de maatschappij verder niks bijdragen.
Dit citaat is de voetballerij in een notendop :D.
VVout
 VVout - dinsdag 24 februari 2015 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 12:29 schreef Uwe Warstein het volgende:

[..]

Dit citaat is de voetballerij in een notendop :D.
Dacht het wel hè, net zo als in tijden van Cesar in een arena zetten en het duimpje naar beneden als ze lopen te sloffen.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - dinsdag 24 februari 2015 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 13:25 schreef VVout het volgende:

[..]

Dacht het wel hè, net zo als in tijden van Cesar in een arena zetten en het duimpje naar beneden als ze lopen te sloffen.
De enige gladiatoren zitten nog in Rome.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - dinsdag 24 februari 2015 - 18:38   quote  deeplink  
Modrić is over twee weken weer inzetbaar waarschijnlijk. De maestro van de Koninklijke is bijna weer terug!
remco k
 remco k - woensdag 25 februari 2015 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 22:46 schreef Uwe Warstein het volgende:

[..]

Ronaldo is Ronaldo. Modrić is de natuurlijke leider van Real.
Volgens mij is Kroos dat op dit moment, maar nog veel meer Ramos en Casillas..
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - woensdag 25 februari 2015 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 19:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij is Kroos dat op dit moment, maar nog veel meer Ramos en Casillas..
Voor mij zijn het Kroos en Modric. Modric is nog meer de stille kracht. Ramos is achterin de leider en neemt in moeilijke tijden het voortouw. Casillas is een clubheld, maar straalt ook niet echt leiderschap uit.
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 10:09   quote  deeplink  
Ach ja, ieder zijn mening. Ik vind Modric in niets een leider..
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - donderdag 26 februari 2015 - 11:39   quote  deeplink  
Hij laat zijn voeten spreken. De dirigent van het team, maar misschien is Kroos meer een echte leider.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zondag 01 maart 2015 - 23:02   quote  deeplink  
Puntverlies tegen Villarreal, 1-1....

Pfff, Modric moet echt snel terugkomen om Real weer te herstellen en de titelstrijd nog spannend te houden. Het is nu overleven geblazen. Barcelona gaat echt niet veel punten meer verliezen denk ik in deze vorm.

Heel duur puntverlies... Leuke tweede helft wel maar oh wat frustrerend.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - maandag 02 maart 2015 - 17:42   quote  deeplink  
Artikel:

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=238644

Real koopt liever knappe spelers. Het oog wil ook wat.
Eide
 Eide - woensdag 29 april 2015 - 10:10   quote  deeplink  
FIFA wil Atlético en Real transferban opleggen

Real Madrid en Atlético Madrid hangt een transferban boven het hoofd, schrijven Spaanse media. Volgens de FIFA hebben beide Spaanse topclubs systematisch de regels inzake het aantrekken van minderjarige spelers overtreden. FC Barcelona werd eerder voor eenzelfde vergrijp bestraft.
© getty.

Barça kreeg eerder al een transferverbod opgelegd tot januari 2016, nadat het CAS de door de FIFA opgelegde strafmaatregel in hoger beroep had bevestigd. Ook de Catalaanse club heeft herhaaldelijk het transferreglement met minderjarige voetballers geschonden.

De FIFA wil nu Real en Atlético Madrid aanpakken voor dezelfde praktijken. Zij zouden per direct verboden moeten worden om de twee volgende transferperiodes transacties te doen.

Bron

---------------------

Dat zou met name Real wel wat pijn doen aangezien het marketingplan van die club staat op het aantrekken van grote namen.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - woensdag 29 april 2015 - 17:58   quote  deeplink  
Heb er geen probleem mee. Alleen jammer dat Bale nu niet weg kan.
tomson
 tomson - donderdag 30 april 2015 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 18:40 schreef remco k het volgende:
jep. swalbes en penalty. zeker knap.
Als je haar maar goed zit (💜💜💜)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 april 2015 - 17:17   quote  deeplink  
En je baard verzorgd..😉
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - donderdag 30 april 2015 - 18:22   quote  deeplink  
Jammer dat Ødegaard niet debuteerde. Heerlijke voetballer.
tomson
 tomson - donderdag 30 april 2015 - 18:45   quote  deeplink  
Haha..je bent gewoon hitsig Uwe...heeft geen moer met voetbal te maken😂
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - donderdag 30 april 2015 - 18:57   quote  deeplink  
Ødegaard is een leuk mannetje maar had ook graag zijn voetballende kwaliteiten willen zien gisterenavond.
tomson
 tomson - donderdag 30 april 2015 - 22:15   quote  deeplink  
Ok ik geloof je 😆
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - donderdag 30 april 2015 - 23:26   quote  deeplink  
Gheghe.
tomson
 tomson - donderdag 30 april 2015 - 23:47   quote  deeplink  
Mooie ava :)
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - vrijdag 01 mei 2015 - 00:01   quote  deeplink  
Es lebe Österreich!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5939
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Internationale clubs / topic: Het Real Madrid C.F. topic









0.0196371