BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Internationale clubs / topic: Het Real Madrid C.F. topic

Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - vrijdag 15 mei 2015 - 13:10   quote  deeplink  
Hey Warsten,

Hoe ist met Real dan???

Die gingen toch de trippple winnen??
VVout
 VVout - vrijdag 15 mei 2015 - 13:16   quote  deeplink  
Die auswanderer is in zak en as nu blijkt dat die verwende elite boys falen.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - vrijdag 15 mei 2015 - 18:28   quote  deeplink  
Bale, Marcelo en Rodriguez dramatisch. Ik gun Juve nu de winst in de finale.

Modric is onmisbaar. We moeten Morata ook terug kopen.
Eide
 Eide - vrijdag 15 mei 2015 - 20:02   quote  deeplink  
Bale was nog wel de gevaarlijkste in de eerste helft. Ronaldo speelde ook gewoon als een natte krant. Real is een verzameling ego's. Als dat loopt is het een prachtig elftal. Loopt het niet... tja.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - vrijdag 15 mei 2015 - 20:06   quote  deeplink  
Ach, ook al winnen ze niets ik blijf fan.
Eide
 Eide - vrijdag 15 mei 2015 - 20:17   quote  deeplink  
En terecht. Neemt niet weg dat het Real van dit jaar een verzameling van ego's is. Als het loopt zijn ze geweldig maar ze verzaken dit seizoen zo nu en dan opzichtig.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zaterdag 16 mei 2015 - 00:43   quote  deeplink  
Het elftal is een beetje uit balans en het machtsevenwicht is weg doordat het elftal niet meer om Ronaldo heen gebouwd is. Bale in plaats van Di Maria, dat is het verschil ten opzichte van vorig seizoen.
Eide
 Eide - zaterdag 16 mei 2015 - 09:45   quote  deeplink  
Ik denk juist Ronaldo de verstorende factor is. Ik heb het idee dat hij zo gericht is op Messi verslaan dat alles in het teken van Ronaldo moet staan. Maar als je, zoals Real Madrid dat doet, elk jaar één of twee grote namen aantrekt (waar het financiële beleid van Real op gestoeld is) haal je dus elk jaar weer twee spelers binnen die een hele nadrukkelijke agenda hebben. Want ze komen echt niet naar Madrid om Ronaldo aan 50+ goals per seizoen te helpen.

Ik vind wat dat betreft dit seizoen ook tekenend voor de verschillen tussen Real Madrid en Barcelona. Bij Barca spelen Messi, Suarez en Neymar echt in dienst van elkaar. Geen spoortje egoisme. Ze gunnen elkaar alles. En dat is wat in mijn ogen het verschil maakt tussen Real en Barca want ik denk dat er onder de streep meer kwaliteit in de Real selectie schuilt dan die van Barca.

Dit alles kan volgend jaar weer anders zijn hoor, want als er bij Barca strubbelingen optreden tussen spelers kan die synergie er ook zo vanaf zijn, maar Ancelotti zal ten minste moeten nadenken over waarom zijn Real Madrid er op kritieke momenten vanaf gaat, zowel Europees als nationaal.
remco k
 remco k - zaterdag 16 mei 2015 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 20:17 schreef Eide het volgende:
En terecht. Neemt niet weg dat het Real van dit jaar een verzameling van ego's is. Als het loopt zijn ze geweldig maar ze verzaken dit seizoen zo nu en dan opzichtig.
Toch apart, vrijwel hetzelfde elftal als afgelopen seizoen...
remco k
 remco k - zaterdag 16 mei 2015 - 23:08   quote  deeplink  
Ronaldo heeft zijn eigen onvermogen om een teamspeler te zijn laten zien met die goal van Arbeloa.. De misplaatste arrogantie om niet blij te zijn voor een teammaatje die zijn eerste Real goal ooit maakt heeft Real de nek omgedraaid..

En precies om die reden mag Ronaldo de schoenen van Messi nog niet poetsen..

Voetbal is namelijk een teamsport..
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zaterdag 16 mei 2015 - 23:29   quote  deeplink  
James vind ik niet passen in het elftal. Vaak te wild en naïef. Mag wel wat meer naar de geslepen en koele Kroaat Modric kijken.
tomson
 tomson - zondag 17 mei 2015 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 23:29 schreef Uwe Warstein het volgende:
James vind ik niet passen in het elftal. Vaak te wild en naïef. Mag wel wat meer naar de geslepen en koele Kroaat Modric kijken.
Maar wel een lekkere spelert ?
remco k
 remco k - zondag 17 mei 2015 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 23:29 schreef Uwe Warstein het volgende:
James vind ik niet passen in het elftal. Vaak te wild en naïef. Mag wel wat meer naar de geslepen en koele Kroaat Modric kijken.
Spelen niet eens op dezelfde positie.. En hebben dus niks met elkaar van doen..
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zondag 17 mei 2015 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 15:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Spelen niet eens op dezelfde positie.. En hebben dus niks met elkaar van doen..
Maar hij is te wild en ongecontroleerd vaak. Mag wel wat rustiger worden en een voorbeeld nemen aan Modric.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zondag 17 mei 2015 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 14:56 schreef tomson het volgende:

[..]

Maar wel een lekkere spelert ?
Zekers.
remco k
 remco k - zondag 17 mei 2015 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 21:32 schreef Uwe Warstein het volgende:

[..]

Maar hij is te wild en ongecontroleerd vaak. Mag wel wat rustiger worden en een voorbeeld nemen aan Modric.
Juist goed voor Madrid fat ze eens een speler hebben die dingen doet die niet worden verwacht.

Laat Madrid Ronaldo maar gewoon verkopen. Dan wordt de ploeg een stuk beter en komen veel andere spelers beter tot hun recht plus dat ze dan een groot stuk aan goodwill terug zullen verdienen.
Eide
 Eide - maandag 18 mei 2015 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 23:29 schreef Uwe Warstein het volgende:
James vind ik niet passen in het elftal. Vaak te wild en naïef. Mag wel wat meer naar de geslepen en koele Kroaat Modric kijken.
Maar James is met z'n 23 wel een stuk verder dan Modric op die leeftijd was en heeft alles in zich om over een paar jaar een hele grote te zijn. Hij is nu al ruim goed genoeg voor de Europese top. Bedenk je dan eens hoe goed hij met een paar jaar ervaring kan worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2015 door Eide --
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - maandag 18 mei 2015 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 22:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Juist goed voor Madrid fat ze eens een speler hebben die dingen doet die niet worden verwacht.

Laat Madrid Ronaldo maar gewoon verkopen. Dan wordt de ploeg een stuk beter en komen veel andere spelers beter tot hun recht plus dat ze dan een groot stuk aan goodwill terug zullen verdienen.
Real moet eens niet spelers om commerciële doeleinden kopem maar gerichte aankopen doen en een hecht team opbouwen zoals Bayern.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - maandag 18 mei 2015 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 11:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar James is met z'n 23 wel een stuk verder dan Modric op die leeftijd was en heeft alles in zich om over een paar jaar een hele grote te zijn. Hij is nu al ruim goed genoeg voor de Europese top. Bedenk je dan eens hoe goed hij met een paar jaar ervaring kan worden.
Kan wel zijn, maar het karakter van een speler veranderd niet veel.
Eide
 Eide - maandag 18 mei 2015 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 21:40 schreef Uwe Warstein het volgende:

[..]

Kan wel zijn, maar het karakter van een speler veranderd niet veel.
Dat zou dan een reden moeten zijn om half Real Madrid ter discussie te stellen, Ronaldo voorop. Want dat is precies wat er dit jaar mis gaat in Madrid.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - maandag 18 mei 2015 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 22:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat zou dan een reden moeten zijn om half Real Madrid ter discussie te stellen, Ronaldo voorop. Want dat is precies wat er dit jaar mis gaat in Madrid.
Klopt. Dat wordt de club al jaren fataal.
Eide
 Eide - maandag 18 mei 2015 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 22:15 schreef Uwe Warstein het volgende:

[..]

Klopt. Dat wordt de club al jaren fataal.
Het is wel het resultaat van het gekozen financiele model, het model dat Real Madrid financieel gezien de meest succesvolle club ter wereld maakt. Maar datzelfde model zorgt sportief wel voor spanning. La Decima kwam er dan wel maar het laatste kampioenschap is toch al weer een paar jaar geleden geweest.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - maandag 18 mei 2015 - 22:59   quote  deeplink  
Ik zou het mooier vinden als Real minder commercieel zou zijn en de Koninklijke meer naar haar pure zelf terugkeert.
Eide
 Eide - maandag 25 mei 2015 - 21:59   quote  deeplink  
Ancelotti ontslagen. Pas de 12e trainer sinds 2000. Dat moet toch ook een soort record zijn. En dat voor een trainer die de Champions League, wereldbeker, Super Cup en Copa del Rey heeft gewonnen bij deze club...
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - maandag 25 mei 2015 - 22:04   quote  deeplink  
De club is ziek. Doodziek.
remco k
 remco k - woensdag 27 mei 2015 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 21:59 schreef Eide het volgende:
Ancelotti ontslagen. Pas de 12e trainer sinds 2000. Dat moet toch ook een soort record zijn. En dat voor een trainer die de Champions League, wereldbeker, Super Cup en Copa del Rey heeft gewonnen bij deze club...
Maar goed, dat is dan ook vrij matig voor twee jaar bij de club toch..
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - donderdag 04 juni 2015 - 22:06   quote  deeplink  
Foto's van Cristiano Ronaldo's vakantie. Zien er behoorlijk amoureus ui. Hopelijk is hij homo.

5vMI47I.jpg

q9mKW9B.jpg
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - vrijdag 17 juli 2015 - 00:06   quote  deeplink  
Casillas weg, een grof schandaal!! Oprotten met dit bestuur!! Het shirt moet ook weer maagdelijk wit en zonder Arabische sponsor.
Eide
 Eide - maandag 23 november 2015 - 15:19   quote  deeplink  
Vanmiddag een persconferentie bij Real Madrid. Wedje leggen dat Benitez z'n biezen kan pakken?
VVout
 VVout - maandag 23 november 2015 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2015 - 15:19 schreef Eide het volgende:
Vanmiddag een persconferentie bij Real Madrid. Wedje leggen dat Benitez z'n biezen kan pakken?
de één of de ander, normaal gezien denk ik dat Benitez het gaat worden.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 23 november 2015 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2015 - 15:19 schreef Eide het volgende:
Vanmiddag een persconferentie bij Real Madrid. Wedje leggen dat Benitez z'n biezen kan pakken?
Is goed. Ik wil wel wedden dat hij de kerst haalt.
Eide
 Eide - maandag 23 november 2015 - 20:12   quote  deeplink  
Real zet Benitez niet op straat

Trainer Rafael Benitez houdt het vertrouwen en de steun van het bestuur van Real Madrid. Voorzitter Florentino Pérez heeft dat maandagavond meegedeeld op een persconferentie na een vergadering met het bestuur van de Spaanse voetbalclub.

De Madrileense topclub werd zaterdag in eigen stadion vernederd door FC Barcelona (0-4). De positie van Benitez kwam daardoor verder onder druk te staan. De 55-jarige Madrileen, die afgelopen zomer Carlo Ancelotti opvolgde, heeft een moeizame relatie met een aantal spelers onder wie superster Cristiano Ronaldo.

Bron

------------------

Toch opvallend. Er zijn trainers voor minder ontslagen. Heeft misschien te maken met de druk vanuit de directie aangaande Bale?
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 23 november 2015 - 21:42   quote  deeplink  
Nou stuur maar een kratje Bier op, Eide. ik heb het wedje gewonnen.
Eide
 Eide - maandag 23 november 2015 - 22:49   quote  deeplink  
Is het al kerst dan? En waar hadden we om bier gewed? ;)

Anderzijds, zou vreemd zijn als Real hem nu binnen een paar weken toch nog ontslaat... maar het is en blijft Real. Je weet het daar nooit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2015 door Eide --
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 23 november 2015 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2015 - 22:49 schreef Eide het volgende:
Is het al kerst dan? En waar hadden we om bier gewed? ;)

Anderzijds, zou vreemd zijn als Real hem nu binnen een paar weken toch nog ontslaat... maar het is en blijft Real. Je weet het daar nooit.
Bij deze hebben we om een krat bier gewed dan.
Eide
 Eide - maandag 23 november 2015 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2015 - 22:52 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Bij deze hebben we om een krat bier gewed dan.
Haha, je brengt het leuk.

Het verbaast mij wel heel stevig hoor dat hij mag blijven. Met alle ongelukkige geluiden van een speler als Ronaldo en het vertoonde spel had ik dit niet verwacht.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 23 november 2015 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2015 - 23:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Haha, je brengt het leuk.

Het verbaast mij wel heel stevig hoor dat hij mag blijven. Met alle ongelukkige geluiden van een speler als Ronaldo en het vertoonde spel had ik dit niet verwacht.
Ik heb Ronaldo niet zelf horen zeggen dat hij ontevreden is over Benitez of de speelwijze. Bale daarentegen wel.

Ik was eigenlijk al verbaasd toen deze man werd aangesteld, maar goed. Langer dan 1 seizoen zal er voor hem niet inzitten vrees ik. Real Madrid lijkt me overigens ook niet de fijnste club om te werken met die Perez in je nek en de omgng met al die ego's.

Ik denk overigens dat als Benitez straks in de laatste fase van het seizoen gewoon weer lekker resultaatvoetbal gaat spelen en lekker kan counteren dan kan Real nog wel ver komen in de CL.
Eide
 Eide - dinsdag 24 november 2015 - 06:30   quote  deeplink  
Jawel, maar tenzij Real de CL wint telt daar alleen de competitie en dan met name de concurrentie met Barcelona. Real is echt vernederd op eigen veld terwijl Messi er pas bij kwam toen de voorsprong al comfortabel was... Dat komt echt heel hard aan in Madrid.

Ik zou trouwens ook niet zomaar een trainer weten die daar wel heel goed kan doen. Ik weet wel heel zeker dat als je Ronaldo, James Rodriguez en Modric in de ploeg hebt het nooit zo kan zijn dat je geen enkele kans krijgt.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 24 november 2015 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2015 - 06:30 schreef Eide het volgende:
Jawel, maar tenzij Real de CL wint telt daar alleen de competitie en dan met name de concurrentie met Barcelona. Real is echt vernederd op eigen veld terwijl Messi er pas bij kwam toen de voorsprong al comfortabel was... Dat komt echt heel hard aan in Madrid.

Ik zou trouwens ook niet zomaar een trainer weten die daar wel heel goed kan doen. Ik weet wel heel zeker dat als je Ronaldo, James Rodriguez en Modric in de ploeg hebt het nooit zo kan zijn dat je geen enkele kans krijgt.
Met een beetje geluk kan Real de CL gewoon winnen. 't Ligt allemaal aan de loting en een paar balletjes die net wel/niet goed vallen.

Ik kan zo niet een trainer noemn, Klopp is wel een goede maar past niet zo goed bij Real. Misschien dat ze dan toch Zidane eens gaan doorschuiven? Ancelotti paste daar gewoon perfect, zonde dat hij weg is gestuurd.
Eide
 Eide - vrijdag 04 december 2015 - 18:34   quote  deeplink  
De Copa kan Real in ieder geval niet winnen. Daar zijn ze uit gegooid na het opstellen van een geschorste speler. Een begroting die z'n gelijke niet kent en dan dit soort amateurisme. Lachwekkend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 december 2015 door Eide --
VVout
 VVout - zaterdag 05 december 2015 - 08:56   quote  deeplink  
En was het niet de trainer die zijn spelers opsteld?

Weer een min puntje voor Benitez lijkt me, maar laat ze maar doen.
Eide
 Eide - zaterdag 05 december 2015 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 december 2015 - 08:56 schreef VVout het volgende:
En was het niet de trainer die zijn spelers opsteld?

Weer een min puntje voor Benitez lijkt me, maar laat ze maar doen.
Niet alleen de trainer, de hele technische staf. Je zorgt toch dat je van alles op de hoogte bent, zo moeilijk kan dit niet zijn om bij te houden. Gewoon schokkend amateuristisch. En niet de eerste keer dat dit Benetiz overkomt trouwens.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 05 december 2015 - 22:26   quote  deeplink  
Lijkt me niet de schuld van Benitez. Die kan hier niets aan doen. Hij had hier op moeten worden geattendeerd. Die zal echt niet express een geschorst iemand laten spelen.
Eide
 Eide - zaterdag 05 december 2015 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 december 2015 - 22:26 schreef NatjosFC het volgende:
Lijkt me niet de schuld van Benitez. Die kan hier niets aan doen. Hij had hier op moeten worden geattendeerd. Die zal echt niet express een geschorst iemand laten spelen.
Hij is hier wel gewoon verantwoordelijk voor. De selectie en wie er opgesteld wordt (en dus ook schorsingen) is toch echt voor rekening van de hoofdtrainer.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 06 december 2015 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 december 2015 - 22:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij is hier wel gewoon verantwoordelijk voor. De selectie en wie er opgesteld wordt (en dus ook schorsingen) is toch echt voor rekening van de hoofdtrainer.
Klopt, maar ik denk dat er andere mensen verantwoordelijk voor zijn hem te laten weten als een speler niet mag spelen. Overigens had het iets te maken met een vage regel die alleen voor teams geldt van een liga lager.
Eide
 Eide - maandag 04 januari 2016 - 19:08   quote  deeplink  
Geruchten dat Benitez toch nog is ontslagen en dat Zidane de nieuwe hoofdtrainer is. Zal mij benieuwen of het waar is.
remco k
 remco k - maandag 04 januari 2016 - 20:44   quote  deeplink  
Zojuist bevestigd op een persconferentie..

Belachelijke beslissing trouwens..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 04 januari 2016 - 23:44   quote  deeplink  
Zag ik 7 maand geleden al aankomen.

Beslissing Ancelotti te laten lopen was al belachelijk.
Eide
 Eide - dinsdag 05 januari 2016 - 05:16   quote  deeplink  
De beslissing om nu Benitez te ontslaan ook.

Real wordt niet geregeerd met de waan van de dag maar op de impulsen van de voorzitter. Bij elke andere club met iets minder geld was dit allemaal volslagen onmogelijk geweest
remco k
 remco k - dinsdag 05 januari 2016 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 23:44 schreef NatjosFC het volgende:
Zag ik 7 maand geleden al aankomen.

Beslissing Ancelotti te laten lopen was al belachelijk.
Dat was de grootste fout.. Daarna het aanstellen van Benitez..

Maar dit ontslag mag natuurlijk nooit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Internationale clubs / topic: Het Real Madrid C.F. topic









0.0175268