BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zwolle - AJAX (3 augustus '14, 18:00 uur) Johan Cruijff Schaal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 03 augustus 2014 - 20:09   quote  deeplink  
Ik heb het vorig jaar voortdurend gezegd dat Ajax kwaliteit mist. En dat het het nieuwe seizoen anders moet. Diverse spelers zoals van van der Hoorn en Kishna overtuigen totaal niet. Ajax moet selectiever zijn en spelers die niet overtuigen niet blijven behouden. Daarnaast moet er kwaliteit bij. Bij verlies van 010 heeft Ajax 10 miljoen extra erbij. Gebruik je geld dan een keer. Supporters willen nu weer een keer een stap vooruit. Met dit Ajax heeft deelname aan de CL totaal geen zin. Ajax moet initiatief nemen om haar supporters een beter en aantrekkelijker Ajax voor te schotelen. Ajax heeft nog 2 maand de tijd om de tekortkomingen met kwalitatief betere spelers op te lossen.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 03 augustus 2014 - 20:11   quote  deeplink  
Spelers die vorig jaar niks gebracht hebben, gaan niet ineens dit jaar het verschil maken. Ajax moet kritischer naar zichzelf gaan kijken. En daar iets mee doen!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 03 augustus 2014 - 20:21   quote  deeplink  
Rustig maar jongens, ik denk dat we niet teveel moeten kijken naar deze wedstrijd. Spelers waren niet scherp en zijn nu wel wakker voor vites.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 03 augustus 2014 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
[Kostic Op zondag 03 augustus 2014 - 20:21 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Rustig maar jongens, ik denk dat we niet teveel moeten kijken naar deze wedstrijd. Spelers waren niet scherp en zijn nu wel wakker voor vites.
Jaja el positivo vorig jaar genoeg van zulke kut wedstrijden gezien.
Er komt een seizoen dat je het met zulk voetbal gewoon niet gaat redden.
Durf kritisch te zijn. Beleid is prima maar niet alles hoeft op de bank gezet te worden.
Financieel ben je 20x sterker dan Pec op het veld zie je er niks van terug toch gek
Loetje
 Loetje - zondag 03 augustus 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 20:00 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik schaam me kapot. Dit elftal hangt als los zand aan elkaar. Teveel rariteiten en al helemaal geen strijd en passie. Er is nog veel werk aan de winkel.
Dat niet alleen... wanneer het niet loopt is een speler met individuele kwaliteit ook belangrijk. Waardeloos dit en het elftal wordt al jaren niet beter
Loetje
 Loetje - zondag 03 augustus 2014 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 20:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Was toch niet nodig? Er hoeft niemand meer bij er werd zelf al een polainaise
gelopen. Roep het al zo lang maar er gebeurt toch niets. Nu ook weer
niks gecreëerd de bal gaat gewoon niet richting het doel van de tegenstander
Ziyech, Kostic en als Sigthorsson vertrekt vd Vaart erbij en opschieten aub
Heb het al vaker gezegd. Ik baseer het niet op een wedstrijd. Er zitten vrijwel geen spelers in waarvan het potentieel hoger ligt dan Ajax, dat heb he toch echt nodig om beter te worden
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 03 augustus 2014 - 20:35   quote  deeplink  
Ajax moet zichzelf in de spiegel durven aankijken. En dan leren inzien dat er kwaliteit ontbreekt. Niemand is erbij gebaat dat Ajax blijft waar het staat. Ajax en haar supporters hebben recht op een beter en aantrekkelijker Ajax.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 03 augustus 2014 - 20:38   quote  deeplink  
Ajax heeft spelers nodig met ervaring. Ook vandaag zie je dat de mentaliteit weer laksheid uitstraalt. Ajax heeft meer leidende spelers nodig die de jonge spelers op sleeptouw nemen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 03 augustus 2014 - 20:39   quote  deeplink  
Zo ben het alweer kwijt, lekker biertje genomen en op naar de volgende wedstrijd, dat zal stukken beter gaan......en die daarna en daarna en daarna en daarna enz ook.....ik heb er zin an ;-)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 03 augustus 2014 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 20:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb het al vaker gezegd. Ik baseer het niet op een wedstrijd. Er zitten vrijwel geen spelers in waarvan het potentieel hoger ligt dan Ajax, dat heb he toch echt nodig om beter te worden
Doelde met de vraag ook niet op jou.. Maar er zijn er hier een aantal die
de selectie zo goed genoeg vinden/vonden.
Moisander/Schöne/Sigthorsson bv het zijn geen toppers
en gaan dat ook nooit worden ook. Nuttig verder niks Serero,Duarte en
Andersen kun je ook beter verhuren. Beetje kwaliteit erbij halen kan echt geen kwaad
Hummel10
 Hummel10 - zondag 03 augustus 2014 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 20:39 schreef Nenam_tiL het volgende:
Zo ben het alweer kwijt, lekker biertje genomen en op naar de volgende wedstrijd, dat zal stukken beter gaan......en die daarna en daarna en daarna en daarna enz ook.....ik heb er zin an ;-)
Inderdaad en door maar dat het beter moet hebben we allemaal kunnen zien
Loetje
 Loetje - zondag 03 augustus 2014 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 20:39 schreef Nenam_tiL het volgende:
Zo ben het alweer kwijt, lekker biertje genomen en op naar de volgende wedstrijd, dat zal stukken beter gaan......en die daarna en daarna en daarna en daarna enz ook.....ik heb er zin an ;-)
Ik zal je morgenavond wel voeren. Ben je een eventuele nederlaag tegen Vitesse a.s Zondag ook alvast vergeten
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 03 augustus 2014 - 20:50   quote  deeplink  
Het gaat mij niet zozeer om deze wedstrijd, maar meer gericht op de toekomst. Ajax zal een stap moeten zetten om het beter te doen dan het afgelopen jaar. Omdat je anders ook geen kampioen wordt. Ook vind ik dat je je supporters meer kwaliteit moet bieden. In de CL heeft Ajax meer kwaliteit nodig om een kans op overwinteren te maken. Ajax heeft genoeg te bieden om kwalitatief betere spelers te kunnen aantrekken. Ook geld is niet de beperking.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 03 augustus 2014 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 20:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zal je morgenavond wel voeren. Ben je een eventuele nederlaag tegen Vitesse a.s Zondag ook alvast vergeten
Is goed hoor....drink je bier??
Ik zie wel hoe laat je hier bent
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 03 augustus 2014 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 20:50 schreef Bobby1972 het volgende:
Het gaat mij niet zozeer om deze wedstrijd, maar meer gericht op de toekomst. Ajax zal een stap moeten zetten om het beter te doen dan het afgelopen jaar. Omdat je anders ook geen kampioen wordt. Ook vind ik dat je je supporters meer kwaliteit moet bieden. In de CL heeft Ajax meer kwaliteit nodig om een kans op overwinteren te maken. Ajax heeft genoeg te bieden om kwalitatief betere spelers te kunnen aantrekken. Ook geld is niet de beperking.
Wie wil je halen dan als geld geen rol speelt.....alles wat buiten de grenzen speelt is wat salaris betreft al niet te halen.....en kom niet met Kostic, Ziyech en dat soort fratsen, want van hun weet je ook niet of dat beter gaat
nora
 nora - zondag 03 augustus 2014 - 20:58   quote  deeplink  
De Boer zegt we gaan aanvallend voetballen hij heeft hopelijk wel uitgelegd op welk doel ze moeten schieten het is gewoon geen haar beter als vorig seizoen godsgeklaagd slecht sloom ouwewijven voetbal en weer 80x terug spoelen ,
Loetje
 Loetje - zondag 03 augustus 2014 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 20:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is goed hoor....drink je bier??
Ik zie wel hoe laat je hier bent
Moet jij onderhand wel weten gap. Soms drink ik wel. Soms goed en soms weinig.
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - zondag 03 augustus 2014 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 20:09 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik heb het vorig jaar voortdurend gezegd dat Ajax kwaliteit mist. En dat het het nieuwe seizoen anders moet. Diverse spelers zoals van van der Hoorn en Kishna overtuigen totaal niet. Ajax moet selectiever zijn en spelers die niet overtuigen niet blijven behouden. Daarnaast moet er kwaliteit bij. Bij verlies van 010 heeft Ajax 10 miljoen extra erbij. Gebruik je geld dan een keer. Supporters willen nu weer een keer een stap vooruit. Met dit Ajax heeft deelname aan de CL totaal geen zin. Ajax moet initiatief nemen om haar supporters een beter en aantrekkelijker Ajax voor te schotelen. Ajax heeft nog 2 maand de tijd om de tekortkomingen met kwalitatief betere spelers op te lossen.
He he eindelijk iemand die de spijker op de kop slaat. Teveel matige voetballers. Er moeten voetballers bij die iemand voor de keeper kunnen zetten ala Sneijder. Ik roep al tijden koop Zyech...een rasvoetballer. Ajax heeft nu alleen maar waterdragertjes op het middenveld. En er moet een spits komen die kan voetballen en er 20-25 inschiet! Er worden teveel kinderen gekocht met het zicht op de toekomst....daar redt je het niet mee! En er is geen backup. Van Rhijn is oke maar wat heb je erachter? Niks! ligeon al jaren veel te licht bevonden! Het is de tol van de arrogantie. Afgelopen jaren met veel geluk kampioen geworden maar dat geluk blijf je niet houden! Geef inderdaad je geld eens gedeeltelijk uit!
Loetje
 Loetje - zondag 03 augustus 2014 - 21:17   quote  deeplink  
Tussen 20 en 21 uur. Afhankelijk hoelaat me meissie me thuis dumpt
Hummel10
 Hummel10 - zondag 03 augustus 2014 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 20:58 schreef nora het volgende:
De Boer zegt we gaan aanvallend voetballen hij heeft hopelijk wel uitgelegd op welk doel ze moeten schieten het is gewoon geen haar beter als vorig seizoen godsgeklaagd slecht sloom ouwewijven voetbal en weer 80x terug spoelen ,
Andersen is ook een klein wijffie die niet vooruit gaat.. Technisch zeer begaafd
Fysiek en kracht om het verschil te maken ontbreekt.
Vond Mokotjo wel goed maar op die plek komt Blind natuurlijk nog.
Moisander blijft zwak, Lm is het nog niet helemaal misschien Schöne? En
de voorhoede Khisna/Milik/el Ghazi? Voorlopig alleen potentie maar als het eruit komt
kan het hard gaan
Hummel10
 Hummel10 - zondag 03 augustus 2014 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 21:17 schreef echte ajaxfan! het volgende:

[..]

He he eindelijk iemand die de spijker op de kop slaat. Teveel matige voetballers. Er moeten voetballers bij die iemand voor de keeper kunnen zetten ala Sneijder. Ik roep al tijden koop Zyech...een rasvoetballer. Ajax heeft nu alleen maar waterdragertjes op het middenveld. En er moet een spits komen die kan voetballen en er 20-25 inschiet! Er worden teveel kinderen gekocht met het zicht op de toekomst....daar redt je het niet mee! En er is geen backup. Van Rhijn is oke maar wat heb je erachter? Niks! ligeon al jaren veel te licht bevonden! Het is de tol van de arrogantie. Afgelopen jaren met veel geluk kampioen geworden maar dat geluk blijf je niet houden! Geef inderdaad je geld eens gedeeltelijk uit!
Plan van aanpak van de zomer plus transfers gemist?
Topic heb ik 4 maart al aangemaakt en wat opties aangegeven maar
ze proberen het gewoon weer op met minimale uitgaven het seizoen uit te zingen.
Dat je daardoor risico neemt en het volgende kampioenschap op het spel zet vind
ik een slechte ontwikkeling. Kijk je hoeft niet met geld te smijten maar die 1 a 2 gerichte aankopen
die gelijk ingepast kunnen worden komen er gewoon niet. Resultaat je blijft hangen
op dit niveau en de gewenste stappen vooruit maak je niet. Ondanks dat je de middelen
gewoon hebt. Jammer
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - zondag 03 augustus 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 21:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Plan van aanpak van de zomer plus transfers gemist?
Topic heb ik 4 maart al aangemaakt en wat opties aangegeven maar
ze proberen het gewoon weer op met minimale uitgaven het seizoen uit te zingen.
Dat je daardoor risico neemt en het volgende kampioenschap op het spel zet vind
ik een slechte ontwikkeling. Kijk je hoeft niet met geld te smijten maar die 1 a 2 gerichte aankopen
die gelijk ingepast kunnen worden komen er gewoon niet. Resultaat je blijft hangen
op dit niveau en de gewenste stappen vooruit maak je niet. Ondanks dat je de middelen
gewoon hebt. Jammer
Klopt helemaal!! Je kan de selectie en de jeugdopleiding niet steeds vroeger leegplukken. Inderdaad 2-3 gerichte kwalieteitsinjecties
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 03 augustus 2014 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 21:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Plan van aanpak van de zomer plus transfers gemist?
Topic heb ik 4 maart al aangemaakt en wat opties aangegeven maar
ze proberen het gewoon weer op met minimale uitgaven het seizoen uit te zingen.
Dat je daardoor risico neemt en het volgende kampioenschap op het spel zet vind
ik een slechte ontwikkeling. Kijk je hoeft niet met geld te smijten maar die 1 a 2 gerichte aankopen
die gelijk ingepast kunnen worden komen er gewoon niet. Resultaat je blijft hangen
op dit niveau en de gewenste stappen vooruit maak je niet. Ondanks dat je de middelen
gewoon hebt. Jammer
Aan jou dezelfde vraag als aan Bobby........Wie wil je halen dan als geld geen rol speelt.....alles wat buiten de grenzen speelt is wat salaris betreft al niet te halen.....en kom niet met Kostic, Ziyech en dat soort fratsen, want van hun weet je ook niet of dat beter gaat
hjf
 hjf - zondag 03 augustus 2014 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 20:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jaja el positivo vorig jaar genoeg van zulke kut wedstrijden gezien.
Er komt een seizoen dat je het met zulk voetbal gewoon niet gaat redden.
Durf kritisch te zijn. Beleid is prima maar niet alles hoeft op de bank gezet te worden.
Financieel ben je 20x sterker dan Pec op het veld zie je er niks van terug toch gek
En daar sluit ik mij voor 110% aan.
hjf
 hjf - zondag 03 augustus 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 21:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Aan jou dezelfde vraag als aan Bobby........Wie wil je halen dan als geld geen rol speelt.....alles wat buiten de grenzen speelt is wat salaris betreft al niet te halen.....en kom niet met Kostic, Ziyech en dat soort fratsen, want van hun weet je ook niet of dat beter gaat
Ze hadden TADIC moeten halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Gemiste kans dus.
hjf
 hjf - zondag 03 augustus 2014 - 22:18   quote  deeplink  
Ja Ajacieden. Ik heb was hier al bang voor. Het zou mij niet verbazen als Daley Blind ook nog wordt verkocht en de knip wederom op het immens hoge banksaldo wordt gehouden. Wordt het niet nu de vraag om de positie van Overmars ter discussie te stellen? Want met dit elftal kom je echt niet verder in de CL / EL.
nora
 nora - zondag 03 augustus 2014 - 22:19   quote  deeplink  
Zoals gewoonlijk gemiste kans en als ze weer met armoedig voetbal kampioen worden zijn de meeste weer tevreden, 10 minuten voot tijd weg gegaan uit de Arena schandalige vertoning.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 03 augustus 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 22:14 schreef hjf het volgende:

[..]

Ze hadden TADIC moeten halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Gemiste kans dus.
Tuulijk en Narsing en Maher zouden PSV wel ff naar een hoger plan tillen.....schei toch uit man, alsof Tadic de verlosser voor Ajax is.
Feit is gewoon dat onze competitie steeds minder wordt.....elk jaar een beetje meer en geen Tadic die dat kan veranderen.

Er moet een bom onder de UEFA, koppen rollen, die sjeiks en de russen eruit....dan kan je iets veranderen, zo niet nou wen er dan maar aan
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 03 augustus 2014 - 22:35   quote  deeplink  
Ik zou zeker Mokotjo halen. Wat ik ook mis is iemand met meer ervaring die de jonge spelers kan sturen. Ik hoop persoonlijk dat van der Vaart komt. Los van deze spelers zijn er genoeg spelers te bedenken die het beter zouden doen dat diverse middelmatige spelers die Ajax nu heeft.

Ik hoop dat Blind blijft, anders verlies je nog meer kwaliteit. Ajax moet toch over scouts beschikken die betere spelers voor Ajax kunnen vinden?
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 03 augustus 2014 - 22:39   quote  deeplink  
Wanneer Ajax na 2 september Blind verliest en er is nauwelijks kwaliteit bij gekomen, dan krijgen we weer een zaad jaar. Dat trek ik niet nog een keer. 2 keer was ik mijn stem kwijt dit seizoen door het schelden tijdens de slechts wedstrijden dit jaar. Is het teveel gevraagd om Ajax waardig voetbal te zien. Wanneer Ajax met al haar geld, scouts, spelers en staf niet meer dan dit kan bieden, dan vraag ik me af waar ze met z'n allen mee bezig zijn!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 augustus 2014 door Bobby1972 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 03 augustus 2014 - 22:40   quote  deeplink  
Johan, Jari, Sjakie en Pietje er gewoon in zetten en komt alles weer goed ;-)
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 03 augustus 2014 - 22:42   quote  deeplink  
Voetbal is een teamsport, en het gaat om het geheel. Het geheel is niet goed genoeg. Dan moet je toch kijken waar het aan ligt? En nee geld is niet de oplossing voor het werkelijke probleem. Maar kan het probleem wel enigszins verlichten.
3sterren
 3sterren - zondag 03 augustus 2014 - 23:44   quote  deeplink  
De spelopvatting is ook triest hoor tikje trg tikje breed balbezit maar doet er niks mee
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 03 augustus 2014 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 22:35 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik zou zeker Mokotjo halen. Wat ik ook mis is iemand met meer ervaring die de jonge spelers kan sturen. Ik hoop persoonlijk dat van der Vaart komt. Los van deze spelers zijn er genoeg spelers te bedenken die het beter zouden doen dat diverse middelmatige spelers die Ajax nu heeft.

Ik hoop dat Blind blijft, anders verlies je nog meer kwaliteit. Ajax moet toch over scouts beschikken die betere spelers voor Ajax kunnen vinden?
Van der Vaart kan oprotten.....die is meer met de prive bezig dan met zijn voetballen...Mokotjo hoeft van mij ook niet, leuke speler voor Zwolle, maar niet voor ons
Robinho
 Robinho - maandag 04 augustus 2014 - 00:06   quote  deeplink  
Dat geld wat in kas zit is om van de beurs te gaan. Geruchten worden hardnekkiger. En ik ben met Nenam eens. Kopen heeft geen zin, de echte top komt toch niet. Je mag hopen dat een Huntelaar een keer terugkomt, maar die andere ego's zullen toch echt hun vrouw, jacht en tien huizen moeten onderhouden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2014 door Robinho --
Loetje
 Loetje - maandag 04 augustus 2014 - 02:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 22:14 schreef hjf het volgende:

[..]

Ze hadden TADIC moeten halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Gemiste kans dus.
Tadic heeft zich nog nooit laten zien tegen een grotere tegenstander in een grote wedstrijd.
Aartus
 Aartus - maandag 04 augustus 2014 - 02:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 22:14 schreef hjf het volgende:

[..]

Ze hadden TADIC moeten halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Gemiste kans dus.
Tadic was een goede voetballer,maar in topwedstrijden was ie vaak onzichtbaar.
Ik heb het al vaker gezegd Tadic is een leuke voetballer,maar word zwaar overschat.
Daarbij heeft Ajax 12 miljoen over voor een speler die nog heel veel moet bewijzen of ie echt die topper is?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2014 door Aartus --
Aartus
 Aartus - maandag 04 augustus 2014 - 02:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 02:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tadic heeft zich nog nooit laten zien tegen een grotere tegenstander in een grote wedstrijd.
Oh je was me net voor,maar het klopt wat je zegt.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 04 augustus 2014 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 21:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Aan jou dezelfde vraag als aan Bobby........Wie wil je halen dan als geld geen rol speelt.....alles wat buiten de grenzen speelt is wat salaris betreft al niet te halen.....en kom niet met Kostic, Ziyech en dat soort fratsen, want van hun weet je ook niet of dat beter gaat
Ok ik zal niet met Ziyech en Kostic komen (imo toch nog steeds prima aanwinsten)
Atsu huren voor rechtsbuiten inplaats van Schöne lijkt me al een redelijke verbetering.
Linker middenvelder Promes en voor Moisander die aanvoeder van
Vitesse Goran Khasia of die Kalas die er eerst speelde. Moisander is geen strijder veel te lief.
Rechtsback kan ook eventueel Kalas(heb nog niet gekeken waar hij nu zit dus misschien niet haalbaar)

-------------------Cilissen-------------
Kalas---Veltman--Kashia--Boilesen
--------------------Blind----------------
------Klaassen----------Promes
Atsu-------------Milik---------Khisna

Dus dan heb je:
Atsu huur Sorry Schöne maar je bent geen rechtsbuiten
Kalas huur (kan ook naast veltman)
Kashia 6 miljoen? Moisander is te slap en geen winnaar (uitstraling)
Promes 9 miljoen? Doelgerichter en sterker dan wat wij hebben

Edit: Kalas zit al bij Koln en kan dus geschrapt worden.
Kom later met een ander. Kashia(zoek ik ook nog even een winnaar voor)
Promes en Atsu versterken je direct daarvan ben ik overtuigd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2014 door Hummel10 --
hjf
 hjf - maandag 04 augustus 2014 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 06:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ok ik zal niet met Ziyech en Kostic komen (imo toch nog steeds prima aanwinsten)
Atsu huren voor rechtsbuiten inplaats van Schöne lijkt me al een redelijke verbetering.
Linker middenvelder Promes en voor Moisander die aanvoeder van
Vitesse Goran Khasia of die Kalas die er eerst speelde. Moisander is geen strijder veel te lief.
Rechtsback kan ook eventueel Kalas(heb nog niet gekeken waar hij nu zit dus misschien niet haalbaar)

-------------------Cilissen-------------
Kalas---Veltman--Kashia--Boilesen
--------------------Blind----------------
------Klaassen----------Promes
Atsu-------------Milik---------Khisna

Dus dan heb je:
Atsu huur Sorry Schöne maar je bent geen rechtsbuiten
Kalas huur (kan ook naast veltman)
Kashia 6 miljoen? Moisander is te slap en geen winnaar (uitstraling)
Promes 9 miljoen? Doelgerichter en sterker dan wat wij hebben

Edit: Kalas zit al bij Koln en kan dus geschrapt worden.
Kom later met een ander. Kashia(zoek ik ook nog even een winnaar voor)
Promes en Atsu versterken je direct daarvan ben ik overtuigd
Promes heeft heel dicht tegen de WK selectie aan gezeten. Daar zit nog heel veel progressie in. Atsu heeft een uitstekende 2e helft van het vorig seizoen gehad. Hij heeft veel power, maar ik betwijfel of hij een echte teamspeler is. Speelt imo teveel voor zichzelf. Dat tikkie breed en tikkie terug moet eruit. Dit spel biedt geen verassingen. De tegenstander kan rustig afwachten wat Ajax gaat doen om vervolgens in een dodelijke counter toe te slaan. Er zal voorin al druk moeten worden gezet waarbij het middenveld goed aansluit en de speelruimtes daardoor kleiner worden. Dan geef je de tegenstander geen ruimte en lucht om zich goed te organiseren wat er komen gaat. Dat is wat er nu moet gaan gebeuren. Wat betreft de rechtsback positie. Als je hoog opgeeft met je jeugdopleiding, dan moet je tenminste toch met een internationaal waardige rechtsback kunnen komen in plaats van die te moeten kopen. Ik zou dat een schande vinden. Ligeon is wat mij betreft niet de rechtsback voor de nabije toekomst. Dus verkopen die gast. Dan moet Tete maar eens getest gaan worden zolang Van Rhijn geblesseerd is. Van Rhijn zal als hij weer topfit is zich echt eens moeten laten zien, dat hij de rechtsback van Nederland is.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 04 augustus 2014 - 09:13   quote  deeplink  
Ik hoop de hele zomer al dat Moisander en Schöne verkocht worden maar helaas..
nora
 nora - maandag 04 augustus 2014 - 09:14   quote  deeplink  
Al met al zijn we geen stuk beter geworden als afgelopen k.. seizoen.En v/d Hoorn is de slechtste verdediger van de laatste 5 jaar te traag handelingsnelheid een 5 en opbouwen een 0 tikkie terug en breed een 10 .Helaas hebben we er daar al te veel van, helaas zit er nog veel teweinig Amsterdamse bluf in toen ik Kisna voor het eerst zag dacht ik heerlijk eindelijk iemand die een aktie in huis heeft en een man durft te passeren, helaas was dat eenmalig want gisteren was hij ook toegetreden tot de eenheidsworsten geen risico en tikkie terug en breed als dit weer dit seizoen ons wordt voor gespiegeld dan vrees ik dat wij vele supporters gaan verliezen en dat Frank zijn langste tijd bij Ajax er op heeft zitten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 04 augustus 2014 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 09:14 schreef nora het volgende:
Al met al zijn we geen stuk beter geworden als afgelopen k.. seizoen.En v/d Hoorn is de slechtste verdediger van de laatste 5 jaar te traag handelingsnelheid een 5 en opbouwen een 0 tikkie terug en breed een 10 .Helaas hebben we er daar al te veel van, helaas zit er nog veel teweinig Amsterdamse bluf in toen ik Kisna voor het eerst zag dacht ik heerlijk eindelijk iemand die een aktie in huis heeft en een man durft te passeren, helaas was dat eenmalig want gisteren was hij ook toegetreden tot de eenheidsworsten geen risico en tikkie terug en breed als dit weer dit seizoen ons wordt voor gespiegeld dan vrees ik dat wij vele supporters gaan verliezen en dat Frank zijn langste tijd bij Ajax er op heeft zitten.
Dat dikgedrukte stukkie is dan weer wel mooi! Die successupporters hebben we genoeg! Laat ze lekker optyfen! De echte supporters blijven altijd komen. Natuurlijk mogen die zeiken, maar die successupporters zijn mij een doorn in het oog!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 04 augustus 2014 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 20:39 schreef Nenam_tiL het volgende:
Zo ben het alweer kwijt, lekker biertje genomen en op naar de volgende wedstrijd, dat zal stukken beter gaan......en die daarna en daarna en daarna en daarna enz ook.....ik heb er zin an ;-)
Held!! +1 VOOR NENAM!!!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 04 augustus 2014 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op [url=/topic-28351/p2/#1188355]maandag 04 augustus 2014 - /url] schreef noalvolgende:
Al met al zijn we geen stuk beter geworden als afgelopen k.. seizoen.En v/d Hoorn is de slechtste verdediger van de laatste 5 jaar te traag handelingsnelheid een 5 en opbouwen een 0 tikkie terug en breed een 10 .Helaas hebben we er daar al te veel van, helaas zit er nog veel teweinig Amsterdamse bluf in toen ik Kisna voor het eerst zag dacht ik heerlijk eindelijk iemand die een aktie in huis heeft en een man durft te passeren, helaas was dat eenmalig want gisteren was hij ook toegetreden tot de eenheidsworsten geen risico en tikkie terug en breed als dit weer dit seizoen ons wordt voor gespiegeld dan vrees ik dat wij vele supporters gaan verliezen en dat Frank zijn langste tijd bij Ajax er op heeft zitten.
Het spel is niet des Ajax maar zal altijd voor Ajax zijn..
Maar dat typische Ajax spelers of spelers waarvoor je naar het stadion komt
Ajax overslaan en een stap maken vind ik gewoon erg jammer.
Jongens als bv Suarez die Ajax wel als een stap hoger zagen mochten we bewonderen
in het Ajax shirt. Sulejmani heeft dat toch wel een beetje verpest.
Spelers als Chadli, Promes, Ziyech, Kostic, Aissaidi, Narsingh, Djuricic, Toornstra, Finbogasson
Maher ect ect. Zijn niet meer haalbaar(wordt hier gezegd). Wij worden opgezadeld met Duarte's, vd Hoorn's, en Sana's
Het moet echt kwalitatief beter. Roep ik al heel lang! !
Brandje
 Brandje - maandag 04 augustus 2014 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 10:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het spel is niet des Ajax maar zal altijd voor Ajax zijn..
Maar dat typische Ajax spelers of spelers waarvoor je naar het stadion komt
Ajax overslaan en een stap maken vind ik gewoon erg jammer.
Jongens als bv Suarez die Ajax wel als een stap hoger zagen mochten we bewonderen
in het Ajax shirt. Sulejmani heeft dat toch wel een beetje verpest.
Spelers als Chadli, Promes, Ziyech, Kostic, Aissaidi, Narsingh, Djuricic, Toornstra, Finbogasson
Maher ect ect. Zijn niet meer haalbaar(wordt hier gezegd). Wij worden opgezadeld met Duarte's, vd Hoorn's, en Sana's
Het moet echt kwalitatief beter. Roep ik al heel lang! !
Eens en ze spreken hun eigen beleid ook nog eens tegen. Ik heb die Milik nu een paar keer zien stuntelen terwijl ajax betere opties heeft dan die houthakker. Deze jongen is ook nog eens gehuurd dus die geeft men voorrang.
Gisteren was duidelijk het probleem de communicatie binnen het team. Vanaf minuut maakte we het speelveld veel te groot. Het echte opjagen, wat we volgens FdB wel doen, heb ik al in geen tijden gezien. OP Barca thuis na.
El Ghazi komt erin en tien minuten later gaat FdB alles lang op Siggi en vd Hoorn spelen. Waarom El Ghazi dan brengen vraag ik mij af
Enigma
 Enigma - maandag 04 augustus 2014 - 11:20   quote  deeplink  
Na weer een loze belofte over het te verwachten spel, na weer een anderhalf uur lang te hebben zitten balen van duizend keer tikkie breed en terug zonder enige efficiëntie, na weer geblunder in de defensie, na weer geen antwoord hebben op een spelopvatting van, nota bene, PEC Zwolle, na weer geen enkele directe versterking te hebben gehaald terwijl er genoeg geld is, na weer te hebben moeten aanschouwen dat Ajax nog steeds geen fatsoenlijke corner kan nemen, na weer te hebben moeten constateren dat er geen slimme speler bij loopt die een steekpass kan en durft te geven of zelf goed ruimtes vrij loopt, na weer een middenveld te hebben gezien met jongetjes die op meisjes lijken en al omvallen als een muis boe zegt...

Ik ben er helemaal klaar mee, we betalen jaar in jaar uit dik geld en worden besodemieterd. Die titel zegt niks, zwolle vernederd ons twee keer in een half jaar; wat nou kampioen? Het is uit met de Boer. Mark my words; hij haalt het eind van dit seizoen zo niet. Dit wordt niet gepikt door Ajax publiek, van niemand..

KUTZOOI!!!!!!!!!
Brandje
 Brandje - maandag 04 augustus 2014 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 11:20 schreef Enigma het volgende:
Na weer een loze belofte over het te verwachten spel, na weer een anderhalf uur lang te hebben zitten balen van duizend keer tikkie breed en terug zonder enige efficiëntie, na weer geblunder in de defensie, na weer geen antwoord hebben op een spelopvatting van, nota bene, PEC Zwolle, na weer geen enkele directe versterking te hebben gehaald terwijl er genoeg geld is, na weer te hebben moeten aanschouwen dat Ajax nog steeds geen fatsoenlijke corner kan nemen, na weer te hebben moeten constateren dat er geen slimme speler bij loopt die een steekpass kan en durft te geven of zelf goed ruimtes vrij loopt, na weer een middenveld te hebben gezien met jongetjes die op meisjes lijken en al omvallen als een muis boe zegt...

Ik ben er helemaal klaar mee, we betalen jaar in jaar uit dik geld en worden besodemieterd. Die titel zegt niks, zwolle vernederd ons twee keer in een half jaar; wat nou kampioen? Het is uit met de Boer. Mark my words; hij haalt het eind van dit seizoen zo niet. Dit wordt niet gepikt door Ajax publiek, van niemand..

KUTZOOI!!!!!!!!!
Tsja Serero, volgens velen een topper in wording, kan er gewoon niks van. Als dan Ziyech kan halen voor ik denk 3 miljoen dan zijn ze stapelgek als ze dat niet doen. Ze geven liever Serero een langdurig contract.
Andersen speelt als een pupil en Klaassen is ook uit vorm.
Ik zou daarom ten alles tijden Mokotjo halen en die naast Blind zetten en dan Klaassen/Ziyech op tien. Dit ajax is zo voorspelbaar. Geen middenvelder die er overheen gaan. Viergever deed het een keer en gelijk een levensgrote kans. Op onze backs na is het spel zo ongelooflijk statisch.Alle spelers staan er al ipv dan ze er nog moeten komen dus voorspelbaar
nora
 nora - maandag 04 augustus 2014 - 12:14   quote  deeplink  
Klopt allemaal het hele beleid is gebasseerd op geld op de bank, heel veel jeugd opstellen al missen ze de kwaliteit in de hoop dat er een paar leuk verkocht worden.In het beleid staat ook een salaris plafond en geen grote bedragen meer investeren voor een beter niveau spelers.Maar wil je een rol van betekenis spelen in de top van Nederland en zeker in Europa kan je dit niet blijven volhouden en zal je toch wat meer geld moeten investeren anders jaag je ook je eigen supprters de Arena uit en dat gaat je op den duur opbreken als club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2014 door nora --
Peterhs
 Peterhs - maandag 04 augustus 2014 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 10:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat dikgedrukte stukkie is dan weer wel mooi! Die successupporters hebben we genoeg! Laat ze lekker optyfen! De echte supporters blijven altijd komen. Natuurlijk mogen die zeiken, maar die successupporters zijn mij een doorn in het oog!
Heeft geen fuck met successupporter te maken.
Ik ben ook fanatiek, maar als ik week na week zo teleurgesteld word, zullen er zeker speeldagen komen waar ik geen tijd voor vrij maak. Dan kunnen zij gewoon optyfen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zwolle - AJAX (3 augustus '14, 18:00 uur) Johan Cruijff Schaal









0.0094578