BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zwolle - AJAX (3 augustus '14, 18:00 uur) Johan Cruijff Schaal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 04 augustus 2014 - 23:16   quote  deeplink  
Ik maak me al een hele tijd zorgen. Persoonlijk snap ik het niet dat men het zover laat komen. Feitelijk is de staf van Ajax een soort 'vrienden'club en niemand gaat een ander ooit afvallen. Daarom zie ik de manier van spelen en denkwijze niet veranderen. En dat is misschien nu juist wel nodig. Blijven houden aan het oude kan de doodsteek als gevolg hebben!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 augustus 2014 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 23:16 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik maak me al een hele tijd zorgen. Persoonlijk snap ik het niet dat men het zover laat komen. Feitelijk is de staf van Ajax een soort 'vrienden'club en niemand gaat een ander ooit afvallen. Daarom zie ik de manier van spelen en denkwijze niet veranderen. En dat is misschien nu juist wel nodig. Blijven houden aan het oude kan de doodsteek als gevolg hebben!
Ach iedereen ziet toch wel dat het niet goed was?
De Boer is dan weer even boos maar hoe boos?
Veel verschil zie je niet. Ja in grote wedstrijden kunnen ze opeens wel alles geven.
Tegen de kleine clubs zijn ze veel te gemaakzuchtig. Dan mis je de echte aanjagers
die elke week met 5-0 willen winnen. Dan krijg je het tikkie breed tikkie terug
spelletje. Tel daarbij op de fouten van Moisander - Veltman afgelopen seizoen
en het kost je punten. We missen gewoon de kwaliteiten, Kracht om door te drukken.
hjf
 hjf - dinsdag 05 augustus 2014 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 08:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ach iedereen ziet toch wel dat het niet goed was?
De Boer is dan weer even boos maar hoe boos?
Veel verschil zie je niet. Ja in grote wedstrijden kunnen ze opeens wel alles geven.
Tegen de kleine clubs zijn ze veel te gemaakzuchtig. Dan mis je de echte aanjagers
die elke week met 5-0 willen winnen. Dan krijg je het tikkie breed tikkie terug
spelletje. Tel daarbij op de fouten van Moisander - Veltman afgelopen seizoen
en het kost je punten. We missen gewoon de kwaliteiten, Kracht om door te drukken.
Dus moeten we een type Jari Litmanen hebben.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 05 augustus 2014 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 22:29 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Dat is tot in de kleine puntjes perfect verwoord en nu juist zoals het is.
Ik heb liever dat ze 3de worden dan eerste, als er dan maar wel keihard voor geknokt is.
Eerste worden terwijl je nooit overtuigd en eigenlijk door stink geluk kampioen word, daar kan je toch niet blij van worden..
Stink geluk? Vertel?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 05 augustus 2014 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 08:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ach iedereen ziet toch wel dat het niet goed was?
De Boer is dan weer even boos maar hoe boos?
Veel verschil zie je niet. Ja in grote wedstrijden kunnen ze opeens wel alles geven.
Tegen de kleine clubs zijn ze veel te gemaakzuchtig. Dan mis je de echte aanjagers
die elke week met 5-0 willen winnen. Dan krijg je het tikkie breed tikkie terug
spelletje. Tel daarbij op de fouten van Moisander - Veltman afgelopen seizoen
en het kost je punten. We missen gewoon de kwaliteiten, Kracht om door te drukken.
Vergeet trouwens niet dat je juist tegen kleine clubs flink in de val kan lopen. Kleine clubs hangen tegenwoordig veel meer op de verdediging dan vroeger en spelen dus meestal met 10 man achter de bal. Enkel de spits staat voor de bal en wacht in de diepte op de diepe bal. Het nadeel is dat het heel lastig is om zo'n muur te doorbreken, zelfs topclubs uit grote landen hebben het daar moeilijk mee.

Ajax probeert dat gedecideerd te doen, echter is het afschuwelijk om te aanschouwen! Ook ik hoop dat Ajax het met flitsend en spectaculair voetbal zou bepleiten, echter lukt dat niet tegen deze kleine clubs. Deze vragen tegenwoordig een heel andere benadering.

Dat is ook het grote verschil met de wedstrijden tegen topclubs. Deze geven veel meer ruimte waardoor het voetbal veel gemakkelijker gaat.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 05 augustus 2014 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 09:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Stink geluk? Vertel?
Je blijft de confrontatie zoeken dus? Wat jij wil.
Ik zeg sink geluk anwege het feit, dat het spel niet om aan te gluren was.
Geen spel des Ajax gezien, dus heb je gewonnen doordat de rest zoveel slechter was en dat is wel geluk te noemen.
Tekenend voor het Nederlands voetbal dat vele clubs niet kunnen overtuigen en nog slechter resultaat boeken, maar normaal gesproken had je met dit spel nooit kampioen geworden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 05 augustus 2014 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 09:56 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Je blijft de confrontatie zoeken dus? Wat jij wil.
Ik zeg sink geluk anwege het feit, dat het spel niet om aan te gluren was.
Geen spel des Ajax gezien, dus heb je gewonnen doordat de rest zoveel slechter was en dat is wel geluk te noemen.
Tekenend voor het Nederlands voetbal dat vele clubs niet kunnen overtuigen en nog slechter resultaat boeken, maar normaal gesproken had je met dit spel nooit kampioen geworden.
Confrontatie zoeken? Ik discussieer vriend, niets meer en niets minder! Dat jij je direct aangevallen voelt moet je zelf weten.

Als je dan kampioen wordt is het geen stinkgeluk, maar gewoon in zijn geheel dramatisch gesteld met het Nederlandse voetbal. Stinkgeluk zou het pas zijn als je 90 minuten lang de slechtste van de 2 bent en uiteindelijk in de 93ste minuut een winnend doelpunt maakt door een blunder van de tegenstander. Dan heb je stinkgeluk.

Overigens, en dat weet iedereen, is het spel ook niet om aan te gluren! Dat ziet elke Ajacied en dat ontkent ook niemand. Maar mensen die roepen dat we al 4 jaar kampioen zijn omdat andere ploegen punten laten liggen is raar, want Ajax laat onderweg die punten toch ook liggen? De competitie duurt 34 wedstrijden en degene die aan het eind bovenaan staat heeft het gewoon het beste gedaan. Mogelijk niet met mooi voetbal, maar ik begreep dat dit geen drol uitmaakte als je maar kampioen werd. Dat werd me althans verteld rondom de wedstrijden van het Nederlands elftal!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 augustus 2014 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 09:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vergeet trouwens niet dat je juist tegen kleine clubs flink in de val kan lopen. Kleine clubs hangen tegenwoordig veel meer op de verdediging dan vroeger en spelen dus meestal met 10 man achter de bal. Enkel de spits staat voor de bal en wacht in de diepte op de diepe bal. Het nadeel is dat het heel lastig is om zo'n muur te doorbreken, zelfs topclubs uit grote landen hebben het daar moeilijk mee.

Ajax probeert dat gedecideerd te doen, echter is het afschuwelijk om te aanschouwen! Ook ik hoop dat Ajax het met flitsend en spectaculair voetbal zou bepleiten, echter lukt dat niet tegen deze kleine clubs. Deze vragen tegenwoordig een heel andere benadering.

Dat is ook het grote verschil met de wedstrijden tegen topclubs. Deze geven veel meer ruimte waardoor het voetbal veel gemakkelijker gaat.
Dus moet in zulke wedstrijden kwaliteit de doorslag geven toch?
En als je dat dan niet genoeg hebt? Juist ja kopen..
Moisander schuttert bij elke counter, Linker middenvelder is niet effectief
misschien Duarte maar Sorrero en Andersen (tegen Pec deed hij niks goed) niet.
Andersen kan nog komen maar twijfel. Zou Lobotka niet aangetrokken
kunnen worden en een kans krijgen? Voorhoede Khisna speelt nu al de bal achteruit (
Instructies de Boer?) Milik ( ik zie het nog niet misschien Zivkovic betere optie?)
Schöne te voorspelbaar en niet echt de snelheid ( wel effectief en kan mee voetballen Linker middenvelder
een optie)

-------------------Cilissen-----------------
Rhijn----Veltman--type Vlaar--Boilesen
------------------------Blind-------------
-------Klaassen------------Schöne/Duarte
El Ghazi----------Zivkovic--------Khisna

Daarom hoop ik dat Moisander verkocht wordt is gewoon een zwakke Schakel.
Ook hoeft Schöne van mij geen rechtsbuiten meer..
Milik ik weet het nog niet hoor maar misschien heeft hij nog wat wedstrijdjes
nodig. Op dit moment zie ik Sigthorsson net zo lief zolang hij er is.
Zoveel meer kan Milik volgens mij ook niet..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 augustus 2014 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 10:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Confrontatie zoeken? Ik discussieer vriend, niets meer en niets minder! Dat jij je direct aangevallen voelt moet je zelf weten.

Als je dan kampioen wordt is het geen stinkgeluk, maar gewoon in zijn geheel dramatisch gesteld met het Nederlandse voetbal. Stinkgeluk zou het pas zijn als je 90 minuten lang de slechtste van de 2 bent en uiteindelijk in de 93ste minuut een winnend doelpunt maakt door een blunder van de tegenstander. Dan heb je stinkgeluk.

Overigens, en dat weet iedereen, is het spel ook niet om aan te gluren! Dat ziet elke Ajacied en dat ontkent ook niemand. Maar mensen die roepen dat we al 4 jaar kampioen zijn omdat andere ploegen punten laten liggen is raar, want Ajax laat onderweg die punten toch ook liggen? De competitie duurt 34 wedstrijden en degene die aan het eind bovenaan staat heeft het gewoon het beste gedaan. Mogelijk niet met mooi voetbal, maar ik begreep dat dit geen drol uitmaakte als je maar kampioen werd. Dat werd me althans verteld rondom de wedstrijden van het Nederlands elftal!
Jij weet zelf ook heus wel dat club voetbal anders beleefd wordt.
Jij zet Champions league winnen met Ajax echt wel boven een Wk winnen.
Champions league mag van mij ook met lelijk resultaat voetbal gewonnen
worden intresseert me dan geen biet. Maar in de competitie als grootste en mooiste
en rijkste club moet je die status gewoon waarmaken. Rkc, Willem 2, Zwolle,
en de rest van het rechter rijtje moet gewoon met 5-0 naar huis gestuurd worden.
Ik ga liever via de tweede plek naar de Champions league met sprankelend
voetbal dan weer zo een saai graf seizoen. En wat is de de voornaamste
rede dat we zo spelen juist KWALITEIT. Qua selectie zijn we niet niet veel beter dan
Psv, Vitesse, Twente als collectief dan weer wel. En dat mag je best prijzen
maar daar ga je het niet keer op keer mee redden. Lukt het dit seizoen met
deze selectie dan ben ik de eerste om jullie je gelijk te geven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 05 augustus 2014 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 11:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dus moet in zulke wedstrijden kwaliteit de doorslag geven toch?
En als je dat dan niet genoeg hebt? Juist ja kopen..
Moisander schuttert bij elke counter, Linker middenvelder is niet effectief
misschien Duarte maar Sorrero en Andersen (tegen Pec deed hij niks goed) niet.
Andersen kan nog komen maar twijfel. Zou Lobotka niet aangetrokken
kunnen worden en een kans krijgen? Voorhoede Khisna speelt nu al de bal achteruit (
Instructies de Boer?) Milik ( ik zie het nog niet misschien Zivkovic betere optie?)
Schöne te voorspelbaar en niet echt de snelheid ( wel effectief en kan mee voetballen Linker middenvelder
een optie)

-------------------Cilissen-----------------
Rhijn----Veltman--type Vlaar--Boilesen
------------------------Blind-------------
-------Klaassen------------Schöne/Duarte
El Ghazi----------Zivkovic--------Khisna

Daarom hoop ik dat Moisander verkocht wordt is gewoon een zwakke Schakel.
Ook hoeft Schöne van mij geen rechtsbuiten meer..
Milik ik weet het nog niet hoor maar misschien heeft hij nog wat wedstrijdjes
nodig. Op dit moment zie ik Sigthorsson net zo lief zolang hij er is.
Zoveel meer kan Milik volgens mij ook niet..
Als het goed is speel jij ook voetbal Hummel? Ga ik althans vanuit.

Ga jij maar eens met je elftal proberen een muur van 10 spelers door te komen. Is gewoon haast onmogelijk en ook andere topclubs in de wereld hebben daar last van en verliezen wel eens een wedstrijd daardoor. En het nadeel is dat die zelfs nog betere spelers hebben dan wat wij op het veld hebben staan.

Ik ben het eens met je verdere betoog, maar het is gewoon erg lastig om in te schatten wat De Boer de spelers heeft meegegeven. Misschien voeren ze zijn taken helemaal niet uit en komen ze juist zelf er niet uit hoe ze het beste de tegenstander kunnen benaderen of uitspelen. Ik weet het niet, maar zie net als jouw dat het beter moet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 05 augustus 2014 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 11:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jij weet zelf ook heus wel dat club voetbal anders beleefd wordt.
Jij zet Champions league winnen met Ajax echt wel boven een Wk winnen.
Champions league mag van mij ook met lelijk resultaat voetbal gewonnen
worden intresseert me dan geen biet. Maar in de competitie als grootste en mooiste
en rijkste club moet je die status gewoon waarmaken. Rkc, Willem 2, Zwolle,
en de rest van het rechter rijtje moet gewoon met 5-0 naar huis gestuurd worden.
Ik ga liever via de tweede plek naar de Champions league met sprankelend
voetbal dan weer zo een saai graf seizoen. En wat is de de voornaamste
rede dat we zo spelen juist KWALITEIT. Qua selectie zijn we niet niet veel beter dan
Psv, Vitesse, Twente als collectief dan weer wel. En dat mag je best prijzen
maar daar ga je het niet keer op keer mee redden. Lukt het dit seizoen met
deze selectie dan ben ik de eerste om jullie je gelijk te geven.
Dat de selectie nog niet op het juiste niveau is ben ik met je eens en heb ik al in diverse topics geschreven, echter heb ik ook uitgelegd waarom je niet elke club uit het rechterrijtje zomaar met 5 of 6-0 naar huis stuurt. De clubs spelen heel compact en voor tegenstanders met meer kwaliteit is dit gewoon heel lastig voetballen. Niet alleen voor Ajax maar voor meer topclubs in de wereld.

Ik zou juist voor meer ervaring gaan, maar dat roep ik al langer dan vandaag. Echter vind ik een Kostic of een Ziyech niet de juiste speler om die ervaring te geven. Zijn ook allebei nog broekies en kunnen nog een flinke terugslag krijgen. Ik zou gaan voor spelers van rond de 25-28 jaar. Deze hebben al wat wedstrijden gespeeld en weten wat er van ze wordt verlangd.

Je hoeft mij geen gelijk te geven als we weer kampioen worden hoor, want ik baal net zo veel van het spel van Ajax als jouw en alle anderen. Echter is het roepen om versterking wel simpel, maar vind ik dat je moet kijken op welke gronden je dat gaat doen. En ga je een zeer talentvolle speler op de bank zetten ten koste van een aankoop die misschien toch niet de versterking blijkt te zijn die je gewenst had en die je niet meer snel op de bank zet omdat je er een dikke buil aan heb gelaten? Dat is een vraag die ik elke keer bij een speler zet voordat ik überhaupt een naam ga noemen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 augustus 2014 - 12:06   quote  deeplink  
Hoop bla bla hier, krijg tranen in mijn ogen van de lappen tekst en inhoud.
Er is maar 1 woord van toepassing en dat is nivellering.
Grote clubs sturen spelers weg die door de te hoge lat niet goed genoeg zijn, die worden opgepikt door de kleinere clubs en uiteindelijk blijken die jongens wel te kunnen voetballen(vandaar de tegenstand van kleine clubs) om vervolgens weer door de grote clubs terug gekocht worden.
Snappen jullie het nog ?? ik word er een beetje moe van

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 augustus 2014 door Nenam_tiL --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 05 augustus 2014 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 12:06 schreef Nenam_tiL het volgende:
Hoop bla bla hier, krijg tranen in mijn ogen van de lappen tekst en inhoud.
Er is maar 1 woord van toepassing en dat is nivellering.
Grote clubs sturen spelers weg die door de te hoge lat niet goed genoeg zijn, die worden opgepikt door de kleinere clubs en uiteindelijk blijken die jongens wel te kunnen voetballen(vandaar de tegenstand van kleine clubs) om vervolgens weer door de grote clubs terug gekocht worden.
Snappen jullie het nog ?? ik word er een beetje moe van
Ik wel ouwe en klinkt redelijk! En jij maar zeggen dat je er geen barst van snapt! Alleen gaan die topclubs die spelers niet ineens voor keiharde knaken terugkopen! Dan begrijpen we dus dat ze voor iets minder op de eerste rang willen zitten! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 augustus 2014 door Ajax Warrior --
hjf
 hjf - dinsdag 05 augustus 2014 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 12:06 schreef Nenam_tiL het volgende:
Hoop bla bla hier, krijg tranen in mijn ogen van de lappen tekst en inhoud.
Er is maar 1 woord van toepassing en dat is nivellering.
Grote clubs sturen spelers weg die door de te hoge lat niet goed genoeg zijn, die worden opgepikt door de kleinere clubs en uiteindelijk blijken die jongens wel te kunnen voetballen(vandaar de tegenstand van kleine clubs) om vervolgens weer door de grote clubs terug gekocht worden.
Snappen jullie het nog ?? ik word er een beetje moe van
Hé kerel. Je hebt er wel verstand van!
hjf
 hjf - dinsdag 05 augustus 2014 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 11:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dus moet in zulke wedstrijden kwaliteit de doorslag geven toch?
En als je dat dan niet genoeg hebt? Juist ja kopen..
Moisander schuttert bij elke counter, Linker middenvelder is niet effectief
misschien Duarte maar Sorrero en Andersen (tegen Pec deed hij niks goed) niet.
Andersen kan nog komen maar twijfel. Zou Lobotka niet aangetrokken
kunnen worden en een kans krijgen? Voorhoede Khisna speelt nu al de bal achteruit (
Instructies de Boer?) Milik ( ik zie het nog niet misschien Zivkovic betere optie?)
Schöne te voorspelbaar en niet echt de snelheid ( wel effectief en kan mee voetballen Linker middenvelder
een optie)

-------------------Cilissen-----------------
Rhijn----Veltman--type Vlaar--Boilesen
------------------------Blind-------------
-------Klaassen------------Schöne/Duarte
El Ghazi----------Zivkovic--------Khisna

Daarom hoop ik dat Moisander verkocht wordt is gewoon een zwakke Schakel.
Ook hoeft Schöne van mij geen rechtsbuiten meer..
Milik ik weet het nog niet hoor maar misschien heeft hij nog wat wedstrijdjes
nodig. Op dit moment zie ik Sigthorsson net zo lief zolang hij er is.
Zoveel meer kan Milik volgens mij ook niet..
Type Vlaar: VIRGIL VAN DIJK
bully
 bully - dinsdag 05 augustus 2014 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 09:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vergeet trouwens niet dat je juist tegen kleine clubs flink in de val kan lopen. Kleine clubs hangen tegenwoordig veel meer op de verdediging dan vroeger en spelen dus meestal met 10 man achter de bal. Enkel de spits staat voor de bal en wacht in de diepte op de diepe bal. Het nadeel is dat het heel lastig is om zo'n muur te doorbreken, zelfs topclubs uit grote landen hebben het daar moeilijk mee.

Ajax probeert dat gedecideerd te doen, echter is het afschuwelijk om te aanschouwen! Ook ik hoop dat Ajax het met flitsend en spectaculair voetbal zou bepleiten, echter lukt dat niet tegen deze kleine clubs. Deze vragen tegenwoordig een heel andere benadering.

Dat is ook het grote verschil met de wedstrijden tegen topclubs. Deze geven veel meer ruimte waardoor het voetbal veel gemakkelijker gaat.
dat heeft allemaal met kwaliteit temaken.
geen spelers die de bal snel diep kan geven of een goede steekpas.
de intentie van het spel wat de Boer wil is goed.
alleen de uitvoering niet omdat je juist op belangrijke posities de kwaliteit mist.
nu gaat de bal teveel terug of breed omdat je niet de spelers heb die het spel goed zien.
ook van achteruit kunnen ze temoeilijk de vrije man vinden op het middenveld.
een Kishna die de bal terugspeeld kan je ook gelijk diep sturen.
je mist nu gewoon de ervaring om de jeugd te ondersteunen plus een middenvelder die het spel ziet en ook de opening kan vinden door snel positiespel.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 augustus 2014 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 11:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als het goed is speel jij ook voetbal Hummel? Ga ik althans vanuit.

Ga jij maar eens met je elftal proberen een muur van 10 spelers door te komen. Is gewoon haast onmogelijk en ook andere topclubs in de wereld hebben daar last van en verliezen wel eens een wedstrijd daardoor. En het nadeel is dat die zelfs nog betere spelers hebben dan wat wij op het veld hebben staan.

Ik ben het eens met je verdere betoog, maar het is gewoon erg lastig om in te schatten wat De Boer de spelers heeft meegegeven. Misschien voeren ze zijn taken helemaal niet uit en komen ze juist zelf er niet uit hoe ze het beste de tegenstander kunnen benaderen of uitspelen. Ik weet het niet, maar zie net als jouw dat het beter moet.
En ja ik voetbal ook en tegen 10 man is lastig maar dan is juist lekker
als je spelers heb die wat extra in hun mars hebben. Een goede dribbel,
Een slimme pass, of een goed schot ect. En dat is kwaliteit. .
Tikkie terug tikkie breed kan Breuer ook nog wel
Ik snap jou insteek ook hoor en in beide gevallen moet het zo ie zo beter.
25/28 jaar hangt vaak een te duur prijskaartje aan als je het mij vraagt
of je moet in België/Oost-Blok/Zuid-Amerika gaan speuren.
typetje Ziyech en Kostic zijn dan nog enigzins betaalbaar en Ajax
is een goede stap voor ze. Maar inderdaad laat ze eerst nog maar een seizoen goed
draaien bij hun club.
jodocus
 jodocus - dinsdag 05 augustus 2014 - 15:39   quote  deeplink  
ach ze hebben te hard getraind , tjongejonge nog ff en ik krijg medelijden met onze overbetaalde jochies
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 augustus 2014 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 15:39 schreef jodocus het volgende:
ach ze hebben te hard getraind , tjongejonge nog ff en ik krijg medelijden met onze overbetaalde jochies
Haha goed excuus toch? Volgens mij hadden ze nog twee dagen rust ook
vrijdag en zaterdag.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 05 augustus 2014 - 18:55   quote  deeplink  
Jongens, wacht nou gewoon komende Zondag af, er is nog niets aan de hand.
Frank kan dit ook uit tactisch oogpunt hebben gedaan, we lijken nu zwak en tegen vites klappen we er vol op.

Ik zeg 3 punten Zondag.
bully
 bully - dinsdag 05 augustus 2014 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 18:55 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Jongens, wacht nou gewoon komende Zondag af, er is nog niets aan de hand.
Frank kan dit ook uit tactisch oogpunt hebben gedaan, we lijken nu zwak en tegen vites klappen we er vol op.

Ik zeg 3 punten Zondag.
dat denk je toch niet serieus hoop ik?
als je al tactiek moet gebruiken om wedstrijden eerst te verliezen en dan toeslaan.
is dan ook een teken van zwakte.
waar is dan onze Amsterdamse bluf gebleven van Wij zijn Ajax.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 06 augustus 2014 - 06:17   quote  deeplink  
Die bluf komt zondag 😨
Bronnie
 Bronnie - woensdag 06 augustus 2014 - 08:29   quote  deeplink  
Ik vraag me af waarom we tegen ploegen die bijna anderhalf uur lang met z'n 10 voor de pot hangen niet gewoon geven wat ze willen. Daarmee bedoel ik, dat we de wedstrijd gewoon staken bij de centrale verdedigers door de bal gewoon desnoods anderhalf uur vast houden zonder breed te gaan tikken. Kort gezegd we betalen ze gewoon met gelijke munt terug door de bal eindeloos vast te houden achterin totdat ze geïrriteerd worden, helemaal niks rond tikken dus!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 augustus 2014 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 08:29 schreef Bronnie het volgende:
Ik vraag me af waarom we tegen ploegen die bijna anderhalf uur lang met z'n 10 voor de pot hangen niet gewoon geven wat ze willen. Daarmee bedoel ik, dat we de wedstrijd gewoon staken bij de centrale verdedigers door de bal gewoon desnoods anderhalf uur vast houden zonder breed te gaan tikken. Kort gezegd we betalen ze gewoon met gelijke munt terug door de bal eindeloos vast te houden achterin totdat ze geïrriteerd worden, helemaal niks rond tikken dus!
Moet je niet willen.. Gewoon rond tikken maar wel vooruit
Actie en voor de pot die bal je hebt een lange spits voorin.
Tempo moet veel hoger, stuk spelen en eroverheen.
Tegenstander moet geen rust krijgen en van het kastje naar de muur gespeeld
worden! Dat is Ajax! Wij zijn de beste!
hjf
 hjf - woensdag 06 augustus 2014 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 08:29 schreef Bronnie het volgende:
Ik vraag me af waarom we tegen ploegen die bijna anderhalf uur lang met z'n 10 voor de pot hangen niet gewoon geven wat ze willen. Daarmee bedoel ik, dat we de wedstrijd gewoon staken bij de centrale verdedigers door de bal gewoon desnoods anderhalf uur vast houden zonder breed te gaan tikken. Kort gezegd we betalen ze gewoon met gelijke munt terug door de bal eindeloos vast te houden achterin totdat ze geïrriteerd worden, helemaal niks rond tikken dus!
Belachelijk idee. Ik ben blij, dat jij niet de verantwoordelijke technische man bent binnen de staf.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zwolle - AJAX (3 augustus '14, 18:00 uur) Johan Cruijff Schaal









0.0237610