BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vacature: Spits bij mooiste club in Nederland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 oktober 2014 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 00:01 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wil je dat ie huilt?
En wilde Guidetti zelf eigenlijk?
En het is een niveau lager dan de Eredivisie. Bij Stoke waren ze niet zo enthousiast vorig jaar.

Neemt niet weg dat het erg mooi is voor John dat ie lekker staat te ballen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 oktober 2014 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 00:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

En het is een niveau lager dan de Eredivisie. Bij Stoke waren ze niet zo enthousiast vorig jaar.

Neemt niet weg dat het erg mooi is voor John dat ie lekker staat te ballen.
Vanzelfsprekend. Dat verdient Guidetti in meerdere opzichten.
De relatie met Feyenoord en van Geel leggen is echter niet relevant meer. Da's het punt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 oktober 2014 - 06:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 00:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend. Dat verdient Guidetti in meerdere opzichten.
De relatie met Feyenoord en van Geel leggen is echter niet relevant meer. Da's het punt.
Eens. Ik kan me bovendien niet voorstellen dat Van Geel er niet alles aan gedaan heeft om Guidetti te halen. Maar als hij op een gegeven moment te duur is/niet wil/een te groot vraagteken is qua vorm/fitheid/niveau dan houdt het op..

Dan rest ons niets anders dan nu blij te zijn voor John en onszelf niet langer gek te maken met wat-als scenario's.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 30 oktober 2014 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 06:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Eens. Ik kan me bovendien niet voorstellen dat Van Geel er niet alles aan gedaan heeft om Guidetti te halen. Maar als hij op een gegeven moment te duur is/niet wil/een te groot vraagteken is qua vorm/fitheid/niveau dan houdt het op..

Dan rest ons niets anders dan nu blij te zijn voor John en onszelf niet langer gek te maken met wat-als scenario's.
Je kan in de winterstop alsnog een poging wagen toch ?
Nick4F
 Nick4F - donderdag 30 oktober 2014 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 08:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Je kan in de winterstop alsnog een poging wagen toch ?
Een bod neerleggen bij Man City van 4 miljoen?
Framboos
 Framboos - donderdag 30 oktober 2014 - 10:45   quote  deeplink  
John Guidetti is hot !
Zie http://www.scotsman.com/sport/football/spfl/john-guidetti-given-5m-price-tag-by-man-city-1-3587193

Hij geeft wel af op de fans van Celtic, het stadion is te leeg bij de wedsrtijden, Heimwee naar de volle Kuip ?? Nieuwe -extra - kans voor van Geel, om hem alsnog binnen te halen?.
Barabas
 Barabas - donderdag 30 oktober 2014 - 10:52   quote  deeplink  
Proberen kan vast geen kwaad.... heb er wel een hard hoofd in.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 30 oktober 2014 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 09:46 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Een bod neerleggen bij Man City van 4 miljoen?
Ja, een bod tussen de 4 en 6 miljoen euro ... dan blijft het salaris probleem nog over !
daan limbos
 daan limbos - donderdag 30 oktober 2014 - 11:20   quote  deeplink  
Vergeet het maar...Gudde en van Geel willen blijkbaar geen echte spits. Waarom zouden ze dat supportersvolk ook tevreden houden. Ze vinden in de uitverkoop nog wel ergens een soort Kazim. Feyenoord kampioen? Maar dan gaat de eer en clorie niet meer naar de techhische staf en dat kan toch niet. Zij zijn toch de belangrijkste mensen bij Feyenoord? In alle ernst: ze heben het op het financiele vlak redelijk goed gedaan, al zijn al die internationals veel te goedkoop weggedaan. en er is bijna niets voor teruggekomen. Alleen Toornstra is een verrijking voor het elftal, de rest blijkt niet Feyenoord-waardig.
Barabas
 Barabas - donderdag 30 oktober 2014 - 11:22   quote  deeplink  
Het gaat hartstikke goed joh.... we zijn net financieel in de plus...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 oktober 2014 door Barabas --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 oktober 2014 - 11:56   quote  deeplink  
2 miljoen salaris per jaar, en minstens 5miljoen pond aankoopsom.
Slecht idee.
Framboos
 Framboos - donderdag 30 oktober 2014 - 12:15   quote  deeplink  
Je zou kunnen kiezen voor een bijdrage van x euro per bezoeker bij de thuiswedstrijden voor John Guidetti, net zoals destijds bij Johan Cruijff.

Nu opruiming van alle gehuurde aardige spelers geeft ook extra inkomen en het rendement is toch bijna niets? Veel woorden weinig daden, en hoeveel krediet blijf je geven?. Bovendien van iemand in een rolstoel maak je ook geen hordeloper. Dus nu alvast inkopen voor de benodigde doelpunten, achteraf doelpunten te kort komen kost dan toch meer. Kampioen of 2e of 5e of 6e.
Koop nu een scorende spits voor na de winterstop en je elftal is compleet, en het is toch geen schande om daarvoor ergens anders geld te halen, dit betaald zichzelf dubbel terug. Financieel en sportief! Beter duur als niet te koop. En wat let je om als clubleiding te zeggen dat je het helaas verkeerd heb ingeschat, ten aanzien van de aangeboden huurspelers. Dan heb je ballen!.

Maar wat nog het meest trieste is dat het scoutingsteam van zo'n grote club blijkbaar niet verder gaat dan de regio 010, want het resultaat is ronduit droevig. Bezem erdoor en desnoods via het web -vrijwilligers- inzetten als scouting ! zeker weten dat dat meer rendement gaat geven dan wat er nu is. Kijk maar eens op het Forum wat men in vroeg stadium al aan namen noemt. Dat kan veel geld bij aankopen schelen.
Het opleidingsplan mag dan lopen als een trein, bij de scouting staat de trein helaas nog naast de rails ,sterker nog er liggen geen rails!.
Barabas
 Barabas - donderdag 30 oktober 2014 - 12:20   quote  deeplink  
Sweet dreams Raspberry
salemi
 salemi - donderdag 30 oktober 2014 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 23:40 schreef van geil het volgende:
nou, ik heb me ook vergist in Guidetti,
had niet verwacht dat hij zo "snel" boven Jan zou zijn.
Doet t gewoon goed.
Niets ten nadele van Guidetti. Die jongen kan bij mij niet meer stuk, na zijn drie doelpunten tegen 020. Hij mag ook zo snel mogelijk terugkomen wat mij betreft. Ik wil het stadion wel zien 'ontploffen' als hij in ons prachtige rood en wit weer het veld op stapt. Maar we moeten niet vergeten dat hij nu in Schotland speelt! Op Celtic na is de rest van de ploegen daar op Jupiler League en zelfs misschien maar Topklasse niveau. Prachtig dat John een hattrick scoorde, maar het was wel tegen Patrick Thistle. In de Europa League wedstrijden werd hij bijvoorbeeld niet opgesteld.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 oktober 2014 - 16:12   quote  deeplink  
Hij mag Europees niet opgesteld worden meen ik..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 oktober 2014 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 11:56 schreef Stylzz het volgende:
2 miljoen salaris per jaar, en minstens 5miljoen pond aankoopsom.
Slecht idee.
Doen d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 oktober 2014 - 17:04   quote  deeplink  
"Martin van Geel baalt op dit moment"

(http://youtu.be/L7xdDhAk5JM)
broer van Ted
 broer van Ted - donderdag 30 oktober 2014 - 18:17   quote  deeplink  
Der zijn er die hem niet moeten maar ikke ben een fan van Hugo! Al jaren zijn boek O,Louis staat in de boekenkast naast alle andere Feyenoord boeken CD,s
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 oktober 2014 - 18:38   quote  deeplink  
Wolfsburg-tijdperk Bas Dost bijna voorbij

bas_dost.jpg

Martin van Geel had van de zomer de ideale opvolger voor Pellè al in het vizier: Bas Dost.

Hij onderhandelde met de spits van VfL Wolfsburg, maar schrok van diens bruto jaarsalaris van vier miljoen schrijft Voetbal International. Dost wilde een miljoen laten vallen, geen cent minder.

Intussen is de eerste seizoenshelft negen speelronden onderweg en is de inbreng van Dost uiterst mager. Bij VfL Wolfsburg is de voormalige spits van Heracles Almelo en SC Heerenveen de vaste derde keus; zelfs een fitte Dost komt nauwelijks voor in de plannen.

Laatst tegen SC Freiburg en FK Krasnodar (Europa League) kreeg hij als invaller enkele minuten speeltijd van trainer Dieter Hecking. Maar dit was uitsluitend doordat de Deen Nicklas Bendtner vanwege een blessure in de wedstrijdselectie ontbrak. En daar zit hem nou de crux. Indien de technische staf de eerste twee aanvalsopties ter beschikking heeft, is er voor Dost géén plaats bij de eerste achttien. Op Wolfsburgs reservebank acht Hecking één wisselspits voldoende.

Waardoor de vraag rijst waarom Dost tijdens de transferwindow besloot voor zijn kans te gaan.

Trainer Dieter Hecking heeft bij herhaling benadrukt tevreden te zijn met de inzet van Dost op trainingen. Derhalve is het vrijwel uitgesloten dat hij de eerste seizoenshelft nog veel minuten gaat maken. Tijdens de winter zal de leiding opnieuw bekijken of Dost in aanmerking komt voor een vertrek.
Bron:VI

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 oktober 2014 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - donderdag 30 oktober 2014 - 18:46   quote  deeplink  
Als de trainer jou speeltijd zegt te gaan geven, je hebt zelf de ambitie om te slagen en je verdient een hoop geld dan zou je zelf ook willen blijven om voor je kans te gaan.

Maar goed. Wellicht dat hij nu ook inziet dat hij te goed van vertrouwen is geweest en dan alsnog gaat komen.

Let wel: Er ligt een feestje op de Coolsingel in het verschiet!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 oktober 2014 - 18:56   quote  deeplink  
Ik zit niet op die arrogante clown te wachten maar realiseer me terdege dat we doelpunten nodig hebben..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 oktober 2014 - 18:57   quote  deeplink  
En Feyenoord die flapdost 3 miljoen aan salaris betalen?
Opsodeflikkeren.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 oktober 2014 - 18:58   quote  deeplink  
Nee dat gaan ze nooit doen, dat weet jij ook..
van geil
 van geil - donderdag 30 oktober 2014 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 18:38 schreef RenatoBos het volgende:
Wolfsburg-tijdperk Bas Dost bijna voorbij

[ afbeelding ]

Martin van Geel had van de zomer de ideale opvolger voor Pellè al in het vizier: Bas Dost.

Hij onderhandelde met de spits van VfL Wolfsburg, maar schrok van diens bruto jaarsalaris van vier miljoen schrijft Voetbal International. Dost wilde een miljoen laten vallen, geen cent minder.

Intussen is de eerste seizoenshelft negen speelronden onderweg en is de inbreng van Dost uiterst mager. Bij VfL Wolfsburg is de voormalige spits van Heracles Almelo en SC Heerenveen de vaste derde keus; zelfs een fitte Dost komt nauwelijks voor in de plannen.

Laatst tegen SC Freiburg en FK Krasnodar (Europa League) kreeg hij als invaller enkele minuten speeltijd van trainer Dieter Hecking. Maar dit was uitsluitend doordat de Deen Nicklas Bendtner vanwege een blessure in de wedstrijdselectie ontbrak. En daar zit hem nou de crux. Indien de technische staf de eerste twee aanvalsopties ter beschikking heeft, is er voor Dost géén plaats bij de eerste achttien. Op Wolfsburgs reservebank acht Hecking één wisselspits voldoende.

Waardoor de vraag rijst waarom Dost tijdens de transferwindow besloot voor zijn kans te gaan.

Trainer Dieter Hecking heeft bij herhaling benadrukt tevreden te zijn met de inzet van Dost op trainingen. Derhalve is het vrijwel uitgesloten dat hij de eerste seizoenshelft nog veel minuten gaat maken. Tijdens de winter zal de leiding opnieuw bekijken of Dost in aanmerking komt voor een vertrek.
Bron:VI
Begrijp werkelijk niets van de vergaande interresse van v geel voor Dost.
Heeft niets gepresteerd.
Lag bij Heerenveen steeds in de clinch met Ron Jans omdat deze hem verweet niet mee te voetballen.(een vd redenen vd belangstelling)
en kost n vermogen in verhouding tot zijn verleden.(zeker zijn salaris)
Heracles Heerenveen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 oktober 2014 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 oktober 2014 - 19:08   quote  deeplink  
3 miljoen salaris, blessuregevoelig, al 2 jaar niet geweldig meer gepresteerd, idd. irritant naar Ron Jans.
Dost is nog meer een risico dan Guidetti.
Barabas
 Barabas - donderdag 30 oktober 2014 - 19:09   quote  deeplink  
Is gewoon een afmaker... En een goede ook.

Die missen we.

Niet sympathiek? Ik vond Pierre ook niet sympathiek. Paauwe en Bosz ook niet. Dat is wat mij betreft dus geen argument om hem niet te halen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 oktober 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 19:09 schreef Barabas het volgende:
Is gewoon een afmaker... En een goede ook.

Die missen we.

Niet sympathiek? Ik vond Pierre ook niet sympathiek. Paauwe en Bosz ook niet. Dat is wat mij betreft dus geen argument om hem niet te halen.
Maar als het zo'n goede afmaker is waarom speelt die dan niet bij Wolfsburg..(?)
Barabas
 Barabas - donderdag 30 oktober 2014 - 20:05   quote  deeplink  
Goede vraag. Wie staat er voor hem, hij is net weer fit... Verder weet ik het niet.

Het móét niet... Ik zie het alleen als een goede oplossing.

En een oplossing moet wél komen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 oktober 2014 - 20:17   quote  deeplink  
Dat laatste ben ik met je eens. Doelpunten ontbeert het ons aan..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 oktober 2014 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 20:05 schreef Barabas het volgende:
Goede vraag. Wie staat er voor hem, hij is net weer fit... Verder weet ik het niet.

Het móét niet... Ik zie het alleen als een goede oplossing.

En een oplossing moet wél komen.
Ivica Oliæ
Nicklas Bendtner
Bas Dost
Barabas
 Barabas - donderdag 30 oktober 2014 - 20:20   quote  deeplink  
Weet jij een betere oplossing meneer Meeuw?

Zapata? Kramaric? Kramer lijkt mij een tweede Te Vrede, misschien een klein tikkie beter.
Barabas
 Barabas - donderdag 30 oktober 2014 - 20:22   quote  deeplink  
Olic... Ja, die wil ik ook wel....
Barabas
 Barabas - donderdag 30 oktober 2014 - 20:23   quote  deeplink  
Ik heb zin om met een dronken kop te staan joelen op de Coolsingel.

Doe mij een scorende spits.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 oktober 2014 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 20:22 schreef Barabas het volgende:
Olic... Ja, die wil ik ook wel....
die twee staan dus voor m.
van geil
 van geil - donderdag 30 oktober 2014 - 20:37   quote  deeplink  
Tomas necid zit in de geruchtenmolen
flipje tiel
 flipje tiel - donderdag 30 oktober 2014 - 21:04   quote  deeplink  
zal volgens mvg wel weer tussen een 9 en en 10 zitten dus niet geschikt
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 oktober 2014 - 21:04   quote  deeplink  
ja, bij half Europa.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 oktober 2014 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 21:04 schreef flipje tiel het volgende:
zal volgens mvg wel weer tussen een 9 en en 10 zitten dus niet geschikt
Ja, en een zangeres met een baard zal wel een piemel hebben.
Els
 Els - donderdag 30 oktober 2014 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 22:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, en een zangeres met een baard zal wel een piemel hebben.
Of een slechte hormoonhuishouding.
van geil
 van geil - donderdag 30 oktober 2014 - 23:01   quote  deeplink  
n zangeres met n baard met n vagina sluit ik tegenwoordig ook niet uit.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 oktober 2014 - 23:31   quote  deeplink  
Een zanger met een vagina tussen z'n baard wordt aannemelijker.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 10:36   quote  deeplink  
"Alleen spits probleem bij Feyenoord"

2dvl92w.jpg

Kees Jansma, Willem Vissers, Henk ten Cate en Jan Mulder bespreken in Studio Voetbal de goede prestaties van Feyenoord. De Rotterdammers zijn weer terug in de top van de Eredivisie. De laatste vijf duels werden allemaal in een winst omgezet. Aanstaande zondag wacht een lastige uitwedstrijd tegen Vitesse.

"Als er één club onder druk gestaan heeft, was het natuurlijk Feyenoord. De club heeft Rutten in een moeilijke beginfase hartstikke gesteund, zoals het hoort naar mijn idee. Uiteindelijk wordt het dan toch weer rustig, kan de man werken en zijn ingrepen doen. Sommige media hebben hem behoorlijk onder druk gezet. En terecht, want Feyenoord won niet zoveel", aldus Jansma in Studio Voetbal.

"Ik zou Bas Dost nooit meer doen. Feyenoord heeft net als Ajaks en PSV gekozen voor een gezonde huishouding, nou hoera. Als je Dost gaat halen, die verdient in de Bundesliga gewoon drie, vier keer zoveel als in Nederland. Nu blijf je de discussie houden: moet je Kazim of Te Vrede neerzetten. Maar inmiddels vind ik het elftal dusdanig goed, de tweede helft tegen PEC was heel aardig. Dat zag er goed uit"
Bron:Studio Voetbal
Barabas
 Barabas - maandag 03 november 2014 - 10:59   quote  deeplink  
Ome Kees brabbelt maar raak. Wat zegt hij nou eigenlijk?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 november 2014 - 11:01   quote  deeplink  
Dat Dost gewoon een lul is.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 11:03   quote  deeplink  
Dat Feyenoord goed bezig is..
Barabas
 Barabas - donderdag 06 november 2014 - 21:01   quote  deeplink  
Matthew Amoahahahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 20:19   quote  deeplink  
Het probleem is niet de goals maken maar de kansen creëren

2q21wm1.jpg

Feyenoord had Bas Dost afgelopen zomer graag vastgelegd, maar tot een akkoord met de spits kwam het niet. De club zou in de winter opnieuw een poging gaan doen om de spits over te nemen. Volgens Pierre van Hooijdonk, oud-speler van Feyenoord, is Dost niet de oplossing voor de Rotterdamse club.

'Het probleem is niet de goals maken, maar de kansen creëren, zegt Van Hooijdonk tegenover HeldenOnline. 'Dost gaat die ook niet creëren. Er wordt steeds naar de nummer negen gekeken bij Feyenoord, maar de spits van Ajaks en die van PSV hebben er niet meer gescoord', zegt hij.
'De focus bij Ajaks ligt niet op de spits, toch is die club al vier keer op rij kampioen geworden. PSV scoort heel gemakkelijk, maar hun aankoop Luuk de Jong heeft er drie gemaakt als spits, aldus Van Hooijdonk. 'Ik snap dus niet helemaal waarom er bij Feyenoord zo wordt gekeken naar de spits. Het is maar net wat je wilt zien.
Bron:Heldenonline
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 november 2014 - 20:20   quote  deeplink  
Ja maar hij staat dan niet op de goede plek en blablabla.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 20:24   quote  deeplink  
Voorheen hadden we genoeg kansen maar werden ze niet afgemaakt. Gaat Pierre nu aan de wedstrijd van gisteren deze conclusie trekken..?
van geil
 van geil - vrijdag 07 november 2014 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 20:24 schreef RenatoBos het volgende:
Voorheen hadden we genoeg kansen maar werden ze niet afgemaakt. Gaat Pierre nu aan de wedstrijd van gisteren deze conclusie trekken..?
en vergeet er bij dat Kazim er drie had kunnen maken gisteren.
De kopbal in t begin was n eenvoudige kans.
de tweede raakt hij niet vol en ging voorlangs.
en de derde na n perfecte voorzet van nelom schampt hij, waardoor de bal tegen n verdediger kwam.
t is dus wat hij zelf zegt.
t is maar net wat je wilt zien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vacature: Spits bij mooiste club in Nederland









0.0144698