BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vacature: Spits bij mooiste club in Nederland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - vrijdag 01 augustus 2014 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 22:40 schreef freduc het volgende:
je zou zelfs zonder spits kunnen spelen , gewoon open houden die plaats alleen zorgen met een mannetje meer op het middeveld dat er lopende mensen opduiken in de 16 en wel je vleugelspelers diep laten spelen enzo komen je centrumverdedigers van tegenpartij te zwemmen
dit is in het verleden wel meer gespeeld zelfs barca speelde zo met messi vanaf het middeveld door div ploegen maar laten we ons daar maar niet aan vegelijken
opperde ik ook al.
daar hebben we veel meer spelers voor als voor 4-3-3
en de aanvulling is ook veel eenvoudiger.
en zo moeilijk te verdedigen.
freduc
 freduc - vrijdag 01 augustus 2014 - 22:46   quote  deeplink  
als je bijv ziyech voor 2,5milj haald ben je klaar of toornstra die heeft ook scorend vermogen
is er in de toekomst geld of een buitenkansje voor die topspits kun hem altijd nog pakken
ook kan je te vrede inzetten als plan b als er nog wat geforceerd moet worden als breekijzer hij is wel kopsterk
van geil
 van geil - vrijdag 01 augustus 2014 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 22:46 schreef freduc het volgende:
als je bijv ziyech voor 2,5milj haald ben je klaar of toornstra die heeft ook scorend vermogen
is er in de toekomst geld of een buitenkansje voor die topspits kun hem altijd nog pakken
ook kan je te vrede inzetten als plan b als er nog wat geforceerd moet worden als breekijzer hij is wel kopsterk
eens.
en dan heb je ook nog sleegers Anass etc
Lex moet je wegdoen.
Vormer ook, of omvormen tot vrije verdediger.
van geil
 van geil - vrijdag 01 augustus 2014 - 22:49   quote  deeplink  
ik zou ze beide willen.. en geen spits.
t middenveld is de angel
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 22:51   quote  deeplink  
Ik zou Mulder en Hahn samen op doel zetten..
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 01 augustus 2014 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 22:51 schreef RenatoBos het volgende:
Ik zou Mulder en Hahn samen op doel zetten..
Daar wordt Hahn alleen maar slechter van ... Dus doe maar niet,
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 22:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar wordt Hahn alleen maar slechter van ... Dus doe maar niet,
OMG..
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 01 augustus 2014 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 15:00 schreef De Pater het volgende:
Met Guidetti erbij heb je niet alleen een goede spits (als hij volledig fit is) maar ook een motivator en publiekslieveling en een leider die samen met Clasie, Mathijsen en Boulah het voortouw kunnen nemen in de groep. Als je dan een echte voetballer zoals Ziyech op tien zet dan heb je een elftal waar je u tegen zegt als dat een beetje gaat draaien dan heb ik er alle vertrouwen in. Dus halen die Guidetti en Ziyech..
Is daar wel zoveel geld voor weet je wel wat Ziyech alleen al moet opbrengen
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 01 augustus 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 16:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee Guidetti..
KENNER ik ook
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 01 augustus 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 17:18 schreef Advies het volgende:
1. Een fitte Guidetti
2. Dost
3 Avdic ( transfervrij)
4. Aanvaller van Besiktas ( verhuur)
Avdic: we hebben al genoeg jongens voor de bank
van geil
 van geil - vrijdag 01 augustus 2014 - 23:04   quote  deeplink  
Dus schrap t hele lijstje maar
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 01 augustus 2014 - 23:06   quote  deeplink  
Wat denken jullie over onze verloren zoon Castaignos terug te halen
hij past nu met twee zeer goeie buitenspelers wel in de kuip
freduc
 freduc - vrijdag 01 augustus 2014 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 22:49 schreef van geil het volgende:
ik zou ze beide willen.. en geen spits.
t middenveld is de angel
klopt , je kan de beste spits hebben maar als hij niet aangespeeld wordt heb je er ook niks aan
kijk naar v persie op het wk , heeft totaal geen goede bal gehad dan is ook hij niet gevaarlijk
dus middeveld is van groot belang
freduc
 freduc - vrijdag 01 augustus 2014 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 23:06 schreef de bluffer het volgende:
Wat denken jullie over onze verloren zoon Castaignos terug te halen
hij past nu met twee zeer goeie buitenspelers wel in de kuip
niet doen , zwaar overschatte voetballer , mist de grootste kansen
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 01 augustus 2014 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 13:57 schreef RinzeN het volgende:
Wie zien jullie deze vacature het liefst invullen?

Opties/geruchten:
(gerucht) Jelle Vossen, RC Genk, huidig prijskaartje: 6-7 miljoen
(bevestigd gerucht) Bas Dost, VfL Wolfsburg, huidig prijskaartje: 6-7 miljoen
John Guidetti

Huidige Feyenoorders die in de spits kunnen spelen:
Mitchell te Vrede
Anass Achahbar

Alternatief, namelijk:
We spelen met Te Vrede of Achahbar geen 1e Divisie voetbal
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 01 augustus 2014 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 14:03 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Deze jongen staat nog altijd boven aan op mijn lijstje
Els
 Els - vrijdag 01 augustus 2014 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 18:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waar baseer jij Guidetti op? Op een jaartje bij Feyenoord? Ik weet het niet, mentaal zou het een geweldige aankoop zijn maar voetballend heb ik nu helaas wel mijn twijfels ...
Ik begrijp alle vraagtekens die er zijn bij Guidetti. De reden waarom ik er toch op hoop, is omdat hij zoveel meer is dan alleen maar doelpuntenmaker. Hij heeft meer bravoure en charisma dan het hele elftal bij elkaar, hij heeft effect op medespelers, tegenstanders en supporters. Dat hebben er gewoon niet veel. Dus meer dan dat ik het verwacht, hóóp ik dat hij het niveau van 2 jaar geleden kan halen dan wel overtreffen.
ar
 ar - vrijdag 01 augustus 2014 - 23:26   quote  deeplink  
Ik heb geen flauw idee wie..wel zou ik graag Vilalba en een Ziyech/toornstra erbij willen zien,wat meer creativiteit.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 23:24 schreef Els het volgende:

[..]

Ik begrijp alle vraagtekens die er zijn bij Guidetti. De reden waarom ik er toch op hoop, is omdat hij zoveel meer is dan alleen maar doelpuntenmaker. Hij heeft meer bravoure en charisma dan het hele elftal bij elkaar, hij heeft effect op medespelers, tegenstanders en supporters. Dat hebben er gewoon niet veel. Dus meer dan dat ik het verwacht, hóóp ik dat hij het niveau van 2 jaar geleden kan halen dan wel overtreffen.
Archief_Foto_s_Nieuw_Archief_auto_auto_c651_c370_q95_GuidettiGebaart651.jpg
ar
 ar - vrijdag 01 augustus 2014 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 23:24 schreef Els het volgende:

[..]

Ik begrijp alle vraagtekens die er zijn bij Guidetti. De reden waarom ik er toch op hoop, is omdat hij zoveel meer is dan alleen maar doelpuntenmaker. Hij heeft meer bravoure en charisma dan het hele elftal bij elkaar, hij heeft effect op medespelers, tegenstanders en supporters. Dat hebben er gewoon niet veel. Dus meer dan dat ik het verwacht, hóóp ik dat hij het niveau van 2 jaar geleden kan halen dan wel overtreffen.
Ik hoop het ook Els,maar het wordt hem denk ik niet.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 23:28 schreef ar het volgende:

[..]

Ik hoop het ook Els,maar het wordt hem denk ik niet.
Tuurlijk, en de net had je geen flauw idee maat d:-)
ar
 ar - vrijdag 01 augustus 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 23:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tuurlijk, en de net had je geen flauw idee maat d:-)
klopt..maar ik hoop op John:)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 23:41   quote  deeplink  
d:-)
Zou geweldig zijn..
ar
 ar - vrijdag 01 augustus 2014 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 23:41 schreef RenatoBos het volgende:
d:-)
Zou geweldig zijn..
Als hij nu gewoon een paar euries gaat inleveren bij ons,zet hij zichzelf in no time weer op de kaart.Boet-Guidetti-Bilal..lekker hoor.
Sensi
 Sensi - vrijdag 01 augustus 2014 - 23:53   quote  deeplink  
Hoeveel ik ook hoop op John of misschien Dost, ik denk dat het weer een latertje word voor het sluiten van de transfermarkt. En dan weer iemand waar we zoiets bij hebben van hmmm.. Die het hopelijk dan gewoon weer gaat doen. Wolfsburg kan Lukaku vergeten want Everton heeft daar 35 mil voor betaald dus eigenlijk word de kans dat Dost komt steeds kleiner. Al zou die wat mij betreft de ideale opvolger van Pelle zijn, op voorhand.
G-child
 G-child - vrijdag 01 augustus 2014 - 23:58   quote  deeplink  
Guidetti of fierro halen, niet krom gaan liggen voor Dost of Vossen... 7 mil is te veel. Salaris zal wel lukken met Guidetti. Heerlijke teamspeler overigens, gaat de moraalvan het team een flinke boost geven
G-child
 G-child - zaterdag 02 augustus 2014 - 00:01   quote  deeplink  
We moeten m.i overstappen op combinatievoetbal en domineren. Lange bal moet eruit, counteren (reactief voetbal) kan alleen met een exceptionele spits zoals pelle
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 augustus 2014 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 22:05 schreef freduc het volgende:
v wolfswinkel is zeker een goede spits voor ons
zou ook mijn voorkeur hebben.
dr love
 dr love - zaterdag 02 augustus 2014 - 02:55   quote  deeplink  
Ik wil die jongen niet de grond in boren maar hij heeft het niet waar kunnen maken en daarna weet hij dondert goed dat feyenoord hem graag wilt hebben begint ie over een topsalaris.
broer van Ted
 broer van Ted - zaterdag 02 augustus 2014 - 03:53   quote  deeplink  
Ik ben ook voor John, maar beste Els waren er geen geruchten dat tie wat probleemtjes had met stimulerende middelen? Of sla ik de plank helemaal mis excuses dan
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 augustus 2014 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 23:24 schreef Els het volgende:

[..]

Ik begrijp alle vraagtekens die er zijn bij Guidetti. De reden waarom ik er toch op hoop, is omdat hij zoveel meer is dan alleen maar doelpuntenmaker. Hij heeft meer bravoure en charisma dan het hele elftal bij elkaar, hij heeft effect op medespelers, tegenstanders en supporters. Dat hebben er gewoon niet veel. Dus meer dan dat ik het verwacht, hóóp ik dat hij het niveau van 2 jaar geleden kan halen dan wel overtreffen.
En daar heb je helemaal gelijk in, maar als hij niet fit zou zijn, of door jaren niet spelen zijn niveau niet meer haalt, zijn dat de dingen die juist tegen hem gaan werken, zowel in de groep als bij t publiek.
flipje tiel
 flipje tiel - zaterdag 02 augustus 2014 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 23:06 schreef de bluffer het volgende:
Wat denken jullie over onze verloren zoon Castaignos terug te halen
hij past nu met twee zeer goeie buitenspelers wel in de kuip
laat aub die verloren zoon maar wegblijven
RinzeN
 RinzeN - zaterdag 02 augustus 2014 - 09:33   quote  deeplink  
Een spitsloos systeem kan werken met een valse nummer 9. In principe een aanvallende middenvelder met overzicht, techniek, balvast die vanaf randje de aanval kan dirigeren voor de naar binnen snijdende vleugelspelers. Omdat hij niet direct het duel aangaat met de twee centrale verdedigers zullen die moeten kiezen. Dekken we de valse 9 (en laten dus gaten vallen) of laten wij hem met rust (waardoor er ruimte is voor een afstandsschot).

In dit opzicht zou een technisch wondertje redelijk goedkoop aan te trekken zijn denk ik. Al is het wel gevaarlijk om zo weinig achter de hand te hebben als het om tactische opties gaat. Ik weet ook niet of Rutten wel eens gebruik maakt van dit soort tactieken, maar ik gok dat Feyenoord er nog behoorlijk gericht op is om een echte spits in de aanval te krijgen. Zo spelen ze nu al jaren en het zal niet makkelijk zijn voor de hele ploeg om daar in te veranderen. Daarbij komt ook nog eens dat we nu al een behoorlijk dan wel oud, dan wel onervaren verdediging hebben. Dit maakt het lastig om met een hoge lijn te verdedigen en zo het veld klein te houden, wat wel nodig is bij een spitsloos systeem.
Els
 Els - zaterdag 02 augustus 2014 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 09:33 schreef RinzeN het volgende:
Een spitsloos systeem kan werken met een valse nummer 9. In principe een aanvallende middenvelder met overzicht, techniek, balvast die vanaf randje de aanval kan dirigeren voor de naar binnen snijdende vleugelspelers. Omdat hij niet direct het duel aangaat met de twee centrale verdedigers zullen die moeten kiezen. Dekken we de valse 9 (en laten dus gaten vallen) of laten wij hem met rust (waardoor er ruimte is voor een afstandsschot).

In dit opzicht zou een technisch wondertje redelijk goedkoop aan te trekken zijn denk ik. Al is het wel gevaarlijk om zo weinig achter de hand te hebben als het om tactische opties gaat. Ik weet ook niet of Rutten wel eens gebruik maakt van dit soort tactieken, maar ik gok dat Feyenoord er nog behoorlijk gericht op is om een echte spits in de aanval te krijgen. Zo spelen ze nu al jaren en het zal niet makkelijk zijn voor de hele ploeg om daar in te veranderen. Daarbij komt ook nog eens dat we nu al een behoorlijk dan wel oud, dan wel onervaren verdediging hebben. Dit maakt het lastig om met een hoge lijn te verdedigen en zo het veld klein te houden, wat wel nodig is bij een spitsloos systeem.
Op hoge lijn verdedigen kan niet met Mathijsen. En of het wel met Boulahrouz kan, is nog onduidelijk.
RinzeN
 RinzeN - zaterdag 02 augustus 2014 - 10:16   quote  deeplink  
Precies de rede dat ik toch voor een echte spits zou gaan. Het liefst een echte aanvalsleider, want ik denk dat deze jonge voorhoede wel iemand nodig heeft om zich aan op te trekken en die niet bang is om iedereen scherp te houden.
Els
 Els - zaterdag 02 augustus 2014 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 03:53 schreef broer van Ted het volgende:
Ik ben ook voor John, maar beste Els waren er geen geruchten dat tie wat probleemtjes had met stimulerende middelen? Of sla ik de plank helemaal mis excuses dan
Nee, die geruchten zijn er nadrukkelijk.
Els
 Els - zaterdag 02 augustus 2014 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 07:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

En daar heb je helemaal gelijk in, maar als hij niet fit zou zijn, of door jaren niet spelen zijn niveau niet meer haalt, zijn dat de dingen die juist tegen hem gaan werken, zowel in de groep als bij t publiek.
Ik begrijp elk argument en zeker elk rationeel argument om Guidetti niet naar Feyenoord te laten komen. Zowel voor Feyenoord als voor Guidetti. Maar hoop laat zich zo moeilijk verslaan door ratio. Dus toch... Zeker bij een Feyenoordsupporter, want wij lijken hoop toch wel collectief te hebben uitgevonden. Ik hoop gewoon dat hij naar ons komt, tegen alle verwachting in de sterren van de hemel speelt en de wave inzet tegen Ajax, de 10e goal scoort tegen PSV en maar nauwelijks tegengehouden kan worden als hij een stagedive wil maken vanaf het balkon van het stadhuis...
Ik kan het echt niet helpen, het nuchtere verstand blokkeert op dit soort momenten.
RinzeN
 RinzeN - zaterdag 02 augustus 2014 - 11:25   quote  deeplink  
Ik denk dat het vooral zaak is om wat meer lijntjes uit te leggen en meerdere opties open te houden. Een Guidetti in vorm zou een zegen zijn voor Feyenoord, maar de kans dat hij in vorm is is op het moment gewoon best laag helaas. Al zou hij op huurbasis mogen komen zou dat ideaal zijn. Het belangrijkste is vooral dat we altijd een back-up plan moeten hebben als het om schaduwlijstjes gaat.
dr love
 dr love - zaterdag 02 augustus 2014 - 11:27   quote  deeplink  
Jongens laten we niet gaan zeiken over m.v.geel hij weet heus wel dat feyenoord niet op op oorlog sterkte is hij is en zal zeker daar aan werken die aad de mos en de vervelend wordende hanegem moet es ook z.n muil houden ook al vorig seizoen.en ik geloof ook wel dat het niet eerder kan want feyenoord is geen vitesse of Heerenveen.
RinzeN
 RinzeN - zaterdag 02 augustus 2014 - 11:30   quote  deeplink  
Ik ben juist blij dat van Geel zijn hoofd koel houdt. Zou willen dat meer mensen die aan Feyenoord verbonden zijn dat zouden doen. Zat vandaag weer een hoop goed bedoeld gezeik in het nieuws van semi-prominenten.
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 11:30 schreef RinzeN het volgende:
Ik ben juist blij dat van Geel zijn hoofd koel houdt. Zou willen dat meer mensen die aan Feyenoord verbonden zijn dat zouden doen. Zat vandaag weer een hoop goed bedoeld gezeik in het nieuws van semi-prominenten.
Denk jij dat hij koel is.?
ik denk zwaar in paniek.
RinzeN
 RinzeN - zaterdag 02 augustus 2014 - 11:50   quote  deeplink  
Die indruk maken enkele spelers eerder dan van Geel. Feyenoord heeft nog niet de middelen om voor iemand de hoofdprijs te betalen, dus moet hij wachten en geduldig zijn.
dr love
 dr love - zaterdag 02 augustus 2014 - 11:52   quote  deeplink  
Weetje ik snap de coaches niet bij feyenoord en de assistente van de coach rutten neem ik zeer kwalijk je traint je speelt oefenwedstrijden toch om een team te versterken en vormen die meegaan doen om de landtitel en verder te komen in de Champions league.

En wat zien we rutten rommelt hier en daar met het systeem en of spelers en daarna de schuld schuiven aan de directie. Helaas was ik er ook van dat Fredje een goeie trainer zou zijn maar ik heb nu wel mijn grote twijfels.tegenwoordig zijn al die trainer gemakzuchtig ze willen alleen of eisen alleen aankopen van spelers.
dr love
 dr love - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:00   quote  deeplink  
Ik weet zeker dat v.geel druk bezig is voor feyenoord om een goede spits op de kop te tikken maar dat vergt ook geduld en timing.
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:03   quote  deeplink  
Vargas
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:05   quote  deeplink  
die is een cm groter als Anass
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 12:03 schreef van geil het volgende:
Vargas
Daar hebben we Bilal toch voor gehaald..
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 12:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Daar hebben we Bilal toch voor gehaald..
Of Manu gaat weg?
dreetje13
 dreetje13 - zaterdag 02 augustus 2014 - 13:39   quote  deeplink  
Bas Dost is denk ik perfect voor feyenoord.Guidetti zal het heus niet verleeerd zijn.Ik denk dat als je te vrede laat staan ,dat die het ook wel gaat doen.Is natuurlijk erg afhankelijk van de aanvoer,en dat krijg je niet van verhoek maar wel van bilal.Ik zeg toch wachten op Dost,die moet geld inleveren,maar kan zich wel weer in de kijkert spelen bij feyenoord.Later kan die hetzelfde doen als pelle.6 miljoen voor Dost,ik zeg doen.Is nooit geen weggegooid geld,krijg je er altijd wel weer voor.Wat heb je aan schuldenvrij als je rechter rijtje gaat spelen,en alles gaat verliezen in Europa.CL is al naar de klote.Als je kampioen word pak je ook geld.Ik zeg Bas Dost kopen 6 miljoen,dan maar een jaar later uit de schulden,je bent een voetbal club geen bank.En ik denk ook dat Clasie niet gaat blijven met dit elftal.Bas Dost word een win win win situatie
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 augustus 2014 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 13:39 schreef dreetje13 het volgende:
Bas Dost is denk ik perfect voor feyenoord.Guidetti zal het heus niet verleeerd zijn.Ik denk dat als je te vrede laat staan ,dat die het ook wel gaat doen.Is natuurlijk erg afhankelijk van de aanvoer,en dat krijg je niet van verhoek maar wel van bilal.Ik zeg toch wachten op Dost,die moet geld inleveren,maar kan zich wel weer in de kijkert spelen bij feyenoord.Later kan die hetzelfde doen als pelle.6 miljoen voor Dost,ik zeg doen.Is nooit geen weggegooid geld,krijg je er altijd wel weer voor.Wat heb je aan schuldenvrij als je rechter rijtje gaat spelen,en alles gaat verliezen in Europa.CL is al naar de klote.Als je kampioen word pak je ook geld.Ik zeg Bas Dost kopen 6 miljoen,dan maar een jaar later uit de schulden,je bent een voetbal club geen bank.En ik denk ook dat Clasie niet gaat blijven met dit elftal.Bas Dost word een win win win situatie
te Vrede die gaat het echt niet doen! No way ... Een goeie om als pinchhitter te houden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vacature: Spits bij mooiste club in Nederland









0.0114278