BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boze Ajax-fans trekken ‘vocale steun’ deels in

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 augustus 2014 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:06 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

En snap wel dat je niet wilt provoceren overigens hoor. Maar hiermee creeer je wel dus van die madrestma monstertjes.;)
Hehehehehe......madrestma monstertjes, die vind ik wel leuk, kan ik wel wat mee
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 14 augustus 2014 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehehe......madrestma monstertjes, die vind ik wel leuk, kan ik wel wat mee
Haha je mag hem hebben;-p
Moet je hem wel zelf uit zn grotje vissen.;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 augustus 2014 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:12 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Haha je mag hem hebben;-p
Moet je hem wel zelf uit zn grotje vissen.;)
Gadver.....hou er even rekening mee dat ik een levendige fantasie heb.
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:10 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Misschien hebben mensen wel andere verplichtingen en willen ze biet het risico lopen mis te grijpen bij de losse verkoop.;)
Nee dat bedoel ik, ik ken de prijzen niet van een seizoenskaart, maar ik weet van de Kuip dat in de minder populaire vakken een seizoenkaart vaak maar 275 euro kost. (Even duur als een parkeerkaart) Voor een losse kaart ben je al snel 40 euro kwijt, dus het kan al snel uit natuurlijk, plus je bent verzekerd van de klassieker en de andere belangrijke wedstrijden.

Maar het blijft een vreemd fenomeen.
Eide
 Eide - donderdag 14 augustus 2014 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:06 schreef moa het volgende:

[..]

Niet eens met de cijfers maar goed,
Dat kan, dit zijn de cijfers zoals die worden opgegeven door de clubs en de KNVB. En ga gerust terug zoeken, de ArenA zit al jaren voller dan de Kuip, ook al voor de succesperiode van frank de Boer.

Ik weet wel dat met name het legioen zich graag een superioriteitsgevoel aanpraat ten opzichte van alle andere supporters in Nederland, maar qua bezettingsgraad is Feyenoord in middenmoter in Nederland.
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:12 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Haha je mag hem hebben;-p
Moet je hem wel zelf uit zn grotje vissen.;)
Zet hem maar in tenue morgen avond op de trein naar Rotterdam, ben benieuwd of ie dan ook zo'n grote jongen is.
Eide
 Eide - donderdag 14 augustus 2014 - 20:18   quote  deeplink  
Ter vergelijking trouwens, de goedkoopste seizoenkaart bij Ajax is €222.50 per jaar, de duurste is €638,50. Voor een beetje wedstrijd ben je met een losse zo €35 kwijt voor een stoel op de 2e ring laag.

Edit: de familievakken kennen trouwens een seizoenkaart met kinderkorting a 144 minimaal en 195.25 maximaal, afhankelijk van het vak en of je hoog of laag zit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door Eide --
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat kan, dit zijn de cijfers zoals die worden opgegeven door de clubs en de KNVB. En ga gerust terug zoeken, de ArenA zit al jaren voller dan de Kuip, ook al voor de succesperiode van frank de Boer.

Ik weet wel dat met name het legioen zich graag een superioriteitsgevoel aanpraat ten opzichte van alle andere supporters in Nederland, maar qua bezettingsgraad is Feyenoord in middenmoter in Nederland.
Ik heb het geprobeerd, zoals ik zei we gaan die discussie maar niet aan want we worden het toch niet eens.

Die cijfers zijn gebaseerd op kaartverkoop en houden geen rekening met no-show percentages, onbeschikbare kaarten (verbouw, buffer etc..) etc etc etc... Kijk voor de lol even een paar samenvattingen van afgelopen seizoen, en ga eens koppen tellen, dan kom je van je leven niet aan die 95%.

Maar goed, let's bury it we hoeven er geen verhitte discussie over en worden het toch niet eens, van dat superioriteitsgevoel heb ik overigens geen last.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 augustus 2014 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:15 schreef moa het volgende:

[..]

Zet hem maar in tenue morgen avond op de trein naar Rotterdam, ben benieuwd of ie dan ook zo'n grote jongen is.
Ik zat laatst in mijn AFCA vest in een tuin (en als enige jood) met een bord....110% antineus....ik heb hem nog, zowel mijn vest als mijn neus ;-)
Eide
 Eide - donderdag 14 augustus 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:19 schreef moa het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd, zoals ik zei we gaan die discussie maar niet aan want we worden het toch niet eens.

Die cijfers zijn gebaseerd op kaartverkoop en houden geen rekening met no-show percentages, onbeschikbare kaarten (verbouw, buffer etc..) etc etc etc... Kijk voor de lol even een paar samenvattingen van afgelopen seizoen, en ga eens koppen tellen, dan kom je van je leven niet aan die 95%.
Dat is bij ons, maar ook bij jullie. Ik zie ook niet waarom dat iets is om een hele verhitte discussie over te voeren. Dat zijn cijfers, harde statistiek. Dat veranderd niet met discussie, het maakt ons niet meer of minder dan jullie. Het was slechts repliek op jou plaagstootje, aangezien het kennelijk wel een gevoeligheid is :)
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:18 schreef Eide het volgende:
Ter vergelijking trouwens, de goedkoopste seizoenkaart bij Ajax is €222.50 per jaar, de duurste is €638,50. Voor een beetje wedstrijd ben je met een losse zo €35 kwijt voor een stoel op de 2e ring laag.

Edit: de familievakken kennen trouwens een seizoenkaart met kinderkorting a 144 minimaal en 195.25 maximaal, afhankelijk van het vak en of je hoog of laag zit.
Ja ik vermoed dat dat de reden is, 220 euro voor een kaart, misschien een beetje korting omdat je hem steeds verlengd. Stel je wil alleen Ajax zien tegen Fey, PSV, Twente, Vitesse, AZ, Heerenveen, Utrecht en Groningen. Dan is dat al 8 x 35 = 280 euro. Dus zelfs als je van die 8 wedstrijden nog 2 moet missen is het goedkoper en minder gedoe dan los kopen.

Het is ook wel begrijpelijk in dat opzicht, maar tegelijk heel vreemd.
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is bij ons, maar ook bij jullie. Ik zie ook niet waarom dat iets is om een hele verhitte discussie over te voeren. Dat zijn cijfers, harde statistiek. Dat veranderd niet met discussie, het maakt ons niet meer of minder dan jullie. Het was slechts repliek op jou plaagstootje, aangezien het kennelijk wel een gevoeligheid is :)
haha nee dat valt mee, zo gevoelig is het niet, het is eerder een verschil van inzicht over hoe er gemeten moet worden.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 14 augustus 2014 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gadver.....hou er even rekening mee dat ik een levendige fantasie heb.
Mijn oprechte excuses...had zelf ook even nare beelden.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 14 augustus 2014 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:24 schreef moa het volgende:

[..]

haha nee dat valt mee, zo gevoelig is het niet, het is eerder een verschil van inzicht over hoe er gemeten moet worden.
Maar het valt wel op, ook met vrienden van mij die voor feyenoord zijn, dat de discussie wel vaak over andere zaken dan voetbal zelf gaan. Ik hou me er persoonlijk echt niet mee bezig hoeveel lege stoelen ik in de kuip kan tellen. Omdat me dat zogezegd echt geen reet interesseert.;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 augustus 2014 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:36 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Maar het valt wel op, ook met vrienden van mij die voor feyenoord zijn, dat de discussie wel vaak over andere zaken dan voetbal zelf gaan. Ik hou me er persoonlijk echt niet mee bezig hoeveel lege stoelen ik in de kuip kan tellen. Omdat me dat zogezegd echt geen reet interesseert.;)
Anders om ook niet....Ajax en Feijenoord hebben de grootste aanhang punt.
Eide
 Eide - donderdag 14 augustus 2014 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:24 schreef moa het volgende:

[..]

haha nee dat valt mee, zo gevoelig is het niet, het is eerder een verschil van inzicht over hoe er gemeten moet worden.
Tja, ik weet niet hoe dat van stadion tot stadion gaat. Laatste keer dat ik in de Kuip was, was Nederland - Rusland toen Joeri Mulder nog spits was in het Nederlands elftal. Even geleden is dus een understatement.

In de ArenA moet elke bezoeker door een tourniquet waar je een barcode scant. Lijkt mij dat je daarmee zeer eenvoudig het daadwerkelijk aantal bezoekers kan tellen toch?
Eide
 Eide - donderdag 14 augustus 2014 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Anders om ook niet....Ajax en Feijenoord hebben de grootste aanhang punt.
En de enige clubs die ook een echt landelijke aanhang hebben. Alle andere clubs zijn toch stukker meer regio gebonden qua aanhang, wat trouwens ook iets heeft. Mijn familie komt uit Nijmegen, mijn schoonfamilie uit Arnhem, die regionale beleving tussen 2 buursteden is ook mooi hoor.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 augustus 2014 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:45 schreef Eide het volgende:

[..]

En de enige clubs die ook een echt landelijke aanhang hebben. Alle andere clubs zijn toch stukker meer regio gebonden qua aanhang, wat trouwens ook iets heeft. Mijn familie komt uit Nijmegen, mijn schoonfamilie uit Arnhem, die regionale beleving tussen 2 buursteden is ook mooi hoor.
Dat is ook mooi om te zien als de camera op de tribunes inzoomt....die kleine fanatieke ventjes van een jaar of 10, volledig uitgedost....prachtig vind ik dat
freakie
 freakie - donderdag 14 augustus 2014 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 19:37 schreef moa het volgende:

[..]

Ik verwacht van wel, heb er nog nooit 53.000 zien zitten bij jullie? :)
Doe maar want die zitten niet in dat ene vak namelijk, dat is de totale supporters aantal. Die worden niet allemaal gestraft of krijgen dreigementen op gelegd?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 14 augustus 2014 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 19:37 schreef moa het volgende:

[..]

Ik verwacht van wel, heb er nog nooit 53.000 zien zitten bij jullie? :)
Een ander afzeiken, maar vervolgens hetzelfde doen?
hippy
 hippy - vrijdag 15 augustus 2014 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gadver.....hou er even rekening mee dat ik een levendige fantasie heb.
Ouwe viespeuk... ;))...
madretsma
 madretsma - vrijdag 15 augustus 2014 - 13:18   quote  deeplink  
Sinds wanneer noemen we mensen die ervoor zorgen dat Ajax een prijs misloopt
Slechte publiciteit krijgt en boetes krijgt, sinds wanneer noemen we zulke idioten
Ajax fans ???

Een club heeft niet veel echte fans 70% zijn allemaal klaplopers,meelopers,sensatiezoekers,
doorgesnoven idioten,mafkezen ect ect...

zich zelf noemende supporters zijn de vreemdste soort mens op deze wereld..
de ene supporters groep zorgt ervoor dat een club de beker misloopt
weer een andere groep gaan op een marktplein met ze alle sissende gas geluiden maken.

Supporters betekent veelal in mijn woordenboek maar één woord: Bah!
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 13:18 schreef madretsma het volgende:
Sinds wanneer noemen we mensen die ervoor zorgen dat Ajax een prijs misloopt
Slechte publiciteit krijgt en boetes krijgt, sinds wanneer noemen we zulke idioten
Ajax fans ???

Een club heeft niet veel echte fans 70% zijn allemaal klaplopers,meelopers,sensatiezoekers,
doorgesnoven idioten,mafkezen ect ect...

zich zelf noemende supporters zijn de vreemdste soort mens op deze wereld..
de ene supporters groep zorgt ervoor dat een club de beker misloopt
weer een andere groep gaan op een marktplein met ze alle sissende gas geluiden maken.

Supporters betekent veelal in mijn woordenboek maar één woord: Bah!
Ik denk dat je cijfer echt alles behalve klopt.. Een club heeft denk ik eerder een 99% aan supporters waar je nooit iets over hoort..
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 13:32   quote  deeplink  
Het merendeel van de fans kijkt namelijk de wedstrijden thuis en gaat om maandag weer vrolijk aan het werk.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 15 augustus 2014 - 13:38   quote  deeplink  
supporters zijn mensen die iets doen in de naam van diegene, je moet dan wel geen onderdeel van uit maken.

Zo zijn er mensen die support geven aan ISIS en zo zijn er mensen die er lid van zijn.
Dat zijn verschillende mensen. ex-leden kunnen wel weer supporters worden
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 13:42   quote  deeplink  
Wat!!!??? Heeft dit in hemelsnaam te maken met het hele verhaal??
madretsma
 madretsma - vrijdag 15 augustus 2014 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 13:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je cijfer echt alles behalve klopt.. Een club heeft denk ik eerder een 99% aan supporters waar je nooit iets over hoort..
Misschien is het ook bij mij gevoelsmatig en is dat hoog aantal meer een getal die me woede aangeeft in hoeveel nep supporters
ik in me leven ben tegen gekomen... en in het Feyenoord,Utrecht stadion en in de stad daar horen we toch meerendeel van de supporters gas geluiden maken dus dat aantal 70% van meelopers en idioten dat klopt denk ik wel..
niet bij elke club natuurlijk.. Al moet gezegd worden als een club een beetje succes krijgt dan krijgt het meestal ook Ajax haat die
ze eerst niet hadden meelopers dus Az goed voorbeeld..

maar ik ben niet blij met veel mensen die zich Ajax supporter noemen die vergallen de club!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2014 door madretsma --
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 14:30   quote  deeplink  
De mensen die het voor andere vergallen is echt niet meer dan een heel klein handje vol..
De Laatste
 De Laatste - vrijdag 15 augustus 2014 - 15:23   quote  deeplink  
In welke duinen bevindt dat meisje zich?
De Laatste
 De Laatste - vrijdag 15 augustus 2014 - 15:25   quote  deeplink  
In welke duinen bevindt dat meisje zich?
madretsma
 madretsma - vrijdag 15 augustus 2014 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 15:25 schreef De Laatste het volgende:
In welke duinen bevindt dat meisje zich?
Achter de duinen in Den Haag, ga er maar naar toe via de route door de stad met je Ajax pet,sjaal,shirt aan..
De Laatste
 De Laatste - vrijdag 15 augustus 2014 - 15:37   quote  deeplink  
Whoeha!
madretsma
 madretsma - vrijdag 15 augustus 2014 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 15:37 schreef De Laatste het volgende:
Whoeha!
Als je daarvoor niet de ballen heb, wat wil je dan met je ballen doen bij dat meisje?
Ze zal je alleen maar uitlachen of uitgiechelen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2014 door madretsma --
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 15 augustus 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:18 schreef Eide het volgende:
Ter vergelijking trouwens, de goedkoopste seizoenkaart bij Ajax is €222.50 per jaar, de duurste is €638,50. Voor een beetje wedstrijd ben je met een losse zo €35 kwijt voor een stoel op de 2e ring laag.

Edit: de familievakken kennen trouwens een seizoenkaart met kinderkorting a 144 minimaal en 195.25 maximaal, afhankelijk van het vak en of je hoog of laag zit.
bij PEC betaal je 180 voor een seizoenskaart en dan krijg je mooi voetbal en sterren als Stef Nijland, Bram van Polen en Ben Rienstra te zien.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 15 augustus 2014 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 15:23 schreef De Laatste het volgende:
In welke duinen bevindt dat meisje zich?
And the award of the most random question of the year goes to...
Eide
 Eide - vrijdag 15 augustus 2014 - 23:59   quote  deeplink  
Na overleg tussen de ASD en Ajax lijkt in ieder geval de kou uit de lucht. De aankomende wedstrijden gaan de sfeervakken weer volle bak. Details zijn niet bekend gemaakt, die blijven intern.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 16 augustus 2014 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 23:59 schreef Eide het volgende:
Na overleg tussen de ASD en Ajax lijkt in ieder geval de kou uit de lucht. De aankomende wedstrijden gaan de sfeervakken weer volle bak. Details zijn niet bekend gemaakt, die blijven intern.
Zijn er bij Ajax sfeeracties grappen in 3...2...1...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2014 door NatjosFC --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 16 augustus 2014 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 00:00 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Zijn er bij Ajax sfeeracties grappen in 1...2...3...
Meestal is het 3...2...1... toch?
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 16 augustus 2014 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 00:01 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Meestal is het 3...2...1... toch?
gehehe, sorry T-dog.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 16 augustus 2014 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 00:04 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

gehehe, sorry T-dog.
T-dog, da's een nieuwe, hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boze Ajax-fans trekken ‘vocale steun’ deels in









0.0088880