BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt er kampioen in de Eredivisie seizoen 2014/2015? ❤️❤️❤️ PSV ❗️👏😝😍😜👍

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - zondag 31 augustus 2014 - 16:42   quote  deeplink  
Dit is een lekker voetbalweekendje voor PSV. Zelf met 2 - 0 de lastige wedstrijd tegen Vitesse gewonnen en 020 heeft met 2 - 0 op de broek gekregen van FC Groningen. Nu nog een lekker gelijkspelletje van Feyenoord en Twente. Dan staan na slechts vier wedstrijden de concurrenten op minimaal 6 punten. Ik besef dat er nog erg veel wedstrijden te gaan zijn, maar de eerste klap is nog altijd een daalder waard.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 31 augustus 2014 - 21:22   quote  deeplink  
Perfecte dag!
Pieter08
 Pieter08 - zondag 31 augustus 2014 - 22:40   quote  deeplink  
Ik had wel een paar reacties verwacht, maar begrijp wel waarom ze niet reageren.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 22:40 schreef Pieter08 het volgende:
Ik had wel een paar reacties verwacht, maar begrijp wel waarom ze niet reageren.
Tja..d:-)
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 22:40 schreef Pieter08 het volgende:
Ik had wel een paar reacties verwacht, maar begrijp wel waarom ze niet reageren.
Welke reacties had je verwacht dan... Je benoemt toch gewoon feiten??

Overigens zou ik niet te vroeg juichen en zeker niet blij zijn met het spel..

De laatste twee potten gegokt op ordinair counter voetbal. En de goals gemaakt niet door goede counters, maar door fouten van de tegenstanders en gewoon domweg geluk zoals gister tegen Vitesse..

Overigens heb ik aan het begin van het seizoen al gezegd dat PSV altijd om de titel meedoet.. Maar eerlijk gezegd denk ik dat Ajax ook nog lang niet verslagen is...
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 22:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tja..d:-)
Hoe is het met Feyenoord dan?
Pieter08
 Pieter08 - maandag 01 september 2014 - 22:05   quote  deeplink  
Remco, bedankt voor je reactie. Ik was al bang dat die niet zou komen. Overigens hoeveel geluk had jouw clubje tegen Vitesse? Of ben je dat alweer vergeten?
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:05 schreef Pieter08 het volgende:
Remco, bedankt voor je reactie. Ik was al bang dat die niet zou komen. Overigens hoeveel geluk had jouw clubje tegen Vitesse? Of ben je dat alweer vergeten?
Ik stel ook niet dat wij de boel perfect op de rit hebben..
tomson
 tomson - dinsdag 02 september 2014 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 14:18 schreef RenatoBos het volgende:
Ghehe..de goeden hangen we apart op maat..d:-)
Komt Nenam helemaal links te hangen die smurf
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 02 september 2014 - 08:54   quote  deeplink  
De transferperiode zit er gelukkig op. We weten nu hoe de elftallen van de diverse clubs er definitief uitzien. We kunnen de vraag van wie wordt er kampioen van de eredivisie beter beantwoorden. Wie denken jullie?
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 02 september 2014 - 09:23   quote  deeplink  
Psv heeft de beste papieren maar je weet het uiteraard
Nooit in de Micky mouse league.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 11:01   quote  deeplink  
Psv heeft denk de beste papieren, maar het zal wel weer eindigen met de traditionele top drie denk ik. In welke volgorde weet ik nog niet..
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 02 september 2014 - 11:09   quote  deeplink  
Ik moet zeggen Renato dat jouw clubje een goede selectie uiteindelijk bij elkaar heeft weten te harken. Hierdoor heeft Feyenoord ook een betere selectie dan Twente. Ben het met je eens dat de traditionele top drie weer in ere zal worden herstelt.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 12:07   quote  deeplink  
Ben tevreden met de aankopen, taak aan FRutten om er nu een strijdvaardige vechtmachine van te gaan maken. Heb er wel vertrouwen in gekregen dat we mee kunnen gaan draaien, dat was twee weken geleden nog wel anders.. Jammer dat die beoogde spits niet is gehaald, maar met Manu en Mitchell moet je in de eredivisie best een eind kunnen komen. Erg benieuwd ben ik naar Kâzim.
Psv draait op dit moment als een tierelier alsof ze al maanden samen aan het voetballen zijn, die guardado is denk een schot in de roos voor jullie met zijn kunnen/kennis en ervaring..jullie vinden elkaar momenteel erg gemakkelijk..
Ajaks vind ik moeilijk in te schatten, hadden verdiend verloren van Groningen, zijn Blind kwijt en hun wereldkeeper Vermeer niet te vergeten..
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 02 september 2014 - 12:37   quote  deeplink  
Ook PSV heeft nog een beetje tijd nodig. Ik ben ervan overtuigd dat er ze nog een niveau beter kunnen. Voordeel is wel dat PSV ondanks die te lang durende transferperiode geen punten heeft gemorst en op de directe concurrenten nu al de nodige punten voorstaat.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 12:37 schreef Pieter08 het volgende:
Ook PSV heeft nog een beetje tijd nodig. Ik ben ervan overtuigd dat er ze nog een niveau beter kunnen. Voordeel is wel dat PSV ondanks die te lang durende transferperiode geen punten heeft gemorst en op de directe concurrenten nu al de nodige punten voorstaat.
Punten, hoho ti's maar 1 punt op ons he..d:-)
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 02 september 2014 - 13:14   quote  deeplink  
12 om 5 is toch een verschil van 7 punten?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 13:14 schreef Pieter08 het volgende:
12 om 5 is toch een verschil van 7 punten?
Klopt, maar wij moeten nog twee keer tegen jullie dus dat is dan 7 - 6 = 1 punt d:-)
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 02 september 2014 - 14:04   quote  deeplink  
Haha. Ik wist niet dat je helderziende was.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 14:08   quote  deeplink  
knipoog_groot.gif
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 02 september 2014 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke reacties had je verwacht dan... Je benoemt toch gewoon feiten??

Overigens zou ik niet te vroeg juichen en zeker niet blij zijn met het spel..

De laatste twee potten gegokt op ordinair counter voetbal. En de goals gemaakt niet door goede counters, maar door fouten van de tegenstanders en gewoon domweg geluk zoals gister tegen Vitesse..

Overigens heb ik aan het begin van het seizoen al gezegd dat PSV altijd om de titel meedoet.. Maar eerlijk gezegd denk ik dat Ajax ook nog lang niet verslagen is...
Je hebt gelijk, het is countervoetbal en de dlp komen tot stand door fouten van de tegenstander.... Maar dat is tegenwoordig het niveau van de eredivisie...
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 16:41 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, het is countervoetbal en de dlp komen tot stand door fouten van de tegenstander.... Maar dat is tegenwoordig het niveau van de eredivisie...
Dat laatste ben ik niet met je eens.. Het heeft ook niets met niveau te maken maar met instelling...Met name van de trainer..

Ik snap niet dat een club als PSV countervoetbal speelt in de ED, tegen welke tegenstander dan ook..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 03 september 2014 - 17:12   quote  deeplink  
Omdat daar de kwaliteiten liggen van PSV... Die van Ajax en Vitesse liggen juist in het positiespel... En uiteindelijk gaat het wel om het resultaat.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 03 september 2014 - 18:04   quote  deeplink  
Wat is eigenlijk countervoetbal? In de meeste wedstrijden heeft PSV gewoon het meeste balbezit. En volgens mij is er niks mis mee als dat een keer niet het geval is. In Nederland doen we daar zo moeilijk over. Kijk eens over de grens, daar is het ingeburgerd. Daar telt alleen het resultaat en dat streef je toch na als sportploeg?
remco k
 remco k - donderdag 04 september 2014 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 18:04 schreef Pieter08 het volgende:
Wat is eigenlijk countervoetbal? In de meeste wedstrijden heeft PSV gewoon het meeste balbezit. En volgens mij is er niks mis mee als dat een keer niet het geval is. In Nederland doen we daar zo moeilijk over. Kijk eens over de grens, daar is het ingeburgerd. Daar telt alleen het resultaat en dat streef je toch na als sportploeg?
Dat ben ik totaal niet met je eens. Ik kijk voetbal om leuk spel te zien. Ik denk 99% van de voetballers.. Ik vind dan ook dat je in Nederland altijd het spel moet proberen te bepalen..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 04 september 2014 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 12:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat ben ik totaal niet met je eens. Ik kijk voetbal om leuk spel te zien. Ik denk 99% van de voetballers.. Ik vind dan ook dat je in Nederland altijd het spel moet proberen te bepalen..
Het spel maken kunnen we nog wel maar de omschakeling verdedigen lukt niet meer. Dat is ook een belangrijke oorzaak dat we internationaal telkens eruit vliegen... Neem PEC... Hartstikke leuk gespeeld, twee keer beter, maar ja, ze hebben niks.
remco k
 remco k - donderdag 04 september 2014 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 15:00 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Het spel maken kunnen we nog wel maar de omschakeling verdedigen lukt niet meer. Dat is ook een belangrijke oorzaak dat we internationaal telkens eruit vliegen... Neem PEC... Hartstikke leuk gespeeld, twee keer beter, maar ja, ze hebben niks.
Ik denk niet dat dit zozeer met omschakelen te maken heeft..

In iedere Europese wedstrijd van de afgelopen jaren ( er zal uiteraard een uitzondering zijn) hebben de Nederlandse ploegen de eerste kans gekregen van de wedstrijd.. En toch verloren we de meeste potten..

Voorbeeld, op een 0-0 stand kreeg Ajax thuis tegen Madrid 2 dotten van kansen, die maak je niet en 5 minuten later staat het 0-1..

Zo ging het ook met Zwolle..

Het Nederlandse voetbal moet meer killerinstinct krijgen, en die eertse kans moet gewoon altijd raak zijn..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 04 september 2014 - 16:31   quote  deeplink  
Ja dat ben ik met je eens, maar de tegengoals komen toch veelal voort uit de omschakeling of bij kleine momenten van onoplettendheid.
remco k
 remco k - donderdag 04 september 2014 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 16:31 schreef psveindhoven123 het volgende:
Ja dat ben ik met je eens, maar de tegengoals komen toch veelal voort uit de omschakeling of bij kleine momenten van onoplettendheid.
dat klopt ook zeker.. Maar kijk de uitslagen eens terug uit de tijd dat we met zijn allen nog wel succes hadden in Europa. Toen kwamen we echt gewoon vaak op voorsprong en wonnen we wedstrijden met 2-1 of 3-2... Tegengoals is inherent aan onze manier van spelen in Nederland..dat is ook niet zo erg, maar dan moet je zelf wel gewoon eens die eerste goal maken..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 04 september 2014 - 20:19   quote  deeplink  
We vergeten in Nederland dat we ook eens realistisch moeten voetballen. Met alleen mooi voetbal wordt je geen kampioen. Persoonlijk heb ik genoten van de wedstrijd van PSV tegen 020. Dat PSV na op voorsprong te zijn gekomen op de counter speelde is dan logisch. De punten moesten mee naar Eindhoven. Overigens zie je dat vaak Kijk maar naar Feijenoord in de EL. Na de 3-3 konden ze wel weer aanvallen met succes gelukkig.
remco k
 remco k - donderdag 04 september 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 20:19 schreef Pieter08 het volgende:
We vergeten in Nederland dat we ook eens realistisch moeten voetballen. Met alleen mooi voetbal wordt je geen kampioen. Persoonlijk heb ik genoten van de wedstrijd van PSV tegen 020. Dat PSV na op voorsprong te zijn gekomen op de counter speelde is dan logisch. De punten moesten mee naar Eindhoven. Overigens zie je dat vaak Kijk maar naar Feijenoord in de EL. Na de 3-3 konden ze wel weer aanvallen met succes gelukkig.
Niet zozeer na op voorsprong gekomen te zijn hoor, gewoon vrijwel de hele wedstrijd, ook op 0-0..

Nederlandse ploegen kunnen niet achterover hangen, misschien in de ED, maar in Europa kan dat gewoon niet, daar zijn we namelijk helemaal niet goed in.. PSV heeft gewoon mazzel gehad dat Aja zoveel kansen miste. Een heel belangrijk onderdeel van achterover hangen is namelijk niks weggeven..

Je noemt Feyenoord al. Met prima voetbal na 3-0. Daarna achterover hangen en er 3 tegen krijgen..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 04 september 2014 - 22:01   quote  deeplink  
Ik ben blij met je reactie. Ik hoop dat heel 020 zo denkt, dan zullen ze nog veel punten verspelen.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - vrijdag 05 september 2014 - 13:22   quote  deeplink  
Psv had in de beginfase voor de goal van Ajax gewoon 0-1 voor moeten komen en zoveel kansen heeft Ajax ook niet gehad hoor
remco k
 remco k - vrijdag 05 september 2014 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 22:01 schreef Pieter08 het volgende:
Ik ben blij met je reactie. Ik hoop dat heel 020 zo denkt, dan zullen ze nog veel punten verspelen.
Zo hebben we 4 titels op rij gepakt..
remco k
 remco k - vrijdag 05 september 2014 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 13:22 schreef psveindhoven123 het volgende:
Psv had in de beginfase voor de goal van Ajax gewoon 0-1 voor moeten komen en zoveel kansen heeft Ajax ook niet gehad hoor
Zeker 4 op 0-0
psveindhoven123
 psveindhoven123 - vrijdag 05 september 2014 - 19:20   quote  deeplink  
Ik vond het op basis van de hele wedstrijd een terechte overwinning.
remco k
 remco k - zaterdag 06 september 2014 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 19:20 schreef psveindhoven123 het volgende:
Ik vond het op basis van de hele wedstrijd een terechte overwinning.
Ik niet, en ik heb toch aardig wat verstandige PSV supporters gesproken die dat met me eens waren..

Maar goed, de 3 punten liggen in Eindhoven, evenals de druk om nu te blijven presteren..
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 27 september 2014 - 13:11   quote  deeplink  
Feyenoord gaat hem niet worden dit jaar.....
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 13:11 schreef Pieter08 het volgende:
Feyenoord gaat hem niet worden dit jaar.....
You only sing when you're winning..
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 27 september 2014 - 13:51   quote  deeplink  
Nee hoor, het is alleen een constatering. Overigens hoop ik dat ze tweede worden achter ons. Das mooi voor die 020'ers😜!
dynamite
 dynamite - zondag 28 september 2014 - 20:50   quote  deeplink  
het word tijd dat cocu moet oprotten en hij mag zoet meenemem ajax word weer kampioen psv verliest meer wedstrijden van kleine clubs ajax verliest niet van kleine clubs dus word ajax weer kampioen voor de vijfde keer cocu krijgt psv niet aan voetballen toe het is elke week hetzelfde neen hoor en zoet die kan geen afstand ballen houden zet een andere in het doel
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 29 september 2014 - 16:56   quote  deeplink  
En jij zegt elke week hetzelfde
Roboer
 Roboer - dinsdag 30 september 2014 - 18:53   quote  deeplink  
Ik denk wel dat we kampioen worden, het moet lukken om nec,roda en volendam onder ons te houden. ;)
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 30 september 2014 - 20:33   quote  deeplink  
Ik verwacht dat Jong PSV daar net voor tekort komt.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 04 oktober 2014 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 13:11 schreef Pieter08 het volgende:
Feyenoord gaat hem niet worden dit jaar.....
Hardlopers zijn doodlopers , remember last year and that year before
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 04 oktober 2014 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 13:51 schreef Pieter08 het volgende:
Nee hoor, het is alleen een constatering. Overigens hoop ik dat ze tweede worden achter ons. Das mooi voor die 020'ers😜!
Weet je nog vorig jaar: PSV met een flitsende start en de finish ???
Nee PSV gaat weer niet boven Feyenoord en Ajax eindigen ... Ik denk zelf dat Vitesse en Fc Twente boven PSV gaan eindigen !!!
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 04 oktober 2014 - 10:57   quote  deeplink  
Keep on dreaming. Vorig seizoen is niet dit seizoen. In ben er heilig van overtuigd, dat er maar maximaal 1 club is die dit seizoen boven PSV eindigt en dat zijn onze "vrienden" uit 020. Verder gun ik Feyenoord het beste, maar ze hebben dit seizoen met alle respect maar een heel matig team.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 04 oktober 2014 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 10:57 schreef Pieter08 het volgende:
Keep on dreaming. Vorig seizoen is niet dit seizoen. In ben er heilig van overtuigd, dat er maar maximaal 1 club is die dit seizoen boven PSV eindigt en dat zijn onze "vrienden" uit 020. Verder gun ik Feyenoord het beste, maar ze hebben dit seizoen met alle respect maar een heel matig team.
Dan is het maar matig! In ieder geval nog steeds beter dan dat zooitje uit Eindhoven ...

We zullen zien wie gelijk krijgt: PSV staat bij mij in de ranglijst in ieder geval op de 5de plaats! Al hoop ik dat Ajax en Feyenoord van plaats wisselen natuurlijk.

1 - Ajax
2 - Feyenoord
3 - Vitesse
4 - Fc Twente
5 - PSV
6 - Heerenveen
7 - AZ
8 - Pec Zwolle
9 - Fc Utrecht
10 - Ado Den haag
11 - Heracles Almelo
12 - sc Cambuur
13 - Fc Groningen
14 - Willem 2
15 - Go ahead eagles
16 - Nac Breda
17 - Excelsior
18 - Fc Dordrecht
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 04 oktober 2014 - 16:40   quote  deeplink  
Ik zei toch: Keep on dreaming!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 04 oktober 2014 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 16:40 schreef Pieter08 het volgende:
Ik zei toch: Keep on dreaming!
We zullen zien !! Vanuit Eindhoven zullen ze weer snel gaan janken ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt er kampioen in de Eredivisie seizoen 2014/2015? ❤️❤️❤️ PSV ❗️👏😝😍😜👍









0.0096580