BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oke mannen wat vinden wij van eto'o.....

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 12 augustus 2014 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 02:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
We kunnen vast stellen dat Eto'o een media hype is geworden.

Woensdag zijn we daar van af, gelukkig maar.
Ik begin er beetje moe van te worden.

Ik heb er vertrouwen in dat Ajax maar vooral Frank zijn team niet in de war brengt door zo speler te halen.

Zo speler hebben we namelijk al gehad, Mounir. Op de 1ste dag van Frank kon hij meteen oprotten. Dus zal Eto'o moeten luisteren naar Frank en niet andersom.

Frank is de baas en daar heb ik vertrouwen in.
Je eerste zin is gewoon onzin..

Ajax is wel degelijk met hem in gesprek en hij heeft een aanbod in beraad, het is dus gewoon de waarheid..

En hij hetzelfde als Mounir?? Op basis waarvan??
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 augustus 2014 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 10:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Je eerste zin is gewoon onzin..

Ajax is wel degelijk met hem in gesprek en hij heeft een aanbod in beraad, het is dus gewoon de waarheid..

En hij hetzelfde als Mounir?? Op basis waarvan??
Hoezo is het onzin?
Als elke krant en elke voetbal talkshow er over begint.
(sociale) media ontplofte tijdens dat bericht.
Oke jij was wellicht op vakantie heb je dat niet meegekregen.
Maar sinds donderdag/vrijdag hebben ze het erover.
Als dat geen hype is dan weet ik het ook niet meer.

Mounir, was hij niet lastig dan? Hij kon toch gewoon goed voetballen of niet?
Mounir is toch niet op de bank te zitten omdat hij de doelpunten niet maakte.
Hij weigerde de opdrachten uit te voeren die frank hem gaf.
Hij stelde zich boven de groep, daar had Frank geen zin in en stuurde hem weg.
Het zou raar zijn als frank dit wel toe zou laten en bij mounir niet.
Oke Eto'o is dat een veel grotere speler maar mounir verdedigde wel een grote waarde in het team. Mounir is wel voor een habbekrats weg gestuurd.
remco k
 remco k - dinsdag 12 augustus 2014 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 14:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hoezo is het onzin?
Als elke krant en elke voetbal talkshow er over begint.
(sociale) media ontplofte tijdens dat bericht.
Oke jij was wellicht op vakantie heb je dat niet meegekregen.
Maar sinds donderdag/vrijdag hebben ze het erover.
Als dat geen hype is dan weet ik het ook niet meer.

Mounir, was hij niet lastig dan? Hij kon toch gewoon goed voetballen of niet?
Mounir is toch niet op de bank te zitten omdat hij de doelpunten niet maakte.
Hij weigerde de opdrachten uit te voeren die frank hem gaf.
Hij stelde zich boven de groep, daar had Frank geen zin in en stuurde hem weg.
Het zou raar zijn als frank dit wel toe zou laten en bij mounir niet.
Oke Eto'o is dat een veel grotere speler maar mounir verdedigde wel een grote waarde in het team. Mounir is wel voor een habbekrats weg gestuurd.
Maar wat is de vergelijking met Eto en Mounir dan?

En ook op vakantie heb je gewoon internet, en natuurlijk ging het als een vuurtje, alleen jij brengt het alsof er geen fuck van waar was en de media dit gecreerd heeft, en dat is de grootste kolder die er is..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 augustus 2014 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 14:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar wat is de vergelijking met Eto en Mounir dan?

En ook op vakantie heb je gewoon internet, en natuurlijk ging het als een vuurtje, alleen jij brengt het alsof er geen fuck van waar was en de media dit gecreerd heeft, en dat is de grootste kolder die er is..
Zijn beide spitsen.
Houden van privileges
interesseren weinig tot niet in team belang
ergeren als het team gewonnen heeft maar hij zelf niet gescoord heeft.
Speelt niet in een team tactiek
Gewoon typische spitsen zijn dat
remco k
 remco k - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:05   quote  deeplink  
Oww. Nou volgens mij totaal niet te vergelijken, de een heeft namelijk wel iets bereikt en de ander niet, en zoals de Boer al aangaf, mag je voor dat soort spelers een uitzondering maken. Van mij hoeft ie niet perse te komen hoor..

En Eto is juist een teamspeler pur sang, dat heeft ie juist overal bewezen, ook gunt hij een ander een goal als ie er beter voor staat..
remco k
 remco k - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:05   quote  deeplink  
Ik vind echt dat je met deze vergelijking er niet verder van de waarheid af had kunnen zitten..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:23   quote  deeplink  
Ik heb andere dingen gelezen.

Hij schijnt meer in Parijs te hebben gezeten dan bij Anzi.

Als Eto'o zo geweldig in de groep ligt waarom moest hij dan weg bij Barca.
Zo slecht deed hij het toch niet.

Of dachten ze dat Zlatan echt 4x beter was dan Eto'o
In ieder geval zaten ze bij Barca flink naast want Eto'o won de CL en dat 2x achter elkaar.

Mounir lag niet lekker in de groep en er word gezegd dat het zelfde geld voor Eto'o.
Beetje vreemd dat je dan zegt dat ik ver van de waarheid zit.

Maar ja, deze discussie kan ik toch niet winnen.
Volgens Remco spreekt alleen Remco de waarheid of iemand moet zijn mening het zelfde hebben als die van Remco.

Dus laat ik hier maar bij laten. Mounir heeft zijn eigen maniertjes en dat heeft Eto'o ook, ik weet dat niet zeker want ik ken hen niet persoonlijk, maar dat zeggen ze tenminste.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 12 augustus 2014 - 16:46   quote  deeplink  
Komt niet!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 12 augustus 2014 - 17:02   quote  deeplink  
Komt zeker niet!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 12 augustus 2014 - 17:03   quote  deeplink  
Moet ook niet komen!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 augustus 2014 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 17:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Moet ook niet komen!
Yelleleleleleleeeeeeee.........helemaal mee eens
Maupstar
 Maupstar - dinsdag 12 augustus 2014 - 17:34   quote  deeplink  
Zo'n spits kan alleen maar voor irritaties zorgen in het elftal.
Aangezien Ajax toch meer aan salaris moet betalen.
Eide
 Eide - dinsdag 12 augustus 2014 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 17:34 schreef Maupstar het volgende:
Zo'n spits kan alleen maar voor irritaties zorgen in het elftal.
Aangezien Ajax toch meer aan salaris moet betalen.
Niet noodzakelijk. Je kan ook gewoon die 1.5 miljoen van het plafond aanhouden maar tekengeld betrekken. Het is maar hoe je het noemt.
Maupstar
 Maupstar - dinsdag 12 augustus 2014 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 17:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Niet noodzakelijk. Je kan ook gewoon die 1.5 miljoen van het plafond aanhouden maar tekengeld betrekken. Het is maar hoe je het noemt.
Het is maar hoe je het noemt, maar andere spelers zullen zich toch op hun pik getrap voelen en helemaal als hij niets presteert...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 augustus 2014 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 18:08 schreef Maupstar het volgende:

[..]

Het is maar hoe je het noemt, maar andere spelers zullen zich toch op hun pik getrap voelen en helemaal als hij niets presteert...
Hij zal best wel presteren daar twijfel ik niet aan......maar het randgebeuren zit mij niet lekker, bovendien vind ik het een hoop geld voor zo'n ouwe knar.
Ach hij gaat toch naar Liverpool of clubs van die orde en van mij mag tie.

Oja hij mag natuurlijk niet naar jouw cluppie....dan ga ik me wel op mijn kop krabben ;-)
Maupstar
 Maupstar - dinsdag 12 augustus 2014 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 18:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hij zal best wel presteren daar twijfel ik niet aan......maar het randgebeuren zit mij niet lekker, bovendien vind ik het een hoop geld voor zo'n ouwe knar.
Ach hij gaat toch naar Liverpool of clubs van die orde en van mij mag tie.

Oja hij mag natuurlijk niet naar jouw cluppie....dan ga ik me wel op mijn kop krabben ;-)
Ja weet het niet met zulke vedettes heb ik toch altijd mijn vraag tekens.
Voor het voetbal algemeen wel leuk om zo'n speler hier te zien :) vooral in het Dort stadion of bij exelsior voor 2500 man haha
Maar denk inderdaad dat hij naar Liverpool gaat.
Haha nee mijn cluppie komt hij helemaal niet hoor maar hoeft ook niet :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 augustus 2014 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 18:45 schreef Maupstar het volgende:

[..]

Ja weet het niet met zulke vedettes heb ik toch altijd mijn vraag tekens.
Voor het voetbal algemeen wel leuk om zo'n speler hier te zien :) vooral in het Dort stadion of bij exelsior voor 2500 man haha
Maar denk inderdaad dat hij naar Liverpool gaat.
Haha nee mijn cluppie komt hij helemaal niet hoor maar hoeft ook niet :)
Mwah grote namen, ik heb daar niet zo veel mee.
Als Obama naar Amsterdam komt loopt de halve stad uit.....persoonlijk vind ik het een grote paardelul
Maupstar
 Maupstar - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 18:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mwah grote namen, ik heb daar niet zo veel mee.
Als Obama naar Amsterdam komt loopt de halve stad uit.....persoonlijk vind ik het een grote paardelul
Nee ik ook niet :D maar weet wel dat de Arena voller zit met eto'o in de spits :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 19:09 schreef Maupstar het volgende:

[..]

Nee ik ook niet :D maar weet wel dat de Arena voller zit met eto'o in de spits :)
Als het voller kan....maar dat geld ook voor jullie als je Johnny from England binnen haalt, kan ff niet op zijn naam komen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 19:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Als het voller kan....maar dat geld ook voor jullie als je Johnny from England binnen haalt, kan ff niet op zijn naam komen
van Beukering? Ja man, dan is gelijk het hele veld vol! Wel een ideale spits voor die kakkerlakken, krijgen ze tenminste een keer veldoverwicht! ;-)

Maar wat moet die kutkakkerlak hier?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 19:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

van Beukering? Ja man, dan is gelijk het hele veld vol! Wel een ideale spits voor die kakkerlakken, krijgen ze tenminste een keer veldoverwicht! ;-)

Maar wat moet die kutkakkerlak hier?
Joh....hij loopt toch niet te gallen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 19:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Joh....hij loopt toch niet te gallen..
Nee door te stellen dat wij alleen naar het stadion komen als er sterren spelen??? Dat is niet gallen?

Ik wil hem wel even voorhouden dat Ajax de meeste supporters binnen de muren heeft per wedstrijd in het eigen stadion! Dat er velen niet elke wedstrijd komen is bekend, maar ze hebben hun kaart al betaald dus Ajax draait er geen verlies op!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 augustus 2014 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 19:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee door te stellen dat wij alleen naar het stadion komen als er sterren spelen??? Dat is niet gallen?

Ik wil hem wel even voorhouden dat Ajax de meeste supporters binnen de muren heeft per wedstrijd in de ArenA!
Wij hebben geen sterren maar godenzonen ;-), en hullie forum draait beter als die van ons, dus beide zegt wel iets over achterban, hoewel ik me daar helemaal niet druk of bezig mee hou
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 19:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wij hebben geen sterren maar godenzonen ;-), en hullie forum draait beter als die van ons, dus beide zegt wel iets over achterban, hoewel ik me daar helemaal niet druk of bezig mee hou
Hun forum draait beter dus dat zegt iets over onze achterban??? Ehm, het draait niet alleen om HL hoor? Er zijn meerdere forums waar mensen discussiëren over hun club. Blijkbaar is HL bij Ajacieden niet zo geliefd.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 19:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hun forum draait beter dus dat zegt iets over onze achterban??? Ehm, het draait niet alleen om HL hoor? Er zijn meerdere forums waar mensen discussiëren over hun club. Blijkbaar is HL bij Ajacieden niet zo geliefd.
Zou zomaar kunnen......ik bedoel alleen te zeggen dat het bij mij niet zwart wit is, bij jouw wel en daar heb ik respect voor
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 19:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen......ik bedoel alleen te zeggen dat het bij mij niet zwart wit is, bij jouw wel en daar heb ik respect voor
Goed zo ouwe, dan ga ik nu het zwart wit aan de achterkant van mijn ogen bekijken!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 19:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Goed zo ouwe, dan ga ik nu het zwart wit aan de achterkant van mijn ogen bekijken!
Werk ze vannacht.....;-)
remco k
 remco k - dinsdag 12 augustus 2014 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 15:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik heb andere dingen gelezen.

Hij schijnt meer in Parijs te hebben gezeten dan bij Anzi.

Als Eto'o zo geweldig in de groep ligt waarom moest hij dan weg bij Barca.
Zo slecht deed hij het toch niet.

Of dachten ze dat Zlatan echt 4x beter was dan Eto'o
In ieder geval zaten ze bij Barca flink naast want Eto'o won de CL en dat 2x achter elkaar.

Mounir lag niet lekker in de groep en er word gezegd dat het zelfde geld voor Eto'o.
Beetje vreemd dat je dan zegt dat ik ver van de waarheid zit.

Maar ja, deze discussie kan ik toch niet winnen.
Volgens Remco spreekt alleen Remco de waarheid of iemand moet zijn mening het zelfde hebben als die van Remco.

Dus laat ik hier maar bij laten. Mounir heeft zijn eigen maniertjes en dat heeft Eto'o ook, ik weet dat niet zeker want ik ken hen niet persoonlijk, maar dat zeggen ze tenminste.
Die berichten over Eto heb ik nooit ergens gelezen, alleen dat ie niet goed met Mourinho kan.

En je kan het wel persoonlijk maken, maar volgens mij ligt dat echt aan jezelf of lul je nu met anderen mee. Beetje zielig..

Houd het gewoon inhoudelijk, dat doe ik ook..
Maupstar
 Maupstar - dinsdag 12 augustus 2014 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 19:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

van Beukering? Ja man, dan is gelijk het hele veld vol! Wel een ideale spits voor die kakkerlakken, krijgen ze tenminste een keer veldoverwicht! ;-)

Maar wat moet die kutkakkerlak hier?
Toch jammer dat het weer zo moet... Heb ik je ooit beledigt of is dit normaal communiceren? Als je over voetbal niet normaal kunt praten met elkaar vind ik dat Sneu. Je moeten proberen open te staan voor andere clubs en dat je kan laten zien dat je echt van het spelletje houd dan word het weekend veel leuker en mooier ;)

Guidetti bedoelde je vast :) niet zo veel over(ge)wicht meer hoor ;) heb hem een prima wedstrijd zien spelen in Amerika volle 90 minuten mee gespeeld.
Maupstar
 Maupstar - dinsdag 12 augustus 2014 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 19:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee door te stellen dat wij alleen naar het stadion komen als er sterren spelen??? Dat is niet gallen?

Nee dat is niet gallen... Dat is gewoon een feit bij elke club gebeurt dat dus ook bij ajax pisvee en Feyenoord allemaal. Zelfs bij Cambuur komen ze nu al voor Meleg en Rusnák naar het stadion is toch heel normaal?!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 augustus 2014 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 20:45 schreef Maupstar het volgende:

[..]

Toch jammer dat het weer zo moet... Heb ik je ooit beledigt of is dit normaal communiceren? Als je over voetbal niet normaal kunt praten met elkaar vind ik dat Sneu. Je moeten proberen open te staan voor andere clubs en dat je kan laten zien dat je echt van het spelletje houd dan word het weekend veel leuker en mooier ;)

Guidetti bedoelde je vast :) niet zo veel over(ge)wicht meer hoor ;) heb hem een prima wedstrijd zien spelen in Amerika volle 90 minuten mee gespeeld.
Sommige zijn fanatieker dan een ander en voor hun geld maar 1 club, ik begrijp dat wel en respecteer dat.....is bij jullie net zo.
Er zijn vele hier (waar onder ik) die een ban voor lange tijd hebben op het Feijenoord gedeelte en andersom ook, ik heb niks tegen Feijenoorders, nooit gehad.

Ja ik bedoelde Guidetti.....ik zou daar nooit 5 miljoen voor neerleggen met zijn blessure verleden en zeker niet gezien jullie financiele situatie, maar dat is mijn mening
Maupstar
 Maupstar - dinsdag 12 augustus 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 20:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Sommige zijn fanatieker dan een ander en voor hun geld maar 1 club, ik begrijp dat wel en respecteer dat.....is bij jullie net zo.
Er zijn vele hier (waar onder ik) die een ban voor lange tijd hebben op het Feijenoord gedeelte en andersom ook, ik heb niks tegen Feijenoorders, nooit gehad.

Ja ik bedoelde Guidetti.....ik zou daar nooit 5 miljoen voor neerleggen met zijn blessure verleden en zeker niet gezien jullie financiele situatie, maar dat is mijn mening
Klopt ik snap dat ook wel maar stel het taal gebruik niet oprijs maar ja dat zou wel de generatiekloof zijn haha ;)
Ben mijn hele leven een Cambuur en Feyenoord fan maar ben bij zo veel wedstrijden geweest ook bij ajax. Gewoon liefhebber van het spelletje ;)

Ja ik vind 5 mil ook een beetje teveel van het goede zou toch eerst een half jaar/ jaar huur bedingen met optie tot koop.
Maar 6.5 voor dost ook wel wat veel aangezien hij zijn Ajax pyjama waarschijnlijk ook mee neemt :P
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 augustus 2014 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 21:11 schreef Maupstar het volgende:

[..]

Klopt ik snap dat ook wel maar stel het taal gebruik niet oprijs maar ja dat zou wel de generatiekloof zijn haha ;)
Ben mijn hele leven een Cambuur en Feyenoord fan maar ben bij zo veel wedstrijden geweest ook bij ajax. Gewoon liefhebber van het spelletje ;)

Ja ik vind 5 mil ook een beetje teveel van het goede zou toch eerst een half jaar/ jaar huur bedingen met optie tot koop.
Maar 6.5 voor dost ook wel wat veel aangezien hij zijn Ajax pyjama waarschijnlijk ook mee neemt :P
Ik weet niet hoe oud/jong jij bent....taalgebruik heb ik niet veel moeite mee, ik kan behoorlijk schelden als het moet, alleen zal jij bij mij het woord kanker nooit zien misbruiken.

Jullie moeten gewoon een scandinavier opduiken, Heerenveen doet niet anders, waarom jullie niet
Maupstar
 Maupstar - dinsdag 12 augustus 2014 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 21:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud/jong jij bent....taalgebruik heb ik niet veel moeite mee, ik kan behoorlijk schelden als het moet, alleen zal jij bij mij het woord kanker nooit zien misbruiken.

Jullie moeten gewoon een scandinavier opduiken, Heerenveen doet niet anders, waarom jullie niet
Nee dat woord gebruik ik ook niet alleen als ik me teen stoot komen alle ziektes wel ff voorbij :P

Ja hebben de gewoonte scandinaviers bij Heerenveen op te pikken haha.. heb wel een leuke speler in Engeland gezien in de champions division namelijk Danny Ings moet je joep tjoep maar ff checken
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 augustus 2014 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 21:28 schreef Maupstar het volgende:

[..]

Nee dat woord gebruik ik ook niet alleen als ik me teen stoot komen alle ziektes wel ff voorbij :P

Ja hebben de gewoonte scandinaviers bij Heerenveen op te pikken haha.. heb wel een leuke speler in Engeland gezien in de champions division namelijk Danny Ings moet je joep tjoep maar ff checken
Tjoep zegt me niks.....kan je van mij ook een filmpie maken
Maupstar
 Maupstar - dinsdag 12 augustus 2014 - 21:34   quote  deeplink  
ja ik heb de wedstrijden gezien vorig jaar op me schoteltje alleen de Tjoep filmpjes zijn ff leuke samenvatting :)
echt dreigende en technisch sterke spits

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 augustus 2014 door Maupstar --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 augustus 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 21:34 schreef Maupstar het volgende:
ja ik heb de wedstrijden gezien vorig jaar op me schoteltje alleen de Tjoep filmpjes zijn ff leuke samenvatting :)
echt dreigende en technisch sterke spits
v Geel dan maar bellen, mailen, pb'en of langs gaan.....moet jij toch kunnen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 12 augustus 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 20:48 schreef Maupstar het volgende:

[..]

Nee dat is niet gallen... Dat is gewoon een feit bij elke club gebeurt dat dus ook bij ajax pisvee en Feyenoord allemaal. Zelfs bij Cambuur komen ze nu al voor Meleg en Rusnák naar het stadion is toch heel normaal?!
Triest figuur ben je eigenlijk. Eerst mij aanspreken dat ik me moet openstellen voor andere clubs en dan zelf de club uit Eindhoven pisvee noemen. Nee jij komt geloofwaardig over.
Maupstar
 Maupstar - dinsdag 12 augustus 2014 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 21:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Triest figuur ben je eigenlijk. Eerst mij aanspreken dat ik me moet openstellen voor andere clubs en dan zelf de club uit Eindhoven pisvee noemen. Nee jij komt geloofwaardig over.
Daar heb je helemaal gelijk in alleen, stomme auto correct..:p Echter speel ik het niet persoonlijk wat bij jou wel het geval is.
PSV is de enige club waar ik totaal niets mee heb.
Dit door hun jaren lange koopbeleid van liever bij ons op de bank dan bij hun op het veld..
Die neiging begint Twente ook te krijgen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 augustus 2014 - 22:48   quote  deeplink  
Zwart wit zal nooit een kleuren palet worden.....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 12 augustus 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 22:42 schreef Maupstar het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in alleen, stomme auto correct..:p Echter speel ik het niet persoonlijk wat bij jou wel het geval is.
PSV is de enige club waar ik totaal niets mee heb.
Dit door hun jaren lange koopbeleid van liever bij ons op de bank dan bij hun op het veld..
Die neiging begint Twente ook te krijgen
Das heel mooi voor jouw, maar ik heb met geen enkele club buiten Ajax om iets! En al helemaal niets met die stinkkakkerlakken!
Maupstar
 Maupstar - dinsdag 12 augustus 2014 - 23:27   quote  deeplink  
Maar ik heb daar ook helemaal niet om gevraagd.
We waren hier gewoon aan het dus discussiëren over Eto'o en daarna over spitsen.
Dus mooi bij ajax blijven en we zijn allemaal blij

@ Nenam: nee en maar gelukkig ook anders zou de wereld wel heel saai worden..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 12 augustus 2014 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 22:48 schreef Nenam_tiL het volgende:
Zwart wit zal nooit een kleuren palet worden.....
Zwart is ook geen kleur :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 augustus 2014 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 23:27 schreef Maupstar het volgende:

@ Nenam: nee en maar gelukkig ook anders zou de wereld wel heel saai worden..
Jij begrijpt mij niet.....maar goed
Maupstar
 Maupstar - dinsdag 12 augustus 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 23:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij begrijpt mij niet.....maar goed
Nee misschien interpreteer ik het verkeert maar leg uit :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 augustus 2014 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 23:39 schreef Maupstar het volgende:

[..]

Nee misschien interpreteer ik het verkeert maar leg uit :)
Het is heel simpel.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 13 augustus 2014 - 00:06   quote  deeplink  
Eej Too hoo maar...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 13 augustus 2014 - 02:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Die berichten over Eto heb ik nooit ergens gelezen, alleen dat ie niet goed met Mourinho kan.

En je kan het wel persoonlijk maken, maar volgens mij ligt dat echt aan jezelf of lul je nu met anderen mee. Beetje zielig..

Houd het gewoon inhoudelijk, dat doe ik ook..
Wij hebben een lange discussie gevoerd over Eriksen, nu over Serero.
Maar ik moet niet voor anderen gaan praten, dat klopt.
Ik moet het ook niet persoonlijk maken, dat was ook niet de bedoeling.
Het valt mij gewoon op, daar is verder ook niks mee. Ik ken wel meerdere personen die dat hebben, waaronder ikzelf.

Over Eto'o want daar gaat het ten slotte over.
Ik citeer Du Chatinier: Ik voorziet straks toch wel een probleem in de kleedkamer, In rusland kreeg hij wel bepaalde privileges. Dat accepteerde iedereen zonder morren.

Bron AD van dinsdag 12 augustus 2014
hippy
 hippy - woensdag 13 augustus 2014 - 09:14   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Eto"o naar Ajax rond

quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 20:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehehe.......ooit heeft hij een keer gelijk, maar dat geldt voor mij ook......ik zeg: Litmanen komt ooit terug naar Ajax ;-)
Klopt, als kampioenstrainer... Net als frankie... :))
hippy
 hippy - woensdag 13 augustus 2014 - 09:17   quote  deeplink  
Ik denk dat eto'o een geweldige inspiratie kan zijn voor de jonge spitsen... Zijn gedrevenheid om te scoren kan je in belangerijke wedstrijden en tegen zware tegenstanders, het verschil maken... Ik denk alleen dat ie wil cashen bij een topclub, dus zijn komst is niet reallistisch... Hij weet allang dat ie niet naar ajax gaat, maar is wel een leuk middel om zijn salaris zo hoog mogelijk te houden...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oke mannen wat vinden wij van eto'o.....









0.0184350