BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oke mannen wat vinden wij van eto'o.....

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 15 augustus 2014 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 12:23 schreef remco k het volgende:

[..]

maar je kan ook misschien wel geen kampioen worden en niet die extra ronde halen.. En dan?
Leert hij je jonge spitsen waarschijnlijk ook wel genoeg..
Denk alleen al aan de marketing achter deze jongen in een Ajax shirt..
Misschien dat in de toekomst Ajax ook weer wat interessanter is voor de oud sterren om bij Ajax mee te werken aan het project waar we mee bezig zijn?
Trainer worden na het voetbal lonkt ook wel bij Ajax..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 15 augustus 2014 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 12:51 schreef remco k het volgende:
Een wereldster ben je op het top van je kunnen.. Als je gestopt bent of aan het afbouwen ben je een oudtopper..
Als ik hem wou vergelijken met spelers, waar hij oud is dan had ik hem wel topvoetballer noemt. Ik noem hem wereldster omdat hij nog van waarde kan zijn na zijn carriere en dan vind ik hem gewoon iemand van middelbare leeftijd en helemaal niet oud.

Wereldsterren zijn namelijk niet enkel voetballers.

wellicht dacht je dat, dat ik het zo bedoelde

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2014 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 13:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Leert hij je jonge spitsen waarschijnlijk ook wel genoeg..
Denk alleen al aan de marketing achter deze jongen in een Ajax shirt..
Misschien dat in de toekomst Ajax ook weer wat interessanter is voor de oud sterren om bij Ajax mee te werken aan het project waar we mee bezig zijn?
Trainer worden na het voetbal lonkt ook wel bij Ajax..
1 Heeft hij die kwaliteiten wel?
2 Klopt inderdaad, maar de inkomsten van de Ajaxshirts in zijn geheel valt wel mee ten op zichte van de rest van de inkomsten.
3 Kan kloppen maar totaal geen garantie.
4 Wie zegt dat ie dat wil. En Ajax doet normaal niet aan buitenlandse trainers..
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 13:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als ik hem wou vergelijken met spelers, waar hij oud is dan had ik hem wel topvoetballer noemt. Ik noem hem wereldster omdat hij nog van waarde kan zijn na zijn carriere en dan vind ik hem gewoon iemand van middelbare leeftijd en helemaal niet oud.

Wereldsterren zijn namelijk niet enkel voetballers.

wellicht dacht je dat, dat ik het zo bedoelde
Als het over iets anders gaat dan het voetbal is de beste man gewoon een modale wereldbewoner. Zonder het voetbal namelijk helemaal niks..
madretsma
 madretsma - vrijdag 15 augustus 2014 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 13:30 schreef remco k het volgende:

[..]

1 Heeft hij die kwaliteiten wel?
2 Klopt inderdaad, maar de inkomsten van de Ajaxshirts in zijn geheel valt wel mee ten op zichte van de rest van de inkomsten.
3 Kan kloppen maar totaal geen garantie.
4 Wie zegt dat ie dat wil. En Ajax doet normaal niet aan buitenlandse trainers..
Maar als we een buitenlandse trainer hadden dan was het meestal wel een succes;-)

En op het WK zag ik zijn kwaliteiten nog, hij was de enige van Kameroen die messcherp was
een fitte indruk en kom op 33 is geen 43jaar..

De kansjes die we op ChamL niveau krijgen daarvoor hebben we een spits nodig die meedogenloos is
die door ervaring koelbloedig is en niet bezwijkt onder wat voor druk dan ook.. Met Eto'o uit bij Ac Milan
vorig jaar waren we gewoon doorgegaan naar de 2de ronde..
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 13:37 schreef madretsma het volgende:

[..]

Maar als we een buitenlandse trainer hadden dan was het meestal wel een succes;-)

En op het WK zag ik zijn kwaliteiten nog, hij was de enige van Kameroen die messcherp was
een fitte indruk en kom op 33 is geen 43jaar..

De kansjes die we op ChamL niveau krijgen daarvoor hebben we een spits nodig die meedogenloos is
die door ervaring koelbloedig is en niet bezwijkt onder wat voor druk dan ook.. Met Eto'o uit bij Ac Milan
vorig jaar waren we gewoon doorgegaan naar de 2de ronde..
Volgens mij was de laatste niet bepaald een groot succes..

Je laatste zin. Ik denk het niet.
madretsma
 madretsma - vrijdag 15 augustus 2014 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 13:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij was de laatste niet bepaald een groot succes..

Je laatste zin. Ik denk het niet.
Morton Olson was wel een succes..
We hebben best wel veel buitenlandse trainers gehad
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_trainers_van_Ajax

En al die kansen thuis en uit bij Milan, Ja ik denk dat we met Eto'o zeker
wel hadden door gegaan,.We hadden geen echte spits vorig jaar...
Bij Chelsea liet hij zien in de ChamL genoeg te hebben aan een halve kans
en dat maakt nu juist het verschil voor Ajax, leuk spelen tegen Milan maar niet
dodelijk kunnen zijn in de kansen.. En we hebben het hier wel over Eto'o he niet over
een bejaarde voetballer van 43jaar..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2014 door madretsma --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 15 augustus 2014 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 13:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Als het over iets anders gaat dan het voetbal is de beste man gewoon een modale wereldbewoner. Zonder het voetbal namelijk helemaal niks..
Ik denk nog steeds dat Paul MC Cartney een wereldster is en hij is oud hij is 70 ofzo.
Hij is zwaar over zijn top heen, maar hij blijft invloed uitoefenen.

Eto'o is veel jonger dan hij. Eto'o heeft ook een heel ander beroep waar hij beroemd in is geworden.

Voor elke ster is het zo als hij het niet gedaan heeft waardoor hij beroemd is geworden, dan is hij gewoon een normale burger. Dat geld voor de Jacksons, Disney, dat geld voor iedereen.
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 13:53 schreef madretsma het volgende:

[..]

Morton Olson was wel een succes..
We hebben best wel veel buitenlandse trainers gehad
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_trainers_van_Ajax

En al die kansen thuis en uit bij Milan, Ja ik denk dat we met Eto'o zeker
wel hadden door gegaan,.We hadden geen echte spits vorig jaar...
Bij Chelsea liet hij zien in de ChamL genoeg te hebben aan een halve kans
en dat maakt nu juist het verschil voor Ajax, leuk spelen tegen Milan maar niet
dodelijk kunnen zijn in de kansen.. En we hebben het hier wel over Eto'o he niet over
een bejaarde voetballer van 43jaar..
Misschien die periode dan vergeten, ik vond het absoluut geen succes..
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 12:26 schreef remco k het volgende:

[..]

10 miljoen weggooien een detail?? Tering ben blij dat jij niet bij ons werkt zeg..
Uuu is dat weggooien?
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 13:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik denk nog steeds dat Paul MC Cartney een wereldster is en hij is oud hij is 70 ofzo.
Hij is zwaar over zijn top heen, maar hij blijft invloed uitoefenen.

Eto'o is veel jonger dan hij. Eto'o heeft ook een heel ander beroep waar hij beroemd in is geworden.

Voor elke ster is het zo als hij het niet gedaan heeft waardoor hij beroemd is geworden, dan is hij gewoon een normale burger. Dat geld voor de Jacksons, Disney, dat geld voor iedereen.
wat jij wilt kerel. Eto is voor mij helemaal niet bepalend geweest in het huidige topvoetbal en zal ook zeker niet onthouden worden in Europa al een wereld topper.. Over 20 jaar zal een handjevol mensen weten wie hij was.. Heeft de CL gewonnen, twee keer zelfs, maar echte individuele topprestaties heeft ie niet geleverd in mijn optiek..

Maar goed, veel plezier verder met het gesprek of hij na zijn carriere nog steeds een wereldster is..

Zeer benieuwd of men hem over tien jaar in de straten van Amsterdam zou herkennen.. Ik denk dat ik het antwoord wel weet..
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 12:26 schreef remco k het volgende:

[..]

We spelen geen CL voorronde.
Nee klopt, helemaal gelijk man.. Maar ja he je wil het begrijpen of niet;)
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 14:33 schreef freakie het volgende:

[..]

Uuu is dat weggooien?
Vind ik wel ja.. Zeker als het 10 miljoen zou zijn.. Zou het echt belachelijk vinden als Ajax dat zou doen..
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 12:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Een oud wereld ster. en het is inmiddels al een hele week een gerucht.. tering man, er zijn tijden dat ik langer op de plee zit..
Vrij logisch als er elke dag weer nieuwe aanbiedingen zijn.
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 14:33 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee klopt, helemaal gelijk man.. Maar ja he je wil het begrijpen of niet;)
Ik begrijp je prima, vind alleen dat onzin verkondigt in dit geval..
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 14:34 schreef freakie het volgende:

[..]

Vrij logisch als er elke dag weer nieuwe aanbiedingen zijn.
ik denk dat je de discussie niet helemaal snapt..
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 12:51 schreef remco k het volgende:
Een wereldster ben je op het top van je kunnen.. Als je gestopt bent of aan het afbouwen ben je een oudtopper..
Dat slaat nergens op, een wereldspeler ben je op de top een wereldster ben je altijd.
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 13:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Als het over iets anders gaat dan het voetbal is de beste man gewoon een modale wereldbewoner. Zonder het voetbal namelijk helemaal niks..
Daarom zegt hij ook een wereldster en geen wereldbewonerr
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 14:36 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op, een wereldspeler ben je op de top een wereldster ben je altijd.
Mag jij vinden, ik vind van niet. Het is MAAR een voetballer geweest.. Wat jij zegt geld voor een Marradonna, een Messi, een Cruijff, een Pele.. Maar zeker niet voor een Eto.. Die mag de schoenen van de wereldsterren nog niet eens poetsen man..
madretsma
 madretsma - vrijdag 15 augustus 2014 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 14:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien die periode dan vergeten, ik vond het absoluut geen succes..
Hij haalde M.Laudrup naar Ajax en zorgde meteen voor de dubbel met mooi voetbal
Een Deen bij Ajax is meestal succes;-)
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 14:37 schreef freakie het volgende:

[..]

Daarom zegt hij ook een wereldster en geen wereldbewonerr
Alleen is ie dat niet meer over 10 jaar.. Wie kent hem dan nog als ie geen trainer wordt, helemaal niemand.. Je zou hem straal voorbij lopen man..

Kom toch op man, leuk dat Ajax hem misschien wel gaat halen.. Maar het is echt geen Messi ofzo.. man man man, hij is er nog niet eens en men verafgood hem nu al.. Betwijfel serieus hoeveel men hem daadwerkelijk heeft zien spelen..
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 14:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind ik wel ja.. Zeker als het 10 miljoen zou zijn.. Zou het echt belachelijk vinden als Ajax dat zou doen..
Een speler die beter is dan elke speler in de eredivisie, die ajax dan 7/8 miljoen zouden kosten? Menig speler van dat kaliber vertrekt ook naar 2 jaar, alleen krijgen ze er dan wat voor terug, ik zou het fantastisch vinden
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 14:38 schreef madretsma het volgende:

[..]

Hij haalde M.Laudrup naar Ajax en zorgde meteen voor de dubbel met mooi voetbal
Een Deen bij Ajax is meestal succes;-)
Teren op het succes van van Gaal.. Ik vond het daarna niks meer..
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 14:40 schreef freakie het volgende:

[..]

Een speler die beter is dan elke speler in de eredivisie, die ajax dan 7/8 miljoen zouden kosten? Menig speler van dat kaliber vertrekt ook naar 2 jaar, alleen krijgen ze er dan wat voor terug, ik zou het fantastisch vinden
Op basis waarvan denk je dat ie nog beter is dan wie dan ook in de ED??? Ik vind hem al een paar jaar niet zo heel erg goed meer...

En leuk dat je het fantastisch vind, maar wat heeft dat met 10 miljoen over de balie gooien te maken?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 15 augustus 2014 - 14:48   quote  deeplink  
Als ik iedereen hier zo hoor......tsja dan zeg ik halen.......maar wat mij betreft met zeer grote tegenzin......

30iey9w.jpg
madretsma
 madretsma - vrijdag 15 augustus 2014 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 14:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Teren op het succes van van Gaal.. Ik vond het daarna niks meer..
Daarna trainde hij nog een half jaar, door de boertjes inciedent kwam er wat ruzie
De Boertjes wilde naar Barca en zorgde voor onrust en verdeeldheid in de groep..
De Boertjes zeiden later er spijt van te hebben.. vind het te makkelijk gezegd teren op
het succes van V Gaal, je moet het altijd maar doen en hij had wat nieuwe spelers en belangrijke
spelers waren weg, Dus hij heeft het gewoon goed gedaan..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 15 augustus 2014 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag jij vinden, ik vind van niet. Het is MAAR een voetballer geweest.. Wat jij zegt geld voor een Marradonna, een Messi, een Cruijff, een Pele.. Maar zeker niet voor een Eto.. Die mag de schoenen van de wereldsterren nog niet eens poetsen man..
Ahh, Micheal Jackson is maar een zanger. Agh waarom gaan mensen stil staan bij zijn overlijden. Agh waarom gaan mensen nog steeds naar zijn concert, terwijl hij al jaren dood is. Hij is maar een ZANGER, wat stelt hij verder voor? Niks toch, ja een man die kleine kinderen ontvangt op zijn landgoed.

Waarom gaan mensen andere mensen verheerlijken terwijl het maar nutteloos persoon is.

Dat is omdat mensen niet in zijn voetsporen kunnen treden.

Dan is het de vraag waarom Eto zo bijzonder is, hij heeft iets op zijn naam geschreven wat andere niet zomaar even doen.
Hij heeft met barca de triple gewonnen, vertrok daarna naar Inter en hij won daarmee ook de triple. Triple is landskampioen, beker en CL.
Hij is de enige die dat gelukt is.
Zlatan is ook uniek omdat hij sinds het vertrek bij Ajax altijd kampioen is geworden, maar hij is nooit winnaar van de CL geworden.
Zo is seedorf ook uniek omdat hij de enige is die met 3 verschillende clubs de CL heeft gewonnen.

Dan ben je in mij ogen een wereldster, maar nu geen toppers. Omdat ze gestopt zijn of te oud zijn geworden.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 15 augustus 2014 - 15:11   quote  deeplink  
Je moet geen paarden met koeien vergelijken...
Zanger-voetballer. Onmogelijk om hiermee je voorbeeld te verantwoorden, want het is allemaal totaal anders. Ook andere beweegredenen.
Plus de ene is dood waardoor nog meer mensen ineens iets ermee/van willen.
Zie die zuipert Hazes...
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 14:58 schreef madretsma het volgende:

[..]

Daarna trainde hij nog een half jaar, door de boertjes inciedent kwam er wat ruzie
De Boertjes wilde naar Barca en zorgde voor onrust en verdeeldheid in de groep..
De Boertjes zeiden later er spijt van te hebben.. vind het te makkelijk gezegd teren op
het succes van V Gaal, je moet het altijd maar doen en hij had wat nieuwe spelers en belangrijke
spelers waren weg, Dus hij heeft het gewoon goed gedaan..
En ik vind gewoon van niet..
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 15:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ahh, Micheal Jackson is maar een zanger. Agh waarom gaan mensen stil staan bij zijn overlijden. Agh waarom gaan mensen nog steeds naar zijn concert, terwijl hij al jaren dood is. Hij is maar een ZANGER, wat stelt hij verder voor? Niks toch, ja een man die kleine kinderen ontvangt op zijn landgoed.

Waarom gaan mensen andere mensen verheerlijken terwijl het maar nutteloos persoon is.

Dat is omdat mensen niet in zijn voetsporen kunnen treden.

Dan is het de vraag waarom Eto zo bijzonder is, hij heeft iets op zijn naam geschreven wat andere niet zomaar even doen.
Hij heeft met barca de triple gewonnen, vertrok daarna naar Inter en hij won daarmee ook de triple. Triple is landskampioen, beker en CL.
Hij is de enige die dat gelukt is.
Zlatan is ook uniek omdat hij sinds het vertrek bij Ajax altijd kampioen is geworden, maar hij is nooit winnaar van de CL geworden.
Zo is seedorf ook uniek omdat hij de enige is die met 3 verschillende clubs de CL heeft gewonnen.

Dan ben je in mij ogen een wereldster, maar nu geen toppers. Omdat ze gestopt zijn of te oud zijn geworden.
Dat is het verschil tussen iemand die iets voor de wereld betekend heeft en iemand die dat ehhhh, niet gedaan heeft..
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 15 augustus 2014 - 15:24   quote  deeplink  
Leuk al die discussies, eerst maar eens kijken of die komt......
madretsma
 madretsma - vrijdag 15 augustus 2014 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 15:20 schreef remco k het volgende:

[..]

En ik vind gewoon van niet..
Dat mag natuurlijk, maar je zei al dat je het niet goed kon herinneren ook de duur van zijn Ajax tijd..
ik had toen al wat jaartjes een seizoens kaart, en in dat jaar van de dubbel mooi aanvallend voetbal
met M.Laudrup die hij overhaalde naar Ajax te komen..

maar wellicht heeft hij te kort gezeten voor een vermelding geslaagd als Ajax trainer
maar in de korte tijd dat hij er was is hij in mijn ogen niet mislukt als buitenlandse Ajax trainer
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 15 augustus 2014 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 15:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is het verschil tussen iemand die iets voor de wereld betekend heeft en iemand die dat ehhhh, niet gedaan heeft..
Oke, jij vindt dat blijkbaar, ik ben daar niet mee eens.

Volgens mij is hij de best betaalde speler, volgens mij is hij beste afrikaanse speler.
Volgens mij heeft hij prijzen gewonnen, die andere topspelers niet hebben gewonnen.

Dat hij geen wereld voetballer van het jaar is geworden, dat komt omdat iemand anders beter is.

In ieder geval is hij een ster in Afrika en dat zal ook nog wel zo blijven.

Net zoals George Weah, ga maar kijken op google wie dat is..
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 15:35 schreef madretsma het volgende:

[..]

Dat mag natuurlijk, maar je zei al dat je het niet goed kon herinneren ook de duur van zijn Ajax tijd..
ik had toen al wat jaartjes een seizoens kaart, en in dat jaar van de dubbel mooi aanvallend voetbal
met M.Laudrup die hij overhaalde naar Ajax te komen..

maar wellicht heeft hij te kort gezeten voor een vermelding geslaagd als Ajax trainer
maar in de korte tijd dat hij er was is hij in mijn ogen niet mislukt als buitenlandse Ajax trainer
Waar heb ik het over dat ik niet weet hoe lang die er zat? Ik vond het gewoon geen geweldige trainer, ook niet bij Ajax..
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 16:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oke, jij vindt dat blijkbaar, ik ben daar niet mee eens.

Volgens mij is hij de best betaalde speler, volgens mij is hij beste afrikaanse speler.
Volgens mij heeft hij prijzen gewonnen, die andere topspelers niet hebben gewonnen.

Dat hij geen wereld voetballer van het jaar is geworden, dat komt omdat iemand anders beter is.

In ieder geval is hij een ster in Afrika en dat zal ook nog wel zo blijven.

Net zoals George Weah, ga maar kijken op google wie dat is..
Ga maar kijken wie dat is?? Ik weet niet wie je denkt voor je te hebben??

Maar ook die zou niet herkend worden als ie hier rond zou lopen.. Was een geweldige speler, maar is nu totaal geen wereldster meer..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 15 augustus 2014 - 18:05   quote  deeplink  
Geen idee wie die George Weah is. Blasphemy?
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 18:05 schreef Hasjkoph het volgende:
Geen idee wie die George Weah is. Blasphemy?
Opvolger van Van Basten bij Milan.. Zat nog heel even een andere speler tussen waar ik de naam van kwijt ben..

Won daar in zijn eerste jaar de prijs voor beste speler van de wereld, maar volgens heel veel mensen had dat meer te maken met het feit dat ie uit Afrika kwam en de Fifa duidelijk wou maken niets met rascisme te maken te willen hebben..

Prima speler, maar geen echte onvergetelijke wereldtopper..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 15 augustus 2014 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 18:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Opvolger van Van Basten bij Milan.. Zat nog heel even een andere speler tussen waar ik de naam van kwijt ben..

Won daar in zijn eerste jaar de prijs voor beste speler van de wereld, maar volgens heel veel mensen had dat meer te maken met het feit dat ie uit Afrika kwam en de Fifa duidelijk wou maken niets met rascisme te maken te willen hebben..

Prima speler, maar geen echte onvergetelijke wereldtopper..
Aha thanks
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 14:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Op basis waarvan denk je dat ie nog beter is dan wie dan ook in de ED??? Ik vind hem al een paar jaar niet zo heel erg goed meer...

En leuk dat je het fantastisch vind, maar wat heeft dat met 10 miljoen over de balie gooien te maken?
Uuu even denken, de wedstrijden bij Chelsea waren prima, maakte ook belangrijke doelpunten
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 14:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik begrijp je prima, vind alleen dat onzin verkondigt in dit geval..
Ga dan niet elk ding onder een vergrootglas leggen;)
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag jij vinden, ik vind van niet. Het is MAAR een voetballer geweest.. Wat jij zegt geld voor een Marradonna, een Messi, een Cruijff, een Pele.. Maar zeker niet voor een Eto.. Die mag de schoenen van de wereldsterren nog niet eens poetsen man..
Nee klopt, 130 doelpunten voor barca in 200 wedstrijden. Bah wat een normale speler
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 14:35 schreef remco k het volgende:

[..]

ik denk dat je de discussie niet helemaal snapt..
Wel degelijk, als jij 2 banen krijgt aangeboden, en elke dag komt er een nieuw aanbod, wacht je wel even
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 15 augustus 2014 - 18:57   quote  deeplink  
Wat heeft Eto'o eigenlijk na het WK nog gedaan ?????

http://www.trouw.nl/tr/nl/31180/WK2014/article/detail/3672703/2014/06/15/WK-zit-er-mogelijk-op-voor-geblesseerde-Eto-o.dhtml

Hey Remco.....hoe zit dat ??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 15 augustus 2014 - 18:58   quote  deeplink  
.....en wie zei hiero dat hij super fit was op het WK ??
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 19:01   quote  deeplink  
Hoe fit hij is en wat hij aankan zie je denk ik ook bij een medische test etc
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 15 augustus 2014 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 19:01 schreef freakie het volgende:
Hoe fit hij is en wat hij aankan zie je denk ik ook bij een medische test etc
Wat ik er van begrijp is dat zijn rechter knie versleten is, of in ieder geval niet best
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 19:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wat ik er van begrijp is dat zijn rechter knie versleten is, of in ieder geval niet best
Ja dat heb je als je ouder wordt. T zou wel meevallen, maar ook dat kan een probleem
Zijn ja
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 15 augustus 2014 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 19:10 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja dat heb je als je ouder wordt. T zou wel meevallen, maar ook dat kan een probleem
Zijn ja
Nou hopen maar dat het daar op afketst
madretsma
 madretsma - vrijdag 15 augustus 2014 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 18:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar heb ik het over dat ik niet weet hoe lang die er zat? Ik vond het gewoon geen geweldige trainer, ook niet bij Ajax..
Je kon zijn tijd niet goed herinneren, en zei na zijn dubbel in het eerste jaar
daarna heeft hij bij Ajax het verder niet goed gedaan, Maar dat was logisch want
hij bleef nog maar een paar maanden niet vanwege prestatie maar door verschillen,
dus ik ging er van uit dat je dus niet wist hoe lang hij coach was geweest;-)
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 18:43 schreef freakie het volgende:

[..]

Uuu even denken, de wedstrijden bij Chelsea waren prima, maakte ook belangrijke doelpunten
De wexstrijden bij Chelsea prima?? Hij werd gewoon gepasseerd door Mourinho omdat ie totaal niet bracht wat ie volgens de trainer had moeten brengen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5913
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oke mannen wat vinden wij van eto'o.....









0.0233240