BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Karim El Ahmadi///HELD-topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - zondag 22 november 2015 - 16:55   quote  deeplink  
Zeer onderschatte voetballer.
Erg waardevol.
Ik zeg contractverlenging.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 november 2015 - 19:05   quote  deeplink  
Eens, word beter en beter..
VVout
 VVout - zondag 22 november 2015 - 19:40   quote  deeplink  
Een relaxe peer, met een groot hart voor het team. Doet het lekker de laatste tijd.
Barabas
 Barabas - zondag 22 november 2015 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 november 2015 - 16:55 schreef ar het volgende:
Zeer onderschatte voetballer.
Erg waardevol.
Ik zeg contractverlenging.
Op alle drie de punten zeer mee eens.

Twente was abominabel, maar hij was weer erg goed.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 november 2015 - 20:02   quote  deeplink  
Enorm scorend vermogen...
Zie hem liever nog meer van de 16 wegblijven.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 november 2015 - 20:41   quote  deeplink  
El A. In de spits..!
nr 10
 nr 10 - maandag 23 november 2015 - 08:51   quote  deeplink  
Goeie pot. Niet opgenomen in de top 5 van VI. Zijn als de dood dat er weer een Feyenoorder de gouden veter krijgt. Na dat doelpunt kreeg ie even een air van ik kan alles, maar was van heel veel waarde. Zorgt voor heel veel power op het middenveld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2015 door nr 10 --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 november 2015 - 08:58   quote  deeplink  
De Wolf: ''El Ahmadi meest onderschatte middenvelder''

25kpv88.jpg

Feyenoord presteert dit seizoen uitstekend in de Eredivisie en vaak wordt Dirk Kuyt genoemd als grootste reden voor dat succes. Ook de namen van Sven van Beek, Simon Gustafson en Eljero Elia vallen vaak, maar John de Wolf ziet een andere steunpilaar.

De Wolf was als rapporteur namens De Telegraf aanwezig bij Excelsior - Feyenoord (2-4) en is van mening dat Karim El Ahmadi van onschatbare waarde is voor de Rotterdammers. "Karim El Ahmadi blijft in elke wedstrijd jagen op de tegenstander. Hij blijft duels aangaan en blijft lopen. Met de regen en storm op Woudestein was goed voetbal misschien ook niet mogelijk, maar dan is het fantastisch als je een aanjager als Karim hebt die het elftal op sleeptouw neemt. Hij is de meest onderschatte middenvelder."

Toch was ook De Wolf onder de indruk van Kuyt. "Kuyt was belangrijk voor Feyenoord door voor de zoveelste keer de eerste goal te produceren. Bizar hoe makkelijk hij voetbalde tegen Excelsior." Kramer maakte er drie. ''Ik heb geconcentreerd naar hem zitten kijken. In de lucht is hij fantastisch. De manier waarop hij de 1-3 binnenkopt, oogt misschien makkelijk maar het is in werkelijkheid bizar moeilijk. Er zat zoveel timing en gevoel bij die bal. Hij aait hem, waar anderen de bal hard de andere kant heen koppen.''
Milo
 Milo - maandag 30 november 2015 - 10:41   quote  deeplink  
Wat is hij belangrijk voor dit elftal!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 30 november 2015 - 11:17   quote  deeplink  
Vooralsnog onomstreden basisspeler.
Blijf vinden dat hij niet thuishoort bij de 16 meter.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 november 2015 - 11:18   quote  deeplink  
Das wel duidelijk voor de goal blijkt ie vaak de kluts kwijt te zijn..
Milo
 Milo - maandag 30 november 2015 - 11:22   quote  deeplink  
Het is geen killer, maar dat hij vaak voor de goal komt zegt al veel over hem.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 november 2015 - 11:23   quote  deeplink  
Das waar..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 30 november 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 11:18 schreef RenatoBos het volgende:
Das wel duidelijk voor de goal blijkt ie vaak de kluts kwijt te zijn..
Neemt ie die altijd mee dan, KENNERT?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 november 2015 - 12:27   quote  deeplink  
Altijd Bluf..
Barabas
 Barabas - maandag 30 november 2015 - 12:45   quote  deeplink  
De Wolf staat niet bepaald bekend om verstandige uitspraken, maar hij heeft zichzelf overtroffen met zijn uitspraken over El Ahmadi.
Milo
 Milo - maandag 30 november 2015 - 13:11   quote  deeplink  
eensert
ar
 ar - maandag 30 november 2015 - 17:32   quote  deeplink  
Zeer terechte conclusie de Wolf.
Milo
 Milo - woensdag 02 december 2015 - 14:21   quote  deeplink  
Kom ik er in 1 keer achter, dat 1 van mijn werknemers bevriend is met Karim meteen doorgeven aan hem dat hij scherper voor de goal moet zijn......hahaha.....
nr 10
 nr 10 - donderdag 03 december 2015 - 08:18   quote  deeplink  
En geef ook aan hem door dat hij vaker moet opendraaien en niet terugdraaien.
ar
 ar - donderdag 03 december 2015 - 20:29   quote  deeplink  
Hij ruimt een hoop rotzooi op..minstens zo belangrijk.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 04 december 2015 - 00:27   quote  deeplink  
Nog steeds de beste speler die Feyenoord heeft gekocht de laatste paar jaar
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 04 december 2015 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 12:45 schreef Barabas het volgende:
De Wolf staat niet bepaald bekend om verstandige uitspraken, maar hij heeft zichzelf overtroffen met zijn uitspraken over El Ahmadi.
Nou, daarvoor hoef je nog niet echt verstand van het spelletje te hebben. El Ahmadi is een van de beste middenvelders van Nederland. Mischien zelfs wel de beste, alhoewel Guardado is denk ik beter, maar verder....?
Milo
 Milo - vrijdag 04 december 2015 - 10:35   quote  deeplink  
Een Nigel de jong type, alleen dynamischer.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 december 2015 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 december 2015 - 08:37 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nou, daarvoor hoef je nog niet echt verstand van het spelletje te hebben. El Ahmadi is een van de beste middenvelders van Nederland. Mischien zelfs wel de beste, alhoewel Guardado is denk ik beter, maar verder....?
Appels met peren. Karim is een andere middenvelder dan Gustafson.
Tis wat een speler bijdraagt. El Ahmadi ten tijde van Bakkal en Clasie. Toen was ie helemaal top. Dat middenveld klopte.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 04 december 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 december 2015 - 10:35 schreef Milo het volgende:
Een Nigel de jong type, alleen dynamischer.
Dat ben ik nou totaal niet met je eens. Nigel de Jong laat het spelletje naar hem toekomen, waar El Ahmadi er juist naar toe gaat. Hij forecheckt als de beste. Zo kort erop, heel irritant voor een tegenstander plus dat hij ook nog kan voetballen ook. De Jong is meer een stofzuiger, die alles elimineren moet wat op zijn pad komt. Dat is meer vanuit reactie. Kortom De Jong: reactievoetballer; El Ahmadi neemt het initiatief. Hij is een afjager, een prima afjager.

Gustafson is aan de bal steengoed. Verdedigend moet hij nog mans worden. Dat kan een stuk beter, maar aan de bal vind ik hem nu al super. Hij mag wel wat vaker in het spelletje betrokken worden, maar dat komt wel. Dat zal wel een leeftijddingetje kunnen zijn...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 december 2015 door Arie.Klooster --
nr 10
 nr 10 - vrijdag 04 december 2015 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 december 2015 - 15:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Appels met peren. Karim is een andere middenvelder dan Gustafson.
Tis wat een speler bijdraagt. El Ahmadi ten tijde van Bakkal en Clasie. Toen was ie helemaal top. Dat middenveld klopte.
En toch is El Ahmadi in zijn begintijd als miskoop bestempeld en uitgeleend aan de zandbak.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 december 2015 - 16:19   quote  deeplink  
De rol van Bakkal was van grote waarde.
van geil
 van geil - zondag 06 december 2015 - 20:25   quote  deeplink  
Die vermoorde weer n 100 procent kans in iets kansloos.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 december 2015 - 20:27   quote  deeplink  
Hij hoort daar niet.
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 december 2015 - 20:29   quote  deeplink  
Ruil m nu eens met Vejinovic.
van geil
 van geil - zondag 06 december 2015 - 20:30   quote  deeplink  
Eens
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 december 2015 - 20:32   quote  deeplink  
Eens, maar dan Vejinovic...
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 december 2015 - 20:35   quote  deeplink  
Komt daar meer tot zijn recht.

Althans, in theorie.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 december 2015 - 20:39   quote  deeplink  
Tis meer dat Vejinovic nergens tot z'n recht komt.
Wat speelt die matig zeg.
de bluffer
 de bluffer - zondag 06 december 2015 - 20:43   quote  deeplink  
Weer de beste feyenoorder vandaag een dikke 7

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2015 door de bluffer --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 december 2015 - 20:45   quote  deeplink  
Tukker zeker?
ar
 ar - zondag 06 december 2015 - 20:46   quote  deeplink  
Matig..net zoals de rest
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 december 2015 - 22:20   quote  deeplink  
El Ahmadi: ''Als we zo alles winnen, dan kies ik daar voor''

xas6zk.jpg

Karim El Ahmadi won gistermiddag met 3-0 van Heracles Almelo. Vandaag blikte de middenvelder tegenover Feyenoord TV terug op de wedstrijd. ''Het was een echte mannenwedstrijd. We hadden het moeilijk, maar uiteindelijk win je wel zo'n wedstrijd. Het zegt wel genoeg over ons dat we ook een mindere wedstrijd kunnen winnen.''

''Met het publiek erachter hoef je hier thuis nooit te verliezen en dat is tot nu toe wel gebleken,'' vervolgt de Marokkaans international. ''De eerste helft geef je niet heel veel weg. De tweede helft kregen zij wel grote mogelijkheden, maar uiteindelijk denk ik wel dat we verdiend hebben gewonnen. Misschien waren wij iets slimmer dan Heracles.''

Feyenoord blijft bovenin meedoen. ''Over het algemeen zijn we tevreden over hoe het nu gaat. Natuurlijk kan het veldspel beter, maar als we het hele seizoen alle wedstrijden zo winnen kies ik daar voor.'' El Ahmadi is het niet eens dat Feyenoord alleen vechtvoetbal kan spelen. ''Nee, volgens mij zijn er ook andere wedstrijden waar we wel goed hebben gevoetbald, iedereen heeft gezien dat het beter moet, maar we zijn tevreden.''

De Rotterdammers wachten de komende weken twee lastige uitwedstrijden tegen FC Groningen en NEC. ''We hebben het buitenshuis altijd moeilijk gehad, we weten wat ons te wachten staat. Wil je meedoen tot het einde, dan moet je dit soort wedstrijden ook winnen. Je ziet dat de concurrentie het ook doet, dus moeten wij gewoon punten blijven pakken.''
Milo
 Milo - dinsdag 08 december 2015 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 december 2015 - 15:22 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dat ben ik nou totaal niet met je eens. Nigel de Jong laat het spelletje naar hem toekomen, waar El Ahmadi er juist naar toe gaat. Hij forecheckt als de beste. Zo kort erop, heel irritant voor een tegenstander plus dat hij ook nog kan voetballen ook. De Jong is meer een stofzuiger, die alles elimineren moet wat op zijn pad komt. Dat is meer vanuit reactie. Kortom De Jong: reactievoetballer; El Ahmadi neemt het initiatief. Hij is een afjager, een prima afjager.

Gustafson is aan de bal steengoed. Verdedigend moet hij nog mans worden. Dat kan een stuk beter, maar aan de bal vind ik hem nu al super. Hij mag wel wat vaker in het spelletje betrokken worden, maar dat komt wel. Dat zal wel een leeftijddingetje kunnen zijn...
Alleen speelt de Jong bij AC Milaan......
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 08 december 2015 - 14:05   quote  deeplink  
jij vergelijkt hem met De Jong, ik niet.
Milo
 Milo - dinsdag 08 december 2015 - 14:35   quote  deeplink  
Kijk jij even beelden na van zijn 020 periode of het WK in Brazilie?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 08 december 2015 - 15:28   quote  deeplink  
Is De Jong een afjager? Nee, hij is een stofzuiger, die pas ingrijpt als het spelletje naar hem toekomt. El Ahmadi jaagt juist zijn tegenstander af, is meer van de forechecking. Dat is in mijn ogen toch anders. Zulke afjagers heb je niet veel, maar ze zijn wel zeer handig om erbij te hebben. Stofzuigers zijn veel gemakkelijker te vinden. Het is zonde om El Ahmadi die opdracht te geven. Kan hij vast ook heel goed, maar het zou een verspilling zijn. Daar kun je ook wel een ander neerzetten. Overigens denk ik dat wij meer baat hebben bij een soort van spelverdeler, wat Vejinovic zou moeten zijn, dan een stofzuiger. Wie kan dat verder binnen de selectie? Nou, daar hebben we er dus niet nog een van, dus mag Van Geel van mij op zoek naar een creatieve middenvelder, die vanuit de verdediging het spelletje in gang kan zetten...
Milo
 Milo - woensdag 09 december 2015 - 13:57   quote  deeplink  
Jij volgt de jong niet echt merk ik? de jong is zeker een afjager. Maar kan juist heel goed vanuit een organisatie spelen en vanuit de discipline. kijk de beelden nog maar terug van het WK.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 december 2015 - 14:00   quote  deeplink  
Dat was vorige eeuw.
Milo
 Milo - woensdag 09 december 2015 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 14:00 schreef Stylzz het volgende:
Dat was vorige eeuw.
Maar lees dan ff terug...ik zeg het is een type de Jong......
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 09 december 2015 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 13:57 schreef Milo het volgende:
Jij volgt de jong niet echt merk ik? de jong is zeker een afjager. Maar kan juist heel goed vanuit een organisatie spelen en vanuit de discipline. kijk de beelden nog maar terug van het WK.
Hebben we het wel over dezelfde De Jong? Die ik bedoel komt niet vaak in de buurt van de zestien van de tegenstander. Die laat het spelletje op zich af komen om dan te happen, maar aan forechecking doet hij amper.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 december 2015 door Arie.Klooster --
nr 10
 nr 10 - woensdag 09 december 2015 - 14:19   quote  deeplink  
De enige overeenkomst is dat De Jong ook zelden in de diepte passt. Liefst terug en als dat niet kan dan maar breed. Draait eigenlijk ook nooit open.
Milo
 Milo - woensdag 09 december 2015 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 14:06 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Hebben we het wel over dezelfde De Jong? Die ik bedoel komt niet vaak in de buurt van de zestien van de tegenstander. Die laat het spelletje op zich af komen om dan te happen, maar aan forechecking doet hij amper.
Omdat hij die opdracht meekrijgt! bij 020 deed hij niet anders bij city deed hij niet anders....Bij Milan vervult hij de rol anders. Maar geef hem de vrijheid.....doet hij dat ook.....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 december 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 14:03 schreef Milo het volgende:

[..]

Maar lees dan ff terug...ik zeg het is een type de Jong......
Over Jo hebben we t toch he?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Karim El Ahmadi///HELD-topic..









0.0203859