BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Karim El Ahmadi///HELD-topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - zaterdag 27 juni 2015 - 23:46   quote  deeplink  
Eens.
hotjumper
 hotjumper - zondag 28 juni 2015 - 06:50   quote  deeplink  
Is ie al weg
van geil
 van geil - zondag 28 juni 2015 - 10:26   quote  deeplink  
helaas
ar
 ar - zondag 28 juni 2015 - 10:54   quote  deeplink  
niet erg
Dirk1
 Dirk1 - zondag 28 juni 2015 - 13:47   quote  deeplink  
als je hiervoor nog 1a2 miljoen voor kunt krijgen moet je dit altijd doen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 juli 2015 - 18:28   quote  deeplink  
El Ahmadi: 'Dat ik weg wil is bullshit'

(http://youtu.be/eFNWUMM7mdg)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 juli 2015 - 18:28   quote  deeplink  
Duidelijk..
van geil
 van geil - dinsdag 07 juli 2015 - 18:50   quote  deeplink  
Ja, alsof iemand het zich nog in zijn hoofd haalt om dit vooraf aan te kondigen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 juli 2015 - 18:52   quote  deeplink  
Haha..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 juli 2015 - 10:47   quote  deeplink  
El Ahmadi blij met Vejinovic: ''Een fantastische voetballer''

5l2p92.jpg

Karim El Ahmadi was na het oefenduel met Fortuna Düsseldorf helemaal op. Hoewel de middenvelder geen negentig minuten speelde, drinkt hij overdag vanwege de ramadan niets. ''Ik ben kapot'', bevestigde de Marokkaans international dan ook tegenover het Algemeen Dagblad.

El Ahmadi is gewild door clubs in het Midden-Oosten. ''Maar ik hoef niet weg bij Feyenoord, ik speel hier met plezier. Er is inderdaad concrete belangstelling. Ik weet niet of de verkoop van Clasie iets verandert. Dat Marko Vejinovic er is, is goed gedaan. Fantastische voetballer met heerlijke steekballetjes.''
van geil
 van geil - maandag 13 juli 2015 - 11:08   quote  deeplink  
Lekker naar Dubai
van geil
 van geil - maandag 13 juli 2015 - 15:52   quote  deeplink  
825351_bid.jpg
Barabas
 Barabas - maandag 13 juli 2015 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 13:47 schreef Dirk1 het volgende:
als je hiervoor nog 1a2 miljoen voor kunt krijgen moet je dit altijd doen.
Helemaal mee eens. Loyaal is ie toch al niet en afgelopen seizoen heeft hij niets toegevoegd.
van geil
 van geil - dinsdag 14 juli 2015 - 22:40   quote  deeplink  
EXIT
kenny
 kenny - dinsdag 14 juli 2015 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 22:40 schreef van geil het volgende:
EXIT
heb eigenlijk liever dat ie kazim tevrede wilkshire immers manu achabar vilhena en nelom verkoopt
elahmadi vind ik geen verkeerde speler
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 juli 2015 - 08:15   quote  deeplink  
Of El Ahmadi weg, maar liever Immers.
VVout
 VVout - woensdag 15 juli 2015 - 08:39   quote  deeplink  
Immers verdient het ook nog eens ergens te cashen, heeft zijn nut gehad bij ons. We hebben ons vaak moeten verbijten maar kunnen zijn strijdlust voor Feyenoord niet onder stoelen of banken schuiven. Kom mensen, wie heeft er interesse voor deze kanjer bij je club aan het werk te zien.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 16:28   quote  deeplink  
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 augustus 2015 - 19:38   quote  deeplink  
Karim///talentje!
Barabas
 Barabas - zondag 02 augustus 2015 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 08:39 schreef VVout het volgende:
Immers verdient het ook nog eens ergens te cashen
En dat verdienen wij ook!
ar
 ar - zondag 02 augustus 2015 - 19:52   quote  deeplink  
ja!
van geil
 van geil - zondag 02 augustus 2015 - 20:23   quote  deeplink  
Exit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 augustus 2015 - 20:25   quote  deeplink  
Niet meer.
van geil
 van geil - zondag 09 augustus 2015 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 08:15 schreef Stylzz het volgende:
Of El Ahmadi weg, maar liever Immers.
Beide wat mij betreft.
van geil
 van geil - zondag 16 augustus 2015 - 16:58   quote  deeplink  
Ik vond m slecht.
Daarnaast miste hij n 100 procent kans die er in moet,
en kwam nog n keer in zo'n positie maar door foutieve timing werd het niet eens n kans.
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 augustus 2015 - 17:14   quote  deeplink  
Nutteloos was ie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 augustus 2015 - 17:17   quote  deeplink  
Vond hem onze beste middenvelder vandaag eerlijk gezegd. Overigens niet omdat ie zelf nou zo fantastisch speelde.
MMM
 MMM - zondag 16 augustus 2015 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 16:58 schreef van geil het volgende:
Ik vond m slecht.
Daarnaast miste hij n 100 procent kans die er in moet,
en kwam nog n keer in zo'n positie maar door foutieve timing werd het niet eens n kans.
Eens
ar
 ar - zondag 16 augustus 2015 - 17:39   quote  deeplink  
Oneens
Was nuttig.
Strijdvol en zat overal met z,n voet tussen,was waardevol vandaag.
Barabas
 Barabas - zondag 16 augustus 2015 - 18:09   quote  deeplink  
Ik ben geen fan van hem.

Hij speelde zeker een ruime voldoende bij elkaar. Benieuwd hoe het gaat als niet hij maar Van der Heijden op die plek staat.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 augustus 2015 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 18:09 schreef Barabas het volgende:
Ik ben geen fan van hem.

Hij speelde zeker een ruime voldoende bij elkaar. Benieuwd hoe het gaat als niet hij maar Van der Heijden op die plek staat.
Eens.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 augustus 2015 - 15:48   quote  deeplink  
Karim is niet zo in zijnnopjes met het kenteken van zijn nieuwe auto..
30wmefd.jpg
😂
VVout
 VVout - donderdag 20 augustus 2015 - 19:05   quote  deeplink  
Grote 020 L. 😂 erger kan niet. In de schredder met die bak!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 augustus 2015 - 19:07   quote  deeplink  
Of schenk hem aan L, past hem goed..😉
Barabas
 Barabas - donderdag 20 augustus 2015 - 19:11   quote  deeplink  
Zou me niks verbazen als een 020-figuur die bij de betreffende leverancier werkt een kutgeintje heeft uitgehaald. Maar je zult het meemaken zeg... Zou gewoon dat kippenhok van m'n vriendin meenemen....
JanM
 JanM - donderdag 20 augustus 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 19:07 schreef RenatoBos het volgende:
Of schenk hem aan L, past hem goed..😉
Die heeft GR-020-P(aardenlul) al!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 12:31   quote  deeplink  
El Ahmadi: ''Sterkste Feyenoord waarin ik heb gespeeld''

29yf37k.jpg

Feyenoord legt nog geen sprankelend voetbal op de mat, maar de Rotterdammers zijn tot dusver uiterst effectief. FC Utrecht, SC Cambuur en Vitesse hielden geen enkel punt over aan de confrontaties met Feyenoord. Middenvelder Karim El Ahmadi is dan ook enkel positief.

"In alle competities zie je dat veel ploegen nog zoekende zijn. Veel Europese topploegen morsen nu al. Wij pakken nu al onze punten, dus dat is gewoon heel goed'', zegt hij tegenover VoetbalPrimeur.nl. "Wij kunnen met deze selectie alle kanten op. Veel mensen willen dat we nog beter gaan voetballen, dat begrijp ik ook wel. Maar met deze mentaliteit en spirit gaan we nog heel veel wedstrijden winnen.''

Karim El Ahmadi is uitermate lovend over de sterke spelersgroep. "We mogen niet te snel roepen dat we de titel kunnen winnen dit seizoen, maar we moeten er wel vertrouwen in hebben dat we het kunnen. Qua breedte zou dit wel eens het sterkste Feyenoord kunnen zijn waarin ik heb gespeeld. Maar dat moet de tijd natuurlijk uitwijzen." Zondag wacht PSV. De kampioen werd vorig seizoen overklast in Eindhoven, maar dat leverde geen punten op. ''Hopelijk valt het kwartje nu de andere kant op."
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 augustus 2015 - 12:32   quote  deeplink  
Kwartje moet de Coolsingel op rollen....
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 augustus 2015 - 11:28   quote  deeplink  
Karim blikt vooruit op PSV - Feyenoord

(http://youtu.be/AqZccAgYElA)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 augustus 2015 - 23:13   quote  deeplink  
Karim El Ahmadi in gesprek met Jan Dirk Stouten

(http://youtu.be/YuiuFlvO6q0)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 september 2015 - 10:07   quote  deeplink  
Feyenoord speelt na vier eredivisiewedstrijden nog altijd geen oogstrelend voetbal, maar dat vindt middenvelder Karim El Ahmadi helemaal niet erg. ''Ik zie dat niet als probleem'', vertelt de gelouterde prof in de nieuwe editie van Voetbal International.

''Natuurlijk is de combinatie het meest ideaal. Dus als winnen samengaat met prachtig, verzorgd voetbal. Alleen: we zijn daar in Nederland een beetje te ver in doorgeslagen'', aldus El Ahmadi. ''Met Feyenoord spelen we nog geen oogstrelend voetbal, nee, maar we hebben wel drie van de vier wedstrijden gewonnen. Boem, de drie punten pakken, streep erdoor en naar de volgende tegenstander. Het zal niet elke week lukken, maar zo moeten we er dit seizoen wel in staan met Feyenoord.''

De Marokkaan is zelf ook zakelijker gaan spelen na zijn periode bij Aston Villa. ''Ja, ik probeer die winnaarsmentaliteit over te brengen. Vooral op de jonge jongens. Want iemand als Dirk Kuyt heeft dat natuurlijk al van zichzelf. Ik zeg het zo vaak in de kleedkamer: Het hoeft niet altijd mooi. Feyenoord heeft de beste selectie van Nederland, ja. Zo denk ik er nog steeds over. En dan doel ik op de breedte van onze groep. Maar dat betekent niet dat je, zoals tegen PSV, dan nooit eens een wedstrijd kunt verliezen.''
JanM
 JanM - woensdag 02 september 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 10:07 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord speelt na vier eredivisiewedstrijden nog altijd geen oogstrelend voetbal, maar dat vindt middenvelder Karim El Ahmadi helemaal niet erg. ''Ik zie dat niet als probleem'', vertelt de gelouterde prof in de nieuwe editie van Voetbal International.

''Natuurlijk is de combinatie het meest ideaal. Dus als winnen samengaat met prachtig, verzorgd voetbal. Alleen: we zijn daar in Nederland een beetje te ver in doorgeslagen'', aldus El Ahmadi. ''Met Feyenoord spelen we nog geen oogstrelend voetbal, nee, maar we hebben wel drie van de vier wedstrijden gewonnen. Boem, de drie punten pakken, streep erdoor en naar de volgende tegenstander. Het zal niet elke week lukken, maar zo moeten we er dit seizoen wel in staan met Feyenoord.''

De Marokkaan is zelf ook zakelijker gaan spelen na zijn periode bij Aston Villa. ''Ja, ik probeer die winnaarsmentaliteit over te brengen. Vooral op de jonge jongens. Want iemand als Dirk Kuyt heeft dat natuurlijk al van zichzelf. Ik zeg het zo vaak in de kleedkamer: Het hoeft niet altijd mooi. Feyenoord heeft de beste selectie van Nederland, ja. Zo denk ik er nog steeds over. En dan doel ik op de breedte van onze groep. Maar dat betekent niet dat je, zoals tegen PSV, dan nooit eens een wedstrijd kunt verliezen.''
Eén keer verliezen mag: met 99 punten kampioen worden is ook mooi ;-P
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 02 september 2015 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 10:07 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord speelt na vier eredivisiewedstrijden nog altijd geen oogstrelend voetbal, maar dat vindt middenvelder Karim El Ahmadi helemaal niet erg. ''Ik zie dat niet als probleem'', vertelt de gelouterde prof in de nieuwe editie van Voetbal International.

''Natuurlijk is de combinatie het meest ideaal. Dus als winnen samengaat met prachtig, verzorgd voetbal. Alleen: we zijn daar in Nederland een beetje te ver in doorgeslagen'', aldus El Ahmadi. ''Met Feyenoord spelen we nog geen oogstrelend voetbal, nee, maar we hebben wel drie van de vier wedstrijden gewonnen. Boem, de drie punten pakken, streep erdoor en naar de volgende tegenstander. Het zal niet elke week lukken, maar zo moeten we er dit seizoen wel in staan met Feyenoord.''

De Marokkaan is zelf ook zakelijker gaan spelen na zijn periode bij Aston Villa. ''Ja, ik probeer die winnaarsmentaliteit over te brengen. Vooral op de jonge jongens. Want iemand als Dirk Kuyt heeft dat natuurlijk al van zichzelf. Ik zeg het zo vaak in de kleedkamer: Het hoeft niet altijd mooi. Feyenoord heeft de beste selectie van Nederland, ja. Zo denk ik er nog steeds over. En dan doel ik op de breedte van onze groep. Maar dat betekent niet dat je, zoals tegen PSV, dan nooit eens een wedstrijd kunt verliezen.''
De manier waarop je verliest zegt wel genoeg beste Karim El Ahmadi !!!
Barabas
 Barabas - woensdag 02 september 2015 - 11:43   quote  deeplink  
De manier waarop doet er niet zoveel toe. Pisvee is titelkandidaat nummer 1, alleen al op basis van de begroting. Dat je dan verliest kan gebeuren.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 02 september 2015 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 11:43 schreef Barabas het volgende:
De manier waarop doet er niet zoveel toe. Pisvee is titelkandidaat nummer 1, alleen al op basis van de begroting. Dat je dan verliest kan gebeuren.
Wat een bullshit verhaal is dat!!!
Barabas
 Barabas - woensdag 02 september 2015 - 12:51   quote  deeplink  
Valt wel mee hoor.... je bent blijkbaar een andere mening toegedaan.....
JanM
 JanM - woensdag 02 september 2015 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 11:43 schreef Barabas het volgende:
De manier waarop doet er niet zoveel toe. Pisvee is titelkandidaat nummer 1, alleen al op basis van de begroting. Dat je dan verliest kan gebeuren.
Verliezen in Eindhoven kan inderdaad gebeuren, de manier waarop vind ik juist niet onbelangrijk. Zondag hadden we zeker niet hoeven te verliezen als we de kansen in de tweede helft zelf wel maken en door een blunder en een onterecht gegeven strafschop niet de 2-1 en 3-1 tegenkrijgen!
Barabas
 Barabas - woensdag 02 september 2015 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 13:11 schreef JanM het volgende:

[..]

Verliezen in Eindhoven kan inderdaad gebeuren, de manier waarop vind ik juist niet onbelangrijk. Zondag hadden we zeker niet hoeven te verliezen als we de kansen in de tweede helft zelf wel maken en door een blunder en een onterecht gegeven strafschop niet de 2-1 en 3-1 tegenkrijgen!
Voor en na de wedstrijd was al duidelijk dat we er nog niet zijn. Fouten worden gemaakt, ook door scheidsen. Zelf stonden we al zeker twee keer aan de goede kant van de streep. Deze keer niet. Ik vond Pisvee in de eerste helft zeer goed gebruik maken van de puinhoop achterin en een overwinning heeft er voor ons geen moment in gezeten.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 02 september 2015 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 12:51 schreef Barabas het volgende:
Valt wel mee hoor.... je bent blijkbaar een andere mening toegedaan.....
Moet je de selectie eens naast elkaar leggen en per positie oordelen! Dan is Feyenoord zeker niet minder.

De enige spelers die ik er bij PSV boven uit vind steken is : Guardado en L de Jong
Voor de rest is het ook maar middelmaat ...
Alleen PSV zat er veel korter op , zit meer lijn in het manier van spelen
de bluffer
 de bluffer - woensdag 02 september 2015 - 16:43   quote  deeplink  
Ik vind Karim El Ahmadi de beste spel bij Feyenoord
wat hij niet allemaal doet in het veld af en toe grote klasse hoor
hij heeft ook zijn mindere wedstrijden
maar ook zijn uitspraken over de selectie en de club
altijd positief

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6001
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Karim El Ahmadi///HELD-topic..









0.0125479