BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Karim El Ahmadi///HELD-topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - vrijdag 28 juni 2019 - 14:50   quote  deeplink  
Dan met miss Piggy naar het strand.
moa
 moa - vrijdag 28 juni 2019 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2019 - 10:54 schreef kenny het volgende:
mee eens welkom terug , wel dit seizoen hij kan na clasie die positie perfect invullen met als standin el Bouchataoui , dan is deze positie perfect ingevuld ook naar de toekomst toe
Nee nee nee nee nee, Fer is eigenlijk al te oud, moet je goed over nadenken of je dat nog wil. El Ahmadi is veel te oud, niet meer doen.
VVout
 VVout - vrijdag 28 juni 2019 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2019 - 14:46 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Haha iemand met zijn geloof zal niet snel een hond als huisdier kiezen ;)
Dan doet ie zijn vrouw aan de ketting, mij om het even.
kenny
 kenny - vrijdag 28 juni 2019 - 15:35   quote  deeplink  
ik zou el ahamadi altijd pakken , heeft nooit verzaakt en is een meester in het druk vooruit zetten en ballen afpakken , ok hij is 34 en kan hij nog zo goed zijn als een paar jaar terug ? maar goed je kan hem er goed tussen zetten met zijn ervaring en zo El Bouchatoui klaar stomen

koop je weer een speler voor die positie dan zou hij de ontwikkeling van bijvoorbeeld El Bouchatoui in de weg zitten , dus met karim eigenlijk een win win situatie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juni 2019 door kenny --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 juni 2019 - 16:06   quote  deeplink  
Eens
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 juni 2019 - 16:24   quote  deeplink  
Ik heb gehoord dat Hemal Knicks is gesignaleerd in Rotterdam
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 28 juni 2019 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2019 - 16:24 schreef Stylzz het volgende:
Ik heb gehoord dat Hemal Knicks is gesignaleerd in Rotterdam
Das een neef van Noan Atoll
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 juni 2019 - 16:29   quote  deeplink  
Ook de Noorse gebroeders NUS, P.NuS en A.NUS
van geil
 van geil - vrijdag 28 juni 2019 - 16:32   quote  deeplink  
Klipke gesignaleerd op Zestienhoven .
ar
 ar - vrijdag 28 juni 2019 - 17:29   quote  deeplink  
Mijn grote held.. maar kan niet meer.
We moeten doorrr!!
van geil
 van geil - vrijdag 28 juni 2019 - 18:43   quote  deeplink  
Ar heeft het licht gezien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 juni 2019 - 19:27   quote  deeplink  
Alles.is.Op komt ,en wil voor altijd blijven.
ar
 ar - vrijdag 28 juni 2019 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2019 - 18:43 schreef van geil het volgende:
Ar heeft het licht gezien.
Ben reëel.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 juni 2019 - 22:32   quote  deeplink  
Dat mag niet.
Krijg je kogel van rechts.
Positivo
 Positivo - vrijdag 28 juni 2019 - 22:51   quote  deeplink  
Nee gewoon nee
moa
 moa - zaterdag 29 juni 2019 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2019 - 15:35 schreef kenny het volgende:
ik zou el ahamadi altijd pakken , heeft nooit verzaakt en is een meester in het druk vooruit zetten en ballen afpakken , ok hij is 34 en kan hij nog zo goed zijn als een paar jaar terug ? maar goed je kan hem er goed tussen zetten met zijn ervaring en zo El Bouchatoui klaar stomen

koop je weer een speler voor die positie dan zou hij de ontwikkeling van bijvoorbeeld El Bouchatoui in de weg zitten , dus met karim eigenlijk een win win situatie
Hoe kom je er bij, we hebben juist al veel te veel oude spelers dat is de reden dat wij ook te weinig transferinkomsten ophalen. De jeugd moet meer de kans krijgen, El Ahamdi kan prima helpen als assistent trainer ofzo. Op het veld loopt hij alleen maar in de weg met zijn leeftijd.

Kijk naar Ajax en PSV die hebben een gemiddelde leeftijd veel jonger dan wij, natuurlijk leuk als je een Kuyt of Persie er tussen kan zetten. Maar Berghuis, Toornstra, Botteghin, van der Heijden etc... Spelen allemaal al 10 jaar prof voetbal.

Totaal niet wenselijk nog meer oudjes
MightyAce
 MightyAce - donderdag 09 april 2020 - 15:44   quote  deeplink  
Transfervrij :P
tomson
 tomson - donderdag 09 april 2020 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2020 - 15:44 schreef MightyAce het volgende:
Transfervrij :P
KEA had interesse in een technische positie geloof ik he ?
MightyAce
 MightyAce - donderdag 09 april 2020 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2020 - 16:42 schreef tomson het volgende:

[..]

KEA had interesse in een technische positie geloof ik he ?
Wil sowieso nog een jaartje ballen
piet de paler
 piet de paler - donderdag 09 april 2020 - 17:31   quote  deeplink  
We willen toch renoveren en investeren ?
MightyAce
 MightyAce - donderdag 09 april 2020 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2020 - 17:31 schreef piet de paler het volgende:
We willen toch renoveren en investeren ?
Gewoon een ring bovenop Karim bouwen dus
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 09 april 2020 - 18:23   quote  deeplink  
Karim was een sterkhouder. Maar nu?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 09 april 2020 - 19:59   quote  deeplink  
Gewoon niet meer omkijken maar nieuwe spelers erbij halen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 10 april 2020 - 11:01   quote  deeplink  
Karim keert als voetballer niet meer terug bij ons natuurlijk. Maar in een andere rol (of gewoon als supporter) is hij meer dan welkom. Zijn eigen ontwikkeling als voetballer en vooral ook als mens, (hoe hij omging met mindere periodes) lijkt mij ook een prima voorbeeld voor de jeugd.

Een volgende stap als trainer in de Feyenoord academy ligt voor de hand, maar er zijn ook andere opties denkbaar mocht zijn voorkeur elders liggen.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 10 april 2020 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2020 - 11:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Karim keert als voetballer niet meer terug bij ons natuurlijk. Maar in een andere rol (of gewoon als supporter) is hij meer dan welkom. Zijn eigen ontwikkeling als voetballer en vooral ook als mens, (hoe hij omging met mindere periodes) lijkt mij ook een prima voorbeeld voor de jeugd.

Een volgende stap als trainer in de Feyenoord academy ligt voor de hand, maar er zijn ook andere opties denkbaar mocht zijn voorkeur elders liggen.
Misschien kan ie Sven van Beek Nederlands leren
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 10 april 2020 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2020 - 11:15 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Misschien kan ie Sven van Beek Nederlands leren
hahaha, iemand moet het doen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 april 2020 - 13:25   quote  deeplink  
Momenteel kan er niet gevoetbald worden en dus is er voldoende tijd om terug te blikken. Karim El Ahmadi was de motor op het middenveld tijdens het kampioensjaar. De 35-jarige Marokkaans international blikt in gesprek met het Algemeen Dagblad terug op zijn grootste succes in zijn voetballoopbaan.

El Ahmadi is in de loop de jaren anders gaan voetballen. ''Ik besef sinds de titel dat er een verschil is tussen graag iets willen winnen of écht graag iets willen. Dat moet je ontwikkelen en daar kun je volgens mij niet jong genoeg mee beginnen. Het draait allemaal om winnen. Jarenlang was ik als jeugdspeler wel tevreden als ik zelf leuk had gespeeld, iemand bijvoorbeeld een balletje door de benen had getikt. Daar draait het niet om, maar dat moet je ervaren.''

''Ik weet ook dat iemand die iets gewonnen heeft, eigenlijk meer ervaring heeft dan iemand die jarenlang meedraait. Of noem het onvoorstelbaar belangrijke bagage,'' vervolgt El Ahmadi. Vooral Dirk Kuyt en Nicolai Jørgensen staken er die periode bovenuit. ''Ik zag het in mei aan Jørgensen. Die was zo rustig, terwijl hij niet eens zo oud is. Maar hij was al eens kampioen geworden, dat scheelt. De jonge spelers bij Feyenoord hebben daarom iets in hun rugzak dat ze zoveel verder kan brengen.''

El Ahmadi gaat het kampioensjaar nooit vergeten. ''2017 is een geweldig jaar geworden. De landstitel, het bereiken van het WK met Marokko, de individuele prijzen. Alles waarvoor ik jaren had geknokt, kwam opeens samen.'' De middenvelder komt momenteel uit voor Al-Ittihad en heeft een contract tot deze zomer. Hij heeft aangegeven volgend seizoen graag weer terug te keren naar Nederland en FC Twente is een optie.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 april 2020 - 10:42   quote  deeplink  
Sympathieke vent.
Dirk1
 Dirk1 - maandag 13 april 2020 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2020 - 11:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Karim keert als voetballer niet meer terug bij ons natuurlijk. Maar in een andere rol (of gewoon als supporter) is hij meer dan welkom. Zijn eigen ontwikkeling als voetballer en vooral ook als mens, (hoe hij omging met mindere periodes) lijkt mij ook een prima voorbeeld voor de jeugd.

Een volgende stap als trainer in de Feyenoord academy ligt voor de hand, maar er zijn ook andere opties denkbaar mocht zijn voorkeur elders liggen.
volledig mee eens toevoegen aan de opleiding maar niet meer als speler je moet vooruit en niet terug.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 juni 2020 - 19:17   quote  deeplink  
pat
 pat - donderdag 04 juni 2020 - 19:51   quote  deeplink  
Ahhhh jongens komop, terug voor 1 laatste jaar. Laat em lekker schoonmaken. Komop jongens ik heb een zwak voor deze held. Afsluiten bij ons en hoppa functie bij ons. Super instelling
pat
 pat - donderdag 04 juni 2020 - 19:56   quote  deeplink  
Karim ahhh zo een sympatieke gast, fit, geniale steekpas op het middenveld en een klerelijer met ballen. Hij en fer met veerman voor 1 jaar erbij? Ik ben om HALUHHHHHHHH
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 juni 2020 - 20:13   quote  deeplink  
Kan geen kwaad hem terug te halen indd.
kenny
 kenny - donderdag 04 juni 2020 - 20:13   quote  deeplink  
van mij mag hij ook komen , vraag me wel af hoe fit hij nog is en of hij nog mee kan komen op dit niveau , betere bal afpakker en aanjager bestaat zowat niet
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 05 juni 2020 - 07:47   quote  deeplink  
Die komt niet naar Rotterdam
zijn familie woont in het Tukker land en daar gaat hij heen.
zal wel jammer zijn
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 05 juni 2020 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2020 - 20:13 schreef kenny het volgende:
van mij mag hij ook komen , vraag me wel af hoe fit hij nog is en of hij nog mee kan komen op dit niveau , betere bal afpakker en aanjager bestaat zowat niet
Eens.
de bluffer
 de bluffer - zondag 07 juni 2020 - 21:49   quote  deeplink  
Dat is toch normaal, eindigen waar je begonnen bent
daar heeft hij altijd ook een basis plaats.
Zeer mooie tijd heeft hij wel in de Kuip gehad.
Dat zal hij wel missen. Maar hij is ook een familie mens
en die wonen allemaal in het Oosten.
Ik had dit wel gedacht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2020 door de bluffer --
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 juni 2020 - 21:52   quote  deeplink  
Ik gun hem Twente niet
pat
 pat - zondag 07 juni 2020 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2020 - 21:52 schreef Stylzz het volgende:
Ik gun hem Twente niet
Ik ook niet snik snik

Karim held
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 29 juli 2021 - 22:07   quote  deeplink  
Op zo'n avond mis je deze speler toch wel enorm. Iemand die zoveel weghaalde. En mentaal heel sterk.
kenny
 kenny - donderdag 29 juli 2021 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2021 - 22:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Op zo'n avond mis je deze speler toch wel enorm. Iemand die zoveel weghaalde. En mentaal heel sterk.
eens , was een toppertje
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 maart 2022 - 11:46   quote  deeplink  
Meldt net bij ESPN dat ie op snuffel stage wil bij Feyenoord om zich te ontwikkelen als jeugdtrainer
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 13 maart 2022 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2020 - 11:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Karim keert als voetballer niet meer terug bij ons natuurlijk. Maar in een andere rol (of gewoon als supporter) is hij meer dan welkom. Zijn eigen ontwikkeling als voetballer en vooral ook als mens, (hoe hij omging met mindere periodes) lijkt mij ook een prima voorbeeld voor de jeugd.

Een volgende stap als trainer in de Feyenoord academy ligt voor de hand, maar er zijn ook andere opties denkbaar mocht zijn voorkeur elders liggen.
Nog steeds van toepassing ;)
pat
 pat - zondag 13 maart 2022 - 13:06   quote  deeplink  
Mooi he
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 maart 2022 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2022 - 11:46 schreef Stylzz het volgende:
Meldt net bij ESPN dat ie op snuffel stage wil bij Feyenoord om zich te ontwikkelen als jeugdtrainer
Doen!
ar
 ar - zondag 13 maart 2022 - 17:17   quote  deeplink  
M'n held!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 augustus 2022 - 02:57   quote  deeplink  
Voormalig Feyenoorder Karim El Ahmadi is voetballer af. De Marokkaanse middenvelder zet een punt achter zijn spelersloopbaan, waarin hij kampioen werd met Feyenoord.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 augustus 2022 - 07:20   quote  deeplink  
King Karim
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 augustus 2022 - 09:52   quote  deeplink  
Held! Hopelijk zien we hem in een andere rol terug bij Feyenoord. Zijn ervaring en mentaliteit is van onschatbare waarde denk ik.
kenny
 kenny - maandag 01 augustus 2022 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2022 - 09:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Held! Hopelijk zien we hem in een andere rol terug bij Feyenoord. Zijn ervaring en mentaliteit is van onschatbare waarde denk ik.
eens , zou top zijn voor de jeugd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Karim El Ahmadi///HELD-topic..









0.0331220