BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Frank de Boer zijn 5e seizoen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 26 augustus 2014 - 09:08   quote  deeplink  
Geweldige coach, maar ook zeer eigenwijs.

Er zit meer dan genoeg kwaliteit in onze selectie, misschien iets te weinig echte ervaring, maar Frank de Boer blijft maar puzzelen, terwijl je wel twee elftallen kunt bouwen met de selectie, die wij hebben. Daarnaast zet hij stelselmatig spelers verkeerd neer en vind ik niet dat hij de spelers beter maakt, integendeel, door dat schuiven worden de prestaties minder, dan van het potentieel mag worden verwacht (spelers worden onzeker). Ik hoop dat Frank de Boer ook door zal groeien als coach, want hij is vrij volhardend in z'n tekortkomingen.
Jonge spelers krijgen vertrouwen door ze op voor hun vertrouwde posities op te stellen, geen verdediger als middenvelder, etc.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door Ztjes --
hjf
 hjf - dinsdag 26 augustus 2014 - 10:02   quote  deeplink  
Volgens mij is De Boer de meest succesvolle trainer, die wij na Van Gaal hebben gehad. Voor de periode De Boer waren de financiën zeer zorgwekkend. Nu staat het als een huis. Maar als je bedoelt, dat De Boer door moet ontwikkelen en progressie moet gaan maken, dan wil ik tot een bepaalde hoogte met jou meegaan.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 26 augustus 2014 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 10:02 schreef hjf het volgende:
Volgens mij is De Boer de meest succesvolle trainer, die wij na Van Gaal hebben gehad. Voor de periode De Boer waren de financiën zeer zorgwekkend. Nu staat het als een huis. Maar als je bedoelt, dat De Boer door moet ontwikkelen en progressie moet gaan maken, dan wil ik tot een bepaalde hoogte met jou meegaan.
Dat bedoel ik ook.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 26 augustus 2014 - 11:13   quote  deeplink  
Neem de afgelopen eredivisie topper tegen PSV, El Ghazi wordt door Andersen vervangen. Lucas heeft als middenvelder vertrouwen getankt bij jong Ajax. Hij moet spelen op de positie als vleugelspits, trouwens er zit wel een echte vleugelspits op de bank. Bij de eerste acties gaat het mis en heel zijn zelfvertrouwen is weg. Dit is logisch voor een jeugdige speler, maar dit soort keuzes verwijt ik Frank bij onze jeugdige talenten.
Dat je een Daley op een gegeven moment, nadat hij allang een vaste positie heeft afgedwongen, gaat uitproberen als middenvelder vind ik wel te begrijpen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door Ztjes --
riveco
 riveco - dinsdag 26 augustus 2014 - 12:32   quote  deeplink  
Slotje er op, Onzin
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 26 augustus 2014 - 12:45   quote  deeplink  
Robeco,
Er zijn ook mensen, die het grootste deel van hun maatschappelijke carrière, jeugd heeft opgeleid om topprestaties te leveren.
Iedereen moet altijd kritisch blijven naar zijn eigen prestaties en is nooit te oud om te leren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door Ztjes --
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 26 augustus 2014 - 12:55   quote  deeplink  
Slotje

wat een onzin, alleen omdat er 1 wedstrijd verloren wordt wil jij het liefst Frank de Boer afzetten als hoofdcoach...

nepsupporter...
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 26 augustus 2014 - 13:19   quote  deeplink  
Dat zeg ik niet, dat wil ik niet. Want er is geen betere coach in Nederland.
Alleen stel ik me kritisch op, hoe Frank te vaak de talenten op hun niet vertrouwde posities laat spelen bij het eerste elftal.

Dat neemt niets weg van mijn zeer grote waardering voor hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door Ztjes --
remco k
 remco k - dinsdag 26 augustus 2014 - 13:27   quote  deeplink  
Structureel op verkeerde posities?

Cilissen keeper toch?
Van Rhijn een back?
Veltman een CV?
Moisander een CV?
Boilesen een CV?
Viergever CV, back of cvm?
Blind, back cvm of lmv?
Klaasen rmv?
Schone is een middenvelder maar rendeert het beste op RS of LS
Siggie een SP??
Al Ghazi buitenspeler??

Over Schone kan je discussiëren, de rest klopt gewoon..
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 26 augustus 2014 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 13:27 schreef remco k het volgende:
Structureel op verkeerde posities?

Cilissen keeper toch?
Van Rhijn een back?
Veltman een CV?
Moisander een CV?
Boilesen een CV?
Viergever CV, back of cvm?
Blind, back cvm of lmv?
Klaasen rmv?
Schone is een middenvelder maar rendeert het beste op RS of LS
Siggie een SP??
Al Ghazi buitenspeler??

Over Schone kan je discussiëren, de rest klopt gewoon..
Is ook onzin wat die zegt,
iemand zei hier ook: 'Frank zet iedereen op de verkeerde posistie.' 5 min later:'We zouden Fischer ook wel eens in de spits kunnen proberen.'

-.-'
JOOD
 JOOD - dinsdag 26 augustus 2014 - 13:36   quote  deeplink  
Frank de Boer heeft gelijk!

Dat is het voordeel als je gewoon goed presteert. Hij heeft gelijk.
We zijn het misschien niet overal mee eens, maar hij heeft gelijk omdat hij wedstrijden en prijzen wint. Met een beetje geluk (of minder pech) hadden we de afgelopen 3 seizoenen ook al kunnen overwinteren in de CL.

Mocht hij dit jaar minder presteren, dan kunnen we aan hem gaan twijfelen.

Hij is een held.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 26 augustus 2014 - 13:55   quote  deeplink  
Hij lijkt erop, dat het "not done" is op dit headline Ajax-forum om een discussie te willen starten over onze trainer Frank de Boer.
Voor Remco mijn lijstje.
Misschien ligt het er wel aan, dat Frank een verdediger was.
En hij vooral met posities van de middenvelders en aanvallers schuift.

Bojan Krkick als vleugelspits
Viktor Fischer als vleugelspits
Lucas Andersen als vleugelspits
Lerin Duarte als verdediger
Kolbein sigthorsson als vleugelspits

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door Ztjes --
riveco
 riveco - dinsdag 26 augustus 2014 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 13:55 schreef Ztjes het volgende:
Hij lijkt erop, dat het "not done" is op dit headline Ajax-forum om een discussie te willen starten over onze trainer Frank de Boer.
Voor Remco mijn lijstje.
Misschien ligt het er wel aan, dat Frank een verdediger was.
En hij vooral met posities van de middenvelders en aanvallers schuift.

Bojan Krkick als vleugelspits
Viktor Fischer als vleugelspits
Lucas Andersen als vleugelspits
Lerin Duarte als verdediger
Kolbein sigthorsson als vleugelspits
Daar wil ik even op reageren, Krkic speelde bij Barca al spits en buitenspeler.
Vicktor Fischer speelde zijn beste wedstrijd als vleugelspits.
Lucas Andersen wordt gebruikt als vleugelspits omdat hij zich dan makkelijker kan ontwikkelen omdat een am het spel rondom hem heeft en dus meer druk onstaat.
Lerin Duarte als verdediger, oké dat pakte verkeerd uit. Maar is ook niet zo gek bedacht omdat hij ook als controlerende middenvelder kan spelen.
Kolbein Sigtorsson als vleugelspits? Ja want Ajax wil dat hij beter wordt in het mee voetballen ( dus zet je hem aan de buitenkant waar hij meer vrijheid krijgt.
remco k
 remco k - dinsdag 26 augustus 2014 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 13:55 schreef Ztjes het volgende:
Hij lijkt erop, dat het "not done" is op dit headline Ajax-forum om een discussie te willen starten over onze trainer Frank de Boer.
Voor Remco mijn lijstje.
Misschien ligt het er wel aan, dat Frank een verdediger was.
En hij vooral met posities van de middenvelders en aanvallers schuift.

Bojan Krkick als vleugelspits speelde vrijwel alles daar, juist bij Barcelona
Viktor Fischer als vleugelspits Doet ie ook gewoon goed
Lucas Andersen als vleugelspits Niet zijn beste positie, maar heeft het een aantal keren prima ingevuld
Lerin Duarte als verdediger slecht experiment
Kolbein sigthorsson als vleugelspits speelde hij bij AZ ook regelmatig, en maakte een aantal belangrijke goals juist vanaf die plek
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 26 augustus 2014 - 14:43   quote  deeplink  
Riveco en Remco,
Ik begrijp de keuzes ook wel die door Frank zijn gemaakt.
Alleen vind ik, dat als je basis is het door laten stromen van talenten, dan leidt je ze op hun positie bij de onderliggende elftallen. Dat geeft zekerheid aan de jonge speler en als hij moet spelen bij hoofdmacht, dan op zijn eigen vertrouwde positie, met ook een ervaren speler om zich heen om hem te sturen.
Is hij nog niet goed genoeg, verhuur hem dan aan een ander eredivisie-club.
nora
 nora - dinsdag 26 augustus 2014 - 15:46   quote  deeplink  
Op zich is het wisselen altijd een persoonlijke keuze soms ga je op je gevoel af en soms heeft het te maken met de fitheid die een speler de hele week getoond heeft op de training.Bevoorbeeld Kishna oogde vorige week dodelijk vermoeid en mischien zit hij er wel een beetje doorheen en vandaar de keus voor Anderson. Zo zijn er wel eens meer wissels die in mijn ogen wel eens vreemd zijn maar daar kan een erden achter zitten die wij niet kennen, dus vind ik dat niet zo,n probleem wat ik wel een probleem vind dat is centrumspits positie die halverwege vorig seizoen al moest worden vervangen en dat wil je doen met een 17 en 20 jarige sorry dat vind ik echt een mankament van t,hele techn/hart dus ook van Frankie en Marcje.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 augustus 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 12:55 schreef NatjosFC het volgende:
Slotje

wat een onzin, alleen omdat er 1 wedstrijd verloren wordt wil jij het liefst Frank de Boer afzetten als hoofdcoach...

nepsupporter...
Waar zegt hij dat de Boer weg moet?
Dit is een forum die zijn er om meningen te etaleren.
Dus als hij dat op deze manier wil doen mag dat toch?
Of je het er nou mee eens ben of niet..

De Boer doet zat goede dingen maar is toch niet raar dat hij nog zat kan/moet leren?
Tegen Az pakte het wel goed uit met Blind Lm en tegen Psv niet.
Andersen was ook geen goede wissel dat mag duidelijk zijn.
Deze selectie en de Boer gaan ons misschien geen kampioen maken dit jaar
en dan mag je toch best kritisch zijn?

Ik persoonlijk ben al blij dat er wat leukere spelers om naar kijken rondlopen..
Maar om dan gelijk weer te zeggen dat we aanvallender spelen dat dat de rede
is dat we van Psv verloren hebben vind ik onzin..

Achter Boilesen zit weinig en de Boer hem niet op moeten stellen.
van Rhijn, Veltman brengen in deze belangrijke wedstrijd terwijl ze
een tijdje weggeweest zijn en nog weinig wedstrijd ritme hadden
was dat slim? Sigthorsson spits?
Zivkovic had ik gewoon een kans gegeven maar dat is mijn mening

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 augustus 2014 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 15:46 schreef nora het volgende:
Op zich is het wisselen altijd een persoonlijke keuze soms ga je op je gevoel af en soms heeft het te maken met de fitheid die een speler de hele week getoond heeft op de training.Bevoorbeeld Kishna oogde vorige week dodelijk vermoeid en mischien zit hij er wel een beetje doorheen en vandaar de keus voor Anderson. Zo zijn er wel eens meer wissels die in mijn ogen wel eens vreemd zijn maar daar kan een erden achter zitten die wij niet kennen, dus vind ik dat niet zo,n probleem wat ik wel een probleem vind dat is centrumspits positie die halverwege vorig seizoen al moest worden vervangen en dat wil je doen met een 17 en 20 jarige sorry dat vind ik echt een mankament van t,hele techn/hart dus ook van Frankie en Marcje.
Het had allemaal makkelijker gegaan als bv. Moisander, Schöne,
Sigthorsson verkocht waren.. Nu hebben ze geen trek om zulke spelers te gaan passeren.
Bij Moisander heb ik ook het idee dat ze gewoon erg tevreden over hem zijn.
Sigthorsson heeft 4 of 6 gekost? Dat willen ze terug verdienen eerder kopen ze waarschijnlijk
echt geen spits. Een aantal spelers gaat je gewoon niet naar een hoger plan brengen
Pec en Psv hebben dat dit seizoen al weer duidelijk gemaakt.

Boilesen twijfelgeval blessure gevoeligheid blijft een probleem
Moisander degelijk maar geen topper
Serero is het toch net niet
Duarte gaat hem niet worden ben ik bang
Andersen is echt veel te licht(letterlijk) faalangst?
Schöne prima 12de man
Sigthorsson is niks kan niet brengen wat een Ajax spits zou moeten
Milik lijkt afgeschreven te zijn door de Boer
Zivkovic bij jong Ajax?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 26 augustus 2014 - 16:55   quote  deeplink  
Zivkovic en Millik krijgen hun kans heus nog wel. Millik is een seizoen gehuurd met de optie voor nog een seizoen. Dat doen ze niet als echt helemaal niets im hem zouden zien
hjf
 hjf - dinsdag 26 augustus 2014 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 16:55 schreef Ronald 1960 het volgende:
Zivkovic en Millik krijgen hun kans heus nog wel. Millik is een seizoen gehuurd met de optie voor nog een seizoen. Dat doen ze niet als echt helemaal niets im hem zouden zien
Volgens mij hebben ze Milik dit seizoen gehuurd met een optie tot koop voor een bedrag van € 3 mln. Maar De Boer heeft vorige week aangegeven, dat hij Sightorsson de voorkeur boven Milik geeft, omdat eerstgenoemde verder is en dat laat zien op de training. We hebben, hoewel het seizoen nog jong is, gezien hoe ver Sightorsson is. Dat baart mij zorgen. Milik zal, als hij al de kwaliteiten bezit om de toekomstige spits te worden, nog enorm moeten wennen aan het Ajax-systeem. En het wordt steeds duidelijker, dat op dit systeem een vloek rust voor een spits. Ik bedoel hiermee te zeggen, dat dit de moeilijkste positie binnen het elftal is (je moet naast dat je een goede schutter bent ook nog heel goed kunnen voetballen). Mijn mening is, dat na 1 september Zivkovic voor de leeuwen gegooid moet gaan worden. Anders ben ik bang, dat hij naar de kloten wordt geholpen door hem in Jong Ajax, op een donkere vrijdagavond voor een paar honderd man en een paardenkop, te laten spelen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 augustus 2014 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 16:55 schreef Ronald 1960 het volgende:
Zivkovic en Millik krijgen hun kans heus nog wel. Millik is een seizoen gehuurd met de optie voor nog een seizoen. Dat doen ze niet als echt helemaal niets im hem zouden zien
Is ook zo maar volgens mij is hij ze tot nu toe toch aardig tegen gevallen.
Sigthorsson mag zich nog even in de kijker spelen helaas slaagt hij daar
nog niet erg in..
remco k
 remco k - dinsdag 26 augustus 2014 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 14:43 schreef Ztjes het volgende:
Riveco en Remco,
Ik begrijp de keuzes ook wel die door Frank zijn gemaakt.
Alleen vind ik, dat als je basis is het door laten stromen van talenten, dan leidt je ze op hun positie bij de onderliggende elftallen. Dat geeft zekerheid aan de jonge speler en als hij moet spelen bij hoofdmacht, dan op zijn eigen vertrouwde positie, met ook een ervaren speler om zich heen om hem te sturen.
Is hij nog niet goed genoeg, verhuur hem dan aan een ander eredivisie-club.
Alleen wordt er in de opleiding dusdanig veel rekening mee gehouden dat je op een andere positie moet kunnen spelen dat ook die posities vaak gewoon goed te bespelen zijn door die jongens.

Schone doet het trouwens op een voor hem onbekende plek beter dan die op zijn vertrouwde plekken heeft gedaan. En tegenwoordig speelt iedere linksbuiten met regelmaat op rechts en andersom. Dat is bij vrijwel alle ploegen zo.
remco k
 remco k - dinsdag 26 augustus 2014 - 22:42   quote  deeplink  
Als Millik afgeschreven zou zijn door de Boer zou hij niet op de bank zitten..

Als er op deze wereld 1 Ajacied is die spelers terecht niet zo snel afscrijft is het de Boer wel..
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:19   quote  deeplink  
Niemand is perfect en FDB ook niet. Ondanks zijn foutjes is hij instaat om gedurende een lange periode structureel een bepaald niveau uit dit Ajax te halen. Ook al is dat behaalde niveau niet altijd het mooiste, het is wel effectief. En dat levert resultaat op. Ajax en ook wij al supporters mogen zeker blij zijn met FDB.

De tekortkomingen liggen eerder op het kwalitatieve vlak en het feit dat Ajax veel jonge en onervaren spelers heeft. Daar zit een risico aan. En dat risico is dat je een keer geen kampioen wordt en het opnieuw in de CL niet goed doet.

Persoonlijk denk ik dat wanneer Ajax een deel van haar geld gestoken had in een paar ervaren spelers het meer kans op de beoogde doelstellingen had gehaald. Ik noem dat verkleinen van je risico. Ook denk ik dat Ajax sturing kan gebruiken van oudere en ervaren speler.(s)
remco k
 remco k - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:24   quote  deeplink  
Ik snap niet zo goed dat men maar blijft zeuren. Ajax heeft 2 goede en 3 attractieve wedstrijden gespeeld dit seizoen, 2 daarvan zijn gewonnen, 1 ongelukkig verloren tegen toevallig de enige echte andere titelkandidaat..

Ajax speelt al attractiever, beter en sneller dan afgelopen seizoen de start..

Het lijkt wel alsof heel veel mensen hun mening nog steeds hebben op basis van afgelopen seizoen. Ik heb een nieuwtje, we zijn al weer 3 potten onderweg..
freakie
 freakie - dinsdag 26 augustus 2014 - 23:35   quote  deeplink  
3 toppers gehad en 2 gewonnen, lijkt me prima?:) Soms verlies je wel eens een wedstrijd, je kan niet alle wedstrijden winnen in een seizoen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 27 augustus 2014 - 00:58   quote  deeplink  
waar gaat dit over?

Werd er gewonnen dan werd er gezegd dat de wedstrijd niet om aan te zien was.
Supporters vragen aan de boer of ze iets aanvallender willen spelen
tegen clubs die op de counter spelen zullen wel eens verliezen.
De boer is lekker eigenwijs dat is juist zijn sterke kracht.

ten opzichte van vorig seizoen hebben we 3 punten meer
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 augustus 2014 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 00:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
waar gaat dit over?

Werd er gewonnen dan werd er gezegd dat de wedstrijd niet om aan te zien was.
Supporters vragen aan de boer of ze iets aanvallender willen spelen
tegen clubs die op de counter spelen zullen wel eens verliezen.
De boer is lekker eigenwijs dat is juist zijn sterke kracht.

ten opzichte van vorig seizoen hebben we 3 punten meer
Met Viergever en El Ghazi erbij gaat het voetbal inderdaad sneller.
Vitesse, Az uit beiden winst is ook al een vooruitgang en was ook leuk
om naar te kijken. Eerste helft tegen Psv was er echt helemaal niets aan de hand.
Tweede helft breekt de conditie/fitheid je op en krijgt Psv de kans om vrij te counteren.
Kansen zat gehad dus heel somber hoef je niet te zijn.

Wat ik jammer vind is dat de pijnpunten al lange tijd aangewezen kunnen worden
en er niks mee gedaan wordt:

Boilesen al geruime tijd twijfelgeval door fitheid
Moisander (Ajax is zijn plafond is geen topper en wordt dat ook nooit)
Lm (tegen Az goed in gevuld Blind) tegen dynamisch team heeft Blind het lastig
Sigthorsson hij houd niemand echt bezig deze houten klaas

Dan heb je zoveel kennis van ex-voetballers binnen de club en
dan vind je dit goed genoeg om het nieuwe seizoen aan te gaan.
Jammer erg jammer
nora
 nora - woensdag 27 augustus 2014 - 08:43   quote  deeplink  
Inderdaad zoals al aan gegeven een prima begin van het nw seizoen maar je moet niet je ogen suiten voor de zwakke punten in je team en nu het nog kan moet je die verbeteren zodat je aankomende wedstrijden makkelijker wint en zeker in de CL want dat wordt toch andere koek.
riveco
 riveco - woensdag 27 augustus 2014 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 08:43 schreef nora het volgende:
Inderdaad zoals al aan gegeven een prima begin van het nw seizoen maar je moet niet je ogen suiten voor de zwakke punten in je team en nu het nog kan moet je die verbeteren zodat je aankomende wedstrijden makkelijker wint en zeker in de CL want dat wordt toch andere koek.
Gelukkig geef je je eigen al antwoord, we komen weer in pot 3 en als je dan kijkt naar de ploegen die je kunt treffen wordt iedere pot al een klus om niet te verliezen ( laat staan makkelijk te winnen ) We treffen minimaal 2 tegenstanders (waarschijnlijk 3 ) uit een grote competitie (waar ze dus wel grote namen naar kunnen lokken) met een grote kas.
Maar die grote namen komen niet naar ons, dus kun je het beter doen met wat je hebt als weer eens een twijfel geval kopen.
remco k
 remco k - woensdag 27 augustus 2014 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 07:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met Viergever en El Ghazi erbij gaat het voetbal inderdaad sneller.
Vitesse, Az uit beiden winst is ook al een vooruitgang en was ook leuk
om naar te kijken. Eerste helft tegen Psv was er echt helemaal niets aan de hand.
Tweede helft breekt de conditie/fitheid je op en krijgt Psv de kans om vrij te counteren.
Kansen zat gehad dus heel somber hoef je niet te zijn.

Wat ik jammer vind is dat de pijnpunten al lange tijd aangewezen kunnen worden
en er niks mee gedaan wordt:

Boilesen al geruime tijd twijfelgeval door fitheid
Moisander (Ajax is zijn plafond is geen topper en wordt dat ook nooit)
Lm (tegen Az goed in gevuld Blind) tegen dynamisch team heeft Blind het lastig
Sigthorsson hij houd niemand echt bezig deze houten klaas

Dan heb je zoveel kennis van ex-voetballers binnen de club en
dan vind je dit goed genoeg om het nieuwe seizoen aan te gaan.
Jammer erg jammer
Ik ben van mening dat de persoonlijke fouten zeker niet aan fitheid te wijten valt,
remco k
 remco k - woensdag 27 augustus 2014 - 09:36   quote  deeplink  
En Boilsen is al maandenlang gewoon fit, wordt ook zelden gewisseld en speelt constant 90 minuten. Zaterdag iets lichts opgelopen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 augustus 2014 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 09:36 schreef remco k het volgende:
En Boilsen is al maandenlang gewoon fit, wordt ook zelden gewisseld en speelt constant 90 minuten. Zaterdag iets lichts opgelopen.
T is gewoon een brekebeen die dit seizoen ook bijna op zeker wedstrijden
gaat missen. Hij was gewoon niet 100% fit.
Daarbij gooi je van Rhijn en Veltman ook in een topper het veld op
zonder goed ingespeeld te zijn.
nora
 nora - woensdag 27 augustus 2014 - 13:29   quote  deeplink  
Ik zou ook Veltman en van Rhijn er in zetten want die zijn gewoon beter als Ligeon en v/d Hoorn.
remco k
 remco k - woensdag 27 augustus 2014 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 11:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

T is gewoon een brekebeen die dit seizoen ook bijna op zeker wedstrijden
gaat missen. Hij was gewoon niet 100% fit.
Daarbij gooi je van Rhijn en Veltman ook in een topper het veld op
zonder goed ingespeeld te zijn.
Veltman had al twee potten gespeeld bij jong ajax ter voorbereiding. Daarnaast trainen die gasten dagelijks met elkaar en is het ook niet zo dat het onbekenden zijn van elkaar.
Ztjes
 Ztjes - zondag 31 augustus 2014 - 18:53   quote  deeplink  
Alle interviews wijzen er toch echt op dat Frank niet blij is met de huidige wijze van verkoop en aankoop van spelers. Loop de links zelf maar even na.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 20:08   quote  deeplink  
Raar dat ie niet blij is dat Blind op het laatste moment weg is gegaan..
Ztjes
 Ztjes - zondag 31 augustus 2014 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:08 schreef remco k het volgende:
Raar dat ie niet blij is dat Blind op het laatste moment weg is gegaan..
Hij heeft het over elke keer op het einde van de transferperiode en ook over het verkopen van spelers aan je directe tegenstanders. Dus het zit dieper en speelt al langer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Ztjes --
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:12 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Hij heeft het over elke keer op het einde van de transferperiode en ook over het verkopen van spelers aan je directe tegenstanders. Dus het zit dieper en speelt al langer.
Als dat echt zo zou zijn was de Boer al lang en breed weg geweest.. Natuurlijk ergert de Boer zich aan het feit dat wij in Nederland vaak onze topspelers kwijtraken, en natuurlijk is dat irritant dat dit aan het einde van de window gebeurt..

Maar een speler die weg wil, wil weg anders blijft ie wel.. Clubs hebben nu eenmaal niet meer de macht spelers te houden als ze dat wel willen.. Een speler die met tegenzin bij de club blijft heb je nu eenmaal ook niet veel aan..
Ztjes
 Ztjes - zondag 31 augustus 2014 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Als dat echt zo zou zijn was de Boer al lang en breed weg geweest.. Natuurlijk ergert de Boer zich aan het feit dat wij in Nederland vaak onze topspelers kwijtraken, en natuurlijk is dat irritant dat dit aan het einde van de window gebeurt..

Maar een speler die weg wil, wil weg anders blijft ie wel.. Clubs hebben nu eenmaal niet meer de macht spelers te houden als ze dat wel willen.. Een speler die met tegenzin bij de club blijft heb je nu eenmaal ook niet veel aan..
Waar baseer jij het op, dat Frank dan allang was weggeweest en je verwijt andere forumleden dat ze de beter de interviews kunnen lezen. En ga dan zelf ook niet iets posten wat nergens op is gebaseerd.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:24 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Waar baseer jij het op, dat Frank dan allang was weggeweest en je verwijt andere forumleden dat ze de beter de interviews kunnen lezen. En ga dan zelf ook niet iets posten wat nergens op is gebaseerd.
Frank de Boer kon weg bij Ajax deze zomer.. Maar koos om langer te blijven, als de verhoudingen zo scheef zouden zijn als er nu gesteld wordt, waarom zou hij dan blijven?? Zeker als hij al weer weet dat ie "slechte" selectie zou hebben..
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 31 augustus 2014 - 20:27   quote  deeplink  
Mischien 1 seizoen te lang en had de stap moeten zetten.
Ztjes
 Ztjes - zondag 31 augustus 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Frank de Boer kon weg bij Ajax deze zomer.. Maar koos om langer te blijven, als de verhoudingen zo scheef zouden zijn als er nu gesteld wordt, waarom zou hij dan blijven?? Zeker als hij al weer weet dat ie "slechte" selectie zou hebben..
Kon weg, maar is misschien niet de club waar Frank zijn toekomst bij wilt vervolgen. Dus is zijn keuze om te blijven is niet meer dan logisch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Ztjes --
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:24 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Waar baseer jij het op, dat Frank dan allang was weggeweest en je verwijt andere forumleden dat ze de beter de interviews kunnen lezen. En ga dan zelf ook niet iets posten wat nergens op is gebaseerd.
Ik heb overigens het intervieuw net gezien.. Maar wat zegt hij voor iets raars dan??
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:32 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Kon weg, maar is misschien niet de club waar Frank zijn toekomst bij wilt vervolgen. Dus is zijn keuze om te blijven is niet meer dan logisch.
Niet als je niet tevreden bent over hoe het reilt en zeilt bij je huidige club..
Ztjes
 Ztjes - zondag 31 augustus 2014 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet als je niet tevreden bent over hoe het reilt en zeilt bij je huidige club..
Ik zeg niet dat hij Frank iets raars zegt. Ik zeg alleen dat jij iets concludeert dat nergens op slaat. Als Frank iets niet aanstaat, gaat iemand met zoveel kwaliteit toch niet direct op het eerste beste aanbod in.
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 13:54   quote  deeplink  
Het is het belangrijkste tool binnen zijn werk. Als dat in zijn ogen niet klopt. Dan probeer je dat te veranderen. Of je zoekt iets anders. Blijkbaar heeft ie het niet kunnen veranderen.

Dus of zijn ontevredenheid valt wel mee. Of hij wil graag weg.
Ztjes
 Ztjes - maandag 02 februari 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Winstpercentage Ajax onder Frank de Boer per seizoen:
2010/11: 73,08%
2011/12: 60,98%
2012/13: 58,33%
2013/14: 57,14%
2014/15: 53,33%

Voor onze forumleden, die graag bijna alles op statistieken baseren.
remco k
 remco k - maandag 02 februari 2015 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 18:14 schreef Ztjes het volgende:
Winstpercentage Ajax onder Frank de Boer per seizoen:
2010/11: 73,08%
2011/12: 60,98%
2012/13: 58,33%
2013/14: 57,14%
2014/15: 53,33%

Voor onze forumleden, die graag bijna alles op statistieken baseren.
Misschien ben ik ff de weg kwijt.. Maar hoe kom je aan zoveel punten dan??
Ztjes
 Ztjes - maandag 02 februari 2015 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 21:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien ben ik ff de weg kwijt.. Maar hoe kom je aan zoveel punten dan??
De statistieken komen van Ramin Min Twitter:
Social media & stats Voetbal International telraamjournalist graphics beheert @messistats & @neymarstats blij met @LoesMin Engels: @MilestoneMin
En staan ook op:
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/115674/stat-frank-de-boer-bezig-aan-slechtste-seizoen-bij-ajax?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2015 door Ztjes --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5926
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Frank de Boer zijn 5e seizoen









0.0074110