BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Frank de Boer zijn 5e seizoen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 02 februari 2015 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 21:44 schreef Ztjes het volgende:

[..]

De statistieken komen van Ramin Min Twitter:
Social media & stats Voetbal International telraamjournalist graphics beheert @messistats & @neymarstats blij met @LoesMin Engels: @MilestoneMin
En staan ook op:
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/115674/stat-frank-de-boer-bezig-aan-slechtste-seizoen-bij-ajax?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Ah..

Alle wedstrijden bij elkaar dus..

In de ED wel beter als andere seizoenen op basis van punten.. Al zal ook dat nu niet veel meer zijn, heb het even niet paraat..
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 februari 2015 - 13:21   quote  deeplink  
Al die cijfers jokken uiteraard niet. Die spreken voor zich. Natuurlijk zijn die erg belangrijk maar ik kijk vooral ook naar het huidige spelniveau en daaraan reletateerde zaken, zoals balbezit, dominantie, doelkansen en/of schoten op doel. Die cijfers zijn helaas ook te beroerd voor woorden. Nee, Ajax is vreselijk aan het afgelijden tot een niveau waar ik onze club eigenlijk niet toe in staat achtte. De door jou aangedragen cijfers spreken dan ook boekdelen. Helaas, het zeg op dit moment alles over de club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 februari 2015 door Pietje --
freakie
 freakie - dinsdag 03 februari 2015 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 18:14 schreef Ztjes het volgende:
Winstpercentage Ajax onder Frank de Boer per seizoen:
2010/11: 73,08%
2011/12: 60,98%
2012/13: 58,33%
2013/14: 57,14%
2014/15: 53,33%

Voor onze forumleden, die graag bijna alles op statistieken baseren.
Tsja seizoen 10/11 is een seizoen met ongv 35 wedstrijden(beker veel winst, dus competitie veel meer verloren, dus minder punten?)

seizoen 14/15 is niet afgelopen, er zijn nog zo'n 18 wedstrijden te spelen en hebben nu feyenoord en vitesse gehad. CL was niet zo best maar die hadden ze in 11/12 ook en je ziet gelijk dat de percentage omlaag gaat. Al met al geen vreemde statistiek.

Je zou eigenlijk kunnen zeggen dat de win percentage gelijk blijft.
freakie
 freakie - dinsdag 03 februari 2015 - 14:11   quote  deeplink  
Ik doe de punten even:

2010/11: 73
2011/12: 76
2012/13: 76
2013/14: 71
2014/15: (na 20 wedstrijden) 43, reken daar 30 punten bij omdat je nog ongv 3/4e ,moet en je zit weer op 73 punten.

Ik zie niet veel vreemds, alleen dat Ajax structureel meer dan 70 punten haalt. We zien denk ik ook allemaal teveel hobbels en obstakels, we spelen dit seizoen elke keer aan het begin, toppers en eindigen met mindere ploegen. Iets waar we vorige seizoenen toppers later kregen en ons denk ik beter konden voorbereiden.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 03 februari 2015 - 18:16   quote  deeplink  
Frank///Held///Ajacied!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 februari 2015 - 19:31   quote  deeplink  
Aad de Mos moeten ze ook afvoeren....Peter Bosz als opvolger voor Frank.....pfffff
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 03 februari 2015 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 19:31 schreef Nenam_tiL het volgende:
Aad de Mos moeten ze ook afvoeren....Peter Bosz als opvolger voor Frank.....pfffff
Aad de Bosz😧
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 februari 2015 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 20:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Aad de Bosz😧
Aad lik me naad...
remco k
 remco k - dinsdag 03 februari 2015 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 14:11 schreef freakie het volgende:
Ik doe de punten even:

2010/11: 73
2011/12: 76
2012/13: 76
2013/14: 71
2014/15: (na 20 wedstrijden) 43, reken daar 30 punten bij omdat je nog ongv 3/4e ,moet en je zit weer op 73 punten.

Ik zie niet veel vreemds, alleen dat Ajax structureel meer dan 70 punten haalt. We zien denk ik ook allemaal teveel hobbels en obstakels, we spelen dit seizoen elke keer aan het begin, toppers en eindigen met mindere ploegen. Iets waar we vorige seizoenen toppers later kregen en ons denk ik beter konden voorbereiden.
Hier heb je geen reet aan, je hebt namelijk absoluut geen idee hoeveel punten we nog pakken, en die 30 is zomaar uit de lcuht gegrepen..

Ik bedoelde gewoon na het aantal gespeelde wedstrijden toen en nu..
morkanne
 morkanne - dinsdag 03 februari 2015 - 22:23   quote  deeplink  
Ik vind Frank de Boer een goede trainer maar hij is net zo veel mens als alle andere trainers. Als je aan het eind van een wedstrijd bij een achterstand Zimling (een eigen aankoop) inbrengt in plaats van een door Ajax zelf opgeleide aanvaller dan voer je niet het beleid uit waar je als technisch hart voor zou moeten staan.
freakie
 freakie - woensdag 04 februari 2015 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 20:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Hier heb je geen reet aan, je hebt namelijk absoluut geen idee hoeveel punten we nog pakken, en die 30 is zomaar uit de lcuht gegrepen..

Ik bedoelde gewoon na het aantal gespeelde wedstrijden toen en nu..
Die 30 is niet zomaar uit de lucht gegrepen het is iets dat je ongeveer nagaat dat Ajax hetzelfde aantal punten haalt als dat het de vorige helft heeft gehaald, dan sta je er aan het einde ook met 70+ punten en is het geen verschil met andere jaren.

Ik ging trouwens ook niet in op jou vraag of iets, ik ging in op de procenten. Die zijn niet eerlijk als je kijkt naar dit seizoen waar we nu op de helft zitten(ongeveer) en andere afgelopen seizoenen. Ook hier is de schatting dat je de 2e seizoenshelft dan meer wint dan je verliest(alleen competitie, met misschien beker en EL tegenover CL en competitie en beker)
freakie
 freakie - woensdag 04 februari 2015 - 19:58   quote  deeplink  
Maar Remco omdat je het vroeg:
2010/11: 38
2011/12: 37
2012/13: 40
2013/14: 41
2014/15: 43

Als je t zo ziet is t ook wel bizar trouwens.
remco k
 remco k - donderdag 05 februari 2015 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 19:37 schreef freakie het volgende:

[..]

Die 30 is niet zomaar uit de lucht gegrepen het is iets dat je ongeveer nagaat dat Ajax hetzelfde aantal punten haalt als dat het de vorige helft heeft gehaald, dan sta je er aan het einde ook met 70+ punten en is het geen verschil met andere jaren.

Ik ging trouwens ook niet in op jou vraag of iets, ik ging in op de procenten. Die zijn niet eerlijk als je kijkt naar dit seizoen waar we nu op de helft zitten(ongeveer) en andere afgelopen seizoenen. Ook hier is de schatting dat je de 2e seizoenshelft dan meer wint dan je verliest(alleen competitie, met misschien beker en EL tegenover CL en competitie en beker)
Sorry, maar die 30 vind ik dan dus wel degelijk uit de lucht gegrepen..

Je moet gewoon kijken naar hoe je er nu voor staat..

Dus je laatste lijstje is mooi overzichtelijk..

En dat bewijst in ieder geva dat de resultaten tot aan de winterstop gewoon goed waren..
freakie
 freakie - donderdag 05 februari 2015 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 17:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar die 30 vind ik dan dus wel degelijk uit de lucht gegrepen..

Je moet gewoon kijken naar hoe je er nu voor staat..

Dus je laatste lijstje is mooi overzichtelijk..

En dat bewijst in ieder geva dat de resultaten tot aan de winterstop gewoon goed waren..
Nou dankje voor het laatste haha.

Dat eerste ben ik het niet mee eens, dat je er ongv 30 punten bij krijgt is een schatting over 4 jaar Frank de Boer.
remco k
 remco k - donderdag 05 februari 2015 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 21:27 schreef freakie het volgende:

[..]

Nou dankje voor het laatste haha.

Dat eerste ben ik het niet mee eens, dat je er ongv 30 punten bij krijgt is een schatting over 4 jaar Frank de Boer.
Een schatting dus.. Dank je wel. Daar is alles mee gezegd..
Pietje
 Pietje - vrijdag 06 februari 2015 - 16:28   quote  deeplink  
Kranten vellen keihard oordeel over De Boer: "Hij is de touch volledig kwijt"

De Nederlandse kranten zijn vrijdag keihard in hun oordeel over Frank de Boer. Volgens het NRC is de trainer van Ajax de touch volledig kwijt.

De rode kaart voor Niklas Moisander was onterecht, iets waar De Boer ook niets aan kon doen. 'Maar dat Ajax daarna finaal knakte zegt veel over het gebrek aan weerbaarheid dezer dagen', schrijft het NRC. 'Ook was pijnlijk zichtbaar dat De Boer met zijn ingrepen de touch volledig kwijt is, nadat hij in de eerste seizoenshelft nog kon bogen op het succesvolste wisselbeleid - qua scorende invallers dan.'

De Boer besloot rond de zeventigste minuut drie keer te wisselen. Niki Zimling, Nick Viergever en Kenny Tete kwamen in de ploeg voor Ricardo Kishna, Riechadly Bazoer en Jaïro Riedewald, waardoor De Boer na de goal tegen niets meer kon doen.

Het Parool snapt ook weinig van de keuzes die De Boer maakt. 'Lasse Schöne stond in de spits, maar hij moest een linie terugzakken om zich nadrukkelijk met het positiespel te bemoeien. Achteraf bleek die tactische aanpassing een overbodige.'

'AZ maakte zo veel fouten in de opbouw dat Ajax de tegenstander met snelle tegenaanvallen al in de eerste helft heel veel pijn had kunnen doen. Daarvoor is een spits als Arek Milik (hij was ook reserve) eigenlijk veel geschikter dan Schöne.'

Het AD stelt vragen. 'Het is over en sluiten met de titelaspiraties van Ajax. Was de ploeg niet te jong geweest? Te onervaren? Had er deze winter geen ervaren middenvelder bij gemoeten in plaats van een jong talent als Daley Sinkgraven?' Trouw geeft alvast het antwoord. 'Dit team was onverantwoord jong', concludeert de ochtendkrant.


bron
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 07 februari 2015 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 16:28 schreef Pietje het volgende:
Kranten vellen keihard oordeel over De Boer: "Hij is de touch volledig kwijt"

De Nederlandse kranten zijn vrijdag keihard in hun oordeel over Frank de Boer. Volgens het NRC is de trainer van Ajax de touch volledig kwijt.

De rode kaart voor Niklas Moisander was onterecht, iets waar De Boer ook niets aan kon doen. 'Maar dat Ajax daarna finaal knakte zegt veel over het gebrek aan weerbaarheid dezer dagen', schrijft het NRC. 'Ook was pijnlijk zichtbaar dat De Boer met zijn ingrepen de touch volledig kwijt is, nadat hij in de eerste seizoenshelft nog kon bogen op het succesvolste wisselbeleid - qua scorende invallers dan.'

De Boer besloot rond de zeventigste minuut drie keer te wisselen. Niki Zimling, Nick Viergever en Kenny Tete kwamen in de ploeg voor Ricardo Kishna, Riechadly Bazoer en Jaïro Riedewald, waardoor De Boer na de goal tegen niets meer kon doen.

Het Parool snapt ook weinig van de keuzes die De Boer maakt. 'Lasse Schöne stond in de spits, maar hij moest een linie terugzakken om zich nadrukkelijk met het positiespel te bemoeien. Achteraf bleek die tactische aanpassing een overbodige.'

'AZ maakte zo veel fouten in de opbouw dat Ajax de tegenstander met snelle tegenaanvallen al in de eerste helft heel veel pijn had kunnen doen. Daarvoor is een spits als Arek Milik (hij was ook reserve) eigenlijk veel geschikter dan Schöne.'

Het AD stelt vragen. 'Het is over en sluiten met de titelaspiraties van Ajax. Was de ploeg niet te jong geweest? Te onervaren? Had er deze winter geen ervaren middenvelder bij gemoeten in plaats van een jong talent als Daley Sinkgraven?' Trouw geeft alvast het antwoord. 'Dit team was onverantwoord jong', concludeert de ochtendkrant.


bron
Rot op met je krantenknipsels pik! Hahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Frank de Boer zijn 5e seizoen









0.0118560