BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HET OFFICIËLE FEYENOORD EUROPA LEAGUE TOPIC..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 13:53 schreef the fox27 het volgende:

[..]

bron??
zie Clasie topic ;)
jjh
 jjh - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:01   quote  deeplink  
Feyenoord.nl
the fox27
 the fox27 - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:04   quote  deeplink  
gelezen cool !!
anderzijds gaat hij in de toekomst nooit meer zoveel opbrengen als t laatste bod van porto ( 8,5 milj) dus je laat wel toekomstig geld schieten .
Maar sportief natuurlijk heerlijk , ahmadi zal wel niet meer gebeuren nu denk ik .
Vormer weg en een spits aantrekken lijkt me een duidelijk verhaal al denk ik pers dat we t met Te vrede en kazim zullen moeten doen , mis in de winterstop dat er nog iets gaat gebeuren .
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:04 schreef the fox27 het volgende:
gelezen cool !!
anderzijds gaat hij in de toekomst nooit meer zoveel opbrengen als t laatste bod van porto ( 8,5 milj) dus je laat wel toekomstig geld schieten .
Maar sportief natuurlijk heerlijk , ahmadi zal wel niet meer gebeuren nu denk ik .
Vormer weg en een spits aantrekken lijkt me een duidelijk verhaal al denk ik pers dat we t met Te vrede en kazim zullen moeten doen , mis in de winterstop dat er nog iets gaat gebeuren .
over 2 jaar weer een EK he, je weet t nooit!
Clyde Best
 Clyde Best - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:04 schreef the fox27 het volgende:
gelezen cool !!
anderzijds gaat hij in de toekomst nooit meer zoveel opbrengen als t laatste bod van porto ( 8,5 milj) dus je laat wel toekomstig geld schieten .
Maar sportief natuurlijk heerlijk , ahmadi zal wel niet meer gebeuren nu denk ik .
Vormer weg en een spits aantrekken lijkt me een duidelijk verhaal al denk ik pers dat we t met Te vrede en kazim zullen moeten doen , mis in de winterstop dat er nog iets gaat gebeuren .
Volgens allerlei bronnen op social media wordt de komst van El Ahmadi vandaag afgerond.

Edit
En dat klopt dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2014 door Clyde Best --
the fox27
 the fox27 - vrijdag 29 augustus 2014 - 15:27   quote  deeplink  
Ik ben er content mee !!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:11   quote  deeplink  
FEYENOORD START UIT TEGEN SEVILLA IN GROEPSFASE

d62697ed254a5768a20ced9f5ec2f608_702_300.jpg

Feyenoord start de groepsfase van de Europa League met een uitwedstrijd tegen Sevilla op donderdag 18 september om 21.05 uur. De eerste thuiswedstrijd van Feyenoord in Poule G wordt op donderdag 2 oktober gespeeld, als Standard Luik de tegenstander is. Die wedstrijd begint om 19.00 uur.

Op donderdag 23 oktober gaat Feyenoord op bezoek bij HNK Rijeka (aftrap 19.00 uur), terwijl de ploeg uit Kroatië op 6 november op bezoek komt in De Kuip. De thuiswedstrijd tegen huidig Europa League-winnaar Sevilla wordt op donderdag 27 november gespeeld, waarna Feyenoord de poulefase op 11 december besluit met een uitwedstrijd tegen Standard Luik.

Feyenoord verwacht uiterlijk aanstaande woensdag meer informatie bekend te kunnen maken over de kaartverkoop voor de thuiswedstrijden in de groepsfase van de Europa League. Voor de kaartverkoop van de uitwedstrijden gaat Feyenoord eerst in overleg met de betreffende clubs.

Bekijk hieronder het speelschema van Feyenoord in Poule G van de Europa League.

Speeldatum Wedstrijd
18 sept 2014 21.05 uur Sevilla FC - Feyenoord
02 okt 2014 19.00 uur Feyenoord - Standard Luik
23 okt 2014 19.00 uur HNK Rijeka - Feyenoord
06 nov 2014 21.05 uur Feyenoord - HNK Rijeka
27 nov 2014 19.00 uur Feyenoord - Sevilla FC
11 dec 2014 21.05 uur Standard Luik - Feyenoord
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:15   quote  deeplink  
Sevilla uit kan je inderdaad nu beter hebben. Die hebben dit weekend de eerste of tweede speelronde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2014 door Stylzz --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:19   quote  deeplink  
Eens..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 22:28   quote  deeplink  
We gaan Europa in! (Super Feyenoord HQ)

(http://youtu.be/CvOwcx2sW_I)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 augustus 2014 - 05:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 13:39 schreef sevillana het volgende:

[..]

appeltje, eitje ?
Zou kunnen ! Het ligt er helemaal aan wie er gaat keepen ... ;-) Daar valt of sta alles mee !!!
sevillana
 sevillana - zaterdag 30 augustus 2014 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 05:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zou kunnen ! Het ligt er helemaal aan wie er gaat keepen ... ;-) Daar valt of sta alles mee !!!
lamaar..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 augustus 2014 - 11:39   quote  deeplink  
Hooligans klaar......rellen maar einde voor Feyenoord. Zag je jhet vuurwerk tegen die Russen en het gooien van bierdragers mijn grootste angst is dat we in Belgie weer gaan rellen........ik hoop dat ik geen gelijk heb of krijg
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:10   quote  deeplink  
Brrrrrrrrrrrrr Valencia ben ik bij , en standaard, en ik spreek persoonlijk hooligans aan
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:12   quote  deeplink  
Wel foto's maken dan.
En verspreiden in de stad.
Barabas
 Barabas - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 13:10 schreef piet de paler het volgende:
Brrrrrrrrrrrrr Valencia ben ik bij , en standaard, en ik spreek persoonlijk hooligans aan
Doe ze de groeten daar..... in Valencia....
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:18   quote  deeplink  
Doe ik ,ben nu al vliegreis met easy jet , of goedkope lijnvluchten aan het bekijken vanaf Frankrijk vallen de prijzen mee
tomson
 tomson - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:25   quote  deeplink  
Verkeerde afslag Piet
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:33   quote  deeplink  
Nee maar kom pas weer in het najaar en Kerst weer naar mijn 2 e huisje, ik ben compleet in de vezorging medisch en facilliteiten verplicht om in Frankriijk tevertoeven, enkan mijn maten niet alleen laten
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 30 augustus 2014 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 13:25 schreef tomson het volgende:
Verkeerde afslag Piet
Ah, jij hebt 'm ook door?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 augustus 2014 - 14:10   quote  deeplink  
Ahhhh Sevilla foutje bedank maar ik bedoelde Sevilla. Gaan er nog meer mensen van het Forum
tomson
 tomson - zaterdag 30 augustus 2014 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 14:00 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ah, jij hebt 'm ook door?
Barabas ook. Maar die zwaait m lekker uit.
Peckerwood
 Peckerwood - zaterdag 30 augustus 2014 - 14:41   quote  deeplink  
niet naar Sevilla, wel naar Rijeka als ik kaarten kan krijgen en zeker naar Luik, ook zonder kaarten als het moet.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 30 augustus 2014 - 15:10   quote  deeplink  
Ik zou alleen al naar Kroatië willen om in dat stadion te zitten aan zee. Kicken man.

rijeka-stadion-kantrida4.jpg
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 30 augustus 2014 - 15:10   quote  deeplink  
Aan de andere kant ben ik al blij als ik een passe partout kan kopen voor de thuiswedstrijden, dus een uitwedstrijd zit er wss niet in.
Peckerwood
 Peckerwood - zaterdag 30 augustus 2014 - 15:13   quote  deeplink  
Ik denk ook niet veel uitkaarten voor Kroatie, is maar een klein stadion. Zou wel leuk zijn, zwembroek mee!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 30 augustus 2014 - 15:19   quote  deeplink  
Kunnen maar 10.000 man in..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 augustus 2014 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 11:39 schreef piet de paler het volgende:
Hooligans klaar......rellen maar einde voor Feyenoord. Zag je jhet vuurwerk tegen die Russen en het gooien van bierdragers mijn grootste angst is dat we in Belgie weer gaan rellen........ik hoop dat ik geen gelijk heb of krijg
Dat is ook WEER mijn ergste angst , die debielen die weer tevoorschijn komen ...

En afgelopen donderdag: van te voren gezegd en geregeld herhaald en nog zijn er van die debielen die het nodig vinden om vuurwerk af te steken !!!
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 15:13 schreef Peckerwood het volgende:
Ik denk ook niet veel uitkaarten voor Kroatie, is maar een klein stadion. Zou wel leuk zijn, zwembroek mee!
Lekker in het thuis vak zitten.
Barabas
 Barabas - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 15:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is ook WEER mijn ergste angst , die debielen die weer tevoorschijn komen ...

En afgelopen donderdag: van te voren gezegd en geregeld herhaald en nog zijn er van die debielen die het nodig vinden om vuurwerk af te steken !!!
Debielen is het juiste woord!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 30 augustus 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 15:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is ook WEER mijn ergste angst , die debielen die weer tevoorschijn komen ...

En afgelopen donderdag: van te voren gezegd en geregeld herhaald en nog zijn er van die debielen die het nodig vinden om vuurwerk af te steken !!!
Zal morgen ook welgebeuren.... Mooi vuurwerk!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 30 augustus 2014 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 21:04 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Zal morgen ook welgebeuren.... Mooi vuurwerk!
Qua inzet dan he.....
VVout
 VVout - zaterdag 30 augustus 2014 - 21:39   quote  deeplink  
Lijkt ook nergens op natuurLijk, ????

legioen10.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 30 augustus 2014 - 23:06   quote  deeplink  
Jean-Paul van Gastel, assistent van Fred Rutten bij Feyenoord, zit vanavond op de tribune van het Estadio Cornellá-El Prat van Espanyol om Europa League-tegenstander Sevilla aan het werk te zien. De aftrap daar is 23.00 uur.
tomson
 tomson - zaterdag 30 augustus 2014 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 21:39 schreef VVout het volgende:
Lijkt ook nergens op natuurLijk, ????

[ afbeelding ]
Hey VVoutje ;) long time !
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 31 augustus 2014 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:27 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Lekker in het thuis vak zitten.
Ja, is verstandig in Kroatie, geen hooligan probleem ofzo ( als ik ga ben ik waarschijnlijk met vrouw en zoon....) ;)
MMM
 MMM - zondag 31 augustus 2014 - 10:24   quote  deeplink  
Hopelijk snel informatie over de passe-partout
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 31 augustus 2014 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 08:22 schreef Peckerwood het volgende:

[..]

Ja, is verstandig in Kroatie, geen hooligan probleem ofzo ( als ik ga ben ik waarschijnlijk met vrouw en zoon....) ;)
Weet niet hoe het bij deze club is? Hebben ze daar zo'n fanatiek clubje?
piet de paler
 piet de paler - zondag 31 augustus 2014 - 10:33   quote  deeplink  
Kroaten, zijn erg trots en nationalistisch,, heb in mijn vrienden kring een paar van deze mannen. Zijn bereid erg ver te gaan voor hun lande dus k denk ook voor hun club
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 31 augustus 2014 - 10:36   quote  deeplink  
Ja, maar je hebt er wss net als in Nederland ook rustigere clubs. Feyenoord aanhang is fanatiek en gaat ook door het vuur, maar ga je bij de kleinere clubs kijken, is er toch niets aan de hand?

En trots hoeft zich niet te uiten in hooliganisme.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Bosifyable --
MMM
 MMM - woensdag 03 september 2014 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 10:24 schreef MMM het volgende:
Hopelijk snel informatie over de passe-partout
Uiterlijk vandaag zou er duidelijkheid komen toch?

Wil zo snel mogelijk die kaarten aanschaffen..
MMM
 MMM - woensdag 03 september 2014 - 09:39   quote  deeplink  
Feyenoord verwacht uiterlijk aanstaande woensdag meer informatie bekend te kunnen maken over de kaartverkoop voor de thuiswedstrijden in de groepsfase van de Europa League.
MMM
 MMM - woensdag 03 september 2014 - 13:19   quote  deeplink  
1 Feyenoord account op Twitter, FR1908nieuws geloof ik, meldde vanmorgen dat ze morgen in de verkoop gaan maar lees er verder niks over..

Beetje ongeduldig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 september 2014 - 14:16   quote  deeplink  
Dat blijkt d:-)
Peckerwood
 Peckerwood - woensdag 03 september 2014 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 10:36 schreef Bosifyable het volgende:
Ja, maar je hebt er wss net als in Nederland ook rustigere clubs. Feyenoord aanhang is fanatiek en gaat ook door het vuur, maar ga je bij de kleinere clubs kijken, is er toch niets aan de hand?

En trots hoeft zich niet te uiten in hooliganisme.
Armada Rijeka noemen ze zich, ziet er op het eerste gezicht stoerder uit dan ze zijn denk ik , niet zo'n grote groep, weinig bekend over, zien er meer uit als ultra's geen oldskool hooligans. Wel een hoop neo nazi's ( spuug) helaas dus zal wel weer oerwoudgeluiden worden. Thuis zullen we ze dan maar moeten overstemmen die enge boefjes.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 03 september 2014 - 14:27   quote  deeplink  
Oké, ik kende ze niet en heb het verder ook niet opgezocht. Ben benieuwd, van die Besiktas fans kreeg ik allemaal foto's van hun nieuwe TellSell messenset.
MMM
 MMM - woensdag 03 september 2014 - 17:44   quote  deeplink  
Nog niks, jammer.. Misschien morgen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 september 2014 - 21:47   quote  deeplink  
De kaartverkoop voor de groepsfase Europa League gaat donderdag om 9.00 uur van start voor seizoenkaarthouders en Legioen Clubkaarthouders.
MMM
 MMM - woensdag 03 september 2014 - 21:49   quote  deeplink  
Voorrang passe partout verkoop Seizoenkaarthouders en Legioen Clubkaarthouders
Seizoenkaarthouders kunnen van donderdag 4 september 9.00 uur tot vrijdag 12 september 13.00 uur hun eigen seizoenkaartplaats terugkopen in passe partout-vorm. Legioen Clubkaarthouders kunnen (net als seizoenkaarthouders die hun eigen plaats niet willen terugkopen) een passe partout kopen voor de overige vrije plaatsen in het stadion (plaatsen die niet bezet zijn aan seizoenkaarthouders). Een passe partout is verkrijgbaar vanaf € 57,- (vak Y1) waarmee je als Legioen-lid profiteert van een korting van ongeveer 25% op de som van losse dagkaarten.

Benieuwd wat mijn eigen vak kost, staat namelijk nog nergens.. Zal wel rond de 65 zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2014 door MMM --
MMM
 MMM - woensdag 03 september 2014 - 22:21   quote  deeplink  
Bwombj8IEAAaSL1.jpg

75 euro voor mij dus..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HET OFFICIËLE FEYENOORD EUROPA LEAGUE TOPIC..









0.0091989