BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HET OFFICIËLE FEYENOORD EUROPA LEAGUE TOPIC..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 13:39   quote  deeplink  
We hebben op 7 augustus 1987 een keer vriendschappelijk tegen ze gespeeld en met 0-1 verloren, terwijl we toen beter waren..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 15 december 2014 - 13:40   quote  deeplink  
AS Roma, is te doen....

Godver, laat ik nou net een gigantisch zwak hebben voor Totti.... Respect dat hij er altijd nog loopt... en hoe... Als één speler charisma plus passie uitstraalt is hij het wel... Maar ja, jammer voor Roma, maar ze zijn te pakken. Het is te doen. Iki heb er wel vertoruwen in... Ik hoop dat Strootman meedoet. Clasie tegen Strootman... ben ik wel benieuwd naar...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 13:42   quote  deeplink  
Feyenoord neemt het in de volgende ronde van de Europa League op tegen AS Roma. Dat is de uitkomst van de loting die maandagmiddag plaatsvond in Nyon. De uitwedstrijd tegen de Italiaanse topclub wordt op donderdag 19 februari 2015 gespeeld. De return in De Kuip staat gepland op donderdag 26 februari. Bij winst op AS Roma plaatst Feyenoord zich voor de achtste finales van het toernooi.

Zodra er meer informatie bekend is over kaartverkoop voor de duels met AS Roma zal dit via deze website vermeld worden. Feyenoord verwacht dat dit nog even zal duren omdat er eerst overleg gevoerd dient te worden met de tegenstander en de lokale autoriteiten.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 13:39 schreef RenatoBos het volgende:
We hebben op 7 augustus 1987 een keer vriendschappelijk tegen ze gespeeld en met 0-1 verloren, terwijl we toen beter waren..
Feyenoord - A.S. Roma (0-1) 1987/88 Vriendschappelijk

(http://youtu.be/unCIk_HJxXI)
Pieter08
 Pieter08 - maandag 15 december 2014 - 13:48   quote  deeplink  
Zware maar mooie loting. PSV mag naar die klote Russen en die snavels hebben weer eens geluk met de loting.
tomson
 tomson - maandag 15 december 2014 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 13:48 schreef Pieter08 het volgende:
Zware maar mooie loting. PSV mag naar die klote Russen en die snavels hebben weer eens geluk met de loting.
Had niet met die snavels willen ruilen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 13:50   quote  deeplink  
Martijn Krabbendam @Mkrabby
Volgen
Fred Rutten: 'AS Roma niet typisch Italiaans, ze zijn aanvallend ingesteld. Ik vind het een mooi affiche ook mooi dat veel fans mee kunnen.'
13:38 - 15 december 2014
red dog
 red dog - maandag 15 december 2014 - 13:51   quote  deeplink  
Finale 708 toernooi, ik dacht in 1984.
Feyenoord won toen met strafschoppen, onze neus cruijff schoot tijdens deze serie metershoog over.
legrande
 legrande - maandag 15 december 2014 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 13:36 schreef VVout het volgende:
Ook een lekkere aanhang in Roma trouwens, zal ook wel weer vlammen worden.
Ik ben bij Lazio geweest dat is veel erger met publiek. Pure rassisten. As valt wel mee kwa publiek.
legrande
 legrande - maandag 15 december 2014 - 13:53   quote  deeplink  
Staan gelukkig niet bovenaan in Italie maar 2e hahahahahaha moet kunnen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 december 2014 - 13:54   quote  deeplink  
Italiaanse clubs doen meestal niet zo aan de UEFA league.
Roma staat tweede, dus, misschien je mazzel.
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 december 2014 - 13:54   quote  deeplink  
3600 man in t uitvak.
Degene die Strontman kreupel schopt krijgt bonus punten.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 13:56   quote  deeplink  
"AS Roma niet typisch Italiaans, ze zijn aanvallend ingesteld"

35cizbb.jpg

Voor Fred Rutten is het duidelijk dat Feyenoord in de volgende ronde van de Europa League een lastige opgave wacht. Dit is een zware loting, zei de trainer kort nadat oud-Feyenoorder Jerzy Dudek tijdens de loting in Nyon Feyenoord aan AS Roma had gekoppeld. AS Roma heeft een heel goed elftal en staat niet voor niets op de tweede plaats in de Serie A. Dat zegt in mijn ogen alles over de kracht van deze tegenstander.

Ondanks dat Feyenoord in AS Roma een sterke ploeg treft, acht Rutten zijn elftal niet kansloos. Dit is een mooi affiche, maar het enige dat telt voor mij is dat we voor de winst gaan. We spelen eerst uit, dus we moeten zorgen dat we daar een goed resultaat halen. Dat zal niet makkelijk worden, maar aan de andere kant had ook niemand verwacht dat wij eerst zouden worden in onze poule.
Bron:Feyenoord.nl
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 13:54 schreef Stylzz het volgende:
3600 man in t uitvak.
Degene die Strontman kreupel schopt krijgt bonus punten.
Die gaan echt mee denk ik..
Pietje
 Pietje - maandag 15 december 2014 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 13:48 schreef Pieter08 het volgende:
Zware maar mooie loting. PSV mag naar die klote Russen en die snavels hebben weer eens geluk met de loting.
Ik weet niet of je hier kunt spreken van "geluk" voor ons. Welk affiche is er mooier, denk je? Ook denk ik, dat de spelers AS Roma nooit zullen onderschatten en zij zullen geen extra motivatie nodig hebben. Toegegeven, AS Roma is sterker dan Legia Warschau, maar dat maakt de wedstrijd voor Feyenoord alleen maar interessanter! Ik had ervoor getekend. Serieus.
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 december 2014 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 14:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik weet niet of je hier kunt spreken van "geluk" voor ons. Welk affiche is er mooier, denk je? Ook denk ik, dat de spelers AS Roma nooit zullen onderschatten en zij zullen geen extra motivatie nodig hebben. Toegegeven, AS Roma is sterker dan Legia Warschau, maar dat maakt de wedstrijd voor Feyenoord alleen maar interessanter! Ik had ervoor getekend. Serieus.
Vergis je niet in Legia.
Gezellig, hoop Hagenezen :)
windoweyes
 windoweyes - maandag 15 december 2014 - 14:35   quote  deeplink  
Hoe zeg je `appeltje eitje` in het Italiaans?
windoweyes
 windoweyes - maandag 15 december 2014 - 14:36   quote  deeplink  
Als je Sevilla kunt hebben, dan moet Roma ook te doen zijn.
Ik schat de Spaanse competitie een stuk hoger in....
Pietje
 Pietje - maandag 15 december 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 14:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vergis je niet in Legia.
Gezellig, hoop Hagenezen :)
Haha. Hagenezen... Onderschatten doe ik zeker niet, Stylzz. Het is een ploeg die bijna elk jaar Europees speelt. Mooi dat Feyenoord er ook weer bij is!
VVout
 VVout - maandag 15 december 2014 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 13:26 schreef VVout het volgende:
Rome, de Vrij...
Dus niet, de Vrij zit bij Lazio -.-
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 15 december 2014 - 14:57   quote  deeplink  
Mooie loting. Laatste wedstrijd thuis. Der op en der over.
de bluffer
 de bluffer - maandag 15 december 2014 - 15:07   quote  deeplink  
Hopen op een mooie uitslag met wel een doelpunt
CCCCC
 CCCCC - maandag 15 december 2014 - 15:44   quote  deeplink  
1 maart speelt Roma thuis tegen Juventus, dus Roma zal de krachten sparen in Rotterdam.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 15 december 2014 - 16:26   quote  deeplink  
Krachten sparen? Ik dacht het niet.. Rome gaat eraan, olé olé
van geil
 van geil - maandag 15 december 2014 - 16:38   quote  deeplink  
Mooie loting.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 december 2014 - 16:42   quote  deeplink  
Eigenlijk een mooie loting inderdaad. Tis gelukkig geen Oekrainse of Russische club geworden. En als het verder dan geen makkelijke tegenstander is, dan maar 1 met de meeste uitstraling. Dus kijk wel uit naar 2 mooie wedstrijden. Als we het niveau van Sevilla-thuis kunnen benaderen, dan zijn we zeker niet kansloos.
van geil
 van geil - maandag 15 december 2014 - 16:54   quote  deeplink  
de competitie wordt ruk.
dus laten we maar deze prijs pakken.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 15 december 2014 - 17:10   quote  deeplink  
Romaaaaaaaah! Rotterdam komt eraan!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 15 december 2014 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 16:54 schreef van geil het volgende:
de competitie wordt ruk.
dus laten we maar deze prijs pakken.
Alles wordt ruk !!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 december 2014 - 17:32   quote  deeplink  
We zien het wel weer.
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 december 2014 - 18:03   quote  deeplink  
Met strijd kun je van iedere club winnen, kijk naar bijvoorbeeld fc Basel. Eerst voetballen en dan huilen of juichen. Positief blijven
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 december 2014 - 18:54   quote  deeplink  
Je onderschat Basel, die voetballen goed, ook in 442 volgens mij.
tomson
 tomson - dinsdag 16 december 2014 - 00:34   quote  deeplink  
2nhizrm.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 17 december 2014 - 01:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 16:54 schreef van geil het volgende:
de competitie wordt ruk.
dus laten we maar deze prijs pakken.
Defaitisme!
VVout
 VVout - woensdag 17 december 2014 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 01:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Defaitisme!
En dat al voor de winterstop, hup geen gelul en fußball spielen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 17 december 2014 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 08:42 schreef VVout het volgende:

[..]

En dat al voor de winterstop, hup geen gelul en fußball spielen.
Precies. Ik geloof dat Ajax elk seizoen een vergelijkbare achterstand heeft en toch kampioen wordt. Dus geen reden de handdoek te werpen.

Bovendien, zijn wij de best presterende ploeg van de afgelopen tijd. Als je rekent vanaf het laatste weekend van september (dus het weekend waar we 0-4 wonnen bij GAE, na de nederlagen tegen Ajax en GAE (beker)) hebben wij de minste verliespunten van allemaal.

2zplfn8.jpg

bron: eredivisiestatistieken.nl
MMM
 MMM - dinsdag 06 januari 2015 - 23:15   quote  deeplink  
Aardige teringzooi lees ik op Twitter met de kaartverkoop van Feyenoord- AS Roma? Lekker zeg, kan ik straks m'n eigen vak niet terugkopen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 januari 2015 door MMM --
MMM
 MMM - dinsdag 06 januari 2015 - 23:16   quote  deeplink  
Voor de duidelijkheid: kaarten zijn in de verkoop gegaan, je kon kaarten kopen voor alle vakken al had je geen SK voor dat vak. Kaartverkoop zou nog niet moeten starten. Wedstrijd nu van de site, kaarten kopen niet meer mogelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 januari 2015 door MMM --
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 06 januari 2015 - 23:48   quote  deeplink  
Eerste kaarten worden al op Marktplaats aangeboden.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 06 januari 2015 - 23:49   quote  deeplink  
De eerste en enige wedstrijd ter wereld waar het al uitverkocht is, voordat de kaartverkoop begonnen is. Dat is Feyenoord :')
MMM
 MMM - woensdag 07 januari 2015 - 08:13   quote  deeplink  
Bizar als ik m'n eigen plek niet terug kan kopen.. Hopelijk meer info van Feyenoord vandaag.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 07 januari 2015 - 10:13   quote  deeplink  
Seizoenkaarthouders hebben twee weken voorrang, dan komen de leden van Het Legioen, dan clubkaarthouders, en dan (eventueel) losse verkoop. Ik ga echt nooit aan kaarten komen :')

Gele zijde, W en Z2, 3 en 4 al uitverkocht lees ik op Twitter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 januari 2015 door Bosifyable --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 januari 2015 - 12:14   quote  deeplink  
FEYENOORDAS ROMA: SEIZOENKAARTHOUDERS TWEE WEKEN VOORRANG EN KORTING

hrhudh.jpg

Vanaf vandaag (woensdag) hebben seizoenkaarthouders ruim twee weken de tijd om hun eigen plaats terug te kopen voor de Europa League-wedstrijd tegen AS Roma op donderdag 26 februari in De Kuip. De eigen plaats is daarbij exclusief voor de seizoenkaarthouder gereserveerd, waardoor er geen tijdsdruk is op het kopen van een kaart. Dat betekent dat voor seizoenkaarthouders tot en met donderdag 22 januari hun eigen plaats in het stadion gereserveerd is.

Er is wel een aantal uitzonderingsgroepen die hun eigen plaats niet kunnen terugkopen (vanwege ontvangst uitsupporters en UEFA-reglementen). Daarover zijn de betreffende supporters de afgelopen periode uitgebreid en persoonlijk per e-mail of per brief geïnformeerd. Op www.feyenoord.nl/kaartverkoopinformatie vind je alle informatie over de kaartverkoop voor Feyenoord - AS Roma. Deze wedstrijd begint op donderdag 26 februari om 21.05 uur.

LET OP: Tijdens het inrichten van het verkoopproces bleek dat door een technisch mankement bij het terugkopen van de eigen plaats, het vak en eventuele rij- en stoelnummer van de eigen plaats niet worden weergegeven in de online ticketshop. Tijdens de werkzaamheden om dit probleem te verhelpen hebben oplettende seizoenkaarthouders dinsdagavond al een kaart kunnen kopen. Deze kaarten zijn geldig. Het probleem is helaas nog niet verholpen, excuses voor het ongemak.

Wel kunnen wij garanderen dat de stoel die je terugkoopt (als je op 'Eigen plaats' klikt) de juiste stoel is (jouw eigen stoel). In de orderbevestiging die je ontvangt na betaling, staat het vak en eventuele rij- en stoelnummer wel vermeld.

Als het terugkopen van je eigen plaats niet lukt of je durft het niet aan om een stoel terug te kopen zonder dat je exact ziet om welke het gaat, vul dan het bestelformulier in op www.feyenoord.nl/eigenplaats. Wij maken dan een reservering voor je en sturen de kaart naar je op.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 januari 2015 door RenatoBos --
MMM
 MMM - woensdag 07 januari 2015 - 13:01   quote  deeplink  
Kaartjes binnen, gelukkig gewoon eigen vak!
MMM
 MMM - woensdag 07 januari 2015 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 10:13 schreef Bosifyable het volgende:
Seizoenkaarthouders hebben twee weken voorrang, dan komen de leden van Het Legioen, dan clubkaarthouders, en dan (eventueel) losse verkoop. Ik ga echt nooit aan kaarten komen :')

Gele zijde, W en Z2, 3 en 4 al uitverkocht lees ik op Twitter.
Uitverkocht in de zin van gereserveerd voor SK-houders lijkt me. Maken die er geen gebruik van, komen ze open te staan?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 januari 2015 - 13:06   quote  deeplink  
Klopt..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 januari 2015 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 10:13 schreef Bosifyable het volgende:
Seizoenkaarthouders hebben twee weken voorrang, dan komen de leden van Het Legioen, dan clubkaarthouders, en dan (eventueel) losse verkoop. Ik ga echt nooit aan kaarten komen :')

Gele zijde, W en Z2, 3 en 4 al uitverkocht lees ik op Twitter.
Je mag mijn legioen pas...
van geil
 van geil - woensdag 07 januari 2015 - 18:51   quote  deeplink  
mooi gebaar
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 07 januari 2015 - 18:59   quote  deeplink  
Ik ging er eigenlijk al vanuit dat je wellicht zelf zou willen Stylzz, you sure? Vorige keer bedacht je je ook op het laatste moment ;)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 januari 2015 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 18:59 schreef Bosifyable het volgende:
Ik ging er eigenlijk al vanuit dat je wellicht zelf zou willen Stylzz, you sure? Vorige keer bedacht je je ook op het laatste moment ;)
Ik heb nu geen tijd meer door de week.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HET OFFICIËLE FEYENOORD EUROPA LEAGUE TOPIC..









0.0132830