BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HET OFFICIËLE FEYENOORD EUROPA LEAGUE TOPIC..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 februari 2023 - 12:20   quote  deeplink  
Shaktar Donetsk - Feyenoord
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 24 februari 2023 - 12:23   quote  deeplink  
Ik rekende al op ManU
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 februari 2023 - 12:23   quote  deeplink  
Haha ik op Roma
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 februari 2023 - 12:26   quote  deeplink  
Jammer, had graag een grotere naam gehad. Morten we die de volgende ronde maar pakken...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 februari 2023 - 12:28   quote  deeplink  
Rot tegenstander dit
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 februari 2023 - 12:32   quote  deeplink  
Zijn allemaal lastige tegenstanders. Ik kan hier wel mee leven.
Word in Warschau gespeeld vanwege de oorlog

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2023 door RenatoBos --
MMM
 MMM - vrijdag 24 februari 2023 - 12:54   quote  deeplink  
Had slechter gekund hoor.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 februari 2023 - 13:47   quote  deeplink  
Klopt vind ik ook
van geil
 van geil - vrijdag 24 februari 2023 - 16:19   quote  deeplink  
Kutloting, weer een nietszeggende naam.
VVout
 VVout - vrijdag 24 februari 2023 - 17:24   quote  deeplink  
Wel een mooie kans nog een ronde verder te komen en daarna die fontein fetisjisten een lesje te leren.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 februari 2023 - 17:34   quote  deeplink  
Misschien mogen we dan wel een rondje publiek meenemen
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 24 februari 2023 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2023 - 17:24 schreef VVout het volgende:
Wel een mooie kans nog een ronde verder te komen en daarna die fontein fetisjisten een lesje te leren.
Uefa is Turpin al voor ons aan het klaarstomen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 februari 2023 - 18:21   quote  deeplink  
Meest gunstige loting, een extra ronde is mogelijk, daarna...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 februari 2023 - 20:25   quote  deeplink  
tja, deze ploeg is al jaren top 20 in Europa. Maar het is de afgelopen paar jaar wel ingezakt. Mede vanwege de oorlog en aanloop daar.

Qua tegenstand had het slechter gekund. En gezien de straffen van de UEFA is het ook niet gek geloot. Zij spelen toch niet in eigen huis.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 maart 2023 - 17:47   quote  deeplink  
Shakhtar Donetsk heeft vorige week de competitie hervat en blijkt momenteel in een uitstekende vorm te verkeren. De Oekraïense topclub won zondag met overtuigende cijfers van Metalist 1925 en afgelopen week werd er ook vrij gemakkelijk gewonnen van FK Mynaj.

Laagvlieger Metalist 1925 werd met 0-7 verslagen. Shakhtar Donetsk evenaarde met de monsterscore de grootste uitoverwinning uit de clubhistorie. Afgelopen dinsdag werd er met 1-4 op bezoek bij FK Mynaj gewonnen. In totaal scoorde Shakhtar dus elf keer en is het momenteel samen met FK Dnipro koploper in de Premjer Liha.

Feyenoord en Shakhtar Donetsk treffen elkaar donderdagavond in de Poolse hoofdstad Warschau. Vanwege de oorlog speelt de Oekraïense club daar dit seizoen de Europese thuiswedstrijden. Supporters van Feyenoord zijn vanwege sancties van de UEFA niet welkom op de tribunes. De return in Rotterdam is op donderdag 16 maart om 18:45 uur.
Bowie
 Bowie - zondag 05 maart 2023 - 19:26   quote  deeplink  
Kameraden, 5 maart en we strijden nog op 3 fronten, is niet vaak gebeurd.
En de wedstrijden volgen is al een marathon, iedere wedstrijd is een strijd met ongewisse uitkomst.
Al krijg ik wel meer en meer het gevoel dat we onoverwinnelijk worden. Het is echt niet altijd goed maar aan de streep zijn we de winnaar.
En dit volgens het DNA van de club, veel strijd en winnen.

En nu gaan we langzaam maar zeker richting ontknoping. Komende vier weken kan van dit seizoen een legendarische maken. In de competitie kun je 020 elimineren en begin april voor de beker idem. Dan zijn al 2 prijzen op het parkeerterrein bij de Kuip.

En Europees, ik lees nu dat Shaktar in bloedvorm is omdat ze in de kaboutercompetitie in het land van de oorlog iedere wedstrijd ruim winnen.
Komt mooi uit, ook een elftal in vorm gaat in onze zegekar.

Dan worden de geruchten over vertrek Slot sterker en sterker. Mede aangestoken door media die onrust willen.

Zou erg zijn, ik wil 'm wel eens in de CL zien met de club, maar de naam Tomasson als opvolger stelt me gerust. Is een goeie vent en bekende van de trainer over 2 jaar, Robin van Persie
MightyAce
 MightyAce - zondag 05 maart 2023 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2023 - 19:26 schreef Bowie het volgende:
Kameraden, 5 maart en we strijden nog op 3 fronten, is niet vaak gebeurd.
En de wedstrijden volgen is al een marathon, iedere wedstrijd is een strijd met ongewisse uitkomst.
Al krijg ik wel meer en meer het gevoel dat we onoverwinnelijk worden. Het is echt niet altijd goed maar aan de streep zijn we de winnaar.
En dit volgens het DNA van de club, veel strijd en winnen.

En nu gaan we langzaam maar zeker richting ontknoping. Komende vier weken kan van dit seizoen een legendarische maken. In de competitie kun je 020 elimineren en begin april voor de beker idem. Dan zijn al 2 prijzen op het parkeerterrein bij de Kuip.

En Europees, ik lees nu dat Shaktar in bloedvorm is omdat ze in de kaboutercompetitie in het land van de oorlog iedere wedstrijd ruim winnen.
Komt mooi uit, ook een elftal in vorm gaat in onze zegekar.

Dan worden de geruchten over vertrek Slot sterker en sterker. Mede aangestoken door media die onrust willen.

Zou erg zijn, ik wil 'm wel eens in de CL zien met de club, maar de naam Tomasson als opvolger stelt me gerust. Is een goeie vent en bekende van de trainer over 2 jaar, Robin van Persie
Ik heb juist het gevoel dat het piept en het kraakt en helemaal niet lekker loopt.
van geil
 van geil - vrijdag 10 maart 2023 - 21:39   quote  deeplink  
Wordt nog een hele kluif, maar als het lukt, helemaal TOP.
Op alle fronten, rankings, inkomsten, transferwaardes etc.
We zijn inmiddels als club gestegen naar plaats 34.
Waardoor betere tv gelden, en lotingen ook actueel worden.
Dat is voor de top 30.Nog een of twee x winnen en we zitten erbij.
van geil
 van geil - zaterdag 11 maart 2023 - 09:11   quote  deeplink  
https://1908.nl/artikelen/feyenoord-stijgt-naar-plaats-34-op-de-uefa-ranglijst
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 maart 2023 - 11:48   quote  deeplink  
Shakhtar grijpt vier dagen voor bezoek aan De Kuip koppositie in Oekraïne

44-A53085-A2-EB-4369-BA36-B4-CBC265-C1-FB.webp

Tussen de twee Europa League-ontmoetingen met Shakhtar Donetsk door, won Feyenoord zondagavond in de competitie met 2-1 van FC Volendam. Hetzelfde gold voor de Oekraïeners, die op bezoek bij Kryvbas een 0-3 zege boekten. Daarmee pakte Shakhtar vier dagen voor het beslissende bezoek aan De Kuip de koppositie in de Oekraïense competitie.

Net als bij Feyenoord kwam ook voor Shakhtar Donetsk de zege redelijk laat tot stand. In een wedstrijd met maar weinig kansen was het na een klein uur spelen Georgiy Sudakov met de 0-1. De middenvelder die tegen Feyenoord de corner trapte waar op merkwaardige wijze uit werd gescoord, was dit keer belangrijk door vanaf de linkerflank naar binnen te komen en met rechts hard en fraai uit te halen.

Pas tien minuten voor tijd wist Shakhtar de voorsprong tegen de nummer 7 van Oekraïne verder uit te breiden. Invaller Kevin Kelsy was het eindstation van de goed uitgespeelde 0-2, waarna Marian Shved een fout van de thuisploeg afstrafte en zo voor de eindstand van 0-3 tekende. Zo leverden de weinige kansen die Shakhtar creëerde toch drie treffers op, terwijl de ploeg zelf achterin slechts één schot op doel toeliet.

Koploper tegen koploper
De overwinning zorgde voor nog eens een extra boost voor Shakhtar, omdat de ploeg nu als koploper van Oekraïne naar Rotterdam komt. Concurrent SK Dnipro-1 verloor namelijk met 0-1 van Dinamo Kiev, waardoor de opponent van Feyenoord nu drie punten los staat. Donderdagavond om 18:45 uur is het dus koploper tegen koploper in De Kuip.
CobusIII
 CobusIII - maandag 13 maart 2023 - 18:46   quote  deeplink  
Ik baal nog steeds van het vorige resultaat...
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 maart 2023 - 18:49   quote  deeplink  
Voldoende mensen gehoord dat je deze moet laten lopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 maart 2023 door Stylzz --
CobusIII
 CobusIII - maandag 13 maart 2023 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 maart 2023 - 18:49 schreef Stylzz het volgende:
Voldoende mensen gehoord dat je deze moet laten lopen.
Maar waarom? Elk succes is er één. gewoon voluit gaan voor de EL, de beker en de competitie. Daarna zien we wel waar het schip is gestrand. Als je te veel gaat sparen en rekenen kan je net zo goed de deksel op je neus krijgen. het verschil is dan dat je het gevoel hebt dat je er niet alles aan hebt gedaan.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 maart 2023 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 maart 2023 - 18:49 schreef Stylzz het volgende:
Voldoende mensen gehoord dat je deze moet laten lopen.
Ik zou het dom vinden in alle opzichten..
van geil
 van geil - maandag 13 maart 2023 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 maart 2023 - 19:00 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Maar waarom? Elk succes is er één. gewoon voluit gaan voor de EL, de beker en de competitie. Daarna zien we wel waar het schip is gestrand. Als je te veel gaat sparen en rekenen kan je net zo goed de deksel op je neus krijgen. het verschil is dan dat je het gevoel hebt dat je er niet alles aan hebt gedaan.
De beker had ik lekker laten lopen.
De EL natuurlijk niet, veel geld en aanzien mee gemoeid.
bijft007
 bijft007 - maandag 13 maart 2023 - 19:06   quote  deeplink  
Tja, in de praktijk laten spelers het echt niet lopen, toch altijd mooi Europese wedstrijden, of slot moet zeg maar 2e keus opstellen die zelden spelen,dan geeft dat het wel aan, maar het controlerende middenveld gedeelte hebben we niet eens n 2e keus, of je moet jeugd gaan opstellen daar
CobusIII
 CobusIII - maandag 13 maart 2023 - 19:06   quote  deeplink  
Als speler en trainer wil je toch een prijs halen? De beker is een mooie prijs en 020 verslaan is al een doel op zich.
van geil
 van geil - maandag 13 maart 2023 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 maart 2023 - 19:06 schreef CobusIII het volgende:
Als speler en trainer wil je toch een prijs halen? De beker is een mooie prijs en 020 verslaan is al een doel op zich.
Nu kan t inderdaad niet meer, tegen de neuzen kun je het niet maken.
Maar de afgelopen potjes had ik toch echt met de 2de keus gespeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 maart 2023 door van geil --
Bowie
 Bowie - maandag 13 maart 2023 - 19:17   quote  deeplink  
We hebben in de kwartfinale uit 1-1 gespeeld.

En dan lezen over laten lopen, b keus, etc.
Onzin toch? Vol op donderdag en vrijdagmiddag heerlijk samen op 1908 naar de loting kijken voor de kwartfinale.

Zaterdag tussen de rookflarden worden de benen dan al weer soepel.

En zondag, dan gaan de snaveltjes een lesje krijgen. Nu slaan ze zich allemaal weer op de borst over hun favorieten rol en de mannetjes zingen weer het aloude liedje over bommen op Rotterdam.
Maar zondag half 5 kijken ze allemaal met holle ogen, omdat die kakkerlakken ze een lesje in voetbal hebben gegeven, een lesje die nog lang zal nadreunen.
van geil
 van geil - maandag 13 maart 2023 - 19:19   quote  deeplink  
Ik teken ervoor :)
tomson
 tomson - maandag 13 maart 2023 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 maart 2023 - 19:03 schreef van geil het volgende:

[..]

De beker had ik lekker laten lopen.
De EL natuurlijk niet, veel geld en aanzien mee gemoeid.
Die beker zijn nog 2 thuiswedstrijden. EL nog 5, waarvan 3 naar het buitenland.
Tuurlijk kun je Europa niet laten lopen maar ik zie niet in waarom de beker wel als je al zo ver bent.
tomson
 tomson - maandag 13 maart 2023 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 maart 2023 - 19:17 schreef Bowie het volgende:
We hebben in de kwartfinale uit 1-1 gespeeld.

En dan lezen over laten lopen, b keus, etc.
Onzin toch? Vol op donderdag en vrijdagmiddag heerlijk samen op 1908 naar de loting kijken voor de kwartfinale.

Zaterdag tussen de rookflarden worden de benen dan al weer soepel.

En zondag, dan gaan de snaveltjes een lesje krijgen. Nu slaan ze zich allemaal weer op de borst over hun favorieten rol en de mannetjes zingen weer het aloude liedje over bommen op Rotterdam.
Maar zondag half 5 kijken ze allemaal met holle ogen, omdat die kakkerlakken ze een lesje in voetbal hebben gegeven, een lesje die nog lang zal nadreunen.
Zozo jij hebt geen last van onzekerheid als ik dat zo hoor. Klinkt geweldig Bowie maar
ik heb het voetbal tegen bv Groningen en Volendam nog op mn netvlies,wat als Veerman iets beter had gemikt bij die kans ?
Ja we hebben wel resultaat gehaald maar het moest steeds van verschrikkelijk ver komen.
van geil
 van geil - maandag 13 maart 2023 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 maart 2023 - 19:50 schreef tomson het volgende:

[..]

Die beker zijn nog 2 thuiswedstrijden. EL nog 5, waarvan 3 naar het buitenland.
Tuurlijk kun je Europa niet laten lopen maar ik zie niet in waarom de beker wel als je al zo ver bent.
Zie post 19.08
tomson
 tomson - maandag 13 maart 2023 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 maart 2023 - 20:06 schreef van geil het volgende:

[..]

Zie post 19.08
Je bent hier nu wel een beetje verwarrend hoor
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 13 maart 2023 - 20:18   quote  deeplink  
Wat had je dan verwacht met dat haar.
ar
 ar - maandag 13 maart 2023 - 20:22   quote  deeplink  
Ja, plus brabo
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 maart 2023 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 maart 2023 - 19:59 schreef tomson het volgende:

[..]

Zozo jij hebt geen last van onzekerheid als ik dat zo hoor. Klinkt geweldig Bowie maar
ik heb het voetbal tegen bv Groningen en Volendam nog op mn netvlies,wat als Veerman iets beter had gemikt bij die kans ?
Ja we hebben wel resultaat gehaald maar het moest steeds van verschrikkelijk ver komen.
Dat was tegen twee ploegen die niet uit hun eigen 16 kwamen. Zondag word een heel andere pot
van geil
 van geil - maandag 13 maart 2023 - 20:23   quote  deeplink  
😎
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 maart 2023 - 13:07   quote  deeplink  
Nou we gaan loten..
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 17 maart 2023 - 13:08   quote  deeplink  
Ik hoop st gilles
MMM
 MMM - vrijdag 17 maart 2023 - 13:11   quote  deeplink  
Shit geen Sevilla.

United - Sevilla
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 maart 2023 - 13:11   quote  deeplink  
ManU - sevilla
MMM
 MMM - vrijdag 17 maart 2023 - 13:12   quote  deeplink  
Verdomme AS Roma
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 maart 2023 - 13:13   quote  deeplink  
Pfffff roma
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 17 maart 2023 - 13:13   quote  deeplink  
Gaat er weer een fonteintje aan
MMM
 MMM - vrijdag 17 maart 2023 - 13:15   quote  deeplink  
Mochten we winnen van Roma is de halve finale wel gunstig tov de andere potjes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 maart 2023 door MMM --
Leuv
 Leuv - vrijdag 17 maart 2023 - 13:33   quote  deeplink  
Zonde zeg, Leverkussen ook goede herinneringen aan.
Dan maar revanche op Mourinho als drijfveer.
Bowie
 Bowie - vrijdag 17 maart 2023 - 13:39   quote  deeplink  
Wraak is een prima drijfveer!!

Met deze loting is een finaleplaats gewoon mogelijk.
tomson
 tomson - vrijdag 17 maart 2023 - 13:46   quote  deeplink  
GVD telkens dat kut Roma. Nou deze keer maar eens winnen van ze
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 17 maart 2023 - 14:03   quote  deeplink  
Tyfus Roma weer grrr

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HET OFFICIËLE FEYENOORD EUROPA LEAGUE TOPIC..









0.0436711